Z dnia na dzień odchodzą z firmy kolejne osoby. To mówi samo za siebie . Ludzie uciekają że względu na płacę i warunki pracy. Sklepy duże, a na zmianie po dwie osoby. Plany wysokie, co kawałek wiadomości żeby dobić jeszcze 1500, jeszcze 1000 i na koniec 500... Chyba wszyscy mają już dość tych automatych maili. Sklepem kierownictwo się nie interesuje, regionalna ma pod sobą za dużo sklepów więc jest raz w miesiącu bo raport musi być zrobiony. Mimo szczerych chęci nie jest w stanie pomóc wszystkim i zapamiętać o co kto prosił więc ciągle trzeba się o coś upominać. Szkoleń dla pracowników nie ma, spotkan integracyjnych też brak, ankiet zadowolenia również nie ma. Żadnych dodatków do płacy nie ma za to kolejne wymagania pojawiające się co miesiąc. Raporty, zdjęcia, VM, przeceny, emony, transfery, dostawy, aaaaaaa no i obsługa klientów. Jeszcze trzeba posprzątać sklep tylko kiedy bo to syzyfowa praca? I to wszystko za 1630zł. Jak z tego wyżyć? Czy prezes nie widzi co się dzieje? Coraz trudniej znaleźć pracownika i czy zamiast zatrudniać nowego do szkolenia, który musi przejść badania nie lepiej zatrzymać tych obecnych dając im podwyżki?
Ja jak studiowałam to sobie w monnari właśnie dorabiałam i nie narzekam. Może nie było jakoś dużo super sprzedażowych szkoleń, ale na początek w handlu naprawdę spoko.
Czy ktoś wie czy wrócą dodatki funkcyjne? Już bardzo długo jesteśmy bez premii, a jak pytam to nikt nic nie wie…
Wszędzie masz oświadczenie takie czy inne o odpow w pracy. Wiadomo nie możesz sobie pozwolić na zaniedbania w pracy i to nie ważne czy tu jako sprzedawca czy gdzie indziej jako sekreterka.
Ta firma to jakaś masakra. Kolejni ludzie odchodzą z firmy. Nawet dekoratorka Regionalna ze Śląska nie wytrzymała i dała wypowiedzenie.
Zakupy w jurowieckiej w bialymstoku fatalna obsluga .Pania wysoka na glowie tapira unikac!!!!! .Dzis miala zly dzien.Tydzien ,miesiac temu tez .Moze nagrody nie dostala za straszna obsluge .
Regionalna p. Żaneta jest w porządku.Poznałam ją kilka lat temu pracując na Śląsku i wg mnie jest sprawiedliwa i w porządku.Kiedy trzeba to ochrzani , ale zawsze z wyczuciem i taktem.Co najważniejsze wysłucha szeregowego pracownika, czego nie mozna powiedzieć o Ance, niestety.
Cześć, czy ktoś z Was pracuje może w Monnari w Łodzi, widziałam ofertę, że szukają pracowników, chyba do salonu w Galerii Łódzkiej, ale nie mam pewności bo nie podali dokładnego adresu. Chciałam złożyć CV, ale nie wiem jaka atmosfera w Monnari w Łodzi?
Hej, powiedzcie mi czy firma prowadzi jakieś szkolenia dla swoich nowych i w sumie stałych pracowników. W ofercie pracy mieli napisane że jest system szkoleń, ale jak to wygląda w rzeczywistości?
Nie ma żadnych szkoleń, jak jesteś nowa to uczy cię pracownik, który jest z tobą na zmianie. Ogólnie w niczym to nie przeszkadza bo nie ma tu nic trudnego, ale jest to zwyczajnie żałosne ze strony firmy.
Kuriozalnie czasami pracownik na konkretnym stanowisku wie czasem więcej niż jacyś szkoleniowcy którzy wyuczają teorii a w praktyce praca wygląda inaczej, więc myślę ze nauka z pracownikiem sklepu nie jest zła
Czesc czy moge podjac prace nie znajac bardzo dobrze polskiego języka? Czy szkolenia dla pracownikow sa jakies na poczatku? Może ktoś z Ukrainy pracował i ma jakies przydatne informacje? pozdrawiam :)
Prace podjąć możesz, ale przygotuj się na to że klienci mogą być dla Ciebie niemili. Mimo wszystko kontakt z klientem jest ważny a do tego będzie ci potrzebna znajomość języka.
Chciałam się podzielić z Wami, ponieważ jestem mega zadowolona z obsługi w sklepie w CH Tulipan w Łodzi :) Panie sprzedawczynie bardzo wyrozumiałe i cierpliwe... spędziłam w sklepie chyba z dwie godzi wybierając strój na poprawiny. Finalnie zdecydowałam się na kombinezon jakość materiału i dopasowanie do sylwetki "pierwsza klasa :P" dodatkowo Pani zaproponowała mi, że może zrobić dodatkową promocję przy zakupie jakiegoś plecaka albo torby. Wybrałam plecak i z niego również jestem bardzo zadowolona. Zdecydowanie polecam i polecam też pytać się właśnie o jakieś dodatkowe promocje, ja właśnie tak zrobiłam i jak widzicie wyszła bardzo zadowolona. Nic lepiej kobiecie nie poprawi humoru jak dobra obsługa i zadowolenie z zakupów :)
Pani kierownik miła rozmowa odbyła się na terenie sklepu lecz miałam wrażenie, że wezmę tam każdego. Oferują pracę za najniższą krajową i prawdopodobną premię. Praca w tygodniu po 12 godzin i dzień wolny nie pytano mnie gdzieś już pracuję.
Czy zgadzam się pracować na takich warunkach?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Witam. Czy jest ktoś i mógłby wyrazić opinie na temat pracy w Auchan Mikołów na stanowisku sprzedawcy. Dzięki. Pozdrawiam
Cześć. Jeżeli lubisz pracę w sklepie odzieżowym to praca będzie ci się podobać. Jedynym minusem tej pracy są zarobki (najniższa krajowa) i dlatego jest taka rotacja pracowników. Dziewczyny, które tam pracują są fajne. Ja miło wspominam pracę w tym salonie.
Polecam, pracowałam w 2023, miło wspominam, jednak ze względu na przeprowadzkę zmieniłam pracę
Na początek standardowo płaca minimalna, jednak można wyciągnąć później więcej. Ekipa fajna, jak na początki kariery zawodowej to polecam :)
Hejka. Nie wiecie czy nie biorą teraz kobiet bez doświadczenia na magazyn? Kiedyś wyświetlała mi się od nich oferta na takim zewnętrznym portalu ale gdy chciałam znaleźć coś aktualnego to jest jedynie formularz aplikacyjny. Nim w ogóle się zgłoszę to czy praca tam jest w miarę lekka?
Witam. Czy jest ktoś i mógłby wyrazić opinie na temat pracy jako sprzedawca w Auchan Mikołów. Dzięki. Pozdrawiam
Na stronie maja te formularze zgłoszeniowe myślę czy by nie spróbować zapisać się na praktykę. Nie wiecie jakie warunki trzeba teraz spełnić, żeby rozważyli przyjęcie kogoś na staż z projektowania? Nie mam komercyjnego doświadczenia jeszcze
Nie ma żadnych szkoleń na początku? Słyszałam, że robią dla nowych....
Omijajcie Monnari w Auchan Wrocław kierowniczka tam to porażka, poniża ludzi, jest wredna, jest nie miła a o cokolwiek ją poprosić to nic nie pomoże, ma swoje pupilki i tylko je dobrze traktuje pozostałe to tylko wyrobnicy.
A może to nie w Kierowniku jest problem, tylko w pracowniku? Dlaczego były pracownik? Polecam najpierw zrobić rachunek sumienia. Dodam również, że często jestem w Auchan na zakupach i nie spotkałam sie aby Panie z obsługi były nie miłe czy wredne.
Pracowałam w tym miejscu i nigdy nie zauważyłam, aby kierowniczka traktowała lepiej wybraną część pracowników. Oczywiście na pewno z niektórymi osobami można dogadać się lepiej z innymi gorzej, ale jakieś prywatne relacje nie wpływały na traktowanie innych pracowników.
Oj tak. Pracowałam tam gdy Joanna jeszcze kierowniczką nie była, ale już wtedy zachowywała się tak samo. Zgłaszajcie ją wyżej. Samo to, że daje wam swoje dane do logowania i każe się wam za/wy- logować w system, podczas gdy ona sobie przychodzi i wychodzi kiedy chce, już jest wystarczającym powodem. Wredna? Taki charakterek. Wysługuje się innymi? Leń który mówi i tak że jest wiecznie zmęczony. Oj możnaby długo mówić... Tak czy inaczej strasznie się z nią pracuje i to niestety opinia większości.
I bardzo dobrze, jeśli ktoś tak psuje atmosfera pracy i jeszcze zachowuje się do podwładnych tak... Ehh szkoda słów, dobrze że u was już tak nie ma
Omijac jurowiecka monnari w bialymstoku masakra sorzedawczynie zero zainteresowania klentka w ta sobote robilam zakupy nie polecam
Monnari w arenie Gliwice to jest jeden wielki żart. Kierowniczki srają wyżej niż widzą. Dorosłe kobiety zachowujące się jak dzieci robiąc na złość każdemu. Nikt nie pójdzie ci tam na rękę a jeśli jesteś młodsza o nich (o co nie trudno) usłyszysz na każde swoje zastrzeżenie „my jesteśmy starsze” czyli nawet jak masz rację to i tak nie masz racji bo jesteś młodsza. Bardzo nie polecam pracy w tym miejscu bo jedynie co z tamtą wyciągnięcie to potrzeba pójścia na terapię.
Mam pytanie czy Warszawie poszukujecie może kogoś na zlecenie? Interesuje mnie jedynie taka forma zatrudnienia. Mogę pracować głównie na popołudnia plus jedna sobota w miesiącu.
Bardzo zła jakość przedmiotów. Po tygodniu użytkowania torby odpadło zapinanie. Rozumiem że produkty są najwidoczniej słabej jakości i cena nie idzie w parze z jakością, ale normą wydaje się źe firma wtedy na swój koszt rekompensuje zwrot towaru, a nie ze człowiek musi jeszcze na swój koszt odsyłać produktu narażając się na dodatkowe koszty. Nikomu nie polecam zakupów w tej firmie, chyba że ktoś lubi odpadające elementy.
Mogła Pani za darmo oddać w sklepie, na swojej stronie mają politykę zwrotu opisaną albo w sklepie mogła Pani zapytać. A co do produktów to dziwne, ja tam z większości jestem zadowolona, chyba że z rozmiarem nie trafie to wtedy oddaje w sklepie, ale żeby odpadło zapinanie z torby, jestem zszokowana.... !?!?!
Pracowałam w sklepie Monnari przez rok i gorąco tego nie polecam. Firma jest bardzo niezorganizowana, z dnia na dzień potrafi się wszystko zmienić, wydaje się jakby Ci wyżej dosłownie niczego nie ogarniali, mylą się wysyłając złe maile, ze złymi oznaczeniami, zapominają dosyłać regulaminów promocji, mieszają promocje, tak, że one już w sumie nie mają i tak sensu. Popełniają błędy dosłownie na każdym poziomie, sprawiając, że praca sprzedawcy jest 2x trudniejsza niż być powinna. Zaczynając od dostaw, które nie są personalizowane pod sklep (na sklepie się nic nie mieści, a na magazynie 20 kartonów), po dodatkowe metki, które trzeba było przyczepiać a one jedynie co to odpadały, misz masz w promocjach czy rozległe procedury zwrotów lub wymian. Dodatkowo praca ze starszymi Paniami, które złoszczą się na ciebie za niedociągnięcia systemu. Gorąco nie polecam.
Witam. Mam pytanie odnośnie premii ,bo moja kiero wali i to dobrze w durnia... powiedzcie mi jakie są możliwe premie i co ile wypłacane skoro plany są robione co miesiąc. Jest szansa że bierze ta kasę dla siebie ?
No mowie tutaj o 100 albo więcej procent planu. Jak jest z premia ? Jeśli Co miesiąc jest plan zrobiony 100 % to czy należy się premia co miesiąc ja się dostaje czy raz na jakiś czas .
Premia jest zawsze wypłacana z miesięcznym opóźnieniem. Przykładowo premia za grudzień wypłacana będzie w lutym. Co do wielkości to zależy ile sztuk macie zrobionych w danym miesiącu.
Czyli mam rozumieć że mniej więcej 1 sztuka to jest 1 zł? Czy jak mam to rozumieć jest jakiś pułap? Wiesz może od ilu do ilu jaka kwota?
1 zł brutto. I nie chodzi o 100 % planu miesiąca tylko 100% /80% planu dnia, z zachowaniem minimum 10 setek.
Moja kiero tak robiła, że zawsze naszym kosztem zrekompensowala sobie brak dodatku funkcyjnego.Widzialysmy na jej koncie, zastępca nam pokazała.
Na czyimś koncie widziałyście? Ja tylko tak od boku dopytam czy to legalne by mieć dostęp? Nie miała by zastępca problemu, że to zrobiła?
kiero sama zostawia nam login. żeby ją wylogować, a wychodzi wcześniej, a także zrzuca całą swoją pracę na zastępcę...
Faktycznie to prawda rejestrowanie pracy to kpina!!!!!! Sa takie kliky w sklepach zwlaszcza pracownikow co pracuja dlugo .Jedna druga loguje przychodza do pracy kiedy chca .Wychodza kiedy chca .Wiec nic dziwnego ze z ciekawosci zobaczylas jej premie nagrode ???? a mlode co maja robic sluchaja sie przelozonych .powinna byc w pracyc12 godzin z jest 8 standard .Powinna byc w pracy a jest na zakupach u lekarza???????? itp wiec a najgorsze ze ta klika wiecznie narzeka oj jakie zmeczone.....
U nas było to samo, ale to nie jedyna firma, w której tak to wygląda. Plus taki, że u nas każdy korzystał na tym, a nie tylko kiero. Co nie zmienia faktu, iż cieszę się, że się zwolniłam stąd - kasa i premie oraz podział obowiązków to była kpina
Nie ma takiej możliwośc, żeby kierowniczka zabrała Pani premie !?!?, wystarczy pewnie zwrócić się do kadr, no i przeczytać co na umowie jest ! u nas normalnie premia jest wypłacana, miesiąc poźniej, ale to było ustalone już na początkuy pracy :)
Kiedyś były zebrania pracowników można było porozmawiać wyjaśnić teraz tego nie ma tylko obgadywanie za plecami. Inaczej się pracowało teraz tylko telefony na salonach jedzenie lub bieganie po galerii. Tak to jest jak kierownika brak
U was też te nowe pyskuja i stale na telefonie są?
Nawet jeśli to co dalej? zwłaszcza to pyskowanie zastanawia, w jakim zakresie, co się dzieje? Ja też będę nowa ale raczej mam inne nastawienie do pracy. Kierownicy niczego z tym nie robią?
To wszystko zależy od nastawienia do pracy nowych osób, ja swoją pracę wspominam bardzo dobrze.
Niestety pracowałam w tej śmiesznej firmie, teraz przynajmniej mam pewność że w gorszej firmie pracować nie będę. Ponieważ, żadna nie będzie w stanie przebić tej. "Kierownik regionalna" K.M.Wrocławia i chyba nawet całego Dolnego Śląska,oprócz nazwy stanowiska na którym się znajduje nie ma z nim nic wspólnego. Zero jakiejkolwiek pomocy, poza tym samo zakłamanie, układy, znajomości... Zero szacunku dla pracowników którzy wykonują jejobowiazki za darmo. Ale to nie jest jedyna osoba, która nisko upadła w tej firmie na stanowisku "kierowniczym", można wymieniać i wymieniać. Ale w szczególności mam tutaj na myśli "dekoratorkę regionalną" Wrocławia I.K. która nie zna odpowiedzi na proste pytanie, ponadto na salonie, w którym spędza kilka godzin nie robi dosłownie NIC. Nie jest obyta w żadnej kwestii. Nikomu nie polecam (usunięte przez administratora) w tej firmie, no chyba, że lubisz być traktowana niesprawiedliwie i lubisz podlizywać się tzw "górze"
Zupełnie nie rozumiem tej opinii miałam kontakt z kierowniczka regionalna, gdy pracowałam we Wrocławiu i to naprawdę miła osoba, zdarzyło się ze o czymś nie wiedziała, ale jak była pomoc potrzebna to wspierała...
(usunięte przez administratora)
A tak w ogóle co teraz wchodzi w zakres zadań na takim regionalnym stanowisku? mam taka dawniejsza ofertę i w niej widnieje fraza „dbanie o rozwój pracowników poprzez coaching, menotring i inspirujące przywództwo” czy na sklepach są organizowane tego typu szkolenia?
Każdy regionalny wpada na salon robi raporty i tyle go widać
Pracowałam we Wrocławiu, nie było źle, były kontrole i sprawdzenia, nigdy przesadne... A jak był jakiś problem to mogliśmy się dogadać
W mojej okolicy była oferta pracy na stanowisko sprzedawcy , gdy się dowiedziałam , że w tej firmie każdy pracuje za najniższą stawkę to się uśmiałam . Pani która mnie rekrutowała mówiła , że ona pracuje w tym salonie 10 lat . Proszę powiedzcie mi jedno - Wy naprawdę nie macie aspiracji lepszych zarobków ? Jak czytam wypowiedzi tutaj to co któraś pisze , że pracuje kilka/kilkanaście lat i narzeka na warunki a same dajecie się traktować jak niewolnice . Odnoszę wrażenie, że w Monnari pracują same osoby bez pomysłu na siebie . Już w biedronce lepiej płacą ????
W wielu miejscach pracy wynagrodzenie na początku jest na poziomie minimalnym. Ponadto wszystko zależy pewnie od doświadczenia pracownika i tego jakie ma podejście do pracy. Warto porozmawiać z przełożonym na temat możliwości podniesienia stawki lub premii, tylko aby je dostać potrzeba przykładać się do wykonywanej pracy. Kiedy ja tam pracowałam co prawda też wynagrodzenie nie było jakoś bardzo wysokie, ale na pewno powyżej minimalnej i była możliwość awansu ale to tak jak wspomniałam wcześniej, trzeba się starać, a nie narzekać.
Pracuje w Monnari dokładnie 7 lat . Wielokrotnie temat podwyżki był poruszany, doświadczenie myślę, że też mam duże . Dodatkowo jestem dekoratorem + sprzedawca . Jak dobrze wiemy pracy jest dużo i raczej jako wieloletni dekorator wykazuje się pracowitością oraz umiejętnościami gdzie doceniono to najniższą krajową. Nikt mi nie powie , że za staranie w tej firmie otrzymuje się podwyżki . Aktualnie jestem na okresie wypowiedzenia, trochę żałuję , że tyle czasu tu tkwiłam bez perspektyw lepszych warunków ale jak to mówią lepiej późno niż wcale. Jak mam być szczera to miejsce jest dobre dla 20 latki , która szuka pierwszej pracy aby nabrać doświadczenia a nie dla kobiety co ma kredyt czy chociaż plany na budowę domu .
Chyba bardzo dawno pracowałaś. Od pandemii najniższa krajowa , wszyscy, kierownik, z-ca, dekoratorów już dawno nie ma. Wszyscy robią wszystko ,premia to jakiś żart, nie motywuje nikogo, podwyżki? A, co to? Chyba że, państwo ci podniesie, Wysługi lat, dodatków, jakiego kolwiek socjalu też nie ma. Firma dni , i metr.mułu. A bajzel mają taki jakiego, świat nie widział. Rabatów pracowniczych też już od dawna nie ma.
Też odeszłam. awansować owszem można, ale nadal masz najniższą i może czasem rzucą jakiś ochłap jako premie. Co do awansu, to też w pewnym momencie trafiasz na ścianę, bo po kierowniku już nie masz dalszych możliwości, a nawet szkoleń z technik motywacji, zarządzania itp. Wszystkiego uczysz się sama, ta firma to pasożyt żyjący na plecach ludzi, którzy mają za mało odwagi aby odejść. W nowej pracy mam możliwość rozwoju, nauki języka, uczestniczenia w marketingu, bycia kreatywnym, wyjazdów integracyjnych i wreszcie czuję, że żyje. Rozejrzyjcie się, przy takich decyzjach zawsze są obawy i wahania, ale ryzyko często się opłaca.
Cześć! Chcą mnie na kierownika... Oczywiście jak zawsze obiecują złote góry.... Pytanko, czy dostajecie dodatek funkcyjny? Czy ktoś go w ogóle widział na oczy? Nie pytam o stawkę, ale czy rzeczywiście on jest...
Hejka, Jest dodatek funkcyjny ale tylko wtedy gdy masz 10 dni na sto procent. Niestety jak się nie wyrobi premii miesięcznej to dodatku funkcyjnego też nie ma.
To jest premia ,do.podziału dla wszystkich , a nie dodatek funkcyjny. Dodatku funkcyjnego nie ma , większego wynagrodzenia nie ma, jest większa odpowiedzialność i więcej pracy za te same pieniądze co wszyscy.
Racja, pracują po 10 i więcej lat, mimo, że zabrali im funkcyjne w czasie pandemii, a swoje frustracje wyładowują na pracownikach.Często nic nie robią, wszyscy muszą ich obowiązki wypełniać, plotkary lizusy do regionalnych.
Jest dodatek funkcyjny. Wiem bo go dostaję. Niestety są to niewielkie pieniądze i tylko wtedy się je dostaje gdy masz 10 dni na sto procent w miesiącu. Czyli reasumując jeżeli dostaniesz premię za target dostajesz także dodatek funkcyjny.
Jest, ale trzeba stawać na głowie, podczas gdy w innych sieciówkach masz wyższą podstawę plus stałe premie od obrotu i stażowe. Wiem, bo od marca idę do konkurencji. Tutaj dostawałam max. 300zl brutto do wypłaty i też nie zawsze - plus robisz wszystko, a gdzie indziej zarządzasz sklepem - ludźmi, dostawami itp + robisz faktury i grafiki. Więc przemyśl czy chcesz być od wszystkiego za najniższą plus ewentualnie jakie 300zl brutto dodatku.
Od tamtego roku kierownicy, którzy wyrabiają premię i mają sklep na tip top oprócz premii dostają dodatek funkcyjny. Doinformuj się u swojego RKS, na mazowieckim na pewno są dodatki - tylko nie wszyscy dostają.
Akurat tu się mylisz, bo od kilku miesięcy taki dodatek jest, jak się oczywiście spelni te 10 dni na 100% premiowe i jeśli w raportach rksach wszystko grało.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Monnari Trade S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Monnari Trade S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 494.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Monnari Trade S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 395, z czego 17 to opinie pozytywne, 146 to opinie negatywne, a 232 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Monnari Trade S.A.?
Kandydaci do pracy w Monnari Trade S.A. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.