Opinie o Promod Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Promod Polska Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Promod Polska Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Promod Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Patrycja

NIE POLECAM Witam, ja mam wielki problem z tą firmą ostatnio zgłosiłam tam reklamację, pęknięty materiał, którego nie zauważyłam przy kupnie. Wyobraźcie sobie, że reklamację odrzucili, ale to nic kto ja rozpatrzył? nie rzeczoznawca tylko kierownik sklepu, też się zdziwiłam więc napisałam odwołanie, dzisiaj z siedziby głównej w Warszawie napisano, iż odrzucają ponownie moją reklamację, kto ją podpisał? ponownie się zdziwiłam- asystentka biura? Oni w tej firmie mają głęboko w du... klienta!!!! sprawę przekazuję do rzecznika prawa konsumenta i jeżeli też będziecie mieć problem z tą firmą też tak zróbcie!!! Straszna firma, drogie rzeczy, bardzo słaba jakość materiałów do tego chamskie podejście do klienta!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Patrycja

Witamy, Bardzo dziękujemy za wyrażoną opinię. Wszystkie uwagi, zarówno pracowników jak i naszych klientów są dla nas bardzo ważne i staramy się na ich podstawie poprawiać jakość naszej pracy. Przekazaliśmy już sprawę do Działu Obsługi Klienta, aby jeden z naszych pracowników mógł skontaktować się z Panią w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy serdecznie, Promod Polska

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tanya

Jakiś czas temu pracowałam w jedynym z Promodów na śląsku i pamiętam sytuację, kiedy to cieszyłyśmy się, że próg premiowy mamy w małym palcu, bo zostało nam bardzo niewiele do wyrobienia i osiągnięcia premii, kierowniczka regionalna zadzwoniła, by nas poinformować, że ten próg jednak zostaje podniesiony i to o kwotę niebotyczną, nierealną do wypracowania. Zostało nam kilka dni do końca, a oni przywalili kwotą niemożliwą do wypracowania w dwa tygodnie...I to jest motywacja pracowników? Tak po prostu się nie robi...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Promod Polska Sp. z o.o.
@Tanya

Witamy, Progi do premii są ustalane z góry na początku każdego kwartału premiowego na podstawie kalkulacji przygotowywanych dla sklepów. Następnie, po sprawdzeniu ich prawidłowości, są zatwierdzane przez odpowiednie osoby w Polsce oraz we Francji. Za każdym razem są publikowane w Przewodniku i każdy może się z nimi zapoznać. Odkąd wprowadziliśmy ten system, nigdy nie zmienialiśmy wysokości progu na dany kwartał po jego ogłoszeniu. Dlatego mamy wrażenie, że wyżej opisana sytuacja wynika najprawdopodobniej z nieporozumienia w poinformowaniu pracowników sklepu o wysokości progu. Osiągnięcie premii zależy od obrotu sklepu – jeśli jest on na wysokim poziomie i przekracza próg, wtedy ekipa danego sklepu otrzymuje premię, co jest dla nas wszystkich ogromnym powodem do zadowolenia. Pozdrawiamy serdecznie, Promod Polska

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

Witamy, Zespół pracujący w każdym ze sklepów Promod ma możliwość wypracowania premii kwartalnej, której przyznanie i wysokość są zależne od obrotów danego sklepu. Praca zespołowa jest dla nas jedną z podstawowych wartości, która tworzy atmosferę w naszych zespołach i sklepach. Nie pracujemy na zasadzie indywidualnej prowizji od sprzedaży, ponieważ w Promod wszyscy członkowie ekipy sklepu współpracują razem aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszych klientów. Obecnie jesteśmy w trakcie testowania nowego systemu premiowego w wybranych sklepach i jeśli efekt testu będzie pozytywny, będziemy wprowadzali nowy system w pozostałych sklepach. Pozdrawiamy serdecznie, Promod Polska

gosc

3 tysiące?? Haha tyle to ma kierownik! A zastępca dużo mniej! Zatrudnienie wygląda tak że będą sklepy likwidować..poczytajcie na innych forach

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@gosc

Witamy, Bardzo dziękujemy za wszystkie wyrażone opinie o pracy w firmie Promod Polska. Opinie naszych obecnych i byłych pracowników oraz kandydatów są dla nas bardzo ważne, gdyż pozwalają stale podnosić poziom ich satysfakcji a także spojrzeć na pewne kwestie z innej perspektywy. Zawsze staramy się analizować informacje które do nas docierają i wyciągać z nich odpowiednie wnioski. Zależy nam także na tym, aby nasi pracownicy byli właściwie poinformowani o tym, co aktualnie dzieje się w firmie. W odpowiedzi na powyższy wpis przede wszystkim chcielibyśmy zaznaczyć, że rynek polski jest dla firmy Promod perspektywiczny i naszą intencją jest dalszy rozwój na nim. Od 2013 roku firma Promod w całej Europie realizuje strategię poprawiania rentowności. Jednym z jej elementów jest optymalizacja istniejącego parku sklepów, w tym zamknięcie sklepów długotrwale nierentownych. Na przestrzeni dwóch ostatnich lat w Polsce zostało zamkniętych kilka sklepów, natomiast na ten moment nie zostały podjęte żadne decyzje o zamknięciu innych sklepów. Dołożymy wszelkich starań, aby informacje o strategii firmy docierały do naszych pracowników najszybciej jak to możliwe. Dziękujemy za czas poświęcony na przeczytanie naszej odpowiedzi. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy serdecznie, Promod Polska

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa składała się z dwóch etapów: Wywiad telefoniczny Rozmowa w sklepie ( rozmowa o firmie, o wymaganiach, zadanie na sklepie: zrób total look i zaprezentuj klientowi) Czas ok 45 minut

Pytania

Jaki styl ubierania preferujesz?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(838 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
delfia

Doskonale! Ostra - okej! Ale ostra to troche zbyt pejoratywne słowo. Jest po prostu kompetentna i kompetencji wymaga. Ale daje też przyzwolenie na błąd i nauke. ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jmjhga

Justyna Mazur jest nowym regionalnym na południu .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
delfia

W Krakowie w Krakowskiej jest fajna kierowniczka. Mazur Justyna. Naprawde fajna babka. Miałam przyjemnosc ja poznać kiedyś w Warszawie i dobrze wspominam, jej zespół tez jest z niej z tego co wiem zadowolony.I choć najszczerzej odradzam promod w ogole, to jeśli chcesz uderzać w Krak to życze trafić na Justyne właśnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
delfia

ja sie uwolnilam, horroru koniec. zadna praca nie hanbi. ale niektóre zabijaja. promod - NIE

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ona

Wszystko jest do przezycia. Ale pensja? Blagam, skoro narzucacie coraz więcej obowiazkow, płaccie tez wiecej. Wymagacie? Dawajcie cos od siebie, motywacji za grosz. Znalazlam prace w innej sieciowce i pensja adekwatna do obowiazkow i nie trzeba sie tlumaczyć z kazdej pierdoly.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kk

Otarlam sie o biuro kilka miesiecy temu. Chaos, wieczne wszystko nie tak, brak komunikacji, ciecia i wymagania z kosmosu, a pensja na poziomie zenujacym. wiekszosc osob na stanowiskach kierowniczych nie ma za grosz kompetencji zeby zarzadzac. Kroluje klepanie sie po pleckach, a pozniej wylewanie jadu jak ktos znika za rogiem. Osobom marzacym o karierze w biurze z calego serca odradzam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
agnieszka88

Pracuję już w tej firmie ok 1,5 roku i nie chcę mówić, że ta praca jest zła ale nie powiem też, że ją lubię. Obowiązków mamy coraz więcej, a pensja ta sama. Jak ktoś tu wyżej trafnie zauważył - mejlowanie z regionalnymi jest śmieszne. Mam czasem wrażenie, że osoby z biura nigdy nie pracowały w bezpośrednim kontakcie z klientem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sylwia87

Ojj dużo można by pisać... Grafik ciągle zmieniany nawet nie pytając o to czy ktoś w danym dniu może pracować lub czy mógłby sobie pozwolić na zmianę godzin pracy. 2 osoby na zmianie (o zgrozo również na wyprzedażach!!!) i w tym czasie trzeba obslużyć klienta, pisać mejle, zrobić ściany i postarać się, żeby obrót był jak najwyższy. Duzo obowiązków dla jednej osoby. Dobrze, że już tam nie pracuję, odkad zmieniłam prace mam życie :) Kierownictwo- porażka. Moja kierowniczka nie nadawała się do tej roli, nie uczyła, nie przekazywała żadnych informacji. Jednym słowem pracy nie polecam, praca pod presją.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Saqa

W tym rzecz ze WYDAJE CI SIĘ, popracuj ,zobaczysz i wtedy wydasz opinię.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Black

Pani Katarzyna L. to juz na wypowiedzeniu jest. Brawa za odwagę! Nigdy w życiu nie pracowałam z takim kierownikiem regionalnym i kierownikiem sklepu z regionu tej Pani. Masakra!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pazurek56

ooo to ładnie sie porobilo :) też uważam, że Ci z góry bardziej powinni się przyjrzeć RR oraz RM. Kierowniczkami są często osoby, które się na tym nie znają albo nie są do tego powołane. Nie wiem dlaczego regionalne każą nam pisać kilkanascie mejli w ciągu dnia z raportami jak handel, jakie parametry, a kiedy one są kiepskie z całym wypracowaniem dlaczego. Też mi filozofia- nie ma klientów nie ma utargu. Proste. Są dni, że panie tylko przeglądają bez zamiaru kupna. A wymiana mejli i odpowiedzi, że musimy się bardziej starać nie sprawi, że zwiększy się sprzedaż :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Saqa

Chill, Schowaj sie trollu jestes z presonalnego . Znow zaczyna sie gdy ludzie z bura zaczynaja wipisy na forach.;/ Ludzie maja L4 psychiatrow ,byly nawet proby smaobojcze ,Wez gosciu sie schowaj. Julianna My składamy przeciwko K .Lip...kiej . nie przeciw Promod.Tylko przeciwko niej. Ale firma Promod bd powolana jako swiadek . Pozniewaz ona jest zatrudniona nadal (na niesczescie) dla ludzi . Wymusicie musicie zorganizowac sie same. Powodzenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
HGW
@Saqa

Nie wiem, kto Wam doradzał w kwestii pozwu zbiorowego, ale nie ma możliwości prawnej wystąpienia w pozwie zbiorowym w sprawach o mobbing. Będziecie musiały występować z powództwem indywidualnym. Plus jest taki, że w prawie pracy ciężar dowodowy leży po stronie pracodawcy, który musi wówczas udowodnić, że było inaczej. Aczkolwiek w sprawie o mobbing musicie mieć jakieś dowody. To sobie Pani Kasia nagrabiła. Ale ona pewnie też jest w stresie. To błędne koło.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julianna

Wydaje mi się,że do tego pozwu powinna dołączyć jeszcze jedną RR,M.B. Ta to odpiera urządza mobbing. Niczym nie możesz się zająć tylko stoisz i piszesz jej e-maile jak by to miało zwiększyć sprzedaż i zbierasz opier...Po co zmieniać nazwy PBF, lepiej droga kadro kierownicza i HR zacznijcie zmieniać coś od siebie. Uprztomnijcie wreszcie ze ludzie od Was odchodzą to chyba jest coś nie tak z wami,dajcie ludziom zarobić a dopiero później wymagajcie. Do przemyslenia Pani Dyrektor....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lenka

Pracowałam kilka miesięcy w tej firmie i absolutnie nie polecam! Umowa na 1/2 etatu jest tylko na papierze. Zwykła miesięczna norma to tak naprawdę 3/4 etatu, bo trzeba wyrobić ok.120-130 godz. Kierownicy źle się patrzą, gdy mówimy im, że chcemy mniej godzin. Trzeba pracować za 2-3 osoby (np. w jednym czasie trzeba robić implantację sklepu, pilnować perfekcji na drugim końcu sklepu, obsługiwać absolutnie każdą klientkę, pilnować ubrań, czytać e-maile i martwić się o transformację.) Jeszcze trzeba wciskać karty stałego klienta za "jedyne" 25 zł!!! W dodatku należy pamiętać, aby nie sprzedawać po 1 rzeczy. Każda Pani powinna kupić min. 2 rzeczy, a stałe bywalczynie więcej niż 3. Grafik zmienia się z dnia na dzień więc lepiej sobie niczego nie planować. Denerwowało mnie jeszcze to, że gdy miałam np. zacząć pracę o godz. 13, a byłam już na zapleczu o 12.40 to od razu byłam proszona o szybciutkie przebranie się i wyjście na sklep, bo Pań jest akurat dużo i trzeba je obsłużyć. Nikogo nie interesowało to, że nikt mi za to nie zapłaci. Z przerwami też bywało różnie, czasami trzeba było czekać kilka godzin na swoją kolej, bo akurat zawsze było coś ważniejszego do zrobienia. Każda próba postawienia się kończyła się później bardzo niemiłą atmosferą. Byłam głupia, że tak długo tam pracowałam. Odkąd przestałam być pracownikiem firmy Promod odżyłam psychicznie i fizycznie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Madzia23

Zarobki są nieadekwatne do ogromu obowiązków. Na sam początek możesz spodziewać się ok. 8.50 na godzinę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
monia

na Łomiankach

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Promod Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Promod Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Promod Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Promod Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Promod Polska Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Promod Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii