Opinie o upc.pl - UPC Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie UPC Polska. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w UPC Polska na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o UPC Polska w Warszawa

Anonymous

Obsługa klienta to porażka, (usunięte przez administratora)

STARY WYGA

Ocena 1. Pracowałem w sprzedaży B2B na umowie o pracę w dziale SME. Bardzo ale to bardzo nie polecam. Praca gdzie jesteś zdany na siebie . Nie dostaniesz żadnej pomocy, jeśli zdobędziesz klienta zewnątrz to licz się z tym, że może zostać Ci (usunięte przez administratora)przez kumpli szefa. Tak to działa możesz to zgłosić ale firma przyzwala na takie zachowania. Nie masz pleców nie masz premii. Twój przełożony nie ma pojęcia o swoich obowiązkach stawia tylko wymagania zero pomocy. Został nawet zgłoszony do związków zawodowych gdyż jego zachowanie odbiegało znacząco od standardów pracy. Niestety ta firma przyzwala na braki szacunku do swoich pracowników. Ludzi którzy zgłosili i chcieli poprawić sytuacje atmosferę już nie ma w UPC ale szef pozostał twardo na swoim stanowisku. Wszystko zamiecione pod dywan zostało. Ale z tego co wiem jest gorzej jak było. Zatrudniając się w tym dziale musisz liczyć się z tym, że jesteś tylko osłem który ma donieść target. Ale za te niskie wynagrodzenie nie warto na prawdę tak się stresować.

Kandydat
@STARY WYGA

Dzięki za tą opinie, bo miałem aplikować tam, ale widzę że nie warto.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
B2b
@Kandydat

Niestety ale w tej firmie to głównie liczy się B2C. Kanał b2b to dodatek na który najważniejsze głowy w firmie nie chcą dawać środków. Dlatego są marne płace i brak inwestycji w sektor klucza. Przez to też trafiają do firmy ludzie którzy byli wyrzucani dyscyplinarnie z konkurencji. Firmę nie stać na porządnych managerów. W starym moim zespole chyba tylko jedna, a maksymalnie dwie osoby pracują dłużej jak rok. Źle to wygląda i przykre ale prawdziwe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
STARY WYGA
@Kandydat

Szczerze nie polecam. Jeśli nie masz znajomych to ta praca na tym stanowisku z tymi przełożonymi to strata czasu. Nie rozwiniesz swoich umiejętności i nie zarobisz za swòj wysiłek odpowiednich pieniędzy. Zespół się rozpada stąd tyle otwartych rekrutacji. Ale to nie zespół powinni wymienić...

Maciek

Uwaga bo tym się nie chwalą! Pracując w UPC musisz się liczyć z tym że będziesz pracował w godzinach 8-21 w niedziele pracujace troche tylko krocej 9-21 poniewaz Upc mocno rozbudowuje "wyspy" w galeriach handlowych - czyli siedzisz na srodku korytarzu otoczony tłumem klientów. Atmosfera w Upc jest dramatyczna .Liderzy to mało inteligętne osoby z ogromnymi kompleksami i mało pomocni . Zarobki spadly strasznie teraz można zarobić 2300 do 2600 netto co uwzględniając czas i godziny pracy przy użeraniu się z kln. jest śmiesznie mała kwota. Korzystajcie z malego bezrobocia i unikajcie UPC

PIOTR
@Maciek

Kompletnie nie rozumiem dlaczego do takich wysp bankowych czy telekomunikacyjnych nie doczepia się UODO przecież takie miejsca nie zapewnią ochrony danych osobowych.

Anka
@PIOTR

Też sie zastanawiam, pracowałam na takiej "wyspie" i uważam, ze jest to miejsce, ktore zupełnie nie zapewnia bezpieczeństwa danych. Dodam, ze na zmianie jest przeważnie jedna osoba i zwykłe wyjscie do toalety wiąże sie z pozostawieniem wyspy zupelnie bez opieki. Niby to i tamto zamyka sie na klucz, ale prawda jest tak, ze bez wysilku mozna siegnac po dane Klientow pod nieobecnosc pracownika. Niby takie restrykcyjne przepisy, setki zgód i pouczeń, a nikt nie przygląda sie takim przypadkom

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olga
Inne
@Maciek

Czy ze względu na pracę w weekendy UPC Polska zapewnia swoim pracownikom jakiegoś rodzaju premie? Ciekawi mnie również kwestia, czy inne pozapłacowe benefity są na co dzień oferowane. Jeżeli tak, to napisz proszę coś więcej na ten temat, aby przybliżyć użytkownikom sytuację pracowników tej firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiktoria
@Anka

Jakiś pracownik w Polsce ponoć walczy z BHP oraz PIPem w sprawie tych stanowisk w centrach handlowych. Ja bym jeszcze napisała do UODO.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiktoria
@Anka

Jakiś pracownik w Polsce ponoć walczy z BHP oraz PIPem w sprawie tych stanowisk w centrach handlowych. Ja bym jeszcze napisała do UODO.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr
@Wiktoria

To czemu nie napiszesz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
STARY

Pracuje jeszcze w dziale b2b sprzedaż dla średniego i najwyższego szczebla. Zatrudniając się w UPC na rekrutacji HR oraz mój obecny manager mówili zupełnie o innej rzeczywistości aniżeli ta którą zastałem. Zaczynając od osób tu pracujących to w dziale HR pracują ludzie do których nie ma sensu się zwracać z czymkolwiek wiecznie po obrażane każda za karę pracuje... Manager to osoba która nie ma pojęcia o tym co robi na każde pytanie boi się odpowiedzieć i za cokolwiek wziąć odpowiedzialność. Dział techniczny wycen oraz podłączeń klientów to dramat jeden wielki. Miesiące oczekiwania... Przed zatrudnieniem czytałem komentarze ale nie chciało mi się do końca im wierzyć póki się tu nie zatrudniłem. To wszystko jednak prawda to co piszą pracownicy UPC. Wynagrodzenie podstawowe jest mizerne w porównaniu do innych firm. Tyle ludzie na kasie w lidlu dostają co proponuje UPC. Premie mizerne a plan jest niestety ale mega mega ciężko zrealizować nawet jak się długo pracuje. Wsparcia od przełożonych nie masz absolutnie żadnego jesteś sam jak palec. Zanim wycenią Ci projekt to klient już będzie uruchomiony u konkurencji. Twoi szefowie bardziej skupiają się na knuciu i wymyślaniu jakiś chorych rzeczy zamiast na poważnym wsparciu zespołu. Dyrektor to powinien zająć się kombinacjami i oczyszczeniem z oszustw odział na śląsku gdzie przełożeni pozwalają na bezszczelne podkradanie klientów gdzie wszyscy pracują na leadach . Może wtedy innym pracownikom jakoś by się pracowało. W firmie panuje atmosfera kłamstw oskarżeń i wzajemnego donoszenia... Na prawdę słabo. Podstawowych narzędzi do wykonywania swoich obowiązku brakuje... . Kaszanaa jedna wielka.

ByłyKAM
@STARY

Rotacja ciągle na taki wysokim poziomie w LE? Ludzie dalej zatrudniają się i po 3-6 miesiącach uciekają?

były dział techniczny
@STARY

Apropo "Dział techniczny wycen oraz podłączeń klientów to dramat jeden wielki. Miesiące oczekiwania..." Nic się w tej kwestii nie zmieni, póki dział techniczny wygląda jak wygląda. Smutnym panom z Katowic, czy Lublina/Warszawy (tam mają siedziby generalni podwykonawcy, którzy zlecają setkom innych firm wykonywanie prac instalacyjnych) nie uśmiecha się zaiwaniać 300 km, żeby cyknąć parę fotek. Jak już cykną, to zarobiony Instalator, co ma 10-12 zleceń dziennie (takich na których podmienia np. tylko sprzęt, bo przecież na inne już czasu nie ma, a jeszcze spać trzeba i rodzina jest.....), nie podejmie się takiej pracy, bo ....... to chyba jasne, h......j z tego ma, a jeszcze karę przypierdzielą, bo nie dokręcił 2 złącz. I tak krążą sobie maile z tematami wycen technicznych, których i tak nikt nie zrobi, chyba że w jakimś bliskim promieniu lokalizacji, które podałem wyżej. Outsorcing taki fajny tylko doprosić się nie można o cokolwiek, pomijam już fakt zatrudniania ludzi spod przysłowiowej budki z piwem i ZERO przeszkolenia do pracy w zawodzie. Kiedyś to jeszcze nowy miał się od kogo nauczyć, teraz nie dość, że usterkowość większa, sieć średnio modernizowana, to większość tylko pali głupa bo przecież tak robi starszy kolega (dotyczy tych którzy pojawiają sie w domach Klientów, ale też działy wsparcia, gdzie "spychologia" i "zamykanie" oczu myśląc, że problemy również znikną; jest na porządku dziennym). Pracowałem tutaj w czasach, gdy dział techniczny był wewnątrz firmy i jakość obsługi, była na dużo większym poziomie. Pół roku temu zmieniłem miejsce zatrudnienia, nie żałuje i polecam to również tym "myślącym" jak najszybciej, bo zwyczajnie marnujecie się tutaj, a szans na rozwój i spokój w dziale technicznym ŻADNYCH.

Przedstawiciel Handlowy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Sporo pytań ale nie były jakieś trudne..bez głupiego gadania "opowiedz nam coś o sobie" za to plus. dwa etapy rekrutacji..Pierwszy pytania do kandydata a drugi konkrety czyli wynagrodzenie itp.. no i właśnie tu zaczynają się schodki 2000zł podstawa dla PH + premia i prowizja. Oferta pracy była skierowana do osób bez doświadczenia i z doświadczeniem w sprzedaży.. dla kogoś ze sporym doświadczeniem 2000 to trochę kpina...

Pytania

pytania o stosunkach z pracodawca/pracownikami (per Pan/Pani lub na "TY") itp

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Jorg

Fatalna jakość i drożyzna Nagrywarka BOX nagrywa wszystko 60% reklam i reszta wskazanego programu oczywwiście nagrania czy filmy własność firmy nie do odzyskania gorzej jak w telekomunikacji promocje i tansze abonamenty dla nowych frajerów abonament odnawialny (umowa) musi być zawsze zawyżana kosztami niezależnie czy coś do tego dają czy nie FIRMA JAK NAJBARDZIEJ OSZUKUJE SWOICH KLIENTÓW I DRENUJE z KASY

B2b sales

Firma nie szanuje pracowników czy to z długoletnim stażem czy to nowych. Pięknie na forum opowiadają jak to jest super nam wszystkich razem jaką to wielką rodziną jesteśmy. Prawda jest taka ze Mobing to rzecz powszechna a także zastraszanie swoich podwładnych. HR tolerują to i na dodatek wspierają managerów w swoich chorych zachowaniach. Szefowie jedni drugich oszukują i tylko kombinują obgadują za plecami jak to komu zaszkodzić i jeszcze bardziej popsuć atmosferę. Wsparcia dla sprzedaży czy to w b2c czy to w b2b nie ma absolutnie żadnego. Starożytne metody zarządzania zespołami na zasadzie zastraszenia i stłamszenia notorycznego okłamywania zespołu to jest coś na porządku dziennym. Absurd goni absurd w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KAM
@B2b sales

ja jestem pracownikiem b2b z długim stażem i z jednym sie moge zgodzic firma sie zmieniła. Nie wiem czy na gorsze. Niezaznalam mobingu o ktorym piszesz ale zgodzam się, że wymagania są coraz wieksze, a mozliwości sie nie zmieniły przez lata. No i powiem że HRy zawsze bedą wspierału szefów bo płaci im firma, a nie pracownicy i tak jest chyba wszędzie niestety. Mimo wszystko, jest tutaj znośna atmosfera, a ciśnienie nie jest tak duże jak w innych działach sprzedaży w których pracowałam wcześniej.

Gość

Kolejna firma, której szkoda czasu aby dać znać potencjalnym kandydatom, czy chcą ich zatrudnić czy nie.... Po co na rozmowie rekrutacyjnej mówicie, że dajecie znać każdemu??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Komiwojażer
@Gość

Zapomnieli:) niestety takie mają standardy, ale na stronie chwalą się wartościami, jak to dbają o ludxi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka
@Gość

Ja bym się na Twoim miejscu nie martwiła znacznie gorzej byłoby dla Ciebie gdyby Cię jednak przyjęli :))). Taki sam stosunek mają do obecnych pracowników, jak i do potencjalnych. UPC snuje piękne opowieści o sobie i swoich wartościach: pracujemy z pasją, troszczymy o swoich pracowników, nic bardziej mylnego... Jesteś trybykiem w szarej masie innych trybików, w zasadzie bezosobowym, jak nie ten trybik to inny, to nie ma znaczenia. Jednak najdziwniejsze jest to, że taka metoda pracy znajduje źródło w HR - czyli dziale, gdzie jak mówi nazwa, naważniejszy jest człowiek.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

BB

(usunięte przez administratora)Sprzedaż robi się w biurach i w terenie, a nie w gabinetach. jest słaba atmosfera, ludzie uciekają na zwolnienia i szukają innej pracy. nie ma pomysłu co robić.

wieloletni pracownik

Zgadzam się z Tobą Sheila podpisuje się obiema rękami. Liczę na to, że Pani S wraz ze swoim nowym kierownikiem zdążą się ewakuować, zanim ewakuują się kolejni najfajniejsi, wieloletni pracownicy. Słabo pracuje się w atmosferze, gdzie komunikacja polega tylko na wydawaniu rozkazów i niejasnych, niesprawiedliwych decyzji. A tak poza tym to prawda, że chcą zlikwidować najlepszy salon? Ktoś coś wie, to oficjalne?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sheila
@wieloletni pracownik

Likwidacja salonów na rzecz wysp w galeriach handlowych to tendencja wzrostowa tej firmy. Nie rozumiem tylko dlaczego klienci nie piszą skarg do UODO w sprawie bezpieczeństwa swoich danych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alojzy

Pracownik nie może liczyć na żadne wsparcie jest sam ze wszystkimi problemami. Niestety nic w firmie nie funkcjonuje tak jak powinno. Działem średnim sprzedaży zarządzają dzieciaki bez żadnej wiedzy czy to na temat zarządzania zespołem czy tez sprzedaży biznesowej. Zamiast się doszkalać i wspierać zespół w realizacji celów to chodzą i knują za plecami ... szkoda firma na początku mojej pracy wydawała się być na poziomie. Cieszę się ze po odejściu z niej trafiłem na zupełnie inny wysoki poziom w konkurencyjnej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mundziulek

W firmie panuje straszliwe zakłamanie, kłamstwo goni kłamstwo. Każda zmiana jaka zachodzi w firmie jest na minus. Jak nie masz znajomości z szefem to masz nikłe szanse na zrobienie targetu. Mobbing zastraszanie, groźby brak jakiegokolwiek wsparcia. Przy zatrudnianiu niestety dałem się oszukać HRom i swojemu managerowi odniosłem wrażenie, że będzie fajnie mi się pracować. Brak szkoleń, zero profesjonalizmu handlowiec jest ze wszystkim sam bez wsparcia. Przełożony nie ma o niczym pojęcia, jedyne co robi to pisze bez sensowne @ i dopomina się o target. Praca w B2B to praca dla ludzi którzy są masochistami. Dział techniczny to dział śmiechu nie wiem po co w ogóle on jest. Wyceny techniczne dostajemy po takim czasie, że firma zdąży podpisać umowę z konkurencją i jak już im się kończy to dopiero przychodzą warunki techniczne. Szczerze to ja nie widzę żadnych plusów. Atmosfera w pracy grobowa. Nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Dopóki będą zatrudniać spadochroniarzy bez pojęcia z innych firm to tak będzie i kolejni ze starej ekipy - którym jeszcze zależy będą odchodzić a pozostali będą się zastanawiać czy są lwami w stadzie baranów czy baranami w stadzie lwów

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł B.

Po przeprowadzeniu ostatnich zmian w sprzedaży, atmosfera w D2D mocno się zmieniła tak źle jeszcze nie było, a to nie pierwsza zmiana jaką tu widziałem. System wynagradzania został obrócony do góry nogami i to bez przemyślenia byleby jak najszybciej wprowadzić. Ludzie pracujący w D2D tak naprawdę, dopóki nie otrzymają wypłaty na konto, to nie mają pojęcia ile wg tego nowego super systemu zarobią!!! Zresztą te mądre głowy, które im to podliczają też do końca nie są pewni, czy to się zgadza. Dla osób pracujących wyłącznie na prowizji i premii to jest skandaliczna sytuacja. (usunięte przez administratora)

Alibi
@Paweł B.

Panie kolego w sprzedaży B2b tak samo to wygląda. Pozatrudniali jakiś psycholi na managerów zespołu pracować normalnie się nie da :( A co do wynagrodzenia to tak samo nigdy nic nie wiadomo za co się otrzymuje. Firma chce zmusić pracowników aby sami odchodzili wprowadzają atmosferę po prostu nie do zniesienia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dojrzały

Dziwna firma jęsli .....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
B2BNews

Deutsche Telekom ( T-Mobile ) will buy UPC Poland at the end of 2018.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lelo

A dla mnie to była najfajniejsza praca ( dział utrzymania klienta w Katowicach) faktycznie zarobki bardzo się zmniejszyły ale ludzie i atmosfera zawsze super i bardzo mi brakuje tej pracy - musiałam się zwolnić z powodu przeprowadzki do Krk

Visca

Praca w sprzedaży B2b to jest śmiech na sali. Firma w najmniejszym stopniu nie wspiera pracowników. Podejście managerów jak się nie podoba to do widzenia. Handlowcy pracują na systemach ze średniowiecza, brak procesów sprzedażowych, podejście managerów to tylko i wyłącznie straszenie mobbingowanie ludzi zespołu. Wydzieranie się na open space na swoich pracowników to norma. Handlowcy sami sobie muszą radzić dosłownie ze wszystkim od przygotowania umów dla klientów aż po dopilnowanie aby usługi zostały zainstalowane klientom. Dział techniczny nie robi nic nie wycenia, nie instaluje usług jeśli nie nachodzisz się i nie naprosisz aby zaczęli realizować. Nie ma czegoś takiego jak współpraca między działami w firmie. Nikt Ci w niczym nie pomoże każdy każdego ma w czterech literach. Ja pracując nie wiele czasu zauważyłem straszny przemiał pracowników w firmie. Co nie świadczy za dobrze o pracy w UPC. Do pracy jako pracownik sprzedaży w dziale biznesowym nie polecam szkoda nerwów za te niskie wynagrodzenie. Firma chyba szykuje się do sprzedaży.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alalaa
@Visca

O tak wszystko się co Pan napisał się zgadza. Jeszcze można dodać to, że jak nie masz znajomości to zapytania ofertowe do Ciebie nie trafią, chyba że na do sprzedaż jakiegoś badziewia za 20 zł. Starożytne korpogadki, zrzucanie problemów na handlowca wyżywanie się standard pracy w UPC. Wszyscy po obrażani nawet głupiego dzień dobry cześć trudno oczekiwać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
amenhotep
@Visca

niestety prawda , kadra menadżerska nie ma żadnych kompetencji , kierownik nie potrafi samodzielnie podjąć żadnych decyzji, mimo posiadania uprawnień stanowiskowych, wszystko konsultuje z dyrektorem , nota bene kumplem z poprzedniej firmy...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
Inne

@Visca rozumiem, że miałeś okazję pracować w firmie UPC Polska przez kilka lat. Orientujesz się czy na ten moment poszukują pracowników? Mógłbyś w kilku zdaniach opisać jak wyglądał Twój angaż w tej firmie? Pamiętajmy, aby przestrzegać zasad regulaminu tego forum.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
Inne

@uszczelona wnioskuję, iż nie masz najlepszej opinii odnośnie pracodawcy UPC Polska, ale nie sprecyzowałeś swojej wypowiedzi i tak naprawdę nie wiemy, czy miałeś bezpośrednią styczność z tą firmą. Opisz w kilku zdaniach swoje doświadczenia w sposób bardziej merytoryczny, taka wiedza na pewno innym się przyda.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Była pracownica

Byłam wieloletnim pracownikiem tej firmy. Pracowałam w jednym z biur obsługi w Warszawie. To co się teraz dzieje to jakaś farsa. Firma wręcz nakłania parowników do oszustw, do wyciągania z klienta wszystkiego... z jego zgodą lub bez. Mimo, że liderzy przymykają oko na to co wyprawiasz to w momencie weryfikacji nagle nikt nic nie wie i pracownik zostaje sam. Dno den. Nikomu nie polecam pracy w tej firmie. Kiedyś było przyzwoicie i chciało się tam chodzić. Dziś jak nie będziesz oszukiwać to nie zarobisz. Tak oceniam tę firmę. Kolejna rzecz to ludzie nowo zatrudnieni - gimnazjum.... zamiast obsługiwać, szperają w internecie/grają na maszynach przez internet. Oczywiście co chwila na forum leci jakaś ku*wa - klienci oczywiście to słyszą i też dopóki ktoś sprzedaje to jest wszystko super. Straszna firma, wszystkim będę mówiła, że nie warto.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pussydestroyer
@Była pracownica

Pomocna informacja :) jednakże mam pytanko.. Skoro pracownicy grali w maszyny to wiesz może czy wygrywali ? ;D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
uszczelona
@Pussydestroyer

Na przestrzeni kilku lat firma zrobiła absolutnie wszystko co mogła aby zmniejszyć ludziom wynagrodzenia. Najpierw na etacie ze spokojnego 6/7 brutto zrobiło się 4/5 w porywach. Potem zaczęli znowu kombinować z targetami i innymi wskaźnikami i z 4/5 zrobiło się 3/4. Jak chciałeś więcej to załóż sobie firmę i zapłacą Ci marną godzinówkę, nie zrobisz targetu - wegetuj, mieli to w poważaniu. Na spotkaniach z kadrą menadżerską wyższego szczebla pracownicy się przygotowali, porozpisywali na kartkach co i jak, czemu kasa ucieka a info zwrotne było - nie podoba się to zmień pracę :) Teraz nawet możliwość pracy na działalności ucięli i został sam etat. A co do maszyn to za mojej kadencji padła nawet 5 cyfrówka ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o UPC Polska - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w UPC Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy UPC Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w UPC Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 0 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy UPC Polska?

    Kandydaci do pracy w UPC Polska napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
UPC Polska
Przejdź do nowych opinii