Opinie o Duży Ben Sp. z o.o. w Poznań

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Duży Ben Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Duży Ben Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Duży Ben Sp. z o.o. w Poznań

Ajent
Inne
 Pytanie

Chętnie bym zobaczył kalkulator premi za wyjątkowość szanownych " Góru" . Obciąć szarym , a zabrać sobie , bo słupek musi windować w górę.....Dramat Od stycznia każdy przeciętny pracownik będzie zarabiał , więcej niż nam zaproponowano. To jest skandal, odpowiedzialność , zaangażowanie, zatrudniamy ludzi , płacimy zusy podatki. Kto z was nie umie liczyć? Obroty zależą od Was ,od Cen przede wszystkim, a nie od bonu za 5 zł .. z którego prawie nikt nie korzysta ( ale mamy narzędzia) śmiech na sali. My wplywu na ceny nie mamy, dajcie ceny niższe to i obrót wzrośnie.

Robi sie ciekawie
Inne
 Pytanie

Jak Wam się podoba wykaz nowego wynagrodzenia które rozsyłają na maile? Normalnie trzeba szykować konwoje na pieniądze jak będą wysłać wynagrodzenia. A gdzie aneksy do umów za niedziele które są otwierane za 150 zł brutto. Czy ktoś z Ajentów ma taki zapis w umowie?

Inżynier
Inne
 Pytanie
@Robi sie ciekawie

Co to są za pieniądze proponowane? Czy jedna czy druga tabela to żart i wciąż straszne obniżenie wynagrodzeń w porównaniu do aktualnych + co po nowym roku z podwyżkami minimalnych? Żart!!

ajentka
Pracownik

Panie Michale F. jak ja bym pragnęła Pana spotkać na ulicy . Moje marzenie

Ajentka
Inne

Decyzja jaka ogłosił Pan F. musi zostać nagłośniona. To (usunięte przez administratora)w biały dzień. To(usunięte przez administratora). Za ciężką pracę nas i naszych zespołów zostajemy pozostawieni bez środków do życia od 2024r. Twórzcie grupy prywatne , łaczmy się , zgłaszajcie naruszenia na (usunięte przez administratora) Im więcej Nas tym lepiej . To sprawa , która nadaje się do mediów. jest to celowe obniżenie pensji przy znaniu obrotów celu i możliwości ich realizacji. Ja zgłoszę wszędzie gdzie sie da , czy to coś da , czas pokaże . Musimy popsuć opinie panu F bo to dzieki nam Benki żyją , aklienci wracają

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko DORADCA KLIENTA Duży Ben Starogard Gdański oferowane przez firmę Duży Ben Sp. z o.o.? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Observer@
Inne

Sieć sklepów Duży Ben zaczęła się zwijać od momentu w którym dyrektorem generalnym został pan florkiewicz. Kompletny chaos organizacyjny, brak osób decyzyjnych i odpowiedzialnych za poszczególne działy. Za wszelkie problemy obwinia się ajentów - natomiast „góra” jest nieomylna!!!!!! Przy narzutach rzędu 30-40% trudno być konkurencyjnym na rynku. Zasada jest prosta - niska cena robi obrót i przyciąga klienta - nie trzeba wtedy żadnych paczkomatów i lotto. Ale firma chciała by się wzbogacić na skróty - to nie działa. I nie trzeba do takiej wiedzy być super menadżerem . Działania firmy zmierzają do sprzedaży sieci a ostatnie działania polegające na obniżeniu dochodów ajentów o przynajmniej polowe ma na celu sfinansowanie bezkosztowo otwarcia nowych sklepów i sprzedaży brandu. Nowe sklepy sfinansują ajenci - nie trzeba brać kredytów a sprzedaż to czysty zysk Rada nadzorcza doskonale wiedziała o tym - nie bez powodu wybrano Florkiewicza. I niech ajenci którzy robią obrót powyżej 100000 netto nie myślą że mogą spać spokojnie bo przy obecnej wiarygodności kierownictwa dziś dostaną rzekome wsparcie ale jutro oni będą następni (usunięte przez administratora)dzisiaj duży ben to tonący tytanic i nic już tego nie zmieni bo marka idzie pod młotek

Adam
Inne
@Observer@

Zgadza się. Jednak tak (usunięte przez administratora) działania jakie robią w tej chwili mogą zaniżyć obrót grupy, co spowoduje wahania decyzyjne przy sprzedaży. Wizerunku marki jako złego pracodawcy nie będzie można tak szybko odbudować. Doskonale też wiemy, że klienci nie chcą robić zakupów w marce, w której źle traktuje się pracowników lub współpracowników. Potwierdziło to obrót Żabki w czasach gdy miała negatywny Employer branding. Dlatego dziwią mnie te (usunięte przez administratora) ruchy tego zarządu. To jest (usunięte przez administratora) ruch. Ja nie zdecydowałbym się kupić takiej marki, w której robi się taki (usunięte przez administratora). To jest później masa kasy na wyprostowanie tego.

Observer@
Inne
@Adam

Te kilka tabelek które przedstawił supermenager na spotkaniu było na kolanie pisane i dla żadnego ajenta nie było ani wiarygodne ani wiążące - czym więcej ajentów nie podpisze ewentualnych aneksów tym większy problem będzie miał pan florkiewicz -pomijając już aspekty prawne - takie działanie pozwala kierować sprawy na drogę sądową - dodatkowo to duży ben niewywiązuje się z umów z ajentami i regularnie łamie ich postanowienia - co daje podstawy do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym

Dori
Pracownik

Zachęcam do zgłaszania nieprawidłowosci w Dużym Benie na podstawie dyrektywy o sygnalistach. Aby to uczynić musicie wygooglowac grupa Eurocash, kontakt, zgłosić naruszenie. Dyrektywa o sygnalistach zobowiązuje, aby podmiot zajął się nieprawidłowościami. Link do strony: https://www.grupaeurocash.pl/kontakt To co się dzieje w głowie się nie mieści. Serdecznie Was zachęcam, zgłaszajcie tam wszystko. Tego chamstwa nie można tak zostawić. Odebrano mi godność. Włożyłam tyle serca i sił w mój sklep, a dzisiaj jest są to podziękowanie. To jest zwyczajnie obrzydliwe.

Dori
Inne

Nie weszła, ale sieć Grupa Eurocash wdrożyła już rozwiązania dotyczące sygnalistów. Oznacza to, że wszelkie zgłoszenia powinny być rozpatrywane, gdyż grupa przyjęła już ten obowiązek.

Agent że stażem
Pracownik

To co zdarzyło się 5.12 w relacji zarząd Dużego Bena - Agenci nikt już nie naprawi. Absolutny skandal tak potraktować ludzi którzy codziennie ciężko (usunięte przez administratora)aby średnio rozgarnięci manago w centrali mogli zaparzyć sobie kawę siedząc sobie wygodnie w fotelach we własnych domach bo przecież pracują najczęściej zdalnie. I oto Ci zapracowani managerowie wymyślili sobie że czarna masa będzie od stycznia pracować nie tylko za darmo ale jeszcze będzie dopłacać w wielu przypadkach do interesu. Panie F. oby to co Pan ogłosił we wtorek było ostatnią decyzją jaka podjął Pan w tej sieci. Pańskie miejsce jest co najwyżej w jakiejś sieci Społem i to na głębokiej prowincji z jakiej zresztą Pan pochodzi. Życzę powodzenia w przyszłym roku Panu i Pana nieudolnym współpracownikom, których kompetencje i brak profesjonalizmu widzieliśmy w trakcie wtorkowych pseudo prezentacji, kiedy nasze sklepy przejmą przypadkowe osoby. To co zobaczyliśmy we wtorek pokazuje jak na dłoni że nie ma Pan bladego pojęcia jak działają sklepy w sieci Duży Ben a za takie coś wylatuje się w normalnej firmie na zbity pysk. Do tego dochodzi jeszcze robienie idiotow z ludzi których wybraliśmy do Rady Agentów. Oszukał Pan ich a nas próbuje okraść. Na szczęście większość z nas nie da się porobić a Panski negatywny wizerunek może kiedyś przeszkodzić w karierce czego z całego serca życzę

Lolek
Pracownik
@Agent że stażem

Po roku pracy w Dużym Benie, jestem przekonany, że WSZYSCY AJENCI, powinni przejść do Żabki. Lepsze pieniądze, (2x większe) i centrala jest ludzka (poszli po rozum do głowy i od długiego czasu zatrudniają pracowników "od zera"), lepsze warunki pracy. Walić idiotów, którzy zarządzają Dużym Benem. Nie spotkałem się nigdy (a pracowałem w Ferrari, Empiku, Play'u i prowadziłem Żabkę, no i po nie powodzeniu w ropuszce, poszedłem do Bena) z takim zarządzaniem... Takim nawet przedszkolnym zarządzaniem. Dopóki ameby... przepraszam, napiszę, by te (usunięte przez administratora) z centrali pojęli... Dopóki te wyzerowane (usunięte przez administratora) idioci, korpo-szczury, będą decydować o losach Dużego Bena, to w ciągu roku, nie ma ich na rynku. :) Z takimi zjebami nie ma co współpracować. Jedynie szkoda, że z fajnego marketu, chciano zrobić drugą "Źabkę". Zero słuchania pracowników, oni są mądrzejsi. No to są. Wszyscy z tych (usunięte przez administratora) się śmieją. :P

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

zue z warszawy
Pracownik
 Pytanie

Dzień dobry, Pan Łukasz audytor i w chwili obecnej nie wiem kto? (szef wszystkich szefów w tej organizacji...?) raczej nie pomoże.., jego kręgosłup moralny jest zbyt nadwyrężony...., w związku z piastowaniem tak odpowiedzialnego stanowiska, Prawda Panie Łukaszu? Jak to jest czerpać korzyści z tej funkcji..?

Danny
Pracownik

Drodzy Ajenci. Po spotkaniu z florkiewiczem jasno wynika, że ów osobnik i spółka ma Was wszystkich delikatnie mówiąc w poważaniu. Pracując w poprzedniej poznańskiej spółce zrobił z kolesiami identyczny ruch co doprowadziło do rezygnacji z żabek naprawdę wielu pracowitych ajentów. W efekcie sieć nie mając rąk do pracy zaczęła werbować ukraińskich przybyszy. Dzisiaj namacalnie widać, że w Benie będzie prowadzić podobne działania. Po jakimś czasie znajdą pewnie tańszą siłę roboczą, która nie zna podstaw funkcjonowania ZUS i US w Polsce. Amen

agent
Pracownik
 Pytanie

Dnia 5.12.23 r. odbyło się zebranie półroczne Agentów. Długo czekaliśmy na nie, ponieważ stawki za godzinę dla pracowników rosną i bardzo zależało nam na podwyżkach z racji, że firma @Pracodawca Duży Ben nie robiła ich od kilku lat. Długo zajęło firmie przeliczanie czy ich na to stać. W końcu podjęli decyzję. Zabrali gwaranta, którego mamy w umowach i uzależnili nasze przychody od obrotu oraz kazali zwalniać pracowników(zdążyliśmy nagrać). Co to oznacza? To oznacza, że zostaliśmy oszukani. Setki ludzi do zwolnienia, ponieważ agentów nie będzie stać na ich utrzymanie! Sklepy dzielą się na te z trafioną lokalizacją i na te z nietrafioną. Obrót zależny od ilości klientów, każdemu zależy aby jego sklep miał tych klientów i walczy codziennie aby tak było. Różnice między sklepami to nawet 100 tyś obrotu! Zamiast zamknąć nierentowne sklepy to chwalą się ile to oni nie otworzyli bo statystyki muszą się zgadzać. Osoba, która stoi za tym wszystkim to Florkiewicz. Od lat utrzymywany przez Eurocash. Nie wiedząc czemu? Akcjonariusze powinni się tym zainteresować bo straty będą bardzo duże. Dyrektor mówi, że mają duże rachunki za prąd! My k... też! Nie mają pieniędzy czy co? Gdzie są wyniki Florkiewicza??? nie ma??? No jak się nie ma to trzeba komuś zabrać. Aleś wymyślił, patrzcie Państwo. Co on tu robi? Z Dużego Bena chce usilnie zrobić Żabkę po co ? Żabka to żabka ma swój pomysł na siebie. Wymyśl coś lepszego. Duży Ben miał swój. To naprawdę BYŁ dobry pomysł. Klienci byli zadowoleni. Teraz są zniesmaczeni widząc co się dzieje. To nasi stali klienci od lat, osiedlowi i wierni. Teraz już odchodzą bo szybciej zrobią zakupy w Żabce stojąc nawet za osobą zamawiającą hot-doga niż u nas. Albo świadomie prowadzą firmę do upadłości albo ktoś tu pierze kasę. Takich rzeczy się nie robi. Po nowym roku z moich obliczeń będę zarabiać NA RĘKĘ 1350 zł z winy nie trafionej lokalizacji. Proszę Państwa tak to wygląda i taka jest prawda. Pierwszy kwartał nowego roku rozstrzygnie być albo nie być DUŻEGO BENA . W krótce nastąpi wymiana agentów na nie powiem kogo bo nie chce obrażać. Agenci zapraszają na rozmowy potencjalnych nowych agentów.

AJENT
Pracownik

DRODZY AJENCI MUSIMY SIĘ ZŁĄCZYĆ I NAPISZMY PISMO DO ZARZĄDU. MY STRACIMY PIENIADZE ,NASI PRACOWNICY STRACĄ PRACE . PANIE FLORKIEWICZ POWINIEN PAN STRACIĆ PRACĘ ZA TAK NIE PRZEMYŚLANE DECYZJE. A ZA (usunięte przez administratora)RADY AGENTÓW POWINIEN PAN ODPOWIEDZIEĆ. NAWET PAN NIE MA ODWAGI PODNIEŚĆ Z NIĄ TERAZ KONWERSACJI> TCHORZ!!

Janek
Pracownik

Drodzy Ajenci, tak jak nas potraktowano w dniu 05.12.2023 r. podczas spotkania z Dyrektorem jest haniebne i wysoko godzące w nasze osoby. Zgłaszajcie proszę takie zachowanie. Na stronie Grupa Eurocash jest zakładka kontakt, tam mamy zgłaszanie naruszeń lub też formularz kontaktowy gdzie możemy wyrazic swoją opinię. Przeslijmy tam mnóstwo zgłoszeń, może Zarząd się obudzi i zwróci uwagę na nasz los. obniżono nam w sposób drastyczny wynagrodzenie i wbito nam nóż w plecy. Nie pozwólmy na to. Jesteśmy Partnerami, wpłacaliśmy bezzwrotną gotowkę aby funkcjonować w tej sieci, przez lata dawaliśmy z siebie wszystko, aby sprzedaż była na zadowaląjacym poziomie. Nie pozwólmy, aby tak nas traktowano! Jesteśmy PARTNERAMI, nie wyrobnikami za miskę ryżu, bo tyle chcą nam teraz zapłacić. https://www.grupaeurocash.pl/kontakt

Agent
Pracownik

Co do pana Florkiewicza czy Pan przeliczył ,że obstawiając cały etat się nie zarobi na opłaty , podatki, zus. Panie Florkiewicz Pan się obudź bo zniszczysz tą sieć. Zrób z nami zebranie oko w oko, przyjedz, porozmawiaj, posłuchaj postulatów.

Agent
Pracownik

Nie podpisujcie aneksów. My z naszego regionu idziemy z nimi do prawnika. Czytajcie uważnie. To jest działanie na nie korzyść spółki. Jestem zdania że Pan Florkiewicz chyba był otumaniony proponując nam te warunki. Ludzie czy Wy żeście poszaleli. Zastanówcie się co nam proponujecie . Przeliczcie to jeszcze raz. Zastanówcie się!!!!!

Pracownik.
Pracownik
 Pytanie

Pracuje w benku nie od wczoraj. Jestem zwykłym szarym pracownikiem, co prawda w kwestii finansowej się nie wypowiem, jedynie mogę zaznaczyć że mój ajent jest wporzadku. Ale to co widzę przez okres 4 lat, zaczyna mnie przerażać. Na początku fajnie było, szkolenia, fajna ekipa, pomoc wszelkie a z miesiąca na miesiąc dokładane jest nam pracownikom kolejne rzeczy które już przyjemne nie są. Testy z gazetek - co raz głupsze, zastanawiam się kto to układa i po co? Lepsza forma by była ciekawostek - szybciej wpadnie w głowę na dłużej, niż wyliczanie ile to klient zaoszczedzi na zakupach - sam sobie policzy jak będzie chciał. Temat paczek! Chyba nikt tego nie przemyślał, zwlaszcza na małych sklepach. Paczek w okresach świat czy wyprzedaży kończy się tym, że pracownik wywraca się o paczki. Cud że jeszcze nikt się nie połamał. Pomyśl z Lotto... Chyba nie wiele osób chce brać finansowa odpowiedzialność. A pracownik który jest na zmianie, takowa ma. Kolejna rzecz, wysyłki odgórne. Znowu temat miejsca na małym, czy faktycznie się sprzeda? Na moim sklepie od wielu miesięcy potrafią zalegać rzeczy które zeszły w ilościach gdzie mogę na palcach jednej ręki policzyć, wypchnąć to na inny sklep się też nie da, bo tam też zalega. Wszelkie odgórne wysyłki które się nie sprzedają, generują to że zamówienie normlane, jest obniżanie bo stok magazynowy jest zrobiony. Kolejny fakap firmy, co miesiąc jest to samo przy zmianie promocji. Utworzone pierdyliard folderow, gdzie mamy szukać sobie cen promocyjnych. Zamiast wrzucić wszystko w tą jedną glowa stronę. Następna rzecz, promo wchodzą albo nie wchodzą. Podział sklepów na promocję. Po co to?! W takim okresie będzie większa część cięższego alkoholu szła, na prezenty, ale np u mnie nie pójdzie bo ja nie mam tej promocji co sklep dalej. Jestem załamana, bo co raz więcej rzeczy wpada, nie związane z alkoholami. Może faktycznie wrzucmy jeszcze Hot dogi, kawę, albo zróbmy się całkiem jak poczta polska. Tylko trzeba by było zmienić nazwę nie market alkoholowy, tylko "pie*dolnik". No i wisienka na torcie, kiedyś klienci zbierali punkty - więcej wydawali, by mogli potem na koniec roku coś sobie odebrać za te punkty skrzętnie zbierane. Dziś nie dość że próg odbioru jest już kosmiczny za zwykła puszkę harnasia, to w dodatku od kilku dni, został prog odbioru znowu podwyższony, o czym nikt nie wiedział. Tylko to my pracownicy się spowiadamy klientom, my przepraszamy. A wiecie jak człowiek człowieka może zniszczyć psychicznie, jak coś mu się nie podoba, a pracownik jest Bogu ducha winny, bo o niczym nie wie. Jak pracuje mi się bardzo dobrze z moją szefowa, tak polityka dużego bena spadła na psy od momentu przejęcia kierownictwa przez niejakiego F... Żal tyle pozostało.

Tomasz
Pracownik

Brak szacunku do ajantów = brak szacunku do klienta!!! Ajent jest upokarzany przez Zarząd, od nowego roku 2024 zamiast podwyżek, obniżka wynagrodzeń! Zdeptana godność Ajenta i jego pracowników. Nie róbcie zakupów w tej sieci bo kupując cokolwiek przyczyniacie się do traktowania Ajentów poniżej godności i przyzwoitości. Zawsze myślałem, że lata 90 mamy już za sobą, gdzie pracownicy byli traktowani jak woły pociągowe, bez szacunku i bez godnych warunków pracy i płacy. Strasznie się myliłem, jest rok 2023 i robi to Duży Ben w stosunku do Ajentów i w konsekwencji do pracowników Ajentów! Jest to przykre, że grupa ludzi, którzy pozbawieni są logicznego myślenia, którzy są mało wyedukowani o dzisiejszym rynku pracy, widza tylko mały wycinek biznesu. Nie widzą ludzi, którzy ten biznes napędzają. Taki błąd popełniała kiedyś Żabka. Od lat poszli już po rozum do głowy i wiedzą, że ich biznes napędzą ajenci, którzy będą wynagradzani i szanowani z godnością. Duży Ben jeszcze tego nie pojął, jeszcze tego nie zrozumiał. Przyjdzie na to czas, już niebawem jak sprzedaż i jakość obsługi będzie leciała w dół. To kwestia najbliższych miesięcy. Zarządzie Eurocash - obudź się, usuń tych nieudaczników od zarządzania, bo inaczej pójdziecie na dno.

Ajentka
Pracownik

Ajenci zgłaszajcie Dużego Bena do PUP , sanepidu za brak miejsca przechowywania paczek, handel w niedziele, (usunięte przez administratora)koordynatorów w @ podrukujcie wszystko.. Do PUP możecie anonimowo i @. Po otrzymaniu oficjalnego aneksu można wyjśc na droge sądowa bo te warunki sa nie realne.

Inżynier
Pracownik
 Pytanie

Powiem tak, każdy dobry uczynek wraca i każdy zły. Na miejscu osoby, który wymyśliła ten system wynagrodzeń - bałbym się wyjść z domu mając tylu ludzi na sumieniu. Większość została pozbawiona spokojnego życia, BA! Jakiegokolwiek życia.. Nawet pracując jeden etat nie jesteś w stanie się utrzymać, a jeszcze zobowiązania, cokolwiek? ZUS? Podatki? I to przy własnym biznesie? Nie takie jest jego założenie. Zostaliśmy pozbawieni płynności finansowej, został Nam obniżony dochód o ogromne sumy. W skali kilku lat jest to niewyobrażalne. Zamiast podniesienia zarobków w związku z równoczesnym podniesieniem minimalnej od 2024, zostały Nam zabrane pieniądze! Położenie sieci tuż tuż, kto się ma temu przyjrzeć to zapewne się przyjrzy.

Zniesmaczona
Inne

NIE POLECAM !!!!! DNO I WODOROSTY !!! Potencjalny Agencie jeżeli myślisz o nawiązaniu współpracy z Dużym Benem stanowczo odradzam. Agenci traktowani są gorzej niż źle, nakładane są kary za wszystko , zamiast wspierać Agentów i Pracowników "Wysoka Izba" dołuje,, straszy konsekwencjami, nie ma wsparcia w nikim. Wielce szanowna KO zupełnie nie kompetentna osoba , nic nie potrafi , nie zna systemu, wszystko co robi to robi rękoma innych. Jest fałszywa chorągiewka, tam gdzie zawieje tam ona jest. Także na jej pomoc nie ma co liczyć i trzeba na nią uważać. Zmieniają ceny ,promocje kilka razy w miesiącu , niech ktoś kto to wymyślił przyjedzie do jakiegoś sklepu i sam to spróbuje zrobić między Klientem, paczkami, mailami i jeszcze nie wiadomo czym, Co do paczek to jest chore , bo albo stawiają na super sklep z alkoholem , gdzie ludzie chętnie przychodzą i mogą coś się dowiedzieć na temat wybranych produktów , albo jest to jeden wielki magazyn z paczkami . Ludzie ogarnijcie się !!!!! Następny wielki Prezes, który przyszedł nie wiadomo skąd, jego Ego go niestety przerosło, nie zna się na zarządzaniu firmą, wprowadza takie zmiany poprzednia Firma prawie upadła. Zamiast rozwijać super fajne sklepy, gdzie naprawdę ludzie przychodzili, bo były wyjątkowe to zrobił z nich nic innego jak podrzędną tzw. „budę z piwem” i pocztę. Nie rozumiem tylko ludzi , którzy pracują z nim i nie da się mu przetłumaczyć , że to co robi dąży do upadku. Mam nadzieję ,że Agenci przejrzą na oczy i posypią się wypowiedzenia a on niech sam zakasa rękawy i siedzi 24 /7 za marne grosze. POWODZENIA !!!!!

ajent
Pracownik

Od stycznia 2024 to kpina. Każdemu kto chce wpaść w długi polecam współpracę z Dużym Benem! Parasol dla nowych na 3 miesiące a później dopłacaj do ich interesu. Nowy pseudo dyrektor Florkiewicz nie ma pojęcia o prowadzeniu sklepów. Duży Ben skończy jak As -y. Florkiwicz chyba konkurencja cię tu zatrudniła. Mamy lotka a nie spełniamy wymogów prowadzenia takiej działalności. Mamy paczki a nie spełniamy wymogów przechowywania paczek - brak regałów i miejsca. Za wszystkie kary i nieścisłości i twoje wymyły mamy płacić my partnerzy, agenci, ajenci czy też parobki jak chcesz tak nazywaj. Mamy pracować w niedzielę i święta za 150 zł dniówki pilnowania gdzie pracownik ma więcej jakaś kpina. Każdy kto chcę prowadzić sklep niech ucieka jak najdalej. Kiedyś to był market alkoholowy teraz to(usunięte przez administratora)

Zostaw merytoryczną opinię o Duży Ben Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Duży Ben Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Duży Ben Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 110.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Duży Ben Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 95, z czego 3 to opinie pozytywne, 83 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Duży Ben Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii