brak logo

Monnari Trade

Łódź

Opinie o Monnari Trade

pracownik 2017-08-21 21:47
Mam nadzieję,że Pan Piotr czyta te opinie i wyciągnie wnioski.
11
Ddgg 2017-08-21 21:53
Ha haha ta, wnioski! W cuda wierzysz
11
Ola 2017-08-22 07:39
Czytanie od klinentki czy standardem jest mówienie " dzien dobry" ?
Marta 2017-08-22 17:12
Czy premia w firmie często generuje takie niedopowiedzenia i wzajemny żal @Miśka? Jasny jej podział faktycznie zazwyczaj pozytywnie wpływa na relacje między pracownikami, ale też na te pracownik - pracodawca.
Miśka 2017-08-23 18:09
Owszem, gdyby premie były jawne i sprawiedliwe, na salonie w okresie wypłat byłoby o wiele sympatyczniej. A tak każdy chodzi naburmuszony, patrzy spode łba na innych pracowników, a co najważniejsze jest zły na kierownictwo. Jest to przykre.
2
%56 2017-08-25 12:09
Czy się stoi czy się leży, wszystkim 500 się należy, Tak?
1
47%75 5 2017-08-25 16:47
Podziel sprawiedliwie : 1500 na 8 z czego 2 były na urlopie 2 tygodnie, 2 dziewczyny tydzień, reszta jeszcze nie... Przyczym, dziewczyny urlopowe też były w pracy kiedy wypracacowalo się wieksze obroty. A pod czas ich nieobecności bylo kilka dni nie branych do premi. No. Czekam....
Nigdy więcej 2017-08-28 09:05
U nas kierowniczka byla na urlopie a dostala razem ze swoją świtą najwiekszą premię - nikt nie zareagował... Regionalna ma w du... - i co z tego , że te nie byly jak bylo brane do premii- nie ty ustalasz dni w ktorych jest dużo ludzi i w których uda sie wykonać 100% - inna zmiana tak samo jak nie lepiej pracuje a czesto jest tak , ze utarg jest na tym samym poziomie a do premii brak np 2 tys ...Dyskusja jest na temat który odgórnie powinień być rozstrzygany - a nie żeby dzieliła kierowniczka która daje tym KTÓrych lubi (i tu już szefostwo się zainteresować powinno) , że to jest dno a nie kierowniczka .... Kierownik to scala zespól a nie burzy jedne przeciw drugim , nie dość , że to dziecinada to jeszcze pokaz zerowej inteligencji ... "Zapomniał wół jak cielęciem był" ....
7
47%75 5 2017-08-28 16:31
Do premi liczone są dni z wykonanym planem. Możesz stać na rzęsach ale jak nie wykonasz planu lub 80%, to nic dla zespołu nie zarobiłaś. Problemem nie jest kolesiostwo , w twoim salonie a sposób naliczania premii. Jeden salon ma 2000 a drugi 8000. A potemi widzę pochwała brawo 200% planu wykonanie. A koleżanki miały 1500 do zrobienia. To jest kpina z pracownika. ...
8
47%75 5 2017-08-28 16:34
Skąd wiesz ile kto dostał? Premie są tajne.
Wroclaw 2017-08-29 21:59
Żenada. Zero organizacji pracy. Kierowniczka niczym się nie interesuje, dziewczyny zmieniają grafik kiedy chcą i nawet nie informuja o tym nikogo, a później dziwa się, że ktoś nie przyszedł. Starsza pracownica, która ledwo co ogarnia kasę i wszystko inne popija sobie desperadosy na zapleczu w czasie pracy. Informujesz kogoś dzień wcześniej, że Cię nie będzie z przyczyn niezależnych od Ciebie, a nikt tego nie rozumie. Za tak marne pieniadze nie warto tam pracować. NIE POLECAM!
Wrocław.
9
Marta 2017-08-31 06:57
@Miśka a jak ty będziesz na urlopie, to rownież możesz liczyć na dodatkową premię? Jeżeli tak - to warunki jej przydzielania wydają się być na swój sposób uczciwie.
Pracownik 2017-08-31 09:27
Pensja sprzedawcy netto 1459 zł, kierownika 1800 zł. Premia opodatkowana czyli minus jakieś 28%. Na rękę to wychodzi 50-100 zł i to nie co miesiąc.
Brak paczek czy bonów na święta, brak systemu motywacyjnego. Ciągła rotacja personelu.
30
Ddgg 2017-08-31 13:24
Ale: codziennie dostajesz paczki ????, możesz pobawić się nożyczkami przy wycinaniu karteczek, brać udział w konkursach których główną nagrodą jest " Brawo Wy. ...". No i presiż ..... pracy w tak szacownej firmie. Mało ????
21
lola559 2017-09-04 22:02
W salonie, gdzie pracowałam byłam najmłodsza. Od początku czułam niechęć kierowniczki. Mimo starań przez ponad pół roku pracy premię dostałam 1 raz 100zł, kiedy koleżanka, rówieśniczka kierowniczki, już na okresie próbnym w tym samym momencie dostała premię wysokości 200zł. Cały czas byłyśmy na tej samej zmianie. Klientki wchodząc do salonu szukały mnie, żebym to ja się nimi zajęła. Ale kierowniczka była na to ślepa, miałam wrażenie że odwracała się, żeby tego nie widzieć. Ale wiecie co? Zostawiłam monnari, gdzie chęć pójścia na studia była wadą. Poszłam na wiele rozmów kwalifikacyjnych, gdzie dostrzegli mój potencjał. Na start na nowym stanowisku dostaję 2000zł netto + multisport+ opieka medicover + premia kwartalna po okresie próbnym. Można? Można! Wystarczy w siebie uwierzyć. 12 godzin pracy z krótkimi 2 przerwami to kpina i obóz pracy. Robienie z siebie debila za najniższą krajową to się nie godzi. Wszystkie dziewczyny jakie ze mną pracowały, jakie poznałam na stanowisku sprzedawcy, wykształcone, dobrze się prezentujące. Nie mam pojęcia dlaczego boją się zaryzykować. Ja trzymam kciuki za Was.
19
julia 2017-09-04 22:39
Nie polecam zakupów w sklepie internetowym Monnari Trade Łódź. W razie stwierdzenia ukrytej wady towaru reklamacje nie są uwzględniane. Jeśli towar "zepsuje się", to zawsze wina leży po stronie konsumenta, ponieważ niewłaściwie użytkował towar.
Pracownik 2017-09-08 23:28
Taaa, najlepszy tekst motywujący to: "jeszcze tyci tyci i jest plan", przepraszam czy my pracujemy w przedszkolu???Te infantylne teksty, nikt już tego nawet nie czyta.
20
Marta 2017-09-09 12:07
@pracownik, kwoty, które podajesz to cały etat w Monnari Trade? Stawki są dość niskie dlatego zastanawiam się o jakim wymiarze pracy rozmawiamy. Co do systemu motywacyjnego to rzeczywiście powinno się to zmienić i na pewno sposób przyznawania premii powinien zostać ulepszony, żeby nie dochodziło do takich sytuacji jak opisuje @lola559.
Ddgg 2017-09-09 20:46
To są stawki na cały etat. TAKIE STAWKI DAJE POLSKI PRACODAWCA .
8
Marta 2017-09-10 09:57
A może by tak firma zadbała,skoro pracownice nie dostają sukienek pracowniczych na sezon,żeby chociaż za rajstopy płacili?Drą się niemiłosiernie,na 1 dzień roboczy idzie 1 para,a nierzadko i 2 lub 3,każda kosztuje ok 3,5-4 zł,proszę sobie policzyć,ile z marnej pensji musimy wydawać jeszcze na rajstopy.Wszystko najważniejsze,utargi,klientki obok których musimy skakać,a które już mają dość naszej nachalności,wdrażanie promocji,wycinanie karteczek,niezrozumiałe promocje i smsy do klientek,wszystko na naszych głowach a my tyramy za marne grosze!
30
Leja 2017-09-13 21:52
Monnari- najgorsza firma,niekompetentne i mściwe kierowniczki i zastępczynie kierowników, mobbing na porządku dziennym, chamstwo, nękanie pracowników, nieprzestrzeganie przepisów bhp, nieznajomość kodeksu pracy,niedopełnianie obowiązków przez kierowników, krzywdzenie pracowników, regionalne ,pomimo wiedzy, nie reagują na to co się dzieje w salonie,wciąż odchodzą dziewczyny, nikt nie reaguje,nowe nie mają pojęcia o pracy w sklepie odzieżowym,pracownik z dłuższym stażem jest zmuszony pracować za nie, a nowe odchodzą zobaczywszy co się dzieje w salonie, coraz mniej klientów, coraz mniej pracowników,nikt nie reaguje, odbieranie premii, cięcie premii,pomimo wyrobienia targetów, lipne konkursy dla pracowników, najniższa krajowa, praca bardzo ciężka,nikt już nie chce pracować w tym bagnie.
31
Tola 2017-09-15 15:48
RKS Klaudia prawdziwa Omnipotentka. Wysokie mniemanie o sobie i prawdziwa huśtawka nastrojów. Nigdy nie wiadomo kogo zastaniesz , Doktor Jekyll czy Mr Hyde. Czasami takie niezrównoważenie emocjonalne wynika z innych powodów. Może gdyby zaczęła jeść słodycze byłaby milsza i uśmiechnięta, bo usteczka w podkówkę nieładnie wyglądają. Dieta wegetariańska vel kubełkowa chyba jej nie służy.
11
aąaa 2017-09-21 15:55
Zapomniałaś dodać, ze 1 zł lub 2 zł BRUTTO wypłacane jest tylko za te dni gdzie wyrobiono 80% planu dziennego i więcej
9
567 2017-09-22 08:06
A potem i tak się okazuje że tego lub tamtego nie liczą bo była promocja. Firma dziad .
8
Rozczarowana... 2017-09-23 17:04
Podejrzewam że jest Pani sprzedawczynią w sklepie tej firmy.... wcale się nie dziwię że są takie opinie, bo komentarz Pani świadczy właśnie o profesjonalizmie pań sprzedających....
1
Miłośnik monnari 2017-09-23 23:19
Sieć sklepów dla idiotów .Moja żonka też niestety tam pracowała. Za każdym razem sprzątanie sklepu za darmo. Premie zabiera przeważnie kierowniczka . Nie płacone za pranie (proponuję nie prać aż do zniszczenia bo wtedy św. Piotr może się ogarnie). Rajstop nie dostajecie mimo że tego wymaga firma. Grafik zmieniany jak dziwki w agencji. Dlaczego nikt z tym nic nie zrobi? Po roku pracy szukanie haka żeby wywalić . Na taka ilość pracowników w tylu salonach wg polskiego prawa powinien być socjal czyli paczki lub bony na święta. Ale niestety firma widocznie biedna która karze płacić np. za produkt z wełny prawie 500 zeta z zawartością wełny 3%. Widocznie klienci metek nie czytają. Miałem kiedyś podobną sytuację w mojej firmie. Pozew do sądu załatwił sprawę. Pomyślcie bo za najniższą krajową znajdziecie pracę wszędzie. Lidl płaci 3 tysie brutto plus mają pełen socjal i nie po 12 godzin.
17
Marta 2017-09-25 22:08
Wszystkie te komentarze nie wyglądają najlepiej - trzeba to przyznać. Jednak zastanawiam się, czy w niektórych przypadkach słowa nie są zbyt mocne. @Leja jesteś pewna, że mobbing to odpowiednie słowo do opisania sytuacji w Monnari Trade? Pamiętaj, że jest to nękanie pracowników. Czy mogłabyś podać w takim razie konkretne przypadki takiego zachowania wobec pracownika?
565hnv 2017-09-26 07:58
A Pani Marta to kto ? Ciocia " dobra rada" ?
2
WKURZONA na HEJT! 2017-09-27 13:25
Odnoszę wrażenie, że wypowiadają się tutaj tylko osoby które już ukończyły swoja kariery w Monnari lub je właśnie kończą.... Defetyzm, hejt i fala żółci wylana na MONNARI.

Oczywiście jak w każdej firmie jest lepiej i gorzej ale to co czytam powyżej jest co najmniej naciągnięte i wyolbrzymione przez duże W.

Pracuję w MONNARI ponad 3 lata, przeszłam 2 awanse obecnie zajmując stanowisko Z-cy Kierownika. Wynagrodzenie i premie zawsze są na czas (więc nie wiem kto i w jakim celu wypisuje głupoty) gdy wynikają nadgodziny - są opłacone lub odbieramy za to dni wolne. Urlopy, dni wolne - wszystko kwestia dogadania.

Dlaczego żadna z Was nie napisze, że mamy od firmy na każdy sezon stroje służbowe (gdzie inni zobowiązani są do chodzenia we własnej odzieży) - ktoś pisze o rajstopach, że firma nie daje.... błagam WAS, a skoro w bankach wymagany jest na paznokciach french lub kolor natural to oznacza, że firma ma sponsorować wizyty u maniciurzystki lub dawać na sezon po lakierze do paznokci? Co Wy wypisujecie?
Dlaczego żadna nie wspomni o elastycznych grafikach pod szkoły, dzieci, życie prywatne.
Dlaczego nikt nie pochwali systemu który nie rozlicza indywidualnie, nie trzeba logować się na imienne loginy - nie ma wyścigu szczurów.
Dlaczego nie docenicie faktu iż nie jesteśmy karane za ankiety Mystery Shoppera gdzie w wielu firmach negatywna opinia = brak premii. My nie mamy wizyt MS które wpływają na nasze wynagrodzenia.
A może przypomnieć niektórym Paniom o tym, że nie ma odpowiedzialności materialnej za inwentury - nie podpisujemy żadnej lojalki czy innych papierów, gdzie u konkurencji spłacasz każdą zaginioną rzecz.

Wkurzyłam się, bo widać iż chyba nie macie co robić jak przesiadywać na necie i pisać głupoty.

Ja wyznaję zasadę - nie podoba mi się - wychodzę i nie wylewam gara brudów na firmę tylko dlatego, że mi się nie udało.

MONNARI to świetna firma do rozwoju i zdania nie zmienię.
4
Ha ha ha 2017-09-27 13:42
Nie wierze, rajstopy ma firma dawać? A może majtki, staniki i buty również? Co do szukania haka na pracownika. Po pierwsze haka szukać nie trzeba, umowę na czas określony rozwiązać można w każdym momencie więc po co to wymyślanie. Socjal w Lidlu masz rację, jest bogaty więc wyślij tam swoją żonkę i niech zapierdziela w półkach nosząc i układając towary ważące po kilka i kilkanaście kilogramów. Myślę, że będzie dumna że kochany małżonek wysłał ją do takiej pracy - w końcu przyniesie 3 tyś. W swięta na kasie posiedzi do 18 stej ale nie martw się - przyniesie gratisy w postaci puszek z szynką którym kończą się daty. Ależ to będą święta! :P
3
kaczkadziwaczka 2017-09-27 21:18
Dziewczyny piszecie że 1450 zł wynagrodzenie za cały etat, tzn jak robicie 12 godzin to co drugi dzień ?
123 2017-09-29 09:00
Witam.
Chciałam podzielić się opinią o jakości obsługi w salonie Monnari w Kielcach w galerii Echo.
Po uznanej reklamacji bluzki, Panie w salonie niechętnie chciały pomóc w wyborze innego towaru oczywiście z dopłatą.
Wybrałam sweterek , przymierzyłam ale okazało się, że ma wadę na przodzie więc wzięłam z półki taki sam już nie przymierzając, w domu po przymiarce sweterek był trochę za ciasny więc następnego dnia udałam się do salonu aby wymienić go na większy. Niestety Pani która obsługiwała mnie była bardzo zmęczona i nawet nie ukrywała niechęci wobec mnie - cytuję "O Jezu". Po moim pytaniu co takiego ja wymagam Pani odpowiedziała, że ma dużo pracy, zaznaczam, że w tym czasie w salonie byłam tylko ja i jeszcze dwie Panie ekspedientki, po czym jedna z Pań oświadczyła, że mogę przecież przeszyć guziki i będzie dobry.
Ja rozumiem, że każdy wykonuje jakąś pracę ale żeby aż tak być niechętnym wobec klienta to gratuluję Firmie Monnari wyboru kadry do salonu w Kielcach w galerii Echo.
Pozdrawiam Maria
Tadam 2017-09-29 10:06
Nie mogła Pani wziąść z półki takiego samego, rozmiary są pojedyńcze .
2
Wrocław 2017-10-01 00:59
Taka tylko jedna sprawa to w pracodawcy obowiązku należy zabezpieczenie swojego mienia. Takie odpowiedzialności materialne nakładane na pracowników są łamaniem prawa !!! W sądzie to pracodawca obrywa a nie pracownik.
4
Joanna 2017-10-01 11:48
Bardzo mnie dziwi co Pani pisze... - dosyć często robię zakupy w Monnari w Galerii Echo w Kielcach i mam zupełnie inne zdanie o obsłudze w tym salonie. Panie są bardzo miłe, zawsze pytają czego poszukuję i chętnie pomagają mi znaleźć odpowiednie rzeczy. Jak jestem w przymierzalni panie zawsze się interesują czy mam odpowiednie rozmiary, zawsze też mogę liczyć na szczere i profesjonalne doradztwo. Bardzo polecam obsługę w tym salonie !!
3
klientka ,już była ..... 2017-10-01 13:07
wstyd :(( ,tak traktować pracowników
2
Madzia 2017-10-03 09:33
Dzień dobry,

Ktoś kiedyś powiedział " Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" ja w firmie Monnari jestem już po raz trzeci i wiele widziałam i wiele słyszałam, przeżyłam wielu dyrektorów i kierowników. Wypłata zawsze jest na czas , a nawet wcześniej :) Co do podwyżek to akurat nie tylko w Monnari ile sobie wynegocjujesz na wejściu tyle masz, atmosferę w pracy tworzymy także my sami i na każdego jest sposób, tylko nie trzeba się poddawać i zaraz być nastawionym na nie. A co do Pana Piotra jest specyficzny, ale kto z nas nie jest? :) ja akurat nie odczułam z jego strony negatywnych emocji. Tak dla wyjaśnienia to jestem pracownikiem biurowym, kupcem i pozdrawiam wszystkich kupców, my akurat atmosferę mamy super w pracy jak i po :) Pozdrawiam Magda
1
Tadam 2017-10-03 10:27
To może kup wreszcie coś z klasą. Bo jak na razie szału nie ma a plany jakbyśmy były jedynem sklepem na rynku.
7
Public Enemy 2017-10-03 21:28
Kiedyś ktoś powiedział: "jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie przynosi zysków to trzeba zmienić ku..y nie firanki" a tu [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to łagodne stwierdzenie. To najgorsza praca jaką można mieć. Nacisk i mobing to tylko niektore rzeczy. To że w większości pracują tam zawistne pustaki to większość już zauważyła. Trzymają się tej pracy tylko totalne zera. W jednym z salonów pewna Pani tzw. Renifer z zawiści i strachu o stanowisko kabluje na pozostałe a kierowniczka szpieg i debil. Prostaczki których nikt inny by nie zatrudnił.
3
ZwyklyPracownik 2017-10-04 08:51
Pracuje w Monnari w biurze i nigdy nie odczułem tego, co większość osób tu wypisuje. Atmosfera w firmie jest b.dobra, wręcz momentami rodzinna. Każdy sobie pomaga, gdy ktoś nie wie jak coś zrobić. Gdy ktoś musi gdzieś wyjść wcześniej lub musi coś załatwić w trakcie pracy zawsze można się dogadać. Myślę, że po prostu części osób nie wyszło w Monnari, bądź nie wiedzą jak działa taka firma i u konkurencji lub w innej firmie będzie tak samo lub gorzej, więc wylewają całą fale hejtu, bo przecież im się należy wszystko co najlepsze.
1
jolka 2017-10-04 14:25
Proponuje ludziom z biura przyjsc na dwa trzy dni do pracy na salon. Odczytywać setki meili i ciagle cos zmieniac jednocześnie obslugujac ze skutecznoscia sprzedazy:)
18
MS 2017-10-04 16:55
Tylko ciekawe ,że co chwilę przychodzą maile w których kolejne osoby z centrali żegnają się z firmą
16
Tadam 2017-10-04 21:09
Ale wy odbieracie poleceni tylko do siebie a na sklepach odbieramy polecenua od biura ,całego. Często nie przemyślane, dokladacie nam roboty a my głównie mamy sprzedawać i wyobrazcie sobie że na sklepie jest jeden komputer. Do sprzedaży odbierania i odpisywania na wasze meile ten sam. I może skoordynujcie trochę polecenia na sklepy bo my się nie klonujemy i nie wyjdziemy wczesniej a klientki czesto 5 minut przed zamknieciem....
10
WkocncuWnormalnejFirmie 2017-10-05 12:45
Najpierw skomentuje opinie Pań z biura - Racja - popracujcie KILKA DNI na sklepie, dopiero w tedy piszczcie, że panuje "rodzinna" atmosfera i zarobki do negocjacji.

Opiszę swoją sytuację. Pracowałam w jednym z Monnari (zachodnia Polska) jako sprzedawca. Czytałam wcześniej te opinie, ale nie chciała wierzyć - postanowiłam się przekonać sama sądząc, że wypisują tutaj zdesperowane i zwolnione osoby specjalnie, żeby "obsmarować" firmę. - MYLIŁAM SIĘ.
Od kiedy zaczęłam pracę w jednym ze sklepów, czułam dziwnie panującą atmosferę. Nie trudno zgadnąć, że to czy w sklepie panuje RODZINNA atmosfera decyduje przede wszystkim KIEROWNIK sklepu. Ja niestety na swoją niekorzyść trafiłam na nieodpowiednią osobę na to stanowisko. Na domiar złego (mimo wielu zażaleń do KRS) nie było żadnej reakcji. Nawet lepiej - informacja zwrotna od KRS :
"JAK CI SIĘ NIE PODOBA TO SIĘ ZWOLNIJ".
Płaca? Najniższa krajowa bez żadnej możliwości negocjacji + premia UZNANIOWA uzależniona od HUMORKU KIEROWNICZKI.
Możliwość awansu? Jak najbardziej, na zastępce kierownika jeśli usatysfakcjonuje Cię 2300 brutto + ta słynna premia UZNANIOWA.

Z perspektywy czasu ( nie całych dwóch miesięcy ) teraz się z tego śmieję. Pracuję w innej firmie jako sprzedawca z wynagrodzeniem 3000 zł brutto + premia - NIEUZNANIOWA. Zabawne, że zarabiam teraz więcej niż zastępca czy nawet kierownik w Monnari. Jeśli szanujecie swój czas i pracę - nie polecam Monnari. Firma całkowicie nie dba o pracownika. A KRS są nieodpowiedzialni i nie kompetentni. "JAK SIĘ NIE PODOBA TO SIĘ ZWOLNIJ" - Zwolniłam się i nie żałuję tej decyzji :)
19
Tusia 2017-10-08 00:28
Nie wiem jak jest z tymi tunikami służbowymi bo w tym roku nie było ani nowych letnich, ani nowych zimowych.
6
xoxoxo 2017-10-08 21:29
W tym sezonie zapewne też ich nie będzie :)
6
55555 2017-10-12 07:59
Monnari, kasuje nieprzychylne posty.
2
Onaaa 2017-10-12 13:33
Nie polecam tej firmy, jeżeli ktoś się zastanawia nad pracą to niech to dobrze przemyśli. Pomorze - mniejsze miasto, dwa sklepy a kierowniczki brak słów... Słupsk
Panna Anna 2017-10-12 18:41
Chyba nie kasuje bo tu jest większość nieprzychylnych. Nie polecam pracy w Monnari. Bardzo złe zarządzanie firmy i to zaczynając od najwyższego szczebla. Jest takie powiedzenie,że ryba zawsze psuje się od głowy i tutaj się to sprawdza w 100 %. Słyszałam,że ma się ukazać spory artykuł w poczytnym piśmie kobiecym o firmie Monnari, relacja od strony byłych pracowników. To klientki chyba zaczną masowo odchodzić jak sobie poczytają.
3
Tadam 2017-10-13 07:21
W jakiej ?
Zostaw swoją opinię o Monnari Trade - Łódź
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Monnari Trade