Po pierwsze Multimedia w Kaliszu znajduje się przy Alei Wojska Polskiego a nie przy Alei Waszyngtona. Po drugie cieszę się że wreszcie kończę tą ,,współpracę" z tą firmą. Dla stałych klientów mają tylko podwyżki i nic więcej. Całe szczęście że mam w bloku jeszcze trzech operatorów i jeden z nich zaoferował mi lepszy pakiet o 89 złotych taniej niż w Multimedia.
Ciekawe czy w Kaliszu jako koordynatorzy wciąż pracują same torpedały które powodowały konflikty w grupie Pan Kolasiński to był gość świeć jego duszy Panie
3 lata temu ktoś wspomniał o 1200 zł podstawy :/ Ktoś z pracowników napisze jaka to kwota aktualnie?
Nie polecam. Okropne podejście do przyszłych potencjalnych pracowników, nacisk na szybkie załatwienie sobie wizyty u lekarza, który nie przyjmuje we wszystkie dni, a jak nie zdążysz nie z Twojej winy, to afera i niemiłe traktowanie. Co chwilę pojawiają się te same ogłoszenia o pracę w Kaliszu, wniosek? Odpowiedzcie sobie sami.
Brałaś udział w procesie rekrutacyjnym do pracy w firmie Multimedia Polska? Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale - czy firma chciała, jak najszybciej przyjąć Cię do pracy umawiając lekarza w terminie, w którym nie mógł sprawdzić Twojej zdolności do pracy? To była właśnie przyczyna braku Twojego przyjęcia do pracy w tym miejscu? Sprecyzuj proszę, jak to wyglądało.
Masz jakieś konkretne stanowisko pracy, na które chciałabyś się dostać w przypadku firmy Multimedia Polska? Chciałbym poznać również, jakie aspekty są dla Ciebie najważniejsze w przypadku tego miejsca pracy? Wynagrodzenie, atmosfera, a może podejście przełożonych do pracownika? Wypowiedz się, proszę, jak to wygląda w Twoim przypadku.
Tak czytając to co tu ludzie piszą to swiat naprawdę wariuje po to idzie się do pracy żeby pracować a w każdej firmie jest chora atmosfera ludzie za najniższa krajowa pracują w innych firmach jak woły ale No niestety ludziom się w (usunięte przez administratora) poprzewracało i najlepiej by nic nie robili i dostawali by pieniądze szkoda mi was ludzie z takim podejściem daleko nie zajdziecie
Supervisorzy Barbara Kiermasz i Marta Rykowska to jakiś żart!!!!!! Proszę zweryfikować kierownictwo pod tym katem!!! Tutaj pójdzie oficjalne pismo do prezesa, ciekawe czy panie będą takie mądre jak dotychczas!!! A przede wszystko pani Barbara! Ta kobieta dawno powinna wyładować na dyscyplinarce.
byłem dzis na rozmowie. w ogloszeniu pieknie napisane doradca klienta, a na rozmowie zwykly telemarketer dzowniacy i nagabywujący ludzi, zeby cos kupili. szokiem było to, ze umowa na caly etat wynosi 1200 brutto, a dopiero premie i dodatki wyrownuja płace do najnizszej krajowej. sorry, ale zusu nie obdchodzi to, ze mam najnizsza krajowa dzieki dodatka, ich interesuje 1200 brutto na umowie. nie daj Boze cos sie stanie i od 1200 brutto odejmujac 20% (chorobowe platne tylko 80%) daje smieszne pieniadze, za ktore nie da sie wyzyc. a co dopiero mowiac o ciazy, macierzynskim itd.
L4 czy urlop jest średnią z przychodów z 3 ostatnich miesięcy, więc prosze nie mijac się z prawdą. Jeżeli zarobisz 1200 podstawy + 5000 prowizji przez 3mc to z tego będzie liczone 80%.
5 tys prowizji ? A skąd ? Z księżyca ? Ja pracowałem w tej firmie 3 lata. Byłem na ligach i wyżej w rangach i moja prowizja opierała się na 2,2,5 tys samej prowizji. Wiec proszę nie przesadzać z tymi 5
Każdy jest w lidze :) Pozatym są możliwe proowizje w większych miastach rzędu 5 tysięcy choć to już naprawdę rzadkość
80 % średniej z 3 ostatnich miesięcy podstawa + prowizja. W najgorszym wypadku otrzymujesz wypłatę w wysokości najniższej krajowej.
Jaki jest wkład kierownictwa Multimedia Polska S.A. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Żaden :) kierownik ma gdzieś atmosferę i pracowników - wyznacza cele dla SV którzy mają je zrealizować przekazując je na pracowników i tyle relacji kierownik - pracownik ;d
Jakie wartości są cenione w Multimedia Polska S.A.?
Czyli jest ogólnie ciężko? Myślałem ze weekendy wolne
Tragedia - kilka dni temu byłem na rozmowie na stanowisko do działu technicznego - serwis telefoniczny / techniczny ... - Praca 365 dni w roku - poniedziałek, niedziela - II zmiany. - Brak stałych godzin pracy - jak to mówili czasami zmiana 10 godzin, czasami 6 godzi - zależnie od zapotrzebowania w danej chwili. - Grafik urlopowy ustalany na miesiąc z góry bez możliwości odstępstw. - Wynagrodzenie: - Minimalna krajowa + jakieś tam dodatki *brutto ----> premia za obecność - kwartalnie 600 pln *brutt - Jak nie bierzesz wolnego, opieki, nie oddajesz krwi - dostaniesz. ----> motywacyjny system sprzedaży (tak na dziale IT) - czyli musisz mieć odpowiednią liczbę sprzedaży (5 pln * od umowy) ----> Jakiś ranking sprzedawców 7 premii na 15 osób w grupie ... od 500 do 100 pln BRUTTO za wyniki ... Warunki tragiczne o NIE POLECAM !!
mam pytanie, w jakich godzinach sie pracuje? czy jest system zmianowy? czy weekendy sa wolne?
Biuro Obsługi (lokalne) głównie w tygodniu 9-17 Obsługa klienta (infolinia) pracuje 8-20 więc głównie zmiany 8-16 i 12-20, soboty 9-17 ale nie każda sobota pracująca. Święta wolne Wsparcie Techniczne pracuje 7-22 w praktycznie wszystkie dni w roku (w tym święta) tam zmiany najczęściej 7-15, 8-16, 14-22 ale parę dni w miesiącu są zmiany 10h (nadwyżka godzin oddawana w inne dni). Grafik jest ułożony na cały miesiąc z góry więc nie ma niespodzianek. Istnieje opcja "dogadania się" i zmiany godzin pracy jeżeli pilnie potrzeba, najczęściej poprzez zamianę między pracownikami.
Zależy. Kiedyś jeszcze przyjmowali na 6 h. Teraz tylko po 8 h. Zależy jak ustalisz sobie z przełożonym.’pamietam u nas chodzili 9-17, 12-20
Ludzie dajcie sobie spokój z tą firmą. Szkoda nerwów i zachodu na tak kiepsko płatną pracę. Pracownicy ze stażem 10 lat nie dostają podwyżek,mimo że wiedzę mają ogromną.Nowi czasem przychodzą ale jak widzą,ze wymagania są nieadekwatne do pensji to na drugi dzień już się pojawiają w progach tej firmy.Dzial telemarketingu kiedyś się składał z 5 dużych grup,a teraz tylko z 2,bo tyle osób się zwolnilo. Lepiej płacą praktycznie w każdej innej firmie w Kaliszu
Nie polecam pracy w tej firmie. Warunki finansowe są wręcz śmieszne - pracownik ze stażem 11 lat ma takie same zarobki jak ledwo przyjęty świeżak czyli najniższa krajowa, a o premii sięgającej ok 100 zł lepiej nie wspominać. Bazy marketingowe są obdzwonione do bólu ale i tak każą Ci dzwonić do rocznika '29 czy może jednak weźmie pakiet sportowy. Stara gwardia pracowników odchodzi,gdyż firmie nie zależy na tym aby zatrzymać wykwalifikowane osoby, tylko kosztem oszczędności wolą zatrudnić nowych. Nowi nie chcą przyjść lub traktują tą pracę jako poczekalnie do czegoś lepszego. Ogłoszenia na praktycznie wszystkie stanowiska od przedstawiciela do helpdesku pojawiają się co 2 dni, co też źle świadczy. Resztę wniosków dopowiedzcie sobie sami.
@J Dlaczego młodzi mają mniej zarabiać jeśli pracę wykonują tak jak ci starzy pracownicy?
Witam, chciałam zapytać jakie są zarobki w Multimediach na stanowisku Obsługa klienta (infolinia przychodząca)?
Zarobki to niestety masakra. Ciągle słyszymy , że staraj się to toja kasa. Bzdura , płaca minimalna i przy wykonaniu planu na poziomie 90-100% prowizja na poziomie 100 PLN. Doszło do tego , że zachęcają premią za brak absencji mieli nam wypłacać 200 PLN za miesiąc bez zwolnienia. Zdarzyło się tak raz, obecnie premia jest już kwartalna- czyli nie możesz skorzystać ze zwolnienia przez 3 m-ce i z potrąceniami czyli nie jest to już 200 PLN tylko 134 PLN. Jednym słowem na 5 osób aplikujących jak pozostanie jedna to sukces. Każdy normalny ucieka gdzie pieprz rośnie. Oczekiwania absolutnie nie adekwatne do oczekiwań. Zamiast uczciwej prowizji za sprzedaż idiotyczne konkursy z gadżetami jak dla 2 latka./ dla przykładu pistolecik z uchwytem w kształcie rewolweru/Zapraszam na salę tam to cudo stoi i czeka na szczęśliwca, który dużo sprzeda i to wygra!!!. Szefostwo nie dostrzega, że ludzie pracują tam na życie a nie przychodzą brać udział w żałosnych konkursach z balonikami. Efekt - na infolinii pracuje nawet nie jedna trzecia osób co dwa lata temu. Dlatego kolejki ogromne i brak profesjonalizmu. Dzwoniąc na obsługę techniczną nie masz szans na pomoc od ręki , połączenie spada do obsługi ogólnej jest rejestrowane i ma być oddzwonione ???? Nie polecam nikomu .
Na podstawie jakiej umowy firma zatrudnia swoich pracowników? Na postawie Twoich doświadczeń związanych z tym miejscem pracy, jak ocenisz możliwości awansu na wyższe stanowisko? Firma potrafi docenić pracowników, którzy wyróżniają się na tle całej kadry pracowniczej, czy raczej nie spotkałeś się z tym, aby szeregowy pracownik został wyróżniony awansem i lepiej płatnym stanowiskiem? Chciałabym, abyś przedstawił, co wiesz na ten temat.
Firma zatrudnia na umowę o pracę. Niestety nie ma żadnych szans na rozwój osobisty. Od jakiś 2/3 lat jest zablokowane przejście między działami. Osoby pracujące 11lat mają taką samą pensje co te pracujące 2lata. Możesz być najlepszym pracownikiem, ale to nic nie znaczy nie masz z tego tytułu żadnych ulg ani wyróżnień. Pracujesz dla siebie jak coś sprzedaż to masz prowizję. Jak zaczniesz pracować na obsłudze to już tu zostaniesz nie ma przejść między działami. Moja ostatnia podwyżka wyniosła 50zl ostatnia była 2lata temu. Śmiech większość osób jak nie każda każdego dnia myśli o rezygnacji z tej pracy.
Potwierdzam, zarobki aktualizowane do najniższej krajowej lub niewiele więcej w postaci premii za sprzedaż lub za brak absencji w czyli L4 lub urlopów na żądanie- stary czy nowy pracownik zarabiają podobnie. Firma kompletnie nie docenia kapitału ludzkiego. Materiału praktycznie na każdym dziale do opanowania jest bardzo dużo, z pozycji wsparcia technicznego mogę napisać że jest sporo aplikacji do opanowania ponieważ firma ma usługi chyba we wszystkich popularnych technologiach ..od sieci kablowych przez LAN aż do światłowodów i od niedawna również GSM. Starzy pracownicy potrafią się czasami zakręcić a nowo przyjęci zanim jako tako ogarniają to mija czasem i rok. Nigdy nie rozumiałem takiego podejścia czy warto dla niewielkich oszczędności osłabiać kluczowy filar tego typu firmy jakim jest call center czyli główny kontakt z klientem. Te oszczędności są dyskusyjne, doświadczony pracownik zwyczajnie szybciej i skuteczniej obsłuży interesanta. Być może w tak dużej firmie odpowiedzialność za taki stan rzeczy po prostu się rozmywa, w małej firmie nie do pomyślenia by stracić pracownika z doświadczeniem. Z powodu braków kadrowych w momencie wystąpienia kolejek klienci dzwoniący na obsługę klienta czyli np. wyjaśnienie faktur automatycznie przekierowywani są na wsparcie techniczne i odwrotnie. Oczywiście z reguły ani konsultanci wsparcia technicznego nie znają się na "fakturach" ani pracownicy obsługi klienta na "usterkach". Co taki klient sobie myśli o firmie? Czeski film. Infolinia jako tako jeszcze się trzyma chyba tylko dlatego że Kalisz to małe miasto i nie ma tu podobnych firm. A teraz trochę plusów na osłodę, wypłaty są regularne ,w pracy jest koleżeńska atmosfera.
Chciałbym zapytać jak wygląda stanowisko KONSULTANT DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO. Jeżeli jest to odbieranie zgłoszeń dot. usterek w połączeniu z internetem, telewizją etc. to chętnie wysłałbym swoje CV. Jeżeli ktoś pracuje / pracował na tym stanowisku, to poproszę o krótki opis stanowiska, mam nadzieję, że nie jest to typowe call center, gdzie wciska się ludziom głupoty, tylko faktyczne wsparcie techniczne. Z góry dziękuję :)
Starasz się usunąć usterkę z klientem lub zweryfikować czy problem jest po stronie Multimedii (TV, Internet, telefonia stacjonarna i komórkowa, aplikacja multimedia go , hbo go, program antywirusowy) , bardziej skomplikowane sprawy kieruje się do innych komórek lub wysyła technika do klienta. Jest też coraz większy nacisk na sprzedaż usług i od jakiegoś czasu odbiera się też połączenia z działu obsługi klienta jeśli tam jest kolejka.
Witam, Proszę o informację jak wygląda praca w oddziale CC w Kutnie. Czy oferowana umowa o pracę jest na cały etat? Chciałabym podjąć z Państwem współpracę od maja, przeprowadzam się do Kutna, mam 5 letnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze i sprzedaży.
Tak - jest na pełen etat. Dobra atomsfera, fajni ludzie. Bez chęci do nauki sprzedaży i braku zaangażowania do pracy będzie ciężko bo wymagają ale też dużo wspierają. Ogólnie polecam bo jak się zaangażujesz to są dobre prowizje.
Myślę, że nikt tutaj nie pisze opini bo prawie już nikt bie pracuje z doświadczonych pracownikow na cc. Nowe osoby przychodza i odchodzą. Wynagrodzenie po 5latach to nadal najniższa krajowa tyle co nowa osoba. Wymagania coraz wieksze liczy sie tylko sprzedaż sprzedaż nic poza tym.
@Kasia Napisałaś, że jest lepiej niż kilka miesięcy temu? Napisz jakie zmiany zaszły w firmie i jakie mają one wpływ na pracowników? Czy warunki pracy się poprawiły? Użytkownik @Thomas napisał, że firma na stanowiskach pracy w call center proponuje płacę na poziomie najniższej krajowej. Czy w tym zakresie coś się zmieniło?
(usunięte przez administratora)
podobno jest lepiej niż kilka miesięcy temu, co do atmosfery to jest ok jak to w call center
Daruj sobie chyba, że praca za najniższą krajową Ci pasuje :D startowałem w Kaliszu na dział Helpdesk, wymagają wiedzy, umiejętności i ogarnięcia w cholerę aplikacji a to co są w stanie zaproponować to najniższa krajowa, bez żadnego pakietu socjalnego i bez wizji podwyżki po okresie próbnym.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Multimedia Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Multimedia Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.