Opinie o sephora.pl - Sephora Polska sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Sephora Polska Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Sephora Polska Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sephora Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Patrycja
Kandydat
 Pytanie

Jak wyglądają benefity w Sephorze?

Beata
Inne
@Patrycja

W sensie pytasz o premie czy bonusy świąteczne czy coś innego?

Patrycja
Kandydat
@Beata

Tak, tak, pytałam o bonusy...

Magda
Pracownik
@Patrycja

Co 3 miesiące jest tzw. dotacja, gdzie można wybrać po jednym testerze z pielęgnacji i zapachu. Na święta dotacja jest podwójna, tzn dwa zapachy i dwa produkty pielęgnacyjne. Dodatkowo produkty/testery z wygranych konkursów sprzedażowych, ogólnie sporo kosmetyków można zgarnąć.

Patrycja
Kandydat
 Pytanie
@Magda

Dzięki Magda! Jesteś zadowolona z pracy?

Patrycja
Kandydat
@Magda

Odpowiedziała na moje pytanie

Hanna
Inne
@Magda

Fajnie to brzmi. A taki konkurs cięzko wygrać? :) Ciekawi mnie w sumie jak to wpływa na atmosferę w pracy, pracownicy sa bardzo zdeterminowani?

była pracownica
Były pracownik
 Pytanie

Ja miałam okazję pracować w nowo otwartej Sephorze w Zielonej Górze. Co mogę powiedzieć? Na pewno, nie to, że jest profesjonalizm i w porządku atmosfera. Pod tym względem to jest jakaś tragedia. Pani kierownik w wieśniacki sposób podchodzi do pracowników, nie nadaje się na kierowanie teamem. Jej prawa ręka, specjalistka, na bieżąco wprowadza mobbing, niejednokrotnie było zgłaszane to przez innych do kiero ale ona bagatelizowała i twierdziła, że to nie ma nic wspólnego z mobbingiem. Było zgłaszane do góry również. Również olane po całości. (usunięte przez administratora) na pełnej także, przez ową specjalistkę. Dziewczę musi mieć naprawdę nudne życie i zaniżoną samoocenę ;) Na moje i koleżanki miejsce zostały zatrudnione laski nie mające bladego pojęcia chociażby o tym, jak wyglądać estetycznie na terenie sklepu- a to jest podstawa, wizerunek. Pani kierownik również pozostawia wiele do życzenia pod względem estetyki i ubioru. Szkolenia obowiązkowe ale po godzinach pracy. Zarządzenie p kierownik. No bzdura. Jak ktoś nie wykonał- ochrzan roku. Więcej nie będę pisać, bo szkoda słów....(usunięte przez administratora)i tyle.

1
była pracownica
Były pracownik
@była pracownica

Jeszcze dodam, że to moje najgorsze doświadczenie na rynku pracy- praca w sephorze, z tymi kobietami. Także NIE POLECAMMMM

Również były pracownik
Były pracownik
@była pracownica

Ja również pracowałam kiedyś w Sephorze, co prawda po drugiej stronie Polski, ale mam podobne zdanie, że była to praca, którą najgorzej wspominam ze wszystkich (a tych prac miałam kilka).

Teresa
Inne
@Również były pracownik

A ty czemu tak miałeś? To samo?

Również były pracownik
Były pracownik
@Teresa

Moja zła ocena jest spowodowana: niskim wynagrodzeniem, ciężką współpracą z kierownikiem, nagrodami za konkursy pracownicze o które trzeba się upominać, wyścigiem szczurów napędzanym przez kierownika…

Obecny pracownik
Pracownik
@Również były pracownik

Mam zupełnie inne spostrzeżenia, pracuje się dobrze, wyścig szczurów z reguły napędzają pracownicy...nie koniecznie kierownicy. Ja się tutaj czuję dobrze ;)

Kasia
Były pracownik
 Pytanie
@Również były pracownik

Nagrody za konkursy pracownicze? To dziwne ja nigdy nie musiałam się przypominać o nagrody a pracowałam w Sephorze 6 lat.

Wolny czlowiek
Były pracownik
@Kasia

A ja pracowalam 8 lat i wyobraz sobie,że ciagle trzeba bylo sie upominać o nagrody…wiec piszmy prawde a nie ubarwiajmy na siłę…

Kasia
Były pracownik
@Wolny czlowiek

Ja Ci mówię, jak było u mnie i nie ubarwiam ale nie rozumiem dlaczego nie miałabym mówić, że było dobrze jak było okej. Ten portal nie sluzy tylko do hejtowania i szczerze trochę to mnie boli....

Hanna
Inne
@Kasia

a wy tak właściwie piszecie o tej samej lokalizacji? Bo dziwi mnie ta rozbieżność jednak

Kasia
Pracownik
@Hanna

Post dotyczył Zielonej Góry, 8 lat chyba ta lokalizacja tak długo nie jest otwarta...

elwira 29
Inne

obsluga w (usunięte przez administratora) to koszmar.Slyszalam jak wielokrotnie obgadywaly klientki . ciagle stja w grupkach i maja gdzies klientki.

1
Lolek
Kandydat
 Pytanie

Czy jest możliwość dopasowania godzin żeby np w razie choroby dziecka przyjść do pracy na popołudnie ? Żeby nie brać zwolnienia

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Lolek

cześć, w Sephora zawsze jest możliwość dogadania się z przełożonym ;) jeśli potrzebujesz więcej informacji, czy chcesz podesłać nam swoje CV, zapraszamy Cię do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Więcej o nas dowiesz się również na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL

zastępca kierownika sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Była bardzo trudna 2 - etapowa

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetolog / Asystent Lekarza
Świętochłowice
Job Point Sp. z o.o.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(64 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta- Praca w szpitalu
Katowice
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
chanel
Były pracownik

Pracowałam w Sephora 8 lat i żałuję że tak długo. Prace wspominam z sentymentem jednak presja sprzedaży, niekorzystne godziny pracy za tak mała pensje to było wykańczające. Wierzyłam, że moje zaangażowanie w pracę i dobre wyniki są doceniane. Teraz wiem, ze to nic nie znaczyło bo zatrudniają do pracy byle kogo z myślą że każdego da się przeszkolić z czym się nie zgodzę. Wielu dobrych pracowników mistrzów sprzedaży odeszło z pracy bo nie byli doceniani. Darmowe kosmetyki to atut tej pracy ale i tak nie ma gdzie tego wykorzystac bo ciągle jestes w pracy. Prace polecam osobom ,które studiują i chcą dorobić ,ale nie na dłuższą metę, szkoda zdrowia.

Pomorskie
Były pracownik
@chanel

O tak kochana , zgadzam się :) !!!!!!!!!

Julia
Pracownik
 Pytanie
@chanel

pracowałaś 8 lat i było tak źle? to długo jak na jedno miejsce pracy, które jest takie złe...dziwne troszkę

Anonim
Były pracownik
@Julia

8 lat to długo, ale pewnie łatwiej pohejtować...

Ktoś
Były pracownik
@Julia

Niektórzy nie potrafią odejść bo boją się.

Julia
Pracownik
@Ktoś

jak pracują 8 lat, to raczej nie o to chodzi. Każdy ma swoje racje, jasne, tylko to miejsce to wylęgarnia negatywnych komentarzy i trochę tego nie rozumiem. Pracuję w Sephora i nie narzekam

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Boją się??? Czego? Ludzie, ogarnijcie się! Każdy ma prawo decydować o sobie. Nie podoba się praca - to szukam nowej, a nie narzekam. A skoro ktoś pracuje 8 lat i wciąż tu jest, to znaczy, ze wcale nie jest tak źle.

Carl
Były pracownik
 Pytanie

Witam Jakiś obecnie są warunki pracy ? Pracowałam kilka lat temu wspominam dobrze. Warszawa

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Carl

cześć, miło nam to słyszeć! Teraz zachęcamy, żeby atmosferę i jakość pracy sprawdzić na własnej skórze. Na początku zapraszamy Cię do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Więcej o nas dowiesz się również na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL

1
Carl
Były pracownik
@Sylwia z działu HR

Wysłane dziękuję za info

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Carl

cześć, dziękujemy i do usłyszenia ;)

Karolina
Kandydat
 Pytanie

Jak wyglada wynagrodznei na początek w perfumerii? dacie znać?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Karolina

cześć, chętnie porozmawiamy z Tobą o możliwościach oraz o wynagrodzeniu, jakie oferujemy na początek kariery w Sephora. Prosimy Cię o kontakt pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Chętnie umówimy się z Tobą na rozmowę, przedstawimy ofertę i odpowiemy na pytania. Damy Ci też czas do namysłu. Każdy z kandydatów ma sporo czasu, aby zapoznać się z naszą propozycją i warunkami pracy w Sephora.

Julia
Kandydat
 Pytanie

Cześć, dajcie znać jak wygląda rekrutacja do perfumerii, bo jestem ciekawa?

Krystian
Kandydat
 Pytanie
@Julia

Też jestem ciekawy niech ktoś da znać, czego się spodziewac?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Julia

cześć, jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, ścieżka rekrutacji wygląda następująco: 1. Składasz aplikację, a my sprawdzamy, czy jesteśmy dopasowani. Jeśli Twoje podanie odpowiada na poszukiwany przez nas profil, dzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać. Po tej rozmowie w ciągu dwóch tygodni wracamy do Ciebie z feedbackiem. 2. Następnie, jeśli wszystko jest ok, zapraszamy na bezpośrednie spotkanie, aby lepiej się poznać. W tym kroku masz okazję poznać swojego przyszłego przełożonego. Jeśli wszystko pójdzie pomyślnie, rozpoczynasz przygodę w świecie Sephora. Pamiętaj, że nawet jeśli finalnie nie zdecydujemy się na współpracę, otrzymasz od nas informację zwrotną. Więcej o nas dowiesz się na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL. Możesz też do nas napisać na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl.

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Krystian

cześć, jeśli Ty również chcesz dołączyć do naszego zespołu, ścieżka rekrutacji wygląda następująco: 1. Składasz aplikację, a my sprawdzamy, czy jesteśmy dopasowani. Jeśli Twoje podanie odpowiada na poszukiwany przez nas profil, dzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać. Po tej rozmowie w ciągu dwóch tygodni wracamy do Ciebie z feedbackiem. 2. Następnie, jeśli wszystko jest ok, zapraszamy na bezpośrednie spotkanie, aby lepiej się poznać. W tym kroku masz okazję poznać swojego przyszłego przełożonego. Jeśli wszystko pójdzie pomyślnie, rozpoczynasz przygodę w świecie Sephora. Pamiętaj, że nawet jeśli finalnie nie zdecydujemy się na współpracę, otrzymasz od nas informację zwrotną. Zapraszamy Cię serdecznie! Więcej o nas dowiesz się na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL. Możesz też do nas napisać na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl.

Hanna
Inne
@Sylwia z działu HR

Czyli nie ma szans na rozmowę w formie zdalnej? :) Czy jednak robią państwo wyjątki?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Hanna

odezwij się do nas proszę na podany adres mail. Myślę, że uda się to jakoś zgrać, tak żeby było dobrze dla obu stron. Do usłyszenia!

Ewelina
Inne
@Sylwia z działu HR

O czyli jest szansa na rozmowę w formie zdalnej?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Ewelina

czekamy na maila od Ciebie ;)

Ewelina
Inne
@Sylwia z działu HR

Na jaki adres?:)

Magdalena
Inne
@Sylwia z działu HR

Proszę o kontakt do działu Hr w Poznaniu . Z góry dziękuje

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Ewelina

cześć, zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl.

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Magdalena

cześć, zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Tam przekierują Cię do odpowiedniego działu czy oddziału.

Grażyna
Inne

Czy w Sephora można dokonywać zwrotów

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Grażyna

cześć, zadowolenie naszych klientów to podstawa działań Sephora. Dlatego wejdź na stronę (usunięte przez administratora) i dowiedz się, jak można zwrócić produkt w najwygodniejszy dla Ciebie sposób. Możesz się z nami także skontaktować telefonicznie, pod numerem 800 700 807 (infolinia bezpłatna) od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 - 20.00, przez formularz kontaktu na stronie https://www.sephora.pl/pomoc-kontakt lub pocztą pod adresem Sephora Polska Sp. z o.o., Żwirki i Wigury 16c, 02-092 Warszawa. Na Gowork poruszamy tylko tematy związane z pracą w Sephora. Więcej o nas dowiesz się na: https://sephora-kariera.pl lub (usunięte przez administratora) Możesz też do nas napisać na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl.

Anonim
Inne
@Grażyna

Można można, tylko muszą byc nieotwarte

Ola
Kandydat
 Pytanie

Chce rekrutować się do Sephora, może ktoś powiedzieć jaka pensja na początek?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Ola

cześć, chętnie porozmawiamy z Tobą o możliwościach oraz o wynagrodzeniu, jakie oferujemy na początek kariery w Sephora. Prosimy Cię o kontakt pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Chętnie umówimy się z Tobą na rozmowę, przedstawimy ofertę i odpowiemy na pytania. Damy Ci też czas do namysłu. Każdy z kandydatów ma sporo czasu, aby zapoznać się z naszą propozycją i warunkami pracy w Sephora

Lil
Inne
 Pytanie

Czy to prawda, ze nachalność pracowników jest spowodowana ich strachem przed nakładanymi karami ? Podobno w krajach Tzw „trzeciego świata” traktuje się ich tam znacznie gorzej np w Indiach, Rosji, Kazachstanie, nie mówiąc i wypłatach ale ogólnym traktowaniu pracowników ! Zastanawiam się czy w Polsce tez karze się za to ze nie biegną atakować klientow zaraz po wejściu ? Jeden kraj wprowadził dwa kolory koszyków ! Czarny jest dla tych co unikają nachalności obsługi czerwony dla tych, którzy potrzebują pomocy ! Ile prawdy w tym karaniu ?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Lil

Tak, niestety kierownicy i góra każdą podchodzić do każdego klienta, czasem nawet po kilka razy co nawet dla pracowników jest uciążliwe. Czy karają? W obecnych czasach Sephora zwalnia pracowników pod każdym pretekstem, więc brak podchodzenia do klientów może być powodem.

Gabriela
Inne
@Były pracownik

Tego ze zwalnianiem właśnie nie rozumiem. Jednocześnie jest masa ogłoszeń z pracą dla konsultantki. Opłaca im się szukać, szkolić i wyrzucać kolejne osoby, żeby znaleźć idealne? Bo z zewnątrz wygląda na to, że tak to działa.

Były pracownik
Były pracownik
@Gabriela

W lutym i marcu zostało zwolnionych bardzo dużo dziewczyn w Sephora w Krakowie. Powody zwolnień jakie podano zwolniona pracownikom było bardzo mocno błahe. Jako były pracownik również tego nie rozumiem, ale widocznie w Sephora wolą wyrzucić kiedy jest lockdown, a potem jak się skończy szukać nowych.

Takbyloniestety
Były pracownik
@Były pracownik

Zgadzam się , pod każdym pretekstem i jeszcze 20 razy grafiki zmieniają , ja kiedyś się spóźniłam .. bo nagle dzień przed grafik sie zmienił i nie zostałam poinformowana przez kierownika :) nikogo. I był problem i jeszcze kierowniczka taka pi... Pani haha....Paula.. że mało powiedziane , nie polecam . Nadęt@ paniusia, miała upodobane sobie osoby i je szanowała i dupę sobie nawzajem lizały :) kręci się pewnie w obrębie Trójmiasta jeszcze gdzieś :) Szkoda gadać taka kierowniczka.....:) Sprzątać kibel, a nie do kierownictwa pchać się. Dziękuję pozdrawiam.

1
Julian
Były pracownik
 Pytanie
@Takbyloniestety

Zostałaś zwolniona rok temu, a teraz o tym napisałaś?

Anonimowa
Pracownik
@Julian

miałam to samo napisać, ze szybko się komuś o tym przypomniało...ale tutaj raczej tylko negatywne komentarze się dodaje. Pracuje w perfumerii Sephora 2 rok i jest fajnie, spoko atmosfera i ludzie

dotacja
Kandydat
 Pytanie

cześć, na rozmowie kwalifikacyjnej, kierowniczka mówiła o dotacji. Co ile jest dotacja i jak to wygląda?

...
Pracownik
@dotacja

Może dopytaj kierowniczki. Ta są tematy wewnętrzne firmy i myślę, że nie powinno być tutaj (gdzie każdy może zajrzeć) takich informacji.

ola223
Kandydat
 Pytanie

Hejka! Rekrutuje do sephory w warszawie i stad moje pytanie jak wyglądają na dzień dzisiejszy zarobki? dodam że studiuje.

Sylwia z działu HR
Pracownik
@ola223

cześć, cieszymy się, że zdecydowałaś się rekrutować do Sephora. Chętnie porozmawiamy z Tobą o możliwościach oraz o wynagrodzeniu, jakie oferujemy na początek kariery w Sephora. Prosimy Cię o kontakt pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Chętnie umówimy się z Tobą na rozmowę, przedstawimy ofertę i odpowiemy na pytania. Damy Ci też czas do namysłu. Każdy z kandydatów ma sporo czasu, aby zapoznać się z naszą propozycją i warunkami pracy w Sephora.

Ewa
Pracownik
 Pytanie

Zrobiłam wczoraj zakupy w sklepie Sephora w Promenadzie. Zapłaciłam, czekałam na zapakowanie...i dowiedziałam się,że muszę zabrać kosmetyki w garść lub w przysłowiowy podołek bo torebka kosztuje 70gr. Dlaczego nie zapytano przy kasie czy życzę sobie torebkę? I dlaczego w sklepie z ekskluzywnymi, drogimi kosmetykami muszę przychodzić z własną torbą, jak po kartofle. Przecież koszt tych torebek może być ukryty w cenie towaru. Pierwszy raz w Sephorze byłam lata temu, podłogę wyściela czerwony dywan. Byłam pod wrażeniem elegancji sklepu. Wczoraj dostałam kosmetyki do garści. Proszę się nad tym zastanowić!

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Ewa

cześć, zadowolenie naszych klientów to podstawa działań Sephora. Możesz się z nami także skontaktować telefonicznie, pod numerem 800 700 807 (infolinia bezpłatna) od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 - 20.00, przez formularz kontaktu na stronie https://www.sephora.pl/pomoc-kontakt lub pocztą pod adresem Sephora Polska Sp. z o.o., Żwirki i Wigury 16c, 02-092 Warszawa. Na Gowork poruszamy tylko tematy związane z pracą w Sephora. Więcej o nas dowiesz się na: (usunięte przez administratora) Możesz też do nas napisać na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl.

Krystian
Kandydat
@Ewa

Ten portal chyba nie służy do takich opinii. Tutaj mówi o pracy w tej firmie…

Karolina
Inne
@Krystian

Miałam napisać tak samo, można to zostawić w domu...

Milena
Kandydat
 Pytanie

cześć, jakie są benefity w Sephora, opowiecie trochę więcej?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Milena

cześć, w Sephora mamy szeroką ofertę benefitów. Są one takie same dla pracowników biura, jak i perfumerii. Każdy może skorzystać np. z Multisportu, LuxMedu, czy systemu kafeteryjnego. Jest to niezależnie od miejsca pracy. Również wszyscy mają dostęp do testowania nowych produktów. Więcej o nas dowiesz się na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL Możesz też do nas napisać na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl.

Justyna
Były pracownik
@Milena

Moim ulubionym były kosmetyki, które można było kupować ze zniżkami, pokochałam wtedy produkty Sephora. Ten system był ekstra!

Agata
Pracownik
@Milena

Najfajniejszy benefit to kosmetyki. Przestałam kupować kosmetyki do pielęgnacji bo dostaje regularnie od Sephora!

Kaśka
Pracownik
@Milena

Dla mnie kosmetyki, nagle miałam ich w domu sporo i nie narzekałam męzowi, że ma mi kupowac nowe.

pracownik
Były pracownik

Hej. Praca w Sephorze miała być formą dorywczą na studiach, a zostałam tam na 3,5 roku. Rozmowa kwalifikacyjna przebiegła w miłej atmosferze, lecz kwota zaproponowana na rozmowie różniła się od tej, którą otrzymałam na umowie (ok. 200 zł). Pierwsze dni przebiegały spokojnie, zostałam stopniowo wprowadzona do pracy, nie zostałam rzucona na głęboką wodę. Trafiłam na zgrany i miły zespół, nie miałam problemu z dogadaniem się co do godzin pracy w środku tygodnia (choć studiowałam dziennie), weekendy jeden wolny w miesiącu ze względu na największe obłożenie klientów. Jeżeli ktoś chce aplikować musi mieć świadomość tego, że okresy świąteczne są najbardziej oblegane więc nie ma co liczyć na wolne co każde święta plus jest to okres tak intensywny, że w szczególności po grudniu, człowiek jest przemielony w każdy możliwy sposób. Klienci zazwyczaj są mili, jeżeli jest się w stosunku do nich w porządku to otrzymuje się podobne podejście. Niestety bardzo często brakuje wolnych etatów i pracowników jest po prostu za mało, jak p. dwie osoby na raz zachorują to nie dość że inni pracownicy mają zapieprz to często są przez to zmęczeni co przekłada się na relację z klientem - lecz jest to rzecz której po prostu nie da się przeskoczyć. Jedynym sposobem byłoby zatrudnienie kilku dodatkowych osób, ale po pierwsze Sephora nie daje wielu etatów, po drugie: jest mało chętnych, po trzecie: połowa zatrudnionych osób albo sama rezygnuje po krótkim czasie pracy. Stawki są dość niskie, lecz można ją podbić premiami miesięcznymi oraz dostaje się wiele kosmetyków kolorowych, perfum oraz pielęgnacji. Dwie główne ścieżki rozwoju: można rozwijać się w stronę makijażysty lub zarządzania zespołem. Przeszłam przez dwie - pierwsza: początkowo ciekawa, rozwój twórczy, nie ma zbyt wielu akcji związanych z samym makijażem - od czasu do czasu ktoś umówi się na sobotni makijaż. Druga: wiąże się z lepszą pensją niż pierwsza, praca w niewielkim stopniu biurowa, duża odpowiedzialność, kontakt z klientami odnośnie sytuacji trudnych oraz z osobami "wyżej", trzeba mieć podejście do zespołu, bo inaczej praca stanie się udręką. Minusem była ogromna ilość wskaźników, które trzeba było dopinać w każdym miesiącu, a które były wręcz nierealne. Próbki - temat rzeka. Uwaga - PRÓBKI PRZYCHODZĄ RAZ W TYGODNIU W BAAAAARDZO OGRANICZONYCH ILOŚCIACH. Często słyszalne "wredna pani z sephory dała mi jedną próbkę a zrobiłam duże zakupy" wynika z tego, że tych próbek po prostu jest tak niewielka ilość że trzeba je rozdzielić pomiędzy WSZYSTKICH KLIENTÓW, których w ciągu dnia są setki, jak nie tysiące. I nie - nie brałyśmy ich dla siebie i np. nie rozdzielałyśmy pomiędzy sobą najjaśniejszych kolorów podkładów, bo po pierwsze: BYŁ KATEGORYCZNY ZAKAZ BRANIA PRÓBEK PRACOWNIKOM, nawet podczas gdy sami robili zakupy nie mogli korzystać z gotowych próbek, i było to weryfikowane podczas codziennego sprawdzania się podczas wyjścia do domu (trzeba było wyciągnac zawartość torebek, kieszeni itp.) oraz było weryfikowane na kamerach przez dział bezpieczeństwa. Więc jeśli mówicie, że czujecie się tam jak (usunięte przez administratora) bo się kazdy na was tak patrzy, to uwierzcie mi - pracownicy czują się tak jeszcze bardziej i to podczas każdego dna pracy. Temat KOSMETYCZEK też jest ciekawy - kosmetyczki są przesyłane od konkretnej firmy (np. Dior, Armani, Tom Ford) ze wskazaniem, że są tylko do wydania do zakupów danych produktów z danej marki i nie ma że ktoś domaga się kosmetyczki i ją dostanie BO TAK CHCE, tylko jeżeli jest do tego konkretna procedura (czasami po zakończonej akcji promocyjnej zostawały kosmetyczki, to ew. wtedy ktoś może, ale NIE MUSI jeżeli klient nie dokonał zakupów produktu z danej marki, dorzucić ją do zakupów). Jeżeli ktoś chce próbkę to niech powie z jakich produktów i jeżeli jest w testerze, to pracownik napełni mu specjalny wolny pojemniczek i tyle. Dodatkowo uwierzcie mi, że nikt (a przynajmniej nie osoby w miejscach, w których pracowała, nie wiem jak w innych) nie ocenia was po wyglądzie, ubraniach i ilości zakupów. Przemiał ludzi jest tak duży, że pracownicy mają to gdzieś jak kto wygląda, w co jest ubrany. Bardzo często było tak, że osoby które obwieszone były w wielkie emblematy nie kupowały nic, albo narzekały że wszystko jest drogie, a osoby z pozoru wyglądające niepozornie robiły rachunki po kilka tysięcy. Dodatkowo każdy ma w nosie to czy ktoś wygląda jak milion dolarów, czy jak byście dopiero wstali z łóżka. To co zauważyłam u współpracowników i co bardzo mi się nie podobało to lekceważenie młodszych klientów. Często rzeczywiście przyszli aby tylko obejrzeć kosmetyki, które właśnie wpadły na rynek, ale mimo wszystko też bywały przypadki gdy potrzebowali pomocy, a konsultanci ich zlewali. Kończy mi się ilość znaków, choć o wszystkim można napisać esej, więc podsumowując: pracę oceniam jako neutralną z plusem. Jeżeli się trafi na fajny zespół to jest bardzo przyjemnie, jeżeli nie to uciekaj jak najszybciej, bo szkoda zdrowia psychicznego.

Ewelina
Inne
@pracownik

A trafienie do konkretnego zespołu to loteria, czy można sobie wybrać ??

pro
Pracownik
@Ewelina

Można aplikować tam, gdzie są akurat wolne etaty z możliwością późniejszego przejścia do innej perfumerii. Rzadko kiedy ktoś chciał się przenieść, no chyba że z Arkadii XD

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Ewelina

cześć, zachęcamy, żeby atmosferę, jakość pracy czy zespół Sephora sprawdzić na własnej skórze. Na początku zapraszamy Cię do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Więcej o nas dowiesz się również na: (usunięte przez administratora)

M.
Pracownik
 Pytanie

Sorry ale czy ktoś kontroluje grafiki kierowników? Czy w waszych perfumeriach kierownik ma prawie wszystkie wolne weekendy?bywa ze łącznie z piatkiem? Zaczyna prace przeważnie na ranna zmianę? Nie dopracowuje godzin? Często wychodzi wcześniej? Ciagle zmienia grafik ze względów na swoje prywatne plany? Dokłada godziny tam gdzie ich nie ma? Czy to jest praca w biurze? Czy nie powinno być tak, ze kierownik „JEST” w pracy a nie „BYWA”? No ludzie! Kto ich kontroluje bo konsultant nie dostanie wynagrodzenia, jeśli nie będzie przepracowywał swoich godzin a kierownik? Jestem grubo wkurzona, abstrahując już, ze kierownicy nie maja limitowanych przerw i wychodzą kiedy chcą.

A.
Były pracownik
 Pytanie
@M.

Nie, u mnie tak nie było. Kierownik często zostawał po godzinach żeby np. domknąć grafiki. A co do porannych zmian - to przecież to logiczne, że najwięcej spraw związanych z biurem czy przedstawicielami innych marek dzieje się właśnie w godzinach wczesnego południa a nie na wieczór. Ma załatwiać sprawy i dzwonić po ludziach po 21?

Mika
Pracownik
 Pytanie
@A.

Skąd wniosek, że załatwia prywatne sprawy? Zgadzam się z osobą wyżej, że na tym stanowisku jest trochę więcej zadań niż się może wydawać i często te godziny są bardzo nieregularne, przychodzi się wcześniej, albo zostaje później, albo załatwia coś w centrali czy ma się calle. Szkoda, że się tak łatwo ocenia negatywnie...

Administrator

Szukam pracy w mieście Radom. Zainteresowała mnie oferta firmy Sephora Polska Sp. z o.o.. Czy ktoś wie, jakie warunki zatrudnienia oferują? Czy można liczyć na zarobki rzędu 5700 ?

Real
Pracownik
@Administrator

@Administrator Nie słyszałam, żeby ktokolwiek pracujący na pełnym etacie zarobił kwotę o której wspominasz, niezależnie od stażu, zaangażowania czy premii..

Gdzie się tak zarabia ?
Były pracownik
@Administrator

O kurcze nawet kierownik tyle nie ma ????

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Administrator

cześć, na wynagrodzenie pracowników w naszych perfumeriach wpływ ma kilka czynników - m.in. doświadczenie oraz staż pracy. Dlatego nie dzielimy się tymi informacjami publicznie. Zachęcamy Cię przede wszystkim do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Poznajmy się. Jeśli będziemy do siebie pasować, przedstawimy Ci ofertę. Odpowiemy też na wszystkie Twoje pytania. Więcej o nas dowiesz się na: https://sephora-kariera.pl

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@Gdzie się tak zarabia ?

Pracowałeś jako kierownik w tej firmie?

Na szczęście były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Sylwia z działu HR

Staż pracy ma wpływ na wynagrodzenie? Pracowałam ponad 3 lata w sephora i miałam taka sama pensje jak nowoprzyjęci, plus posiadając funkcje KSS praktycznie nic dodatkowego się nie zarabia (mimo ze prowadzisz zmiane, ale nie wyrobicie budżetu założonego to nie dostaniesz złamanego grosza za dodatkowa funkcje). Są miesiące ze praktycznie nie wyrabia się planow bo zostały tak rozdzielone po regionie, ze mimo ze klienci by byli to się nie da ich wyrobić. Wiec często gęsto wypłata wynosiła 2300netto/cały etat plus KSS. ŚMIECH NA SALI! Nie mówiąc o tym ze to perfumeria w dużym mieście….

MM
Były pracownik
@Na szczęście były pracownik

Zgadza się. Ja pracowałam kilkanaście lat i mimo bardzo dobrych ocen rocznych, zamiast podwyżek dostawałam wyrównania do stawek proponowanych nowym pracownikom. I tak, jako doświadczony, samodzielny pracownik z bardzo dobrym wynikami i rzeszą stałych klientów, zarabiałam tyle, co świeżo przyjęty laik:-( To było zresztą powodem mojego odejścia z firmy, która przez lata nie zrobiła nic, by to zmienić... Nawet nie zadała sobie trudu, by wysłać ankietę po złożeniu przeze mnie wypowiedzenia, by ustalić powody odejścia... Może wtedy nie trzeba byłoby się uzewnętrzniać na forum tego typu...

Aaa
Pracownik
@Na szczęście były pracownik

Prawda w 100 %

A.
Były pracownik
@MM

Potwierdzam. Nowi pracownicy dostają takie same pensje jak osoby z kilkuletnim doświadczeniem i bardzo dobrymi wynikami. I te próby przekupstwa w związku z tym że będą podwyżki.... A potem jest tylko wyrównanie aby podwyższyć płacę lekko ponad najniższą krajową.

Justyna
Kandydat
 Pytanie
@Aaa

Może to kwestia negocjacji, albo rozmów. Sephora to korporacja, więc myślę, że można się jakoś dogadać?

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Sephora Polska Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?

Anonimowy
Były pracownik
@Pytanie

Nie. Ja przynajmniej miałam tylko w języku polskim.

Stefan
Inne
@Anonimowy

I jak oceniasz proces rekrutacyjny w Sephorze? Czego wymaga się tu od kandydatów do pracy i jakie są warunki oferowane przez firmę? Jaka jest stawka początkowa dla nowych pracowników? :) Daj znać!

Anonimowy
Były pracownik
@Stefan

•Bardzo dużo pytań o sytuacje „co byś zrobił gdyby” •Wymaga się głównie „pasji do kosmetyków”, ale wiadomo, że nawet jeśli pasja jest wielka to wygra doświadczenie w branży kosmetycznej •O warunkach zatrudnienia/ płacy nie mówią na rozmowie. Jak zapytasz to powiedzą, że jak cię wybiorą to przedstawią warunki. Byłam tą „szczęściarą”- stawka najniższa krajowa, premia- niepewna.

Zapomnij
Inne
@Pytanie

W większości przypadków kierownik sklepu w Sephorze ani be ani me po angielsku.

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@Zapomnij

Pracuję w perfumerii Sephora, mówię po angielsku, większość naszego zespołu swobodnie się dogada. Nie wiem skąd te wnioski, miałeś/aś okazję być w każdej perfumerii Sephora w tym kraju? Wow! Domyślam się, że odwiedziłeś jeden, może dwa sklepy i napisałeś tutaj komentarz....

Nora
Inne
 Pytanie
@Kasia

Dear Kasia, I come from Slovakia, i’m looking for a supplier for high-end cosmetics and perfumes(Sephora products). Can you help me? Thank you Nora

Kasia
Pracownik
@Nora

Hi Nora, I wish I could help you, but I don't know how. If you want a Sephora product, please contact Sephora and I'm sure someone will help you. The contact for Sephora is here: https://www.sephora.pl/pomoc-kontakt

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Nora

hi, please visit our website: www.sephora.pl. There you will find all the necessary information. See you there! You can also contact us by phone at 800 700 807 (toll-free helpline) from Monday to Saturday between 9 a.m. and 8 p.m., through the contact form on the website https://www.sephora.pl/pomoc-kontakt or by mail at Sephora Polska Sp. z o.o., Al. Żwirki i Wigury 16c, 02-092 Warszawa.

A.
Pracownik
@Zapomnij

To ja nie wiem gdzie ty pracowałeś. Wszyscy kierownicy, których do tej pory poznałam świetnie znają angielski. Poza tym musza się doszkalać, bo prowadzą wizyty z Francji, które sa tylko po angielsku, albo spotkania z przedstawicielami marek - niektórzy nie mają polskich przedstawicieli

Mika
Pracownik
@A.

Dokładnie mam taki sam komentarz, raczej kierownicy muszą znać angielski, bo nie dogadali by się z centralą we Francji...

Paulina
Były pracownik
 Pytanie

Miałam nieprzyjemność pracować w galerii Mokotów. Większość pracujących tam dziewczyn to wredne szmaciska wykorzystujące każda nadarzającą się okazję by donieść do Ciebie do kierowniczki. Zaś kierowniczki? Niekompetentne i chamskie. Do tego niską płaca i brak jakiegokolwiek docenia Twojej ciężkiej pracy.

2
Monika
Były pracownik
@Paulina

Sama tam pracowałam - zgadzam się w 100%. W końcu nie muszę brać proszków przed pracą

1
Justyna
Były pracownik
@Paulina

Lata temu w GalMoku był chłopak kierownikiem, który wywalił wszystkie plotkary i lizytyłki. Wiem, że to co zrobił przez pół roku zepsuła kolejna kierowniczka bo on dostał awans do centrali.

Pomorskie
Były pracownik
@Justyna

I tak powinno być !

Meg
Były pracownik
@Paulina

Zgadza się. Jedno wielkie (usunięte przez administratora) lizanie tyłka kierownikowi przez kss. Nerwowa atmosfera, stres. Z koleżankami z perfumerii dzieliłyśmy się informacjami kto jakie ma nerwobóle.

Stefan
Inne
@Meg

A ten stres to przez co? Jakieś wysokie progi były czy co? Co sprawiało że czułaś presję ciągle?

Jolka
Były pracownik
 Pytanie
@Stefan

Właśnie też jestem ciekawa, bo miałam okazję pracować w Sephora i widzę to jednak inaczej... może to zależy od wielu rzeczy? Podejścia, kierownika itd.

Zostaw merytoryczną opinię o Sephora Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sephora Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sephora Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 85.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sephora Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 10 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sephora Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Sephora Polska Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sephora Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii