Mam założone panele już półtora roku i trzy wizyty gwarancyjne,które nie rozwiązały problemu.Na wizytę pana który usuwa usterki można czekać 30dni,ja czekam średnio3 tyg.Co zrobić kiedy usterki-problemu chyba?bo czekam na 4 wizytę?niemożna usunąć.
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety nie mamy możliwości zweryfikowania zgłoszenia wewnątrz firmy bez podania szczegółów. Bardzo prosimy o przesłanie szczegółowych informacji mailowo na adres: info@fotontechnik.pl.
Gdzie mogę uzyskać kontakt do kierownika montażu? Może ktoś pomoc, podać numer? Woj. Mazowieckie Z góry wielkie dzięki!
Jaką flotą dysponuje Foton Technik ???
Serio? Odkąd tu pracuje nie mam ani tableta, ani telefonu, ani samochodu i mieć nie będę.. Tak samo kontakty z infolinii.. Zbiera Centrala a nie Doradca... żenada
Bzdury !!!!! Każdy doradca od 20 grudnia 2019 jeździ Corollą, nowiutką, z salonu. Daruj sobie takie wpisy. Przecież widać, że albo jesteś byłym pracownikiem, który nic nie sprzedał albo z dzikiej garażowej konkurencji, co zazdrości i auta i zainteresowania Klientów. Grubo ponad 1500 Klientów. Myslisz, że firmę z takim wynikiem nie stać na to, by dbać o swoją siłę napędową , czyli doradcę. Szkoda mi takich jak Ty. Weź się za robotę, poczytaj, zainteresuj się i odczep się od Fotonu. Ja pracuję dwa lata i nie zamierzam zmieniać kierunku :P A Ty szukaj dalej, może znajdziesz. Chociaż wątpię czy cokolwiek znajdziesz na dłużej. Powodzonka.
O kurcze nie myślałem że będzie taki odzew.. Panowie albo Panie.. u mnie jednak coś jest nie tak jestem na zleceniu i od firmy nie dostałem nic oprócz ulotek. Możliwe że zatrudniłem się u kogoś kto się podszywa albo jest jakimś podwykonawcą fotonu? Telefon z kartą musiałem kupić sobie sam i jeżdżę prywatnym samochodem, nie korzystam też z żadnych sprzętów które pozwoliłyby mi wyliczyć koszty, liczę wszystko na kalkulatorze w telefonie. Możecie coś więcej napisać na ten temat?
Witam Mam pytanie, uszkodził się falownik, zgłasza błąd 34 jakie są procedury zgłoszenia gwarancyjnego, proszę o radę i wsparcie.
Pomijając to, że nie mogę znaleźć ogłoszenia tej firmy, a niby do niej aplikowałam Doszłam do 3-go etapu rekrutacji. Pierwszy to typowo rozmowa z działem HR nic specjalnego. Drugi to u mnie spotkanie online, przebiegło ono ciekawie, dużo pytań czemu akurat taka praca itp. Cyrk zaczął się dopiero w trzecim etapie, gdy ja i dwie inne osoby przybyły do firmy w Katowicach na ul. Mariackiej. Na osoby, które miały nam pokazać jak wygląda praca, czekaliśmy pół godziny! Potem każdy z nas dostał osobę kompetentną aby pokazać nam jak wygląda ta praca, gdy wyszliśmy z budynku Pan B, który miał mi pokazać z czym to się je powiedział mi, że z miejsca mi dziękuje, ponieważ nie jestem ubrana BIZNESOWO (cokolwiek to znaczy) i nie weźmie mnie na spotkanie z klientem. Byłam w szoku, ponieważ było to zmarnowanie mojego czasu i jeśli przeszkadzał im mój ubiór, mogli mi dać znać po prostu wcześniej. Oczywiście potem zadzwoniłam do Pani z rekrutacji, po opowiedzeniu całej historii otrzymałam tylko krótkie " Dziękuję za informację, do usłyszenia"... Też pragnę zaznaczyć, że w informacji sms, którą dostałam dzień przed nie miałam informacji o dress code, była tylko informacja o ubiorze odpowiednim do pogody. Nie polecam nikomu tej firmy, do teraz nie wiem, gdzie bym miała pracować, ponieważ podpisują się pod kilkoma innymi nazwami.
Czy miałam do czynienia z tego typu branżą
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy w Foton Technik Sp. z o.o. występują paczki/bony świąteczne?
Może ktoś napisać jaką flota dysponuje foton technik ???
Czy możecie mi odpowiedzieć jak długo czekacie na wymianę licznika bo ja czekam 32 dzień i nic, kontakt z firma utrudniony
czy firma zawiesiła działalność na czas wirusa? jakie sa wasze odczucia bo szukam roboty
Może ktoś się wypowiedzieć na temat współpracy na stanowisku Regionalny Doradca techniczny, ale zatrudniony na umowie B2B z partnerem, a nie bezpośrednio przez Foton? Z tego co mówili jest podstawa + prowizje za sprzedaż, do wykonania plan od 3 miesiąca 25 kwp. Jest to do wykonania jak się systematycznie pracuje? Dodam, że tutaj wszystkie spotkania umawia się samemu. Plis o konkretne odpowiedzi.
Proszę o instalację aplikacji pozwalającej podgląd na panele umieszczone w kwietniu 2019roku.porśba te powtarzam już po raz drugi.Byli u nas panowie od montażu rozejżeli się i stwierdzili że tą sprawą powinna zająć się ekipa mojego doradcy. Ponieważ do dziś nie mam informacji kiedy to nastąpi. Z poważaniem Barbara Nowak
(usunięte przez administratora)
Witam możesz mi powiedzieć gdzie foton ma swoje siedziby(widzę tylko Warszawie) i jak wygląda twoja praca na odległość czy często musisz być w stolicy
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Foton Technik Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy jest możliwość odbioru godzin?
Witam,proszę o informację jak wygląda praca na stanowisku doradcy handlowego zamierzam aplikować na to stanowisko teren Kielc. Dzięki z góry.
Nie wiem jak wygląda praca, ale wiem jak będzie wyglądała rekrutacja (przynajmniej jak wyglądała u mnie). Po wysłaniu aplikacji zadzwoni do Ciebie Pani z HRu, poopowiada, poodpowiada na Twoje pytania, zapyta czy jesteś zdecydowany na kolejny etap rekrutacji (spotkanie z menagerem). U mnie z moich przyczyn (tez w Kielcach) decyzja trwała jakieś 3-4 dni. Pierwszy termin spotkania z menagerem mi nie odpowiadał ze względów zawodowych. Umówiliśmy drugi termin spotkania. Mimo potwierdzenia mailowego od Pani z HRu menager się nie pojawił. Nie odbierał telefonu. Pół godziny po terminie spotkania przysłał SMSa (sic!), że "już do mnie jechał, ale z przyczyn rodzinnych musiał zawrówcić" :DD Odpisałem, że OK i że czekam na kolejny termin spotkania. Cisza. To było jakieś 1-1,5 mniesiąca temu.