Opinie o sephora.pl - Sephora Polska sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Sephora Polska Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Sephora Polska Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sephora Polska Sp. z o.o. w Warszawa

MONA
Były pracownik

A ja wygrałam z Sephorą sprawy sądowe : o niesłuszne zwolnienie mnie z pracy i o mobbing. To tyle ile mogę powiedzieć na temat firmy "przyjaznej pracownikowi ".

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@MONA

Brawo! Co do niesłusznych zwolnień w Krakowie na początku tego roku było ich mnóstwo. Powody zwolnień były bardzo błahe, w normalnych warunkach nikt by za to nie zwolnił pracownika. Wszyscy wiemy, że do zwolnień przyczyniła się pandemia, ale dostając wypowiedzenie od kierownika Sephora wolałabym usłyszeć „firma nie ma pieniędzy, musimy kogoś zwolnić” niż powód jaki usłyszałam. Wtedy odchodziłabym z myślą, że tak musiało być niż, że pracuje tak beznadziejnie, że aż trzeba mnie było zwolnić. Hmm wszyscy zwolnieni konsultanci/ kasjerzy zaczęli nagle źle pracować akurat na początku 2021 (w czasie lockdown), że aż trzeba było ich akurat wtedy zwolnić?!

Przemysław
Inne
@Były pracownik

Wiadomo, że błahy powód do zwolnienia to żaden powód. Tylko pracownik się dołuje bo myśli, że to jego wina. Poczucie własnej wartości wtedy bardzo spada. A to tobie co powiedzieli przy zwolnieniu?

Były pracownik
Były pracownik
@Przemysław

„Łamanie regulaminu” choć moim zdaniem i nie tylko moim zostało to mocno nadmuchane i tak jak mówiłam w normalnych warunkach nikt nie zwolniłby za to pracownika, bo to za co niby zostałam zwolniona jest praktykowane nawet przez starszych stażem pracowników.

Anonimowy
Były pracownik
@MONA

Super, gratuluję Ci. Tak naprawdę też mogłabym iść do sądu, ponieważ "niby" przyszło dla mnie zwolnienie z centrali, a kierowniczka zaproponowała mi rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, żeby mnie nie krzywdzić. Rzekomo za słabe wyniki, gdzie jak wiadomo zawsze jest przygotowany plan naprawczy do którego nie zostałam niestety dopuszczona nie wiadomo czemu ;)) Resztę można sobie tylko dopowiedzieć. Nie pasowałam kierowniczce i jej pupilkom.

Przyjaźni klientom
Były pracownik
@MONA

Nawet wiem, z którego jesteś regionu. Firma od dawna powinna powołać komisję (usunięte przez administratora), ale najwyraźniej czeka aż dojdzie do tragedii. Wstyd dla tak dużej korporacji ,aby akceptować sygnały i nic z nimi nie zrobić. Proponuję aby zgłosić do programu typu UWAGA i opowiedzieć o sytuacjach w TYM regionie, wówczas firma bojąca się opinii pozbędzie się firm chętnych do współpracy w tym influencerow ,którzy nie chcą być kojarzeni z śmierdzącymi sytuacjami. Jestem pewny ,że wówczas zrobiliby wielką akcję : firma przyjazna pracownikowi. Pracowałem tam tylko jakiś czas i widziałem namiastkę sytuacji (usunięte przez administratora), ale to wystarczyłoby do sądu. I tu nie chodzi o wygraną, ale o zaprzestanie AKCEPTACJI (usunięte przez administratora) w TYM REGIONIE

Przemysław
Inne
@Były pracownik

A konkretnie, jaki paragraf złamałaś? Bo jeśli wszyscy inni też tak robili i nie ponosili kary to musieli się specjalnie na ciebie chyba uwziąć. A jaki tam były warunki? Chociaz dobrze płacili?

Przemysław
Inne
@Anonimowy

Chodziło o słabe wyniki sprzedaży? Bo często to właśnie jest powodem zwolnienia, a wina nie zawsze leży po stronie pracownika tylko ogólnie polityki firmy. Szkoda, że się nie odwołałaś. Na jakiej umowie pracowałaś, że tak łatwo można cię było zwolnić?

Budrys
Pracownik
@Przemysław

Nikt ci nie powie o co konkretnie chodził wiec nie pytaj.

Jacek
Pracownik
@Przemysław

Większość pracuje na czas określony.

Były pracownik
Były pracownik
@Przemysław

1) Ogólnie usłyszałam „łamanie zasad firmy”, a rzecz o którą niby chodziło to naprawdę śmieszna rzecz. 2)Kogoś muszą zwolnić, a jak nie wiadomo kogo to najprędzej kogoś kto najkrócej pracuje. 3) Nie, nie płacili dobrze.

Były pracownik
Były pracownik
@Przemysław

1) U wielu zwolnionych osób w ostatnim czasie chodziło o wyniki sprzedaży. 2) Nie odwołałam się, bo szkoda zdrowia. Nie było warto, najlepiej zapomnieć o tej firmie. 3) Umowa o pracę na czas określony

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@MONA

Jak mogę cię znaleźć? Mam podobna sytuacje - (usunięte przez administratora)

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Były pracownik

cześć, jesteśmy przekonani, że publiczna rozmowa o przyczynach rozwiązania umowy o pracę nie jest fair play wobec obu stron. Nam nie pozwalają na takie rozmowy również przepisy prawa. Dlatego tego nie robimy. Chcemy jednak, abyś wiedział, że każde rozstanie z pracownikiem jest dla nas bardzo trudną decyzją. Staramy się również, aby przebiegało ono w jak najmniej stresujący dla pracownika sposób.

Iguana
Były pracownik
@MONA

Brawo , gratulacje. W sumie też mogłam tak zrobić. Od razu z nimi na drogę sądową.

Meg
Były pracownik
@MONA

Mnie spotkało to samo, zwolnienie mimo świetnych wyników. Tragiczna atmosfera w pracy, wieczny stres. Nie polecam.

Zawiedziona
Pracownik
 Pytanie

Po co robicie konkursy z nagrodami jak czeka się na nie bardzo długo. Dodatkowo moja wypracowana nagroda, może przyjść po okresie mojego wypowiedzenia. Dlaczego mam pracować na coś w marcu i tego nie dostać, bo odchodzę w lipcu? Bardzo nie fer.

To nie jest zgodne z regulamin
Pracownik
@Zawiedziona

Nie daj się nabić w butelkę , takie postępowanie nie jest zgodne z regulaminem konkursu. Wypracowane nagród Ci się należą nawet gdy dojdą po ustaniu stosunku pracy

Julia
Pracownik
@Zawiedziona

Z tego, co kojarze to trzeba być pracownikiem, żeby odebrać nagrodę. Prawda jest taka, że każda firma ma taki system....

Tgbjgrfv
Były pracownik
@Julia

Nawet jak nie pracujesz to należy Ci się odbiór nagród, które wygrałeś jak byłeś pracownikiem. Ja na jedną nagrodę czekam 1,5 roku...

Nieprawda
Pracownik
@Julia

Nieprawda , w regulaminie konkursu są wpisane zasady , no odnośnie absencji w czasie trwania. Napewno możesz odebrać nagrodę ,nawet gdy ustal Ci stosunek pracy

Zawiedziona
Pracownik
@Nieprawda

Odebrać pewnie mogę, tylko że nikt mi nie da znać że już dotarła. I pewnie każda dziewczyna będzie patrzeć na mnie wzrokiem nienawiści. Czasem lepiej odpuścić sobie jakiś fant i mieć więcej szacunku do siebie. Co nie zmienia faktu, że firma powinna zrobić z tym porządek i wysyłać następnego miesiąca wygrane, bo to aż śmieszne. Skoro mają nagrody, bo robią konkurs i pokazują co ma być, to rozumiem że one są już u nich na stanie.

Była pracownica
Były pracownik

Widzę, że Sephorka nadal w gazie. Z ciekawości zajrzałam, co dzieję się po kilku latach od zakończenia mojej współpracy ;) Zawsze był syf, jest i będzie. To typowa korpo, pod przygrywką ładnych zapachów i kolorowych kosmetyków, gdzie człowiek się nie liczy. Nie twierdzę, że wszędzie, ale w większości perfumerii niestety tak jest. Choćby Łódź - Manufaktura, gdy jeszcze miałam tę nieprzyjemność pracować z kierownikiem o imieniu na "K", który spotykał się z pracownicą na "P" :) Z perspektywy czasu dziwię się, że wytrzymałam tam aż rok, ale jedno jest pewne - wyszłam na tym najlepiej jak mogłam. Jeśli potrzebujecie pracy dorywczej, w trakcie studiów, żeby dorobić, a kosmetyki to Wasza pasja... Naprawdę, darujcie sobie Sephorkę, oszczędźcie zdrowie psychiczne i wybierzcie innego pracodawcę. Tu tylko ręka rękę myje.

Podróżnik
Inne
@Była pracownica

Złej baletnicy przeszkadza nawet rąbek u spódnicy.

Mika
Kandydat
@Podróżnik

Właśnie ja się zastanawiam jak jest w Sephorze, bo opinie są różne. Z doświadczenia wiem że łatwiej mówić źle niż dobrze, niestety. Raczej o dobrych się nie mówi..

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Mika

cześć, atmosfera jest czymś, co wyróżnia Sephora. Wiemy, że praca każdego z nas ma wpływ na pozostałych i na rozwój całej firmy. Staramy się, aby każdy pracownik czuł się w naszym świecie dobrze, był szanowany i czuł się ważny, doceniony w zespole, w którym pracuje. Wtedy wiemy, że praca jest czymś więcej niż tylko obowiązkiem. Chętnie opowiemy Ci o tym więcej. Porozmawiaj z nami o Twoich oczekiwaniach, opowiedz jakiego miejsca pracy szukasz. Zapraszamy do kontaktu pod adresem: rekrutacja@sephora.pl.

Kilo
Pracownik
@Mika

To jak jest postrzegana firma zależy od wielu czynników, stare HRowe przysłowie: zatrudniasz się w firmie ,odchodzisz od szefa. Firma może się dwoić i troić ,ale kierownik może wszystko zepsuć . Sephora jako firma bardzo polecam , pracowałam tam 3 lata i pocieszałam się ,że jestem w świetnym miejscu . Niestety euforia opadała ,gdy wchodził MS i tu zaczynaja się schody , jaki był nastrój MS taka była rozmowa . Jednego dnia sympatyczny checkstore innego pretensje. Zero merytorycznej rozmowy ,raczej rozmowa pod wpływem emocji/ nastroju. Pomimo tego nadal przystaje przy zdaniu : Sephora to super firma ,jednak wszystko zależy do jakiego punktu trafisz- niestety jak wszędzie . Czy Twój manager będzie angażował się w pracę ,dzięki czemu unikasz ciągłych zmian grafikowych i niezrozumiałych awansów , wiecznych L4 , afer w zespole , i da Ci wsparcie i możliwość rozwoju w swoim tempie . Ja niestety trafiłam na ten gorszy TYP i żałuję bardzo ,że rozsądek zmusił mnie do odejścia . Firmę wspominam z sentymentem . Poradzę Ci abyś spróbowała swoich sił i oceniła sama . Sephora dobrze wygląda w CV , więc nic nie tracisz

Justyna
Były pracownik
@Kilo

Zgadzam się, wszystko zależy od punktu i ludzi. Ja trafiłam na super zespół, była fajna atmosfera i zupełnie inaczej to wszystko wyglądało. Mam fajny wpis do CV i nie żałuje że pracowałam w Sephora. To była fajna przygoda na studiach.

Zyz
Były pracownik
 Pytanie

Czy ktoś z was ma telefon do siedziby ? Chciałabym się dowiedzieć jak mogę wnieść wniosek o poprawienie mego świadectwa pracy po latach . Złe jest imię Mamy dopiero to zauważyłam :(

Gabriela
Inne
@Zyz

A myślisz że to będzie miało znaczenie dla Twojej przyszłej emerytury? W końcu tam są podane inne, ważniejsze dane na temat Twojej osoby, z których wynika że to na pewno Ty :) Jeśli masz jakieś info że jest to ważne (jednak), to daj znać :)

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Zyz

prosimy o kontakt pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Przekierujemy Cię dalej i spróbujemy rozwiązać ten problem.

zastępca kierownika sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Była bardzo trudna 2 - etapowa

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetolog / Asystent Lekarza
Świętochłowice
Job Point Sp. z o.o.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(64 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta- Praca w szpitalu
Katowice
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
premia
Pracownik
 Pytanie

dziewczyny od którego miesiąca należy się premia? jestem nowym pracownikiem. kierownik mówi że od drugiego miesiąca, kss że po 3 miesiącach -,-"

Były pracownik
Były pracownik
@premia

Z tego co pamietam ze szkolenia wprowadzającego od 1. miesiąca. Pilnuj jednak sobie sprawy premii w 2020 roku Sephora kasjerom również obiecała premię, a potem kierownik powiedział, że ktoś wprowadził w błąd i żadnej premii nie będzie. W Sephora premii trzeba sobie samemu pilnować, bo wielokrotnie były komplikacje w tym temacie w tej firmie.

Były pracownik
Były pracownik
@premia

*Znaczy po 1. przepracowanym miesiącu czyli z drugą wypłatą powinnaś mieć premię.

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Były pracownik

cześć, premia jest wypłacana pracownikom Sephora po pierwszym, przepracowanym miesiącu. Więcej o nas dowiesz się na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL. Możesz też do nas napisać na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl.

Gość
Inne
 Pytanie

Cześć dziewczyny, mam pytanie. Jak wygląda praca sprzedawcy w salonie? W internecie są różne opinie i chciałam zapytać was :) Oraz jakie jest wynagrodzenie na początek. Pozdrawiam

Pomorskie
Były pracownik
@Gość

Sprzedawca - Konsultant Sprzedajesz produkty dużo o każdym produkcie musisz wiedzieć i się uczyć są szkolenia itp jak czegoś nie wiesz idziesz do osoby już wykwalifikowanej ona ci pomaga. Perfumy uczysz się każdego perfumu zapachu każdych nut żeby lepiej przedstawić go. Przyjazny kontakt z klientem musi być , kontakt wzrokowy, normalne podejscie do klienta ( a nie jak niektóre osoby olewcze ). Robisz makeup Basic jak klientka np chce jakas pomadkę wybieracie np. jak to kiedyś klientka mi ujęła MOCNA KRWISTA CZERWONA POMADKA NO TO IDZIESZ SZUKASZ (jak już znasz taki odcien i nie wiem jak potrzebowała czerwieni z pielęgnacją nawilzajaca szybciej ci pójdzie)... Po prostu dużo szkoleń i tak cię czeka :) i samonauki. Ja sama chodziłam dużo i się uczyłam. Ale uważaj na kierowniczki bo ja trafiłam na taką co miała problem,że więcej wiedziałam :) zamiast się cieszyć.

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Gość

cześć, zachęcamy, żeby atmosferę i jakość pracy sprawdzić na własnej skórze????. Na początku zapraszamy Cię do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Więcej o nas dowiesz się również na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL

Kasia
Pracownik
@Gość

Mnie się dobrze pracowało, dobrze jak znasz i lubisz kosmetyki, bo rzeczywiście bez tego jest trudno. Ale tak jak napisał ktoś wyżej nie obejdzie się bez szkoleń więc nadrobisz i nauczysz się podczas nich wiele. To praca z klientem, więc jeśli lubisz pracować z ludźmi i dla ludzi, to na pewno Ci się spodoba. Czasem bywa ciężko jak to w pracy z klientem, ale ogólnie mi się podoba. Idź na rektutacje troche więcej ci powiedzą tam co i jak.

Justyna
Inne
@Kasia

A te szkolenia to jak często są? One są prowadzone przez konkretne firmy czy przyjeżdza ktoś neutralny?

Anka
Kandydat
 Pytanie

Witam, pracuję od lat w jednej firmie, ale w ostatnim czasie w mniejszym wymiarze godzin. Mam wolne popołudnia, a dorosłe dziecko już nie wymaga takiej uwagi jak kiedyś ;) Rozważam podjęcie drugiej pracy, myślę o Sephorze typowo hobbystycznie :) Powiedzcie byli pracownicy, czy jest szansa na pracę w którymś salonie w Warszawie, na 1/2 etatu, ale tylko w godzinach popołudniowych?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Anka

cześć, zachęcamy, żeby atmosferę i jakość pracy sprawdzić na własnej skórze????. Na początku zapraszamy Cię do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Porozmawiamy i spróbujemy dobrać dla Ciebie odpowiednią, elastyczną ofertę pracy. Więcej o nas dowiesz się również na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL

Paulina
Inne

Polecam

??
Kandydat
 Pytanie

są jakieś rabaty?

Kasia
Kandydat
 Pytanie
@??

Również chętnie się dowiem czy są rabaty pracownicze i w jakiej wysokości? i czy każda konsultantka sprzedaje na "swoje konto" czy cele są ogólnie na perfumerie?

Nel
Były pracownik
@Kasia

Są rabaty, -40% na marki wyłącznościowe i -20% na resztę, ale jest miesieczny limit zakupów. Kazdy nabija na siebie to co sprzeda i realizuje swoj indywidualny plan

Sylwia z działu HR
Pracownik
@??

cześć, w Sephora mamy szeroką ofertę benefitów. Są one takie same dla pracowników biura, jak i perfumerii. Każdy może skorzystać np. ze zniżek na produkty marki Sephora, karty Multisport czy systemu kafeteryjnego. Jest to niezależnie od miejsca pracy. Również wszyscy mają dostęp do testowania nowych produktów. Zapraszamy do rozmów, opowiemy więcej o pracy w Sephora. Napisz do nas na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Więcej dowiesz się na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL

Pomorskie
Były pracownik

Cieszę się ,że już tam nie pracuje. Ciągle zmieniajacy się kierownik sklepu. Ciągle dostawałam po głowie ,że uczę się zaocznie w weekendy , że powinnam chodzić do pracy,a nie się uczyć. I najlepiej tylko poświęcać się pracy , zero samorozwoju. Ciągle zmieniajacy się grafik ,często bez poinformowania. Jestem osobą młodą. Normalne,że chce się jeszcze uczyć i poświęcać pracy również. Miałam 3/4 etatu z tego względu,że chciałam się uczyć od początku było wiadomo!! :-). Kierowniczka kiedy dowiedziała się,że jestem w ciąży od razu dała mi wypowiedzenie. Nie wiedziała chyba ,że takie coś jest niedozwolone :). Wypowiedzenie zostało cofnięte. A umowa o pracę - nie została przedłużona. Z czego się bardzo cieszę z jednej strony już.... nie wytrzymałabym z taką kierowniczką... Bajzel totalny w siedzibie, o coś się prosić to z cudem graniczyło, aż dostanę odpowiedź bądź list...:) Totalne (usunięte przez administratora) zwalniają się również kilkuletni pracownicy .... Którzy byli już dobrze wyuczeni itp... przez to jaki (usunięte przez administratora) tam jest:) Niepozdrawiam nie polecam. Dobranoc.

Zaciekawiona
Pracownik
 Pytanie
@Pomorskie

Hej mam pytanie. Gdzie pracowałaś gdzieś tu w Trójmieście może ? Bo będę miała rozmowę na dniach i jestem ciekawa czy warto

Pomorskie
Były pracownik
@Zaciekawiona

W 3 mieście

Zaciekawiona
Kandydat
 Pytanie
@Pomorskie

Centrum Riviera? Jesli tam jest tak jak opisałaś to u góry to nawet głowy sobie nie będę zaprzątać..

1
Pomorskie
Były pracownik
@Zaciekawiona

Wszedzie są takie kwiatki. Szczególnie Klif,Forum,Wrzeszcz. Bo kieruje tym wszystkim taka kadra główna, że się w głowie nie mieści. (usunięte przez administratora)

Zaciekawiona
Kandydat
@Pomorskie

No właśnie... Więc nie będę sobie głowy tym zawracać i podziękuję im. Dziękuję bardzo za odpowiedź :)

Grzesiek
Pracownik
@Zaciekawiona

Moim zdaniem powinnaś sama sprawdzić, co i jak. Pracowałem dwa lata w Sephora i nie było tak źle, a nawet śmiało mogę powiedzieć, że dobrze. Mam wrażenie, że tutaj się nie pisze o dobrych rzeczach, a tylko o hejcie. Warto sprawdzić samemu, poznać firmę. Ja miałem fajnego kierownika serio.

Pomorskie
Były pracownik
@Grzesiek

Facet ma prościej można powiedzieć :). Często w pracy było tak , że facet jest "adorowany" przez kobiety :) Jak gromada kobiet pracuje ze sobą może bywać różnie :) Baaaaardzo dużo mówi się o mobingach, które są prawdą.

Grzesiek
Pracownik
@Grzesiek

Ja bym spróbował mimo wszystko żeby zobaczyć na własnej skórze, co i jak. Albo pójść spytać osoby, które tam pracują jak tam, chociaż to zawsze wiadomo jest ciężkie

Basia
Kandydat
 Pytanie

Cześć, może ktoś opowiedzieć jak się pracuje w Sephora? Chcę aplikować i zbieram rady ;) dzięki!

Byly pracownik
Były pracownik
@Basia

Poczytaj niżej to o premiach, zwolnieniach to wszystko prawda. :)

Basia
Kandydat
 Pytanie
@Byly pracownik

Właśnie się zastanawiam jak to wszystko odczytywać. Mam znajomą, która pracuje i jest zadowolona. Tutaj inne odpowiedzi i trochę nie wiem, co sądzić. Długo pracowałeś w Sephora?

Były pracownik
Były pracownik
@Basia

Około 2 lata. Może u niej akurat dobra atmosfera, ale z tego co ja pracowałam i tego co można tu poczytać to niestety nie wszędzie tak jest.

Przemysław
Inne
@Były pracownik

Chodziło tylko o atmosferę? Bo słyszałem, że płacą niewiele. Warunki finansowe nie miały wpływu na decyzję że zmieniłaś prace?

Przemysław
Inne
@Basia

Byłaś już może na rozmowie kwalifikacyjnej? Ciekawi mnie ile dają początkującym pracownikom. Więcej niż najniższa krajową? Jak będziesz mieć info to napisz.

Były pracownik
Były pracownik
@Przemysław

Oczywiście kwestia finansowa jest również decydująca. Tak, w komentarzu wyżej zgadłeś ile wynoszą tam zarobki.

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Basia

Cześć, zachęcamy, żeby atmosferę i jakość pracy sprawdzić na własnej skórze ????. Na początku zapraszamy Cię do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Więcej o nas dowiesz się również na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL

Nora
Inne
 Pytanie
@Przemysław

Dear Basia, I come from Slovakia, i’m looking for a supplier for high-end cosmetics and perfumes (Sephora products). Can you help me? Thank you Nora

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Nora

hi, if you want more information about our products, please contact us by phone at 800 700 807 (toll-free helpline) from Monday to Saturday between 9 a.m. and 8 p.m., through the contact form on the website https://www.sephora.pl/pomoc-kontakt or by mail at Sephora Polska Sp. z o.o., Al. Żwirki i Wigury 16c, 02-092 Warszawa.

Nowa
Kandydat
 Pytanie

Hej, na jakie zarobki może liczyc kierownik salonu w 100 tys mieście?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Nowa

cześć, na wynagrodzenie pracowników w naszych perfumeriach wpływ ma kilka czynników - m.in. doświadczenie oraz staż pracy. Dlatego nie dzielimy się tymi informacjami publicznie. Zachęcamy Cię przede wszystkim do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Poznajmy się. Jeśli będziemy do siebie pasować, przedstawimy Ci ofertę. Odpowiemy też na wszystkie Twoje pytania. Więcej o nas dowiesz się na: https://sephora-kariera.pl

Kasia
Pracownik
 Pytanie

Możecie się podzielić informacjami z jakich benefitów korzystacie które proponuje Sephora?

Kasia
Pracownik
@Kasia

Dostaniesz premie 250 zł brutto a potem karzą co ją oddać - takie tam benefity

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Kasia

cześć, kiedy dołączysz do naszego zespołu otrzymasz szereg benefitów. Dla naszych pracowników przygotowaliśmy też system premiowy oparty na jasno określonych zasadach. Oprócz tego, na pracowników czeka cała lista benefitów, każdy może skorzystać z Multisportu i LuxMedu, czy systemu kafeteryjnego. Niezależnie od miejsca pracy, wszyscy mają dostęp do testowania i próbowania nowych produktów. Dokładne warunki przedstawimy Ci podczas rozmowy rekrutacyjnej. Więcej o nas dowiesz się na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL Możesz też do nas napisać na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl.

ZosiaSosia
Pracownik

Cenzurowanie wewnętrznej grupy sephora z powodu jakiś komentarzy uważam za żenujące. Firma jak państwo Jarosława bez wolności słowa. Nie kompromitujcie się…

1
Sylwia z działu HR
Pracownik
@ZosiaSosia

Używanie wulgaryzmów i pisanie komentarzy, które obrażają drugiego człowieka jest zniesławieniem. Niezależnie od tego czy dzieje się to tutaj, czy na zamkniętej grupie w internecie. Zawsze będziemy w takich przypadkach starać się, w zależności od możliwości, o to, aby takie komentarze były usuwane lub ukrywane. Jeśli ktokolwiek czuje się pokrzywdzony, w jakiś sposób, przez innego pracownika, mamy wypracowane specjalne kanały do zgłaszania takich informacji i zachęcamy do ich używania. Tylko w ten sposób możemy rozwiązywać takie problemy.

Wolny człowiek
Były pracownik
 Pytanie
@Sylwia z działu HR

Wypracowane kanały? Niby jakie? Pracowałam w perfumerii, gdzie się działo bardzo źle, niestety wszystko jest pozamiatane pod dywan.. Po złożeniu wypowiedzenia została wysłana do mnie żenująca ankieta na temat pracy w perfumerii. Napisałam prawde, wszystko opisałam... Efekt? Znów zamiecione wszystko pod dywan.. I co to ma być?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Wolny człowiek

Jeśli czujesz się, że Twoje zgłoszenie nie zostało potraktowane z należytą uwagą, wtedy najprostszym sposobem jest skorzystanie z tzw. alertu, czyli zgłoszenia sprawy w ramach grupy centralnej. Instrukcję, jak to zrobić znajdziesz w naszym intranecie. Zapewniamy Cię także, że dane z ankiet (w pełni anonimowe) trafiają do zarządu i są tam omawiane. Co więcej, wiele pozytywnych zmian Sephora udało się wdrożyć właśnie na ich podstawie. Dlatego są dla nas tak ważne.

Podsumowanie ....
Były pracownik
 Pytanie
@Sylwia z działu HR

Ja od mojej przełożonej usłyszałam , że ma w D#$ie co niej piszą w tych ankietach ,bo i tak jej nic nie zrobią . Drogi dziale HR , aby zweryfikować ankietę to trzeba doprowadzić do konfrontacji, a nie wysłuchać jedną stronę , PRAWDA !!! ???Jestem daleka od obrażania kogokolwiek ,ale szczerze to należy się Wam ( HR) niezłe "lanie" ,bo dobrze wiecie co się dzieje w regionach. Powinniście stać po stronie prawdy i prawa , chronić pokrzywdzonych , a nie chować głowę w piasek i udawać zdziwionych , przykład ankiety satysfakcji z pracy - Maj 2021 . Wszyscy zaskoczeni najniższym wynikiem regionu X , a gdy zgłosiłam sprawę do HR to usłyszałam ,że Pani X jest wymagającym przełożonym . Wstyd !!! Aniekty trafia do zarządu , co za nonsens , chyba sama Pani w to nie wierzy co pisze . Ankiety są pod publiczkę i na tym kończy się ich zasadność , o wielu aniektach słyszałam ( nawet widziałam ) , a żadna nie znalazła swojego finału w zmianach zachowań. Proszę się tu nie udzielać , to przykre jest to ,że firma karmi ludzi kłamstwami . Ponadto zarząd ma ważniejsze sprawy niż omawianie ankiet " niezadowolonych pracowników" . Miłego dnia życzę

Wolny człowiek
Były pracownik
 Pytanie
@Podsumowanie ....

W 100% się zgadzam... Ludzie się bali wypełniać tych ankiet, bo i tak na koniec wyszło, który region jest najmniej zadowolony z pracy w perfumerii. Gdyby pracownicy tak się nie bali to w/w temat ankiet z 2021 byłby w regionie x jeszcze niższy %. I kto coś zrobił? Regionalna przyjeżdżała i przeprowadzała rozmowy.. I z tego wynikało że to pracownik musiał się tłumaczyć przed regionalnym, dlaczego regionalny jest taką niekompetentną osobą. A o jakimś alercie, o którym pisała pani z HR pierwszy raz słyszę, a pracowałam w perfumerii bardzo długo...

CiziaMizia83
Pracownik

Mam nadzieje że goWork nie cenzuruje wypowiedzi tak jak sephora… Szczęście dla mnie ostatni miesiąc na wypowiedzeniu, rzekome ciecia ale na ‚balety’ siedziby pieniążki były… Mam nadzieje że całe to przedsięwzięcie zbankrutuje.

Sylwia z działu HR
Pracownik
@CiziaMizia83

Nie cenzurujemy wypowiedzi. Jesteśmy jednak przekonani, że publiczna rozmowa o przyczynach rozwiązania umowy nie jest fair play wobec obu stron. Nie pozwalają nam na to również przepisy prawa. Dlatego tego nie robimy. Chcemy jednak, abyś wiedziała, że każde rozstanie z pracownikiem jest dla nas bardzo trudną decyzją. Staramy się również, aby przebiegało ono w jak najmniej stresujący dla pracownika sposób.

Niki
Były pracownik

Poruszę tu temat premii, bo to dość istotna kwestia motywowania pracowników. •Sytuacja z 2020 roku: Na stanowisku kasjer była dziewczynom obiecana premia, ale jak się okazało potem (po dwóch wypłatach) kasjer, żadnej premii nie dostanie, bo ktoś przekazując informacje, że kasjer dostanie premię pomylił się. Motywacja osób, które przez 2 miesiące pracowały na swoją premię, a w efekcie dowiedziały się o jej braku spada poniżej zera. •Sytuacja z kwietnia 2021 roku Sytuacja ta dotyczy już większości pracowników, bo wtedy pojawiły się informacje, że premie za grudzień zostały blednie naliczone przez firmę i że pracownicy, którzy je otrzymali zostali papier do podpisania, że dobrowolnie zgadzają się, że premia zostanie odliczona od wypłaty kwietniowej. Były to kwoty wysokości 170-300 zł brutto. Dodam, że w przypadku braku braku podpisu firma informowała o wszczęciu postępowania windykacyjnego. Jednym z plusów pracy w Sephora była ekipa, która była zgrana i bardzo pomocna.

Stefan
Inne
@Niki

Fajnie że wspomniałaś coś o premiach, dobrze jest się dowiedzieć o takich szczegółach. Czyli poza tym co opisałaś, to w Sephorze nie ma premii. jest sama podstawa wynagrodzenia? Czy jednak są jakieś dodatki? Bo już się pogubiłem lekko :D

Niki
Były pracownik
@Stefan

Są premie, ale nie na wszystkich stanowiskach w Sephora. Dodam, że nie są zawsze i zależą od realizacji kilku czynników. W komentarzu powyżej poruszyłam nieprawidłowości w naliczaniu premii i informacji dotyczącej premii, które wystąpiły kiedy pracowałam w Sephora. Na stanowisku kasjer jest sama podstawa.

Ex worker
Były pracownik
@Niki

W roku 2020 tez zostaly blednie naliczone premie swiateczne i odliczyli je nam z wyplaty przed podpisaniem dokumentu ;)

konsultantka
Pracownik
@Niki

No na początku faktycznie można było cos lepiej zarobić, ale z biegiem czasu na większości stanowisk generalnie wychodzi najniższa krajowa ;/

konsultantka
Pracownik
@Niki

Dokładnie taka sytuacja była z błędnie naliczona premią, i kierowniczka podała nam pismo do podpisania pod groźbą degradacji ze stanowiska... Po konsultacji z prawnikiem dowiedziałam się, że było to bez prawne i zgoda na zwrot premii powinna być dobrowolna.

Grzesiek
Były pracownik
@konsultantka

Tak, to prawda też miałem taką sytuację, ale prawda była taka że ktoś się przyznal do błędu i w sumie Sephora powiedziała to na głos. Wyjaśniono mi z czego to wynika itd. Potem dostawałem już premię dobrze, więc też bez przesady, ze ktoś komuś groził. Pracowałem w Sephorze na studiach i byla to spoko praca.

Niki
Były pracownik
@Grzesiek

Grozić wprost to nie, ale dali do zrozumienia, że niepodpisanie i niezwrócenie tej premii może być niekorzystne dla pracownika. Dokładnie, tak jak pisze wyżej @konsultantka było to bezprawne.

Grzesiek
Były pracownik
@Niki

Rozumiem, rozumiem, każdy może odebrać to inaczej. Chodziło mi o to, że groźba to jednak coś innego i nazywanie tak tego chyba też mogło być nazwane za bezprawne.

Łajka
Inne
 Pytanie

Które wegańskie i nietestowane na zwierzętach kosmetyki z Sephory polecacie? Tak pod względem jakości, już nie chodzi o cenę.

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Łajka

Cześć Łajka! Więcej o nas i naszych produktach znajdziesz na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL. Zapraszamy również do naszych perfumerii stacjonarnych, nasi doradcy na pewno pomogą znaleźć odpowiedź na Twoje pytanie. Na Gowork poruszamy tylko tematy związane z pracą w Sephora.

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Były pracownik
Były pracownik

Dużo osób w ostatnim roku zostało stamtąd zwolnionych/ zwolniło się. Powodzenia! ????

Anna
Kandydat
 Pytanie

I jak na rozmowie? Podzielisz się co Ci powiedzieli/jak wrażenia?

Przemysław
@Anna

No właśnie. Ja też chciałbym się dowiedzieć. Szczególnie ile płacą na początek. Żeby nie najniższa krajowa, bo potem ciężko się odbić z tego pułapu.

Przemysław
@Były pracownik

Czemu były zwolnienia? Chodzi o pandemie i zamknięte sklepy? Dlatego? Czy sami ludzie odchodzą, bo za mała kasa?

Były pracownik
Były pracownik
@Przemysław

Tak, zwolnienia były podczas lockdown i tak, ludzie odchodzą, bo kasa za mała.

Przemysław
@Były pracownik

Podczas pandemii dużo osób zostało zwolnionych, ale przecież były tarcze które chroniły przed odejściem pracowników. To firma nic nie dostała, żeby ochronić miejsca pracy?

Były pracownik
Były pracownik
@Przemysław

Podczas pierwszego lockdown dostała, potem już widocznie nie skoro ta firma tak obficie zwalniała pracowników.

Albion
Pracownik
@Przemysław

Niewiele więcej płacą na początek ale potem można lepiej zarobić. Trudne czasy więc i pensje nie za wysokie.

Mlociny Warszawa
Pracownik
 Pytanie

Sephora salon w Galerii Młociny cudowna obsługa ze strony ekspedientki pani Magdaleny. Doradziła, zaprezentowała, mila, sympatyczna, pomocna… Można? Można. Bardzo dziękujemy :).

Przemysław
Inne
@Mlociny Warszawa

W większości salonów ekspedientki są tak przeszkolone, że potrafią doradzić jaki produkt dobrać. Fajnie, ze trafiłaś na tak miłą obsługę. Udało ci się też upolować coś w promocyjnej cenie?

umówiona na rozmowe
Kandydat
 Pytanie

jak wyglada rozmowa o prace w sephorze? jestem umowiona na nią we wtorek. Oraz czy ktoś wypowie się o pracy w Galerii Krakowskiej?

Zostaw merytoryczną opinię o Sephora Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sephora Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sephora Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 85.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sephora Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 10 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sephora Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Sephora Polska Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sephora Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii