Opinie o Multimedia Polska S.A. w Gdynia

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Multimedia Polska S.A., a także Klientów firmy. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Multimedia Polska S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Multimedia Polska S.A. w Gdynia

michal

Z całego serca odradzam tego operatora. Mają haniebny sposób okłamywania użytkowników. Proszę za żadne skarby nie wierzyć ludziom z obsługi klienta. W mojej sytuacji przeprowadzki oraz przenoszenia usług, okłamali mnie kilkukrotnie! I tu nie chodzi, że kwestie były 'niedogadane' lecz jawnie pani przez telefon mówiła mi jedno, a operator zrobił coś zupełnie odwrotnego. Nie mogę przedstawić wszystkich momentów kiedy mnie okłamali (więcej mogę opisać jeśli ktoś napisze na multimedia.oszusci@gmail.com). Ale proszę sprawdzić w internecie sprawę sądową, którą MM przegrała i będzie zmuszona do zapłaty 4ml zł kary. Pomimo tego, nadal się nie nauczyli, ponieważ w rozmowie z obsługą klienta, pani uparcie twierdziła, że nie mogę rozwiązać umowy, ponieważ umowa jest na 'usługi cyfrowe', lecz kiedy jej wyrecytowałem paragraf prawa konsumenta (rozwiązanie umowy przed upływem 2tyg od jej podpisania), bez chwili namysłu, potwierdziła, że umowa zostanie rozwiązana - wiedziała, że mnie okłamuje...

ABONENTKA Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 9 dni.
Klient
 Pytanie

Witam, to jest jakaś totalna porażka. Pierwsza sprawa konsultantka podpisuje umowę bez uprawnienia abonentki, wystarczy znać parę danych i można robić co się chce. :) pozniej bylo tylko ciekawiej umowa została zerwana przez tą samą panią po tym jak powiedziałem że od rozpoczęcie nowej umowy chcę mieć nowy router bo ten nie obsługuje tej prędkości, pani powiedziała że nie będzie to możliwe (ciekawe czy orientuje sie wogole co to jest router). 3 dni później została podpisana umowa ponownie przez tą samą panią, tym razem z upoważnienjem abonentki (chyba się pani nauczyła po ostatniej rozmowie) :) w tym samym dniu poprosiłem o wymianę routera pani mnie umówiła na najbliższy wolny termin to był 3 października, czekałem cały dzień nikt nie przyjechał więc dzwonie a tam mówią że wizyta została skasowana (powód podobno brak modemów, ale nikt nie raczył nawet zadzwonić i poinformować że nikogo nie będzie tylko sam się musiałem dowiedzieć) i czy chce umówić na 7 pażdziernika, w konsekwencji znów umawiała mnie ta sama pani z którą podpisywałem umowę no nic więc czekam nadzszedł 7 października czekałem cały dzień znów nikt się nie pojawił więc ponownie zadzwoniłem a tam co usłyszałem ? Wizyta skasowana ;) i że ma do mnie oddzwonić ta pani z którą podpisywałem umowę jako że już mam jej serdwcznie dość i tak bym nie odebrał, Ale mimo wszystko nikt nie zadzwonił, więc znów zadzwoniłem do obsługi klienta poprosiłem o wymiane routera i czemu technicy nie orzyjechali jak już druga wizyta była umawiana, jeszcze wczesniej poprosiłem żeby mnie nie odsyłali znów do tamtej pani, i że jak może, na szczęście pani na lini tego nie zrobiła i załatwiła sprawę, zgłosiła to do lokalnego bok z prośbą o wymianę bo jak się okazało tamta pani nawet nie może przez telefon umówić wizyty :D tyllko lokalny BOK może to zrobić. I że wogóle jakieś bzdury są tam popisane w systemie. Na ten moment mam gorszy internet niż miałem :) przy wcześniejszym 600mb/s (mierzone po wifi kilka razy w roznych dniach) mialem okolo 400mb/s teraz mam niecałe 300mb/s a co najlepsze mam smartfon z wifi 6 ax, nowy router jeden z nowszych modeli tplink ax 5ghz 3000m/s podłaczony pod stary router światłowodowy kablem ethernet 1gb/s oraz nową wewnętrzną kartę intela do laptopa gamingowago takze wifi 6 ax 3000mb/s (wszystkie sprzęty oczywiście połączone po wifi do tplinka), Zmiany sprzętu dokonalem ze wzgledu na większą prędkość. Na ten moment mam dalej stary router i mniejszą prędkość. Do tej pory byłem zadowolony niestety wszystko zaczęło się pieprzyć od chwili podpisania nowej umowy z tamtą panią, mam nadzieję że nie będę miał przyjemności już z nią rozmawiać, i że wkońcu przyjedzie technik i wymieni ten router na nowy bo wydaje mi się że ta pani z którą dzisiaj rozmawiałem, wie o co chodzi i załatwiła tą sprawę tak jak trzeba. Mam nadzieję że zostaną wyciągnięte jakieś konsekwencje dla tamtej pani bo inaczej sam je wyciągnę ;), po pierwsze stracony czas a po drugie czy podpisaniem umowy przez osobę nieuprawnioną nie powinien się zająć uokik ?

Pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Jak Multimedia działała jako Multimedia to praca była super. Wypłata na czas, dobra prowizja, kierownictwo super. Jak tylko Vectra przejęła MMP czar prysł. To co się działo podchodziło pod (usunięte przez administratora) opóźnienia w wypłacie. Rano przychodziło się do pracy i tylko czekało czy nie czeka na mailu jakaś nieprzyjemność. Stara ekipa złożyła wypowiedzenia bo nie dało się pracować w takich warunkach. Jeżeli chodzi o prace w MMP- kiedyś było naprawdę super, teraz nie polecam nikomu.

potwierdzam Nowy wpis
Pracownik
@Pracownik

Mało już komu zależy na pracy w tej firmie, kogo by nie zapytać to myśli o zmianie miejsca zatrudnienia. W każdym innym miejscu zarobi się więcej, nawet gdyby była to praca fizyczna to i tak warto przynajmniej głowa spokojniejsza bo coraz więcej sfrustrowanych klientów dzwoni. Oczywiście piszę o osobach "najniższego szczebla" na minimalnej krajowej, no ale o ironio to właśnie Ci pracownicy z obsłudze klienta odpowiadają za wizerunek i odbiór firmy, więc tyle dla nich ten wizerunek znaczy - minimalnie. Tak więc niebawem prośby klientów którzy chca rozmawiać z przełożonym zostaną zaspokojone bo odbierac telefony będzie chyba kadra kierownicza :D. PS. Sprostuję jedynie że co do wypłaty to jest na czas, kiedyś była po prostu szybciej

michal

Z całego serca odradzam tego operatora. Mają haniebny sposób okłamywania użytkowników. Proszę za żadne skarby nie wierzyć ludziom z obsługi klienta. W mojej sytuacji przeprowadzki oraz przenoszenia usług, okłamali mnie kilkukrotnie! I tu nie chodzi, że kwestie były 'niedogadane' lecz jawnie pani przez telefon mówiła mi jedno, a operator zrobił coś zupełnie odwrotnego. Nie mogę przedstawić wszystkich momentów kiedy mnie okłamali (więcej mogę opisać jeśli ktoś napisze na multimedia.oszusci@gmail.com). Ale proszę sprawdzić w internecie sprawę sądową, którą MM przegrała i będzie zmuszona do zapłaty 4ml zł kary. Pomimo tego, nadal się nie nauczyli, ponieważ w rozmowie z obsługą klienta, pani uparcie twierdziła, że nie mogę rozwiązać umowy, ponieważ umowa jest na 'usługi cyfrowe', lecz kiedy jej wyrecytowałem paragraf prawa konsumenta (rozwiązanie umowy przed upływem 2tyg od jej podpisania), bez chwili namysłu, potwierdziła, że umowa zostanie rozwiązana - wiedziała, że mnie okłamuje...

Odpowiedź
@michal

Proszę zwrócić się do Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o interwencję.

aj
Klient
@michal

JA TEŻ WSZYSTKIM ODRADZAM I JUŻ KILKU MOICH ZNAJOMYCH ODESZŁO Z KOŃCEM GRUDNIA I NADAL DBAM O TO BY ZNAJOMI ODCHODZILI OD TYCH (usunięte przez administratora) I NACIĄGACZY BO TYLKO TO POTRAFIĄ ,TERAZ NAWET WECTRA IM NIE POMOŻE --ZAPŁACIŁAM IM 300ZŁ HARACZU BO ONI TYLKO DZIĘKI TYM HARACZOM JESZCZĄ SĄ NA RYNKU A PRACOWNICY ICH MÓWIĄ ŻE ZŁE OPINIA WYSTAWIA IM KONKURENCJA TAK SIĘ PRZEJMUJĄ TYM ŻE POD KAŻDYM WZGLĄDEM SĄ BEZNADZIEJNI . DLA NICH SZKODA SŁÓW W KOM. TO CO PISZESZ O ICH WYROKU SĄDU TO SPRAWA DOTYCZYŁA ABONAMENTU I BYŁ POZEW ZBIOROWY,JA SLEDZĘ KOM. BO GDYBY KTOS SKŁADAŁ ZBIOROWY POZEW NA NICH ALE W KWESTI JAKOSCI I HARACZU BO Z CHĘCIĄ DOŁĄCZE ,PISZĄC W POJEDYNKE NIC SIĘ NIE ZYSKUJE A ONI MAJĄ NIE ZŁEGO PAPUGE .

2
stanley Nowy wpis
Klient
 Pytanie
@michal

Prawda . Czy jest w tym kraju z dobrą opinią?????? Wiadomo w jaki sposób powstały te niby firmy (usunięte przez administratora) Ludzi mają e D.

Adam
Klient

Ustalony termin instalacji 25.06 brak instalatora, tel. Do BOK Pani nie wie czemu nie dotarł. Nowy termin za kolejny tydzień!!! Brak poszanowania abonenta z 20 letnim stażem.Moja Decyzja o odstąpieniu od umowy. NIE PODPISUJCIE UMOWY Z TĄ FIRMA TOTALNE (usunięte przez administratora) Szkoda nerwów

Sekretarka
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa odbyła się w przyjemnej atmosferze.

Pytania

Podstawowe pytania o cele w życiu i poprzednich pracodawców

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Multimedia Polska S.A.?

Clint
Klient

PODNOSZĄ OPŁATY DLA STAŁYCH KLIENTÓW BEZ POWIADOMIENIA I AKCEPTACJI KLIENTA - BANDA NACIĄGACZY !

śląsk
Klient

Witam czy wiadomo coś państwu o wystawieniu kar 480 zł za nie zwrócone dekodery po zakończonej umowie mimo potwierdzenia dostarczenia przez poczte Polska , czy od razu sprawe kierować do prokuratury za próbe oszustwa pomijając UOKiK , MAM TAKA SYTUACJE I MIMO ZDJĘC PISM dowodów dostarczenia twardo twierdzą że dekoderów nie otrzymali i żadna reklamacja nie przynosi skutków moze czas na środki masowego przekazu żeby nagłosnić sprawe na cały kraj...

Pytanie
 Pytanie

Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Multimedia Polska S.A.?

Ja
Pracownik
@Pytanie

Są 2 przelewy. Podstawa i prowizja :)

Aqq
Klient

Multimedia - tragedia! Wasze dni u mnie są już policzone. Byle do końca umowy i żegnamy się ozięble. Internet - dramat. Niby podnoszą mi prędkość, a zostawiają stary modem, który nie wyrabia. Po interwencji wymiana na nowy, wyposażony w Wi-Fi i... podłączony do mojego starego rutera. Kpina! Jest... jeszcze gorzej niż na starym sprzęcie. Kombinatorstwo galopuje tam po najwyższych szczytach. Nie polecam!

Lukass
Klient

Na sylwestra i nowy rok bez tv.jestescie beznadziejni ????????????????.powinni oddawać kasę złodzieje,co chwilę nie ma telewizji

Marek
Klient

Witam. Jestem na świeżo po rozmowie z infolinią Multimedia i próbie rozwiązania umowy przez konsultanta ( akurat kończy mi się umowa). Szkoda Waszego czasu.....od razu udajcie się do ich lokali i tam złóżcie wypowiedzenie. A tajnym służbą dam radę.....jak będziecie chcieli złamać delikwenta to w ramach tortur niech dzwoni na ich infolinię,gwarantuję ,że będzie błagał o litość ......i długo się nie podniesie.

A.J
Klient

SĄ TRAGICZNI POD WZGLĘDEM JAKOSCI USŁUG ,CIĄGŁE USTERKI ,DŁUGI OKRES OCZEKIWANIA NA TECHNIKA ,PRACOWNICY ICH BIURA ŻERO FACHOWEJ WIEDZY I NEGATYWNE NASTAWIENIE DO KLIENTA . STOSUJĄ MĘTODE ALBO AKCEPTUJESZ DŁUGI OKRES OCZEKIWANIA NA TECHNIKA I POWTARZAJĄCE SIĘ USTERKI SPOWODOWANE W MOIM PRZYPADKU INGERENCJĄ INNYCH W STARE OKABLOWANIE NA KLATCE SCHODOWEJ ALBO NIE .JA NIE DOCZEKAŁAM W TYM STANIE DO KOŃCA UMOWY I PRZESZŁAM DO VOICE--NET I LEPIEJ NA TYM WYSZŁAM IM DAŁAM 300ZŁ KARY A CONAJMNIEJ 10 ZNAJOMYCH ODEJDZIE W PIERWSZYM KWARTALE,.BO WIDZĄ U MNIE JAKOS TERAZ I SLEDZILI PRZEBIEG MOJEJ SPRAWY Z NIMI . JA TEŻ WIDZĘ JAK WYGLĄDA INTERNET I TV A POMYSLEC ŻE ZAMIERZAŁAM KUPIC NOWY TELEWIZOR BO JAKOS BYŁA TAKA TRAGICZNA .WSZYSTKIM RADZE ZAWIJAC SIĘ OD MULTIMEDIA I WECTRY GORSZYCH DOSTAWCÓW NIE MA ,NAWET NA PRZEDSTAWICIELA ICH NIE STAC A TECHNICY KTO SIĘ ZATRUDNI TO ZARAZ UCIEKA ,PRACOWNICY BIUROWI CHYBA RYLKO DZIĘKI NAKŁADANYM KAROM SIĘ UTRZYMUJĄ JESZCZE.

Ilona J
Klient

Niestety nie wywiązywali się z warunków umowy. Internet w jedynym pokoju praktycznie działał mi ciągłych interwencji. Z programami w multiroomie było słabo często kanały się zmieniały usuwały się same i było je potem trudno ustawić. Byłam wieloletnią klientką i nie dostawałam ciekawych promocji. Dopiero po złożeniu rezygnacji dzwonią do mnie z nowymi ofertami. Nie polecam.

Marek
Klient
 Pytanie

Nie polecam Multimedia !!! od przeszło dwóch miesięcy występują zakłucenia w odbiorze TV o Internecie nawet nie wspomnę zglaszałem kilkanaście razy a multimedia ma to gdzieś a jak chcą ze mną przedłużyć umowę to dzwonią kilka razy dziennie. Poczytajcie opinie o multimedia żeby nie było że się czepiam. Multimedia? Chyba raczej MULTITRAGEDIA!

nie zadowolony klient
Klient

NIE PODPISYWAĆ Z OSZUSTAMI UMOWY! WŁĄCZAJĄ PAKIETY NA KTÓRE SIĘ NIE ZGADZAMY I TRZEBA ZA NIE PŁACIĆ A KLIENT NAWET O TYM NIE WIE I TO NIE JEST PIERWSZA TAKA SYTUACJA Z TYMI OSZUSTAMI. PRZESTRZEGAM BĘDĘ ŻĄDAĆ ZWROTY PIENIĘDZY. JUŻ NIGDY WIĘCEJ U NICH NIC NIE WEŹMIEMY I BĘDĘ PRZED NIMI PRZESTRZEGAĆ KAŻDEGO. (usunięte przez administratora)

Marian
Klient

(usunięte przez administratora) BANDA (usunięte przez administratora) Przez 2 miesiące piszę z nimi meile o jakość usług (TV przerwy w odbiorze, Internet co chwilę brak o prędkości już nie wspomnę ) do dziś zero zainteresowania! Nie polecam tych (usunięte przez administratora)

Nowy
Pracownik
 Problem

Jestem zatrudniony w BOKu, aktualnie jest rebranding na Vectre, szkolenie wstępne było jedno dniowe pokazujące produkty vectry (prowadzone online). Reszta szkolenia wręcz nie istnieje, czuje się jak na praktykach studenckich, przynieś to, poszukaj tego. Standard obsługi klienta w tym salonie nie istnieje, chamskie odzywki do klientów to tu norma. Jestem trochę przerażony poziomem obsługi bo nie przywykłem do pracy rodem poczty polskiej z prl na jakimś wygwizdowie. Systemy widziałem jako tako (mowa tu o MM). Co do V to nie wiem nic. Koledzy też nie wykazują jakiś specjalnych chęci aby czegoś nauczyć. Jestem bardzo zawiedziony tą pracą i żałuje że ją podjąłem. Nie wiadomo co bedzie po nowym roku z umowami, premiami. Nikt nic nie wie. Na ten moment szukam innej pracy bo tu przy takim zarządzaniu nie widzę siebie dalej w tej firmie.

pokorska1@o2.pl
Klient
 Problem

od 4 dni nie mogę dodzwonić się do Multimedia,nie odbierają telefonu.

Hmmm
Pracownik
 Pytanie

Nie otrzymałem kopii umowy o dzieło czy to normalne w tej firmie?

Nikita23
Kandydat

Kierowniczka we Wrocławiu prowadzi rekrutacje,, wczorajsza" w biurze gdzie p anuje totalny bałagan i niemiła atmosfera. Wszyscy dookoła naburmuszeni. Nie polecam, wstyd dla firmy. Nie chciałabym pracować w takich warunkach.

1
Domi
Kandydat
@Nikita23

Mam podobne odczucia. Od razu wiedziałam że z tą kobietą nie chciałabym pracować. Pytanie kto dobiera takie niekompetene osoby na stanowiska kierownicze (usunięte przez administratora)

Zostaw merytoryczną opinię o Multimedia Polska S.A. - Gdynia

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Multimedia Polska S.A.