HOTEL LENART

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o HOTEL LENART

Zalamany Nowy wpis
Klient

Nic się nie zmienia. Każdy dzień coraz gorszy. Wrzaski, (usunięte przez administratora) wyzywanie i poniżanie. Oto cala Pani Prezes

pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Zalamany

Kłamstwo, pomówienie, Pani Prezes ostatnio była chora nie było Jej w Hotelu w weekend 04. 09 .2021 nie było Jej w ogóle w hotelu, więc nie mogła być w dwóch miejscach jednocześnie Pozdrawiam Menager

3
Pracownik Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@pracownik

Niech meneger czyta ze zrozumieniem czy ktos napisal ze 4.09 byly krzyki? Mozna byc osoba malo intelgentna ale po co sie z tym upubliczniac? Nie ma to jak byc prostytutka Pani Prezes????

Xxx
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś z obecnych pracowników lub osób, które odeszły niedawno mógłby się wypowiedzieć na temat obecnie panującej atmosfery?

Elżbieta Lenart
Pracownik
 Pytanie
@Xxx

Rozumiem ,że Pan /Pani Xxx aplikuje do pracy . Informuję ,że pracujemy normalnie od 8 lat z powodzeniem , a ktoś kogo interesuje atmosfera , a nie praca za określona płacę chyba nie rozumie ,że atmosferę tworzą sami pracownicy , a w pracy się pracuje kompetentnie bo to są usługi i niestety często ma się kontakt z gośćmi . Gości Mamy fantastycznych często wracających do nas i to na tle w kwestii atmosfery w hotelu. Wynagrodzenie jest płacone każdego 10 miesiąca na podst, umowy i listy obecności podpisywanej po przebraniu się na recepcji . Czy mogłabym prosić o jakieś szczegóły o co chodzi w kwestii atmosfery o którą otrzymaliśmy na tym portalu o ile nie odpowiedziałam wyczerpująco ? Mój telefon 501 26 11 99 , bywam w hotelu prawie codziennie o różnych porach więc można ze mną porozmawiać osobiscie. Wspólnik bywa . Pracownicy pracują zmianowo zespołowo .Pozdrawiam Elżbieta Lenart

13
andrzej
Były pracownik
@Xxx

dramacik

dramat
Kandydat
@Elżbieta Lenart

pracownicy nie tworzą atmosfery tylko jakaś wariatka która wpada na kuchnie i robi borutę, a dokładnie właścicielka, widzę że szukacie pracownika na kuchnię, nie życzę nikomu nawet za 200 na godzinę żeby musiał to oglądać to co ja zobaczyłem

Elżbieta Lenart
Kandydat
@dramat

Hejt Brak konkretów Pomówienie z wyzwiskiem Sprawa zostanie zgłoszona na Policje .

12
Dom
Były pracownik
@Elżbieta Lenart

Niestety nie hejt, tylko szczera prawda o tym co się tam dzieje. Myślałam że po Pandemi Pani zmądrzeje. Jednak jedzenie przeterminowanych jogurtów "o których sama Pani powiedziała że je zjada" nie wpływa na zdrowe patrzenie to co się dzieje w tej firmie. Tak jak było wielokrotnie napisane na tym portalu, krzyki wrzaski, telefony o 3 nad ranem bo Elżbieta nie śpi. Oraz wypisywanie jaki człowiek jest głupi. Proszę nie straszyć Policją, bo z chęcią na nią pójdę u udowodnię to co ludzie tutaj napisali. Współczuję wszystkim, którzy z jakiś powodów musieli tu pracować. Chyba że jesteś typowym lizodupem dla Elżbiety to wtedy masz jak w raju. Nawet nie musisz znać się na swojej pracy, bylebyś tylko potrafił/a jej współczuć oraz dopieszczać jej ego.

Młody
Były pracownik
@Dom

Zgadzam się w całej rozciągłości. Wieczne krzyki, ciągłe darcie. Nikt nie jest alfą i omegą, nawet robiąc swoje i tak wszystko było zawsze źle. Krzyk na cały hotel że goście na restauracji wszystko słyszą. Trzymam kciuki za to miejsce bo ma potencjał ale przy rządach Pani, Elżbiety nie będzie to możliwe.

Elżbieta Lenart
Były pracownik
 Pytanie
@Dom

Piszący "Dom " dlaczego piszesz anonimowo . Dlaczego oceniasz mnie czy zmądrzałam , o której idę spać ,czy do której pracuję , jaki jogurt prywatnie pije ? To jest moja sprawa . Pandemia nie ma tu nic do rzeczy .Miałam tylko więcej czasu na malowanie swoich obrazów , a poza tym jestem jaka jestem i nikt nie ma prawa wtrącać się w moje prywatne sprawy . Nie bedę się odnosiła do pomówień i tzw. okresleń "lizodupów " wrzasków , krzyków itd. bo to jest żenująca i anonimowa opinia jak większości piszących , którzy nigdzie nie mogą się odnależć i mają jeszcze komorników . zazdrość , zawiść , obgadywanie , plotki to taka chyba dziwna branża . W ripoście mogę tylko napisać ,że mamy otwarty hotel i restaurację .Pracujemy wszyscy normalnie w przeciwieństwie do niektórych obiektów nawet w Krakowie i mamy fantastycznych gości od których otrzymuję oznaki sympatii i podziękowania . Z racji obłożenia i urlopów nadal rekrutujemy pracowników nowych i mam nadzieję ,że czytający nie będą się sugerowali hejtem i tymi , którzy odpadli z naszego zespołu gdyż sami pracownicy nie chcą nadrabiac za innych . Gdybyś "DOM " podpisał się to doskonale wiesz ,że udzieliłabym konkretnej odpowiedzi .Pytanie sprzed ilu lat siedzi w Tobie zadra , agresja i wrogość do mnie ? Nikogo nie zmuszam do niczego ale jako osoba dająca pracę nie muszę się godzić na picie alkoholu w pracy , kradzieże , spóżnianie się, niestosowne zachowanie lub działanie na wspak celowo , a zwłaszcza proby gotowania na skróty i byle jak .Niektórzy chyba nadal mają problem ,że dbam o swój biznes i nie ulegam manipulacji ?

5
Alfa. Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Elżbieta Lenart

Nikt się nie wtrąca w Pani prywatne życie. Ale hotel nie jest Pani prywatą...ma Pani tu pracowników na których Pani się wyżywa, którymi chce Pani poniewierać i psychicznie na każdego krzykiem wpływać. Szacunek należy się każdemu. Kim Pani jest? Kimś lepszym? Życie zweryfikuje wszystko. Zdrowie...choroba...zdrowia Pani nie kupi. Jednego niech Pani się nauczy! SZACUNKU do drugiego!

Braniecki
Pracownik
 Pytanie

Chciałbym się dowiedzieć jak przebiegają w tym miejscu imprezy okolicznościowe, wesela? Warto je tu organizować?

1

Pracodawca

@Braniecki

Szanowny Panie przeprowadziliśmy setki wesel , Prosze poczytac opinie na ten temat na portalach do tego służacych od Nowożenców .Prosze ew, zerknąć na naszą stronę www. tam mamy ogólny opis . Przy weselu zawsze jestem ja i osoba nadzorująca do końca wesele .Udzielamy tez odpowiedzi na pytania nurtujące i sama też je zadaję . Miło będzie gościc Państwa na oglądzie sal , wstępnych ustaleniach dot, cen i menu tez .Pozdrawiam i zapraszam .Elżbieta Lenart

Oko
Klient
 Pytanie

Dzien dobry. Dlaczego wszyscy hejtują Panią Elżbietę a o Panu Prezesie nie ma nic? Hmnm to troszke dziwne. Z tego co zdążyłam zauważyć to Pani Ela jest głowa tego Hotelu i wszystko jest na jej barkach. Pan prezes nic nie robi tylko siedzi w zaszklonym biurze i tylko obserwuje do czego można się przyczepić. Chodzi z założonymi rękami i nawet samodzielnie nie potrafi sobie jedzenia nałożyć. Pani Prezes jest wspaniałą Kobieta, dobra ciepła i zawsze chętna do pomocy. Co nie można powiedzieć tego o Panu Prezesie, nie umie zatrudnić nawet kucharza który będzie godnie pracowal i kelnerów którzy będą ogarnięci w wykonywaniu swojej pracy. Wszystko ma swoje plusy i minusy lecz warto się przyjrzeć tez Panu Prezesowi bo nie jest taki doskonały za jakiego go uważacie i za jakiego sie ma. I dlaczego Moja wcześniejsza opinia została usunięta?

10
Pomówienia
Były pracownik

Pan Prezes akurat zawsze robił najwięcej w tym hotelu a zwłaszcza staje w obronie pracowników gdy są mobbingowani przez Panią VICE PREZES. Pan Prezes zawsze odpowiadał za duże konferencje i nigdy nie było sytuacji że siedzi bezczynnie. Kiedy pracowałem tam to normalnie działał jak prawdziwy prezes z krwi i kości a nie pił kawkę i opowiadał o historii swojego życia. Osobo pisząca te obelgi poczekaj do pierwszego zderzenia z rzeczywistością a zobaczysz jak Pani Vice Prezes potrafi dać w kość.

Pomówienia
Były pracownik
@Oko

Pan Prezes akurat zawsze robił najwięcej w tym hotelu a zwłaszcza staje w obronie pracowników gdy są mobbingowani przez Panią VICE PREZES. Pan Prezes zawsze odpowiadał za duże konferencje i nigdy nie było sytuacji że siedzi bezczynnie. Kiedy pracowałem tam to normalnie działał jak prawdziwy prezes z krwi i kości a nie pił kawkę i opowiadał o historii swojego życia. Osobo pisząca te obelgi poczekaj do pierwszego zderzenia z rzeczywistością a zobaczysz jak Pani Vice Prezes potrafi dać w kość.

Dom
Pracownik
@Oko

Dokładnie Pan Prezes nie jest doskonały. Jednak jest mniej szkodliwy dla firmy niż Elżbieta. I takie są fakty. Jednak skoro widzimy przekieorwania na byłego męża, to znak że ktoś dostał przymus napisania tego komentarza, lub to są osoby pokroju przydupasów Eli lub któryś z synów. Dom

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma HOTEL LENART szukała nowego pracownika na stanowisko Szef kuchni. Brałeś udział w rozmowie kwalifikacyjnej? Po jakim czasie dostałeś odpowiedź zwrotną?
Paulina

Dzień dobry, czy jest możliwość podjęcia pracy na okres wakacyjny w Hotelu Lenart od lipca? :) Jeśli tak, to na jakim stanowisku? Mam tu na myśli osobę bez doświadczenia. Czy ma ona szansę na takie zatrudnienie, czym może się zajmować?

Elżbieta Lenart
Pracownik
@Paulina

Pani Paulino Proszę przesłać cv przez naszą skrzynke : info@hotellenart.pl Podaje się nie tylko doświadczenie ale tez wiek dane niezbędne do wstepnej rekrutacji inne Ważne jest stanowisko na jakie pracownik aplikuje Ogłaszamy się na OLX i zapraszam . Ten portal nie służy do pytań jw. Opinię wypada się wyrobic samej gdyż chyba znane jest Pani określenie HEJT .

3
Gość z Wrocławia
Klient

Obsługa restauracji.

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest okres rozliczeniowy w HOTEL LENART? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?

Elżbieta Lenart
Klient
@Pytanie

wynagrodzenia są płacone każdego 10 miesiąca po podliczeniu przez Panią kadrową listy obecności jak w każdej firmie .

4
Joanna

Nie lubie wystawiać negatywnych opini, ale tym razem jestem zmuszona to zrobić, aby ostrzec innych... W czasie pracy zostają podsuwane kartki do podpisu na których są wypisane kary pieniężne za złe wykonywanie pracy, bez możliwości usprawiedliwienia. Jak dla mnie to nie da się tam wytrzymać dłużej niż miesiąc, ogromna rotacja pracowników (usunięte przez administratora)Ho(usunięte przez administratora) W umowie zawarta jest kara pieniężna za nie dotrzymanie okresu wypowiedzenia które wynosi 3 tyg. Niestety w takich warunkach nie da się wytrzymać nawet kilku dni. Nikt przy zdrowych zmysłach nie pozwoli sobie na to by pracodawca KRZYCZAŁ na kogoś przy gościach bez żadnego powodu. Jak również na obrażanie swojej osoby co zderza się niestety bardzo często. (usunięte przez administratora)jest bardzo nerwowa, swoim krzykiem wprowadza pracownikow w ogromny stres. Kadra zatrzymała się chyba w średniowieczu.. nie jesteśmy (usunięte przez administratora)! Osoba ktora ma do siebie szacunek, nie zgodzi się na takie przedmiotowe traktowanie. Szanujmy sie! Zdecydownie NIE polecam pracy w hotelu lenart.

2
Uwaga
@Joanna

Zgadza się. Ich umowy to kpina i jawne z góry zakładanie ze będzie w każdym miesiącu można pracownikowi odcinać wypłatę i ukarać bez podstawnie ponieważ Pani (usunięte przez administratora)jest osobą niezrownowazona psychicznie która robi z każdej sytuacji problem . Każdy kto ja poznał jest w szoku!. Jawny (usunięte przez administratora) . Dobrze że są takie portale. Podejście do pracownika w tej firmie wymaga natychmiastowych zmian . W innym wypadku nie wróżę dobrze pracownikom właścicielką i całej tej instytucji . Osoby szkalowane prędzej czy później zgłoszą sprawy do PIP . Krzyki tej kobiety słyszy każdy pracownik .goście ..byli pracownicy czytają tę wpisy dlatego uważam że jeśli osoby zarządzające mają trochę rozumu w głowie zaczną problem rozwiązywać . W innym wypadku prędzej czy później sprawy znajdą się w sądzie pracy.

O
@Joanna

Sama prawda. Nie idźcie tam, szkoda zdrowia!

NP
@O

To prawda. Mozna stracić zdrowie... Mlody, podatny czlowiek moze tam wpasc w sidla manipulacji, a raczej manipulantki. Wiadomo o kogo chodzi. Chore miejsce.

Minnie
@NP

Zgadza się, okropne miejsce

1
Kelnerka
@Joanna

Dokładnie tak, potwierdzam Twoje słowa. Zresztą nie tylko ja, komentarz ma 100 lajków! Ludzie, przeczytajcie komentarze, prawdziwe komentarze i zwróćcie uwagę jakie mają poparcie. Nie wierzcie w te bzdury o dobrej atmosferze. To miejsce jest chore, trzymajcie się z daleka, nie warto z nimi nawet rozmawiać! Kto umieszcza w umowie zleceniu wpis o nakazie pracy przez 3 tygodnie? Tylko ktoś, od kogo masowo odchodzą ludzie. Muszą się tak zabezpieczać. Nie idźcie tam!

Nicknick
Były pracownik
@Joanna

Dobrze napisane

Elżbieta Lenart
Pracownik
 Pytanie
@Joanna

Pani Joanno zapewne Pani imię jest nieprawdziwe. ale załóżmy ,że Pani pisze o nerwowej sytuacji i nawet nie wie Pani ile razy słyszałam podniesiony głos od pracownika , któremu zwracałam uwagę .Ja osobiscie mówię co myślę i donośnym głosem i nie będę się zmieniać ani chodzić na palcach w butach na szpilkach bo stukam i pracownikowi to przeszkadza .Czy Pani sądzi ,że to działa tylko w jedną stronę .Ciągle z powodu błędów oczywistych i nielogicznych słyszę tłumaczenie absurdalne wymyslone na poczekaniu , Szkoda ,że niektórzy nie myślą tak logicznie gdy bagatelizują sobie swoje obowiązki .Np, w dniu dzisiejszym kelnerka śniadaniowa w moje obecności na sali restauracji wpuściła obcego faceta nieznanego mi za bar do niby serwisu i wyszła na zaplecze kuchni . Poszłam za nią i zapytałam kto jest za barem i co robi na zapleczu .Od razu podniosła na mnie głos i oznajmiła mi ,że powinnam odnosić się do niej z szacunkiem . Powinna zadać sobie sama to pytanie jaki ma szacunek do mnie i do miejsca w którym pracuje . Pytanie czy zostawiłaby u siebie w domu fachowca ? Zapytałam też czy się wylegitymował .Nie więc poprosiłam aby poszła do niego na ten bar i może czegoś się nauczyła skoro servisant jest .I wtedy zaczęła się głośna rozmowa gdy na śniadaniu byli jeszcze goście . Musiałam wyjść gdyż zadzwonił telefon . Gdy wróciłam mój talerz z bułką , masłem i dżemem , kawa zostały odniesione na zmywak . Dlaczego ? Bo była mowa sztućców dowiedziałam się . Tylko ,że ja miałam tylko nóż na talerzu .Dodam ,że kelnerka śniadaniowa nie jest studentką tylko dojrzałą kobietą . Pytanie ? Kto komu nie okazał szacunku i to nie chodzi o to śniadanie . Być może gdybym nie była i nie widziała tego zachowania obojętnosci i innych jeszcze nieprawidłowości jak brak łyżeczek przy ekspresie do kawy dzisiaj to mam prawo zwrócic uwagę czy sobie sztućce przynieść z zaplecza . Nie usłyszałam przeprosin . A goście potem opisują cały hotel w którym pracują rzetelnie inni pracownicy . Okres wypowiedzenia jest prawem przewidziany i jeżeli pracownik podpisuje taką umowę to po co te pretensje i wypominania . Nie jestem zwolennikiem takich umów ale bywa też tak ,że pracownik rezygnuje z wypowiedzenia . Czy sądzicie Państwo ,że chcę dalej respektować umowę gdy dowiadując się o 19,30 ,że gdy pracownik nie przychodzi na zmianę nocna recepcji znajdę zmiennika ? Proszę o chwilę cierpliwości recepcjonistę dziennego od 6.30 rano piszę smsa ale nie otrzymuję odpowiedzi .Więc pracuję sama do rana będąc od południa w hotelu . Czy mam być zadowolona z tego faktu . Ktoś powie ale to jest Twój interes "BABO " bo tez miałam takie odzywki do mnie od pracownika . Tylko każdy chce pracować z osobami odpowiedzilanymi , lojalnymi i każdemu może się coś przytrafić ale powinien przynajmniej poprosić kogoś o napisanie gdy jest w stanie "agonalnym " bo jak się okazuje ten osobnik miał grypę żołądkową i nie skorzystał z pomocy lekarza , a w dniu następnym cudownie ozdrowiał . To tylko niektóre przypadki gdzie pokazuję drugą stronę medalu. Zapewne niektórzy się cieszą z tego powodu ale ja wyciagam wnioski i tym bardziej doceniam tych lojalnych , słownych i nie chcę widzieć już danej osoby więcej bez względu na zapisy umowne . Tylko ,że te właśnie osobniki będą tak postępować też gdzie indziej , w życiu prywatnym tez i współczuję temu kto na niego się natknie bo to może być każdy z Was czytających .Nie myślicie o tym bo was to nie dotyczy teraz i czytacie opinie lajkując po pierwszym zdaniu jak na face . Być może niektórzy są wściekli ,że muszą oddawać pożyczone pieniądze i to przez KOMORNIKA , a można przecież hotel okradać , podrabiać podpisy na listach obecności itd. !. Tak też bywa i zapewne niektórzy uśmiechną się bez emocji ale inni są zbulwersowani . Mam powiedzieć nic się nie stało ? Bywam już naprawdę obojętna na prośby o zmotywowanie niektórych "leniwców "ale odpowiadam ;'miej odwagę sam zareagować bo to ty nadrabiasz pracę za Twojego zmianowego . Nie , naprawdę żądna umowa i jej zapisy nie będą wiarygodne gdy się ich nie dotrzymuje ale jest nagroda i jest też kara i odpowiedzialność prawna za swoje czyny . Absolutnie się nie żalę ani nie mam zamiaru się tłumaczyć gdyż robię swoje zobligowana KRS -em i swoimi obowiązkami za całą spółkę , a nie tylko hotel .Pozdrawiam tych byłych pracowników z którymi mam kontakt i obecnych pracowników .Elżbieta Lenart

15
Elżbieta Lenart
Kandydat
 Pytanie
@NP

NP. Po co się przychodzi do pracy ? Po to aby pracować na danym stanowisku ? W pracy wykonuje się zadania konkretne , a w hotelu niekiedy inne niż do tej pory się wykonywało w innych nawet hotelach lub pracy zespołowej dla dobra firmy , a nie układzików , plotek i wychodzenia zostawiając bałagan i sprawy ukryte , które goscie potem opisuja na portalach obniżając ocenę . Oczywiście nie ta to inna praca byle jak najczęściej swoje "odbębnić ' a jak wiadomo , która osoba zwróci uwagę to się ":czepia "? i zero pokory , przeprosin , zażenowania i poprawy ? Co to za określenie " manipulantka " , a może wymagający pracodawca tylko uczciwej pracy ? A może to okreśelnie dotyczy Ciebie NP bo boisz się uajawnić abym mogła konkretnie opisać i odpisać . NAJŚMIESZNIEJSZ EJEST TO ,ŻE NADAL DZIAŁAMY NAWET W COVID I MAMY SUPER ATMOSFERĘ . TO TAK DLA TYCH BEZROBONYCH TERAZ BO TACY NIE BĘDĄ RPACOWAĆ TYLKO OPISYWAC I POMAWIAĆ . A moim obowiązkiem jest dbać o spółke , usługę i wymagać jej spełnienia . Kazdy ma swoja pracę , a moja wcale nie jest miła bo nie przychodzę sobie na kilka godzin byle jak popracować tylko i jako pracownik należałoby to uszanować , a przede wszystkim uczciwie pracować , a jak się nie rozumie lub nie wie lub zazwyczaj tłumaczenia zapomniałem pytać i stosować się , a nie podejmować za mnie decyzji czy zostawiać problem drugiej zmianie lub nawet działać celowo na złość , na przekór i dla szkody dla spółki bo mało kto teraz utorzsamia sie z miejscem pracy i cieszy się ,że wogółe ma przywilej pracy i przyjemność tylko często traktuje się pracę jak za karę . I to jest przykre . Dlaego ,że miałam i mam super pracowników szybko raczej staram się po daniu kilka razy szansy rozstawać się z niekompetentnym i nie rokującym , a zazwyczaj jeszcze aroganckim pracownikiem .I to jest cała prawda . Dlatego tez stosujecie te techniki hejtu anonimowo jak tchórze bo bylibyście konkretnie zdemaskowani .I to jest śmieszne ,że pomawiacie kogoś i macie pretensje ogólne ale nie macie odwagi podać imienia i sytuacji o którą macie pretensje bo byłaby konkretna odpowiedz . Nawet nie żal mi takich byłych niektórych pracowników i tylko współczuje innym firmom .Elżbieta Lenart

18
Elżbieta Lenart
Kandydat
 Pytanie
@O

Bo ? Opisz coś o sobie anonoimusie Joanno ? A moje zdrowie się nie liczy ? Myślisz ,.że milo mi upominać , przypominac i przepraszać gości za wasze przewinienia lub bylejakość obsługi ? Mam też miłe chwile gdy goście chwalą naszych pracowników ale oni nie piszą tylko ze mną nadal współpracują na stałe lub dorywczo . Więc pomyśl co powinnaś zrobic aby być w grupie chwalonych w pracy , która nie jest karą ale przywilejem i powinno się być dumnym ,że pracuje się w takim , a nie innym obiekcie i nie traktować pracy jak karę bo w pracy spędza się 1/3 życia i jest niezbędna . Zmień nastawienie i bądż miła szczera i tylko wymagam uczciwej i logicznej pracy , a niestety nie wszyscy nadają się do pracy w usługach i pracy zespółowej jakim jest hotel . Pozdrawiam Elżbieta Lenart

15
Brrrrrr
Były pracownik
 Problem
@Elżbieta Lenart

Nie pracuje w tym hotelu już ponad 3 lata, a do tej pory mam traumę, chore miejsce, chorzy ludzie!

Elżbieta Lenart
Klient
 Pytanie
@NP

NP czytam i próbuję zrozumieć co to znaczy "sidła manipulantki " [ brak konkretów to pomówienie ] , dalej cytuję ""chore miejsce " ?> chory może być ktoś . Wiec jak mam się ustosunkować jako jeden z dwóch wspólników do tak nie sprecyzowanych zarzutów ? Czy ktoś wreszcie będzie miał odwagę napisać o co mu chodzi , kim jesteś z imienia prawdziwego i stanowiska , abym mogła się odnieść do konkretnej osoby i sytuacji na forum skoro są takie a nie inne zarzuty . Być może jesteś zadłużony , masz komornika i nadal nie chce ci się pracować , a jedynie kombinowałeś jak przywłaszczyć sobie pieniądze z utargu i zostałeś zdemaskowany albo byłeś niekompetentny i zostawiałeś pracę innym , lub nie chciało ci się coś co było twoim obowiązkiem po prostu zrobić ,albo w grupie próbowałeś nacisku i szantażu , ukrywając jednocześnie to co zawaliłeś , a potem dowiadujemy się z internetu i opinii jaką nam goście wystawili w czym tkwił problem co ma ewidentny wpływ na markę firmy ? Naprawdę kiedy wreszcie nauczycie się niektórzy być lojalni , uczciwi i rzetelni , a jak zostaniecie przyłapani na celowych błędach to przeprosicie po prosu , starając się nie popełniać błędów non stop tych samych , a wręcz pyskowac lub powoływac się na innych .Ja naprawdę pamiętam co mówię ,czego wymagam i niestety nie zniżę swoich wymagań . Żenujące skargi i kłamstwa na mój temat do wspólnika nigdy mnie nie wzruszały bo każdy ma swoje obowiązki , a te gierki jakie uprawialiście i te pytania po co Pani Prezes tak dużo pracuje , moze by na jakieś wakacje pojechać to też jest nie na miejscu . Mam prawo odpoczywać jak chce , mam prawo pracować ile chcę i to pracownik ma obowiązek się dostosować , a nie ja bo nic nadzwyczajnego nie wymagam i nigdy nie wymagałam . W pracy nigdy nie byłam koleżanką niczyją ale wielokrotnie jak byłam zbyt miła próbowano ten fakt wykorzystywać i wtedy oznajmiałam wprost stawiając granicę . Dlaczego zawsze traktowaliście mnie miara mojego wspólnika bo nigdy od Was nic nie wymagał , nie zainteresował się więc był " równy gośc " , a ja upominałam , wymagałam więc się czepiałam ? Wolałam potem nie przepraszać gości i nie mieć strat finansowych gdy kontrahenci lub indywidualni goscie domagali się rabatów bo przecież żaden z Was nie zapłaciłby za swoje zaniedbania . Jednak nieprawidłowa usługa przekłada się na straty finansowe zawsze i wstyd jeszcze . Nauczona doświadczeniem wolałam szkolić , pilnowac i dbać wcześniej ale bezczelnie mi mówiono ,że właśćciele w innych hotelach nie intersują się tak jak ja . Tylko ,że byli tez tacy pracownicy którym nie musiałam powtarzać wielokrotnie to samo i ciągle dawać szansę i to był mój błąd,że byłam czasami zbyt cierpliwa , pilnowałam , dopominałam się . Z perspektywy czasu wiem ,że to kim się jest ma się w sobie i też pokorę oraz ciekawośc, a nie narzucanie swojej woli i kombinowanie , plotkowanie i wykorzystywanie sytuacji z kłótniami nawet między sobą i pokazywaniem kto jest ważniejszy . Tylko prawdziwe oblicze wychodzi po czasie , a wredność i arogancja, brak logiki myślenia z brakiem chęci uczenia się itd to chyba przywara Polaków bo na zachodzie nawet jeżdżą po drogach , parkują przepisowo i pokornie wykonują swoje obowiązki jak mało kto .Czekam na prawdziwe zarzuty i prawdziwe dane personalne jak was cos boli nadal , a teraz zapewne boli bardziej niż kiedykolwiek gdy nie ma pracy i nudzicie się bo pracę mają najlepsi . Pozdrawiam nasz zespół bo mamy się dobrze i działamy nadal gdy inni są pozamykani więc tym bardziej jestem utwierdzona w tym ,że warto było i jest dbać o swój biznes , kontrahentów i gości dając prawidłową usługę . Oczywiście nie dziwi mnie fakt lapidarnych stwierdzeń bo "tchórze i cwaniacy" zawsze tak mają i "wcześniej czy później się nigdzie nie ostają " Tym większą mam satysfakcję ,że jeżeli ktoś był mądry i inteligentny to czerpał wiedzę i jest teraz w na innej pozycji , a czasami ma swój biznes nawet bo mam kontakt z niektórymi byłymi pracownikami odnajdującymi się nawet za granicami Polski i cieszę się ,że po pewnym czasie mówią mi o tym jak mnie doceniają . Innym pozostało dalej jątrzyć bo mieli ciepłą posadkę z super gośćmi w fajnym butikowym hotelu i nie uszanowali jej . I tu nie chodzi o mnie tylko o Was samych , co w was tkwi Elżbieta Lenart

15
Gość
Klient
 Pytanie
@Elżbieta Lenart

Fajną atmosferą nazywa Pani jak mam rozumieć wyżywanie się na swoich pracownikach nawet wtedy kiedy gość siedzi w holu oczekując? Nawet mnie Pani nie zauważyła bo była Pani tak zajęta równaniem z ziemią swoich pracowników. Sytuacja miała miejsce 1.12.20r Brawo! Brawo! Poza tym jeśli oczekuje Pani szacunku to musi Pani szanować również a z tego co widziałem to bardzo mało szacunku ma Pani do swoich pracowników klnąc do nich. Serdecznie nie pozdrawiam

OMG
Były pracownik
 Pytanie
@Gość

Dokładnie... O czym my tu w ogóle mówimy, jaki szacunek do pracownika? (usunięte przez administratora)zachowuje się skandalicznie. Nigdy nikt mnie tak nigdy nie traktował. Krzyk j manipulacje są w tym miejscu na porządku dziennym. Ja usłyszałam m.in., że jak się zwolnię, to moja koleżanka będzie PRZEZE MNIE pracować po 24 godziny, bo nie ma kto stać na recepcji. Hm, wystarczy poczytać komentarze, żeby poznać tego prawdziwą przyczynę. Temu miejscu już nic nie pomoże.

Maria S
Klient
@Elżbieta Lenart

Co to za hotel czterogwiazdkowy w którym musiałam czekać 3 godziny na śniadanie, natomiast recepcjonista zamiast pracować na swoim stanowisku musi ścielić łóżka, gotować.

Pewna
Pracownik
@Elżbieta Lenart

P. E. L. nie będę pisała szanowna, bo na to trzeba zasłużyć. Czy pani pisze o tym, że nie raz ktoś podnosił na nią głos.... Hahaa kto na kogo. Ile razy pracownice płakały na panią, i co pani zrobiła zwysywala od nieuków, to bardzo delikatne określenie.... Pierwszy raz w swoim życiu spotkałam osoe, która zna się na wszystko, więc po co pracownicy.... Każdy nawet wykształcony człowiek jest nikim przy pani. Alfie i Onedze.... Pozdrawiam wszystkich pracowników, którzy wytrzymują jeszcze....

Question Mark
Klient
 Pytanie

Hotel poszukuje dyrektora czyżby Królowej Życia spadła korona z głowy? Czy nadszedł jej czas... Its time to say goodbye?

Joanna
Były pracownik
 Pytanie

Co dzieje sie teraz w tej firmie?

Pracownik recepcji
Pracownik
@Joanna

Okres ponownego otwarcia naszego obiektu po czasie izolacji pozwolił nam na wypracowanie procedur bezpieczeństwa, przy zachowaniu pełnego komfortu naszych Gości. Jesteśmy otwarci, cieszymy się sporym obłożeniem, indywidualne posiłki dostarczamy dla gości do pokoi. strefa spa funkcjonuje normalnie. Zapraszamy wszystkich, zarówno tych, którzy przybywają na wypoczynek, jak i tych, którzy są w Wieliczce biznesowo bądź przejazdem :)

11
Były pracownik

Witam, Niedawno zakończyłem współprace z Hotelem Lenart. Osobiście uważam że jest to miejsce warte uwagi dla osób którą chcą pracować sumiennie, dobrze. Dobre zarobki, ciekawe miejsce, interesujący ludzie. Dużo dobrego mogę powiedzieć o swoich współpracownikach, naprawdę pozytywni i kompetentni ludzie, którzy potrafią naprawdę wiele zdziałać. Można się dużo nauczyć, wiele wynieść z współpracy z kadrą pracowniczą. Pani Prezes bardzo ciekawa osoba, łatwa i otwarta w kontaktach do ludzi którzy przyszli sumiennie pracować. Kompletuje zespół bardzo dokładnie i starannie. Co więcej Pani Elżbieta daje możliwości rozwoju, potrafi docenić i nagrodzić. Nie mogę powiedzieć złego słowa wbrew temu co można usłyszeć. Miejsce godne polecenia.

byla
@Były pracownik

o wlascicielce to raczej ciezko znalezc dobre slowo, tam powinno zaprosic sie kamery

Była.
@Były pracownik

Jestem osobą sumienną i pracowitą, w pracy zawsze dawałam z siebie 100%. w zamian za to nie otrzymałam połowy wynagrodzenia.

byłe
@Była.

ja z koleżanką również nie otrzymałyśmy pełnego wynagrodzenia

1
Kelner98
@Były pracownik

Czy na pewno pracowalaes w tym hotelu? Dlaczego nie podpiszesz sie, skoro wystawiasz dobra opinie? Jak ktos wystawia zla, to rozumiem , ze moze chce zachowac anonimowosc ... jedyne co jest prawdą to fakt- mozna spotkac ciekawych ludzi wsrod gosci z najdalszych zakatkow swiata i to tyle..warunki pracy fatalne. O umowe nie mozna sie doprosic, ciagly strach przed Pania E.L., potracanie wynagrodzenia z niewiadomych przyczyn , zero troski o pracownika - ludzie naprawde jak.wam nie wstyd tak klamać w tych pseudo"pozytywnyh opiniach" ...

Kelnerka
@Kelner98

Po prostu osoba, ktora wystawia dobra opinie na ten hotel jest osobą fikcyjną, nie ma nawet osoby którą mogłaby sobie wymyślić i wstawić że ta opinia z jej strony byłaby dobra:)

Była
@Były pracownik

Jedna osoba pisze pozytywne komentarze. Nie znam nikogo kto był zadowolony z pracy tam, każdy ucieka z tego miejsca. Myślę że powinno się powiadomić telewizję np Sprawa dla reportera lub Uwaga. Ludzie trzeba zrobić porządek. Proszę kto tam pracował niech napisze na forum. Nie dajmy się właścicielce pisać tu pozytywnych bzdur!!

Stefan
Klient
 Pytanie
@Były pracownik

A ile dostałeś kasy za te opinię? Pani Prezes to dwubiegunowa osoba z totalnym brakiem szacunku do ludzi.. Krzyczy o wszystko nawet jeśli to nie Twoja wina.. jest tak hardkorowo że nawet kucharze uciekają.

Elżbieta Lenart
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Bardzo dziękuję za swoja opinię .Rozumiem ,że boisz się były pracowniku napisać swoje nazwisko aby nie dopadł Ciebie też Hejt tylko dlatego ,że byłeś solidnym pracownikiem i miałeś ze mną dobry kontakt ? Pozdrawiam i życzę powodzenia .Elżbieta Lenart

10
Elżbieta Lenart
Pracownik
@byla

Były Pracowniku . Naprawdę nie musisz mnie lubić . W pracy należy pracować efektywnie gdyż na tym polega praca . Jestem konkretna i być może wymagająca , a niestety po kilku przypadkach litowania się nad problemami pewnych pracowników nie mam zamiaru więcej byc wykorzystywana . O tym jak pomagam niektórym nikt nie napisze i nie podziękuje mi . Dziwne jakie jest zachowanie ludzkie . Nie będę się więcej wręcz litowała nad nikim tez przez podobne wpisy . Moim obowiązkiem jako udziałowca i członka zarządu jest dbać o spółkę obligatoryjnie też osobiśćie gdyż nikt nie ma prawa mi tego zabronić ani wymagać innych zachowań bo komuś się nie podoba mój głos czy stukanie obcasami ..Każdy ma swoje role do wykonania . Pozdrawiam naszych obecnych i byłych lojalnych pracowników .Elżbieta Lenart

8
Maria S,
Były pracownik
@Stefan

P. Ela jest osobą niezrównoważoną a hotel nie odpowiada standardom .

D
Były pracownik

Miała okazję pracować w tym przybytku bożym. Na szczęście od jakiegoś czasu jestem wolnym człowiekiem. Jednak zobaczyła że hotel ponownie wrzucił ogłoszenie iż szuka pracowników. Czytając te wszystkie negatywne opinie. Muszę się z nimi zgodzić. Atmosfera pracy jest tam bardzo zła, jeśli nie tragiczna. Ciągłe krzyki P. Elżbiety. W celu wyjaśnienie nie rozumiem czemu wszyscy piszą o niej Pani prezes, jeśli zgodnie z obecną sytuacją jest to vice-prezes i tak należy ją tytułować. Osoba, która ma swój pogląd, na dany temat i uważa że tylko ona ma rację, każdy kto myśli inaczej, lub jest inaczej nauczony, musi się przestawić na jej punkt patrzenia. Inaczej będzie stygmatyzowany. A poprzedni pracodawcy albo managerowie, z miejsca pracy z którego przyszedłeś, zostaną nazwami kretynami lub określeni że nie mają o niczym pojęcia. Pani Elżbieta potrafi, bardzo dobrze udawać zwłaszcza przed gości, jaka to jest miła i cudowna. Będzie się śmiać i żartować, przy nich, a będąc sam na sam z pracownikami pokazuje swoją prawdziwą twarz. Miejsce miało by może i potencjał, gdyby nie ciągła rotacja. Tam ludzie pracują dłużej, tylko dlatego iż mają blisko lub nie chce im się szukać czegoś innego. Nie ma tam stałej ekipy, tak jak wielokrotnie pada w wypowiedziach P. Elżbiety, ciągłe ruchy na kuchni, recepcji czy gastro w sensie serwisu. Dłużej może pracuje tam z 5 osób. Jesli teraz nawet nie mniej. Co do pozytywnych opinii pracowników, na temat tego miejsca pracy, są to opinie pisane przez pracowników, na polecenie. Potwierdzone osobiście przez kilku pracowników w rozmowie. Także jeśli ktoś będzie chciał tu pracować, musi być bardzo odporny psychiczniej, żeby się nie dać zastraszyć, ani ulec manipulacji. Lub drugie rozwiązanie, będzie musiał chodzić z P. Elżbietą krok w krok, ciągłe słuchać jej "pasjonujących" wywodów, oraz donosić na innych. Także wyjścia masz dwa, ciekawe które wybierzesz. Jednak ja polecam bramkę numer 3 czyli inne miejsce pracy. Mam nadzieje że Pan prezes, w końcu z mądrzeje i spłaci Elżbietę, bo inaczej to miejsce i jego opinia się nigdy nie zmieni.

Elżbieta Lenart
Pracownik
 Pytanie
@D

SZANOWNY PISZĄCY OPINIĘ . DZIWNA JEST TA OPINIA I OPIS SUGERUJĄCY SPŁATĘ Y WSPÓLNIKA ? MAM PYTANIE KIEDY I NA KOGO KRZYCZAŁĄM ? MAM TEŻ PYTANIE CZY PRACOWNICY STALI I CI BYLI KTÓRZY ZWOLNILI SIĘ Z RÓŻNYCH POWODÓW BO MAJĄ DO TEGO PRAWO GDY WYJEŻDZĄJĄ LUB ZAKŁADAJĄ SWOJE FIRMY ZNAJĄ MNIE Z INNEJ STRONY RACZEJ OSOBY POMOCNEJ I WESOŁEJ ORAZ PRACOWITEJ I WYBACZAJĄCEJ WIELE ALE TEŻ WYMAGAJĄCEJ I DAJĄCEJ PREMIE ?

11
D
Pracownik
@Elżbieta Lenart

Prostsze chyba jest powiedzieć na kogo nie. Nie wiem dlaczego pani kłamie i wybiela się. Jest to przykre, zwłaszcza że nie jest pani 5 letnim dzieckiem. Które przyłapane na czymś będzie się wypierać. Jednak widzę, przyjęta tutaj polityka, że wszyscy którzy piszą te opinie to kłamcy i osoby próbujące oczernić Pani osoby. Niestety, prawda jest taka że cała małopolska zna Lenart i P. Elżbietę. A powiedziałabym że już od kilku lat, nie tylko. Negatywna opinia o tym miejscu ma szerokie spektrum. No wydaje się to jedyne rozwiązanie, restart tego co było i zaczęcie od początku, mam na myśli spłatę. Co do pracowników którzy uważają że jest Pani wesoła i wybaczająca ich jest może 0,01% całość. I to są te osoby, które chodzą ja świta za królową, na wszystko przytakują byle by tylko uciec z radaru. I kogoś innego podkopać. Przyznam, szczerze o premii od Pani, nie słyszałam, chyba że w stosunku do osób, o których mowa powyżej. Natomiast, do chęci obciążania pracowników za wszystko jak najbardziej, do kłamania w żywe oczy jak najbardziej. Proponuje obudzić się ze swojego snu, która od kilku lat pani śni, że wie wszystko najlepiej.

BYŁA XXL
Pracownik
@D

Witam, jest szansa, ponieważ zaczyna się sprawa sądowa, że kiedyś się to skończy (niestety wiadomo jak pracują Sądy, ale pierwszy krok został wykonany przez Prezesa) i nareszcie Pani EL nie będzie miała wstępu do tego hotelu.

JJ
Były pracownik
@BYŁA XXL

Trzymam kciuki, żeby rzeczywiście tak było.

Maria S.
Były pracownik
@D

Dokładnie

MAJAC PRAWO DO ANONIMOWOSCI

HOTEL SPELNIA OCZEKIWANIA GOSCI, NATOMIAST WLASICIELE? TO JEST PORAZKA. JEDEN WIELKI MOBBING ZE STRONY PANI PREZES ORAZ CO GORSZE - MILECZENIE PANA PREZESA, KTORY SWOJE ZA USZAMI TEZ MA. I PANI ELZBIETO - OPINIE MAJA DO SIEBIE TO PRAWO ZE MOGA BYC ANONIMOWE - SKARGI POWINY BYC PODPISANE ABY MOZNA BYLO JE UZNAC ZA PRAWDZIWE.PANI ODPISYWANIE JEST NAJGORSZA RZECZA, JUZ LEPIEJ BY BYLO GDYBY ZADEN PANI KOMENTARZ SIE TUTAJ NIE POJAWIL. DODATKOWO PROSZE ZADAC SOBIE PYTANIE CO JEST NIE TAK ZE MACIE TAKA ROTACJE PRACOWNIKOW? MOZE WARTO ZOBACZYSZ SOBIE W LUSTRO I SZCZERZE NA TO ODPOWIEDZIEC? MOBBING, SZANTAZ, KARY FINANSOWE, LEKCEWARZENIE PRACOWNIKA JAK I GOSCI!!! NIE POLECAM PRACY W TYM MIEJSCU, JEZELI MACIE ZA GROSZ SZACUNKU DO SIEBIE - NAPRAWDE LEPIEJ ZARABIAC MNIEJ A NIE STRESOWAC SIE CZY WOGOLE DOSTANIECIE WYPLATE, CZY KTOS WAM ZA COS POTRACI NIE MOWIAC O TYM ETC.

Anonim
@MAJAC PRAWO DO ANONIMOWOSCI

Zwłaszcza, że te odpowiedzi to istny bełkot:moja ekipa jest sprawdzona, każdy ma prawo do błędów, jestem jaka jestem itp itp,. Myślę że mamy tutaj typowy przykład przerostu formy nad treścią połączony z zaburzeniami na tle własnej oceny pani prezes. Wg mnie osoba ta, która dodatkowo uważa się za mecenasa sztuki, kultury(sic!) jest uosobieniem jednostki w naturze samej bardzo słabej, chwiejnej emocjonalnie na co niewątpliwie miał wpływ wydarzenie/wydarzenia z przeszłości. Teraz osiągnowszy jakąś tam pozycję (pewnie nie dzięki sobie) odgrywa się za wszystkie swoje porażki na obecnych pracownikach. No cóż drogi pracowniku, jeśli to czytasz zastanów się czy warto tracić tak cenny obecnie czas, czy warto iść w parze z kimś kto i tak nie da Ci tego co kiedyś będzie przynajmniej miłym wspomnieniem, o satysfakcji nie wspominając.

JJ
Były pracownik
@Anonim

To prawda, straszny belkot

Pracodawca

 Aktualność
Bardzo dziękujemy za życzenia zarówno te świąteczne jak i noworoczne. Pozdrawiamy wzajemnie  i zapraszamy serdecznie do skorzystania z naszych usług . Mamy nadzieję ,że panika i zamknięcie hoteli oraz gastronomii  w związku z Covid 19 jak najszybciej  wróci do stanu  sprzed roku 2020
Elżbieta Lenart
Kandydat

WSZYSCY CZYTAJĄCY POMMO WSZYSTKO ŻYCZĘ WSZYSTKIM SZCZĘŚLIWIEGO NOWEGO ROKU 2021 Z REFLEKSJA I ZADUMA CO W ZYCIU JEST WĄZNE . OBY WAS NIGDY NIE OPUSZCZAŁO SZCZĘŚCIE I ZDROWIE DOPISYWAŁO ,. ABYŚCIE LICZYLI TYLKO NA SIEBIE , POLUBILI TEZ SIEBIE I SWOJA PRACĘ BO "bez pracy nie ma kołaczy " Z POKORĄ PODCHODZILI DO ZDARZEŃ JAKIE WAS SPOTYKAJA ABY SCIE NIE BYLI OBOJETNI NA CIERPIENIE INNYCH W TYM BIEDNYCH ZWIERZĄT NIEWŁAŚĆIWIE TRAKTOWANYCH LUB TYCH DZIKICH . DLATEGO MAM PROŚBĘ O NIE UŻYWANIE RACY I PETARD BO MOGA TEŻ BYĆ NIEBIEZPIECZNE DLA WAS SAMYCH . ZYCZĘ WAM ABY NOWY ROK PRZYNIÓSŁ WAM MNÓSTWO MIŁYCH NIESPODZIANEK , WYMARZONEJ MIŁOŚCI I PRAWDZIWYCH PRZYJACIÓŁ NAWET NA ODLEGŁOŚC .OBY WAM NIGDY NIE ZABRAKŁO CHLEBA , CIEPŁA I RADOŚCI W SERCU. ZANIM ZRANICIE KOGOŚ SWOJĄ BUTA EGOIZMEM PAMIETALI ,ŻE W ŻYCIU WSZYSTKO MA SWÓJ POCZATEK I KONIEĆ WIĘC WARTO PRZEZYĆ ŻYCIE GODNIE I SZCZĘSLIWIE . TYM , KTÓRYM POMOGŁAM OBY NIGDY NIE POTRZEBOWALI WIĘCEJ POMOCY I BYLI SILNI SAMI , TYM KTÓRYM WSKAZAŁAM DROGE ABY ZROBILI I TAK JAK UWAŻAJĄ BYLE GODNIE I W ZGODZIE ZE SOBĄ TYM KTÓRYM POKAZAŁAM DRZWI ABY USZANOWALI TEN FAKT . NIEKTÓRYM ŻYCZĘ ABY WYDOROSLELI I BYLI DOBRYMI LUDZIMI I GDY PATRZĄ W LUSTO ABY NIE CIESZYLI SIĘ Z FAKTU ,ŻE KOMUŚ DOKOPALI TYLKO Z TEGO KOMU PODALI RĘKĘ , KROMKĘ CHLEBA LUB PODUSZKE I KOC GDY NIE MIELI GDZIE MIESZKAĆ BO CZYNIENIE DOBRA CZYNI NAS CZŁOWOEKIEM , A NIE OKRADANIE KOGOŚ , OKŁAMYWANIE CZY OPLUWANIE .KAŻDY MA SWOJE ROLE W ZYCIU WIĘC ŻYCZĘ WAM ABYŚCIE SWOJĄ CIĘZKĄ PRACĄ DOSZLI TAM GDZIE MARZYCIE I OSIAGALI CELE TYLKO NIE ZA WSZELKĄ CENE . JESTEM SZCZĘŚLIWĄ OSOBĄ, SPEŁNIONA I MAM POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI TYM BARDZIEJ ,ŻE TAK WIELE OSÓB JEST MI PRZYJAZNYCH NIE TYLKO OD ŚWIĘTA ZA CO BARDZO DZIĘKUJE I , A ZWŁASZCZA ZA TO ,ŻE MÓWIĄ MI I PISZĄ IŻ MAJĄ MNIE W SWOIM SERCU . WZAJEMNIE MOI DORDZY I KOCHANI Z CAŁEGO SERCA POZDRAWIAM NOWOROCZNIE I NIECH BĘDZIE CO MA BYĆ . ELŻBIETA LENART

18
Erudyta
Pracownik
@Elżbieta Lenart

Rany Julek, co za bełkot i niechlujstwo. Czytanie tego jest torturą dla oczu i rozumu.Zanim coś następnym razem Pani opublikuje proponuję dać to do redakcji przynajmniej jakiemuś licealiście z Wieliczki.

Elżbieta Lenart
Kandydat

SZANOWNI PAŃSTWO ; NASI GOSCIE , PRZYJACIELE HOTELU , PRACOWNICY , BYWALCY . NASZYM SYPMATYKOM , KONTRAHENTOM , PAROM NOWOŻEŃCÓW CZY NASZYM BYWALCOM WIECZORKÓW TANECZNYCH , TYM , KTÓRZY ODBYWALI SWOEJ ROCZNICE , URODZINY CZY KOMUNIE DZIECIAKÓW , OSOBOM KONCERTUJĄCYM CZY PRACUJĄCYM PRZY WYDARZENIACH , NASZYM GOSCIOM LUB TYM , KTÓRZY ZAMIERZAJA NAS ODWIEDZIĆ , NASZYM STAŁYM PRACOWNIKOM LUB PRACUJĄCYCH Z OKAZJI ZBLIŻAJĄCYCH SIĘ ŚWIĄT CHCIALABYM ŻYCZYĆ RADOSNYCH I RODZINNYCH ŚWIĄT BN , SUPER KAMERALNEJ BYĆ MOŻE PRZYMUSOWEJ DOMÓWKI SYLWESTROWEJ 2020/2021 , A NAJWAZNIEJSZE ŻYCZĘ ZDROWIA BEZ WIRUSIKA I INNYCH PRZYPADŁOŚCI W NOWYM ROKU . OBY PAŃSTWA TROSKI ZNIKNĘŁY I DOPISYWAŁO SZCZĘŚCIE , FART I ABY PANSTWA NIE DOSIĘGNĄŁ HEJT , PLOTKA , OBMOWA , DONOSZENIE , A OTACZALI TYLKO DOBRZY LUDZIE NIE TYLKO DLA SIEBIE . OBYŚCIE PAŃSTWO ODWAŻYLI SIĘ SPEŁNIAĆ SWOJE MARZENIA ALE TEZ PODEJMOWALI DECZYJE ODWAŻNIE NIE ŁUDZĄC SIĘ ,ŻE BĘDZIE LEPIEJ , CZASAMI NORMALNIE , PRZYZWOICIE ,ŻE BĘDZIECIE SZANOWANI JAKO ŻONA CZY MĄŻ , PRACODAWCA ,KOLEGA , ŻE PRZYJACIEL JEST PRZYJACIELEM BO MOŻE OKAZAĆ SIĘ INACZEJ , A OBOK WAS JEST KTOŚ TAKI KOGO NIE ZAUWAŻACIE . DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE ŻYCZENIA , TEZ MAILE NAWET OD WYKONAWCÓW BUDÓW JAKIE PROWADZIŁAM CZY KONTRAHENTÓW Z POPRZEDNICH FIRM , OD BYŁYCH PRACOWNIKÓW , GOŚCI I NOWYCH ZNAJOMYCH CZASAMI PRZYPADKOWYCH . RÓBMY SWOJE BO JAK OSTATNI ROK POKAZUJE NIE MA NIC STAŁEGO .WAŻNY JEST GEST UŚCISK DŁONI , USMIECH, PRZYTULENIE I ZYCZLIWOŚC . FORMA MAILOWA , LAIK TO NOWE CZASY I DZIĘKUJĘ TEŻ ZA NIE . ELZBIETA LENART CZŁONEK ZARZĄDU I PEŁNOPRAWNY UDZIAŁOWIEC SPÓŁKI , W KTÓREJ SKŁAD WCHODZI HOTEL LENART****

19
R.K
Były pracownik

Drogi pracowniku, gdybym miał strzelać, kto pisał ten tekst, to strzelałbym, że jest to pani Ela w swojej osobie :) Zbyt wiele maili się naczytałem, by nie rozpoznać jej retoryki. Pisałem w korespondencji mailowej recepcyjnej jeszcze, że mam lepsze rzeczy do roboty niż żalenie się publicznie, a gdyby już to nie byłbym anonimowy - jak teraz :) Ma Pani niby możliwość sprawdzenia kto napisał te treści, to proszę. Proszę użyć swoich możliwości i nie oceniać anonimowych wypowiedzi własnymi osądsmi :) Jedyna szansę jaką dostałem, to wykorzystałem uciekając z tego miejsca i mam nadzieję że reszta też pójdzie mym śladem. :))) Pozdrawiam serdecznie. R. Kaczor

ZGT
Były pracownik

Zagadzam się z większością zamieszczonych tutaj opinii- tych negatywnych oczywiście- bo nikt pracujący w tym miejscu nie napisałby pozytywnej opinii z własnej woli. Właścicielka jest osoba niezrównoważoną psychicznie. Krzyki i poniżanie pracowników jest w tym miejscu codziennością i to przy gościach. Zresztą goście również bywają podobnie traktowani. Kilkutygodniowy okres wypowiedzenia na umowie - jak pani prezes tłumaczy aby pracownik z dnia na dzień nie oznajmił, ze nie pojawi się w pracy- gdyby nie panowała tam taka nerwowa atmosfera nikt by nie porzucał swoich obowiązków z dnia na dzień. Ciagle telefony od pani prezes o każdej porze dnia i nocy, nawet poza godzinami pracy. Donoszenie na pracowników przez „koleżanki i kolegów z pracy”- pani prezes wymaga aby pracownicy opisywali konfliktowe sytuacje między nią a innymi pracownikami, których byli świadkami. Pracownicy musza robić wszystko niezależnie od stanowiska- sprzątać pokoje, przygotowywać obiady, obsługiwać bar, kelnerowac na śniadaniach, przygotowywać śniadania, obsługiwać recepcje, naprawiać ciagle psujące się sauny i inne elementy wyposażenia strefy spa- jednak nie ma dodatkowe wynagrodzenia za dodatkowe obowiązki. Według jednej z opinii ktoś stwierdza, ze pracownicy recepcji/ pokojowe chcą pomoc na kuchni jednak nikt nie pyta o to czy chce pomoc tylko z góry narzucane są dodatkowe zadania. W kuchni brud a gościom podawane jest stare jedzenie. Pani prezes twierdzi, ze pamięta dokładnie co mówi( problem w tym, ze w ciągu kilku minut potrafi powiedzieć kilka wzajemnie wykluczających się wersji) a pracownicy nie słuchają i są cytując idiotami i kretynami. Nie wiem kogo pani prezes ma na myśli pisząc o stałych pracownikach tym miejscu- chyba tylko siebie wspólnika i synów bo nikt inny nie jest w stanie wytrzymać tam dłużej. Ogłoszenie o pracę do tego miejsca wystawiane jest średnio raz w miesiącu co potwierdza ogromna rotacje pracowników. Nikomu nie polecam tego miejsca - ani kandydatom ani gościom. Z niecierpliwością czekam na komentarz do mojej opinii od pani prezes. Nie pozdrawiam rodziny państwa L. Ps Mam nadzieje, ze to miejsce kiedyś zakończy swoją działalność a panią prezes ktoś potraktuje tak jak ona traktuje innych- bez szacunku i arogancko. Były pracownik

Nick
Były pracownik
@ZGT

Ogłoszenie raz w miesiącu bo nie trzeba pracowników przez pandemie. W czasach normalnego funkcjonowania i pełnego oblozenia ogłoszenia były wystawiane codziennie. Naprzemiennie kelner, recepcjonista, kuchnia. Na recepcji byla najmniejsza rotacja, mieli fajna kierowniczke i spoko atmosferę. Zgrany, w miare stały team na recepcji był do momentu odejścia kierowniczki, która swoją drogą obrywala za wszystko. Ja byłem barmanem i przez cały okres pracy (niecałe 2 lata) poznałem więcej osób niż podczas 12 lat edukacji w szkole. Nie polecam.

pracownik
Pracownik
 Pytanie
@ZGT

Drogi R. :) coś ci się w główce porobiło, wracaj sobie nad morze "być może" Cie tam zechcą gdzie byłeś. U nas narozrabiałeś, pokazałeś swoje ja a wiesz ze u pani Prezes prędzej czy pozniej to wyjdzie. I tak miała duzo cierpliwości do Ciebie,. Z taka arogancja i kultura i belkotem i przekomarzaniem się i szukaniem popleczników zamiast pracować.umowę świadomie podpisywaleś czy ktoś Cie zmuszal? Jak byłeś szkolony przez Panią Prezes to było fajnie ?Czy E.L. Ma prawowydawac rozne polecenia jak to w hotelu? Mamy COVID i niektóre hotele są zamnkiete w innych pracuja tylko menagerowie, Dostałeś szansę nauki prawdziwego hotelarstwa i jej nie wykorzystales. Zgadnij kto Ci odpisal?

12
Elżbieta Lenart
Kandydat
 Pytanie
@ZGT

Już Pan z nami nie pracuje po tym jak pobrał gotówkę , i nie wystawił ani paragonu ani faktury z NIP. Cóż komentować Pana opis , treść maili gdy wdawał się Pan ze mną w dysputy odwołując się do decyzji Prezesa itd gdy poprosiłam tez Pana o opuszczenie hotelu . Ile prawdy jest w tym co opowiadał o poprzedniej pracy i doświadczeniu ? Nic dodać nic ująć standard z tą pisaniną byłych pracowników gdyż znany mi też z innych sytuacji mnie opisujących gdy zwracałam uwagę lub interweniowałam przy innych nieprawidłowościach gdyż taki mam obowiązek i prawo . Wyraziłam zgodę na nagrywanie rozmów bo mam dość pomówień , agresji , podnoszenia głosu i tłumaczenia się non stop pokrętnie i co się okazuje ,że nagle nie chcecie być nagrywani ? Szkoda pisaniny i słów na podobne zachowania i anonimowe wpisy ZGT .

10
Pracownik
Pracownik

Widzę, że nic się nie zmieniło. Dalej jest niezrównoważona psychicznie. Powinna się leczyć na oddziale zamkniętym. Jest zagrożeniem dla otoczenia.

2
Bombka
Kandydat

Mysle, ze jak ktos nawet nie pracowal u tej pani ani nie byl gosciem hotelu, to po samych jej wypowiedziach na tym forum zniecheci sie skutecznie do jakiejkolwiek wspolpracy.

Zostaw merytoryczną opinię o HOTEL LENART - Wieliczka

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

HOTEL LENART