Opinie o Hotel Zaodrze Sp. z o.o. w Opole

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Hotel Zaodrze Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Hotel Zaodrze Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Usługi hotelarskie dla firm

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hotel Zaodrze Sp. z o.o. w Opole

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w Hotel Zaodrze Sp. z o.o. na część etatu?

Dana Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Może i jest, ale lepiej omijaj to miejsce szerokim łukiem chyba że wynagrodzenie chcesz otrzymywać co trzy miesiące, nigdy na czas

Karolina Nowy wpis
Inne

Mniej debatowania o jednej osobie a więcej pracy to każdemu będzie dobrze!!

Szefowa

Tak więc Pani Joanny Coś nie ma. Odeszła po wielu latach pracy :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania
@Szefowa

Nareszcie,biedna co teraz pocznie ?mam nadzieje ze dostała dyscyplinarkę za terror w hotelu,za szczucie pracowników na siebie

Szefowa
@Ania

Gdzies do urzędu poszla...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania
@Szefowa

No to przynajmniej będziecie miały normalna atmosferę pracy bez szczucia ????

Aga
@Ania

Pracowałam w tym hotelu 5 lat i złego słowa na p.Joanne nie mogę powiedzieć.Nie wiem skąd ta nagonka, ona nawet jak zwracala uwagę to w miły sposób.

Justa Nowy wpis
@Aga

Joanna przestań pisać komentarze ,Twoja praca już się tam skończyła

Iga
Inne

Czy hotel dobrze prosperuje? Jaki jest powód tej ciszy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
W jaki sposób weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Hotel Zaodrze Sp. z o.o.? Czy pracodawca zawsze powiadamia o wyniku rekrutacji?
Była

W 100% zgadzam się z byłym pracownikiem za moich czasòw też tak było,chociaż parę lat minęło i niestety Pani Joanna Coś jest do wymiany!!!( Coś to jest nazwisko,żeby ktoś nie pisał,że jestem złośliwa).Niestety ludzie z czasem się wypadają,a wtedy muszą odejść do jakiej innej nowej pracy ale do tego trzeba mieć ambicje,których Pani kierownik nie ma,a szkoda szefa ,że tak myśli mu oczy.Możemy się spodziewać za jakiś czas,że nastąpi wpis jaką to ona jest elokwetna i do rany przyłòż.Pewnie jest to przez Panią kierownik monitorowane tak jak kilka wpisów niżej.Jak to czytasz to wsadz sobie ta herbatę w Twoja d... Wiesz o co chodzi,a i nie zgłaszaj do admina o usunięcie bo internet i to nie zniknie.

były pracownik

Rzeczywiście, znajomość języków nie jest najważniejsza, można być dobrym recepcjonistą bez znajomości dwóch języków obcych, jak również bez wykształcenia kierunkowego. Nie można być jednak dobrym szefem/kierownikiem nie mając szacunku do pracowników i ich pracy. Właściciel to dobry człowiek, który szacunek do pracowników ma, ale nie można tego samego powiedzieć o kierowniczce.. Wydawanie zarządzeń których sama nie przestrzega, skłócanie personelu, obrażanie, złośliwości i podstępne manipulacje są na porządku dziennym-stąd ciągłe rotacje i powolny upadek hotelu. A szkoda tak fajnego miejsca. Właścicielom życzę powodzenia i rozwoju, który mimo wszystko jest możliwy, ale już z nowym, mądrym i profesjonalnym kierownikiem.

jedna z wielu rozczarownych

Ludzie darujcie sobie to miejsce. Na wejściu jakiś stary rower stał, kierowniczka w poszarzałym podkoszulku z tłustymi włosami, ogólnie jakaś wczorajsza była. To ma być hotel trzy gwiazdkowy??? Raczej motel. Zupełny brak profesjonalizmu. Rozmowa bardzo na 'temat', raczej bardziej interesowało tą panią moje życie osobiste niż kwalifikacje zawodowe. Najlepiej od razu niech zamieści informację w ogłoszeniu, że koleżanki szuka, a nie pracownika. Sprawia wrażenie plotkary i bardzo nieszczerej osoby. Raczej nie da się nie zauważyć, że jest prostą nie wykształconą osobą, tylko z nazwy kierowniczką. Nie dziwię się, że nikt nie chce tam pracować - wyraźnie jest tam konflikt, ta ciągła rotacja, komentarze byłych pracowników w punkt trafione.

obcy

Ludzie czy Wy myślicie , ze praca w recepcji polega tylko na rozmowie w języku obcym???????????????????????????? i to jest najważniejsze!!!!!

Aleksandra

Ta cała kierowniczka sama nie wie czego chce, najpierw w jej ogłoszeniu było, umowa na zlecenie, a po rozmowie z kilkoma kandydatkami zmieniła treść ogłoszenia i teraz ma napisane, że umowa na czas nieokreślony.U mnie rozmowa przebiegła pomyślnie,znam języki,ale nawet ich nie sprawdzała,bo ponoć sama nie zna.Do tego obiecała,że będzie dzisiaj dzwonić do mnie,że przynajmniej da znać.A miała to w dupie i okazało się że tylko kłamać potrafi.Baba odrzuciła te kilka czy kilkanaście osób i robi kolejną rekrutację,ale skoro na poprzedniej nic nie sprawdzała,mimo tego że osoby były wykształcone i znały języki to na jakiej podstawie poodrzucała wszystkich? Wygląd jej nie pasował? Nie idźcie tam, szkoda czasu na rozmowę.Jest to zwykła manipulantka i oszustka.

anna

Przecież to widać ,ze to ta kobyła sobie wystawiła te pozytywne komentarze wiele razy chciałam złożyć tam cv ale dobrze zrobiłam,że zostałam w swojej teraźniejszej pracy.Drugą sprawą to jak szef trzyma kogoś takiego jak mówicie,że nawet nie zna języków.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jolia25

Hej dziewczyny! Nie pracowałam co prawda w tym motelu, ale brałam udział w takiej niby rekrutacji i byłam na szkoleniu. Piszę "niby" rekrutacji, bo raz że to była żenada (babka która prowadziła rozmowę ciągle sie śmiała kretyńskim rechotem jak w reality show,nie wiem, ze mnie czy z czego?) a dwa że pierwszy raz w życiu spotkałam się z rekrutacją na recepcję podczas której nie sprawdzano znajomości języków. Zapytałam potem dziewczynę z recepcji kiedy ta kierowniczka zrobi mi jakieś testy czy coś, to wybuchła śmiechem i powiedziała że ona żadnego języka nie zna, to co ma mi sprawdzać? A więc dziewczyny walcie śmiało do tej budy ze znajomością "kali mieć" ;) Acha, no i fakt,jest wredna, szczególnie dla tych nowicjuszy,ale nie tylko z tego co słyszałam od pracowników - matko, straszne tam o niej maja zdanie,aż włosy dęba stają tak bardzo jej nie lubią, wszyscy bez wyjątku.. Widać więc że to jakiś lizodup albo i ona sama ostatnie wypowiedzi pisała.. Niestety droga pani,pracownicy i tak wystawią pani opinię !Szczęście całe w tym motelu pracować nie będę i wam też nie radzę :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
justyna

a ja polecam i to gorąco!!!!!!! atmosfera super!!! pełen profesjonalizm i ludzkie traktowanie przez kierowniczkę!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gosiaczek 29

A ja się nie zgadzam z poprzednią wypowiedzią pod żadnym względem!!!!Kierowniczka Hotelu Zaodrze to bardzo ciepła i oddana ludziom osoba, empatyczna i bardzo pomocna , można na nią liczyć w każdej sytuacji z sercem na dłoni , przy tym wszystkim bardzo dobry zarządca , z wielkim doświadczeniem i wiedzą...!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nicky

Nie polecam pracy w tym hotelu w żadnym charakterze. Szef jest w porządku i w hotelu bywa rzadko, jednak kierowniczka to kłótliwa,podstępna manipulantka,która celowo skłóca pracowników aby jeden donosił na drugiego.Uwielbia ich poniżać i obrażać, zwłaszcza gdy ma widownię. Dzięki temu czuje że ma władzę, choć tak naprawdę wynika to z jej niskiego poczucia własnej wartości ;)Kobita nie skończyła żadnych studiów i uwaga-nie zna żadnego języka obcego!-menager w hotelu trzygwiazdkowym! :D Z jej powodu wszyscy stamtąd uciekają, bo nikt nie zniesie na dłuższą metę takiej atmosfery i takiego traktowania, ludzie się szanują,więc odchodzą...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel Zaodrze Sp. z o.o. - Opole

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Hotel Zaodrze Sp. z o.o.
0/5 Na podstawie 0 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Spychalskiego 25
    45-716 Opole
  • NIP: 7541928622 KRS: 0000230210
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hotel Zaodrze Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii