Opinie o Bik Brokers Sp. z o.o. w Gdańsk

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Bik Brokers Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Bik Brokers Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Bik Brokers Sp. z o.o. w Gdańsk

Bebe

Jeżeli się szanujesz uciekaj! Wszystkie inteligentne osoby, nie szukające poklasku za kłamstwa i donoszenie na innych, uciekają i nie pracują dłużej jak kilka miesięcy po poznaniu specyfiki pracy niezależnie od działu. Długo by opowiadać ale poniższe opinię są w 100% prawdziwe i powinny dać wystarczający obraz pracy ale uwierzcie jest jeszcze gorzej niż by się mogło wydawać. To co Ci obiecają na rozmowie wygląda pięknie ale nic z tego nie dostaniesz...

Leszek
Inne
@Bebe

Warunki omawiane z pracodawcą w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistości? W takim razie, jak wyglądają warunki zatrudnienia, które oferuje firma Bik Brokers? Mógłbyś przedstawić, jak to realnie wygląda? Będę wdzięczny za rzetelną informację.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
G
@Leszek

Cokolwiek usłyszysz na rozmowie kwalifikacyjnej lepiej sobie od razu spisać bo później dostajesz umowę i jak coś ci się nie zgadza to mówią że coś źle zrozumiałeś (twoja wina-jesteś za mało klimaty) Mówią że to żadna korporacja i jest fajna atmosfera Rzeczywiście to nie jest żadna korporacja tam przynajmniej przestrzegają jakiś zasad dotyczących traktowania pracownika Tu masz wyzysk pełna parą na dodatek jak się starasz to i tak jest zawsze źle

Animowy

Praca to wielka porażka , wyzysk , problem z urlopem oraz ludzie którzy są fałszywi i donoszą każdy na każdego , nie polecam ...

Teresa
Inne
@Animowy

Widzę, że masz raczej niezbyt dobre doświadczenia, jeśli chodzi o pracę w Bik Brokers. Wspomniałeś w swoim wpisie o kilku istotnych kwestiach, ale ja chciałabym na razie pozostać przy tej, związanej z urlopem. Co właściwie miałeś na myśli, pisząc, iż jest z nim problem? Pracodawca w żadnym przypadku nie chce się na niego zgodzić? Proszę, przybliż mi tę sprawę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
G
@Teresa

W przypadku tego pracodawcy nie licz że przypilnuje Cię abyś miał 10 dyniowy nie przerwany urlop Nie wypłaca również za niewykorzystane dni urlopowe Po prostu kolejkuja co się aż stwierdzisz że rzucasz papierem i okres wypowiedzenia spędzasz na urlopie

Były pracownik

Nie polecam pracy ... W firmie jest takie powiedzenie : uczmy się kochać handlowców tak szybko odchodzą. Na rozmowie wszystko wygląda kolorowo,natomiast jak zaczyna się prace to nikt cie nie wspiera. Mam wrażenie że zbiera się kontakty i informację o klientach bo wiadomo że aby podpisać większą flotę trzeba czasu ... niestety handlowiec go nie ma ... potem te kontakty przejmuje tzw kierownik i później się chwali ile to potrafi zrobić przypisy ... nawet jak złapie się klienta to centrala robi taka oferte ze nie da się przebic przez inne oferty innych brokerów ... po trzech miesiącach Cię zwalnia i mówi że to przez brak wyniku ... mala firma i licza się tylko znajomości ... Nie polecam !!!!

Tatko
@Były pracownik

Kochać handlowców nie klientów oczekujących na wysłanie tylko jednej zgody do ubezpieczyciela pracownik który się tym zajmuje po prosto od miesiąca "olewa" swoje obowiązki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Blabla
@Tatko

Pracownicy nie olewają obowiązków tylko nie nadążają bo pracują za troje. W firmie jest dość spora rotacja pracowników i na dzień dobry dostajesz po kimś zaległości. Tłumaczenie że za dużo pracy na jedną osobę nic nie da bo jak Ci się nie podoba to tam jest "kolejka chętnych na twoje miejsce"

Sebastian
Inne
@Blabla

Czy mając dużą ilość obowiązków pracodawca oferuje premie lub inne benefity, które wynagradzają ciężką pracę. Możesz coś o tym napisać?

G
@Sebastian

Nie. Nie dostajesz wynagrodzenia za nadgodziny. Progi premiowe sat tak wyśrubowane i uzależnione od tyłu czynników że możesz zapomnieć o jej uzyskaniu Żadne logiczne argumenty w tym przedsiębiorstwie nie mają prawa bytu Jako pracownik jesteś dla nich niktm

Mocno Zniesmaczony klient

Firma Bik Brokers jest bardzo niekompetentna w stosunku również do klientów. W połączeniu z firma Masterlease, w momencie szkody w aucie dużej czy małej załatwienie formalności , naprawa auta ciągnie się miesiącami. Nie robią nic od siebie. Człowiek musi dzwonić sam i upominać się i przypominać. A oni odsyłają tylko od telefonu do telefonu. A jedna informacja zaprzecza drugiej. Podczas jednej rozmowy telefonicznej człowiek dowiaduje się, że dokumenty już wyszły do innego działu. Dzwoniąc do tegoż właśnie działu okazuje się, że dokumentów nie ma. Po paru dniach znów to samo. I tak w kółko. Kompletny brak kompetencji. Leasing płacicie auta nie ma , bo uszkodzone, wydzwaniacie. NIKT NIC NIE WIE. CZESKI FILM. Jeżeli nie chcecie stracić ostatnich nerwów, to jak najdalej od firmy Bik Brokers i połączonej z nią Masterlease.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji do Bik Brokers sp. z o.o.. Jakie warunki Ci zaproponowano? Czy na rozmowie kwalifikacyjnej panowała przyjazna atmosfera? Czy coś Cię zaskoczyło?
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Gdańsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Magazynu
Gdańsk
Logart Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Pomocnik Mechanika Samochodowego
Gdańsk
Azet Olgierd Odyniec
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Karol
Inne

@Rycka, bardzo dokładnie i widać, że z zaangażowaniem przedstawiłaś na tym forum swoją opinię i doświadczenia na temat Bik Brokers. Zważywszy, że Twój wpis jest pierwszy od kilku miesięcy, będzie z pewnością dostrzeżony i wzięty pod uwagę przez te osoby, które poszukują informacji o tej firmie przed podjęciem decyzji o aplikowaniu do niej.

Rycka

Pracowałam w Call Center w dziale likwidacji szkód. PRACA: Jest to praca polegająca na tym, że klient (bardzo często kilka minut) po wypadku dzwoni i opisuje co się wydarzyło. Często to zwykłe stłuczki lub zarysowania parkingowe. Czasem zdarza się coś gorszego więc trzeba być cierpliwym. Przede wszystkim od pracownika wymaga się MYŚLENIA. ZAWSZE trzeba takiej osobie postarać się pomóc i uspokoić- objaśnić JAK NAJDOKŁADNIEJ procedury. Jeśli nie myślisz, nie robisz jak nakazują procedury to tworzysz tylko problem sobie i innym, bo ktoś to musi później poprawić. Bardzo nerwowe sytuacje zdarzają się podczas dialogu z klientem- nie raz pozwalają sobie na zbyt wiele. Szkolenia bardzo często są okrojone i poza podstawowymi informacjami musisz po prostu pytać innych pracowników co w danej sytuacji robić. Do zapamiętania jest OGROMNA ilość informacji więc przeważnie ktoś pomoże. Pracuje się od poniedziałku do niedzieli - również w nocy. Do zmian można przywyknąć. WYNAGRODZENIE I BENEFITY: Wypłata jest ZAWSZE na czas. Jest jedną z wyższych w Trójmieście za stanowisko w CC, ale głowy nie urywa. Premia przeważnie jest, a nawet jeśli coś wskazuje, że jej nie będzie kierowniczka walczy o nią dla podwładnych. Można robić nadgodziny (choć często trzeba było), żeby wyrobić normę dla premii oraz, by nie dokładać sobie pracy na przyszłe miesiące. Jest możliwość dofinansowania do karty MultiSport i okularów, oraz dostaje się bony na święta. Niestety mimo obietnicy wypłacenia mi premii po odejściu z jakiegoś ( nieprzedstawionego mi ) powodu nie została mi wypłacona i na to może liczyć raczej każdy kto odszedł. ATMOSFERA: Przede wszystkim : zależy w jakim dziale. W moim była dość słaba, ponieważ kierowniczka jest potężnie nerwowa i manipulowana przez kilka osób w dziale, które są mściwe, zawistne, bezczelne i nie mają szacunku do siebie nawzajem. Najgorszą zbrodnią jest L4- jest tak, dlatego że pracownicy chorują często w tych najgorszych wiosenno- jesiennych porach i nie ma komu pracować. KIEROWNICTWO: Niestety, ale to najsłabsza część tej firmy. Kierowniczka ma niewątpliwie wiele zalet jak np. NIE ZOSTAWI NA LODZIE gdy masz sytuację naprawdę krytyczną, będzie walczyć o premie dla pracowników gdy norma nie będzie wyrobiona z powodu braku rąk do pracy. Postara się zrobić wszystko co w jej mocy, żeby w razie konieczności pomóc ustabilizować pracownikowi sytuację. Jest też OSTATNIA, żeby zwolnić kogokolwiek. Docenia też starania i dobrą pracę.Problem zaczyna się wtedy kiedy sobie nie radzisz i tu zaczynają się schody i wady. Wszyscy są bardzo nerwowi i często granice odzywek i chamstwa zostają przekroczone jak również poziom decybeli podczas ich przekazywania. Często to wszystko mocno ociera się o mobbing. Wielu pracowników bało się przychodzić do pracy i to nie tylko dzięki kierownictwu ale też koleżankom/ kolegom, które siedzą w tym samym pomieszczeniu. Dochodzi często do absurdalnych sytuacji, na które szkoda nerwów. Często plotki i wzajemne oskarżanie ( najczęściej za plecami, kiedy pracownik jest na L4 i często przez kierowniczkę) sprawiają, że nie ma możliwości obrony i nikt Cię nie chce słuchać. Podsumowując : Same obowiązki nie są tragiczne, za to atmosfera jest. Plotki i oskarżenia za plecami pracowników są na porządku dziennym i mało kto zachowa tu własny rozum i rozsądek. Mimo wielu cudownych osób moim zdaniem NIE WARTO tracić czasu i nerwów.

Administrator

Wiarygodne opinie osób, które pracowały w przedsiębiorstwie, to cenna wskazówka dla osób rozważających zatrudnienie w firmie. Wiecie, jak przedstawia się kwestia benefitów pozapłacowych oraz wynagrodzenia w Bik Brokers sp. z o.o.? Podzielcie się tymi informacjami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Placeduk
@Administrator

Wiarygodnie to powinni stamtąd wszyscy uciekać przed Sylwunia, Martunia i Ewcia... unikać jak ognia!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
-AutoManiak

miałem nieprzyjemność pracować w tej firmie spory kawał czasu.po obietnicach pracy w firmie, w której rzekomo jest jak 'w rodzinie' miałem pole do popisu w dziale likwidacji szkód. ostrzegam przed różową wizją pracy,ktorą snuje na rozmowie szanowny pan kierownik M. Jego wizerunek( niezbyt gustownie rozpięta koszula i podkrążone oczy) sprawia wrażenie wyluzowanego gościa...ale ale...to sciema.liczą się tylko cyferki(typowe korpo).człowiek się nie liczy.zero szkoleń,zero pomocy ze strony kierownictwa.dział zwany koordynacja wraz z kierownikiem szydza z innych pracownikow objadając się kurczakami z knajp... fajnym gościem jest pan Grzegorz-dyrektor,codziennie daje czesc i rzeczowo się z nim rozmawia.pracując na stanowisku X nagle dowiadujesz się,ze od jutra bedziesz odpowiedzialny za inną robotę...wtf?! więc zbierasz swoje graty,zmieniasz pokoj i ni z gruszki ni z dupy robisz calkiem inne sprawunki........jak siedzisz w Biku po godzinach (za darmo)- jest to dobrze widziane.a najlepiej wszystkim dobrze wchodzic w d...robic swoje,zbierac opierdol....byc moze od czasu mojej pracy w tej firmie cos sie poprawiło,lecz szczerze mam obawy........jesli lubicie korpo-klepanie,opierdol i brak pomocy kiero-idzcie tam do pracy!

anonymous
@-AutoManiak

Żałosne, ale i prawdziwe. Tam się nic nie zmienia.

Rafal

Jeden wielki mobbing ze strony team-leaderki Sylwii, teksty typu "szanuj innych skoro sam sie nie szanujesz", darcie sie, wyzywanie za nedzne 1800zl na reke, prace swiatek, piatek i niedziela. Ciagla rotacja, bo ludzie nie wytrzymuja atmosfery i tokstycznej szefowej z muchami w nosie. Kompletnie odradzam, szkoda zdrowia, czasu i nerwow.

Zostaw merytoryczną opinię o Bik Brokers Sp. z o.o. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Bik Brokers Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Bik Brokers Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Bik Brokers Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 0 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Bik Brokers Sp. z o.o.
2.7/5 Na podstawie 27 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Bik Brokers Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii