Bardzo nieprzyjemna obsługa .
To prawda. W dodatku niekompetentni pracownicy. Ochrona niedoinformowana. Zaczepia klientow poza lokalem i dopytuje o dowod zakupu przy platnosci Internetowej, BLIK, karta przez aplikacje. "Kasjerka powinna podac paragon"
Obsługa to jakaś masakra, chodzą zmanierowane i jak zapytałam o dostępność towaru od razu pożałowałem. Kolejny minus- brak testerów te które są trzeba skrobać a towar przeznaczony do sprzedaży pootwierany ( i w sumie nic dziwnego)
Mogłeś zwrócić uwagę, jeśli aż tak zabolała Cię reakcja pracownika. A co do testerów to przecież sklep o nich nie decyduje, to raczej odgórny przykaz. Zauważ że nie każde perfumy mają tester.
Temat przedsiębiorstwa Rossmann w miejscowości Leszno jeszcze na wątku się nie zaczął, więc może macie jakieś nowe komentarze odnośnie pracy tam?
Kierowniczka bardzo nieprzyjemna, opryskliwa , nie potrafi pomóc ! Okropna, Zapytałam tylko czy jest tester czy jest tester do produktów przecenionych a dostałam opryskliwą odpowiedź bardzo ironiczną ...."..chleba chyba też Pani wszędzie nie próbuje zanim kupi" . Proszę mi powiedzieć jak ja mam kupić perfum skoro nie znam jego zapachu ? To nie pierwszy taki incydent Pani kierowniczki . Uważam , że jako osoba na takim stanowisku powinna być przykładem a nie odpychać od siebie klientów (do personelu jest taka sama wredna) Aż strach się do niej odezwać. Dlaczego GÓRA nic nie robi z takimi osobami ? Pani ma ewidentnie problem z komunikacją z pracą z ludźmi czy nie powinna pracować na jakimś magazynie ? :>