Opinie o upc.pl - UPC Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie UPC Polska. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w UPC Polska na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o UPC Polska w Warszawa

Jusia

Firma kojarzy mi się z pewnym psychopatą na kierowniczym, ktory mówi (usunięte przez administratora) stad! Jak ci sie nie podoba to (usunięte przez administratora) Oraz uwaza ze bicie kobiet nie jest niczym zlym

1
Sebastian
Inne
@Jusia

Czyżbyś pracowała w firmie UPC Polska i doświadczyła negatywnej atmosfery ze strony jednego z kierowników? Przynajmniej na chwilę obecną tak rozumiem Twój wpis. Jeżeli źle go zrozumiałem, to bardzo Cię proszę, abyś mnie poprawiła.

potraktowana
@Sebastian

System jest taki...w każdej grupie są 2 osoby( np. Jurek)co mają cichy układ z liderem i specjalne bazy do dzwonienia. I ci zarabiają. Reszta rzeźbi w g..nie. Jak komuś się nie podoba, że nic nie zarabia to wtedy poganiacz bydła czyli lider mówi " Jurek ile zarobiłeś w zeszłym miesiącu??? ...na to Jurek 10 000 PLN !!!! " (usunięte przez administratora)" widzisz da się ?? Weź się do roboty i pracuj jak Jurek :)))))". Tak samo stosuje się tych ludzi do okłamywania nowych ludzi przy rekrutacji.....byłem świadkiem!!! Ale najlepszy jest system odliczeń...czyli jeżeli sprzedaż i twój klient np. umrze, zachoruje i nie płaci abonamentu to do 6 miesięcy musisz oddać prowizje....znam osobę co zarobiła 100 PLN przez miesiąc albo 14 PLN a ostatnio frajerzy cały miesiąc pracowali za darmo. Ale rozwaliło mnie jedno. Raz zrobiłem najlepszą sprzedaż w grupie!!! Rano przychodzę do pracy a ty poganiacz bydła robi mi bure bo...mam niską wydajność!! Pytam ...przecież nam najlepszy wynik w grupie 200 ARPU!! Na to poganiacz bydła mówi...nie prawda bo.....twój łączny czas rozmów z klientami to 32 % czasu pracy :))). Więc zacząłem markować pracę do czego zmuszał mnie mój przełożony . Srzedaż spadła o 50 % ale time active był 70 %...i co pseudo leader bardzo mnie pochwalił :)))) Z tego co wiem to zarabia się tam teraz 1500-2000 netto średnio. Do tego jest wskaźnik SIP, który działa tak, że im więcej się starasz i dzwonisz do większej ilości klientów tym ...mniej zarabiasz:)))) istny Paragraf 22 paranoja ha ha ha . Gratuluje UPC takiego managamentu!!!

Max Payne
@potraktowana

Przestań siać propagandę

Pawel
@potraktowana

Potwierdzam - w Szczecinie lawina zwolnień uciekają wszyscy - liderka z kompleksami,bez znajomości angielskiego, i problemami z samą sobą - skłóca zespół LBOK Szczecin - teraz hit jest tak źle ze dziewczyna jej syna zaczęła pracować na Bramie Portowej - czy to nie konflikt interesów ? Ludzie którzy przeszli przez rekrutację nie zgłaszają się do pracy - zdecydowanie unikać !

Grinch
@Pawel

Praca (usunięte przez administratora) nie urywa, polityka firmy coraz gorsza, wymagania i cyferki wyssane z palca - ale na liderke złego słowa nie powiem. Pracowałem tam jakiś czas, odszedłem ze względu na lepszą ofertę finansową gdzie indziej, ale liderka prowadząca biuro w Szczecinie to najlepszy przełożony jakiego w swojej karierze udało mi się spotkać.. Narzekać na prace to jedno, bo też bardzo chętnie obsmaruje te firme - do tego ten portal przecież jest - ale ciskanie po kimś anonimowo w internecie bez podania jakichś konkretów wydaje mi się troche passé.

ppp
Pracownik
@potraktowana

wielka bzdura!! pracuje tam i ludzie wcale nie zarabiaja po 2000 zł miesiecznie tylko duzo wiecej..

Kbl
 Pytanie

Witam, mam "możliwość" podjęcia pracy w upc na dziale sprzedaży (oddzial w Katowicach). Pani podczas rozmowy kwalifikacyjnej wraz z jakimś tam pracownikiem informowała mnie, że nie ma limitu zarobków. Na pytanie zaś o to jak zarabiają przyszli koledzy i koleżanki z pracy odpowiedziała, że są to kwoty rzędu 7-10 tysięcy brutto. Czy ktoś może udzielić mi informację, czy to realne zarobki czy bardziej próba "zachęcenia" do podjęcia zatrudnienia? Pozdrawiam

ppp
Pracownik
@Kbl

realne zarobki, w zaleznosci ile sprzedaz tyle zarobisz, ale mnostwo osob wlasnie tyle tam zarabia :)

Nick_
Były pracownik

Ta firma to wielka porażka, korporacja w najgorszym wydaniu. Brak profesjonalnej kadry zarządzającej, ogólnie panująca spychologia. Nikomu nie poleciłbym pracy w tej firmie. Szkoda czasu i nerwów. Aż dziw bierze, że jeszcze funkcjonuje.

Pracownik
Były pracownik

Najgorszy internet w Polsce, zacina się w ciągu dnia zrywa sie net nawet 4 razy !!! (usunięte przez administratora) !

2
Przedstawiciel Handlowy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Sporo pytań ale nie były jakieś trudne..bez głupiego gadania "opowiedz nam coś o sobie" za to plus. dwa etapy rekrutacji..Pierwszy pytania do kandydata a drugi konkrety czyli wynagrodzenie itp.. no i właśnie tu zaczynają się schodki 2000zł podstawa dla PH + premia i prowizja. Oferta pracy była skierowana do osób bez doświadczenia i z doświadczeniem w sprzedaży.. dla kogoś ze sporym doświadczeniem 2000 to trochę kpina...

Pytania

pytania o stosunkach z pracodawca/pracownikami (per Pan/Pani lub na "TY") itp

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Project Manager
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Co jaki okres czasu w UPC Polska można ubiegać się o podwyżkę?

Andrzej
@Pytanie

Od klilku ostatnich lat podwyżki są co roku i wynoszą 100 zł. Nic więcej nie da się ugrać

Fili

Wybrani pracownicy retail otrzymują, dokumenty zmieniajace warunki umowy, przechodzą na Home Office, jako pracownicy call center dział techniczny.

LL
@Fili

Co dokładnie zmienia się w umowie?

Marian

Nie polecam kontatku przez czat z Panią Karoliną Pośpiech. Napisałem do niej i zapytałem o przedłuzenie oferty to zostałem wyzwany że ona sie tym nie zajmuje i co ja od niej chce??? Poprosiłem o kontakt telefoniczny ze strony UPC to nawet nie raczyła odpowiedzieć. Tragedia z takimi pracownikami

4
Sebastian
Inne
@Marian

Rozumiem, że mogłeś mieć nieprzyjemną rozmowę z jedną z konsultantek UPC Polska. Zastanawiam się tylko, czy zrobiłeś coś w kierunku tego, aby ktoś zwrócił uwagę tej osobie na sposób rozmowy z klientem? Myślę, że w strukturach firmy są działy, które przesłuchują rozmowy i oceniają sposób ich prowadzenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@Marian

Wiesz skoro wbijasz na czat służący do innych tematów to się nie dziw, po drugie jak miala zadzwonić skoro obsługuje tylko czat, trochę wyobraźni to nie jest firma Pana Zdzisia w której pani Helenka jest od wszystkiego i zrobi co klient chce z pominięciem wszystkich procedur, rozmowa na czacie jest zapisywana i dostajesz jej kopię zawsze, a po zaty tu nie wolno wpisywać danych osobowych jakimi są imiona i nazwiska

Nikt

IDĄ WYPOWIEDZENIA. UCIEKAJCIE NA ZWOLNIENIA LEKARSKIE LUB URLOPY!!!

pracownik
@Nikt

A gdzie tak idą? na jakich stanowiskach?

ktoś
@Nikt

jakiś konkret? Jakie stanowiska, gdzie, kiedy???równie dobrze mogę sobie napisać idą podwyżki i nagrody

q

Jest to firma złodziejska (nielegalny dostęp do klatek w blokach), nękają ludzi, nieprofesjonalizm w każdym calu, jak mozna roznosić w czasie pandemii ulotki UPC w Krakowie. Pozdrawiam oddział na Kamieńskiego. Jakość marna,

John Doe

Czy ktoś zauważył, ze w umowie jest napisana nazwa usługi ” Fiber Power 500″ dla przykładu. Połączenie światłowodowe, a UPC dają kabel antenowy. Tłumacząc klientom, ze to nic nie zmienia, a kabel światłowodowy jest doprowadzany do skrzynki na ulicy. Po pierwsze jest to nieuczciwa reklama wprowadzająca klienta w błąd, bo niedostarczaną usługi oraz produktu zgodnie z umową. Czyli routera pod światłowód, ani okablowania światłowodem. Co za tym idzie jakość oraz prędkość usługi. Tłumaczą, że mogą dostarczyć 40% z oferowanej prędkości jak ktoś się reklamuje prędkość usługi. Zaobserwowałem u siebie, że w dzień w którym ma przyjść “technik” – gdzie jest to wątpliwe, że mają wykształcenie w tym kierunku prędkość chwilowo skacze na większa według speedtest.net – bardziej wiarygodne narzędzie. Większość z “techników” UPC to firmy podwykonawcze a ich praca ogranicza się do uruchomienia na ich własnym sprzęcie strony speedtest UPC. I wmawiają klientom, że to wina ich sprzętu. Technik nie sprawdza siły sygnału na kablu – nie posiadają odpowiedniego sprzętu, co już jest dziwne. Technik, który przychodzi z UPC nie posiada legitymacji ani nawet firmowej koszulki – NIC wiec skąd pewność, ze to od nich. Pomijając ten fakt. UPC sami łamią warunki umowy. Do istniejących klientów : Zgłoście to do rzecznika praw konsumenta, składajcie reklamacje i dzwońcie do UPC w celu wyjaśnienia dlaczego reklamują produkt i usługę, której nie dostarczają. Każą sobie płacić za 100% usługi a dostarczyć tylko muszą – co też im nie wychodzi 40%. Omijajcie tą firmę dalekim łukiem. Piszcie listy do rzecznika praw konsumenta i przekazujcie informacje wszystkim znajomym co mają usługi w UPC. Skoro płacone jest za łącze światłowodowe – takie powinno być dostarczone. Jest to również nieuczciwa technika co do klienta jak i konkurencji, np Orange dostarcza światłowód. Uzyskałem również informacje od technika, że w nowym budownictwie, klient posiadający taka samą usługę posiada kabel światłowodowy, czyli klienci są różnego sortu. Urząd ochrony praw konsumentów powinien przyjrzeć się tej sprawie i założyć pozew firmie UPC. Również zgłosiłem sprawę do praw konsumenta w EU, przepisy są unijne co do praw konsumentów, z racji tego, że rzecznik w Polsce za mało się przykłada do tej sprawy. Wystawianie faktury za produkt i usługę, której się nie dostarczyło jest zwykłym wyłudzeniem pieniędzy. Ja osobiście odmówiłem płacenia dopóki nie będzie łącza światłowodu, i prędkości zgodnej z reklamą, czyli w mojej ofercie 500, może się zdarzyć, że jest awaria ale nie codziennie. 2-3 razy w miesiącu a nie 28 dni na 1 ulicy czy dzielnicy. Skandal. Reklamujcie, dzwońcie, piszcie nie tylko do UPC ale do rzecznika praw konsumenta. Dokładnie, ja też mam w umowie "internet światłowodowy" i wmawiają mi, że nie musi on być do rutera doprowadzony. 3 ulice dalej ludzie mają światłowód, tą samą usługę, płacą tyle samo co ja. To nieuczciwe.

only fiber
@John Doe

John Doe, masz 100% racji. Dlatego, że są z technologią do tyłu względem konkurencji, nazywają usługę "światłowodową". UPC nie dostarcza internetu w 100% światłowodowego (gniazdko u klienta w domu kończy się światłowodem i do modemu też wchodzi światłowód) jak to robi ORANGE częściowo NETIA, T-Mobile na sieci Orange. Prawda jest taka, że sieć tzw."core" jest na światłowodzie ale to wynika z rozwoju sposobu dostarczania usług u wszystkich operatorów dostarczania telekomunikacyjnych pomiędzy miastami, tzw. węzłami i dzieje się to od ponad 20 lat. To nie ma nic wspólnego z usługami do klienta indywidualnego. W nowych budynkach jest tak samo jak na starych czyli światłowód do budynku, czasami do hali garażowej z potem zmiana na kabel koncentryczny. UPC dostarcza usługi do klienta w technologi DOCSIS a nie GPON- światłowodowej. Tak ściemniają na całego i spokojnie można to zgłaszać do UKE i UOKIK bo to nieuczciwa reklama i wprowadzanie klienta w błąd.

Pati

W UPC brakuje „normalnych” managerów. Same dopytywanie się o wynik i wyrób targetow to- żadne wsparcie. Managerowie nie mają pojęcia często o tym co robi ich zespół co jest nie pojęte. Zero wiedzy o sprzedaży, produktach czy zarządzaniu zespołem. Zero pomysłu jak pozyskać klienta. Jedynie co robią szefowie to tabelki i raporty oraz robienie dodatkowej, nie potrzebnej presji na wynik. Nowi pracownicy jak ja mają na prawdę ciężko. Tak na prawdę jest mega chaos za co mam się wziąć. Dostałam bazę klientów co najmniej po 3 kontaktach z firmy. Wsparcia zero, do kogo się nie odezwiesz to tylko narzekanie i problemy i z reguły brak pomocy... Jakby ktoś mądry, zaczął z pomysłem zarządzać firmą i grupą managerów to na prawdę można by to firmę polecić jako godnego pracodawcę. No i podstawa w b2b jest marna ...

bbb
@Pati

Zgadzam się. Bardzo często spotyka się tutaj z informacją zwrotną: "nie wiem jak CI pomóc, po prostu załatw to"

Pati
@bbb

Tak tak... - Albo nie jestem od tego żeby Ci ze wszystkim pomagać. Tylko oni nic nie pomagają bo nic nie wiedzą. Tylko tabelki nic nie wnoszące do życia po trzy razy to samo uzupełnianie krążą w dzień dzień. Ja jako nowa pracownica jestem w szoku jak to jest zorganizowane. W firmie jest ciężka atmosfera.

anonim

(usunięte przez administratora)

On

Wyślij papiery od lekarza prowadzącego potwierdzające chorobę matki wraz ze wszystkimi wynikami na adres korespondencyjny. Najpierw otrzymasz odpowiedź negatywną, a następnie niższą opłatę za przyznane ulgi. Będzie dobrze, ale działaj zamiast się stresować ;)

Kandydat na B2B
 Pytanie

Chciałbym dowiedzieć się jak wygląda sytuacja z umową B2B jako sprzedawcy terenowego podległego we Wroclawiu. Czekam na sprawdzenie umowy i chciałbym poznać opinie, najbardziej te negatywne. Rozumiem że B2B to sprzedaż jedynie prowizyjna, jednak mam na siebie firmę IT i byłaby to usługa co najwyżej komplementarna do własnych bo jak już chodzić w woj. opolskim to z całym wachlarzem opcji. Są jakieś minima? jacy są menedżerowi w dobie koronawirus? czy nastąpiła zmiana na lepsze w kadrze zarządzającej?

Marek

Dziś na fejsie dziewczyny mówiły że będa zwolnienia grupowe. Czekaj na ustawe 3.0 która zezwala na zwolnienia bez odpraw. W samym upc na ślasku ma być zwolnione 66 osób. Tylko słuchać że mamy sprzedawać pakiety HBO i inne a ludzie ich nie chcą i nonstop opierdalanie . Czekam na otwarcie granic i jade zarabiać.

Aaa
@Marek

I jak, były dziś zwolnienia?

Logan
@Marek

Przerażające. :(

Łuki
 Pytanie

To prawda, że mają dawać w tym miesiącu wypowiedzenia dla pracowników z salonów i wysp?

Lidka
@Łuki

Szybciej zwolnią tzw. Wyspiarzy, bo wyspy mogą być zamknięte aż do zakończenia epidemii

Ola

Jeden z naszych kolegów zachorował na wirusa jakiś czas temu po powrocie z zagranicy. Szkoda że nikt z firmy sie nim nie interesuje. Może jakaś pomoc itd. Też sie ciesze że mam prace i niema żle , jestem zadowolna że pracuje w domu i tak powinno być zawsze.

FRa
@Ola

Niestety nie jest to prawda, nikt w Upc nie zachorował, 2 pracowników było na kwarantannie i firma była w stałym kontakcie. Po to funkcjonuje zespół kryzysowy w Firmie: by sytuacje śledzić i ja zarządzać.

Ola
@FRa

Mylisz się. Mniejsza z tym

Pracownik1239

Wymagania jak przy umowie o pracę, a musisz założyć działalność gospodarczą. Przez to ten śmieszny "pracodawca" umywa ręce od wszystkich świadczeń. Oszustwa klientów na porządku dziennym i tylko tacy ludzie robią cel. Zakładanie umowy dla klientów biznesowych, gdzie mówi się cenę netto, a nie brutto i wprowadza się tym klientów w błąd. Cel podnoszą regularnie. Tresują Cie. Wychodzisz na przerwę i wpisujesz się do zeszytu, kupa albo siku, albo jedzenie. Nie mają żadnego szacunku do Twojej pracy. Każą Ci wystawić fakturę na x zł, a na konto przychodzi mniej (bo śmieszna kara za byle co, rzędu kilku tysięcy złotych nawet). Podatek rozliczasz oczywiście od pełnej kwoty faktury. Do tego "kolesiostwo", niekompetencja na porządku dziennym. Liczy się tylko kto nie ma skrupułów, a tak naprawdę menadżerowie bez szkoły albo po szkole BHP, Filozofii czy pseudo-szkołach. Częste błędy ortograficzne i składniowe w komunikacji e-mail - aż taka patologia. Jesteś jak bateria do wykorzystania, i to bez skrupułów Cię wykorzystają. A to wszystko na Umowie Agencyjnej! Gorszej korporacji nie znam.

Katu
 Pytanie

Czy ktoś jest w stanie powiedzieć coś więcej jak wygląda praca na stanowisku account manager sme? jak z kasą, godzinami pracy, jaka atmosfera, narzędzia pracy, warto wysyłać cv?

Piotr.

Przed zwolnieniem , zwolnieniem grupowym chroni L4 tylko. przerwywa sie urlop lub postojowe i idzie na l4. Jet to chamskie jak firmy traktują pracowników

Lukasz Mazak

Dzisiaj ogłoszono zwolnienia grupowe w Wielu Polskich Firmach. Ciekawe co jest w UPC

technik_lini
@Lukasz Mazak

Ponoć mają na koniec kwietnia UPC planuje duże zwolnienia .

Zostaw merytoryczną opinię o UPC Polska - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w UPC Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy UPC Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w UPC Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 0 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy UPC Polska?

    Kandydaci do pracy w UPC Polska napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
UPC Polska
Przejdź do nowych opinii