Jak aplikujesz na stanowisko serwisanta to pytania są na poziomie czy widziałeś w swoim życiu kiedyś na oczy śrubokręt... Taka ściemniania… chcesz dostać tam pracę ubierz się jak goguś i naopowiadaj kilku nauczonych na pamięć bajek, na pewno Cię przyjmą.
Mam już umówiony termin spotkania... czego mogę się spodziewać? jakich pytań? Co było u Ciebie nie tak?
Zgadza się bujanie się do nich to strata czasu i kasy, nie szukają fachowców tylko dyspozycyjnych za parę groszy 24 godziny na dobę włazi (usunięte przez administratora) ów. Rozmowę jaką się tam odbywa można bez problemów przez telefon przeprowadzić, ta rozmowa to rozmowa o niczym z niekompetentnymi szukaczami (usunięte przez administratora)- nie dajcie się nabierać ludziska.
Szkoda, że do nich pojechałem, kupę kilometrów, poświęciłem dzień i paliwo. Nawet nie raczyli zadzwonić, tak jak obiecywali i na email również nie odpowiedzieli. Szkoda się fatygować, niepoważna firma. Olewają kandydatów, pewnie i pracowników też nie szanują. Chyba faktycznie szukają frajerów.
Odbyłam dwie rozmowy kwalifikacyjne w spółce SG. Pomimo iż nie zdecydowałam się na zatrudnienie mam bardzo pozytywny odbiór zarówno działalności firmy jak i przejrzystości struktury, zadań, benefitów i procesu wdrożenia pracowników. Uważam, że firma wpisuje się w kryteria nowoczesnego miejsca pracy, atrakcyjnego dla pracowników. Duża zasługa pani Moniki, która bezstresowo poprowadziła mnie przez proces rekrutacyjny, wyczerpująco odpowiadała na każde pytanie, uważnie słuchała, nawiązując do różnych kwestii, które były poruszone na rozmowie. Na każdym etapie rekrutacji byłam poinformowana kiedy mogę spodziewać się informacji zwrotnej i te terminy rzeczywiście były dotrzymywane. Nie zawsze jest to oczywiste, że dział HR stanowi wizytówkę firmy. W tym przypadku przez energię i pełen profesjonalizm ta rekrutacja bardzo zapadła mi w pamięć.
Pytania związane z doświadczeniem zawodowym, dopasowaniem stanowiskowym i umiejętnościami miękkimi.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
to sie cos albo wydazy albo wydazylo bo do dzialu serwisu jest zapotrzebowanie na jakies 20-kilka osob
Z tego co wiem to nikogo nie zwolniliśmy, także nie jest to wypełnianie pustych jeszcze niedawno ciepłych miejsc.
moze obecny powie dlaczego tak duzo ofert pracy signal wystawil? tyle osob zwolnili czy maja nowych klientow?
Johny daj znać jak ci poszło.
No to klasyczny przykład \"starego zarządzania\" z ok 2007 lub 2008 roku. Dzisiaj wyglądałoby to inaczej. Działalność - nie jest wymagana.
tzn. Działalnosc gospodarcza?
Johny - a już się dowiedziałeś, ze będziesz musiał zatrudnić się sam?
no ale tak mniej wiecej jaka stawke mozna wynegocjowac?
Moje opinie są nieprzychylne ponieważ firma Signal w pełni sobie na to zasłużyła. Jeżeli po kilku latach ciężkiej pracy, lojalności i pełnego zaangażowania zwalnia się osobę która do 7-go miesiąca ciąży pracowała z pełnym poświęceniem, tylko dlatego, że być może nie będzie mogła już pracować 12 godzin dziennie, a kilka miesięcy wcześniej obiecywało się zupełnie co innego, to ja po prostu czuję się oszukana i to tyle.
To nie są te same stanowiska. Na jednym nadzorujesz pracę drugiego, stacjonarnie za biurkiem. Zarobki - jakie wynegocjujesz takie masz
to mowicie ze serwisant zarabia wiecej? Mi to obojetne jak i tak to samo sie robi ale za inna kase. Podpowie ktos jak z tymi zarobkami????
Tutaj nie ma żadnej niechęci, nie podoba mi się tylko to że piszesz opinie o tym jak tu się pracowało kilka lat temu. Nie bierzesz pod uwagę jednej rzeczy, mianowicie tego że mogło się zmienić podejście naszych pracodawców do pracowników. Każdy musi przekonać się sam jak wygląda firma od środka dzisiaj, oczywiście masz prawo wyrazić swoją opinie, tego nikt nie zabrania. Skoro twoje opinie są w większości nieprzychylne - trudno. Mam tylko nadzieję że o obecnym pracodawcy masz lepsze zdanie. Jeżeli tak, to gratuluje, jeżeli nie, to współczuję pracodawcy i tobie.
Koleżanka się nie pomyliła, tylko celowo pominęła przedrostek. Praca ta sama tylko wynagrodzenie niższe. A co do dalszych komentarzy to decyzję o ich zaprzestaniu, bądź nie, proszę pozostawić mnie :) Zupełnie nie rozumiem niecheci "obecnego" do mnie, każdy ma prawo do własnego zdania i subiektywnej oceny.
i tu się była koleżanka pomyliła - nie było pytania o serwisanta, tylko o pracownika w biurze. Może czas zaprzestać komentarzy ...
Specjalisto ds. serwisu - przygotuj się na pracę 24h - 7 dni w tygodniu na terenie całej Polski. Co do pensji to teraz nie wiem jak to wygląda.
Robią ludzi w balona, lepiej sie trzymać z daleka jak nie musisz.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Signal Group Sp. z o.o. Sp. k.?
Zobacz opinie na temat firmy Signal Group Sp. z o.o. Sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Signal Group Sp. z o.o. Sp. k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Signal Group Sp. z o.o. Sp. k.?
Kandydaci do pracy w Signal Group Sp. z o.o. Sp. k. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.