dopóki nie zmienicie cen, bedzie Wam co raz trudniej o klienta. Ludzie kupują przez internet w duzo niższych cenach oryginalne produkty.
Wiemy, ale my osoby na sklepie nie ustalamy sobie cen. My jesteśmy od najgorszej pracy typu; sprawdzanie całodniowych śmieci worek po worku.
Czy Sephora Polska Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?
Nie. Grafik pracy może się zmieniać z 2dniwoym wyprzedzeniem. Kierownik nie pyta cię o zdanie. W większości są to zmiany popołudniowe. Brak życia prywatnego.
Wszystko zależy od kierownika i ekipy. Ja ani razu nie miałam sytuacji, że kierownik zmienił moje godziny i mnie nie poinformował. Zazwyczaj kiedy chciałam wolne, to miałam. Ale pamiętajmy że nie pracujemy tam sami. Trzeba też patrzeć na innych współpracowników i to że czasami nie mamy wolnego dnia lub mamy godziny inne niż chcieliśmy, to nie jest wina kierownika, tylko akurat nie miał wyjścia żeby zrobić inaczej.
W tych trudnych czasach moja firma zadbala o mój spokój i o to bym po wszystkim wróciła z radością do pracy.Moglam się nie martwić o ratę kredytu mieszkaniowego i czym nakarmię moje dzieci, tak więc spokojnie podlewałam moje kwiaty na balkonie z nadzieją na rychły powrót do pracy, by się odpłacić firmie. Sephora, bardzo dziękuję. Magda Sikora.
Aaaa taaaak, zapomnialam że w Polsce ludzie tylko narzekają, a jesli idzie coś dobrze i są zadowoleni to nie mają prawa wystawić pozytywnej opinii. To takie smutne i współczuję z calego serca... A ja wlasnie urwałam się z choinki i jak jestem zadowolona to powiem o tym. Kocham swoją pracę. Pracodawca zadbal o mnie w czasie pandemii. Mam najlepszą Kierowniczkę na swiecie, Manager Regionalny też super, a ekipa w której pracuję? Drugiej takiej nie ma. Wspólnie pracujemy na wyniki, wspieramy się, pomagamy. Wskaźniki? No nad czymś trzeba pracować, po coś przychodzi się do pracy. Piekarz piecze chleb a szefc szyje obuwie.... W handlu są takie a nie inne priorytety, cele targety, konwersja,. Ja proponuję zmienić pracę jak komuś nie pasuje i być szczesliwym, bo w pracy spędzamy ogrom czasu. I chwalić swojego pracodawcę...... A jak widzę tych biednych ludzi co za karę są w pracy to mi się plakac chce. Mamy też pełno nagród, konkursów.... Wiele by pisać. Każdemu życzę trawy zielonej u siebie a nie u sąsiada i szklanki do polowy pełnej. W takim duchu też wychowuje dzieci i jestem z tego dumna.
Jak teraz musisz odrabiać wszystkie niedogodziny i siedzieć (a raczej stać:D) w pracy po 12h dziennie to dalej Twoja opinia jest tak pozytywna ?:D
Moja opinia bazuje na sytuacji, która obecnie dzieje się w firmie Sephora. Pracownicy są tutaj traktowani jak tania siła robocza. Decyzje kadry zarządzającej są podejmowanie nieumiejętnie i bardzo pochopnie. Na ten moment pracownicy są zmuszani do pracy na 1,5 etatu z tą samą stawka ze względu na „oszczędność” godzin po ponownym otwarciu galerii handlowych. Jest to chory i nieuczciwy wymysł firmy, który w żaden sposób nie był konsultowany z pracownikami. Decyzje dotyczące grafików pracy i systemu pracy - praca na grupy bądź standardowa, są podejmowane 3 dni przed rozpoczęciem miesiąca. Nie istnieje tutaj poszanowanie prywatności i czasu wolnego pracownika. Telefony z poleceniami służbowymi w czasie wolnym pracowników są standardem.
Była bardzo trudna 2 - etapowa
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Niestety typowe korpo opierające się od początku do końca na wskaźnikach. Najgorzej że niektóre osoby myślą że pracując w Sephorze złapały Pana Boga za nogi.. natomiast firma traktuje ich jak kolejne przydu*pasy. Często nachalna sprzedaż i ciśnienie. Przynoszenie pracy do domu - kierownik może utworzyć grupę do "swobodnego" komunikowania się na FB. Miej pewność że wtedy nigdy nie zapomnisz o swojej pracy i stale będziesz "nękana" informacjami jaki jest dzisiaj budżet, co jest do zrobienia, od rana do wieczora. A jest co robić.. Ciągła zmiana animacji, witryn, wyglądu kas, promocja goni promocję itd, a w między czasie jeśli klient wejdzie do sklepu musisz rzucać wszystko i lecieć do niego bo obowiązuje zasada magicznych 3 minut. W rezultacie nie możesz zrobić dobrze ani jednego ani drugiego, a warto dodać że w każdej sytuacji musisz mieć motorek w d.. inaczej możesz liczyć na powtarzające się pytania "czy byłaś już u Pani/Pana" lub też ponaglanie ze strony Ks-sów. Przy czym pamiętaj koniecznie o obserwacji sklepu żeby nikt niczego nie zwinął! Oczywiście nie zapominajmy tutaj o zrobieniu jakiegoś serwisu - narzędzie które ma wspomagać sprzedaż w rzeczywistości stało się prawdziwą zmorą. Nie ważne czy serwis jest akurat potrzebny czy nie, musisz wcisnąć na krzesło klientkę za wszelką cenę i wtykać produkty żeby móc wbić magiczny kod na kasie i osiągnąć "wynik". Jeden słabszy dzień i wypadasz z obiegu. Kolejnym umilaczem pracy jest Happy app, aplikacja stworzona po to by pomagać jest kolejną zapchajdziurą, której nie można tylko TRZEBA używać. Ogólnie jesteście tutaj rozliczani ze wszystkiego, ciągła nerwówa i stres. Nie możesz pomylić się na kasie nawet o 2 zł bo każda nadwyżka czy manko będzie odnotowane. Z pracy zawsze wyjdziesz te 15-30 min później bo przecież trzeba Cię sprawdzić czy niczego nie wynosisz plus na zakończenie dnia sprawdzić śmieci pod kamerami ;) także po pewnym czasie uzbierają się z tego fajne nadgodziny za co nikt Ci nic nie da. Niby są fajne benefity w postaci testerów perfum i różnych kosmetyków za wygrane konkursy (znowu ciśnienie, spróbuj raz sprzedać inną szminkę niż ta założona w konkursie to "koleżanki" Cię zjedzą), ale są one niczym wobec tego ile trzeba się narąbać i stresować. Wolałabym już żeby nie było żadnych prezentów, a żeby praca była spokojniejsza. Do tego w moim przypadku doszły dziwne metody "wychowawcze" kierowniczki, a pewne osoby są na tzw specjalnych względach, ale to już zależy od konkretnej osoby, na jaką się trafi..
Witam serdecznie. W każdej pracy mamy targety do wykonania i pewne wskaźniki, które są od nas wymagane do osiągnięci przez naszych przełożonych, którzy również muszą się nich wywiązać przed swoimi przełożonymi. Z tego co mi wiadomo to konkursy wewnętrzne są po to aby motywować pracowników do efektywniejszej obsługi klienta, natomiast Happy App do badania potrzeb klientów, którzy pojawili się w perfumerii w celu zakupu. Nie mniej jednak, gdyby nie było tej Appki - musielibyśmy o wszystko się wypytywać - jest ona po to aby ułatwić nam proces konsultacji. To o czym piszesz, że kierownik pisze rano i wieczorem o targecie, oczekiwaniach itd. wydaje mi się prawidłowym przepływem informacji pomiędzy podwładnymi a przełożonymi - tak aby każdy wiedział, co jest od niego oczekiwane, bo tylko jasno i klarowne oczekiwania mogą pozwolić osiągnąć zamierzany cel. Jeżeli pracodawca wpisuje Cię w grafik np. do 18 - to znaczy, że płaci Ci do godziny 18 i do tej godziny jesteś rozliczana z czasu pracy. Powiedz mi proszę, czy wychodzenie z pracy po godzinie jej ukończenia dotyczy wyłącznie konsultantów - czy jednak Ci wszyscy KSS oraz Kierownik również wychodzą dopiero do domu po zakończeniu swojej pracy wg godziny widniejącej w grafiku? Wydaje mi się, że ta zasada dotyczy każdego pracownika. Rozumiem, że jest to jedyne miejsce gdzie można śmiało, anonimowo wylać swoją frustrację. Jeżeli komuś taki stan rzeczy nie odpowiada to przecież nikt go do pracy nie zmusza - pracę można zawsze zmienić. Pozdrawiam serdecznie!
Podsumowanie "Szukasz pracy, gdzie 8 godzin stoi się na nogach, przerwy masz "na rozkaz", walczysz o każdego klienta, aby "wyrobić limit dzienny na poziomie 4 - 5 tysięcy, gdzie nie masz nic do powiedzenia, skąd prędzej czy później i tak Cię wypie ..., to dobrze trafiłeś, ponieważ tak właśnie pracuje się w SEPHORA." Tak jak ktoś to niżej napisał i tyle w temacie.
Nie, napisał to człowiek, który pracował w wielu miejscach ale słyszałem, że w McDonaldzie przyjmują wszystkich jak leci. : )
Na szczęście nie muszę pracować ani w Sephorze ani w McDonaldzie ;) Miało być złośliwie a wyszło słabo :)
Wspominasz o targetach do zrobienia. Czy są ustawione tak, że bez problemu można w miesiącu wyrobić premie lub dostać prowizje od sprzedaży? Także zniżka na asortyment perfumerii byłaby fajnym dodatkiem, więc chętnie się dowiem, czy pracodawca ją oferuje.
Cześć, Oczywiście, targety są do wypracowania ale trzeba przejawiać chęci i być zorientowanym na potrzeby klienta. Oczywiście pracownicy mają zniżkę, 20-40% w zależności od marki.
Witam, Z ciekawości zajrzałam na forum, bo planowałam wysłać do Was swoje CV. Nie wiem, czy jesteś pracownikiem/kierownikiem/osobą decyzyjną w firmie, ale tekst " Jeżeli komuś taki stan rzeczy nie odpowiada to przecież nikt go do pracy nie zmusza - pracę można zawsze zmienić.."Pokazuje najniższy z możliwych poziomów. Żeby firma funkcjonowała, obie strony muszą być zaangażowane i fair. Pracownik daje coś od siebie i słucha przełożonego, ale i przełożony w sposób obiektywny ocenia pracę i stara się wdrażać działania, które będą sprzyjać innym.
Zgadzam się w 100% i uważam, że firma bardzo dziwnie podchodzi do kierowników, mam wrażenie, że często są to ludzie z przypadku bez pojęcia o zarządzaniu ludźmi. Wiadomo najłatwiej jest wtedy rządzić dyktaturą strachu. Dziwi mnie, że nikt nie kontroluje tego jak pracują, albo czy pracują zgodnie z grafikiem, bo często się zdarzało, że kierownik wychodził kilka godzin wcześniej, albo wpisywał sobie zmiany, a fizycznie nie było go w sklepie. Dodatkowo to, że kierownik nie pracuje w weekendy i na drugie zmiany wydaje mi się bardzo nie fair wobec reszty zespołu. Jeśli chodzi o grupę na FB to cieszę się, że są firmy w których zakazana jest ta praktyka, bo to jest nieszanowanie czasu wolnego pracowników i ich prawa do odpoczynku. Taka grupa wiąże się też z częstym ganieniem pracowników na forum co wg każdej teorii zarządzania jest niedopuszczalną sytuacją, którą ja odbieram właściwie na granicy mobbingu.
Nie polecam pracy w Sephora Arkadia ze względu na niekompetentną i nieprofesjonalną osobę zarządzającą. Rotacja pracowników z miesiąca na miesiąc jest na porządku dziennym, ponieważ atmosfera w tym punkcie pozostawia bardzo wiele do życzenia. Konsultanci są poszukiwani cały czas, ponieważ mało kto jest w stanie pracować w tym miejscu dłużej, niż miesiąc. Z doświadczenia wiem, że większość konsultantów zewnętrznych nie zgadza się na pracę w tym punkcie ze względu na osobę zarządzającą, absolutny brak komunikacji z nią i brak szacunku do pracowników. Nieważne są umiejętności i Wasza praca, jeśli nie spodobacie się kierowniczce możecie być pewni, że uprzykrzy Wam życie najczęściej wysługując się innymi pracownikami. Pisanie skarg bez słowa wytłumaczenia w Waszym kierunku, rozsiewanie plotek, złośliwości i traktowanie pracowników na niższym szczeblu jako osoby gorszego sortu i zwykłych złodziei jest w tym punkcie na porządku dziennym. Opinię wystawiam na podstawie własnych doświadczeń oraz licznych opinii zarówno bezpośrednich konsultantów sklepu jak i pracowników zewnętrznych.
Potwierdzam, niestety to smutna prawda. Osoby zarządzające punktem nie mają pojęcia o zarządzaniu zespołem. Pracowałam w wielu miejscach - równiez za granicą i nigdy z czymś takim się nie spotkałam. Managerki z Arkadia Sephora nie powinny miec kontaktu z ludźmi.
W punkt dziewczyny, w punkt. Jako była konsultantka Sephora Arkadia mam dokładnie takie samo zdanie. Wystrzegajcie się tego miejsca jak ognia. Osoby zarządzające nie radzą sobie z prowadzeniem sklepu oraz zapewne z problemami prywatnymi i ewidentnie wylewają całe swoje frustracje na niewinnych pracowników. (usunięte przez administratora)
Muszę potwierdzić choć nie byłam pracownikiem a kandydatem i właśnie w Arkadii miałam swoją bardzo nieprzyjemna rozmowę o prace. Przez ta właśnie osobę nie zdecydowałam się na prace w sephorze. Rozmowa była bardzo stresująca, zadawano mi pytania, które nie nie miały żadnego związku z praca.. ogólnie bardzo dziwna atmosfera, która unosiła się na całej sali sprzedazy.
(usunięte przez administratora)
A gdzie są takie zwolnienia?
Jaka stawka netto Sephora Arkadia?
Pani Magdo, a może powie mi Pani czy Sephora gdy szuka kogoś do pracy to wstawia gdzieś ogłoszenia czy po prostu można przynosić cv do sklepu?
Próby telefonicznego kontaktu z którym kolwiek sklepem powodują komunikatem "Jesteś pierwszy w kolejce" a po kilku minutach po komunikacie "wszyscy nasi konsultanci są zajęci, spróbuj ponownie później" następnie następuje przerwanie połączenia. Dzwoniĺem do kilku sklepów, wszędzie to samo. To systemowe rozwiązanie pokazuje, jak (usunięte przez administratora) fitma Sefora ma klienta. Koniec zakupów w tej szemranej sieci.
Konsultanci w perfumerii mają przede wszystkim obsłużyć klientów, którzy przyszli do sklepu, a nie siedzieć i czekać przy telefonie.
Firma sephora nie zatrudnia konsultantów telefonicznych do sklepów stacjonarnych. Człowieku to forum o pracy a nie o twoim problemie ze nikt ci telefonu nie odbiera...
Pracownicy Sephora pracują a nie odbierają telefony . Jest dostępna infolinia i jest dostępna strona internetowa sephora. Prosze korzystac z tych kanałów a nie dzwonić do sklepu i pytać o cenę produktu .
Zawsze z tym sklepem jest problem. Próbki są zawsze niedostępne mimo ze przy zamówieniu powinny być. Jeśli ktoś chce fakturę to może ja dostać ale wtedy nie może wykorzystać żadnego kodu rabatowego. Najpierw dostajemy przesyłkę z paragonem po czym musimy odesłać paragon i dopiero wtedy dostać fakturę za X czasu. Ostatnio zamówiłam paletki przyszły uszkodzone, złożyłam reklamacje i już 2 tyg czekam na odpowiedz czy łaskawie zwrócą mi 300 zł. To jest jakiś cyrk ;/ Nikomu nie polecam. Wolę zamówić w dauglas.
Hej, wiecie jaka jest stawka w sephorze w galerii Młociny? I jaka panuje tam atmosfera w pracy?
tylko dostać się jest trudno, ale warto tam pracować dla bonusów jakie się ma bo z pensji tylu kosmetyków, które sam sprzedajesz nie kupisz raczej. Testować wolno, a nawet trzeba :)
Zamówienie złożyłam 30.11, paczkę ponoć „wysłano” po ok. Dwóch tygodniach, żadnego potwierdzenia nadania paczki nie otrzymałam, ani mailowego ani SMS. Link do śledzenia przesyłki oczywiście nie działał. Po opisaniu sprawy na Facebooku w wiadomości prywatnej odesłali mnie do opisania sprawy na ich maila, co oczywiście zrobiłam, lecz już żadnej odpowiedzi na to nie otrzymałam :) totalne Olewanie klienta i nieprofesjonalne podejście, ceny kosmiczne, o wiele taniej wychodzi zamawiając z zagranicznych stron. Nie polecam :)
Mam ten sam problem. Paczkę ponoć wysłano 9 grudnia, a dziś mamy 23 i nadal jej nie otrzymałam. Kontaktowałam się kilkukrotnie z biurem obsługi klienta i nikt mi nie potrafi odpowiedzieć na pytanie, co się dzieje z przesyłką. Widać, że firma ma gdzieś swoich klientów. Osoba, który doświadczy takiej sytuacji, raczej już nie skorzysta z ich usług, biorą pod uwagę fakt, że większość ich produktów można kupić w innych miejscach, czy to stacjonarnie czy online.
Czy w końcu dowiemy się jakajest pensja w Sephorze w Warszawie?;)
Niewystarczająca aby opłacić mieszkanie i utrzymać się bez głodowania. Przy ekstremalnie dobrych dniach premiowych 2500 max.
Cześć, czy wiecie może czy sephora zatrudnia na umowę o pracę? Czy zlecenie?
jaka atmosfera i warunki pracy w Centrali? Warto aplikować?
W porę zapytałaś o tę kwestię, ponieważ i mnie ona interesuje. Miejmy zatem nadzieję, że szybko doczekamy się odpowiedzi ze strony pracowników Sephora Polska. Dowiedziałam się jedynie tyle, iż wszystkim pracownikom oferują między innymi: szkolenia (zarówno w Polsce, jak i za granicą, kartę sportową, prywatną opiekę medyczną (a to bardzo ważne) oraz rabaty na cały asortyment Sephora. Tymczasem może powiesz mi co skłoniło Cię do zainteresowania się akurat tym pracodawcą?
Jakie szkolenia zagranicą? Pierwszy raz o takich słyszę a pracowałam w sephorze 6lat i o 2 za długo. Kiedyś było fajnie, chodziło się do pracy z uśmiechem i chęcią. Teraz jest zle, bardzo zle. Prace dla sephora dostanie się szybko ponieważ nikt tam nie chce pracować, „nowe dziewczyny” potrafia po pierwszym dniu pracy napisac smsa ze rezygnują... są masowe zwolnienia przez to jak traktuje się tam osoby pracujące w sklepie. Klienci traktują konsultantki zle oraz osoby z góry takze. Noty pracownicze rozdawane są jak gumy do żucia, zabierane premie, prace w sephorze ma się traktować jako prestiż. Karta pracownicza jest owszem, limit miesięczny 1tys zł, -40% wyłączności -20% selektyw. Przekroczenie limitu =karta zabrana na 3mies, przy drugim przekroczeniu na czas nieokreślony. Opieka medyczna luxmed (opłata pobierana z wynagrodzenia), dotacje, kosmetyczka itp. Są plusy, ale minusów było zawsze więcej. Nie polecam.
Jeśli nie załapałaś się na szkolenie za granicą przez 6 lat to znaczy,że nie brałaś udziału w programach rozwojowych ,które Sephora prowadzi i te szkolenia są dla laureatów tych programów np. SkincareMaster ,ale faktycznie na te szkolenia dostają się nieliczni 1 osoba na 93 sklepy w której średnio pracuje ok 8 osób
Właśnie to jest program rozwojowy nie są to szkolenia dostępne dla wszystkich. PS. Brałam udział w Beauty Masters. ;)
Bardzo szczegółowa opinia, za którą dziękuję. Jednocześnie mam pytanie- czy sklepy przyjmują do pracy dziewczyny które miały coś wspólnego z kosmetologia lub wizażem? Bo ja nie posiadam takiego doświadczenia ,a jestem zainteresowana praca w Sephora. Odpiszesz?
Biorą każdego kto jest po prostu chętny do pracy :) jest bardzo duże zapotrzebowanie na konsultantów, bardzo dużo osób się zwalnia.
ktoś pracował w sephorze we wrocławiu? jaka pensja?
Sephora która to by nie była w Warszawie to mobing jakich mało naprawdę dziewczyny pracujące dla Sephory to chodzące nerwice :-( miałam przyjemność pracować dla zewnętrznej marki wiec tak naprawdę mnie tylko niektóre procedury obowiązywały ale to i tak istny dramat. Jedyna Kierowniczka która można było aż Pokochać za podejście do całego zespołu była Tatiana z Promenady każdy chciał z nią pracować bo to złota dziewczyna.
A może ktoś w końcu zainteresuje się tym jak funkcjonują perfumerie?? Mobing to nie za mocne słowo. Pracownicy dostają budżet do zrobienia na miesiac, idąc na urlop nikt im go nie zmniejsza. Pracownik wraca z urlopu i tłumaczy się dlaczego nie zrealizował swoich celi. To chore. Każde zejście ze sklepu trzeba zgłosić i to dosłownie co w praktyce oznacza ze trzeba zapytać sie specjalisty czy można skorzystać z toalety bo jeżeli na sklepie jest za mało pracowników to nie nie można. Kończąc prace trzeba się „sprawdzić” i pokazać ze niczego ze sklepu się nie wynosi. Jeżeli wszystkie osoby są zajęte obsługa, co często się zdarza, po pracy czeka się 15,20,30 minut. Zapomnijcie, ze ktoś wam za tr nadgodziny zapłaci.
Poważne oskarżenie skierowałeś w stronę tego pracodawcy. Zaniepokoiło mnie to, co napisałeś o przerwach, które przysługują każdemu pracownikowi. Myślałem, że nie ma problemów, aby wyjść np. do toalety, jednak Twoja opinia mówi zupełnie co innego. Daj znać, ile dokładnie czasu przerwy przysługuje według wytycznych pracodawcy każdemu z zatrudnionych osób?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sephora Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sephora Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 85.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sephora Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 10 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sephora Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Sephora Polska Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.