Halo, jest tutaj jakiś pracownik tej firmy? Widzę same komentarze klientów, a jestem ciekawa czy szukają nowych pracowników?
ZENADA W BOŻE NARODZENIE NIE MOZNA OGLĄDAĆ TELEWIZJI WSTYD I HAŃBA KLIENTÓW MACIE GLEBOKO W (usunięte przez administratora) PISZE WCZYTYWANIE DANYCH OD WIGILI TRZEBA SIĘ ROZTAC CENY KOLOSALNE I NIC PO ZA TYM NIE ROBIĄ
Czy nowo zatrudnione osoby w RYMAR-KOMP s.c. RYSZARD PROSOWICZ MAREK MOSIO otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
PODAJECIE NEGATYWNE OPINIE, NA TEMAT USŁUGI RYMAR-KOMP s.c. LECZ WIARYGODNOŚĆ WASZYCH NEGATYWNYCH OPINII W MOJEJ ŚWIADOMOŚCI JEST NICZYM "ZERO".
Daleko Wam do profesjonalizmu !!! W przypadku zaniku dostępu do Internetu odcinacie też wielu klientów od telewizji i telefonu . Dlaczego po 16 - tej nie ma możliwości kontaktu z firmą ? Macie serwis reagujący na zgłoszenia o braku usługi przez messengera ?
U mnie to samo ja studiuję zdalnie, syn uczy się zdalnie i od 16-stej zero netu i zero kontaktu.
Chyba najgorsza firma dostarczająca internet żenada i do tego technicy po czekaniu 2 tygodniu dalej nie przyjeżdżają !
Niestety ale ta firma ostatnio nagminnie nie wywiązuje się z umowy. Przerwy są tak częste i długie że człowieka chce szlak trafić... Inaczej już nie powiem
Internet jest drogi, często były przerwy, teraz trochę lepiej ale dalej się zdarzają przerwy w dostępie. Umowy i ustalenia są wyłącznie na korzyść właściciela, nie da się negocjować (nie odpowiadają na maile). Nawet po kilku latach starych klientów obowiązują stare ceny.
Piszesz, że wszelkie umowy i ustalenia są wyłącznie na korzyść właściciela. Dlaczego w takim razie nie zmienisz dostawcy? Skoro praktycznie wypowiadasz się w samych negatywach o firmie. Według Ciebie internet jest drogi. Ile miesięcznie się płaci?
To call Center gdzie sprzedaje się internet ?
Awarie występują nagminnie. Studiuje zdalnie i po raz kolejny przerywa mi łącze w trakcie zaliczenia. Po kontakcie z firmą słyszę zapewnienia, ze to jednorazowa sytuacja, po czym kolejny dzień i jest to samo. Osoby z którymi miałam kontakt są jakieś niepoważne i wydaje im się, że są bezkarne. Kompletne (usunięte przez administratora)
Awarie występują nagminnie. Studiuje zdalnie i po raz kolejny przerywa mi łącze w trakcie zaliczenia. Po kontakcie z firmą słyszę zapewnienia, ze to jednorazowa sytuacja, po czym kolejny dzień i jest to samo. Osoby z którymi miałam kontakt są jakieś niepoważne i wydaje im się, że są bezkarne. Kompletne (usunięte przez administratora)
te twoje chomiki nienadążają
Internet i tv bardzo często nie działa(szczegòlnie w weekendy).w biurze udają ,że nie mają usterki ,a potem się okazuje,że "już chłopaki jadą naprawiać bo mają awarię".
Okej, dzięki za opinię. Rozumiem, że pracujesz w RYMAR-KOMP. A możesz powiedzieć, na czym polega Twoja praca?
Wiecie czy firma potrzebuje teraz kogoś do pracy? Jak zarobki i umowa?
firma się psuje niestety ,bo jak sie muwiłam że dekoder zacina, to muwią mi ze u nich wszystko jest porządku zebym wymienic kabel hdmi juz poraz 5 wymieniam i niestetu nic tego nie dziala a po drugie nie chca wymieniac dekoder na nowy ja myslalam ze firma jest porzadku wedlug abonamentow ale sie psuje niestety
Ty analfabecie weź się naucz najpierw podstaw dysgrafii, a później krytykuj jeżeli jest coś po stronie klienta to należy zgłosić i czekać a nie zepsuć i chamsko opiniować
Najlepszy internet po światłowodzie jaki można sobie wyobrazić, zero przestojów, przyjazne panie w biurze.
Jak czytam te żale to śmiać się chce. Ktoś kto nie płaci za Internet przez 9 miesięcy musi się jeszcze zemścić pisząc bzdury na temat usług bo rozwiązano mu umowę na Internet.
@niedopary Niektórzy tak po prostu już mają i chyba nie należy tego już tu roztrząsać. A Ty jesteś zadowolony z usług tej firmy? Wszystkie dotychczasowe komentarze skupione były wokół jakości usług, świadczonych przez RYMAR-KOMP. Czas najwyższy poznać firmę poprzez pryzmat tego jakim jest pracodawcą. Czy warunki zatrudnienia zachęcają do aplikowania?
podpisałem umowę z nimi chcialem wymienic dekoder na nowy bo dekoder sie zacina to powiedzieli mi ze ninie wymieniaja bo unich wszystko dzila .a ja mam pyanie jednemu wymieniaja po podpisaniu umowy a drugiemu nie od trzego to zalezy znam zanjomych co wymieniaja po jak przedluzaja umowy .proszę o odpowiedz wlascicieli. dlaczeo tak sie dzieje ze unikaja stałego klijenta? bo mi sie wydaje żę firma pomału sie psuje niestety!
Dno, zero zainteresowania klientem
Zdecydowanie jeden z najgorszych internetów w kraju,w kalendarzu trzeba zapisywać gdy internet normalnie działa 2 dni z rzędu,często również przerywa go gdy jest najbardziej potrzebny lub ładuję stronę 5 minut.Brak zainteresowania klientem,dzwonienie do firmy to jakaś porażka,a jak powiedzą że przyjadą w danym terminie to nie przyjadą i znowu dzwonienie w koło Macieju ,klienta mają w głęboko w d... Oczywiście jak pada deszcz i jest wiatr internetu nie ma .Każdy inny internet tylko nie ten.
To jest kpina co oni mówią klientą ,siedzą kobiety i wciskają kit ,nie znając się na niczym.Zgadzam się z Panem
Beznadziejna firma , zero zainteresowania klientem .
Ja mowienie ze mi net nie dziala i slabo chodzi , to mi mówia że napewno wirusa mam!! KPINA!!!