Jak wyglądają benefity w Sephorze?
Co 3 miesiące jest tzw. dotacja, gdzie można wybrać po jednym testerze z pielęgnacji i zapachu. Na święta dotacja jest podwójna, tzn dwa zapachy i dwa produkty pielęgnacyjne. Dodatkowo produkty/testery z wygranych konkursów sprzedażowych, ogólnie sporo kosmetyków można zgarnąć.
Fajnie to brzmi. A taki konkurs cięzko wygrać? :) Ciekawi mnie w sumie jak to wpływa na atmosferę w pracy, pracownicy sa bardzo zdeterminowani?
Ja miałam okazję pracować w nowo otwartej Sephorze w Zielonej Górze. Co mogę powiedzieć? Na pewno, nie to, że jest profesjonalizm i w porządku atmosfera. Pod tym względem to jest jakaś tragedia. Pani kierownik w wieśniacki sposób podchodzi do pracowników, nie nadaje się na kierowanie teamem. Jej prawa ręka, specjalistka, na bieżąco wprowadza mobbing, niejednokrotnie było zgłaszane to przez innych do kiero ale ona bagatelizowała i twierdziła, że to nie ma nic wspólnego z mobbingiem. Było zgłaszane do góry również. Również olane po całości. (usunięte przez administratora) na pełnej także, przez ową specjalistkę. Dziewczę musi mieć naprawdę nudne życie i zaniżoną samoocenę ;) Na moje i koleżanki miejsce zostały zatrudnione laski nie mające bladego pojęcia chociażby o tym, jak wyglądać estetycznie na terenie sklepu- a to jest podstawa, wizerunek. Pani kierownik również pozostawia wiele do życzenia pod względem estetyki i ubioru. Szkolenia obowiązkowe ale po godzinach pracy. Zarządzenie p kierownik. No bzdura. Jak ktoś nie wykonał- ochrzan roku. Więcej nie będę pisać, bo szkoda słów....(usunięte przez administratora)i tyle.
Jeszcze dodam, że to moje najgorsze doświadczenie na rynku pracy- praca w sephorze, z tymi kobietami. Także NIE POLECAMMMM
Ja również pracowałam kiedyś w Sephorze, co prawda po drugiej stronie Polski, ale mam podobne zdanie, że była to praca, którą najgorzej wspominam ze wszystkich (a tych prac miałam kilka).
Moja zła ocena jest spowodowana: niskim wynagrodzeniem, ciężką współpracą z kierownikiem, nagrodami za konkursy pracownicze o które trzeba się upominać, wyścigiem szczurów napędzanym przez kierownika…
Mam zupełnie inne spostrzeżenia, pracuje się dobrze, wyścig szczurów z reguły napędzają pracownicy...nie koniecznie kierownicy. Ja się tutaj czuję dobrze ;)
Nagrody za konkursy pracownicze? To dziwne ja nigdy nie musiałam się przypominać o nagrody a pracowałam w Sephorze 6 lat.
A ja pracowalam 8 lat i wyobraz sobie,że ciagle trzeba bylo sie upominać o nagrody…wiec piszmy prawde a nie ubarwiajmy na siłę…
Ja Ci mówię, jak było u mnie i nie ubarwiam ale nie rozumiem dlaczego nie miałabym mówić, że było dobrze jak było okej. Ten portal nie sluzy tylko do hejtowania i szczerze trochę to mnie boli....
obsluga w (usunięte przez administratora) to koszmar.Slyszalam jak wielokrotnie obgadywaly klientki . ciagle stja w grupkach i maja gdzies klientki.
Czy jest możliwość dopasowania godzin żeby np w razie choroby dziecka przyjść do pracy na popołudnie ? Żeby nie brać zwolnienia
cześć, w Sephora zawsze jest możliwość dogadania się z przełożonym ;) jeśli potrzebujesz więcej informacji, czy chcesz podesłać nam swoje CV, zapraszamy Cię do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Więcej o nas dowiesz się również na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL
Była bardzo trudna 2 - etapowa
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Pracowałam w Sephora 8 lat i żałuję że tak długo. Prace wspominam z sentymentem jednak presja sprzedaży, niekorzystne godziny pracy za tak mała pensje to było wykańczające. Wierzyłam, że moje zaangażowanie w pracę i dobre wyniki są doceniane. Teraz wiem, ze to nic nie znaczyło bo zatrudniają do pracy byle kogo z myślą że każdego da się przeszkolić z czym się nie zgodzę. Wielu dobrych pracowników mistrzów sprzedaży odeszło z pracy bo nie byli doceniani. Darmowe kosmetyki to atut tej pracy ale i tak nie ma gdzie tego wykorzystac bo ciągle jestes w pracy. Prace polecam osobom ,które studiują i chcą dorobić ,ale nie na dłuższą metę, szkoda zdrowia.
pracowałaś 8 lat i było tak źle? to długo jak na jedno miejsce pracy, które jest takie złe...dziwne troszkę
jak pracują 8 lat, to raczej nie o to chodzi. Każdy ma swoje racje, jasne, tylko to miejsce to wylęgarnia negatywnych komentarzy i trochę tego nie rozumiem. Pracuję w Sephora i nie narzekam
Boją się??? Czego? Ludzie, ogarnijcie się! Każdy ma prawo decydować o sobie. Nie podoba się praca - to szukam nowej, a nie narzekam. A skoro ktoś pracuje 8 lat i wciąż tu jest, to znaczy, ze wcale nie jest tak źle.
Witam Jakiś obecnie są warunki pracy ? Pracowałam kilka lat temu wspominam dobrze. Warszawa
cześć, miło nam to słyszeć! Teraz zachęcamy, żeby atmosferę i jakość pracy sprawdzić na własnej skórze. Na początku zapraszamy Cię do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Więcej o nas dowiesz się również na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL
Jak wyglada wynagrodznei na początek w perfumerii? dacie znać?
cześć, chętnie porozmawiamy z Tobą o możliwościach oraz o wynagrodzeniu, jakie oferujemy na początek kariery w Sephora. Prosimy Cię o kontakt pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Chętnie umówimy się z Tobą na rozmowę, przedstawimy ofertę i odpowiemy na pytania. Damy Ci też czas do namysłu. Każdy z kandydatów ma sporo czasu, aby zapoznać się z naszą propozycją i warunkami pracy w Sephora.
Cześć, dajcie znać jak wygląda rekrutacja do perfumerii, bo jestem ciekawa?
cześć, jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, ścieżka rekrutacji wygląda następująco: 1. Składasz aplikację, a my sprawdzamy, czy jesteśmy dopasowani. Jeśli Twoje podanie odpowiada na poszukiwany przez nas profil, dzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać. Po tej rozmowie w ciągu dwóch tygodni wracamy do Ciebie z feedbackiem. 2. Następnie, jeśli wszystko jest ok, zapraszamy na bezpośrednie spotkanie, aby lepiej się poznać. W tym kroku masz okazję poznać swojego przyszłego przełożonego. Jeśli wszystko pójdzie pomyślnie, rozpoczynasz przygodę w świecie Sephora. Pamiętaj, że nawet jeśli finalnie nie zdecydujemy się na współpracę, otrzymasz od nas informację zwrotną. Więcej o nas dowiesz się na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL. Możesz też do nas napisać na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl.
cześć, jeśli Ty również chcesz dołączyć do naszego zespołu, ścieżka rekrutacji wygląda następująco: 1. Składasz aplikację, a my sprawdzamy, czy jesteśmy dopasowani. Jeśli Twoje podanie odpowiada na poszukiwany przez nas profil, dzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać. Po tej rozmowie w ciągu dwóch tygodni wracamy do Ciebie z feedbackiem. 2. Następnie, jeśli wszystko jest ok, zapraszamy na bezpośrednie spotkanie, aby lepiej się poznać. W tym kroku masz okazję poznać swojego przyszłego przełożonego. Jeśli wszystko pójdzie pomyślnie, rozpoczynasz przygodę w świecie Sephora. Pamiętaj, że nawet jeśli finalnie nie zdecydujemy się na współpracę, otrzymasz od nas informację zwrotną. Zapraszamy Cię serdecznie! Więcej o nas dowiesz się na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL. Możesz też do nas napisać na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl.
Czyli nie ma szans na rozmowę w formie zdalnej? :) Czy jednak robią państwo wyjątki?
odezwij się do nas proszę na podany adres mail. Myślę, że uda się to jakoś zgrać, tak żeby było dobrze dla obu stron. Do usłyszenia!
cześć, zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Tam przekierują Cię do odpowiedniego działu czy oddziału.
Czy w Sephora można dokonywać zwrotów
cześć, zadowolenie naszych klientów to podstawa działań Sephora. Dlatego wejdź na stronę (usunięte przez administratora) i dowiedz się, jak można zwrócić produkt w najwygodniejszy dla Ciebie sposób. Możesz się z nami także skontaktować telefonicznie, pod numerem 800 700 807 (infolinia bezpłatna) od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 - 20.00, przez formularz kontaktu na stronie https://www.sephora.pl/pomoc-kontakt lub pocztą pod adresem Sephora Polska Sp. z o.o., Żwirki i Wigury 16c, 02-092 Warszawa. Na Gowork poruszamy tylko tematy związane z pracą w Sephora. Więcej o nas dowiesz się na: https://sephora-kariera.pl lub (usunięte przez administratora) Możesz też do nas napisać na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl.
Chce rekrutować się do Sephora, może ktoś powiedzieć jaka pensja na początek?
cześć, chętnie porozmawiamy z Tobą o możliwościach oraz o wynagrodzeniu, jakie oferujemy na początek kariery w Sephora. Prosimy Cię o kontakt pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Chętnie umówimy się z Tobą na rozmowę, przedstawimy ofertę i odpowiemy na pytania. Damy Ci też czas do namysłu. Każdy z kandydatów ma sporo czasu, aby zapoznać się z naszą propozycją i warunkami pracy w Sephora
Czy to prawda, ze nachalność pracowników jest spowodowana ich strachem przed nakładanymi karami ? Podobno w krajach Tzw „trzeciego świata” traktuje się ich tam znacznie gorzej np w Indiach, Rosji, Kazachstanie, nie mówiąc i wypłatach ale ogólnym traktowaniu pracowników ! Zastanawiam się czy w Polsce tez karze się za to ze nie biegną atakować klientow zaraz po wejściu ? Jeden kraj wprowadził dwa kolory koszyków ! Czarny jest dla tych co unikają nachalności obsługi czerwony dla tych, którzy potrzebują pomocy ! Ile prawdy w tym karaniu ?
Tak, niestety kierownicy i góra każdą podchodzić do każdego klienta, czasem nawet po kilka razy co nawet dla pracowników jest uciążliwe. Czy karają? W obecnych czasach Sephora zwalnia pracowników pod każdym pretekstem, więc brak podchodzenia do klientów może być powodem.
Tego ze zwalnianiem właśnie nie rozumiem. Jednocześnie jest masa ogłoszeń z pracą dla konsultantki. Opłaca im się szukać, szkolić i wyrzucać kolejne osoby, żeby znaleźć idealne? Bo z zewnątrz wygląda na to, że tak to działa.
W lutym i marcu zostało zwolnionych bardzo dużo dziewczyn w Sephora w Krakowie. Powody zwolnień jakie podano zwolniona pracownikom było bardzo mocno błahe. Jako były pracownik również tego nie rozumiem, ale widocznie w Sephora wolą wyrzucić kiedy jest lockdown, a potem jak się skończy szukać nowych.
Zgadzam się , pod każdym pretekstem i jeszcze 20 razy grafiki zmieniają , ja kiedyś się spóźniłam .. bo nagle dzień przed grafik sie zmienił i nie zostałam poinformowana przez kierownika :) nikogo. I był problem i jeszcze kierowniczka taka pi... Pani haha....Paula.. że mało powiedziane , nie polecam . Nadęt@ paniusia, miała upodobane sobie osoby i je szanowała i dupę sobie nawzajem lizały :) kręci się pewnie w obrębie Trójmiasta jeszcze gdzieś :) Szkoda gadać taka kierowniczka.....:) Sprzątać kibel, a nie do kierownictwa pchać się. Dziękuję pozdrawiam.
miałam to samo napisać, ze szybko się komuś o tym przypomniało...ale tutaj raczej tylko negatywne komentarze się dodaje. Pracuje w perfumerii Sephora 2 rok i jest fajnie, spoko atmosfera i ludzie
cześć, na rozmowie kwalifikacyjnej, kierowniczka mówiła o dotacji. Co ile jest dotacja i jak to wygląda?
Może dopytaj kierowniczki. Ta są tematy wewnętrzne firmy i myślę, że nie powinno być tutaj (gdzie każdy może zajrzeć) takich informacji.
Hejka! Rekrutuje do sephory w warszawie i stad moje pytanie jak wyglądają na dzień dzisiejszy zarobki? dodam że studiuje.
cześć, cieszymy się, że zdecydowałaś się rekrutować do Sephora. Chętnie porozmawiamy z Tobą o możliwościach oraz o wynagrodzeniu, jakie oferujemy na początek kariery w Sephora. Prosimy Cię o kontakt pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Chętnie umówimy się z Tobą na rozmowę, przedstawimy ofertę i odpowiemy na pytania. Damy Ci też czas do namysłu. Każdy z kandydatów ma sporo czasu, aby zapoznać się z naszą propozycją i warunkami pracy w Sephora.
Zrobiłam wczoraj zakupy w sklepie Sephora w Promenadzie. Zapłaciłam, czekałam na zapakowanie...i dowiedziałam się,że muszę zabrać kosmetyki w garść lub w przysłowiowy podołek bo torebka kosztuje 70gr. Dlaczego nie zapytano przy kasie czy życzę sobie torebkę? I dlaczego w sklepie z ekskluzywnymi, drogimi kosmetykami muszę przychodzić z własną torbą, jak po kartofle. Przecież koszt tych torebek może być ukryty w cenie towaru. Pierwszy raz w Sephorze byłam lata temu, podłogę wyściela czerwony dywan. Byłam pod wrażeniem elegancji sklepu. Wczoraj dostałam kosmetyki do garści. Proszę się nad tym zastanowić!
cześć, zadowolenie naszych klientów to podstawa działań Sephora. Możesz się z nami także skontaktować telefonicznie, pod numerem 800 700 807 (infolinia bezpłatna) od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 - 20.00, przez formularz kontaktu na stronie https://www.sephora.pl/pomoc-kontakt lub pocztą pod adresem Sephora Polska Sp. z o.o., Żwirki i Wigury 16c, 02-092 Warszawa. Na Gowork poruszamy tylko tematy związane z pracą w Sephora. Więcej o nas dowiesz się na: (usunięte przez administratora) Możesz też do nas napisać na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl.
cześć, jakie są benefity w Sephora, opowiecie trochę więcej?
cześć, w Sephora mamy szeroką ofertę benefitów. Są one takie same dla pracowników biura, jak i perfumerii. Każdy może skorzystać np. z Multisportu, LuxMedu, czy systemu kafeteryjnego. Jest to niezależnie od miejsca pracy. Również wszyscy mają dostęp do testowania nowych produktów. Więcej o nas dowiesz się na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL Możesz też do nas napisać na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl.
Moim ulubionym były kosmetyki, które można było kupować ze zniżkami, pokochałam wtedy produkty Sephora. Ten system był ekstra!
Najfajniejszy benefit to kosmetyki. Przestałam kupować kosmetyki do pielęgnacji bo dostaje regularnie od Sephora!
Dla mnie kosmetyki, nagle miałam ich w domu sporo i nie narzekałam męzowi, że ma mi kupowac nowe.
Hej. Praca w Sephorze miała być formą dorywczą na studiach, a zostałam tam na 3,5 roku. Rozmowa kwalifikacyjna przebiegła w miłej atmosferze, lecz kwota zaproponowana na rozmowie różniła się od tej, którą otrzymałam na umowie (ok. 200 zł). Pierwsze dni przebiegały spokojnie, zostałam stopniowo wprowadzona do pracy, nie zostałam rzucona na głęboką wodę. Trafiłam na zgrany i miły zespół, nie miałam problemu z dogadaniem się co do godzin pracy w środku tygodnia (choć studiowałam dziennie), weekendy jeden wolny w miesiącu ze względu na największe obłożenie klientów. Jeżeli ktoś chce aplikować musi mieć świadomość tego, że okresy świąteczne są najbardziej oblegane więc nie ma co liczyć na wolne co każde święta plus jest to okres tak intensywny, że w szczególności po grudniu, człowiek jest przemielony w każdy możliwy sposób. Klienci zazwyczaj są mili, jeżeli jest się w stosunku do nich w porządku to otrzymuje się podobne podejście. Niestety bardzo często brakuje wolnych etatów i pracowników jest po prostu za mało, jak p. dwie osoby na raz zachorują to nie dość że inni pracownicy mają zapieprz to często są przez to zmęczeni co przekłada się na relację z klientem - lecz jest to rzecz której po prostu nie da się przeskoczyć. Jedynym sposobem byłoby zatrudnienie kilku dodatkowych osób, ale po pierwsze Sephora nie daje wielu etatów, po drugie: jest mało chętnych, po trzecie: połowa zatrudnionych osób albo sama rezygnuje po krótkim czasie pracy. Stawki są dość niskie, lecz można ją podbić premiami miesięcznymi oraz dostaje się wiele kosmetyków kolorowych, perfum oraz pielęgnacji. Dwie główne ścieżki rozwoju: można rozwijać się w stronę makijażysty lub zarządzania zespołem. Przeszłam przez dwie - pierwsza: początkowo ciekawa, rozwój twórczy, nie ma zbyt wielu akcji związanych z samym makijażem - od czasu do czasu ktoś umówi się na sobotni makijaż. Druga: wiąże się z lepszą pensją niż pierwsza, praca w niewielkim stopniu biurowa, duża odpowiedzialność, kontakt z klientami odnośnie sytuacji trudnych oraz z osobami "wyżej", trzeba mieć podejście do zespołu, bo inaczej praca stanie się udręką. Minusem była ogromna ilość wskaźników, które trzeba było dopinać w każdym miesiącu, a które były wręcz nierealne. Próbki - temat rzeka. Uwaga - PRÓBKI PRZYCHODZĄ RAZ W TYGODNIU W BAAAAARDZO OGRANICZONYCH ILOŚCIACH. Często słyszalne "wredna pani z sephory dała mi jedną próbkę a zrobiłam duże zakupy" wynika z tego, że tych próbek po prostu jest tak niewielka ilość że trzeba je rozdzielić pomiędzy WSZYSTKICH KLIENTÓW, których w ciągu dnia są setki, jak nie tysiące. I nie - nie brałyśmy ich dla siebie i np. nie rozdzielałyśmy pomiędzy sobą najjaśniejszych kolorów podkładów, bo po pierwsze: BYŁ KATEGORYCZNY ZAKAZ BRANIA PRÓBEK PRACOWNIKOM, nawet podczas gdy sami robili zakupy nie mogli korzystać z gotowych próbek, i było to weryfikowane podczas codziennego sprawdzania się podczas wyjścia do domu (trzeba było wyciągnac zawartość torebek, kieszeni itp.) oraz było weryfikowane na kamerach przez dział bezpieczeństwa. Więc jeśli mówicie, że czujecie się tam jak (usunięte przez administratora) bo się kazdy na was tak patrzy, to uwierzcie mi - pracownicy czują się tak jeszcze bardziej i to podczas każdego dna pracy. Temat KOSMETYCZEK też jest ciekawy - kosmetyczki są przesyłane od konkretnej firmy (np. Dior, Armani, Tom Ford) ze wskazaniem, że są tylko do wydania do zakupów danych produktów z danej marki i nie ma że ktoś domaga się kosmetyczki i ją dostanie BO TAK CHCE, tylko jeżeli jest do tego konkretna procedura (czasami po zakończonej akcji promocyjnej zostawały kosmetyczki, to ew. wtedy ktoś może, ale NIE MUSI jeżeli klient nie dokonał zakupów produktu z danej marki, dorzucić ją do zakupów). Jeżeli ktoś chce próbkę to niech powie z jakich produktów i jeżeli jest w testerze, to pracownik napełni mu specjalny wolny pojemniczek i tyle. Dodatkowo uwierzcie mi, że nikt (a przynajmniej nie osoby w miejscach, w których pracowała, nie wiem jak w innych) nie ocenia was po wyglądzie, ubraniach i ilości zakupów. Przemiał ludzi jest tak duży, że pracownicy mają to gdzieś jak kto wygląda, w co jest ubrany. Bardzo często było tak, że osoby które obwieszone były w wielkie emblematy nie kupowały nic, albo narzekały że wszystko jest drogie, a osoby z pozoru wyglądające niepozornie robiły rachunki po kilka tysięcy. Dodatkowo każdy ma w nosie to czy ktoś wygląda jak milion dolarów, czy jak byście dopiero wstali z łóżka. To co zauważyłam u współpracowników i co bardzo mi się nie podobało to lekceważenie młodszych klientów. Często rzeczywiście przyszli aby tylko obejrzeć kosmetyki, które właśnie wpadły na rynek, ale mimo wszystko też bywały przypadki gdy potrzebowali pomocy, a konsultanci ich zlewali. Kończy mi się ilość znaków, choć o wszystkim można napisać esej, więc podsumowując: pracę oceniam jako neutralną z plusem. Jeżeli się trafi na fajny zespół to jest bardzo przyjemnie, jeżeli nie to uciekaj jak najszybciej, bo szkoda zdrowia psychicznego.
Można aplikować tam, gdzie są akurat wolne etaty z możliwością późniejszego przejścia do innej perfumerii. Rzadko kiedy ktoś chciał się przenieść, no chyba że z Arkadii XD
cześć, zachęcamy, żeby atmosferę, jakość pracy czy zespół Sephora sprawdzić na własnej skórze. Na początku zapraszamy Cię do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Więcej o nas dowiesz się również na: (usunięte przez administratora)
Sorry ale czy ktoś kontroluje grafiki kierowników? Czy w waszych perfumeriach kierownik ma prawie wszystkie wolne weekendy?bywa ze łącznie z piatkiem? Zaczyna prace przeważnie na ranna zmianę? Nie dopracowuje godzin? Często wychodzi wcześniej? Ciagle zmienia grafik ze względów na swoje prywatne plany? Dokłada godziny tam gdzie ich nie ma? Czy to jest praca w biurze? Czy nie powinno być tak, ze kierownik „JEST” w pracy a nie „BYWA”? No ludzie! Kto ich kontroluje bo konsultant nie dostanie wynagrodzenia, jeśli nie będzie przepracowywał swoich godzin a kierownik? Jestem grubo wkurzona, abstrahując już, ze kierownicy nie maja limitowanych przerw i wychodzą kiedy chcą.
Nie, u mnie tak nie było. Kierownik często zostawał po godzinach żeby np. domknąć grafiki. A co do porannych zmian - to przecież to logiczne, że najwięcej spraw związanych z biurem czy przedstawicielami innych marek dzieje się właśnie w godzinach wczesnego południa a nie na wieczór. Ma załatwiać sprawy i dzwonić po ludziach po 21?
Skąd wniosek, że załatwia prywatne sprawy? Zgadzam się z osobą wyżej, że na tym stanowisku jest trochę więcej zadań niż się może wydawać i często te godziny są bardzo nieregularne, przychodzi się wcześniej, albo zostaje później, albo załatwia coś w centrali czy ma się calle. Szkoda, że się tak łatwo ocenia negatywnie...
Szukam pracy w mieście Radom. Zainteresowała mnie oferta firmy Sephora Polska Sp. z o.o.. Czy ktoś wie, jakie warunki zatrudnienia oferują? Czy można liczyć na zarobki rzędu 5700 ?
@Administrator Nie słyszałam, żeby ktokolwiek pracujący na pełnym etacie zarobił kwotę o której wspominasz, niezależnie od stażu, zaangażowania czy premii..
cześć, na wynagrodzenie pracowników w naszych perfumeriach wpływ ma kilka czynników - m.in. doświadczenie oraz staż pracy. Dlatego nie dzielimy się tymi informacjami publicznie. Zachęcamy Cię przede wszystkim do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Poznajmy się. Jeśli będziemy do siebie pasować, przedstawimy Ci ofertę. Odpowiemy też na wszystkie Twoje pytania. Więcej o nas dowiesz się na: https://sephora-kariera.pl
Staż pracy ma wpływ na wynagrodzenie? Pracowałam ponad 3 lata w sephora i miałam taka sama pensje jak nowoprzyjęci, plus posiadając funkcje KSS praktycznie nic dodatkowego się nie zarabia (mimo ze prowadzisz zmiane, ale nie wyrobicie budżetu założonego to nie dostaniesz złamanego grosza za dodatkowa funkcje). Są miesiące ze praktycznie nie wyrabia się planow bo zostały tak rozdzielone po regionie, ze mimo ze klienci by byli to się nie da ich wyrobić. Wiec często gęsto wypłata wynosiła 2300netto/cały etat plus KSS. ŚMIECH NA SALI! Nie mówiąc o tym ze to perfumeria w dużym mieście….
Zgadza się. Ja pracowałam kilkanaście lat i mimo bardzo dobrych ocen rocznych, zamiast podwyżek dostawałam wyrównania do stawek proponowanych nowym pracownikom. I tak, jako doświadczony, samodzielny pracownik z bardzo dobrym wynikami i rzeszą stałych klientów, zarabiałam tyle, co świeżo przyjęty laik:-( To było zresztą powodem mojego odejścia z firmy, która przez lata nie zrobiła nic, by to zmienić... Nawet nie zadała sobie trudu, by wysłać ankietę po złożeniu przeze mnie wypowiedzenia, by ustalić powody odejścia... Może wtedy nie trzeba byłoby się uzewnętrzniać na forum tego typu...
Potwierdzam. Nowi pracownicy dostają takie same pensje jak osoby z kilkuletnim doświadczeniem i bardzo dobrymi wynikami. I te próby przekupstwa w związku z tym że będą podwyżki.... A potem jest tylko wyrównanie aby podwyższyć płacę lekko ponad najniższą krajową.
Może to kwestia negocjacji, albo rozmów. Sephora to korporacja, więc myślę, że można się jakoś dogadać?
Czy rozmowa rekrutacyjna w Sephora Polska Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?
I jak oceniasz proces rekrutacyjny w Sephorze? Czego wymaga się tu od kandydatów do pracy i jakie są warunki oferowane przez firmę? Jaka jest stawka początkowa dla nowych pracowników? :) Daj znać!
•Bardzo dużo pytań o sytuacje „co byś zrobił gdyby” •Wymaga się głównie „pasji do kosmetyków”, ale wiadomo, że nawet jeśli pasja jest wielka to wygra doświadczenie w branży kosmetycznej •O warunkach zatrudnienia/ płacy nie mówią na rozmowie. Jak zapytasz to powiedzą, że jak cię wybiorą to przedstawią warunki. Byłam tą „szczęściarą”- stawka najniższa krajowa, premia- niepewna.
Pracuję w perfumerii Sephora, mówię po angielsku, większość naszego zespołu swobodnie się dogada. Nie wiem skąd te wnioski, miałeś/aś okazję być w każdej perfumerii Sephora w tym kraju? Wow! Domyślam się, że odwiedziłeś jeden, może dwa sklepy i napisałeś tutaj komentarz....
Dear Kasia, I come from Slovakia, i’m looking for a supplier for high-end cosmetics and perfumes(Sephora products). Can you help me? Thank you Nora
Hi Nora, I wish I could help you, but I don't know how. If you want a Sephora product, please contact Sephora and I'm sure someone will help you. The contact for Sephora is here: https://www.sephora.pl/pomoc-kontakt
hi, please visit our website: www.sephora.pl. There you will find all the necessary information. See you there! You can also contact us by phone at 800 700 807 (toll-free helpline) from Monday to Saturday between 9 a.m. and 8 p.m., through the contact form on the website https://www.sephora.pl/pomoc-kontakt or by mail at Sephora Polska Sp. z o.o., Al. Żwirki i Wigury 16c, 02-092 Warszawa.
To ja nie wiem gdzie ty pracowałeś. Wszyscy kierownicy, których do tej pory poznałam świetnie znają angielski. Poza tym musza się doszkalać, bo prowadzą wizyty z Francji, które sa tylko po angielsku, albo spotkania z przedstawicielami marek - niektórzy nie mają polskich przedstawicieli
Dokładnie mam taki sam komentarz, raczej kierownicy muszą znać angielski, bo nie dogadali by się z centralą we Francji...
Miałam nieprzyjemność pracować w galerii Mokotów. Większość pracujących tam dziewczyn to wredne szmaciska wykorzystujące każda nadarzającą się okazję by donieść do Ciebie do kierowniczki. Zaś kierowniczki? Niekompetentne i chamskie. Do tego niską płaca i brak jakiegokolwiek docenia Twojej ciężkiej pracy.
Lata temu w GalMoku był chłopak kierownikiem, który wywalił wszystkie plotkary i lizytyłki. Wiem, że to co zrobił przez pół roku zepsuła kolejna kierowniczka bo on dostał awans do centrali.
Zgadza się. Jedno wielkie (usunięte przez administratora) lizanie tyłka kierownikowi przez kss. Nerwowa atmosfera, stres. Z koleżankami z perfumerii dzieliłyśmy się informacjami kto jakie ma nerwobóle.
A ten stres to przez co? Jakieś wysokie progi były czy co? Co sprawiało że czułaś presję ciągle?
Właśnie też jestem ciekawa, bo miałam okazję pracować w Sephora i widzę to jednak inaczej... może to zależy od wielu rzeczy? Podejścia, kierownika itd.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sephora Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sephora Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 85.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sephora Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 10 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sephora Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Sephora Polska Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.