They deliver very fast that you can't cancel your order. Poor customer service! I send them email to cancel my order, no reply. Tried calling their hotline, no answer. Website doesn't show contacts where to cancel the order! Moje sugestie dla Sephora Polska Sp. z o.o.: PUT YOUR CONTACTS ON EMAIL OR WEBSITE WHERE TO CANCEL ORDERS AND RESPOND FAST! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: I SAID IT MILLION TIMES ALREADY. IMPROVE YOUR CUSTOMER SERVICE AND CONTACT DETAILS WHERE TO CANCEL ORDER!
Telefon do związku zawodowego który działa od lipca tego roku w sephora w Krakowie ale obejmuje całą Polskę czyli wszystkie sklepy sephora. Przewodniczący KM WZZ Sierpień80 796-138-709
W sephora jest związek zawodowy od niedawna sierpień 80
A może kierownictwo zainteresuje się wreszcie panią kierownik w Plazie w Lublinie? Gnoi regularnie swoich pracowników, krzyczy a potem przeprasza, kierownik powinien być zrównoważony i umieć panować nad sobą. Czy wprowadzenie metody zastraszenia ludzi zwolnieniem naprawdę jest takie skuteczne ?
obsługa i zarzadzanie tam od pewnego czsu to dno , Konsultantki nie maja wiedzy, przeszlam do Douglasa i potwierdzam slowa Dory
Bardzo pozytywna firma dla pracownikow. Wszystkie negatywne opinie pisza osoby, ktore nie sprawdzily się w tej pracy. Nie dla miernot z pewnością, one powinny szukac szczescia gdzie indziej, co z reszta robią chwalac się przy tym gdzie sie da i przy kazdej okazji. Tutaj na forum moga opisac to co w nich wlasnie jest najbardziej spotegowane, czyli poczucie zgnojenia i siegniecie dna po kolejnej porażce-o czym zechcialy poinformowac "wszem wobec i kazdemu z osobna" Nie omieszkaja zapewne poinformowac o swojej kolejnej zmianie, lecz juz na innej stronie...moze nawet napiszą to na jakims murze.
jak taka pozytywna firma , to dlaczego ciagle chodzisz na rekrutacje do konkurencji ;DDD
Była bardzo trudna 2 - etapowa
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Hej pracuję 7 miesięcy rotacja ogromna. obowiązków mnóstwo a pieniążki słabe A do tego o i ochrony nie ma więc kradną na potęgę. jestem strasznie rozczarowana naprawdę to praca dla studentki na utrzymaniu rodziców która ma psychologa znajomego gdy widzę tę dziewczyny które przynoszą cv z nadzieją że zostaną przyjęte... strasznie im współczuję że chcą się w to pakować
Hej, a wiecie może jakie są stawki w Warszawie w perfumeriach? Zastanawiam się nad wysłaniem CV. Z góry dziękuję :)
@hshs, forum dotyczy dzielenia się doświadczeniem związanym z pracą w SEPHORA w Warszawie. Jeśli nie odnalazłeś wątku dotyczącego Krakowa, to zapraszam Ciebie do jego założenia. Pamiętajmy, że warunki pracy mogą się bardzo różnić między poszczególnymi zakładami pracy, a na oddzielnym wątku prawdopodobnie szybciej uzyskasz odpowiedź na zadane przez Ciebie pytanie.
a jakie zarobki? chodzi mi o krakow
@Piątek 13, wnioskuję, że pracujesz we wspomnianej przez Ciebie centrali SEPHORA. Zatem może posiadasz jakieś informacje odnośnie rekrutacji prowadzonych w Warszawie? Na jakie stanowiska potrzebni są pracownicy? Jakie należy spełnić wymagania, aby móc aplikować do firmy?
Niestety praca w centrali niczym nie odbiega od perfumerii...może jedynie tym że jest donosicielstwo aby wskoczyć na stanowiska kierownika...poza tym brak szacunku do pracowników, krzyki i co najlepsze jedna pani nie powinna być kierownikiem że względu na brak wiedzy merytorycznej....w swojej dziedzinie. Ostrzegam przed pracą w tej firmie ...poza tym ogromne wymagania za niskie wynagrodzenie......
@Karolina, czy posiadasz jakieś doświadczenia związane z pracą w SEPHORA? Jeśli tak, to jak oceniasz tego pracodawcę? Czy pracujesz bądź pracowałaś w Warszawie? Jakie zostały zaoferowane Tobie warunki zatrudnienia? Czy były one satysfakcjonujące?
Idealnych firm nie ma tylko ludzie wybierają sobie niewłaściwą pracę i stąd to niezadowolenie!!
Miałam okazje pracować na Pradze w Sephorze. Niestety faktycznie większość koleżanek tam pracujących to bardzo nie szanujące innych osoby które mogły by obgadywać siebie nawzajem i klientów godzinami.
Firma Sephora to bardzo dobry pracodawca. Wiem co mówię, bo przepracowałam tam kilkanaście lat począwszy od stanowiska konsultanta skończywszy na kierowniku. Pracodawca dba o pracowników i motywuje w różny sposób. Nie ma mowy o złym traktowaniu. Polecam pracę wszystkim i mam do tej pory ogromny sentyment...pozdrowienia dla całego Południa:)
Zero szkoleń, nawet głupiego bhp. Konsultantki pracujące dłużej perfidnie wykorzystują nowych pracowników, nawet są na to namawiane przez kierownik sklepu która nie ma z kim napić się kawki, zjeść ciastka czy zapalić papieroska. Osoba pracująca ledwo kilka dni sama na sklepie gdy reszta pracowników świetnie się bawi na zapleczu, źle wypadała w oczach klienta ze względu na braki w znajomosci jakiegoś produktu. Zdarzyło mi się przez to wiele niemiłych sytuacji. Raz klientka chciała skorzystać ze zniżki której nowy pracownik przez pewien okres nie może jeszcze nabijać. Otworzyłam drzwi od zaplecza i poprosiłam aby któraś z koleżanek przerwała kawke, i pierwsze co usłyszałam ja jak i również pół sklepu to krzyk „kurva”. Klientka która chciała kupić produkt zrezygnowała i wygarnęła koleżance, że takie zachowanie wiec nieodpowiednie. Przy czym pochwaliła mnie. Po wyjściu klientki bardzo dostało mi się nie tylko od koleżanki od tej sytuacji a nawet od kierowniczki. Chociaż wiem, że niczemu nie byłam winna. Co więcej w dni wolne byłam wzywana do innych punktów sephora na terenie Warszawy by pomoc. Co było zupełna odskocznia. W innych sephorach atmosfera była cudowna! Cieszę się, że nie pracowałam tam długo, bo nie wytrzymałabym psychicznie z takimi osobami, No ale z drugiej strony szkoda, że akurat trafiłam do najgorszej sephory w Warszawie. A najgorsza sephora to ta na Pradze na ulicy Jubilerskiej.
pracuję w sephora od 6 miesięcy i wszystkie negatywne komentarze to brednie. pozdrawiam
Czy zmieniłaś już zdanie Czy nadal jest ci tam dobrze Początki zawsze są świetne jak wszędzie ale później zaczynają się kłopoty
Widze ze sephora wspina sie na wyżyny wyzysku ludzi. Widziałam przypadkiem ostatnio oferte bezpłatnych praktyk niby z możlowością zatrudnienia. Widocznie bardziej sie oplaca niz zatrudnienie grupki dziewczynek na 3 miechy na pol etatu,potem wybranie 1 a ta jedna popracuje na czas studiow albo troche krócej i tak od nowa. Teraz to juz nawet placic nie beda. Czego tam sie mozna nauczyc? Chyba ANTYzasad higieny. Przeogromna rotacja z czegos wynika. P.s. wszystkie negatywne komentarze sa prawda. Jak ktoś je podwarza to albo nie zaznal zycia w S.albo siedzi w biurze w Warszawie.
@Kkk czyli dużo zależy od kierowników regionalnych. Ktoś jeszcze mógłby się wypowiedzieć na ten temat? Są miejsca gdzie jeszcze można liczyć na konkursy i nagrody?
O nowym roku planowane są szkolenia dla kierowników i regionalnych aby mogli kompetentnie zarządzać ppersonelem. Bo do tej pory większość z nich to osoby przypadkowe zupełnie nie nadające się na to stanowisko nastąpi weryfikacja
Też uważam, że chodzi tu o kadrę kierowniczą, która nęka konsultantki, stąd tyle negatywnych komentarzy
Sephora powinna zainwestować w coacha który przedszkoli pani kierowniczki które się troszeczkę za pędziły w złym kierunku I wtedy będą kompetentne osoby na stanowisku a nie jakieś panie które przypadkowo zostały kierowniczkami....
Kierownictwo..nie wiesz czy beatyfikować je za bycie aniołami do klienta, czy odprawić egzorcyzmy nad szatanem co w nie wstępuje na zapleczu i jak nikt nie widzi..potwornie wredne egzemplarze w warszawie nie napawają optymizmem, wrzucić granat i wstawić na stołki facetów, to może mniej obłudy i więcej szacunku by było. Wygarnęłam komu trzeba i nawet przeprosiny były, ale ze strachu o stanowisko. Omijajcie pracę tam szerokim łukiem, wiem z dobrych źródeł że podłe babsztyle nie są niechlubnym wyjątkiem a znakomitą większością..aż tak to ja kosmetyków nie kocham, bardziej swoje zdrowie psychiczne.
Zawsze lepszy facet na stolku bo sa bardziej opanowani :) myslalam o pracy tu ale czytajac komentarze to chyba nie warto
Tak tak to prawda myślą że Prowadzę swoją działalność tak się rozbestwiony personel mają za białych murzynów może ktoś się w końcu weźmie za nie żeby naprawdę osoby na stanowisku kierowniczym nadawały się do tego żeby zarządzać personelem a nie jakieś chamskie gówniary bo niestety takie jest szacunek się należy pracownikowi i to one kręcą czy jest atmosfera odpowiednia do pracy czy tolerują ploty itp
Drogie Panie audytorki! a może zaczniecie weryfikować podczas przeglądania kamer na audycie, ilu z kierowników przybywa w pracy zgodnie ze swoim grafikiem? Bo im większa perfumeria, tym bardziej fikcyjne stanowisko kierownicze... W planie Q zamiana: 8-16, a kiero w pracy gubo po 9, wychodzi o 15. W harmonogramie żadnych naniesionych zmian... Odbiera nadgodziny? wyjście prywatne? A przecież są odpowiednie opcje... Szczytem jest jak kiero nie ma w ogóle w pracy, choć w grafiku zmiana jak byk np 9-17, a on tymczasem robi sobie grafik w domu ! Jakim cudem, skoro jedyny punkt dostępu do Planu Q jest w perfumerii.. szukacie oszczędności, zacznijcie od likwidacji stanowisk kierowniczych ! I tak większość ich obowiązków wykonują nawet nie specjalistki, a wręcz konsultantki !!!
Brawo one się czują nietykalne stworzyły sobie Państwo w Państwie w ogóle nie mają pojęcia o zarządzanie ludźmi personelem
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sephora Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sephora Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 85.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sephora Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 10 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sephora Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Sephora Polska Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.