Opinie o upc.pl - UPC Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie UPC Polska. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w UPC Polska na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o UPC Polska w Warszawa

MARCIN
Inne

ODRADZAM I POTERDZAM TO CO JEST W KOMENTARZACH

as
Pracownik

żenada - nie polecam, będziecie mieć problemy gdy poprosicie o pomoc

ja
Inne

odradzam, brak profesjonalizmu i kompetecji, obiecują i nie dotrzymują słowa, straszą ,że rozwiązanie umowy to koszt ponad 8000zł (usunięte przez administratora) , 15 lat korzystałem i podpisałem nową umowę i zaczęły się problemy techniczne i z kontaktem

Byłypracownik Sprzedaży b2b
Były pracownik

Radzę unikać tej (usunięte przez administratora)firmy. Firma jest zepsuta przez dyrektorów i managerów zarządzających ludźmi. Jak przyszedłem to nikt nawet nie raczył mi pokazać systemów CRMow czy powiedzieć skąd wziąć narzędzia do pracy. Dyr i Manago dogadani są z dwoma osobami którym wręczają gotowce do podpisu i później chwalaja się na spotkaniach działowych tymi osobami co jest tak żenujące ze rzygać się chce. Jak masz fajny temat na pare tysięcy abonamentu to Menago z Dyrem zrobią tak żeby to ci zabrać i wręczyć gotowca jednej z tych dwóch osób. Zgłaszasz to ale Ci wyżej mają na Ciebie wylane i nie ma reakcji na takie zachowania. Kto mądry jest to ucieka z tej chorej firmy po kilku miesiącach. Teraz słyszę od kolegów ze nawet premii nie wypłacają ludziom które maja zapisane w umowach … firmie jest atmosfera pogrzebowa co w sprzedaży jest niespotykane. Ale do tego doprowadzili chorzy managerowie. Firma popełnia błąd zatrudniając odpadki z innych telekomow. HR robią wszystko aby stać i bronić tej patolki. Korpo z lat 90tych. Firma bez żadnych perspektyw. Bez szacunku do pracownika klienta kogokolwiek.

koleś
Pracownik
@Byłypracownik Sprzedaży b2b

Potwierdzam. To nie jest miejsce dla rozsądnych ludzi.

Przedstawiciel Handlowy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Sporo pytań ale nie były jakieś trudne..bez głupiego gadania "opowiedz nam coś o sobie" za to plus. dwa etapy rekrutacji..Pierwszy pytania do kandydata a drugi konkrety czyli wynagrodzenie itp.. no i właśnie tu zaczynają się schodki 2000zł podstawa dla PH + premia i prowizja. Oferta pracy była skierowana do osób bez doświadczenia i z doświadczeniem w sprzedaży.. dla kogoś ze sporym doświadczeniem 2000 to trochę kpina...

Pytania

pytania o stosunkach z pracodawca/pracownikami (per Pan/Pani lub na "TY") itp

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Henryk
Inne
 Pytanie

W UPC jestem parę lat jak byłem w Warszawie to było wszystko okej z telewizją i Internetem. Jak się przeprowadziłem do Ząbek tak zaczęły się problemy z Internetem i z telewizją? Najlepszy pakiet TVN to musisz mieć 750 m/s Internet, który będzie przekazywał sygnał około 250 do 280 m/s a przy 300 m/s 123 lub poniżej 100 m/s a nie mówiąc o telewizji gdzie są zakłócenia ekranu gdzie obraz wpada w negatyw, Jakość 100% a jest nieraz 87% a siła, czyli sygnał jest najniżej jak mogą przesyłać to 62% a nieraz przy złych pagodach dochodzi siła 58%. A Warszawie gdzie mam tylko 8 kilometrów to jakoś sygnał, czyli siła dochodzi do 98%. A technicy, którzy przychodzili do mnie to twierdzili, że mają małą awarię, która trwa miesiącami a zakłócenia jak były w TV tak są negatywy a nieraz brak całkiem sygnału. A któregoś dni przyszedł technik i powiedział, że powinienem wezwać serwis to telewizora a komputer stacjonarny do naprawy i żeby mi dodali kartę sieciową, bo ta zła i wymienił dysk twardy na SSD i wymienił pamięć Ram z 4 na 8 ram. A jak wszystko zrobiłem i wydałem prawie 1500 zł to się dowiedziałem od technika żebym wszystko wyrzucił na złom a nowy laptop Leonowo oddał producentowi, bo to złom. A głupotę zrobiłem, bo chciałem mieć kanał telewizyjny, AMC i musiałem podpisać umowę na 2 lata jak bym chciał zrezygnować to mnie straszą sądem, bo to im wychodzi najlepiej strasząc ludzi karami pieniężnymi, ale wytrzymam i żegnaj UPC. A przez to będą robić na złość i będę miał zły odbiór i słaby sygnał internetowy, ale będę wszystko kopiował i na koniec założę im sprawę w sądzie. Jak zamówisz UPC to poczytaj opinie i wtedy będziesz wiedział, co masz robić?

2
Heniuniewieoczymmówie
Inne
@Henryk

Heniu, to jest strona gdzie pracownicy piszą swoje opinie na temat pracy w UPC. Idź wylewać gorzkie żale nt. usług gdzie indziej.

majowa
Inne

Kategorycznie odradzam jakikolwiek kontakt z tą firmą. Umówiłam przez telefon usługę instalacji w przedziale godzinowym 9-11. Nikt się w tym czasie nie pojawił. Ponieważ nie miałam czasu czekać, skontaktowałam się z infolinią, że odwołuję wizytę. Osoba która odebrała potwierdziła, że przyjmuje do wiadomości rezygnację i przekazuje ją do firmy zewnętrznej, która miała dokonać instalacji. Pomimo tego, przed godz 12 pojawił się technik. Twierdził że do mnie dzwonił, ale ja żadnego telefonu ani sygnału na domofonie nie słyszałam. Pomijając, że żadnego przepraszam, nic kompletnie. Po wejściu do salonu, stwierdził że z przyczyn technicznych nie wykona instalacji. Jednocześnie był bardzo nadpobudliwy i mocno machał swoją skrzynką z narzędziami, do tego stopnia, że uderzył nią z całej siły w bok mojej szafy. Mieszkanie mam małe i ten pan powinien kontrolować to, co robi i jak się porusza. W rezultacie uderzenia bok szafy mam teraz pęknięty i widać wyraźnie bliski ślad. Sprawę kieruję do miejskiego rzecznika praw konsumenta. Nie dość, że mam telewizor bez telewizji, to jeszcze w dodatku uszkodzoną szafę. A to, że mam w mieszkaniu okablowanie, można było zweryfikować już w trakcie pierwszej rozmowy na infolinii we środę.

1
Anonimowy
Inne

Pan który montuje światłowód, w naszym mieście. Obiecał nam ze pojawi się on 2 stycznia, natomiast jest marzec nadal czekam. Korzystam jak narazie przez internet z komórki niedługo się kończy co sprawia mi kłopot ponieważ potrzebuje go do mojej pracy. Tak na przyszłość, jeżeli ktoś chce internet na szybko. SERDECZNIE NIE POLECAM :)

1
Anonimek
Inne
@Anonimowy

Jestem klimatem tego badziewia i rozwiązanie umowy liczy się z karą Pieniężna, poza tym obiecanki cacanki Internetu światłowodowego UPC to ściema fakt jest w bloku ale jest doprowadzany zwykły interwent po kablach koncentrycznych , dodam do tego że częściej nie ma u mnie Internetu niż jest a jestem skazany na korzystanie z danych komórkowych w telefonie co oczywiście jest 100 raz leprze , interwent osiąga zazwyczaj po kilkanaście tysięcy pingu , wszystko już próbował lecz te (usunięte przez administratora)z upc nawet nie odbierają telefonu :)) nie polecam UPC !!!!!!

1
Roman
Były pracownik

UPC wprowadza zmiany których sami nie rozumieją tylko po to aby utrzymać stołki. Firmy z takim bajzlem w sposobie zarządzania to nie ma chyba nigdzie. Ogromne braki w kompetencji zarządzających ale tak to jest jak się zbiera odpadki z konkurencji. Kto Pracuje W UPC to w cyrku się nie śmieje.

Wanda
Pracownik
@Roman

To fakt.. taka firma. Dla UPC nie są najważniejsi klienci są olewani przez głupotę i biurokracje firmy... pracownicy w handlu traktowani są w dramatyczny sposób nie mają podstaw aby pozyskiwać klientów żaden proces nie działa w firmie. Pracownik z góry traktowany jest jak nie rób i mieszany na z spotkaniach z dyrektorem błotem . Dla UPC DYREKCJI najważniejsze jest aby utrzymać swoją pozycje za wszelka cenę. Najlepiej pokazało to badanie zoom gdzie ocena firmy była krytyczna a dyrekcja wciska kit i robi głupków z pracowników ze pytania źle zrozumieliśmy. Nie polecam pracy w b2b to mój drugi i ostatni rok w tej firmie.

Erno Nemeczek
Kandydat
 Pytanie

Hej. Dostałem zaproszenie na rozmowę w sprawie pracy jako magazynier na Matuszewskiej na nocki. Czy może ktoś doradzić jak tam najlepiej dostać się w nocy, bo niestety komunikacja nocna tam bezpośrednio nie dojeżdża? Czy jest możliwość bezpiecznego zostawienia roweru gdzieś obok albo najlepiej w środku?

Anna
Pracownik
 Pytanie
@Erno Nemeczek

A jestes pewien, ze chodzi o UPC czy może UPS? :)

Anonimowa2345
Inne

Serdecznie nie polecam pan miał się zjawić 2 lutego jest marzec i nadal czekam ????

Dawid
Inne

W upc są umowy o prace ?

Nowy
Kandydat
 Pytanie

UPC prowadzi teraz rekrutację na stanowisko recepcjonisty w centralni w Warszawie . Czy jest ktoś co może coś szczerze powiedzieć jak wyglada praca na tym stanowisku ?

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w UPC Polska?

evasion
Pracownik
@Pytanie

kolesiostwo

Niezapominajka
Inne

Ja chce tylko ostrzec ludzi którzy chcą brać te usługę na przedstawiciela Aleksandra Jakubowskiego jest przedstawicielem A z tego co wiem w zeszłym roku włamał się na mieszkania wynajmowane i okradł ludzi nawet o tym artykuł jest na stronie komendy policji na wilczej Boże żałosne że taka osoba wogole może być przedstawicielem skoro okrada ludzi nie mówiąc że jeździ na kradzionych dokumentach samochodami Boże żal okropny że ta firma zatrudnia takich bandytów.... Jak możecie przekazujcie dalej informacje!

4
Niezapominajka
Inne
@Niezapominajka

To dlaczego Taki pracownik taki przedstawiciel jak właśnie ten Aleksander Jakubowski ma pracować i zarabiać z nas ludzi pieniądze bo oni za to że z piszą kilka umów mają kilka tysięcy więc po co taka osoba która Okradała innych ludzi włamywał Asię do mieszkań i Okradała z drogich sprzętów ma zarabiać na nas Ostrzegam ludzi żeby nie brali usługi w UPC u Aleksandra Jakubowskiego przekazujcie dalej jak możecie tylko też tak w miarę dyskretnie żeby nie doszło to do niej potrzebnych osób

2
Dzmitry
Inne

Too many hidden payments... I wasn't told about paid installation, and there were many additional services included after installation (like Antivirus and HBO). They just want to charge you as much as possible not being honest from the start.

1
LK
Inne

(usunięte przez administratora) UPC to beznadziejna jakość internetu. Zrywa się regularnie kilka razy w tygodniu od roku. Sąsiedzi mają to samo. Telefony na infolinię nie mają sensu bo oprócz zapewnienia, że działają, nie dzieje się kompletnie nic. Umowy wypowiedzieć się nie da bo kary za zerwanie są absurdalnie wysokie. Czuję się (usunięte przez administratora) i bez wyjścia z sytuacji. Nie polecam.

1
Beata
Kandydat
 Pytanie

Cześć, jestem zaproszona na rozmowę rekrutacyjną do UPC na stanowisko Specjalisty ds. wsparcia sprzedaży b2b w Warszawie. Jakich mogę się spodziewać zarobków? jaka jest podstawa i prowizja ? :-)

Zażenowany
Kandydat
 Problem

Ta firma to jakiś żart. Zacofana i tkwiąca w realiach późnych lat 90 tych. Szkolenia to żart. Materiały reklamowe to żart. Premie to żart. W biurach nic nie możemy. Klienci się drą. A my odsyłamy ich na infolinie. Komedia. Teraz mamy wciskać telefony komórkowe... Menadżerowie maja wszytsko głęboko i jedyne co ich interesuje to roczna ankieta i puls! Siedzą w domach i zarządzają. Nawet trenerzy pracują z domów bo z nami im nie wolno, bo korona. A na nas kliencie chuchają dmuchają i plują za 2,5 koła miesięcznie.

Jacek

Największym skandalem jest brak możliwości kontaktu z UPC. Poza infolinią -nie można znależć nawet formularza kontaktowego,aby zgłosić problem.UPC w zakładce " kontakt " umieściło tzw."wsparcie" gdzie można poczytać o występujących problemach! Brak kontaktu meilowego ! Wiadomości wysłane do Biura Obsługi Klienta -są odrzucane! To skandal!

Kamil
Inne
@Jacek

Próbowałeś skontaktować się bezpośrednio z firmą? Prowadzą przecież biura obsługi klienta, gdzie można zgłosić problem osobiście. Daj znać, czy udało Ci się rozwiązać tę sytuację.

ElizaS
@Kamil

Haha jakie salony ich już nie ma ???? salony i wyspy idą do likwidacji . Rozbudowana ma być infolinia . Powstanie nowe CC we Wrocławiu lub Krakowie . Ma też być powiększony dział it . Aby szybciej reagować na problemy kln. Dodatkowo za jakiś czas wymieną część najbardziej awaryjnej infrastruktury aby jak najmniej było kontaktów ze wsparciem .

Ktos
@Jacek

Największym skandalem jest ze ludzie nie potrafią dobie radzić, nie potrafią wypełnić formularza kontaktowego, iść do punktu lub zadzwonić na infolinię i wcisnąć 1, 2 albo 3 a następnie grzecznie poczekać na swoją kolej, czy samodzielnie opłacić rachunek A skandalem nad skandalami jest brak postawowej umiejętności napisania pisma, prośby, wniosku, itp. Nie raz się słyszy '' pani mi podyktuje''

employee
Były pracownik
@Jacek

wszystko jest w internecie, nie musisz dzwonić ani przychodzić. Chyba nie umiesz korzystac z internetu.

ŁUKASZ Mazak

Firma powiedziała wszytkim pracownikom że mają pracować zdalnie ale nie zapewnia laptopa (komputera) i internetu. Nie płaci za to ani grosza. Dostaliśmy tylko dwie opcje wypowiedzenie lub pracujesz jak my chcemy. Firma nie posiada serwisantów ci co pracują to mają gdzieś wszytko. Jeden wielki bajzel. Znam chłopaka który siedzi na kwarantanie i sie załamał bo firma z nim nawet nir utrzymuje kontaktu. Jest tragedia . Ciekawe ile firma zwolniła pracowników .

JAzKatowic
@ŁUKASZ Mazak

Cześć Kolego, ja mam to samo w Katowicach. Wszyscy na zdalny i tyle. Własny sprzęt i reszta dokładnie jak piszesz. Zobacz - firma znacznie obniżyła koszty stałe np. całe zaplecze socjalne, energia elektryczna itp. Wszystko przerzucano na nas i nikt nie będzie się pytał jak zaraz spadną nasze dochody, a już widać, że jest kiepsko, a będzie tragicznie - czy mamy z czego zapłacić. Powinniśmy doliczyć do naszej faktury jako, że prowadzimy działalność jakiś ułamek poniesionych przez nas kosztów dodatkowych związanych a aktualną formą prowadzenia tej działalności. Wiem, że jestem naiwny, bo to przecież korpo, ale gdybyśmy się wszyscy skrzyknęli to może wiele zdziałać, a bez nas "najmniejszych trybików", ale zarazem najważniejszych w tym mechanizmie - nie dadzą rady długo pociągnąć i pójdą na (usunięte przez administratora) Może warto wysłać maila ogólnego to wszystkich agentów ?

Marek
@ŁUKASZ Mazak

Ponoć mają zwolnić ok 35 % pracowników . Jest źle bo kilka lat temu przestali pomagać kln tylko wciskali im usługi . Ogólnie salony są niepotrzebne i pierwsze polecą . Da to firmie dużą kasę . I tak tylko tam sprzedają i w niczym nie pomagają . Już kilka lat temu centrala z USA Liberty Global sprzedała oddziały firmy w kilku krajach europejskich . Teraz decyzje bedą szybsze .

Ola
@Marek

I po siejecie ferment ? Co ma się stać , to się stanie. Na wiele rzeczy nie mamy wpływu. Zarobki za małe? Ok, ja cieszę się, że mam pracę. Przestańcie wiecznie być pazerni, nawet w tym kryzysie. O podstawie przetrwamy póki co. To minie. O tym, które salony są czynne jest napisane na www. Formularz kontaktowy również jest, więc jak ktoś nie wie , to niech nie pisze głupot. Sprzęt, czyli komputer, można wypożyczyć i wielokrotnie taka informacja była wysłana na @. Jest wiele nowych rzeczy do ogarnięcia, ale cieszmy się, że w ogóle mamy takie możliwości. Też wiele rzeczy mi się nie podoba, ale zaciskam zęby. Pracuje na co dzień w salonie, obecnie zdalnie na call center. Pozdrawiam wszystkich takich jak ja.

Pracownik
@ŁUKASZ Mazak

Nie ma w tym prawdy, w moim zespole każdy dostał komputer, a przed wysłaniem pracownika do pracy zdalnej Regionalny pytał o możliwości wykonywania home office

Michalecki
Były pracownik
@ŁUKASZ Mazak

Co za głupoty. Idąc na HomeOffice masz możliwość otrzymania do tego odpowiedniego sprzetu. W IT mają magazyny sprzętów więc mi nie mów że nie zapewniają. Helpdesk wydał setki sprzętów po to by użytkownicy mogli normalnie pracować.

Zostaw merytoryczną opinię o UPC Polska - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w UPC Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy UPC Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w UPC Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 0 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy UPC Polska?

    Kandydaci do pracy w UPC Polska napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
UPC Polska
Przejdź do nowych opinii