Opinie o sephora.pl - Sephora Polska sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Sephora Polska Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Sephora Polska Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sephora Polska Sp. z o.o. w Warszawa

xyz

Kierownik K z Łodzi - dramat nad dramaty... Mobbing i jeszcze raz mobbing.

Kierownicy Łódz
@xyz

W Łodzi ewidentnie widać problem kadry. Kierownicy robią co chcą nie ponosząc konsekwencji. Warto byłoby ich poobserwować i zwrócić uwagę na godziny pracy,zakres obowiązków jaki wykonują czy tez nie przesadzają z załatwianiem prywatnych spraw w czasie pracy . Ot takie małe niewinne sugestie. Może ktoś z Łodzi podłączy się jeszcze do rozmowy i opisze jak to wyglada z jego perspektywy bo szczerze to przydałby się powiew świeżości na tych stanowiskach

Joanna
Inne
@Kierownicy Łódz

@Kierownicy Łódz, mawia się, że ryba zaczyna psuć się od głowy. Jak ocenisz relacje i atmosferę w zespole? Czy w firmie zdarzają się audyty, które mogłyby wyłapać uchybienia?

Nowak
@Kierownicy Łódz

Polecam nr telefonu do Przewodniczącego Związku Zawodowego Sierpień 80 który działa w sephora polska 796 138 709

Nick

A kto tam jeszcze robi zakupy. Teraz króluje internet, Sephora ma za wysokie ceny!!!

Pracownik sephora

Niestety zgadzam się z większością opinii tutaj. Dodam jeszcze, że pracownicy są zmuszani do malowania starymi, zużytymi pędzlami. Nawet gdyby klientka chciała kupić pędzel którym jest malowana to nie jest już w ofercie. Nowych nie wolno mieć w pasie bo oszczędności w tej firmie to rzecz nadrzędna! Na porządne umycie pędzli nigdy nie ma czasu bo jest to nie potrzebne, słowa kierowniczki. Sephora polska wstydźcie się!!!

Takasobieja
@Pracownik sephora

Dokładnie tak, zgadzam się z tym. Co więcej ciągły problem z testerami, nie wolno demarkowac „bo koszty”. Ile razy zdarzało się tak ze nie było nawet chusteczek czy płynów do dezynfekcji pędzli. Jako klientka nie pozwoliłabym dotknąć się ŻADNYM pędzlem w tych perfumeriach.

Takasobieja

To jak Sephora od pewnego czasu traktuje pracowników! Przepraszam ale robicie z nas tzw. woły robocze, chcielibyście (tutaj ogólnie odnoszę się do firmy Sephora, do nikogo prywatnie nic nie mam) abyśmy robiły MAXIMUM za MINIMUM. To jest tak przykre... Czekam na moment aż dziewczyny będą musiały sprzątać sklep czyli zmywać podłogi, myć witrynę (najlepiej gdyby przychodziły na 6:00 rano) potem jeszcze zrobić jakąś IC z paru marek, przeliczyć produkty wrażliwe bo na ochronę chyba Sephora już skąpi (sic!) i oczywiście pilnować sklepu żeby go nie okradli w tym samym czasie obsługując klientki i robić serwis (kolejny CHORY wymysł przez który nie tylko ja mam stres i jestem wręcz nękana przez osoby które sa odpowiedzialne za ten wskaźnik, ale co one tez mogą jak same dostną również po uszach, dobrze wiecie ze i tak sklepy oszukują na tych wskaźnikach i za przysłowiowe dotkniecie pędzlem magiczny kod „leci” na kasie, chore, chore i jeszcze raz chore), wyszukiwać cesji, rozkładać towar, w ogóle przy tym reprezentatywnie wyglądać, uśmiechać się, podchodzić do każdego klienta, używać happy app (ktoś może miał jakis dobry pomysł ale oczywiście kolejny wasz wskaźniczek na tych wieszajacych permanentnie aplikacjach, dziewczyny logują się, jak sie uda za którymś razem, wchodzą w jakiekolwiek „zakładki” żeby tylko naliczyć wejścia aby wskaźnik „podskoczył” i „gora” była zadowolona. Powiem krótko, to ma zastosowanie tylko w przypadku historii zakupów klienta i ewentualnie testlista, na tym użyteczność tego - przepraszam - badziewia się kończy). Wspaniałe systemy kasowe na których już niejeden włos mi zmienił się na siwy kolor, jak można na tak starych komputerach wprowadzać nowy system który się tak zawiesza ze więcej razy mówiłam do klienta „przepraszam ale mamy nowe systemy i WOLNO działają” niż „dzień dobry” widząc to politowanie i zażenowanie w oczach klienta. Komu Wy to robicie? Czy to jest robienie na złość? Bardzo słabo. Co chwile jest coś nie tak na kasach i jest to notoryczne, jak pracownicy maja spokojnie i komfortowo pracować? Na sam koniec dnia oczywiście grzebanie w śmieciach (inaczej tego nie można nazwać) i robienie z nas złodziei, z własnych pracowników, ja mam przeglądać czyjeś zużyte wiadomo co, z łazienki czy czasem ktoś tam nie ukrył czegos żeby to wynieść ze sklepu? Za kogo wy nas macie? Takie rzeczy kiedyś robiła ochrona ale oczywiście idąc po kosztach, konsultantki. A te obiecanki z premiami? Usłyszałam w styczniu zeszłego roku od mojej przełożonej „No teraz to będzie można zarobić dwa razy tyle” Mam się śmiać czy płakać? A może mówiła o sobie? Wypłaty które oferuje Sephora za prace i BUDŻET w milionach który dla Was robimy, płacicie nam TAKIE COŚ ? Boże... tracicie pracowników, jeden za drugim, ja po 6 latach przepracowanych w tej perfumerii nie mam NIC. Jedynie co to bardzo fajne znajomosci. Tyle.

zastępca kierownika sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Była bardzo trudna 2 - etapowa

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetolog / Asystent Lekarza
Świętochłowice
Job Point Sp. z o.o.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(64 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta- Praca w szpitalu
Katowice
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
w temacie

praca wyłącznie dla bardzo odpornych psychicznie-tak jest na północy!

Joanna
Inne
@w temacie

@w temacie Piszesz o ogólnej atmosferze czy nawale pracy w Sephora Polska Sp. z o.o.?Ciężko jest mi to z Twojej wypowiedzi wywnioskować. Ofert pracy jest mnóstwo https://pracodawcy.pracuj.pl/sephora-polska-sp-z-o-o,7620/oferty-pracy. Czy to świadczy o tym, że nie przywiązują uwagi do pracownika?

Marta
@Joanna

Oni nie dbają o pracowników. Wychodzą z założenia że każdy marzy o pracy w Sephora. Mylą się bo wszędzie brakuje ludzi do pracy ale chyba tego nie widza lub nie chcą widzieć.

anonim

(usunięte przez administratora)

Małgorzata

W żadnym miejscu zatrudnienia nikt nie powinien nikogo - bez względu na wszystko - dyskryminować. Zapewne sporo osób przyzna mi co do tego rację. Może zatem warto byłoby zgłosić tę sprawę odpowiednim instytucjom? W takich sytuacjach należy od razu reagować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant

Wykonuje obowiązki zastępcy kierownika za darmo. Szkolenia z produktów odbywają się tylko w czasie wolnym od pracy. Mobbing i dyskryminacja na porządku dziennym. Pracownicy zapisują się masowo do związków zawodowych licząc na pomoc. Siedziba obojętna na ten problem

Anonimekanonimowy

Jak się miewa praca oraz atmosfera w pracy w Sephora CH Arkadia?

Paweł
Inne
@Anonimekanonimowy

Jesteś zainteresowany zatrudnieniem? Na stronie https://pracodawcy.pracuj.pl/sephora-polska-sp-z-o-o,7620 jest kilka ofert do pracy w Warszawie. Niestety nie znam atmosfery akurat w tym punkcie, ale pracodawca oferuje programy rozwojowe i projekty podnoszące kompetencje pracownika, szeroki zakres benefitów i dostęp do kosmetyków ekskluzywnych marek. Daj znać jeżeli zdecydujesz się na rozmowę kwalifikacyjną i napisz jak Ci poszło.

pracowalamwlodzi

Praca w Sephora to jak ktoś wspomniał niżej - praca dla studentki na pół roku, czy rok. Większość kierowników gnoi "nie- pupilków", a sama praca jest po prostu wymagająca dla nóg i kręgosłupa.

Paweł
Inne
@pracowalamwlodzi

Czy miałaś takie doświadczenia jeśli chodzi o relacje z przełożonym? W każdej pracy mogą zdarzyć się takie sytuacje i trzeba na nie reagować. Zatrudnienie w Sephora jest nie tylko dla studentów wbrew temu co piszesz. Powiedz jak wygląda wynagrodzenie i czy pracownicy mają zniżki na asortyment sklepu. Na jakie jeszcze benefity można liczyć?

whocares
@pracowalamwlodzi

Hej , LVMH przeciwdziała mobbinowi więc jeśli jakiś kierownik stosuje owbec Ciebie (usunięte przez administratora) lub jego zachowanie odbiega od standardu można to zgłosić w sposób anionowy.

Caro

czy ktos cos slyszal,ze jakas regionalna przegrala sprawe o (usunięte przez administratora) i podobno ma byc jakis artykul w gazecie o tym? ma ktos wiecej informacji?

noname

Czy ktoś pracował w Sephora CH Łomianki? Jakie macie opinie?

Edyta
@noname

Ja pracowałam. Bardzo fajna atmosfera, superdziewczyny, kameralnie i tak jakby rodzinnie. Wcześniej była niezbyt rozgarnięta kierowniczka ze skłonnościami do mobbingu, ale już tam nie pracuje, chyba pod tym względem się poprawiło.

Xyz
@Edyta

A ja pracowałam wcześniej i polecam, atmosfera i współpraca z całym zespołem jak i kierownikiem - bardzo dobra.

Wera
@Xyz

W jakim mieście pracowałaś? zastanawiam się nad praca w Krk

Bartosz
Inne
@Wera

Na jakie stanowisko chciałbyś aplikować? Widziałem, że obecnie firma Sephora Polska poszukuje pracowników na stanowisko kasjera oraz konsultanta. Czy któreś z tych stanowisk wydaje Ci się interesujące? Odpowiedz, proszę.

Zainteresowana

Czy ktoś wie jak w Sephorach w Gdańsku się pracuje ?

111

Witam, czy ktoś ma informację jaka pensja na poczatek w Sephorze w Warszawie?

Ewelina

Ciekawe kiedy ktos wreszcie zwroci uwage na regioalna na Eweline. Dlaczego jest taka struchlala ze strachu? Moze marki powinny sie wypowiedziec , a i niektore kierowniczki , ktore za duzo wiedza i siedza jak myszy pod miotla. Region , ktoremu wolno wiecej niz innym. Moze zwiazki sie rowniez tym zajma i dzial monitoringu.

Marta
Inne
@Ewelina

Myślę, że forum publiczne to nie jest miejsce na rozwiązywanie takich problemów. Według regulaminu strony Gowork.pl niedozwolone jest opisywanie konkretnych osób (pracowników czy też przełożonych): https://www.gowork.pl/regulamin Takie komentarze mogą zostać usunięte przez administratora.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewelina
@Marta

ta strona przedstawia obiektywne zachowanie osob, poczytaj wczesiejsze komentarze,zazwyczaj dotycza osob , nazwisko nie zostalo napisane, wiec w czym masz problem? rodo zachowane ;), wiecej obiektywizmu Marta ;), moze wielu rzeczy nie wiesz...ups

Bartosz
Inne
@Ewelina

Oczywiście chodzi także o ochronę danych osobowych i dlatego nie można ich upubliczniać na forum. Jako pracownik Sephora Polska znasz dobrze firmę do wewnątrz, wiec dodaj jakie bonusy obowiązują do podstawy, a jeśli są premie to czy pracuje na nie cały zespół, czy są przyznawane indywidualnie? Każda informacja będzie istotna.

Mimi

Cześć , Chciałabym prosić o info jakie podstawy i bonusy dla kierasa w regionie północ ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sephora Łódź

Sephora to miejsce, w którym można pracować maksymalnie pół roku/rok. Oczywiście, wszystko zależne jest od zespołu i kierownika i jeśli chodzi o mnie, to mam fatalne doświadczenie. Mobbing, żarty ze współpracowników, plotki, obgadywanie, umniejszanie osiągnięć na porządku dziennym. Aż nie chciało się wstawać, żeby iść do pracy. Kasa bez szału, ale też nie tragiczna (mam tu na myśli tych, którzy zaczynają swoją karierę zawodową). Możliwości rozwoju niewielkie. Mój kierownik miał w głębokim poważaniu, czy chciałabym mieć wolny taki, czy siaki dzień, czy mam lekarza, czy ważny wyjazd. Za to pod siebie ustawiał cały grafik. A co do samej specyfiki pracy - 8 godzin na nogach, wszędzie mieszające się w powietrzu chemikalia, upierdliwi klienci (choć nie zawsze), klimatyzacja wysuszająca skórę. Nigdy więcej. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Wystarczyłoby kontrolować zachowania w perfumeriach i ROZMAWIAĆ z pracownikami na niższych szczeblach. Tymczasem kierownictwo z centrali nie robi z tym nic i olewa sprawę. Kolesiostwo, które nigdy się nie zmieni.

Takjest
@Sephora Łódź

To prawda. Kierowniczka Manufaktury-osoba,która namierza sobie cel w postaci jakiejś osoby- nagaduje na nią,podkłada świnie,wyśmiewa,olewa,NIE ROZMAWIA! NIE PATRZY,podnosi głos,jak się dzwoni żeby przekazać informacje o zwolnieniu lekarskim to klnie i krzyczy. Trwa to do momentu aż osoba podupadnie psychicznie i stwierdzi,ze ma dość albo zostanie zwolniona bez podania powodu. Jak się pozbędzie jednej to namierza sobie następna .Tam zespół podzielony jest na dwie grupy- pierwsza ,osoby które są pupilkami ,z którymi wychodzi na imprezy i umieszcza zdjęcia /filmy w internecie jak się super bawią gdzie reszta nie wiedziała i nie była zaproszona na imprezę ,wysyła snapy czyli śmieszne filmiki,śmieje się z nimi,żartuje,rozmawia,wyróżnia,nagradza,ustawia sobie i spędza przerwy itp te osoby nie sa rozliczane z czasu trwania własnej przerwy i ilości wychodzen na „papierosa”czy tez sprawdzania wiadomości na zapleczu we własnym ,prywatnym telefonie.Druga grupa - osoby na które nie patrzy jak do niej mówią, wychodzi z biura jak one wchodzą ,NIE ROZMAWIA - potrafi odpowiedzieć na zadane pytanie „bo nie/bo tak, olewa,sprawdza godzinami na kamerach i szuka haków !!! Są rozliczane co do minuty z przerw o wyjść. Są obgadywanie,wyśmiewane. Nie kryje się z niechęcią do nich. To co się tam dzieje,mija się ze zdrowa atmosfera a przede wszystkim z równym traktowaniem pracownika. Osobami zle traktowanymi są nie tylko pracownicy Sephora ale również Animatorki zewnętrzne.

owszem
@Takjest

najlepsza jest panująca zmowa milczenia-wszyscy widzą co się dzieje, ale każdy boi się zostać wybrańcem "na świeczniku" i w efekcie tego pani kierownik swietnie się bawi i bezkarnie knuje w najlepsze kogo by się tu pozbyć bez podania konkretnego powodu... bo on najzwyczajniej nie istnieje. Powodem jest niechęć, której przyczyna też jest bliżej nie określona. Może wreszcie ktoś się tym zainteresuje i przeprowadzi stosowne śledztwo w tej sprawie, bo pracownicy są pozostawieni samym sobie. To zastanawiające dlaczego osoba na tym stanowisku czuje się tak pewnie, wręcz "nie do ruszenia" i stosuje swoje "metody" zarządzania nie od wczoraj. W dodatku to jest jakiś (usunięte przez administratora), w którym pracownik za karę nie ma wpływu na swój grafik? W takiej firmie to chyba powinna być norma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krystyna
@Sephora Łódź

Macie związek zawodowy w sephora czemu biadolicie po forach a nie zadzwonicie do Przewodniczącego Związku Zawodowego nie wieżycie wystarczy zadzwonić do Zarządu Krajowego WZZ Sierpień80 w Katowicach i zapytać o Przewodniczącego poniżej nr telefonu do niego 796-138-709

Znam sprawę
@Takjest

Znam sprawę i osobe o której jest mowa. Dużo się w Łodzi słyszy,dużo się mówi. Przykro jest patrzeć na niektóre sytuacje niestety ale trzeba siedzieć cicho bo jak ktoś się za bardzo „wychyli”staje się niewygodny i wyklety z „kręgu przyjaciół „a jeśli jesteś poza tym kręgiem wiedz,ze twoje dni są w tej perfumerii policzone. Nieważne czy jesteś dobrym pracownikiem,czy sprzedajesz,czy lubisz ta prace i się starasz. Ale jeśli nie jesteś osoba,która jest aktualnie w jej łaskach to nie ma się spokoju. Najlepiej jest porozmawiać z osobami które w czasie zostały zwolnione a ich wyniki były bardzo dobre? A może dowiedzie się czegoś więcej czego zastraszeni pracownicy dusza w sobie bo boja się o utratę pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
Inne
@Znam sprawę

Bardzo wyraźnie widać, że dysponujesz sporą wiedzą na temat aktualnej sytuacji w łódzkiej Sephorze. Czy byłeś/aś kiedykolwiek jej pracownikiem? Według zarówno wpisów powyżej, jak i tego Twojego można przypuszczać, iż nie dzieje się tam zbyt dobrze. Ale może być tak, że niektóre osoby z powodzeniem się tam odnajdą. Na wielu portalach z ofertami pracy widziałam, iż poszukują nowych pracowników. Powiedz zatem, czy taka nowa osoba może liczyć na umowę o pracę od pierwszego dnia?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przewodniczący
@Znam sprawę

Wszyscy wszystko wiedzą ale nikt nic z tym nie robi 796-138-709 zadzwoń jeżeli się boisz na stronie internetowej wpisz WZZ Sierpień 80 zadzwoń pod numer podany na tej stronie potwierdzą ten nr po wyżej albo zapytaj o Przewodniczącego KM WZZ Sierpień 80 ze Skawiny powiedzą kim jestem i jak się nazywam. Czekam macie jedyną szansę żeby coś zmienić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Znam sprawę
@Marta

@Marta - tak jestem pracownikiem Sephora. Jakby nie chce tu toczyć rozmowy na temat nowych pracowników i ich umów ..ponieważ te wypowiedzi dotyczą starych pracowników - chyba równie ważnych jak i nie ważniejszych w zaistniałej sytuacji. Wyślijcie ankiety do byłych pracowników perfumerii Manufaktura z prośba o opinie - przecież nie maja już nic do stracenia wiec napiszą tak jak jest i co sprawiło,ze odeszli

W głowie się nie mieści
@Znam sprawę

Zacznijmy od tego, że jeżeli nie jesteś w kręgu zaprzyjaźnionych z kierowniczka, jej krąg wraz z nią nie kryjąc się głośno obraża wszystkich po kolei spoza kręgu. Sama kierowniczka rozmawiając przez telefon z osobą, która poinformowa ja o chorym dziecku i chorobowym urlopie usłyszała słowo na,, k,, i nie nazwałbym tego rozmowa tylko krzykiem. Później nienjsze chyba mówić, że ta osoba dostała wypowiedzenie a na zapytanie o powód usłyszała, że nie musi jej nikt podawać. Kolejna kwestia, pracując w miejscu gdzie godziny pracy są ruchome nie mamy możliwości składania dyspozycji grafikowej, ponieważ nie wyrabiam jako zespół założonego progu, nie ważne że indywidualnie jest to zrobione. Nie obchodzi to kierowniczki, że ktoś nie może bo nie ma z kim zostawić dziecka, ma kogoś chorego i powiem po swoim przykładzie miałam pogrzeb w rodzinie, usłyszałam że plany nie były zrobione, nie mam możliwości złożyć dyspozycji, mogę wziąć dzień urlopu i tyle. Pracownicy są obiektem drwin i plotek przez krąg przyjaciół osoby zarządzającej. Jeżeli nie jesteś w tym gronie twoja przerwa jest rozliczania co do minuty, inni nie są z niej rozliczania, to idą na papierosa, kawę i co chwila mogą sprawdzić w telefonie na zapleczu co nowego, zadzwonić. Kolejny aspekt to szkolenia, jeździć na nie może tylko jedna jedyna osoba, która utrzymuje dobre relacje z kierowniczka. Jeżeli ktoś ma jakieś obiekcje i podaje argument, albo mówi jak on to odbiera dostaje 10 kontrargumentow odnośnie tego co powiedział. Uważam że koniec końców praca ta jest dobra dla kogoś kto kocha makijaż czy branże beauty, ale trzeba dobrze trafić na osobę na stanowisku kierowniczym. Poprzedni kierownik perfumerii zawsze rozmawiał z osobą z którą ma problem i jej wysłuchał, zawsze znalazło się rozwiązanie z sytuacji oraz atmosfera była przyjazna, po zmianie osoby zarządzającej wszystko się zmieniło na gorsze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
W głowie się nie zmieści
@W głowie się nie mieści

Przepraszam, ta osoba nie brała chorobowego na dziecko tylko dzwoniła, żeby poinformować o zwolenieniu lekarskim na siebie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
???

A jak atmosfera i praca w Krakowie? Jakie pieniazki w ogole?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
Inne
@???

Bardzo dobrze, że zainteresowałeś się pracą w Sephora Polska. Firma ta jest bowiem jedną z największych sieci perfumerii w Europie. Od 1998 roku jest obecna w Stanach Zjednoczonych oraz w Polsce i systematycznie kontynuuje swój rozwój, obecnie głównie w Azji. Dlatego też na pewno będziesz mógł, pracując tam, liczyć na nieustanny rozwój zawodowy. Może jeszcze tylko zdradzisz, jakie stanowisko konkretnie Cię interesuje?

1
W głowie się nie mieści
@Marta

Rozwój zawodowy? Hahahah haha a to dobre..... Aż 2 lat jeżeli nie jesteś pupilkiem kierownika nawet nie możesz złożyć dyspozycji grafikowej i kierowniczki nie obchodzi czy masz rodzinę, lekarza czy pogrzeb

lala

z całego serca nie polecam . Bardzo duże wymagania A pieniążki niskie jak na plany które są nałożone na każdego pracownika . gdyby nie nagrody od marek chyba nikt by tam nie pracował Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: zmienić podejście bo pracują tam ludzie A nie zwierzęta i (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PRZEWODNICZĄCY

Jestem Przewodniczącym Komisji Międzyzakładowej WZZ Sierpień80 który objął sfoim działaniem Sephora Polska. Na chwilę obecną jest tylko 1 członek z Krakowa z galerii Krakowskiej. W dniu 23 listopada odbyła się rozmowa pomiędzy Sephora a KM WZZ Sierpień80 W Warszawie na dzień dzisiejszy dostałem od Sephory nowy regulamin do konsultacji pracownicy Sephora to jest regulamin który dotyczy was dla tego dzwońcie i powiedzcie mi czego oczekujecie 796-138-709 Pozdrawiam Przewodniczący KM WZZ Sierpień80

Anonim
@PRZEWODNICZĄCY

Dlaczego Przewodniczący nie kontaktuje się oficjalnie lub nieoficjalnie z perfumeriami(np. mailowo?). Prosimy o udostepnienie Regulaminu, o którym mowa. Nie dziwie się, że jest mało zainteresowanych, bo to trochę mało wiarygodne...

Przewodniczący
@Anonim

Podaj mejla to ci prześlę wyśl się troszkę i zadzwoń 796-138-709

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
Inne
@Anonim

Rozumiem, że skoro wypowiadasz się w ten sposób i w tym wątku, to jesteś w jakiś sposób związany z pracodawcą, jakim jest Sephora Polska. Chciałabym Cię więc prosić o rozwinięcie Twojego wpisu o inne warunki zatrudnienia w tym miejscu pracy. Jakie mógłbyś wymienić plusy i minusy pracy w tym miejscu? Takie zestawienia są bardzo ciekawe dla osób rozglądających się za zmianą pracodawcy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Cathy

They deliver very fast that you can't cancel your order. Poor customer service! I send them email to cancel my order, no reply. Tried calling their hotline, no answer. Website doesn't show contacts where to cancel the order! Moje sugestie dla Sephora Polska Sp. z o.o.: PUT YOUR CONTACTS ON EMAIL OR WEBSITE WHERE TO CANCEL ORDERS AND RESPOND FAST! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: I SAID IT MILLION TIMES ALREADY. IMPROVE YOUR CUSTOMER SERVICE AND CONTACT DETAILS WHERE TO CANCEL ORDER!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Sephora Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sephora Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sephora Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 85.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sephora Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 10 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sephora Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Sephora Polska Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sephora Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii