Cześć, już na samej ofercie dla Reinsurance Specialist’y widać, że 2 lata doświadczenia w księgowości to minimum, tak samo jak znajomości języka angielskiego na poziomie C1. Jaka może być oferowana podstawa już na sam start przy spełnieniu tych założeń?
Dlaczego sa ciagle ogloszenia do dzialu internal control? Co jest nie tak, ze ludzie tak odchodza?
Widzę, że tego IT Desktop Support Junior Specialistę, o którego ktoś spytał dalej poszukują, bo niedawno została dodana oferta. co może być powodem? Już na wsparciu pracowałem, ciekaw jestem jakie zarobki wychodzą
Polecacie pozycje Senior Specialist? Patrza bardzo na wymog wczesniej przepracowanych lat pracy? Ile mniej wiecej mozna dostac na takim stanowisku?
Pracuje ktoś może teraz na stanowisku IT Desktop Support Junior Specialist? Taka najnowsza oferta mi się pokazała. Po samym opisie już widzę, że się może wpasuję, milo byłoby jednak móc się dowiedzieć czego ewentualnie spodziewać się na rozmowie?
Potrzebny Junior Accountant i chciałabym zapytać, czy ktoś na zbliżonych stanowiskach korzystał z tego dofinansowania do 80 proc. do szkoleń? Jakie wybieraliście i był akcept firmy? Poza tym oczywiście czytam,.co się tutaj pojawia o atmosferze, ale ciekawi mnie, których działów to dotyczy. Czy też "mojego"?
znam kogos osobe ktora byla junior accountant (te stanowisko) i zmienila dzial na inny bo bylo bardzo duzo roboty za te pieniadze co dostala
Internal controls - ile mozna liczyc na start z 2 letnim doswiadczeniem? :) dziekuje!
Zurich Insurance Company Ltd S.A. Oddział w Polsce szukała niedawno pracowników w mieście Kraków. Kto podzieli się opinią na temat pracy w tej firmie?
Ile można zawołać na stanowisko senior specialist w dziale internal control? Chciałabym podczas rozmowy podać realistyczną kwotę, ale też nie za niską.
Witam, czy firma zatrudnia na B2B, czy wyłącznie na umowę o pracę? Pozdrawiam
W jakiej wysokości była w tym roku podwyżka inflacyjna?
Ile wynoszą obecnie widełki na stanowisku Specialist w Planning and Performance Management z 2/3 latami doświadczenia?
Jedna z gorszych firm w jakiej mialam przyjemnoc pracowac. Team leader nie kompetentny, swiezak , ktory nie wie co ma robic na swojej pozycji, feedback ? Zapomnij ja dostalam ile to rzeczzy zle zrobilam a jak zapytalam a jest cos dobrego dla przeciw wagi to dostalam odpowiedz nie lam sie i sie postaraj. Jak nie oznaczyc team leadera w emailu(kazdy musi byc nawet jak iszesz Thank you) To jest drama jakbys conajmniej wyprowadzaila z firmy milion. Jezeli ktos ceni sobie WORK LIFE BALANCE to nie tutaj. No chyba ,ze lubisz rozciaganie swojej wytzymalosci psychicznej i balansowanie na granicy depresji
Czy team leaderowi można w prywatnej rozmowie zwrócić uwagę na rzeczy, które wymagają poprawy, czy to działa tylko w jedną stronę? Szukam pracy na partnerskich zasadach współpracy. Co możesz powiedzieć o zarobkach?
Mj team ledaer z ktorym mialam doczynienia nie przyjmowal nic... Czesto bylo pierwszy raz o takim czyms slysze ( w narracji negatywnej ,ze nikt nie zglasza nic to jest OK ) Zero mozliwosci wspolpracy.
Kurcze to nawet nie ma za bardzo kogo prosić o pomoc albo radę jak mówisz, że team leader nie za bardzo się zna. On pracował już wcześniej w dziale czy całkiem z zewnątrz rekrutują kierownictwo? A jak współpracownicy, można liczyć że wyciągną rękę w razie potrzeby?
Jak wygląda w zurichu praca w dziale internal control?
Łamanie prawa pracy na porządku dziennym. Management jest tragiczny i niekompetentny. Zmuszanie pracowników do pracy na zwolnieniach lekarskich, wymuszanie godzin nadliczbowych na kobietach w ciąży. Nawet jeśli ktoś ma prawo odmówić robienia nadgodzin to firma nic sobie z tego nie robi tylko każą je zapisywać w jakichś lewych plikach w excelu z obietnicą, że kiedyś je może będzie można odebrać... A ludzie się boją coś powiedzieć w obawie przed konsekwencjami. Czy w tej firmie funkcjonuje coś takiego jak dział kadr czy dopiero kontrola z PIPu i odpowiednia kara finansowa wam przypomni, że dzisiejszy rynek pracy to nie jest XIX-wieczny folwark?
Jaki konsekwencji konkretnie się boja, zwolnienia? Jak nie wiesz czy jest tu dział kadr, skoro chyba tu pracujesz (Jak nie to skąd masz takie info)?
Potwierdzam, wszystko sie zgadza ja juz zglosilem mobbing, trzymac sie zdala od tego miejsca ...
kiedy miało dojść do tego zgłoszenia, które tu przytaczasz i jaki jest jego efekt? było może ich więcej? pytam, bo ciekawa jestem jakie konsekwencje będą mogły z tego wyniknąć
Zostalam skontaktowana przez LinkeIna przez rekruterke na stanowisko ITMO. Proces rekrutacji sprawny, jasny, doszłam, aż do finału choć nie dostałam oferty pracy, otrzymałam informację wyczerpującą dlaczego moja kandydatura nie została zaakceptowana. Potem rekruterka skontaktowala sie ze mna ponownie zeby zaproponowac mi inna role. Oceniam pozytywnie firmę, ludzi jak i cały proces. Czas który poświęciłam, a było go nie mało nie poszedł na marne, dostałam też wskazówkę nad jakimi umiejętnościami powinnam popracować. Ogólnie polecam.
Dzień dobry, czy mogłabym się skontaktować z Panią? Również biorę udział w tej rekrutacji. Pozdrawiam
Ile czasu zajmuje przejście przez cały proces rekrutacji? Co się dzieje podczas każdego z etapów i jaki był finał w Twoim przypadku?
I worked in audit team and I was very disappointed because Audit Manager in Krakow is a person you cannot rely he is not serious person , lier and lack of ethic. The testing controls scope increased but not the personnel, and new joiners are not qualified and at the end testing is poor quality and QA team in Zurich is almost the same. I do not recommend this company to make career, just to learn testing controls on an environment headed by a lier.
It's quite upsetting when you cannot rely on someone. I undestand. Did you tried to talk about that with your boss? What kind of reaction did you get from him?
Nie polecam pracy w Zurichu zwłaszcza jeżeli cenicie sobie work-life balance. Nadgodziny są obowiązkowe, nikt Ci może tego nie powie wprost, ale w czasie zamknięcia kwartału/roku po prostu MUSISZ pracować do późnych godzin nocnych. Oczywiście rejestrując nadgodziny w systemie kadrowym nie możesz zaznaczyć, że pracowałeś np. od 8 do 23, bo pojawia się informacja, że wymagana przerwa pomiędzy jednym a drugim dniem roboczym wynosi 11h (zgodnie z kodeksem pracy) :) Nie wspominając o bezsensownej polityce odbierania nadgodzin, która polega na wyrabianiu nadgodzin, następnie ich wypłacie i UWAGA odebraniu tych nadgodzin. Odbierając nadgodziny za które wypłacono wynagrodzenie musisz te pieniądze oddać. Tak przynajmniej było jeszcze na początku tego roku, możliwe, że nastąpiła jakaś zmiana. W każdej pracy zdarzają się nadgodziny, ale tu odczułam, że się je na mnie wręcz wymuszało. Pójście do lekarza? Jasne idź, ale czuj się winna/y, bo inni siedzą do nocy żeby skończyć ważne raporty. Z innych negatywów, ilość procesów przypadająca na jedną osobę jest ogromna, stajesz na głowie żeby zrobić wszystko na czas, a i tak team lider ściga Cię kilka dni przed deadlinem i wypytuje czy udało Ci się coś już zrobić, bo chce Cię zaangażować w kolejny proces. Proces wdrożenia (przynajmniej w dziale, w którym byłam) to też kosmos, szkolenie przeprowadzane przez osobę, która dany proces miała okazje zrobić dopiero 2 razy i sama nie posiada wystarczającej wiedzy żeby wszystko dokładnie objaśnić. Ja sama musiałam musiałam przekazywać nowej osobie proces, który miałam okazje robić RAZ. Ktoś tu wcześniej napisał o tym, że wymaga się od osób na l4 żeby pracowały i mogę również potwierdzić, że zdarzyła się raz taka sytuacja. Koleżanka przebywająca na l4 i została „poproszona” o zalogowanie się i przeprowadzenie szkolenia dla new joinera. Ciężko również o backup’y do procesów za które jesteś odpowiedzialny, bo każdy ma tyle swojej pracy, że nie ma możliwości Cię zastąpić. Z pozytywnych rzeczy, ludzie z którymi miałam okazje współpracować byli naprawdę pomocni (oczywiście zdarzyli się i tacy co pomagali jak za karę) i fajnie spędzało się z nimi czas:) Wynagrodzenie i bonus roczny były rownież na całkiem dobrym poziomie. Kontakt z działem kadr był szybki i bezproblemowy. Oprócz tego dobrze wspominam rekrutacje, bo była szybka i konkretna, trwała ok tygodnia. Po rozmowie z managerem już następnego dnia dostałam odpowiedź pozytywną od rekruterki. Dzięki tej pracy następna mi nie jest straszna. I tym pozytywnym akcentem zakończę swój wywód:)
Zaczęłam pracę w trakcie pandemii więc cały czas pracuję z domu i póki co jestem zadowolona. Wg mnie firma bardzo dobrze radzi sobie z sytuacją i z onboardingiem online. Porównując do moich poprzednich korpo, firma wypada dobrze i pod kątem zarobków i podejścia do pracownika (a przynajmniej u mnie w teamie managerowie są naprawdę w porządku, pierwszy raz mam wrażenie, że naprawdę zależy im na tym aby pracownik zachowywał work-life balance, chociaż pojedyncze nadgodziny się zdarzają). Na początku dostałam umowę na 3 miesięczny okres próbny, potem już umowa na stałe. Na rozmowie kwalifikacyjnej miałam dużo pytań o doświadczenie i kilka związanych z księgowością. Z tego co zauważyłam firma jest otwarta na przejścia między działami i awanse wewnętrzne, do tego umożliwia kilkumiesięczne wymiany między biurami (na ten moment oczywiście wstrzymane, ale planują je wznowić gdy sytuacja się uspokoi). Są też elastyczne godziny pracy, zaczyna się między 7 a 10, w razie pojedynczych sytuacji gdy chciałoby się z jakiegoś powodu zacząć później, nie ma z tym problemu, przy wcześniejszym uzgodnieniu z managerem. Przed pandemią była możliwość pracy 1 dzień w tyg z domu, planowali to zwiększyć do 2 ale w międzyczasie jak już mieli to wprowadzić to przeszliśmy na home office. Wydaje mi sie, ze w przyszłości mogą jeszcze zwiększyć tą liczbę dni. Benefity są standardowe, opieka medyczna, multikafeteria, roczny bonus. Z minusów, praca nie jest zbyt pasjonująca, ale myślę, że to dotyczy większości korpo. Nie wiem jaka jest atmosfera w biurze, bo z racji obecnej sytuacji nie było mi dane pracować w normalnych warunkach. Pracuję tam od kilku miesięcy i na razie oceniam na plus.
Chciałabym cie dopytać jak to jest ze sprzętem służbowym - czy dostałaś laptopa służbowego na czas pracy ?
Cześć, szukam informacji na temat trendów jakie przejawia Zurich Insurance i czym się różni od swoich konkurentów? Piszesz, że firma jest otwarta na "przejścia między działami i awanse wewnętrzne"- czy ktoś z Twoich współpracowników miał taką sytuację odkąd pracujesz w firmie?
Praca n iezbyt pasjonujaca??? To po co idziesz w temat UBEZPIECZEN, jesli ten temat Cie n ie pasjonuje? Mowimy tu o jednej z najlepszych korporacji szwajcarskich, w Polsce moga ja tylko zniszczyc polscy menazderowie.
hej, u mnie w teamie jest dziewczyna ktore przeszla miedzy dzialami wlasnie, wiec jest to mozliwe :)
Tylko że oddział w firmie nie zajmuje się ubezpieczeniami, bo w Polsce Zurich ubezpieczeń nie oferuje.... To jest Shared Service Center, świadczący usługi dla innych biur Zurichowych.
Ok, to jakie usługi dla tych biur są zapewniane w Krakowie, pewnie księgowość, kadry itp.? Ciekawa też jestem, czy chętniej zatrudnią człowieka ze znajomością niemieckiego (wiadomo, korzenie firmy), czy angielskiego.
To fajnie, że można tak zrobić, bo dzięki temu jest szansa żeby nabrać więcej doświadczenia i nauczyć się nowych rzeczy. Ciekawe czy wtedy pensja pozostaje bez zmian, czy można liczyć na podwyżkę?
Po rozmowie z managerami na stanowisko seniorskie nie dostałam żadnego feedbacku. Kontaktowałam się z HR mailowo , odpisali, ze muszą do mnie jeszcze zadzwonić , co niestety nigdy nie nastąpiło. Szkoda... a wystarczyło wysłać maila z odpowiedzią.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zurich Insurance Company Ltd S.A. Oddział w Polsce?
Zobacz opinie na temat firmy Zurich Insurance Company Ltd S.A. Oddział w Polsce tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zurich Insurance Company Ltd S.A. Oddział w Polsce?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!