Opinie o upc.pl - UPC Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie UPC Polska. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w UPC Polska na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o UPC Polska w Warszawa

Logan

Idą lepsze czasy dla pracowników salonów i punktów :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Józef
@Logan

możesz rozwinąć? Chyba wiesz coś więcej? Pytam od kilku dni mojego przełożonego ale on nic nie chce powiedzieć. Jakaś tajemnica, pracownik ma nie wiedzieć na jakich warunkach ma być zatrudniony?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grek
@Logan

Raczej sie nie zgodze, jedyny plus to podniesienie podstawy, warunki premii i prowizji to totalne dno. Pokazali w prezentacji mnoznik prowizyjny jako 38%, w rzeczywistosci bedzie to samo co teraz czyli najnizszy z mozliwych w tym przypadku 15%.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Logan
@Grek

Zależy od regionu na jakim poziomie była sprzedaż oraz kto był na jakiej umowie. Zleceniówki zdecydowanie na tym skorzystają, zaś agencyjni mogą się wahać nad zmianą pracodawcy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grek
@Logan

Osoby z etatów rowniez, w moim przypadku zmiana bedzie ogromna ( okolo 800 zl miesiecznie mniej ). Wiele osob chyba sie zastanowi, czy to cos podpisywac, ja osobcie raczej wole dostac odprawe i uciekac jak najdalej z tej firmy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Logan
@Grek

Rozumiem. Bardzo szanuje doświadczonych pracowników tej firmy. Mam nadzieję, że odprawa pozwoli na założenie własnego biznesu. Powodzenia ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janko Muzykant
@Logan

Jaka odprawa ? Ha ha w tej firmie nie ma czegoś takiego i nigdy nie było :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
Inne

@Logan, możesz bardziej rozwinąć oraz uzasadnić swoją wypowiedź. Dlaczego właśnie tak uważasz, albo czemu tak jest? @Józef, wyjaśniłeś tą kwestię ze swoim przełożonym? Wiesz już coś więcej? @Olala, co ty myślisz o pracy w UPC Polska oraz dlaczego? No i przypominam, że pisząc posty stosujemy się do regulaminu. Nie używamy obraźliwych słów, niezależnie, czy piszemy pozytywnie czy negatywnie. Sporo jest wypowiedzi na temat warunków pracy oraz atmosfery. Natomiast interesujące jest, czy UPC Polska prowadzi obecnie rekrutacje nowych pracowników oraz na jakie stanowiska. Podzielcie się również swoimi doświadczeniami odnośnie przebiegu rozmowy rekrutacyjnej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
@Edyta

Zapomnij broń boże nie daj się namówić na prace w Upc . Targety, przepracowanie , nędzne pieniądze , wyspy w galeriach - (usunięte przez administratora) !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olala

Firma rodem z epoki kamienia łupanego. Wyobraźcie sobie że czekanie na wyceny techniczne wynosi średnio 4-6 tygodni. Wstyd wysyłać po takim czasie oferty klientom. Taka biedronka wśród firm telekomunikacyjnych... niskie zarobki, podła atmosfera donoszenie na współpracowników, kolesiostwo nie z tej ziemi :( Pracuje od nowego roku i już mam dość. Myślałam że jak pracowałam u Francuzów to była tragedia z zarządzaniem i ogólną pracą ale u Amerykanów to jest coś po prostu niesamowitego jak to wygląda. To trzeba przeżyć takiej żenady i poziomów absurdu nie idzie chyba nigdzie indziej spotkać. Trzeci miesiąc mojej pracy i muszę przyznać, że ja nie wiem jak ten biznes funkcjonuje. Kto tym zarządza i czemu nikt nie zmienia nie wprowadza, innowacji zmian ? Jeśli są zmiany to czemu aż tak utrudniają nam pracę ? Nie potrafię tego zrozumieć... Generalnie w tej firmie nikt nic nie wie i nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania. Szkoda tylko, że co innego usłyszałam na rozmowie jak się zatrudniałam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szaraczek
@Olala

piszesz 4-6 tygodni to i tak super czas. Ja w 2014 zakładałam kilka wniosków o wycenę przyłączenia lokalu i wiecie co, dziś 21-03-2018 dostałam odpowiedź, że się nie da.Wstyd mi za tą firmę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olala
@Szaraczek

Ojj na ostatnim spotkaniu dowiedziałam się, że mamy super jakość za którą klienci muszą płacić. Ludzie którzy zarządzają tą firmą chyba uważają, że zatrudniają jakiś niedorozwojów jak myślą że będziemy łykać takie bzdury. Ale jak mamy takich przełożonych jakich mamy to trudno się dziwić jak ta firma funkcjonuje już sami nie wiedzą co robią i mówią.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Uki

Z mojej perspektywy 3 lata temu zarabiałem 10 tys zł w sprzedaży na rękę Dziś w tej samej firmie nie całe 5 tys minus zus , księgowa , podatek dochodowy A nadal sprzedaje najdroższą kablowkę Warszawie. Z roku na rok trudniej o klienta Ludzie nie chcą płacić tak wysokich cen za abonament szukają ofert w granicach 50-60 zł Naganiasz sprzedaż firmy swoją reklamą i ciągła konkurencja w działach sprzedaży bo masz najsłabszą ofertę Ty jako przedstawiciel handlowy firme reklamujesz ulotkami plakatami itd ale zeby firma wspomniala o przedstawicielach w jakies reklamie nie do pomyslenia. Jesli od kwietnia 2018 roku wejdą zmiany znów na gorsze To dział sprzedaży D2D przestanie funkcjonować

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alii
@Uki

B2B też powoli staje się wymarłym tworem. Handlowcy tylko na rozmowy latają i uciekają z firmy. Każda zmiana w firmie to cios w handlowców tak sie nie da pracować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przedstawiciel Handlowy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Sporo pytań ale nie były jakieś trudne..bez głupiego gadania "opowiedz nam coś o sobie" za to plus. dwa etapy rekrutacji..Pierwszy pytania do kandydata a drugi konkrety czyli wynagrodzenie itp.. no i właśnie tu zaczynają się schodki 2000zł podstawa dla PH + premia i prowizja. Oferta pracy była skierowana do osób bez doświadczenia i z doświadczeniem w sprzedaży.. dla kogoś ze sporym doświadczeniem 2000 to trochę kpina...

Pytania

pytania o stosunkach z pracodawca/pracownikami (per Pan/Pani lub na "TY") itp

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Stefan
Inne

Jesteście pewni, że nic pozytywnego nie można napisać? Idealnych firm nie ma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Juras
@Stefan

Można cos pozytywnego napisać, juz pisze pozytywne jest to, że z żalu odchodzę z tego bagna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nicość

A mnie jako technikowi na przestrzeni ostatnich lat ucięli 40% zarobków, a dodali jakieś 50% obowiązków. Nagradzając to sowicie 150 zł kary a ujmując średnio 300 złotych nagrody uznaniowej z bólem wypracowanej. Nikt u Was "nas" jak to pieszczotliwe nazywacie.... nie patrzy na instalatora jako twarz firmy. Jesteśmy jedynymi osobami którzy stają u klientów w domu i odpowiadają za wizerunek UPC. Z tych całych waszych "naszych" pracowników za większość opinii odpowiadamy My a nie Wy. I mam nadzieję że z takim podejściem wykończycie się osobiście. Ja gdzie zaczynałem od budowy linii a skończyłem jako serw-inst a trwa to już jakieś 11 lat. Chciałem Wam szczerze podziękować za ostanie wszelakie zmiany. Dzięki nim już dłużej nie wytrzymam i dlatego kończę tą mordęge... i co zrobię ????? po prostu ODETCHNĘ

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasiek
@nicość

Oj tak właśnie wygląda polityka tej firmy czy w stosunku do techniki czy do handlowców. Wypłaty coraz niższe a obowiązków co raz więcej. Patologia niespotykana... :(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Robo
@nicość

Prawda,że żle traktują instalatorów a wszystko na nich spada !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ZiMek

Wysokie targety, niskie zarobki, małpi gaj ... brak podstawowych narzędzi oraz warunków do wykonywania swojej pracy. Nikt nic nie wie, nikt nie potrafi Ci pomóc, doradzić, managerowie tylko targety potrafią rozsyłać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Obsluga klienta w UPC sieci jest do dupy;ich program internetowy obslugi jest typowo polski niskiej jakosci in brak uwagi na dobro klienta.Jest gleboko rozczarowany jakoscia tej uslugiu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adamus

Po ponad dwóch latach pracy w UPC z tzw. klientami kluczowymi pozwolę sobie również wypowiedzieć się na temat warunków w jakich pozyskuje klientów. Początki swojej kariery oceniam pozytywnie, mimo że w żaden sposób nie zostałem przeszkolony na początku swojej pracy chociażby z systemów na których pracujemy. Firma UPC nie prowadzi profesjonalnych szkoleń. Szkolenia sprzedażowe prowadzą produktowcy co jest nie raz bardzo śmieszne. Na szczęście przyszedłem do UPC z konkurencyjnej firmy gdzie nauczono mnie pracy z dużymi klientami więc większego problemu nie było z aklimatyzacją. Ludzie w zespole są w miarę pomocni mimo że nie którzy są lepiej a nie którzy gorzej traktowani przez Menagera. Jeśli chodzi o szklenia sprzedażowe do managerowie powinni być przeszkoleni porządnie bo nie mamy co liczyć na ich wsparcie w żaden sposób. To jest jeden z największych minusów że ludzie zarządzający zespołami sprzedażowymi to ludzie bez wiedzy merytorycznej w zakresie pracy z dużymi klientami... Praca w ostatnim roku po odejściu ludzi do Ericssona to jest dramat firma wpadła w (usunięte przez administratora) kto zdecydował o outsourcingu techniki to osoba która powinna bezwzględnie wylecieć i mieć zakaz pracy w telekomunikacji. Odkąd nie mamy działu technicznego na miejscu skończyła się dla handlowców cała nasza przyjemna praca w tym zawodzie i zaczęliśmy pracę na 3 etaty oczywiście na podwyżkę nie ma co liczyć firma oszczędza :). Firma wypłaca prowizje po podpisaniu przez klienta protokołu odbioru usług, natomiast przez ostatnie 1,5 roku ani razu firma nie dotrzymała warunków umowy z klientem i termin uruchomienia usług nie trwa 30-60 dni tylko 120-200 a czasem i dłużej. Klienci co dzień składają zażalenia oczywiście do nas do handlowców bo KP nie odbierają telefonów. Najgorsze jest to, że my nie dostajemy 100% prowizji póki nie zainstalują się usługi. Firma nie szanuje pracowników często wydaje mi się że celowo w ramach oszczędności źle nalicza prowizje później wyjaśniamy reklamujemy i zanim dostaniemy prawidłowe prowizje to trwa 3-4 miesiące. Managerowie wymagają dużej ilości spotkań i sprawdzają gdzie jeździmy na spotkania a nie zdają sobie sprawy, że po zrealizowaniu targetu to my świecimy swoim nazwiskiem za burd** w technice i nie realizowanie terminowo umów zawartych z klientami. Nie polecam szczerze odradzam przychodzenia do pracy w UPC w charakterze pracy w handlu. Kolesiostwo i układy to dodatkowy minus o którym chyba nie wspomniałem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NickNick
@Adamus

czytając większość opinii nie sposób się z nimi nie zgodzić...niestety ludzie zaczynają uciekać , jeden kierownik działu około sprzedażowego wypowiedział umowę jeszcze w okresie próbnym , jak obserwuję, Kamowie zaczynają brać się za siebie i raczej wszyscy są już co najmniej po pierwszych rozmowach rekrutacyjnych w konkurencji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joshuaa
@Adamus

Amen. Firma postanowiła na zatrudnianie spadachroniarzy z konkurencji ... pachnie mobbingiem, chamstwem i brakiem podstawowej kultury wśród spadachroniarzy. Jak byłoby na mordorze tak robi się i u nas :/

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
majczaj1711
@Adamus

Pani AZ w dalszym ciągu jest "szefową" działu "biznes"?;-) Ta się zna...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alojzy
@majczaj1711

Tak dalej jest, w dalszym ciagu sztuczne zakłamywanie rzeczywistości. Nie długo handlowcy będą z kablami latać aby podłączyć usługi. Taki kibel w tej firmie jest ze to głowa mała. Blokowanie zmian bo góra boi sie ze się wyda ze pojęcia o biznesie nie mają że nic nie robili przez tyle lat aby firma dobrze funkcjonowała. Wszystko pod dywan zamiatamy... śmiech mnie ogarnia jak pomyśle to dzieje się w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Andrzej

w UPC to jakaś masakra. Tam pracują ludzie o przeogromnym deficycie intelektualnym. Giną złożone u nich pisma o zmianie konta z którego mogą pobierać opłaty, złożone ponownie pisma leżą i czekają na lepsze czasy (jakie???). Potem zalewają człowieka SMS-ami, że nie zapłacone. To jakaś paranoja ! ! ! ! ! ! Infantylność ludzi rozmawiających z klientami powalająca. Nie wiedzą jakie mają najnowsze oferty i w tej sprawie trzeba dzwonić do Katowic. Jak tylko skończy się umowa to trzeba uciekać jak najdalej od nich. Niech dyrekcja UPC za stratę klientów podziękuje swoim "pracownikom" w Szczecinie. Wszyscy moi sąsiedzi namawiali mnie na zmianę operatora, teraz już dojrzałem i spadam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DATA

Zarobki pracy jako kam adekwatne dla studenta albo świeżo upieczonego absolwenta, plusem jest od razu podpisana umowa o pracę najpierw na okres próbny 3 mies, później na czas nieokreślony. W porównaniu do zarobków jakie otrzymałem na start w konkurencji to zarobki w UPC są mega śmieszne. Naśmieszniejsze jest brak aut służbowych... jeden na dwie osoby. :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janusz
@DATA

Jakie stanowisko ? UPC nie zatrudnia na umowę o pracę umowa zlecenie następnie działalność gosp.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DATA
@Janusz

UPC zatrudnia na umowę o pracę na stanowisku Key Account Manager oraz Account Manager SME. Ja rozpocząłem pracę jako KAM od nie dawna i warunki pracy w porównaniu do poprzedniego pracodawcy są tragiczne ale czasem wyjścia nie ma i trzeba brać co jest. Infrastruktura sieciowa, wiedza techniczna osób które tą wiedzę powinny posiadać są na marnym poziomie. Dyrektor Sprzedaży to gość który tylko się lansuje i nic nie zrobił pozytywnego od kiedy rozpoczął pracę tylko wymagania stawia. Słabo mam nadzieje że uda mi się zmienić pracę dosyć szybko :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janusz
@DATA

Przyznam się że to trochę dziwne jeśli wspominasz o studencie albo świeżo upieczonym absolwencie jeśli w ofercie na takie stanowisko UPC wymaga : minimum 2-letnie doświadczenie i to nie jest łatwy rynek tylko B2B ale może masz takie dośw więc looz :) no nie ukrywajmy na górze dzieją się roszady, firma szuka oszczędności :) trzeba być dobrej myśli

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DATA
@Janusz

Doświadczenie mam 4 lata przepracowane w dużej spółce telekomunikacyjnej na Śląsku. Przed przyjściem do UPC mialem inne wyobrażenie o pracy w tej firmie dodam, że bardzo pozytywne. Ale cóż mam nadzieje, że coś się zmieni i nie będę zmuszony na zmianę pracodawcy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agu$

W firmie pracownicy traktowani są jak pachołki które łatwo można wymienić. Rażący brak odpowiednich cech i umiejętności u dyrektorów. Managerowie nie mają podstawowej wiedzy czy to sprzedażowej czy to organizacyjnej. Jak na pracę w handlu niskie zarobki natomiast targety wyciągnięte do granic możliwości po to aby firma nie musiała wypłacać premii pracownikom za zrealizowanie planów sprzedażowych. Podstawa wynagrodzenia na żenującym poziomie. Nawet jak się uda zrealizować target to kierownicy projektu muszą wrzucić naliczenia po uruchomieniu usług do systemu, później one muszą zostać zaakceptowane przez inny zespół wtedy dopiero otrzymujemy prowizje. Instalacja usług internetu trwa często miesiącami ( ok. 120 dni) później 2 miesiące średnio czekania na prowizje. Firma nie dotrzymuje obietnic, zero szans na podwyżkę czy to awans mimo długiego stażu pracy. Obowiązków mamy coraz więcej, ostatnimi czasy ogromna rotacja, kto przyjdzie nowy to ucieka po 2-3 miesiącach jak zobaczy ten bałagan. Starzy pracownicy także emigrują do konkurencji. Brak szkoleń, jedno się odbyło ale produktowcy szkolili handlowców co było na mega żenującym poziomie. Ale tak jak wspominałam na początku dyrektorzy czy managerowie nie należą do osób wykwalifikowanych którzy są w stanie rzetelnie pomóc przy trudnych projektach. Skupiają się na uwalaniu projektów i lansowaniu własnych osób.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Salon sprzedaży
@Agu$

Przepraszam Cię bardzo, ale Ty pracujesz w UPC? 4 miesięczna instalacja?! Termin instalacji zależy wyłącznie od Ciebie i twoich umiejętności, więc jeżeli ich nie posiadasz to nie podawaj tego jako minus. Praca sama w sobie jest bardzo ciężka i oczywiście nie masz możliwości na awans, w BOK są 3 stanowiska Młodszy, zwykły, starszy, ale są to stanowiska tylko słowne, jeżeli chodzi o targety to firma w chwili obecnej narzuciła takie, że szansa na realizację jest bardzo wątpliwa, dodatkowo pomimo tego, że ogłoszenie ma wydźwięk na stacjonarnego pracownika to firma organizuje np. stanowiska mobilne, tj. jedziesz do marketu i masz nakłaniać ludzi ,aby podeszli do stanowiska, dodatkowo masz robić za CC, ponieważ przełożeni każą Ci wydzwaniać do klientów z baz. Jeżeli chodzi o przerwy w pracy w BOK to raczej większych problemów z nimi nie ma co jest ogromnym plusem, ale jeżeli liczysz na zarobki powyżej 2000 tys. netto to na chwilę obecną nie ma takiej szansy, klientów w salonie jest tyle co kot napłakał. Wracając do komentarza ku chęci sprostowania dot. wypłacania prowizji. Prowizję otrzymujesz pod koniec następnego miesiąca tj. np. prowizję za grudzień dostajesz pod koniec stycznia. Jeżeli chodzi o atmosferę w salonach to w większości obiektów jest wyścig szczurów, w Katowicach dziewczyny poświęcają swój czas wolny, aby dodzwaniać w soboty poświęcając życie prywatne z WŁASNEJ CHĘCI. Ogólnie praca średnia, duży nacisk, a płaca nie warta świeczki. Oczywiście dochodzi kwestia klientów, którzy są bardzo często podli, tj. jeden, dwóch na dzień.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agu$
@Salon sprzedaży

Ale głupoty piszesz... Łącza symetryczne, czy telewizje hotelową instalują po pół roku i my tyle czekamy na kasę ... Jak nie masz wiedzy to nie pisz proszę. Uwierz mi, że termin instalacji nie zależy od mojej wiedzy ani umiejętności. Pracuje z klientami najwyższego segmentu trochę to inaczej wygląda aniżeli praca salonie sprzedaży. Płaca jest na tragicznym poziomie w każdym dziale w takim razie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janusz
@Agu$

To proszę się wypowiadać jasno i zrozumiale że pracujesz w takim i takim dziale. Po twoim wpisie można było odnieść wrażenie że pracujesz z klientem indywidualnym a nie dużymi przedsiębiorstwami a tym wprowadzasz ludzi w błąd

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Timon

Po półrocznym stażu pracy w UPC mogę powiedzieć, że niestety ale praca w tej firmie jest dużym wyzwaniem. Z problemami jesteśmy zdani tylko wyłącznie na siebie... Inni pracownicy zrzucają robotę na handlowców. Ludzie z zespołu telesales obsługują leady które wpadają do firmy od zainteresowanych klientów. Na Managera nie ma co liczyć i jego pomoc. Trzeba się uśmiechać i sztucznie się zachowywać. Atmosfera fatalna przez oszustwa i kolesiostwo ogólnie panujące w firmie. Problemy w firmie są dosłownie ze wszystkim. Nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
FanKsięcia

Wszystko co znajduje się w opiniach poniżej dotyczących pracy handlowca to prawda. Firma opiera na na obrzydliwych kłamstwach sztucznym zakrywaniu żenującej rzeczywistości. Ludzie którzy powinni starać się ogarnąć ten syf dbają tylko i wyłącznie o własny tyłek i nie próbują pomóc handlowcom i działowi technicznemu aby usprawnić pracę . Boją się zrobić cokolwiek aby ułatwić pracę ponieważ wyjdzie na jaw, że przez tyle lat panuje bałagan. W tej chwili firma jest już na skraju załamania Handlowcy Mają Dość tego bałaganu i odchodzą. Człowiek idzie zgłasza przełożonym problemy raz drugi trzeci a słyszy od roku, że będzie dobrze naprawimy będzie lepiej, zmierzamy w dobrym kierunku ... a jak ktoś ma dość i odchodzi z tego bałaganu to opinia o byłym pracowniku jest następująca: ZA SŁABY BYŁ NA PRACĘ W TEJ WSPANIAŁEJ FIRMIE NIE poradził sobie z presją. Patolka w czystej postaci. Zapraszam do pracy w tej firmie ludzi którzy chcą zobaczyć jaki się pracuje w firmie która nie ma absolutnie żadnej organizacji gdzie króluje chaos w czystej postaci i gdzie handlowcy muszą ogarniać od wycen technicznych poprzez podłączenia klientów przygotowanie umów aneksów itd. Na pozyskiwanie klienta ma się w miesiącu max 1h pracy. :)) Wspaniała firma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowy

Witam. Jak wygląda sytuacja w Bydgoszczy z firmami podwykonawczymi, jestem zainteresowany tym rynkiem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Instalator
@nowy

Sytuacja w Bydgoszczy jest dziwna, firma współpracująca z Nplay zatrudnia pracowników na stałej pensji chyba jako jedyna w Polsce do tego samochód i benzynę ale w porównaniu do innych miast zarobki są o 2/3 niższe. Chłopacy się nie przemęczają. Ta praca polega na dobrym kodowaniu zleceń którego tu nie ma przez co nikt nie zarabia. prócz UPC

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Milena
Inne

Przedstawiciel Handlowy UPC w Krakowie, czy to jest dobra praca?Podpowiecie coś?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Milen 2
@Milena

A co to znaczy dobra praca ? bierzesz telefon dzwonisz po ludziach ale raczej latasz na mieście i pukasz do drzwi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sashka

Po pracy w Timo czy Orange myślałam ze znam juz typowe korporacje i ich funkcjonowanie ale po przepracowaniu swojego pierwszego miesiąca w UPC jestem załamana. Popełniam duży błąd zatrudniając sie w UPC. W poprzednich pracach jeszcze jakoś udawało mi sie zachować balans pomiędzy praca a domem. Zarabiałam więcej jeszcze do tego .... tutaj natomiast dyrekcja nie ma rodzin siedzą w biurze od samego rana do nocy i wymagają tego od swoich pracowników. Prowizje premie sa na niskim poziomie i oszukuje sie pracowników ludzie z presalsow nie wrzucają naliczeń i w związku z czym nie otrzymujemy prowizji. PreSales to zespół ludzi bez podstawowej wiedzy. Atmosfera tragiczna ludzie tylko rozglądają sie za inna pracą. Jest do banii nie polecam. Ciagle pod górkę robi firma z każdą rzeczą czy to autami służbowymi czy technicznymi rzeczami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Miśka
@Sashka

Szczera prawda od dłuższego czasu to firma zmierza w stronę PRLu aniżeli firmy nowoczesnej która docenia ciężko pracę :( przykre niestety. Sztuczne zakłamywanie ponurej rzeczywistości jest na porządku dziennym.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
marta
@Miśka

Czy Ty wiesz jak było w PRL-u? Większośc chciałaby aby firmy funkcjonowały na tamtych zasadach: pracownik otrzymuywał wynagrodzenie podstawowe,premię miesięczną,premie kwartalną oraz dwa bonusy roczne /oczywiscie nie była to firma UPC/ eh te czasy juz nie wrócą

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Miśka
@marta

Pisze tak ponieważ w PRLu rządziły układy, kolesiostwo donoszenie ze wszystkim na innych współpracowników. Tak właśnie wygląda praca w UPC w tym momencie. Jeszcze rok dwa lata temu tego bym nie napisała.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
robol UPC

Witam, przestrzegam wszystkich myslacych o pracy w UPC. Pisze to jako "jeszcze" pracownik.. Najgorsze co spotyka kazdego z pracownikow UPC jest to ze trzeba pilnowac, sprawdzac, przeliczac i analizowac swoja pensje! Poniewaz UPC zatrudnia idiotow a nie specjalistow z firmy zewnetrznej ktorzy caly czas popelniaja bledy za ktore zarzd UPC nie ponosi odpowiedzialnosci bo umywa "prawnie" od tego rece. Pisze tu "zawsze" bo od kiedy pracuje tak sie dzieje czyli juz ponad 2 lata. Pracownicy UPC zlozyli skarge do zarzadu UPC w tym temacie ale do dzis dnia zarzad to olewa - ABSOLUTNIE nie polecam na obencych warunkach tej firmy innym osobom chyba ze ktos lubi uzerac sie i walczyc o zwrot swoich ciezko zarobionych pieniedzy!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AnhAsi

Praca w UPC w ostatnich miesiącach to jest koszmar. Pracuje w UPC parę ładnych lat jako Key Account Manager i po ostatnich zmianach jakie zaszły w firmie uważam, że jest strasznie. W firmie od pewnego czasu zaczęły panować układy, kolesiostwo i lans wśród kadry zarządzającej. Pracownicy odchodzą lub szukają możliwości pracy poza strukturami firmy. Atmosfera jaka panuje w zespołach handlowych mówiąc delikatnie jest średnia. Panuje całkowite nie zadowolenie, przygnębienie brak chęci do dalszej pracy w organizacji. Natomiast kadra zarządzająca, dyrekcja się lansuje bawi, udając że wszystko jest super. Brak podwyżek, chore targety, brak produktów. Całkowity brak podstawowych narzędzi do wykonywania swoich obowiązków. Brak przepływu podstawowych informacji, problemy zrzucane na handlowców, coraz więcej bez sensownych obowiązków otrzymują pracownicy zajmujący się pozyskiwaniem klientów. Zespół odpowiadający za techniczne sprawy to zespół bez podstawowej wiedzy na który w żaden sposób nie można liczyć. Jak jeszcze rok temu mogłabym szczerze polecić pracę w UPC tak teraz pisząc zupełnie szczerze NIE POLECAM.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
LOBA
@AnhAsi

Najważniejsze to się pośmiać i lansować udając, że wszystko gra i jest tak jak powinno. A jak coś to wypierzyć Kama bo nie udaje, że pracuje w super firmie i ma swoje zdanie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ADAŚ

Dział techniczny wydelegowany na firmy zewnętrznej Ericcson co powoduje ogromne opóźnienia w realizacji zleceń dla klientów czy też wycen technicznych. Wysokie targety które jest niezwykle ciężko realizować przy braku produktów, braku sieci i ogólnym zlewaniu czy to PreSalesów czy osób zarządzających. Atmosfera również nie pomaga w pracy. W firmie są non stop zmiany o których szarzy pracownicy kompletnie są nie informowani dezorganizacja kompletna panuje w firmie. Nikt mądry nie chce zatrudniać się w tej firmie. Nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o UPC Polska - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w UPC Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy UPC Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w UPC Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 0 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy UPC Polska?

    Kandydaci do pracy w UPC Polska napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
UPC Polska
Przejdź do nowych opinii