Czytając opinie dot pracy w tej firmie faktycznie stanowiska kierownicze mają najniższą krajową?
Jak sie zapatrujecie na zwracanie różnicy cenowej w przypadku sprzedaży ze zbyt dużą przeceną (błąd przy metkowaniu np lub pomylenie się w systemie)?
Nic nie chce mówić ale patrząc na tę tabelkę, to tam niektórzy nieźle polecieli: -80%, -87%..wątpie, żeby ktoś aż tak pomylił się co do ceny nowej kolekcji.. Ale jedno jest pewne, wcześniej pracowałam w innych sklepach, a od jakiegoś czasu w Femestage i odkąd nas przejęło Monnari, to jest jeden wielki bajzel. W poprzednich pracach i za czasów rządów Esotiq ceny w systemie zawsze były poprawne, wgrywane z każdą przychodzącą przeceną i zawsze aktualne - nie było mowy o pomyłkach, bo jak nie wiedziałaś co ile kosztuje, to po prostu sprawdzałaś w kompie. No i przeceny o 5%, zawsze było najpierw 20, potem 30, 50 i 60/70 a nie pykanie na raty. Nie wspomnę o bonach -70% na święta i kalendarzach dla pracowników, niby (usunięte przez administratora) a jednak coś.
Hej czy ceny z naszej strony internetowej muszą zgadzać się z tymi na sklepie?? Bo klientki nieraz przychodzą i mówią że an stronie coś jest taniej.
Na pewno nie muszą. Sklep internetowy a stacjonarny to inny sklep i nie tylko u nas czasami różnią się ceny, wszędzie tak jest i wszędzie ludzie chodzą się wykłócać.
Góra żyje w swojej bańce i nie dopuszcza do swojej świadomości, że w firmie coś nie gra - wszystko jest super i lepiej niż u konkurencji. Kto miał styczność z Panami z góry wie o czym mówię..
A to ceny na stronie nie są takie jak w sklepie stacjonarnym? Pytam, bo dużo rzeczy ma inną cenę i sprawdziliśmy je z internetem i tak też je przeceniłyśmy…:O
A to na stronie jest jakaś specjalna promocja stad niższe ceny? Ktoś wie na czym to polega? Bo zazwyczaj ceny zgadzały się z tym, co na sklepie a teraz nie. Nam też babki non stop machają telefonem przed nosami pokazując, że jest taniej. Jak coś nie ma ceny, to tez sprawdzamy na necie, bo w systemie są cuda. Dziwna ta firma, kilka tur przeceny, każda na 10-20 kartkach, a ja będę na nich szukać przy klientce rzeczy, którą ona chce kupić.. Niech wgrają prawidłowe ceny do optimy i po problemie.
Tak ale wciąż musisz to oznaczyć na sklepie.. niech wgrają przeceny do hammera to przynajmniej przy kasie się sprawdzi szybko.
Kiedyś wgrali. Takiego bajzlu jeszcze nie widziałaś. :))))) Nie było widac procentu przeceny tylko kwota po, jak trzeba było sprawdzić cenę wyjściową szukałaś po systemie", tylko dla weteranów. To co jest wszędzie oczywiste TU jest nie do zrobienia.
Hej u nas cyrki ,klientki wyzywają nas od oszustek ,bo w sklepie internetowym jest taniej ,dlaczego my musimy się za to tłumaczyć????
Nie muszą. Emon ma inne promocje. Nie kupujecie w innych sieciówkach? Często tak jest.
jako klient często się z tym spotkałam. niestetey sam cześto się też nabierałam, zę możę będzie taka sama cena :D
U nas też się czasami tak zapędzą, ale tłumaczę, że przecież ja jej nie obrażam, a po drugie, że sklep internetowy ma swoje prawa
hejka, macie jakies info czy jak co roku bedą dłuzęj sklepy czynne przed swietami?
Pani kierownik miła rozmowa odbyła się na terenie sklepu lecz miałam wrażenie, że wezmę tam każdego. Oferują pracę za najniższą krajową i prawdopodobną premię. Praca w tygodniu po 12 godzin i dzień wolny nie pytano mnie gdzieś już pracuję.
Czy zgadzam się pracować na takich warunkach?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Ktoś wie jak to wygląda teraz w Starym Browarze w Poznaniu? Czy ktoś tam JesCze pracuje? Czy sklep zaczął lepiej funkcjonować?
I co był już u kogoś prezes bo podobno odwiedza salony ? Czy myślicie że to tylko takie straszenie nas żebyśmy jeszcze więcej pracowały ????
Ja pierwsze słyszę o wizycie prezesa, bynajmniej u nas go nie było a u was dziewczyny??
Nic, nawet się nie przedstawiają. Przechodzą przez sklep, patrzą i albo wychodzą albo się przyczepiają do czegoś. Na pytanie o podwyżki w tej firmie jest jedna odpowiedz: nikt Was tu nie trzyma na siłę.
przez 10 lat mojej pracy regionalna często straszyła prezesem, że jeździ po salonach, nigdy go nie było
A czego wy się boicie? Zapytajcie o podwyżki, dodatki, socjal... 5 minut prezesa nie ma.
To jak to jest że w jedne miejsca jeździ kilka razy a w innych go nie było ? Może podkarpacie trzeba jakoś bardziej kontrolować?
Niech przyjedzie do outletu Gliwice Rybnicka na kontrolę aby poprawić jakość obsługi klienta, nie ma problemu z kolekcja tylko jest problem w samych pracownikach którym się nie chce pracować. Stoją za kasą za karę bo twierdzą że nie warto się wysilać bo i tak najn.krajowa wpadnie na konto. Firma pokazuje prawdziwe oblicze a ryba się psuje od głowy. Na tym tylko cierpią klienci którzy kasę wolą wydać tam gdzie jest miła obsługa. W tym miejscu wygania się klientów a jeśli ktoś się zapyta o kolekcje, rozmiar to się śmieją i odsyłają do internetu żeby sobie poszukać.
Ja już co prawda odeszłam, bo zmieniłam miasto gdzie mieszkam, ale za moich czasów nie było i gadalam z dziewcyznami które dalej pracują to tez mówiły że nie.
Czy w Monnari pracują fajne dup/eczki ?Jeśli tak to przychodzę
Dziewczyny czy wy też macie dużo braków z odsylek wyprzedaży? I też trzymacie wyprzedaż w pudlach i co odsyłka to w nich grzebiecie?
Niestety też trzymamy w pudłach i braki też się zdarzają, czy można coś z tym zrobić?
Tak to jest udręka nie ma miejsca na starą kolekcje na sklepie więc trzymamy w kartonach wszystko a potem przychodzi odsylka i trzeba szukać tych rzeczy bo oczywiście nie można wysłać wszystkiego tylko jakieś bzdurne listy robią.
Z tymi kartonami zawsze był problem , albo dostawy po 8 kartonów i też nie ma gdzie tego trzymać
Pudła są na sklepie bynajmniej u nas i to po 8-9 kartonów , czasami na zapleczu ciężko przejść
Dziewczyny co myślicie o nowych torbach z dostawami zamiast kartonów?
Żal, kartony zawsze się przydają na sklepach a te worki na zwłoki niedość, że są zwrotne to nijak przydatne w przechowywaniu. Kolejny hit zaraz po wieszakach orsaya, które odkształcają rzeczy, nie pasują do reszty i łamią się jak szalone. No cóż najpierw oszczędzali na nas, potem na kolekcjach a teraz nawet na kartonach. Ciekawi mnie tylko po co otwierają nowe lokalizacje skoro stare ledwo przędą?!
Jestem ciekawa jak będą teraz wyglądać zwroty sezonowe na magazyn albo przeżuty na inne sklepy bądź na nowe. Ps. te worki za moment będą całe brudne i znając życie podarte expres zacięty itp
U nas leżą tego całe sterty codziennie po 7 kartonów nie nadążamy tego robić uzbierało się już 25 a codziennie dochodzą nowe . Nie na gdzie tego większość sklep wygląda jak jeden wielki (usunięte przez administratora) . Okropne.
U nas to samo.Towaru jest taki ogrom,że nie mamy większości gdzie trzymać.W ubiegłych latach towar stał w kartonach niestety po całym sklepie,a teraz cały sklep będzie zawalony brudnymi worami.Bo wyjścia nie będzie.Każdy ma nas koło nosa,a oni tylko wymagań na już natychmiast wdrażanie (usunięte przez administratora) promocji.Na sklepie po 2 osoby,roboty na co najmniej 4 a potem maile dlaczego plany nie wyrabiane.Odechciewa się chodzić do takiej pracy.
I te maile, że skupiamy się na sprzedaży a prace około sprzedażowe zostawiamy - ciekawe kto to zrobi za nas? RKS przyjedzie posprząta, dowiesi towar, ogarnie magazyn i dostawy? Sorry, zarośniemy syfem jak skupimy się tylko na kliencie będąc we dwie lub pojedynczo na zmianie. Inna kwestia to plany z kosmosu, ruch i zainteresowanie zakupami pikuje a tu ciągle głupie maile o zbyt niskiej efektywności. Ktoś tu pomylił korpo ze słabą sieciówką
Nam regionalna kazala chodzic po innych sklepach i pytac o kartony czy maja zbedne... bo dla nas nie bylo. Dno i wodorosty. Robią z nas głupków a sami się śmieją. Dzięki Bogu się zwonilam
Dokładnie nie wiem skąd oni takie plany pobrali jesteśmy małym miastem a oni w październiku po 6 tys dziennie chcą a nasze utargi to ledwo 2 sięgają przy lepszym dniu 3500 oni chyba zapomnieli że jest kryzys i ludzie nie chcą wydawać tyłu pieniędzy na ubrania czy też te pozal się Boże torebki po 350 zł gdzie za tyle to skórzane można kupić ????
Od dawna moim zdaniem te plany są kompletnie nie do zrealizowania u nas sprzedaż bardzo spadła w ostatnim czasie
U nas to samo, ludzie nie chcą tak kupować jak kiedyś. Niedość, że bardzo mały ruch to jeszcze każdy popatrzy na metkę i dziękuje, bo za drogo. Nawet promocje tu nie pomogą, ludziom żyje się coraz gorzej, a będzie jeszcze gorzej
Jak u was sprzedaje się towar w ostatnim czasie? Mam na myśli torby
A czemu pytasz? Nie orientuję się w temacie ale chyba nie jest tak źle z tymi torbami, co?
Ja również noszę 2 lata i jest póki co bez uszkodzenia także polecam wybór też jest duży
Wybór może jest spory ale ceny powinny być niższe , skórzane torby już bardzo podobnie kosztują
Hejka, jaka u was jest teraz sprzedaż? U nas wszyscy się skarżą na kolekcje i kiepskie utargi . Liczyłam ze być moze jak będzie dobra sprzedaż to firma o nas pomyśli. Jak myślicie szukać już nowej pracy ?
Nie, od połowy czerwca do sierpnia jest bardziej martwy sezon, bo ludzie wyjeżdżają. Zawsze pod koniec sierpnia do grudnia było ok, ale w tym roku przy kryzysie i cenach z kosmosu na podstawowe produkty oraz widmie recesji raczej bym na to nie liczyła..
Drogie Panie, ja zauważyłam, że w innych sklepach również te ceny wzrosły, a nie tylko u Pań.
U nas tez male utargi a winią pracownikow. A nie pomyślą że jak klient widzi ceny to rezygnuje i idzie gdzieś indziej
U nas to samo ciągłe pretensje o za małe utargi i ciągłe stawianie jako wzory do naśladowania sklepów w super lokalizacjach - jedna galeria w mieście, centrum miasta itp. I jak tłumaczysz, że ludzie nie chcą kupować to oczywiście i tak Twoja wina, bo powinnyśmy ludzi atakować już na holu i najlepiej wciągać ich za włosy do sklepu, a jak to nie pomaga to chyba wyciągać im hajs z kieszeni.. Coś okropnego i te maile, rzućcie wszystko i atakujcie a jak jesteśmy na czerwono to jeszcze trzeba się tłumaczyć, dosłownie jak w przedszkolu. Teraz wyskoczyli z płaszczami i kurtkami, + 20 stopni a Ci zdziwieni, że się nie sprzedają. Aż strach pomyśleć co będzie w nowym roku jak już przestaną obowiązywać ulgi, inflacja będzie z kosmosu i ludzie będą jeszcze mniej kupować…
Jakie utargi u was? U nas masakra. Jednak jaka płaca taka praca. Już przestałyśmy się przejmować ciagle te chamskie maile i brak szacunku do pracownika. Towar dno, pracodawca dno i wypłaty tez dno. Wszystko wraca moi milusińscy:-))))))) czekam na upadek tej podłej firmy
U nas bardzo słabo zwłaszcza ostatnie dwa tygodnie nawet w weekend nie ma tyle ludzi co kiedyś
Słyszałyście o kamerach na salonach że podobno mają zakładać ? U nas regionalna była ostatnio i mówiła że będą na wszystkich salonach i nawet na zapleczu ?
Dziewczyny, ale może to nie jest take złe. Troche będzie bezpieczniej i mniej kradzieży może.
Teoretycznie tak ale znając naszą firmę i prezesa to tam życia nie będziemy miały bo ciągle będzie na nas patrzył wielki brat i nawet na chwilę przystanąć nie będzie można bo zaraz będą telefony że stoimy i nic nie robimy .
serio myślicie, że ktos bedzie miec czas codziennie wszystkie sklepy na monitoringu analizowac?
Wiecie ile kosztuje monitoring? Tej firmy na to nie stać…ktoś puszcza ploty a Wy to łykacie jak pelikany
Wątpię chociaż jak pracowałam w Badurze to założyli i dzwonił regionalny ze np stoimy i się opieramy
bo tu chodzi o nas pracowników, czy nie siedzimy, nie kradniemy, to bat kolejny na nas a nie klientów i beda zobaczycie
Na sklepie mogą być kamery ale na socjalu już nie. Nie można zainstalować kamer, np. w łazienkach, w szatniach, prywatnych gabinetach czy pomieszczeniach socjalnych - nie świadczycie tam pracy, a kamery będą naruszały Wasze prawo do prywatności, mogą również naruszyć Waszą godność i inne dobra osobiste, których nakaz poszanowania wynika z przepisu art. 111 KP.
My to wiemy, ale firma jest cwana, bo nasz socjal jest w magazynie, więc będzie wytrych na magazyn. Już w innej marce tak zrobili, koleżanka mi mówiła.
Możecie się nie zgodzić na kamery tam. A jak coś to będą musieli udowodnić Wam, że część socjalna - do jedzenia, odpoczynku itp nie jest objęta monitoringiem
Macie już paski?
Może przez ten nowy system premii testowy mają problem żeby naliczyć? Może już nie będzie pasków? W tamtym miesiącu były przez dwa dni, potem zniknęły, a potem znowu były..
Bo oni najpierw liczyli premię a późnej ściągali żeby doliczyć wypłatę. Ale paski powinny być już dziś widoczne. A nie wiadomo co oni odwalają
Tu już lepiej nie będzie, a wyplata pewnie dotrze dopiero w poniedziałek. Bo jak puszcza jutro, to większość nie dostanie na czas, ale oni mają to gdzieś. Jedyne co potrafią to otwierać sklep na sklepie, wysyłać durne tabelki i co chwilę zmieniać promocje i systemy premiowe - na coraz gorsze. Nawet odsyłki poprzedniego sezonu w tym roku nie potrafią ogarnąć, tylko ciagle dosyłają starocia i nowości. A najgorsze są te tandetne torebki, magazyny całe starych a Ci ślą 1500100900 nowych. Tego jest za dużo, a ceny z kosmosu jak za poliuretan made in china. Ja już podziękowałam za pracę tutaj, bo szkoda życia i zdrowia. Firma nie jest w stanie zaproponować niczego co sprawiłoby, że chciałabym tu zostać. Odchodzę i jestem szczęśliwa, że moja praca już nie nabije kabzy panu M.
No nie, bo było najpierw sama premia, potem premia z wypłatą, potem zniknęły, a potem znowu premia z wypłatą.
Paski są w systemie ale dopiero po wypłacie,a nie przed jak było kiedyś. Można sobie samemu wydrukować.
Czy nie uważacie, że firma zamiast tych (usunięte przez administratora) kart lojalnościowych powinna zrobić jak inne sklepy apke dla klientów? Babki u nas ciągle narzekają, że te karty są nic niewarte - nawet punktów na nich nie ma ani nic, i że powinniśmy mieć aplikacje. A na tej aplikacji - historie zakupów, paragony, indywidualne rabaty za punkty i dłuższe terminy zwrotów. Mam nadzieje, że ktoś w firmie w końcu ma to wpadnie, bo jesteśmy 100 lat za murz…
Racja teraz coraz większość sklepów tak robi np Reserved czy Hm , masz aplikacje i na pierwsze zakupy masz rabaty
Na pewno jest łatwiejsze rozwiązanie z taką aplikacja w tych czasach a te karty rzeczywiście się nie spisują
Dokładnie i długi to nie zajmuje i po jakimś czasie są też inne rabaty na pewno lepszy pomysł niż te karty
Aplikacje teraz sa prawie w każdym sklepie , jest to po prostu wygodniejsze, u nas też tak powinni zrobić
Cześć Czy są tutaj osoby zatrudnione na umowę o pracę na spółkę CENTRO COMERCE? Proszę dajcie znać to bardzo ważne. Pozdrawiam
Jak dziewczyny u Was sytuacja z pandemia? Dziewczyny chorują u Was?
Teraz jest taki okres że bardzo dużo osób choruje u nas jest tak mało dziewczyn że nie ma możliwości zastąpienia nawet
Hej wiecie może o co chodzi z tymi franczyzami monnari ? znacie warunki zatrudnienia może warto się tam przenieść
specyfika praca taka sama w sumie, zespól zalezny od lokalizacji. Mozna trafic na roznych ludzi
mysle ze jak masz taką opcje to mozesz sprobowac w sklepie franczyzowym. Konicznie daj znac jak wrazenia
Polecam, mam 2,5 na rękę + premie. Sklepy własne Monnari to (usunięte przez administratora) Kierownik u nas ma prawie 3 na rękę i nie musi się prosić o jakieś śmieszne dodatki, bo wynagrodzenie funkcyjne powinno zawierać się w podstawie. Jak macie okazje to aplikujcie na franczyzy.
Zgadza się, jestem kierownikiem we franczyzie i mam ponad 3000, dodatki na swieta, od właścicieli prezenty na urodziny, premia prawie w każdym miesiącu, rzędu np 300zl
Tylko pozazdrościć tak to można pracować a u nas 30 gr brutto od paragonu ????????????????
Hahahaha…serio? Czy żartujesz? Widzę, że firma nadal śmiało może startować na największego dziada wśród pracodawców. Dobrze, że to już za mną, ale czasem lubię sobie tu zajrzeć i poczytać o kolejnych cudownych zagraniach ze strony Monnari
A można wiedzieć od kiedy takie są bonusy w tej firmie ? Bo ja pracując 3lata na stanowisku kierownika i zastępcy wyrabiając założone targety nie miałam nigdy ani takich dodatków ani tym bardziej takiej pensji. Więc śmiem wnioskować, że to informacje dość mocno naciągnięte.
Chyba dodatkowe zadania do wykonania ,mycie witryn okiennych ,bo nawet na to firmy nie stać
No chyba, nie myjecie witryn? U nas żadna się nie zgodziła na skakanie ze (usunięte przez administratora) na drabinie i normalnie zamówiłyśmy gościa, który umył
Cześć dziewczyny, Wiecie może coś na temat pakietów socjalnych ? Albo dodatków do wczasów ?
W tej firmie masz gołą pensję , ewentualnie jakieś drobne premie jak zasuwasz jak wół.Zadnego socjalu nie ma nawet życzeń na święta.
Potwierdzam! Byłam na rozmowie o prace i firma nie ma do zaoferowania nic poza najniższą krajową. A jedyny plus tej rozmowy to fakt, że babka była szczera odnośnie premii, których raczej tu nie ma. Jednym słowem: Odradzam. Powinni odrazu przy ogłoszeniu przedstawiać warunki, bo te rozmowy to strata czasu - po co mi to skoro robota za najniższą w ogóle mnie nie interesuje?!
Jak u Was z kartami stałego klienta ? Też Wam nie pokazuje klientki w bazie mimo to,że ma kartę ?