Generalnie unikajcie tej firmy. Nie szanuje ona ani pracowników, ani klientów, ani kontrahentów. Warunki pracy mierne, place jeszcze mierniejsze, benefity niemal żadne, podejście do pracownika aroganckie.
Jednym słowem ŻENADA! Firma działa tak, oferuje hotele niby z super rabatem bez możliwości zwrotu, zamiany, przesunięcia terminu NICZEGO. Po zakupie oferty (dobrej, taką udało mi się wyszukać i zabookować), dostałem informację, że moja rezerwacja została anulowana…., bo w tym czasie hotel będzie zamknięty. Oferta hotelu znikła z serwisu travelist.pl. Firma oferowała inną propozycję wyjazdu, niestety wskazane linki nie działały. Pani (usunięte przez administratora) zaproponowała, abym zakupił inny pobyt (jeszcze raz płacąc), oczywiście za wyższą kwotę, firma nie zwróciła zapłaconych pieniędzy, bo mają na to do 14 dni roboczych oraz, że w regulaminie jest, że mogą w ciągu 5 dni unieważnić rezerwację. Próba przekonania firmy, abym dostał rekompensatę - podobną ofertę w tej samej cenie spełzła na niczym. Dostałem info. w wiadomości W związku z powyższym, uprzejmie informujemy, że nie mamy obowiązku przedstawiać Państwu ofert alternatywnych, gdyż mamy czas na szczegółową weryfikację oferty. Oczywiście, zależy nam na każdym Kliencie i zawsze staramy się wychodzić Państwu naprzeciw. W każdej sytuacji dokładamy wszelkich starań, aby pomóc Państwu w dobrze ofert, również tych zastępczych. (usunięte przez administratora) Dodam, że za kasę z której firma ma profity. Podsumowując: 1. Travelist.pl obraca pieniędzmi do 14 dni, które nie należą do nich – bo napisali sobie regulamin, który kupujący musiał zaakceptować 2. Kupujący nie ma prawa zwrotu zakupionej oferty przez INTERNET, natomiast travelist.pl ma prawo anulowanie umowy. Czy to są równe prawa obu stron? Czy to jest legalne? Trzeba zapytać prawnika. 3. Pracownik przysyła ofertę do niedziałającej strony (print screen w moim posiadaniu)
Przedstawiłeś swoją opinię o Travelist jako pracodawcy w bardzo ogólnikowy sposób. Proszę Cię, z uwagi na cel tego forum, o jej rozwinięcie. Robiąc to, pomożesz osobom zainteresowanym w podjęciu decyzji o zatrudnieniu w tej firmie. Czy istnieje możliwość pracy w godzinach nadliczbowych?
Poszukiwany jest młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży. Aplikowaliście już na to stanowisko? Jeżeli tak, to co skłoniło Was ku temu? Jak na temat tej oferty mogą wypowiedzieć się pracownicy Travelist? Warto się nią zainteresować? Zachęcam Was do zabierania głosu w tej kwestii.
Czy ktoś z Was dysponuje aktualnymi ciekawostkami o Travelist? Dawno nikt z Was się nie udzielał w tym wątku.
Ile osób, tyle opinii. Wszystkim się nie dogodzi. Mam wrażenie, że udzielają się tu malkontenci, którzy chcą wylać swój żal na temat pracy,a nie potrafią poprosić o podwyżkę, czy pokazać się z dobrej strony. Jak ktoś chce dostawać pieniądze za picie kawy to niech siedzi w domu, albo założy własny biznes. Kwestia poczucia humoru i rozmów w pracy..podejdź i zagadaj, a nie mijasz innych i myślisz, że ktoś CIę będzie zagadywał i narzucał tematy do rozmowy. W pracy zawsze jest czas na żarty i rozmowy, ale trzeba umieć organizować sobie pracę. Jak ktoś ma z tym problem to niestety nigdzie nie będzie mu dobrze. Dodajmy, że firma się dopiero rozwija, więc wiele rzeczy muszą sobie ułożyć, nie wszystko wszędzie od razu działa idealnie. Zarobki na pewno mogłyby być wyższe, niemniej jednak ludzie i atmosfera są naprawdę ok! Polecam z perspektywy byłego pracownika. Dobrze wspominam.
tak, to startup niezmiennie od ponad 5 lat :D pracowników to nie obchodzi czy firma dopiero się rozwija czy nie. mamy najmniejsze bezrobocie w PL od dawna, więc to firma powinna się martwić o to czy pracownikowi jest dobrze czy nie. tym bardziej jak się rozwija! a tu rotacja na słusznym poziomie.. wystarczy pare minut na linkedinie, żeby to zauważyć.
Słyszałem o firmie sporo dobrego. Podpowiedzcie czy rekrutują ?
@Nick jeśli zniknęły jakieś komentarze oznacza to, że zostały zarchiwizowane przez administratora za naruszenie zasad regulaminu. Dlatego też przed zostawieniem opinii należy zapoznać się z jego treścią.
A więc tak... zacznę od początku. Ten komentarz piszę dla osób które zastanawiają się nad pracą w tej firmie. Po pierwsze zarobki - jeśli chodzi o widełki to poczynając od stanowisk typu junior to wynagrodzenie oscyluje w granicach 2500 netto miesięcznie i na wiecej raczej nie macie co liczyć. Reszta stanowisk to 3000-3500 netto na rękę i mówię tutaj o stanowiskach specjalistycznych i kierowniczych. Jeżeli chodzi o biuro to jest znacznie gorzej. Firma ma dwa piętra - drugie i piąte. Na pierwszym kuchnia jest taka mała że ledwo mieszczą się w niej dwie osoby a stół jest taki mały że przypisane są do niego tylko dwa krzesła. Na piątym pierze jest znacznie lepiej bo kuchnia jest większa więc z 10 osób powinno się zmieścić. Jeżeli chodzi o to co firma pokazuje na stornie odnośnie firmy to jedna wielka ściema. Nie ma żadnych hamaków czy chill roomów. Praca praca i tylko praca bez żadnych udogodnień co do pracownika. Zespół w którym pracuje jest taki zawieszony że nie da się z nikim porozmawiać. Wszyscy gadają tylko o pracy i o niczym innym. Brakuje luźnej atmosfery, śmiechu i tak dalej. Wszyscy wpatrują się w ekrany monitorów i siedzą cicho. Ogólnie siedziba tej firmy przypomina większe mieszkanie i nie ma nic wspólnego z jakąś większą korporacją. Jeśli chodzi o benefity to opieka medyczna w enel-med, karta multisport, oraz 500 zł co rok na wycieczki. Niestety ja tutaj pracuje z przymusu ale szukam innej pracy bo nie jestem zadowolona z tego jak się tutaj pracuje ale może komuś innemu będzie tutaj pasować. Od maja firma się przenosi na fabryczna 5 więc może tam będzie wszytko bardziej ogarnięte bo na chwile obecna brakuje tutaj organizacji w pracy.
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników?
Czy ktoś wyrazi swoją opinię na temat pracy w firmie Travelist? Proszę o pozostawianie informacji na temat warunków pracy i pracodawcy, a nie pracowników. Pamiętajcie, że każda pozostawiona informacja jest pomocna dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem tutaj pracy.
było wiele opinii, które zostały skasowane przez "administratora" (patrz poniżej). skasowany post mówi więcej niż tysiąc słów ;) w związku z tym szukający pracy nie powinni mieć żadnych wątpliwości.
(usunięte przez administratora)
Taka praca, konsultant to konsultant. Trzeba mierzyć pracę i dbać o to żeby się nikt nie obijał, nawet kosztem udawanych wycieczek do toalety.
@Małgorzata KC, dziękuję za odpowiedź :) wcześniej pytałam też o benefity i pakiet socjalny, piszesz, że nie pracujesz w Travelist ale może była o tym mowa? Z forum nie można tego wyczytać, wiadomo, że na takie informacje czekają inni, którzy chcieliby się w firmie zatrudnić.
Tego niestety nie wiem, nie zdążyłam zadać tych pytań podczas 1h spotkania rekrutacyjnego, a nie znam nikogo, kto tam pracuje.
@Małgorzata KC a czym zaskoczyła Cię rozmowa rekrutacyjna? Możesz powiedzieć tak mniej więcej o co Cię pytano? Może Twoja"relacja" pomoże innym osobom, które będą planowały wziąć udział w tej rekrutacji.
Chodziło np. o pytanie ile czasu poświęcam dziennie na analizę raportu wydajności moich pracowników, aż mi głupio, że musiałam się zastanawiać w trakcie spotkania, ale nigdy nie liczyłam z zegarkiem w ręku :)
Około miesiąc temu byłam na rozmowie na stanowisko managerskie. Kompletnie nie potwierdza się tu opinia o stresującym czy męczącym przebiegu rozmowy. Było bardzo sympatycznie, a z rozmowy wyszłam wręcz uśmiechnięta. Bardzo ogarnięci Panowie - General Manager i Dyrektor Operacyjny (?) - przepraszam, jeśli przekręciłam - wiedzieli, czego chcą, zadawali bardzo konkretne pytania. Rzadko się to zdarza, ale udało im się mnie zaskoczyć. Może dla kogoś, kto ma coś do ukrycia albo próbuje coś zatuszować, byłoby to niewygodne maglowanie, dla mnie to była rozmowa jak równy z równym. Pracy wprawdzie nie dostałam, ale muszę powiedzieć, że Panowie zostawili przynajmniej po sobie dobre wrażenie, do tego stopnia, że postanowiłam korzystać z usług firmy jako... klient. Można? Można. Firmie życzę dalszego rozwoju i sukcesów, pozdrawiam.
Z oferty pracy wynika @Magda, że można liczyć na dość ciekawe pakiety socjalne i benefity. Wiadomo, jednak, że na pewno przydałaby się opinia ze strony osoby, która już w Travelist pracuje. Czy ktoś mógłby się do tego odnieść i pomóc innym w podjęciu decyzji o przyjęciu pracy?
Widziałam ogłoszenie na Account Managera. Czy ktoś może mi przybliżyć ile mniej więcej można zarobić na tym stanowisku w tej firmie? Jaka jest atmosfera w pracy?
@była_kandydatka proces rekrutacyjny jest stresujący dla wielu osób, a czy ta rozmowa trwała długo? Opowiesz dokładniej, jak wyglądała ta rozmowa? To coraz częstsze zjawisko, iż rozmowy są prowadzone, w sposób omawiający CV krok po kroku. Czy tak to wyglądało w Travelist?
@była_kandydatka a na jakie stanowisko aplikowałaś?
No cóż.. byłam na rozmowie w Travelist jakiś czas temu. Zależało mi na pracy w tej firmie, odpowiednio się przygotowałam..... i podczas rozmowy czułam się jak kompleta idiotka. To co cie w CV to nic nie znaczy, musicie się przygotować na dziesiątki pytań typu " a dlaczego?" W życiu nie miałam takiego maglowania, dopytywania. Miałam wrażenie, że muszę im za wszelką cenę udowodnić swoje kompetencje i umiejętności. W pewnym momencie miałam już dość i odpowiadałam na zasadzie "odczep się", byle tylko już wyjść i zapomnieć o tej rozmowie. Mimo to dostałam się do drugiego etapu, ale grzecznie odmówiłam.
Jeszcze niedawno wisiało tu pare negatywnych opinii o pracy w Travelist, ale chyba zostały usunięte. Czyżby mistrz eCommerce miał problem ze znalezieniem ludzi do pracy?
@prawdarozumiem, że przebieg procesu kwalifikacyjnego Cię rozczarował. A mogłabyś powiedzieć coś więcej o samej rozmowie kwalifikacyjnej? Na jakie stanowisko aplikowałaś? Czy jakieś pytania podczas rozmowy Cię zaskoczyły?
To chyba byłoby złamanie 'tajemnicy rekrutacyjnej', zresztą po takim czasie i tak nie ma już znaczenia.
po rozmowie w dziale kadr i HR, nawet nie dostałam odpowiedzi (co zostało mi obiecane, dodatkowo poprosiłam o feedback). Niestety pomimo, że wysłałam jakiś miesiąc po rozmowie zapytanie czy proces sie skończył, również nie dostałam odpowiedzi. Cała rozmowa trwała jakieś 20 minut.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Travelist?
Zobacz opinie na temat firmy Travelist tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Travelist?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 8 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!