Promod Polska Sp. z o.o.

Warszawa

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 50 ocen.

Opinie o Promod Polska Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Promod Polska Sp. z o.o.

Julita

@Zaneta, odnośnie zarobków to na pewno dowiesz się tego już na rozmowie rekrutacyjnej bo to zależy od wielu czynników. Starałam się dopytać użytkownika @agata, o warunki socjalne ale nie odpowiedziała, a ze strony internetowej wynika, że oprócz tej karty sportowej oferują też integracje, szkolenia i możliwość awansu. Dobrze byłoby tylko gdyby ktoś z pracowników o tym poświadczył.

Zaneta

Witam mam pytanie ile zarabia się w tej firmie na pół etatu są jakieś premie ? Ile na pół etatu tygodniowo trzeba wyrobić godzin i czy to jest po 11h ? Na stronie promod jest napisane że oferują kartę sportowa to prawda ?

Julita

@Agata wypowiadając się na temat pracy warto napisać dlaczego jesteś zadowolona, jakie są warunki pracy, które to powodują? Dla potencjalnych pracowników liczą się konkrety, subiektywne zdanie to kwestia drugorzędna.

Agata

Nie rozumiem w jakim celu niektórzy tak bardzo oskarżają Promod? Ja też tu pracuje i nie narzekam. Lubie swoja pracę i jestem zaangażowana , sądzę że to jest ten powód>

AGA

Cały promod, zarobki, wymagania i cała reszta łącznie z regionalnymi i dyrektorami to jedno wielkie nieporozumienie. Pracowałam tam 4 miesiące i dziwię się że tak długo wytrzymałam.

Monik

Ile może zarobić sprzedawca w firmie? Widziałam nową ofertę i jeśli jest dobrze to złoże cv. Ogólnie słyszałam, że firma jest spoko ale dobrze się upewnić.

Aneta

Jestem zadowolona z pracy w Promod Polska , mamy super załogę i fajną atmosferę. Zarobki zależą od naszej wydajności .

CiekawaMożePrzyszłaPracowniczka

Hej, jakie teraz są zarobki minimalne? Chodzi mi o podstawę. Słyszałam że jest to 1800zł netto + ewentualne premie. Bardzo proszę o odpowiedz czy to prawda?

Natalia

Jestem zainteresowana praca w Promod Polska ale szczerze powiedziawszy nie mogę znaleźć ofert pracy. Sprzedaż odzieży to moja pasja i w połączeniu z pensją będzie mi super pasowało. Jeśli ktoś ma wiedzę proszę o info

Kiko

Stanowczo odradzam. Przez pierwsze 3 miesiące było na prawdę miło. Potem zmienił się kierownik i zaczął się horror. Zero przeszkolenia dla nowych pracowników, przez co powstawały błędy na kasie i potem osoby ze zmiany musiały się składać i to nie małe pieniądze. Od 1 stycznia 2017 zabrali nam dodatki do wypłaty za politowanie sklepu i za pracę w niedzielę, za to podnieśli podstawę o jakieś grosze. Świetnie, szczególnie gdy ktoś pracował na mniej niż cały etat to się już kompletnie nie opłacało. Grafik wiecznie do zmiany, nikt nawet cię nie poinformował. Wiele razy się zdarzało że ktoś przyszedł do pracy a się okazało że ma wolne i na odwrót. Zostawianie po godzinach, dużo nadgodzin. Zgadzam się że system premiowy był spoko ale premia możliwa do wykonania jedynie na wyprzedażach, czyli w grudniu i w wakacje, tyle z premii. Wszyscy regionali, zero szacunku dla pracownika. Nawet dzień dobry się nie usłyszy. Rządzą się jakby byli nie wiadomo kim, wieczne pretensje, wieczne zmiany sklepu a każdy ma inną koncepcje, tylko potem pretensja do nas że to my źle robimy sklep. Donosicielstwo i straszenie kierownikami regionalnymi. Koleżanka z pracy przepracował 130h a wypłaty dostała 1200zl w której podobno miała być premia i jeszcze zaległe pieniądze z zeszłego miesiąca. Marna zniżka pracownicza 30%. Sklepy premium mają uniformy za darmo a my mamy kupować za własne pieniądze ze zniżką 50%, nikt nam za to nie zwróci co jest wbrew kodeksowi pracy. Powracając do niekompetencji kierownika to ostatnio pozwolił przyjść chorej osobie do pracy, mimo, że była w zlym stanie. Zezwala na zamykanie sklepu nieprzeszkolonym pracownikom po czym nie bierze odpowiedzialności za błędy kasowe jakie ten pracownik popełnił (z powodu nieznajomości kasy). Wieczne dokładanie pieniędzy do biznesu. W kasie się więcej zostawia niż zarabia mimo że w umowie nie mamy wspomnianego nic o "odpowiedzialności pieniężnej". Ogólnie dramat, pracownika mają gdzieś a klienta stawiają na piedestale. Nie otrzymałam premii świątecznej bo zabrakło mi 2 dni do skończenia okresu próbnego, mimo, że 3 miesiące przepracowałam na pełnym etacie. Jeśli jesteście dwulicowymi lizusami to zatrudnijcie się tam śmiało bo to dobra praca dla was.

Mentorka

Praca sprzedawcy to żadna filozofia a jedyni znajomość towaru, uśmiech i miła obsługa klienta. Myślę, że niektórzy nie powinni podejmować pracy do której się nie nadają. Nawet najlepsza firma będzie miała problem z hejtem, gdyż zły pracownik generuje problemy.

Lola

Praca na stanowisku sprzedawcy = praca pod presją, wynagrodzenie nieadekwatne do ilości obowiązków i odpowiedzialności, niekompetentni kierownicy...

Tolek

Super że tak narzekacie to znaczy że firma jest dobra.

cameleo

Nie wiem dlaczego tak się zachwycasz, że wypłata jest na czas... To nie dobra wola pracodawcy ani przywilej pracowników, tylko obowiązek pracodawcy. Możliwość rozwoju? Interesujące... Możliwość premii? Nie widziałam i nie słyszałam...

Mi

Tak czytam te opinie i aż się przeraziłam. Pracuję w Promod dość sporo i rzeczywiście muszę przyznać, że: - jest duże tempo , zawsze dużo do zrobienia. Często ilość obowiązków przewyższająca czas na ich wykonanie. - Ciśnienie na parametry - zmiany w grafiku, - ciągle zmiany w personelu, braki personalne - głośna muzyka( na którą notorycznie skarżą się klientki) - pisnie maili itd. W sumie chyba jak w wielu miejscach jeśli chodzi o sieciówki. Ale tak naprawdę dużo zależy od naszego indywidualnego podejścia i dystansu do sprawy. Czasami po prostu nie warto się przejmować i robić swoje. Oni RR dobrze wiedzą, że nie da się zdążyć ze wszystkim, ale oczywiście tego nie powiedzą. Jak się wyjdzie z takiego założenia to łatwiej jest się nie załamać;) A co do zmian w grafiku... Nikt nie może Cię zmuszać do przyjścia w Twój wolny dzień. Ale potrzebna jest stanowczość i konsekwencja, zaznaczenie wyraźnych granic ( oczywiście z zachowaniem kultury i taktu). Ja tak staram się robić i może dlatego nadal tu pracuje;) No i też zależy na jakiego kierownika się trafi. Jak traktuje Cię personalnie i ze zrozumieniem to łatwiej się pracuje i znowu niedogodności.. Najspokojnijsza rolę ma niewątpliwie stanowisko Sprzedawcy. Zajmuje się przede wszystkim handlem i jest wolny od wielu innych spraw.. Więc jeśli ktoś myśli o mniejszym ciśnieniu to stanowisko Sprzedawcy jak najbardziej. Plusy: - możliwość premii ( jest ona realna do osiągnięcia) - nie ma żadnego problemu z umową o pracę - możliwości rozwoju - wypłaty na czas - 30℅ na rzeczy nieprzecenione Mam nadzieję, że moja opinia okazała się nieco pomocną. Pozdrawiam

Mi

Tak czytam te opinie i aż się przeraziłam. Pracuję w Promod dość sporo i rzeczywiście muszę przyznać, że: - jest duże tempo , zawsze dużo do zrobienia. Często ilość obowiązków przewyższająca czas na ich wykonanie. - Ciśnienie na parametry - zmiany w grafiku, - ciągle zmiany w personelu, braki personalne - głośna muzyka( na którą notorycznie skarżą się klientki) - pisnie maili itd. W sumie chyba jak w wielu miejscach jeśli chodzi o sieciówki. Ale tak naprawdę dużo zależy od naszego indywidualnego podejścia i dystansu do sprawy. Czasami po prostu nie warto się przejmować i robić swoje. Oni RR dobrze wiedzą, że nie da się zdążyć ze wszystkim, ale oczywiście tego nie powiedzą. Jak się wyjdzie z takiego założenia to łatwiej jest się nie załamać;) A co do zmian w grafiku... Nikt nie może Cię zmuszać do przyjścia w Twój wolny dzień. Ale potrzebna jest stanowczość i konsekwencja, zaznaczenie wyraźnych granic ( oczywiście z zachowaniem kultury i taktu). Ja tak staram się robić i może dlatego nadal tu pracuje;) No i też zależy na jakiego kierownika się trafi. Jak traktuje Cię personalnie i ze zrozumieniem to łatwiej się pracuje i znowu niedogodności.. Najspokojnijsza rolę ma niewątpliwie stanowisko Sprzedawcy. Zajmuje się przede wszystkim handlem i jest wolny od wielu innych spraw.. Więc jeśli ktoś myśli o mniejszym ciśnieniu to stanowisko Sprzedawcy jak najbardziej. Plusy: - możliwość premii ( jest ona realna do osiągnięcia) - nie ma żadnego problemu z umową o pracę - możliwości rozwoju - wypłaty na czas - 30℅ na rzeczy nieprzecenione Mam nadzieję, że moja opinia okazała się nieco pomocną. Pozdrawiam

Aa
@Promod Polska Sp. z o.o. 14.03.2017 15:05
Witamy, Chcielibyśmy bardzo przeprosić Panią za zaistniałą sytuację, która nie powinna mieć miejsca biorąc pod uwagę proces...

Ale bzdury. Nie wiem w jakim wy świecie żyjecie. ZAWSZE, powtarzam, ZAWSZE jest miesiąc dwa na zleceniu a dopiero potem Umowa o prace. Po co te kłamstwa ze z pierwszym dniem podpisują z tobą umowę o prace? Ludziom którzy już u was pracowali nie trzeba mydlić odczuć, dobrze wiedza jak to wyglada.

Asia
@Promod Polska Sp. z o.o. 14.03.2017 15:05
Witamy, Chcielibyśmy bardzo przeprosić Panią za zaistniałą sytuację, która nie powinna mieć miejsca biorąc pod uwagę proces...

Ale bzdury. Nie wiem w jakim wy świecie żyjecie. ZAWSZE, powtarzam, ZAWSZE jest miesiąc dwa na zleceniu a dopiero potem Umowa o prace. Po co te kłamstwa ze z pierwszym dniem podpisują z tobą umowę o prace? Ludziom którzy już u was pracowali nie trzeba mydlić odczuć, dobrze wiedza jak to wyglada.

agata

Szkoda, że tylko na to @romeik a słuchajcie jak jest ze sprzedawcą zwykłym? Da rade ze studiami dziennymi pogodzić?

k.

Pracowałam w jednym ze sklepów w Opolu i całą pracą oceniam na plus. Wyrabiając godziny między pół a 3/4 etatu wypłata była zawsze bardzo w porządku. Fakt, grafik bywa często zmieniany, ale trzeba się z tym liczyć, kiedy zatrudnionych jest wiele studentek. Pisanie maili czy cogodzinne spisywanie wyników naprawdę nie zabiera wiele czasu, chyba, że ktoś faktycznie chce siedzieć i czekać aż zmiana zleci. Osobiście polecam.

Anastazja

@ponczek chyba zartujesz, widocznie jestes zle poinformowany

Blanka

Witam, macie może jakieś wieści z Gorzowa Wlkp.? Jaka kierowniczka, jaki kierownik regionalny? Zastanawiałam się nad pracą dorywczą. Wiem, że kiedyś działo się w miarę dobrze a teraz nie mam pojęcia.

Blanka

A może miał ktoś styczność z obecnym kierownikiem sklepu oraz kierownikiem regionalnym w Gorzowie Wlkp.? Zastanawiam się nad pracą. Wiem, że kiedyś działo się w miarę dobrze a teraz wielkie zmiany i nie wiem czy warto.

Patrycja

NIE POLECAM Witam, ja mam wielki problem z tą firmą ostatnio zgłosiłam tam reklamację, pęknięty materiał, którego nie zauważyłam przy kupnie. Wyobraźcie sobie, że reklamację odrzucili, ale to nic kto ja rozpatrzył? nie rzeczoznawca tylko kierownik sklepu, też się zdziwiłam więc napisałam odwołanie, dzisiaj z siedziby głównej w Warszawie napisano, iż odrzucają ponownie moją reklamację, kto ją podpisał? ponownie się zdziwiłam- asystentka biura? Oni w tej firmie mają głęboko w du... klienta!!!! sprawę przekazuję do rzecznika prawa konsumenta i jeżeli też będziecie mieć problem z tą firmą też tak zróbcie!!! Straszna firma, drogie rzeczy, bardzo słaba jakość materiałów do tego chamskie podejście do klienta!!!

Promod Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Patrycja 12.07.2016 17:31
NIE POLECAM Witam, ja mam wielki problem z tą firmą ostatnio zgłosiłam tam reklamację, pęknięty materiał, którego nie zauważył...

Witamy, Bardzo dziękujemy za wyrażoną opinię. Wszystkie uwagi, zarówno pracowników jak i naszych klientów są dla nas bardzo ważne i staramy się na ich podstawie poprawiać jakość naszej pracy. Przekazaliśmy już sprawę do Działu Obsługi Klienta, aby jeden z naszych pracowników mógł skontaktować się z Panią w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy serdecznie, Promod Polska

anonim

(usunięte przez administratora)

Tanya

Jakiś czas temu pracowałam w jedynym z Promodów na śląsku i pamiętam sytuację, kiedy to cieszyłyśmy się, że próg premiowy mamy w małym palcu, bo zostało nam bardzo niewiele do wyrobienia i osiągnięcia premii, kierowniczka regionalna zadzwoniła, by nas poinformować, że ten próg jednak zostaje podniesiony i to o kwotę niebotyczną, nierealną do wypracowania. Zostało nam kilka dni do końca, a oni przywalili kwotą niemożliwą do wypracowania w dwa tygodnie...I to jest motywacja pracowników? Tak po prostu się nie robi...

Promod Polska Sp. z o.o.
@Tanya 20.06.2016 18:15
Jakiś czas temu pracowałam w jedynym z Promodów na śląsku i pamiętam sytuację, kiedy to cieszyłyśmy się, że próg premiowy mamy...

Witamy, Progi do premii są ustalane z góry na początku każdego kwartału premiowego na podstawie kalkulacji przygotowywanych dla sklepów. Następnie, po sprawdzeniu ich prawidłowości, są zatwierdzane przez odpowiednie osoby w Polsce oraz we Francji. Za każdym razem są publikowane w Przewodniku i każdy może się z nimi zapoznać. Odkąd wprowadziliśmy ten system, nigdy nie zmienialiśmy wysokości progu na dany kwartał po jego ogłoszeniu. Dlatego mamy wrażenie, że wyżej opisana sytuacja wynika najprawdopodobniej z nieporozumienia w poinformowaniu pracowników sklepu o wysokości progu. Osiągnięcie premii zależy od obrotu sklepu – jeśli jest on na wysokim poziomie i przekracza próg, wtedy ekipa danego sklepu otrzymuje premię, co jest dla nas wszystkich ogromnym powodem do zadowolenia. Pozdrawiamy serdecznie, Promod Polska

anonim

(usunięte przez administratora)

Promod Polska Sp. z o.o.
pracodawca

Witamy, Zespół pracujący w każdym ze sklepów Promod ma możliwość wypracowania premii kwartalnej, której przyznanie i wysokość są zależne od obrotów danego sklepu. Praca zespołowa jest dla nas jedną z podstawowych wartości, która tworzy atmosferę w naszych zespołach i sklepach. Nie pracujemy na zasadzie indywidualnej prowizji od sprzedaży, ponieważ w Promod wszyscy członkowie ekipy sklepu współpracują razem aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszych klientów. Obecnie jesteśmy w trakcie testowania nowego systemu premiowego w wybranych sklepach i jeśli efekt testu będzie pozytywny, będziemy wprowadzali nowy system w pozostałych sklepach. Pozdrawiamy serdecznie, Promod Polska

gosc

3 tysiące?? Haha tyle to ma kierownik! A zastępca dużo mniej! Zatrudnienie wygląda tak że będą sklepy likwidować..poczytajcie na innych forach

Promod Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@gosc 08.05.2016 11:22
3 tysiące?? Haha tyle to ma kierownik! A zastępca dużo mniej! Zatrudnienie wygląda tak że będą sklepy likwidować..poczytajcie n...

Witamy, Bardzo dziękujemy za wszystkie wyrażone opinie o pracy w firmie Promod Polska. Opinie naszych obecnych i byłych pracowników oraz kandydatów są dla nas bardzo ważne, gdyż pozwalają stale podnosić poziom ich satysfakcji a także spojrzeć na pewne kwestie z innej perspektywy. Zawsze staramy się analizować informacje które do nas docierają i wyciągać z nich odpowiednie wnioski. Zależy nam także na tym, aby nasi pracownicy byli właściwie poinformowani o tym, co aktualnie dzieje się w firmie. W odpowiedzi na powyższy wpis przede wszystkim chcielibyśmy zaznaczyć, że rynek polski jest dla firmy Promod perspektywiczny i naszą intencją jest dalszy rozwój na nim. Od 2013 roku firma Promod w całej Europie realizuje strategię poprawiania rentowności. Jednym z jej elementów jest optymalizacja istniejącego parku sklepów, w tym zamknięcie sklepów długotrwale nierentownych. Na przestrzeni dwóch ostatnich lat w Polsce zostało zamkniętych kilka sklepów, natomiast na ten moment nie zostały podjęte żadne decyzje o zamknięciu innych sklepów. Dołożymy wszelkich starań, aby informacje o strategii firmy docierały do naszych pracowników najszybciej jak to możliwe. Dziękujemy za czas poświęcony na przeczytanie naszej odpowiedzi. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy serdecznie, Promod Polska

delfia

Doskonale! Ostra - okej! Ale ostra to troche zbyt pejoratywne słowo. Jest po prostu kompetentna i kompetencji wymaga. Ale daje też przyzwolenie na błąd i nauke. ;)

Jmjhga

Justyna Mazur jest nowym regionalnym na południu .

delfia

W Krakowie w Krakowskiej jest fajna kierowniczka. Mazur Justyna. Naprawde fajna babka. Miałam przyjemnosc ja poznać kiedyś w Warszawie i dobrze wspominam, jej zespół tez jest z niej z tego co wiem zadowolony.I choć najszczerzej odradzam promod w ogole, to jeśli chcesz uderzać w Krak to życze trafić na Justyne właśnie.

delfia

ja sie uwolnilam, horroru koniec. zadna praca nie hanbi. ale niektóre zabijaja. promod - NIE

ona

Wszystko jest do przezycia. Ale pensja? Blagam, skoro narzucacie coraz więcej obowiazkow, płaccie tez wiecej. Wymagacie? Dawajcie cos od siebie, motywacji za grosz. Znalazlam prace w innej sieciowce i pensja adekwatna do obowiazkow i nie trzeba sie tlumaczyć z kazdej pierdoly.

kk

Otarlam sie o biuro kilka miesiecy temu. Chaos, wieczne wszystko nie tak, brak komunikacji, ciecia i wymagania z kosmosu, a pensja na poziomie zenujacym. wiekszosc osob na stanowiskach kierowniczych nie ma za grosz kompetencji zeby zarzadzac. Kroluje klepanie sie po pleckach, a pozniej wylewanie jadu jak ktos znika za rogiem. Osobom marzacym o karierze w biurze z calego serca odradzam.

agnieszka88

Pracuję już w tej firmie ok 1,5 roku i nie chcę mówić, że ta praca jest zła ale nie powiem też, że ją lubię. Obowiązków mamy coraz więcej, a pensja ta sama. Jak ktoś tu wyżej trafnie zauważył - mejlowanie z regionalnymi jest śmieszne. Mam czasem wrażenie, że osoby z biura nigdy nie pracowały w bezpośrednim kontakcie z klientem.

Sylwia87

Ojj dużo można by pisać... Grafik ciągle zmieniany nawet nie pytając o to czy ktoś w danym dniu może pracować lub czy mógłby sobie pozwolić na zmianę godzin pracy. 2 osoby na zmianie (o zgrozo również na wyprzedażach!!!) i w tym czasie trzeba obslużyć klienta, pisać mejle, zrobić ściany i postarać się, żeby obrót był jak najwyższy. Duzo obowiązków dla jednej osoby. Dobrze, że już tam nie pracuję, odkad zmieniłam prace mam życie :) Kierownictwo- porażka. Moja kierowniczka nie nadawała się do tej roli, nie uczyła, nie przekazywała żadnych informacji. Jednym słowem pracy nie polecam, praca pod presją.

anonim

(usunięte przez administratora)

Saqa

W tym rzecz ze WYDAJE CI SIĘ, popracuj ,zobaczysz i wtedy wydasz opinię.

Black

Pani Katarzyna L. to juz na wypowiedzeniu jest. Brawa za odwagę! Nigdy w życiu nie pracowałam z takim kierownikiem regionalnym i kierownikiem sklepu z regionu tej Pani. Masakra!

pazurek56

ooo to ładnie sie porobilo :) też uważam, że Ci z góry bardziej powinni się przyjrzeć RR oraz RM. Kierowniczkami są często osoby, które się na tym nie znają albo nie są do tego powołane. Nie wiem dlaczego regionalne każą nam pisać kilkanascie mejli w ciągu dnia z raportami jak handel, jakie parametry, a kiedy one są kiepskie z całym wypracowaniem dlaczego. Też mi filozofia- nie ma klientów nie ma utargu. Proste. Są dni, że panie tylko przeglądają bez zamiaru kupna. A wymiana mejli i odpowiedzi, że musimy się bardziej starać nie sprawi, że zwiększy się sprzedaż :)

Saqa

Chill, Schowaj sie trollu jestes z presonalnego . Znow zaczyna sie gdy ludzie z bura zaczynaja wipisy na forach.;/ Ludzie maja L4 psychiatrow ,byly nawet proby smaobojcze ,Wez gosciu sie schowaj. Julianna My składamy przeciwko K .Lip...kiej . nie przeciw Promod.Tylko przeciwko niej. Ale firma Promod bd powolana jako swiadek . Pozniewaz ona jest zatrudniona nadal (na niesczescie) dla ludzi . Wymusicie musicie zorganizowac sie same. Powodzenia.

HGW
@Saqa 02.11.2015 00:35
Chill, Schowaj sie trollu jestes z presonalnego . Znow zaczyna sie gdy ludzie z bura zaczynaja wipisy na forach.;/ Ludzie...

Nie wiem, kto Wam doradzał w kwestii pozwu zbiorowego, ale nie ma możliwości prawnej wystąpienia w pozwie zbiorowym w sprawach o mobbing. Będziecie musiały występować z powództwem indywidualnym. Plus jest taki, że w prawie pracy ciężar dowodowy leży po stronie pracodawcy, który musi wówczas udowodnić, że było inaczej. Aczkolwiek w sprawie o mobbing musicie mieć jakieś dowody. To sobie Pani Kasia nagrabiła. Ale ona pewnie też jest w stresie. To błędne koło.

Julianna

Wydaje mi się,że do tego pozwu powinna dołączyć jeszcze jedną RR,M.B. Ta to odpiera urządza mobbing. Niczym nie możesz się zająć tylko stoisz i piszesz jej e-maile jak by to miało zwiększyć sprzedaż i zbierasz opier...Po co zmieniać nazwy PBF, lepiej droga kadro kierownicza i HR zacznijcie zmieniać coś od siebie. Uprztomnijcie wreszcie ze ludzie od Was odchodzą to chyba jest coś nie tak z wami,dajcie ludziom zarobić a dopiero później wymagajcie. Do przemyslenia Pani Dyrektor....

Lenka

Pracowałam kilka miesięcy w tej firmie i absolutnie nie polecam! Umowa na 1/2 etatu jest tylko na papierze. Zwykła miesięczna norma to tak naprawdę 3/4 etatu, bo trzeba wyrobić ok.120-130 godz. Kierownicy źle się patrzą, gdy mówimy im, że chcemy mniej godzin. Trzeba pracować za 2-3 osoby (np. w jednym czasie trzeba robić implantację sklepu, pilnować perfekcji na drugim końcu sklepu, obsługiwać absolutnie każdą klientkę, pilnować ubrań, czytać e-maile i martwić się o transformację.) Jeszcze trzeba wciskać karty stałego klienta za "jedyne" 25 zł!!! W dodatku należy pamiętać, aby nie sprzedawać po 1 rzeczy. Każda Pani powinna kupić min. 2 rzeczy, a stałe bywalczynie więcej niż 3. Grafik zmienia się z dnia na dzień więc lepiej sobie niczego nie planować. Denerwowało mnie jeszcze to, że gdy miałam np. zacząć pracę o godz. 13, a byłam już na zapleczu o 12.40 to od razu byłam proszona o szybciutkie przebranie się i wyjście na sklep, bo Pań jest akurat dużo i trzeba je obsłużyć. Nikogo nie interesowało to, że nikt mi za to nie zapłaci. Z przerwami też bywało różnie, czasami trzeba było czekać kilka godzin na swoją kolej, bo akurat zawsze było coś ważniejszego do zrobienia. Każda próba postawienia się kończyła się później bardzo niemiłą atmosferą. Byłam głupia, że tak długo tam pracowałam. Odkąd przestałam być pracownikiem firmy Promod odżyłam psychicznie i fizycznie.

Madzia23

Zarobki są nieadekwatne do ogromu obowiązków. Na sam początek możesz spodziewać się ok. 8.50 na godzinę.

monia

na Łomiankach

Saqa

Odradzam. Pracowałam tam trzy lata na kierowniczym stanowisku. Firma ok, biuro spoko.Regionalna ,manipulantka, stosuje socjotechnikę, mobbing. Wyciaga informacje z zycia prywatnego ,ba! a nawet wchodzi na fb i sledzi wpisy potem je wywleka. Obguje za plecy,manipuluje trescia ,wszystkim co się da. Ma ustawki z pracownikami ,kaze donoscic na pracowników ,koleżanki. W ostatniom 1,5 roku odeszlo z pracy 6 kierownikow w Warszawie !. Ludzie chodza na prochach.Depresja,strs ,mobbing. 3 kierowniczki były na l4 ze względu na ciezka depresje. O kim mowa ? o K.L.! Szykuje się przeciwko niej pozew zbiorowy.Kto chce się przyłaczyc zapraszam do współpracy. Ona powinna mieć zakaz pracy z ludzmi. Mnie zniszczyła psychicznie. Pracuje ogrom czasu w handlu i nigdy z czyms takim się nie spotkałam . Powinna isc do więzienia za to co zrobiła pracownikom w Promodzie.

monia

a jakie sa zarobki? bo zlozylam tam swoje CV.

adamka

Niestety ale zgadzam się z wszystkimi opiniami powyżej !! * masz wolne - telefon z pytaniami gdzie dałaś to i to, a czy nie wiesz gdzie jest to i to, a czy mogłabyś przyjść jutro godzine wcześniej itp * masz przyjść np na 13.30 a o 12 telefon, że jednak na 15 i na odwrót- dwie godziny przed pracą telefon czy nie dałabym rady przyjśc godzine wczesniej bo mnóstwo pań a bez ciebie sobie nie poradzimy (!) * jak jest grafik to i tak w ciagu tygodnia jest zmieniany 2-3 razy * mnóstwo "dziwnej" pracy typu odpisywanie na mejle, przesyłanie wyników, zdawanie relacji jak idzie handel w dany dzień itp * praca pod presją - jak wychodzi się z pracy to jest sie strasznie poirytowany, zestresowany co odbija się na najbliższych podziękowałam za taką pracę bo przede wszystkim przez ten grafik nie miałam życia poza pracą...

qqqqq

Nie polecam. niestety, ale przez tą pracę jestem "wrakiem". Jako, że ciągle miałam zmiany popołudniowe albo międzyzmianę ucierpialo na tym moje zycie towarzyskie. Pogorszyły się moje relacje z narzeczonym, z czasem przestałam wychodzić z znajomymi, poprostu przestali do mnie dzwonić bo wiedzieli z odmówię z słowami "niestety nie mogę, jestem w pracy"... CIĄGŁE zmiany w grafiku, co za tym idzie ciągłe przekładanie wlasnych spotkań, wizyt u lekarza czy zakupów. poza tym, grafik czesto zmieniał się z dnia na dzień, kierowniczka prosiła wtedy żeby się zgodzić gwarantując w zamian inny dzień czy weekend wolny. Oczywiście były to słowa rzucone na wiatr. CIĄGŁE wmawianie pracownikom, że gorszy dzień handlowy to ich wina, że się nie staramy, nie obsługujemy odpowiednio klientów (czy tak ciężko zrozumiec, że takie dni się zdarzają (np. poniedziałki) albo są dni, że nawet choćby się na rzęsach stanęło to klientka nie kupi do spodni bluzki, nie wspominając o total looku czyli marynarki i biżuterii). Rozumiem, że firma opiera się na aktywnej sprzedaży, ale czasem dziewczyny byly tak zestresowane niskimi parametrami, że robiły z siebie idiotki i jedna po drugiej atakowały panią ktora spokojnie chciała obejerzeć kolekcję. Podczas wyprzedaży pracuje się za dwóch, a kierowniczka obsługując klientów kątem oka obserwuje twoją pracę, czy czasem nie stoisz bezczynnie podczas gdy obok jakaś pani nie szuka swojego rozmiaru sposób ostatnich 3 par spodni (bo przecież klient sobie nie poradzi). Lubiłam ta prace, kontakt z klientem, były panie ktore machały nam z daleka na powitanie, ale "system" w jakimi mamy pracować nie sprzyja dobrej pracy. Ta praca mnie zmieniła, niestety ale tylko negatywnie- ten stres gdy parametry nie były takie jak powinny, wynosiłam z pracy co odbijało sie to na bliskich, jak miałam wolne to były telefony, brak czasu przez brak i/lub ciągłe zmiany grafiku. Jedyny plus to super dziewczyny, z którymi mam kontakt do dziś. Pracy NIE polecam.

karina

Praca lekka ale gdyby nie ten mobbing!

Katali

Promod jest jednym z najlepszych według mnie sklepów z odzieżą. Jakościowo zawsze wypadają wysoko, chociaż dla niektórych ceny nadal pozostają zaporowe. Zastanawiam się tylko czy ktoś może mi powiedzieć jakie warunki mają pracownicy i jak wyglądają zniżki na ciuchy dla nich, bo przyznam, że jestem od nich nieco uzależniona.

walo
@Katali 21.02.2015 14:10
Promod jest jednym z najlepszych według mnie sklepów z odzieżą. Jakościowo zawsze wypadają wysoko, chociaż dla niektórych ceny...

hah, uzależniona jak to pewnie i kazda kobieta. Ale nie wiem czy to jest wystarczający powód aby dojść do wniosku by się tutaj zatrudniać. Praca może nie jest jakoś specjalnie trudna, ale mimo wszystko męcząca gdy trzeba cały dzień przestać na nogach i być w ciągłym ruchu. Ale zniżki są faktycznie, choć nie jakieś mega duże

fakir

Szansa nie szansa .... trzeba się wykazać, najpierw jest okres próbny jeśli uznają Cię za osobę "podejrzaną" a jeśli masz świetne doświadczenie i referencje w branży odzieżowej to masz większe szanse na umowę o pracę. Aktualnie trwa zapotrzebowanie na stażystów lub stażystki ze znajomością języka francuskiego na poziomie B2/C1, ale obawiam się że staże nie we wszystkich przypadkach kończą się tak pozytywnie jak zaczynają,

kleofasik kwasik

ja również generalnie dobre opinie zebrałemo promod więc nie rozumiem niektórych komentarzy na tym forum, ciekawi mnie skąd aż taka momentami rozbieżność w opiniach. staram się mimo to wyrobić jakieś zdanie ponieważ intensywnie myslę nad pójściem do nich do pracy. a jest szansa że od razu u nich dostanę umowę o pracę?

kasia

Bardzo prosiłabym o opinię, poszukują sprzedawcy do sklepu promod w moim mieście, myslałam, by dorobić przez wakacje, warto?

Zostaw opinię o Promod Polska Sp. z o.o. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Promod Polska Sp. z o.o.