Jest too najlepszy Pracodawca, jakiego miałam. Swietne benefity, możliwość pracy zdalnej, elastyczne podejście, duża swoboda działania. Firma na prawdę dba o Pracowników.Szefowie są " ludzcy"
- praca hybrydowa - co tydzień wspólne śniadania w biurze - Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, środki pieniężne na dojazdy - premie uznaniowe - premie okolicznościowe - zniżki na Travelist.pl - dodatkowy 1 dzień urlopu - zajęcia językowe - program Rekomendacji :)
Potwierdzam, wszystko się zgadza . Dodam, że jest jeszcze dofinansowanie w ramach karty płatniczej Edenred:)
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Travelist? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Super pracodawca! Ogrom benefitów i super atmoasfera! Podobno mieli kiedyś jakąś aferę mobbingową - jeśli to prawda, to wyciągneli wnioski nadzwyczaj sumiennie. Polecam bardzo.
Rekrutacja na stanowisko polegające na dodawaniu/ zmniejszaniu liczby pokoi hotelowych na stronie - praca prosta jak konstrukcja cepa, a jedno z pytań na rozmowie kwalifikacyjnej brzmiało mniej więcej: "Jakie jest zapotrzebowanie na mydła w kostce w Polsce? Jakich danych potrzeba, by to oszacować?" ;D Bez komentarza. Oprócz tego po udzieleniu odpowiedzi na inne pytania i podaniu przykładowych rozwiązań, rekruterka ciągle dopytywała: "i co jeszcze? I co jeszcze?" I tak w kółko. Co więcej, pani prowadząca rozmowę kwalifikacyjną sama zadeklarowała, że niezależnie od wyniku rekrutacji ktoś z działu HR skontaktuje się w ciągu kilku dni telefonicznie w celu poinformowania o ewentualnej chęci nawiązania współpracy bądź o negatywnej decyzji dotyczącej zatrudnienia. Minęło kilka tygodni, nikt nie zadzwonił. Po co składać takie deklaracje (i to z własnej inicjatywy, nie dopytywałam o to) i jak to świadczy o firmie, jeżeli nie jest w stanie wywiązać się z tak prostej obietnicy? Szkoda czasu, nie polecam.
No to słabo jeśli faktycznie się nie odezwali. Mam więc pytanie jakie w końcu jest to zapotrzebowanie na mydło w kostce? Używają też w płynie? ;p I tak właściwie jak to stanowisko się fachowo nazywa?
Pani Anno, Stanowisko, na które Pani aplikowała, wymaga od kandydata kompetencji umożliwiających efektywną pracę z systemem. Niezbędna jest tu nie tylko zdolność nawiązywania relacji i samodzielność, ale także umiejętność codziennej pracy z liczbami oraz rzetelnej analizy danych. Wszystkie te kompetencje sprawdzane są w trakcie rozmowy rekrutacyjnej, a wszystkie pytania na niej zadane mają bardzo konkretny cel. Pytanie "Ile w Polsce sprzedaje się kostek mydła rocznie?" zadawane było kandydatom w celu sprawdzenia ich zdolności analitycznych. Reakcja na nie w znacznym stopniu odzwierciedla podejście kandydata do pracy z liczbami i danymi. Podanie konkretnej odpowiedzi nie jest tu kluczowe. Dużo istotniejsza jest gotowość do przyjmowania założeń wobec braku danych, zdolność ich analizy oraz praktycznego wykorzystania umiejętności matematycznych, ale też wiedza ogólna – np. ile mamy w Polsce mieszkańców. Pytanie może wydawać się dziwne i trywialne, jednak dla osoby rekrutującej jest naprawdę cennym źródłem informacji o kandydacie ???? W Travelist stałą praktyką jest wysyłanie mailowego powiadomienia do kandydatów, którym nie udało się zakwalifikować do kolejnych etapów. Jeśli nie otrzymała Pani od nas maila (proszę sprawdzić również folder SPAM), szczerze przepraszam za zaistniałą sytuację. Dziękujemy za Pani opinię.
Praca jest ok, fajni ludzie w zespołach, kierownicy również. Fajne benefity oraz zbilansowany czas pracy, ja polecam.
1 miesiąc od aplikacji do zatrudnienia!
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Travelist?
Wracam myślami do pracy w firmie, szczególnie teraz kiedy mam porównanie. Kiedyś (18/19) pracowało się fajnie, okres pandemiczny to w większości porażka. Totalne wykorzystywanie ludzi, brak wyraźnej ofeganizzcji pracy, wieczne czekanie na „akceptację” każdej pierdoly która się robi. Dyrektorzy nie panowali nad managerami, a ci wyciskali ludzi jak cytryny - fizycznie i psychicznie. Brak możliwości rozwoju, pensja poniżej jakiejkolwiek rynkowej stawki (teraz to wiem), traktowanie ludzi jak roboto-szczury. Nie wspomnę o końcówce pracy, gdzie po kilku latach dyrektor nawet nie odważył się napisać dziski za współpracę. Osobiście pare osób wspominam ciepło, ale zawodowo niestety nie było miło. Wiem, ze działy techniczne (operacja, obsługa klienta) mieli zupełnie inny klimat. Za to commerce, crm, account, marketing dramat.
Po przeczytaniu wielu negatywnych opinii na temat pracodawcy wahałam się przed wysłaniem aplikacji. Niesłusznie. Rozmowy były prowadzone w bardzo przyjemnej atmosferze i bez niepotrzebnego stresowania kandydata. Kontakt z rekruterkami pomiędzy etapami był szybki i miły. Ja polecam :)
Nie wiem skąd takie opinie bo raczej nie od pracowników, firma jest rzetelna i dba o swoich pracowników, przynajmniej w moim dziale nie mam nic do zarzucenia nikomu, wręcz przeciwnie super kierowniczka i dyrektorka, wszystko załatwiane w miłej atmosferze, współpracownicy super, pomagają a nie podkładają świni. Wszystkim polecam pracę w tej firmie.
Rekrutacja to jakieś nieporozumienie!!! Po drugim etapie nikt cie nie informuje jakie są zarobki na stanowisku. Zadanie które wysyłają po pierwszym etapie zajmuje 5-6h pracy (serio??). Dyrektorka Działu Commercial jest chamska, atakująca, zachowuje się jakby pozjadała wszystkie rozumy. Nie polecam !! Stres, długie czekanie na informacje zwrotną i pytania „dlaczego” na każdy twój argument.
Cześć Kasia, czy mogłabyś napisać coś więcej odnośnie tego zadania, które się dostaje po pierwszym etapie? Ile jest ogólnie wszystkich etapów rekrutacji i jak one przebiegają?
Kasia - z branżą travel związana jestem kilknaście lat, więc każdego ewentualnego nowego pracodawcę bardzo dokładnie prześwietlam. Też myślałam, aby składać cv na stanowisko commercial manager, ale dowiedziałam się, że w dziale commercial średnia długość pracy to max 6 miesięcy, a w ostatnim roku odeszło tam około 5 pracowników - czyli tak około połowa wszystkich w dziale. Dlatego ogłoszenie na to stanowisko wisi już kilka miesięcy, bo nikt tam nie chce pracować, a ci co przychodzą jak zorientują się jak jest to zaraz uciekają. Dowiedziałam się też, że standardem jest praca grubo ponad 8 godzin i w weekedny. Nie wiem jak wygląda rozmowa, ale po tym czego się dowiedziałam i co napisałaś, to bardzo się cieszę, że nie składałam tam swojej oferty.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Travelist? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Zdecydowanie zbyt długie czekanie na decyzję, ale nie spinaj się bo ich rekrutacje to ściema i strata czasu
Proces rekrutacji to porażka i nieporozumienie. Polega on raczej na tym, żeby wykorzystać wiedzę kandydatów i wprowadzić ją w swoich działaniach.
Ktoś z Was kupował wycieczkę na travelist.pl? Czy przy rezerwacji trzeba zapłacić zaliczkę, a jeśli tak to ile procent całkowitej kwoty? Resztę należności reguluje w dniu przyjazdu w hotelu, czy muszę zapłacić całość przed planowanymi wakacjami?
Czas dla tej branży jest bardzo trudny, jednak wspólnym wysiłkiem możemy przetrwać , polecam, firmę.
Czy ktoś może coś powiedziećna temat pracy w firmie? (ktos kto tam pracuje a nie hejterskie opinie jak poniżej) Miałam rozmowę w tym tygodniu i oferta wygląda bardzo dobrze. Co prawda widac ze szefowa jest raczej wymagająca ale nie ukrywają tego od początku. Mówią że nikogo nie zwolnili z powodu koronawirusa i bardzo podoba mi się pakiet benefitów i tego co oferują. Dają też normalną umowe o pracę bez problemu. No i biuro wygląda naprawdę dobrze - widac że firma ma kasę.
(usunięte przez administratora)
Trudno jest właściwie cokolwiek wywnioskować z Twojego komentarza - jest on bowiem bardzo ogólnikowy. Nie jest nawet jasne, czy wypowiadasz się jako pracownik firmy Travelist, czy jedynie jako jej obserwator. tak czy inaczej - może wiesz coś odnośnie warunków pracy, jakie stwarza się tam pracownikom? Zachęcam Cię do podzielenia się z nami jakimś konkretnymi informacjami.
Co innego pisze internet o firmie, tak firma ma dobrą opinię. Natomiast klienci powinni pisać na adres firmy!!
(usunięte przez administratora)DANYCH OSOBOWYCH. Od dwóch lat proszę o usunięcie maila - nie mam i nigdy nie miałam wspólnego nic z tym portalem. Jak grochem o ścianę. Ich rzekomy IOD Szanowny Pan Mateusz Sawaryna również udaje głuchoniemego - skąd się biorą takie pseudofirmy? Moje sugestie dla Travelist: niech zmienią IOD - INACZEJ SAMI ZOSTANĄ ZGŁOSZENI ZA NARUSZENIE DANYCH OSOBOWYCH I NIEPRAWNE SIE NIMI POSŁUGIWANIE
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Travelist?
Zobacz opinie na temat firmy Travelist tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Travelist?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 8 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!