Rozmowy kwalifikacyjne w Sephora Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Zobacz jak przebiega rozmowa rekrutacyjna do Sephora Polska Sp. z o.o. Warszawa. Sprawdź jak wygląda rekrutacja do Sephora Polska Sp. z o.o., jak przebiega proces rekrutacyjny, jakie możesz otrzymać pytania.


Branże: Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych

Najnowsze raporty z rekrutacji w Sephora Polska Sp. z o.o. - Warszawa

- 2023-11-14 20:26 przez Anonim

Przebieg rekrutacji

2 etapowa

Pytania

Rozmowa o pracę w Sephora komorniki 1-etap rozmowa telefoniczna 2 pytania po angielsku na koniec zaproszenie na rozmowę w firmie 2 etap 30 min rozmowy 20min sala sprzedaży odegranie scenki sprzedaży 10min rozmowy Cała rozmowa o pracę trwała 1h W czasie na pytań do pracodawcy zadałam dwa pytania - o pensje -o wysokość targetów i premii Kierowniczka sklepu nie odpowiedziała mi na pytania Miałam dostać odpowiedź z decyzją miesiąc temu w pon ale ghosting .

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

- 2022-03-07 10:44 przez anonim

Przebieg rekrutacji

Rozmowa była przeprowadzona w bardzo miłej i luźnej atmosferze. Kierowniczka była rzeczowa i otwarta. Nie czułem się jak bym był na rozmowie rekrutacyjnej tylko jak na spotkaniu przy kawie. Rozmowa trwała godzinę i była poprzedzona zadaniem rekrutacyjnym.

Pytania

Pytania były merytoryczne. Odnosiły się bezpośrednio do mojego doświadczenia. Pytano mnie o aktualne realizowane projekty jak i zadania realizowane przeze mnie "ad hoc". Było kilka pytań w j. angielskim.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

- 2021-11-01 09:29 przez Marta

Przebieg rekrutacji

Umówiłam się na rozmowę telefoniczną, no i coz, na umówieniu się się skończyło. Nikt się nie odezwał, zero informacji, profesjonalizm na poziomie zero.

Pytania

.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

- 2021-04-12 14:05 przez Julka

Przebieg rekrutacji

Dzień dobry. Moja rekrutacja przebiegała dwuetapowo, pierwsza rozmowa telefoniczna z kierownikiem sklepu a druga z kierownikiem regionalnym. Ogólnie: odniosłam wrażenie, że firma szuka jelenia, który za dużo nie ma nic do powiedzenia i najlepiej żeby się nie wychylał z pomysłami (był mądrzejszy od reszty "góry"), bo chodzi o to, aby po prostu wkleił się w korporacyjny system Sephory i robił to, co mu karzą. Panie "starały się" być bardzo profesjonalne podczas rozmów, niestety wyszło śmiesznie, bo myślały że są takie hop do przodu a ich ton był protekcjonalny przez co daleko im było do profesjonalizmu. Wyszło żałośnie. Z wielką łaską wysłuchiwane odpowiedzi. Przerywanie mojej wypowiedzi na każdym pytaniu świadczy również o poziomie Pani regionalnej. Najgorsza rozmowa kwalifikacyjna w jakiej miałam nieprzyjemność uczestniczyć. Pytania dość typowe jak na to stanowisko, natomiast jestem ZAŻENOWANA sposobem w jaki obie panie próbowały dociekać moich odpowiedzi, tak jakby tylko szukały gafy, kiedy się wyłożę, i miały satysfakcję, kiedy nie odpowiadałam tak jak one by sobie życzyły, zamiast skupić się na tym, jaką jestem osobą jako kierownik i jakie są moje wartości i kompetencje. Od początku panie dały mi odczuć, że nie jestem mile widziana na tej rozmowie, z przykrością to stwierdzam. Przykro to mówić, ale jeśli te Panie tworzą taką samą negatywną atmosferę w sklepie to cieszę się że nie będę w tym uczestniczyć. Okropnie negatywna energia od regio, aż się można wzdrygać jak cedzi słowa. Rejon - mazowieckie.

Pytania

Na jakich wskaźnikach KPI pracuję Co robię, aby je powiększyć Jak motywuję zespół Jak rozwiążę konflikt Za co jestem odpowiedzialna Co należy do moich obowiązków Jak wygląda mój dzień pracy

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

- 2017-05-03 17:24 przez Zawiedziona

Przebieg rekrutacji

Dostałam 5-6 zadań do rozwiązania z drugą kandydatką, zadania głupie, nie miałam szansy pokazać swoich umiejętności. Pierwsze zadanie: przygotowanie plakatu z informacjami na temat super sephory. . Sorry ale gdzie pytania o tym jak zarządzam ludźmi, jaki mam plan na podniesienie sprzedaży??? Jeżeli dostaje pytanie co zrobię jeśli klient przyniesie mi zakupiony kosmetyk to najpierw wolę upewnić się jaka jest polityka firmy( przyjazna dla klienta, łatwe zwroty czy wręcz przeciwnie) a niestety nie miałam szansy nawet zadać takie pytanie bo pani prowadząca rozmowę może czytać tylko zadania .. Żenada, nie profesjonalna rozmowa o pracę.

Pytania

Co zrobię w przypadku zwrotu, w przypadku alergii klienta, akcja promocyjna na dzień matki

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sephora Polska Sp. z o.o.