Wywiad udzielony przez użytkownika Były pracownik
Były pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Pracę zaczęłam w styczniu. Już pierwszego dnia, osoby odpowiedzialne za wyszkolenie mnie, zostawiały mnie nie raz w sklepie samą, choć dopiero zaczynałam swoją pracę. Z dnia na dzień były coraz bardziej aroganckie wobec mnie i zaczęły się niewłaściwe zachowania. W dzień, kiedy byłam z kierownikiem i innym sprzedawcą na zmianie, przełożona zaczęła mnie poniżać przy klientach, aż nie wytrzymałam i złożyłam wypowiedzenie.
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało? Napisz, co robiłeś/aś na co dzień w firmie, czym się zajmowałeś/aś?
Sprzedawca, do moich zadań należało dbanie o wygląd sklepu, obługa klienta. Natomiast musiałam wypełniać nawet obowiązki kierownicze, bo przełożona wolała używać telefonu i pić kawę z przyjaciółeczką, która też pracuje w firmie.
Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?
Nie, ponieważ to sklep stacjonarny.
Co było powodem zakończenia współpracy z firmą? Czy z pracy zrezygnowałeś/-aś sam, czy zwolniono Cię? Czy jakaś konkretna sytuacja wpłynęła na zakończenie Twojej współpracy z firmą?
Niewłaściwe zachowania, które opisałam na początku.
Moim zdaniem nie powinno być kierownika tylko regionalny bo kierownik każdy jeden to (usunięte przez administratora) stosuje. Młode nie chce pracować bo za ciężko im .a obowiązki jakie to obowiązki kierownicze każdy wszystko musi robic
(usunięte przez administratora) może stosować też regionalna, ale też sprzedawca, stanowiska tu nie mają nic do rzeczy. Ja wiem o sytuacji z Wrocławia gdzie kierowniczka stosowała (usunięte przez administratora) wobec sprzedawcy, regionalna wiedziała, w Łodzi wiedzą i to na tyle, kierowniczka jak pracowała tak pracuje. Ogólnie omijać Monnari z daleka.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku (kwoty netto)?
Trudno to ująć, zwolniłam się po zaledwie dwóch tygodniach pracy. Na umowie miałam 4242 złotych brutto.
Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?
2 tygodnie.
Jakie dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?
Miłe kierowniczki rejonowe i niektóre pracownice były jedynym pozytywnym aspektem tej pracy.
Jakie dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?
Wykorzystywanie nowych pracowników i złe traktowanie ze strony osób z dłuższym stażem pracy.
W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciał(a)byś być szkolony/-a i dlaczego?
Brakowało jakichkolwiek szkoleń, nawet na początku zatrudnienia. Wynikało to, moim zdaniem, ze złej organizacji pracy.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?
Atmosfera była po prostu zła.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?
Moim zdaniem, między pracownikami a pracodawcą jest wiele nieporozumień.
Co najbardziej wpływało, według Ciebie, na atmosferę w firmie. Wskaż przykłady sytuacji i zachowań.
Arogancja przełożonego.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Lepiej dobierać osoby na stanowiska kierownicze.
To prawda kierownik regionalny powinien dobierać odpowiednie osoby na stanowisko kierownika sklepu, zazwyczaj kierownikami zostają młodziutkie dziewczyny zaraz po liceum bez doświadczenia ( żadna inna osoba z doświadczeniem nie podejmuje się bycia kierownikiem za najniższa krajowa), wystarczy chwila a sodówka uderza do głowy, myślą, że są boginiami wykorzystując sprzedawców na maxa, są bezczelne i aroganckie bo wiedzą, że są bezkarne, bo nikt ich nie zwolni, wiem, że w niektórych sklepach stosują (usunięte przez administratora) ale firma wszystko "zamiata pod dywan"
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy