PKP Intercity S.A.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o PKP Intercity S.A.

KandydatWroclaw
Kandydat
 Pytanie

Witam. Do 30. 12 trwała rekrutacja na stanowisko dyspozytor we Wrocławiu. Czy jest jeszcze szansa na zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjna? Czy ewentualnie będzie jeszcze rekrutacja na inne stanowiska w e Wrocławiu?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@KandydatWroclaw

Na dyspozytora drużyn konduktorskich? Ja już dostałem telefon. Rozmowa w najbliższy czwartek.

KandydatWrocław
Pracownik
@Kandydat

Tak . Dziękuję za odpowiedź. Powodzenia

Adam
Kandydat
 Pytanie

Witam. Ile zarobie jako manewrowy w intercity?

Slabo
Kandydat
@Adam

Mało

Danuta
Inne
 Pytanie

Co za firma, klientów ma za nic. Dziś tylko na trasie Piotrków Trybunalski-Warszawa Centralna opóźnienie dokładnie 15 minut! Jeżdżę na tej trasie co 2-3tygodnie i nie pamiętam, żeby obyło się bez opóźnień. Awaria? A co mnie interesuje awaria. Czy mamy -20 stopni mrozu??

3
Pablo
Kandydat
@Danuta

To proszę jeździć innym środkiem transportu, jak kolej nie pasuje. Jakoś nie słyszę żali pasażerów jak np autobus ma opóźnienie bo np długi korek po drodze...

Klient
Inne
 Pytanie

NIE POLECAM !!! Zakupiłam 3 krotnie bilet eIc przez internet który po opłaceniu nie został niezgodny z moim zamówieniem. Zamówiłam wagon z przedziałami ( bardzo mi zależało); Za każdym razem wprowadzając dane do systemu ,po opłaceniu biletu, ( wcześniej nie ma możliwości czy bilet został poprawnie wygenerowany): okazało się iż zostało miejsce przydzielone z AUTOMATU.” MIEJSCE BEZ PRZEDZIAŁÓW.” -W tej chwili za każdy bilet jest pobierana kwota za prowizję ??? 15% wartości biletu x 3 w moim przypadku, za bilet NIEZGODNY Z OPISEM.” Z moim zamówieniem, jeśli ja zakupuje bilet online ja się pytam za co ta prowizja . Czyli sumując pobierają w moim przypadku 45% łącznie zakupionych biletów.,

3
Odkrywca
Inne
@Klient

Szanowna Pani, To nie jest 45% łącznych Pani zakupów, ale... nadal 15%. Procentów w ten sposób się nie dodaje. Jeśli weźmiemy ze 100 zł trzy razy po 15%, to będziemy mieli 45 zł z 300 zł, a nie 135 zł.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja odbywała się etapowo. Do rozmowy zostałem zaproszony stosunkowo szybko, bo już zaledwie kilka dni po złożenie aplikacji przez portal internetowy. Pierwsza część (etap I) to coś w rodzaju pogadanki przeprowadzonej grupowo. Oprócz mnie było tam może jeszcze z 10 osób. Następnie po tym jak Pani prowadząca złotymi słowami opisała nam cudowność spółki, przygotowała argumenty, że jest to nasz najlepszy wybór oraz upewniła się, że wyraz twarzy żadnego z kandydatów na tym etapie nie przejawia zniesmaczenia tym propagandowym porzygiem udzieliła informacji, że następna część będzie prowadzona w formie rozmowy 1 na 1 w kolejności alfabetycznej po nazwiskach uczestników. Rozmowa (II etap) prowadzona była przez Panią rekruterkę, i przyglądał się jej przyszły przełożony (w zależności od sektora był to kierownik drużyn lub naczelnik sekcji, choć niektórzy podobno mieli okazję ujrzeć tam nawet i dyrektora). Myślę, że pytania zadawane przez prowadzącą były dość standardowe, nie wybiegały ponad to co spotykamy przy naborze na stanowiska w innych branżach. Pojawiła się również inscenizacja scenki, gdzie to mieliśmy wcielić się w rolę obsługi pociągu w niejednoznacznej lub trudnej sytuacji. Ja wylosowałam scenę, w której to musiałam poprosić podróżnych z biletem na klasę 2 o opuszczenie przedziału w klasie 1. Z tego co wiem, kolega miał coś podobnego, jednak w jego przypadku scenka dotyczyła sytuacji, w której należy poinformować podróżnych o awarii klimatyzacji w upalny dzień. Cały proces oceniam mocno średnio. Po tym jacy ludzie dotarli na kurs widać było, że firma zaczyna chwytać się brzytwy by ktokolwiek chciał u nich pracować. Przede wszystkim bardzo odepchnęła mnie część pytań, które były zadawane publicznie. Tak, to co działo się na I etapie również było wiążące, każdy z uczestników musiał powiedzieć o sobie parę słów oraz udzielać odpowiedzi pod pytania pisane zdaje się przez jakiegoś ministra ds propagandy, gdyż związane były one z tym jakie są największe zalety pracy w tej spółce (to była rozmowa o pracę i nikt nie miał nawet pewności czy przejdzie badania, a przyszły pracodawca już zadawał takie pytania), czy naszym zdaniem nie lepiej było by nam u konkurencji i chyba wisienka na torcie bo coś w stylu czy ktoś z naszej rodziny jest kolejarzem. Całość tak jak pisałam wcześniej wypadło średnio i moim zdaniem cringe'owo. Jeśli chodzi o informacje dotyczące proponowanych zarobków, totalne zero odpowiedzi. Żadnych konkretów. Pani po usłyszeniu tego pytania poczuła się wyraźnie zmieszana, zaczęła wymieniać dziesiątki składowych na pensję kolejarza by na samym końcu podać nam medianę zarobków drużyn konduktorskich z jakiegoś (innego niż nasze) województwa. Niezbyt polecam, chyba że lubicie mało konkretne wywody, oraz rozmowy kwalifikacyjne w stylu szkoleń dla wielu osób w auli.

Pytania

Dlaczego wybrała Pani PKP Intercity? Jak Pani zdaniem pracuje się w PKP Intercity? Na jakie wyzwania jest Pani gotowa w pracy? Co sądzi Pani o pracy w systemie 3 zmianowym i w święta? Czy miała Pani kiedykolwiek styczność z pracą na kolei? Co skłoniło Panią do aplikacji? Czy jest Pani gotowa do odbycia kilkutygodniowego szkolenia, z czego 1 miesiąc przebywać będzie Pani w innym mieście?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
xyz
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy dostał już ktoś informacje odnosnie rekrutacji na konduktora w Warszawie?

bkp
Kandydat
 Pytanie
@xyz

Rekrutacja z 25.11.2020 ?

Korim
Kandydat

Panowie dajcie znać czy w którymś z zakładów ruszyło już szkolenie na świadectwo albo czy macie już jakieś info kiedy ruszy. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Ile na świadectwie dostaje się wynagrodzenia?

Krystian
Pracownik
@Kandydat

Najniższa krajowa

Nick
Kandydat
 Problem

Szkoda czasu i nerwów na tą firmę, czekałem od marca bo odwołali wszystko przez pandemię. Teraz bo zrobiłem ciut za dużo błędów na teście i określenie, że oni tylko PEREŁKI wybiorą ok gdyby te błędy były z sygnalizacji to może bym to zrozumiał, ale błędy były z innej tematyki a tu chyba chodzi, żeby nie było błędów z Ie-1.No ale cóż wolą zatrudniać starych emerytów, bo im tak pasuje bez badań bo pandemia, ale z tego co słyszę to nie macie samych PEREŁEK bo już kilku żeście zawiesili od czynności za przewinienia. Życzę powodzenia tym którzy się dostali ale zapewniam u nich żeby zdać egzaminy już na świadectwo maszynisty to nie będzie łatwo bo ludzie dopiero może za trzecim podejściem zdają!! A sami wiedzy nie potrafią dobrze przekazać. Chyba, że przez Wirusa będzie znowu wszystko odwołane a jest na tą chwilę wszystko możliwe i młodzi znowu będą czekać na bezrobociu aż was zatrudnią. Lepiej poszukać inna firmę co nie robi z ludzi idiotów!!!!!!!! ???????????? I potrafią człowieka poszanować bo wy macie nas za nic. Faktycznie omijać was trzeba szerokim łukiem bo tyle czasu dla was straciłem, że szkoda słów ????????

Kol
Kandydat
@Nick

Tak miał być tylko test sprawdzający bo przecież i tak przeszło 15 miesięcy czekałoby nas szkolenie na świadectwo i Intercity mogłoby nas jeszcze bardziej podszkolić a nie odrazu nas przekreślili. No ale cóż u nich tylko PEREŁKI mogą pracować bo nie chcą się wysilać. Tylko straciliśmy czas i nerwy na nich i chyba masz rację, żeby omijać ich szerokim łukiem bo inne firmy podchodzą do człowieka z szacunkiem a u nich go brak. I tak są gołosłowni bo przecież dopuszczalna ilość błędów było 4 a niektórzy zrobili więcej i przeszli do dalszego etapu rekrutacji ciekawe co na tym zawarzylo że ich wybrali!!!!!

Jim
Kandydat
 Pytanie
@Nick

Ale ja nie rozumiem o co masz do nich żal. Byłeś na kursie na licencje? Dostałeś plastik? To w czym problem. Ja pojechałem na test i miałem 1 błąd, później miałem rozmowę i pozytywną informacje. Trzeba czekać ale to musisz podziękować partii, którą tak pewnie popierasz, bo chciałbyś dostać wszystko na tacy. Kolejowa medycyna nie wykonuje badań wstępnych, co tu więcej wyjaśniać?

jeszcze tydzień
Pracownik
 Pytanie
@Jim

skąd masz taką informację, że kolejowa medycyna nie wykonuje badań? Co za brednie ja już po badaniach a oni grają na zwłokę lub jak z kursem na konduktora ludzi zrekrutowali a kurs się nie odbył.

Blask
Kandydat
@Kol

Jakie Wy głupoty piszecie to aż się czytać nie chce. Zdałem egzamin weryfikacyjny a pytania były łatwe. Jakbyście dobrze I że zrozumieniem przeczytali Intrukcje Ir1 i Ie1 to byście zdali. Faktycznie takich mało kumatych nie chcą jak Wy. Ciekawe gdzie licencję robicie że takie głaby z Was.

3
:)
Kandydat
 Pytanie
@Blask

Robiąc 4 błędy i będąc po rozmowie dostałem wiadomość, że nie potrzebują w tym konkretnym czasie na to stanowisko. Przy okazji w jakim jesteś zakładzie?

4
Kol
Kandydat
@:)

No właśnie a nie zaraz się kogoś od (usunięte przez administratora)wyzywa jak jakiś pan blask mi też po rozmowie odpowiedzieli, że w chwili obecnej na dane stanowisko nie potrzebują. Tylko po co nam tyle czasu zabrali jak nie potrzebują ludzi do pracy. A odnośnie Pana Blaska żebyś się cwaniaczku za szybko nie przejechał, bo praca maszynisty to nie jest łatwy kawałek chleba. I zastanów się czy warto kogoś obrażać bo akurat tam gdzie ja aplikowałem zatrudnili tylko jedna osobę na kilkunastu chętnych.

5
wiśnia
Pracownik
@Nick

Zapraszam do kolei Mazowieckich

Przemek
Kandydat
 Pytanie
@Kol

Czy chodzi o rozmowę w sprawie szkolenia na świadectwo maszynisty?!

Rembrand
Kandydat
 Pytanie

Witam, Czy dzwonili do kogoś z Was w sprawie rekrutacji na stanowisko konduktora w Lublinie?

Docler
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy dzwonili do kogoś z Was z rekrutacji na konduktora w Lublinie?

Kolej
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy ruszył już kurs na świadectwo maszynisty? Czy nadal można aplikować na to stanowisko?

1
Tomek
Pracownik
@Kolej

Rusza od stycznia. Badania są robione

Jarek
Kandydat
 Pytanie
@Tomek

We wszystkich zakładach rusza w styczniu? Wiem że koledzy robią teraz badania ale niektórzy nadal żadnego info nie dostali... :/ Tyle miesięcy czekać na rozpoczęcie pracy to chyba ewenement na skalę światową...PKP IC

Pracodawca

@Jarek

Dzień dobry, prosimy o kontakt osoby, które nie otrzymały informacji. Najlepiej pisząc maila na adres: rekrutacja@intercity.pl Pozdrawiamy Zespół Rekrutacyjny PKP Intercity S.A.

POL
Kandydat
 Pytanie

Jakie zarobki na świadectwie są?

1
Łukasz
Kandydat
 Pytanie

Pytania na teście są z jakiego zakresu ? Jest elektronika budowa itp. czy raczej przepisy i sygnalizacja.

...
Kandydat
@Łukasz

Masz może 15 pytań z Ie1 a reszta same ruchowe rzeczy 50 pytań 40 minut i dopuszczalna liczba błędów 4 bo perełki im w głowie

Kolej
Kandydat
 Pytanie
@...

Czy są pytania z budowy taboru? Możesz podsunac jakiś konkretne pomysły na co trzeba się uczyć?

2020
Kandydat
@Kolej

W 1 etapie rekrutacji czyli teście sprawdzającym są tylko pytania z IE1 i ruch. Jak to przejdziesz to zapraszają na rozmowę w której jednym z etapów są właśnie pytania ustne m.in z budowy taboru i inne rzeczy które były na licencji.

Paweł
Kandydat

PKP u nas jest przykładem tego, że PL nigdy nie dogoni Niemiec - przyjmowanie po znajomości, młodzi i ambitni nie mają szans. Przeprowadziłem rozmowę z DB Polska na stanowisko maszynisty - Pani opisała mi polską i niemiecką ścieżkę kariery - 1. Najpierw rok na stanowisku ustawniczy wraz ze szkoleniem, następnie rok na stanowisku manewrowy ze szkoleniem, pozniej ok 2 lata ze szkoleniem na maszynistę. Najbardziej optymistycznie to 4 lata od momentu zgłoszenia - zagrożenie utknięcia w pewnym momencie z uwagi na brak zapotrzebowania, bądź brak chętnych do pracy w miejscu, w którym się obecnie siedzi. 2. Ścieżka niemiecka - jeśli poziom niemieckiego min. B1 to rozpoczęcie kursu i po 18 msc. stanowisko maszynisty. Wysyłałem zapytania do Polregio, Koleji Mazowieckich, PKP intercity, PKP Cargo czy mogą chociażby przyjąć mnie na jakimkolwiek stanowisku za min. krajowe i zapewnić zrobienie kursu na maszynistę w trakcie pracy - brak odpowiedzi. Co kilka lat jak lądują z "ręką w nocniku" bo zobaczą ile osób przechodzi na emeryturę następuje popłoch i na szybko szukanie ludzi.

6
Pytanko
Kandydat
 Pytanie

Witam, jakie zarobki na warsztacie? Warszawa

WYKOLEJEŃCY - KOLEJ MINUS
Pracownik
 Problem

KOLESIOSTWO, PARTYJNIACTWO, NEPOTYZM I UKŁADY. NIE POLECAM NIKOMU.

29
Dariusz
Kandydat

@Ja Nasz rację kolego. Kolegom nerwy puściły z oczekiwania na rozpoczęcie i nie tylko. Miło by było jak by poszczególne sekcje wysłały meila do swoich kandydatów z informacją że dokumenty i dane są i że będą się odzywać itd itd. I info że nie wiedzą kiedy kurs bo covid i takie tam chociaż z tego co wiem praktyki uczelnie i szkoły techniczne mogą odbywać stacjonarnie więc skoro nas czeka na początku warsztat to raczej można spokojnie kurs rozpocząć. Mam nadzieję że czyta te nasze forum ktoś z IC i przemyśli temat i wkoncu to ruszy :) Pozdrawiam kolegów i IC z nadzieją na rychłą informacją dla wszystkich. I prośba do kolegów że jak by się jakaś sekcja odezwała żeby napisali tu na forum to człowiek będzie trochę spokojniejszy :)

Ppp
Były pracownik
 Pytanie

Powiadacie, że przyjmujecie tylko najlepszych (tzw. Perełki) ok tylko zatrudniając młodych macie czas aby jeszcze tą młodzież odpowiednio wyszkolić na maszynistów, a nie od razu skreślacie bo popełnili jakieś błędy na teście sprawdzającym. Ale ja w pierwszej kolejności to bym odsunął od czynności tych maszynistów którzy już jeżdżą bo nie znają się na przepisach, albo lenistwo i nie spytają się dlaczego nie dostali rozkazu jak mają wyjazd na SZ i przejazd(SSP) bez topów porażka i jeszcze przykład że nie orientują się na jakie kilometry dostali ograniczenie prędkości i się jeszcze panoszą, że on już taki rozkaz posiada a później stoi 5 minut żeby wielmoznemu podyktować rozkaz. Zastanówcie się jakie wy macie u siebie perełki dużo im do tego brakuje!!!!!! Z poważaniem były kandydat, który zmienił branżę bo nie byłem perełką

30
Jim
Kandydat
 Pytanie
@Ppp

Jaki związek ma przejazd z SSP z sygnałem Sz? Chyba nie masz pojęcia o czym piszesz. :)

1
Ppp
Kandydat
@Jim

Chyba ty doucz się bo jesteś cienki i popatrz jak jedziesz bo wyjeżdżając z danej stacji nie zawsze masz TOP. WJEŻDŻAJĄC W STACJE TO MASZ TOPY PRZED SSP ALE WYJEŻDŻAJĄC NIESTETY NIE ZAWSZE MASZ BO NIE MOŻNA ICH USTAWIĆ ŻE WZGLĘDU NA ZBYT BLISKA ODLEGŁOŚĆ od semafora wyjazdowego. Mało tego usterka na SSP posiadające TOP nie wyświetlisz semafora, który załącza SSP, Usterka blokady wyjeżdżasz na SZ i nie załącza się SSP Dyżurny załącza ja awaryjnie. Jeżeli jesteś maszynista w ICC to m wątpliwości czy oni takie same perełki zatrudniają ją odpadłem trudno ale myślę że powoli nie żałuję.

3
Jim
Kandydat
 Pytanie
@Ppp

Od kiedy semafor załącza SSP? :O

Jim
Kandydat
 Pytanie
@Ppp

Widzę, że coś Ci się wydaje ale nie masz pojęcia jak to działa. Coś usłyszałeś ale połowę sobie dodałeś? Od kiedy podanie semafora załącza SSP? :D Masz jakiś problem ze sobą, serio. I cały Twój wyrzut polega na tym, że bardzo chciałeś się jednak dostać do PKP Intercity. Nie marudź, przyjmij na klatę to, że nie dałeś rady. Tylko po co płakać o jakichś perełkach. Byłeś na kursie? Zdałeś licencję? To w czym problem? Ja pojechałem i miałem jeden błąd na teście. Tylko trzeba było się przyłożyć, przypomnieć wiedzę sobie a nie liczyć nie wiadomo na co. Przestań płakać bo wstyd przetrzeć na to co wypisujesz. Nie masz pojęcia o kolei i pracy. Nie udało Ci się i próbujesz wyciągać jakieś nieprawdziwe smrody. Daj już spokój.

Ja
Kandydat
@Jim

Możecie przestać po sobie jechać na forum. Przecież nawet się nie znacie (chyba). Jak napisał kolega @Kowalski trzeba było sie douczyć, przypomnieć, cokolwiek. Żal tylko pomyśleć ze już na starcie takie zgrzyty.

borys
Inne
@Ppp

ssp załączane jest przez najazdowe czujniki oddziaływania pociągu w torze a nie przez semafor, ludzie....

Kowalski
Kandydat
 Pytanie

@Jim Widzę że na podstawie trzech zdań potrafisz określić kto na kogo głosuje....ciekawe. Ja tez się dostałem tak jak Ty ale przypomnij ile czekałeś od momentu pojawienia się ogłoszenia do zaproszenia na testy bo ja prawie 3 miesiące. Później ponad miesiąc na termin rozmowy i kolejny miesiąc na informacje ze się dostałem. Wiec jeśli ktoś po półrocznej rekrutacji dowiedział się ze zrobiła dwa błędy za dużo i go nie przyjmują tak jak kolega @nick to może czuć frustracje i ja to rozumiem. Poza tym nie rozumiem co ma rząd do naszego kursu?? Powiem Ci kolego ze mało wiesz bo nam człowiek z Intercity na teście powiedział ze kurs się zacznie bez badań po prostu zrobimy je w trakcie, wiec to ze to tyle trwa to nie wina badań i na pewno nie wina rządu. Zarzucasz komuś ze głosuje na daną partie chociaż człowieka nie znasz a sam mało wiesz a dużo krzyczysz czyli idąc twoim tokiem rozumowania pewnie głosowałeś na opozycje. Pozdrawiam

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Szanowni Państwo, osoby, które zostały zaproszone na powtórzenie testu sprawdzającego wiedzę merytoryczną otrzymają odpowiedź w ciągu najbliższego tygodnia. Szansa jaką Państwo otrzymali na uzupełnienie wiedzy i ponowne podejście do testów wpłynęło na wydłużenie całego procesu rekrutacyjnego. Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości. Pozdrawiamy, Zespół Rekrutacyjny PKP Intercity S.A.

Nnn
Kandydat
 Rekomendacja
@PKP Intercity S.A.

Tylko proszę o jak najszybszy kontakt i do wszystkich osób, którzy się dostali i co się nie dostali na dalszy etap rekrutacji bo niektórzy naprawdę długo już czekają. I chcemy konkretnej odpowiedzi oraz datę kolejnego etapu rekrutacji. Z poważaniem kandydat

Karol
Kandydat
 Problem
@PKP Intercity S.A.

Ile można sprawdzać test z trzema odpowiedziami A-B-C, bo jak dla mnie 18 dni to kpina. Odezwiemy się w przyszłym tygodniu było napisać, że wcale albo piątek, albo jeszcze lepiej w najbliższym dogodnym tygodniu dla naszej firmy, ponieważ nie mamy szacunku do kandydata.

33
...
Kandydat
@PKP Intercity S.A.

W którym tygodniu ten właśnie się skończył

25
Nnn
Kandydat
 Rekomendacja
@PKP Intercity S.A.

I gdzie ta wasza odpowiedź tydzień już minął a drugi się zaczął a z waszej strony zero odzewu. Jestem bardzo rozczarowany i zawiedzony waszą postawą myślałem, że zacznę pracę naprawdę w firmie która coś sobą reprezentuje i liczy się z nowymi pełnymi wigoru chętnymiosobami do pracy. Z poważaniem kandydat

18
Sru
Kandydat
@Nnn

Ta firma mentalnie jest jeszcze w poprzednim okresie. Nic się nie zmieniło za wyjątkiem malowania taboru.

16
Jeszcze tydzień
Kandydat
 Pytanie
@PKP Intercity S.A.

Szanowne Intercity, ile u was tydzień ma dni czy też godzin? Jak na razie u was tydzień już trwa dwa miesiące. Zero kontaktu z waszej strony, ignorujecie wysyłane do was wiadomości mailowe. Nie wiem po co podczas tej błazenady zwanej przez Was rozmową rekrutacyjną zadaliście pytanie odnośnie zalet waszej spółki a teraz ukazujecie zarządzanie na najwyższym poziomie. Wasi pracownicy podczas kontaktów telefonicznych (o ile już ktoś raczy łaskawie odebrać) wiedzą, że nic nie wiedzą bo decyduje "góra", oraz standardowe trzeba jeszcze chwilę poczekać, bo to niby zakład spółki ma oddzwaniać, albo, że to kolega miał się kontaktować lub koleżanka jest na urlopie / chora, albo też, że teraz przychodnia kolejowa nie chce przyjmować na badanie i można wystawić skierowania. Co telefon to inna bajka, a co inna osoba to jeszcze wspanialsza historia. Na koniec to już pewno kursu żadnego nie będzie bo chętni się już wykruszają i nie będzie dla kogo go organizować. Ja dzięki Wam znalazłem już sobie lepszą pracę więc wam dziękuje, bo oczekiwanie od lutego na zatrudnienie w spółce w której "płaci się jedynie prestiżem" jest bez sensu. Każdy przyzna rekrutacja która trwa 10 miesięcy to przesada bo trwa to dłużej niż ciąża. Pozdrawiam wasz były kandydat. PS Wiem, że nie odpiszecie również i na tę wiadomość, piszę raczej dla reszty by otworzyli oczy w końcu już organizowaliście kurs dla konduktorów który się nie odbył.

3
Iiiioo
Kandydat
@Jeszcze tydzień

Masz święta rację kolego ja już też znalazłem inną firmę co pracownika choć trochę szanują olać ich ten prestiż (usunięte przez administratora) a nie firma.

1

Zostaw merytoryczną opinię o PKP Intercity S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PKP Intercity S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy PKP Intercity S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 729.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w PKP Intercity S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 259, z czego 38 to opinie pozytywne, 86 to opinie negatywne, a 135 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy PKP Intercity S.A.?

    Kandydaci do pracy w PKP Intercity S.A. napisali 19 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

PKP Intercity S.A.
Przejdź do nowych opinii