Promod Polska Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Promod Polska Sp. z o.o.

Fiejka 2013-08-05 19:19:13
8,5 na rekę w pierwszym miesiącu a nastepnie 11,5/h + 4 do kazdej godziny jesli pracuje sie w niedziele
promodka 2013-09-08 14:08:27
PROMOD ZŁOTE TARASY = TRAGEDIA

Hej dziewczyny ! Piszę,żeby przestrzec Was przed pracą w promodzie,akurat w złotych tarasach. O tyle o ile jeśli wchodzi się do promodu w warszawie w galerii mokotów lub w arkadii - klient ma spokój,może spokojnie obejrzeć kolekcję,ale nie w złotych.. atak na klienta od samego wejścia, jedna dziewczyna podchodzi nagabuje,robi po prostu presję na kliencie,potem druga jeśli nie uda się pierwszej,często klientki po prostu spłoszone WYCHODZĄ ze sklepu lub mówią "dajcie mi już spokój",to nie nowość. Plus.. praca w charakterze sprzedawcy.. aha,szkoda,że ja i jeszcze jedna dziewczyna zostałyśmy zatrudnione,praca od 6 rano, starsze pracowniczki stażem stały sobie za kasą,albo robiły z igły widły,podczas gdy my codziennie musiałyśmy sprzątać podłogę,ściany,wszystko.. przy czym jedna dziewczyna cały czas mówiła np "zostało Ci 7 minut żeby zmyć mopem reszte sklepu,lepiej się pośpiesz ", albo kazała Ci paznokciem wydrapywać jakieś czarne smugi z progu pod lustrem... Wynoszenie 8 ogromnych worków śmeici,do tego 3 kartony i to wszystko miała zabrac na RAZ jedna dziewczyna.. Chore ? Myślałam,że to praca sprzedawcy,a nie sprzątaczki i popychadła. Plus oczywiście atmosfera w pracy typu każdy każdemu patrzy na ręce... NIE POLECAM. Nigdy czegoś takiego nie przeżyłam i dlatego przestrzegam też Was. Kierowniczka miła,ale .. no właśnie. Koleżanka zrezygnowała po 3 dniach,ja po ponad miesiącu. Codziennie zmieniający się graifk,o którym nikt prawie nie informuje. Do pracy na 11 i o 10.30 dostajesz smsa,że jednak na 12 masz przyjść,albo ciągłe odwoływanie zmian. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM.
1
promodka 2013-09-17 18:14:01
wszystko zależy od tego jak to ustawi kierownik ;) część rzeczy jest odgórnie wyznaczona jak ma wyglądać,a jest część ,która bezpośrednio zależy od kierowniczki ;) niestety, słaby kierownik,albo po prostu zakompleksiony przekłada się na słabą obsługe i sklep,a także atmosferę w nim panującą.
1
popieram 2013-09-21 00:05:25
Możesz znieść wiele, wieczną poniewierkę za pół etatu...aplikuj
promodka 2013-09-24 14:09:16
wydaje mi sie,że nie. trzeba iść i zobaczyć,bywam w promodzie w galerii mokotów często,jest w miare ok,ale np w arkadii jest bardzo miła atmosfera,nie ma w ogóle problemu z natrentnymi ekspedientkami,ewentualnie pani doradzi i pomoże w przymierzalni,dla mnie to idealna opcja -można samemu przejrzeć sklep,a najwyżej pomoc jak już jej się potrzebuje ,czyli właśnie przy przymierzaniu ;)
promodka 2013-12-23 23:38:42
Faktycznie, ale no moje znajome wszystkie unikają promodu w zt,bo nie mogą wytrzymać obsługi :) dodatkowo zawsze śmieję się,że też tam miałam nieprzyjemność pracować.
Tyrdon 2014-05-08 00:17:08
Wątpię, by ktokolwiek w Promod robił coś komuś specjalnie na złość, bo jaki to miałoby cel, także dziwne trochę to co piszecie...
kasia 2014-05-17 16:18:47
Ja słyszałam, że w promod wcale nie jest tak źle, to może jeszcze ktoś się wypowie, czy faktycznie atmosfera czasem bywa nieciekawa.
kasia 2014-06-06 15:34:29
Bardzo prosiłabym o opinię, poszukują sprzedawcy do sklepu promod w moim mieście, myslałam, by dorobić przez wakacje, warto?
kleofasik kwasik 2014-12-04 19:13:41
ja również generalnie dobre opinie zebrałemo promod więc nie rozumiem niektórych komentarzy na tym forum, ciekawi mnie skąd aż taka momentami rozbieżność w opiniach. staram się mimo to wyrobić jakieś zdanie ponieważ intensywnie myslę nad pójściem do nich do pracy. a jest szansa że od razu u nich dostanę umowę o pracę?
fakir 2015-02-04 11:46:13
Szansa nie szansa .... trzeba się wykazać, najpierw jest okres próbny jeśli uznają Cię za osobę "podejrzaną" a jeśli masz świetne doświadczenie i referencje w branży odzieżowej to masz większe szanse na umowę o pracę. Aktualnie trwa zapotrzebowanie na stażystów lub stażystki ze znajomością języka francuskiego na poziomie B2/C1, ale obawiam się że staże nie we wszystkich przypadkach kończą się tak pozytywnie jak zaczynają,
Katali 2015-02-21 14:10:05
Promod jest jednym z najlepszych według mnie sklepów z odzieżą. Jakościowo zawsze wypadają wysoko, chociaż dla niektórych ceny nadal pozostają zaporowe. Zastanawiam się tylko czy ktoś może mi powiedzieć jakie warunki mają pracownicy i jak wyglądają zniżki na ciuchy dla nich, bo przyznam, że jestem od nich nieco uzależniona.
walo 2015-03-07 21:34:20
hah, uzależniona jak to pewnie i kazda kobieta. Ale nie wiem czy to jest wystarczający powód aby dojść do wniosku by się tutaj zatrudniać. Praca może nie jest jakoś specjalnie trudna, ale mimo wszystko męcząca gdy trzeba cały dzień przestać na nogach i być w ciągłym ruchu. Ale zniżki są faktycznie, choć nie jakieś mega duże
karina 2015-06-17 16:56:20
Praca lekka ale gdyby nie ten mobbing!
qqqqq 2015-06-19 09:21:40
Nie polecam. niestety, ale przez tą pracę jestem "wrakiem". Jako, że ciągle miałam zmiany popołudniowe albo międzyzmianę ucierpialo na tym moje zycie towarzyskie. Pogorszyły się moje relacje z narzeczonym, z czasem przestałam wychodzić z znajomymi, poprostu przestali do mnie dzwonić bo wiedzieli z odmówię z słowami "niestety nie mogę, jestem w pracy"...
CIĄGŁE zmiany w grafiku, co za tym idzie ciągłe przekładanie wlasnych spotkań, wizyt u lekarza czy zakupów. poza tym, grafik czesto zmieniał się z dnia na dzień, kierowniczka prosiła wtedy żeby się zgodzić gwarantując w zamian inny dzień czy weekend wolny. Oczywiście były to słowa rzucone na wiatr.
CIĄGŁE wmawianie pracownikom, że gorszy dzień handlowy to ich wina, że się nie staramy, nie obsługujemy odpowiednio klientów (czy tak ciężko zrozumiec, że takie dni się zdarzają (np. poniedziałki) albo są dni, że nawet choćby się na rzęsach stanęło to klientka nie kupi do spodni bluzki, nie wspominając o total looku czyli marynarki i biżuterii). Rozumiem, że firma opiera się na aktywnej sprzedaży, ale czasem dziewczyny byly tak zestresowane niskimi parametrami, że robiły z siebie idiotki i jedna po drugiej atakowały panią ktora spokojnie chciała obejerzeć kolekcję. Podczas wyprzedaży pracuje się za dwóch, a kierowniczka obsługując klientów kątem oka obserwuje twoją pracę, czy czasem nie stoisz bezczynnie podczas gdy obok jakaś pani nie szuka swojego rozmiaru sposób ostatnich 3 par spodni (bo przecież klient sobie nie poradzi). Lubiłam ta prace, kontakt z klientem, były panie ktore machały nam z daleka na powitanie, ale "system" w jakimi mamy pracować nie sprzyja dobrej pracy. Ta praca mnie zmieniła, niestety ale tylko negatywnie- ten stres gdy parametry nie były takie jak powinny, wynosiłam z pracy co odbijało sie to na bliskich, jak miałam wolne to były telefony, brak czasu przez brak i/lub ciągłe zmiany grafiku. Jedyny plus to super dziewczyny, z którymi mam kontakt do dziś. Pracy NIE polecam.
4
adamka 2015-07-12 19:26:31
Niestety ale zgadzam się z wszystkimi opiniami powyżej !!
* masz wolne - telefon z pytaniami gdzie dałaś to i to, a czy nie wiesz gdzie jest to i to, a czy mogłabyś przyjść jutro godzine wcześniej itp
* masz przyjść np na 13.30 a o 12 telefon, że jednak na 15 i na odwrót- dwie godziny przed pracą telefon czy nie dałabym rady przyjśc godzine wczesniej bo mnóstwo pań a bez ciebie sobie nie poradzimy (!)
* jak jest grafik to i tak w ciagu tygodnia jest zmieniany 2-3 razy
* mnóstwo "dziwnej" pracy typu odpisywanie na mejle, przesyłanie wyników, zdawanie relacji jak idzie handel w dany dzień itp
* praca pod presją - jak wychodzi się z pracy to jest sie strasznie poirytowany, zestresowany co odbija się na najbliższych
podziękowałam za taką pracę bo przede wszystkim przez ten grafik nie miałam życia poza pracą...
6
monia 2015-10-01 13:07:05
a jakie sa zarobki? bo zlozylam tam swoje CV.
1
Saqa 2015-10-01 14:17:15
Odradzam. Pracowałam tam trzy lata na kierowniczym stanowisku. Firma ok, biuro spoko.Regionalna ,manipulantka, stosuje socjotechnikę, mobbing. Wyciaga informacje z zycia prywatnego ,ba! a nawet wchodzi na fb i sledzi wpisy potem je wywleka.
Obguje za plecy,manipuluje trescia ,wszystkim co się da.
Ma ustawki z pracownikami ,kaze donoscic na pracowników ,koleżanki.
W ostatniom 1,5 roku odeszlo z pracy 6 kierownikow w Warszawie !.
Ludzie chodza na prochach.Depresja,strs ,mobbing.
3 kierowniczki były na l4 ze względu na ciezka depresje.
O kim mowa ? o K.L.!
Szykuje się przeciwko niej pozew zbiorowy.Kto chce się przyłaczyc zapraszam do współpracy.
Ona powinna mieć zakaz pracy z ludzmi.
Mnie zniszczyła psychicznie.
Pracuje ogrom czasu w handlu i nigdy z czyms takim się nie spotkałam .
Powinna isc do więzienia za to co zrobiła pracownikom w Promodzie.
6
monia 2015-10-02 07:47:19
na Łomiankach
Madzia23 2015-10-19 15:04:51
Zarobki są nieadekwatne do ogromu obowiązków. Na sam początek możesz spodziewać się ok. 8.50 na godzinę.
3
Lenka 2015-10-19 16:32:00
Pracowałam kilka miesięcy w tej firmie i absolutnie nie polecam! Umowa na 1/2 etatu jest tylko na papierze. Zwykła miesięczna norma to tak naprawdę 3/4 etatu, bo trzeba wyrobić ok.120-130 godz. Kierownicy źle się patrzą, gdy mówimy im, że chcemy mniej godzin. Trzeba pracować za 2-3 osoby (np. w jednym czasie trzeba robić implantację sklepu, pilnować perfekcji na drugim końcu sklepu, obsługiwać absolutnie każdą klientkę, pilnować ubrań, czytać e-maile i martwić się o transformację.) Jeszcze trzeba wciskać karty stałego klienta za "jedyne" 25 zł!!! W dodatku należy pamiętać, aby nie sprzedawać po 1 rzeczy. Każda Pani powinna kupić min. 2 rzeczy, a stałe bywalczynie więcej niż 3. Grafik zmienia się z dnia na dzień więc lepiej sobie niczego nie planować. Denerwowało mnie jeszcze to, że gdy miałam np. zacząć pracę o godz. 13, a byłam już na zapleczu o 12.40 to od razu byłam proszona o szybciutkie przebranie się i wyjście na sklep, bo Pań jest akurat dużo i trzeba je obsłużyć. Nikogo nie interesowało to, że nikt mi za to nie zapłaci. Z przerwami też bywało różnie, czasami trzeba było czekać kilka godzin na swoją kolej, bo akurat zawsze było coś ważniejszego do zrobienia. Każda próba postawienia się kończyła się później bardzo niemiłą atmosferą. Byłam głupia, że tak długo tam pracowałam. Odkąd przestałam być pracownikiem firmy Promod odżyłam psychicznie i fizycznie.
4
Julianna 2015-10-31 10:32:18
Wydaje mi się,że do tego pozwu powinna dołączyć jeszcze jedną RR,M.B. Ta to odpiera urządza mobbing. Niczym nie możesz się zająć tylko stoisz i piszesz jej e-maile jak by to miało zwiększyć sprzedaż i zbierasz opier...Po co zmieniać nazwy PBF, lepiej droga kadro kierownicza i HR zacznijcie zmieniać coś od siebie. Uprztomnijcie wreszcie ze ludzie od Was odchodzą to chyba jest coś nie tak z wami,dajcie ludziom zarobić a dopiero później wymagajcie. Do przemyslenia Pani Dyrektor....
6
Saqa 2015-11-02 00:35:13
Chill,

Schowaj sie trollu jestes z presonalnego .
Znow zaczyna sie gdy ludzie z bura zaczynaja wipisy na forach.;/
Ludzie maja L4 psychiatrow ,byly nawet proby smaobojcze ,Wez gosciu sie schowaj.

Julianna
My składamy przeciwko K .Lip...kiej .
nie przeciw Promod.Tylko przeciwko niej.
Ale firma Promod bd powolana jako swiadek .
Pozniewaz ona jest zatrudniona nadal (na niesczescie) dla ludzi .

Wymusicie musicie zorganizowac sie same.
Powodzenia.
1
pazurek56 2015-11-02 13:23:42
ooo to ładnie sie porobilo :)
też uważam, że Ci z góry bardziej powinni się przyjrzeć RR oraz RM. Kierowniczkami są często osoby, które się na tym nie znają albo nie są do tego powołane. Nie wiem dlaczego regionalne każą nam pisać kilkanascie mejli w ciągu dnia z raportami jak handel, jakie parametry, a kiedy one są kiepskie z całym wypracowaniem dlaczego. Też mi filozofia- nie ma klientów nie ma utargu. Proste. Są dni, że panie tylko przeglądają bez zamiaru kupna. A wymiana mejli i odpowiedzi, że musimy się bardziej starać nie sprawi, że zwiększy się sprzedaż :)
2
HGW 2015-11-26 07:05:24
Nie wiem, kto Wam doradzał w kwestii pozwu zbiorowego, ale nie ma możliwości prawnej wystąpienia w pozwie zbiorowym w sprawach o mobbing. Będziecie musiały występować z powództwem indywidualnym. Plus jest taki, że w prawie pracy ciężar dowodowy leży po stronie pracodawcy, który musi wówczas udowodnić, że było inaczej. Aczkolwiek w sprawie o mobbing musicie mieć jakieś dowody.

To sobie Pani Kasia nagrabiła. Ale ona pewnie też jest w stresie. To błędne koło.
Black 2015-11-29 22:28:49
Pani Katarzyna L. to juz na wypowiedzeniu jest. Brawa za odwagę! Nigdy w życiu nie pracowałam z takim kierownikiem regionalnym i kierownikiem sklepu z regionu tej Pani. Masakra!
Saqa 2015-12-03 08:52:34
W tym rzecz ze WYDAJE CI SIĘ, popracuj ,zobaczysz i wtedy wydasz opinię.
Sylwia87 2015-12-18 15:50:16
Ojj dużo można by pisać... Grafik ciągle zmieniany nawet nie pytając o to czy ktoś w danym dniu może pracować lub czy mógłby sobie pozwolić na zmianę godzin pracy. 2 osoby na zmianie (o zgrozo również na wyprzedażach!!!) i w tym czasie trzeba obslużyć klienta, pisać mejle, zrobić ściany i postarać się, żeby obrót był jak najwyższy. Duzo obowiązków dla jednej osoby. Dobrze, że już tam nie pracuję, odkad zmieniłam prace mam życie :)
Kierownictwo- porażka. Moja kierowniczka nie nadawała się do tej roli, nie uczyła, nie przekazywała żadnych informacji.
Jednym słowem pracy nie polecam, praca pod presją.
1
agnieszka88 2016-02-19 13:24:12
Pracuję już w tej firmie ok 1,5 roku i nie chcę mówić, że ta praca jest zła ale nie powiem też, że ją lubię. Obowiązków mamy coraz więcej, a pensja ta sama. Jak ktoś tu wyżej trafnie zauważył - mejlowanie z regionalnymi jest śmieszne. Mam czasem wrażenie, że osoby z biura nigdy nie pracowały w bezpośrednim kontakcie z klientem.
kk 2016-02-26 18:38:17
Otarlam sie o biuro kilka miesiecy temu. Chaos, wieczne wszystko nie tak, brak komunikacji, ciecia i wymagania z kosmosu, a pensja na poziomie zenujacym. wiekszosc osob na stanowiskach kierowniczych nie ma za grosz kompetencji zeby zarzadzac. Kroluje klepanie sie po pleckach, a pozniej wylewanie jadu jak ktos znika za rogiem. Osobom marzacym o karierze w biurze z calego serca odradzam.
ona 2016-03-08 22:21:36
Wszystko jest do przezycia. Ale pensja? Blagam, skoro narzucacie coraz więcej obowiazkow, płaccie tez wiecej. Wymagacie? Dawajcie cos od siebie, motywacji za grosz. Znalazlam prace w innej sieciowce i pensja adekwatna do obowiazkow i nie trzeba sie tlumaczyć z kazdej pierdoly.
delfia 2016-03-09 23:19:34
ja sie uwolnilam, horroru koniec. zadna praca nie hanbi. ale niektóre zabijaja. promod - NIE
delfia 2016-03-11 23:10:50
W Krakowie w Krakowskiej jest fajna kierowniczka. Mazur Justyna. Naprawde fajna babka. Miałam przyjemnosc ja poznać kiedyś w Warszawie i dobrze wspominam, jej zespół tez jest z niej z tego co wiem zadowolony.I choć najszczerzej odradzam promod w ogole, to jeśli chcesz uderzać w Krak to życze trafić na Justyne właśnie.
Jmjhga 2016-03-18 20:27:05
Justyna Mazur jest nowym regionalnym na południu .
delfia 2016-03-22 07:59:43
Doskonale! Ostra - okej! Ale ostra to troche zbyt pejoratywne słowo. Jest po prostu kompetentna i kompetencji wymaga. Ale daje też przyzwolenie na błąd i nauke. ;)
gosc 2016-05-08 11:22:05
3 tysiące?? Haha tyle to ma kierownik! A zastępca dużo mniej! Zatrudnienie wygląda tak że będą sklepy likwidować..poczytajcie na innych forach
Promod Polska Sp. z o.o. 2016-05-12 10:53:54 [pracodawca]
Witamy,
Bardzo dziękujemy za wszystkie wyrażone opinie o pracy w firmie Promod Polska. Opinie naszych obecnych i byłych pracowników oraz kandydatów są dla nas bardzo ważne, gdyż pozwalają stale podnosić poziom ich satysfakcji a także spojrzeć na pewne kwestie z innej perspektywy. Zawsze staramy się analizować informacje które do nas docierają i wyciągać z nich odpowiednie wnioski. Zależy nam także na tym, aby nasi pracownicy byli właściwie poinformowani o tym, co aktualnie dzieje się w firmie.

W odpowiedzi na powyższy wpis przede wszystkim chcielibyśmy zaznaczyć, że rynek polski jest dla firmy Promod perspektywiczny i naszą intencją jest dalszy rozwój na nim.
Od 2013 roku firma Promod w całej Europie realizuje strategię poprawiania rentowności. Jednym z jej elementów jest optymalizacja istniejącego parku sklepów, w tym zamknięcie sklepów długotrwale nierentownych. Na przestrzeni dwóch ostatnich lat w Polsce zostało zamkniętych kilka sklepów, natomiast na ten moment nie zostały podjęte żadne decyzje o zamknięciu innych sklepów. Dołożymy wszelkich starań, aby informacje o strategii firmy docierały do naszych pracowników najszybciej jak to możliwe.

Dziękujemy za czas poświęcony na przeczytanie naszej odpowiedzi.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
Pozdrawiamy serdecznie,
Promod Polska
Promod Polska Sp. z o.o. 2016-06-07 11:47:53 [pracodawca]
Witamy,

Zespół pracujący w każdym ze sklepów Promod ma możliwość wypracowania premii kwartalnej, której przyznanie i wysokość są zależne od obrotów danego sklepu.
Praca zespołowa jest dla nas jedną z podstawowych wartości, która tworzy atmosferę w naszych zespołach i sklepach. Nie pracujemy na zasadzie indywidualnej prowizji od sprzedaży, ponieważ w Promod wszyscy członkowie ekipy sklepu współpracują razem aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszych klientów.

Obecnie jesteśmy w trakcie testowania nowego systemu premiowego w wybranych sklepach i jeśli efekt testu będzie pozytywny, będziemy wprowadzali nowy system w pozostałych sklepach.

Pozdrawiamy serdecznie,
Promod Polska
Tanya 2016-06-20 18:15:53
Jakiś czas temu pracowałam w jedynym z Promodów na śląsku i pamiętam sytuację, kiedy to cieszyłyśmy się, że próg premiowy mamy w małym palcu, bo zostało nam bardzo niewiele do wyrobienia i osiągnięcia premii, kierowniczka regionalna zadzwoniła, by nas poinformować, że ten próg jednak zostaje podniesiony i to o kwotę niebotyczną, nierealną do wypracowania. Zostało nam kilka dni do końca, a oni przywalili kwotą niemożliwą do wypracowania w dwa tygodnie...I to jest motywacja pracowników? Tak po prostu się nie robi...
Promod Polska Sp. z o.o. 2016-06-22 10:25:44
Witamy,

Progi do premii są ustalane z góry na początku każdego kwartału premiowego na podstawie kalkulacji przygotowywanych dla sklepów. Następnie, po sprawdzeniu ich prawidłowości, są zatwierdzane przez odpowiednie osoby w Polsce oraz we Francji. Za każdym razem są publikowane w Przewodniku i każdy może się z nimi zapoznać.
Odkąd wprowadziliśmy ten system, nigdy nie zmienialiśmy wysokości progu na dany kwartał po jego ogłoszeniu. Dlatego mamy wrażenie, że wyżej opisana sytuacja wynika najprawdopodobniej z nieporozumienia w poinformowaniu pracowników sklepu o wysokości progu.

Osiągnięcie premii zależy od obrotu sklepu – jeśli jest on na wysokim poziomie i przekracza próg, wtedy ekipa danego sklepu otrzymuje premię, co jest dla nas wszystkich ogromnym powodem do zadowolenia.

Pozdrawiamy serdecznie,
Promod Polska
3
Patrycja 2016-07-12 17:31:12
NIE POLECAM
Witam, ja mam wielki problem z tą firmą ostatnio zgłosiłam tam reklamację, pęknięty materiał, którego nie zauważyłam przy kupnie. Wyobraźcie sobie, że reklamację odrzucili, ale to nic kto ja rozpatrzył? nie rzeczoznawca tylko kierownik sklepu, też się zdziwiłam więc napisałam odwołanie, dzisiaj z siedziby głównej w Warszawie napisano, iż odrzucają ponownie moją reklamację, kto ją podpisał? ponownie się zdziwiłam- asystentka biura? Oni w tej firmie mają głęboko w du... klienta!!!! sprawę przekazuję do rzecznika prawa konsumenta i jeżeli też będziecie mieć problem z tą firmą też tak zróbcie!!! Straszna firma, drogie rzeczy, bardzo słaba jakość materiałów do tego chamskie podejście do klienta!!!
Promod Polska Sp. z o.o. 2016-07-14 15:44:20 [pracodawca]
Witamy,

Bardzo dziękujemy za wyrażoną opinię. Wszystkie uwagi, zarówno pracowników jak i naszych klientów są dla nas bardzo ważne i staramy się na ich podstawie poprawiać jakość naszej pracy.
Przekazaliśmy już sprawę do Działu Obsługi Klienta, aby jeden z naszych pracowników mógł skontaktować się z Panią w celu wyjaśnienia sytuacji.

Pozdrawiamy serdecznie,
Promod Polska
7
Blanka 2016-08-10 13:51:11
A może miał ktoś styczność z obecnym kierownikiem sklepu oraz kierownikiem regionalnym w Gorzowie Wlkp.? Zastanawiam się nad pracą. Wiem, że kiedyś działo się w miarę dobrze a teraz wielkie zmiany i nie wiem czy warto.
Blanka 2016-08-10 13:56:13
Witam, macie może jakieś wieści z Gorzowa Wlkp.? Jaka kierowniczka, jaki kierownik regionalny? Zastanawiałam się nad pracą dorywczą. Wiem, że kiedyś działo się w miarę dobrze a teraz nie mam pojęcia.
Anastazja 2016-08-30 07:43:18
@ponczek chyba zartujesz, widocznie jestes zle poinformowany
k. 2016-09-07 10:46:30
Pracowałam w jednym ze sklepów w Opolu i całą pracą oceniam na plus. Wyrabiając godziny między pół a 3/4 etatu wypłata była zawsze bardzo w porządku. Fakt, grafik bywa często zmieniany, ale trzeba się z tym liczyć, kiedy zatrudnionych jest wiele studentek. Pisanie maili czy cogodzinne spisywanie wyników naprawdę nie zabiera wiele czasu, chyba, że ktoś faktycznie chce siedzieć i czekać aż zmiana zleci. Osobiście polecam.
agata 2016-09-07 10:50:59
Szkoda, że tylko na to @romeik a słuchajcie jak jest ze sprzedawcą zwykłym? Da rade ze studiami dziennymi pogodzić?
Mi 2016-11-07 20:33:57
Tak czytam te opinie i aż się przeraziłam. Pracuję w Promod dość sporo i rzeczywiście muszę przyznać, że:
- jest duże tempo , zawsze dużo do zrobienia. Często ilość obowiązków przewyższająca czas na ich wykonanie.
- Ciśnienie na parametry
- zmiany w grafiku,
- ciągle zmiany w personelu, braki personalne
- głośna muzyka( na którą notorycznie skarżą się klientki)
- pisnie maili itd.

W sumie chyba jak w wielu miejscach jeśli chodzi o sieciówki.

Ale tak naprawdę dużo zależy od naszego indywidualnego podejścia i dystansu do sprawy. Czasami po prostu nie warto się przejmować i robić swoje. Oni RR dobrze wiedzą, że nie da się zdążyć ze wszystkim, ale oczywiście tego nie powiedzą. Jak się wyjdzie z takiego założenia to łatwiej jest się nie załamać;)
A co do zmian w grafiku... Nikt nie może Cię zmuszać do przyjścia w Twój wolny dzień. Ale potrzebna jest stanowczość i konsekwencja, zaznaczenie wyraźnych granic ( oczywiście z zachowaniem kultury i taktu). Ja tak staram się robić i może dlatego nadal tu pracuje;) No i też zależy na jakiego kierownika się trafi. Jak traktuje Cię personalnie i ze zrozumieniem to łatwiej się pracuje i znowu niedogodności..
Najspokojnijsza rolę ma niewątpliwie stanowisko Sprzedawcy. Zajmuje się przede wszystkim handlem i jest wolny od wielu innych spraw.. Więc jeśli ktoś myśli o mniejszym ciśnieniu to stanowisko Sprzedawcy jak najbardziej.

Plusy:
- możliwość premii ( jest ona realna do osiągnięcia)
- nie ma żadnego problemu z umową o pracę
- możliwości rozwoju
- wypłaty na czas
- 30℅ na rzeczy nieprzecenione

Mam nadzieję, że moja opinia okazała się nieco pomocną.
Pozdrawiam
1
Mi 2016-11-07 20:35:38
Tak czytam te opinie i aż się przeraziłam. Pracuję w Promod dość sporo i rzeczywiście muszę przyznać, że:
- jest duże tempo , zawsze dużo do zrobienia. Często ilość obowiązków przewyższająca czas na ich wykonanie.
- Ciśnienie na parametry
- zmiany w grafiku,
- ciągle zmiany w personelu, braki personalne
- głośna muzyka( na którą notorycznie skarżą się klientki)
- pisnie maili itd.

W sumie chyba jak w wielu miejscach jeśli chodzi o sieciówki.

Ale tak naprawdę dużo zależy od naszego indywidualnego podejścia i dystansu do sprawy. Czasami po prostu nie warto się przejmować i robić swoje. Oni RR dobrze wiedzą, że nie da się zdążyć ze wszystkim, ale oczywiście tego nie powiedzą. Jak się wyjdzie z takiego założenia to łatwiej jest się nie załamać;)
A co do zmian w grafiku... Nikt nie może Cię zmuszać do przyjścia w Twój wolny dzień. Ale potrzebna jest stanowczość i konsekwencja, zaznaczenie wyraźnych granic ( oczywiście z zachowaniem kultury i taktu). Ja tak staram się robić i może dlatego nadal tu pracuje;) No i też zależy na jakiego kierownika się trafi. Jak traktuje Cię personalnie i ze zrozumieniem to łatwiej się pracuje i znowu niedogodności..
Najspokojnijsza rolę ma niewątpliwie stanowisko Sprzedawcy. Zajmuje się przede wszystkim handlem i jest wolny od wielu innych spraw.. Więc jeśli ktoś myśli o mniejszym ciśnieniu to stanowisko Sprzedawcy jak najbardziej.

Plusy:
- możliwość premii ( jest ona realna do osiągnięcia)
- nie ma żadnego problemu z umową o pracę
- możliwości rozwoju
- wypłaty na czas
- 30℅ na rzeczy nieprzecenione

Mam nadzieję, że moja opinia okazała się nieco pomocną.
Pozdrawiam
3
cameleo 2016-11-24 17:25:14
Nie wiem dlaczego tak się zachwycasz, że wypłata jest na czas... To nie dobra wola pracodawcy ani przywilej pracowników, tylko obowiązek pracodawcy. Możliwość rozwoju? Interesujące... Możliwość premii? Nie widziałam i nie słyszałam...
1
Zostaw swoją opinię o Promod Polska Sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Promod Polska Sp. z o.o.