PKP Intercity S.A.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o PKP Intercity S.A.

Angelika
Pracownik

Cześć Ma ktoś numer do rekrutacji na chalupieckiego

Sławcio
Pracownik
 Pytanie
@Angelika

Ja mam numer ale na Chałubińskiego. Może być?

Laki luk Nowy wpis
Pracownik
@Sławcio

Slawcio pajacu chyba Chłopickiego

3
Myron Pierres Nowy wpis
Klient
 Pytanie
@Laki luk

Chałubińskiego kowboju z planu 200.Nasz Sławek ma numery do resortów,dzięki którym jeszcze nie raz zawita na Grabówek oraz w Kebabie w Rzepinie,za to wy będziecie te swoje pendolina oglądać ruszające z Odejścia przez okna SM60!!! Kiedy wy będziecie szkolić się na tabor planu pyr pyr,my bedziemy autoryzować należne nam ED250. A co??? Zdziwko było że udało nam się przyjechać do Gdyni i będziemy jeździć co raz więcej pociągów??? Sławek trzymaj się!!! Pozdrowienia do wię... do przetoka. PDP!!!!

V0lol0
Były pracownik
 Pytanie

Wspominam, jak kiedyś sam nie mogłem doczekać się na podpisanie umowy u prestiżowego przewoźnika. Dane mi było zobaczyć kulej zza nastawnika, i to najbardziej podły czas w moim życiu. Dlatego się dziwię "zniecierpliwionym". Szanujcie się, ludzie. Jak najdalej od tego betonu... Niby maszynistów brakuje, zarobki są dużo ponad przeciętną i co? Zderzenie z betonem bywa bolesne, zwłaszcza jak z własnej kieszeni zabulicie za licencję. Omijać z daleka ten łukowsko-siedlecki grajdołek. Nie podążajcie tą "ścieżką kariery", hahaha :):)

3
Zeus Nowy wpis
Kandydat
@V0lol0

Panowie a ja tam cieszę się z pracy u narodowego przewoźnika. Jeżdżę sobie Pendolino i spełniam się w tej firmie. Wypłata może do najlepszych nie należy ale za to czuje się dumny gdy zakładam służbowa koszule i idę na służbę. Pozdrawiam wszystkich narzekających a jak tak bardzo się wam tu nie podoba to zmieńcie prace lub zawód, na ciężarówki tez dużo ludzi brakuje.

aiy0y0yo Nowy wpis
Pracownik
@V0lol0

Zarobki ponadprzeciętną ale i obowiązki ponad przeciętną... a teraz pracodawca zaczyna z nami jechać tak jak firmy spedycyjne jadą z polskimi kierowcami czyli po bandzie i na granicy przepisów

Pablo
Użytkownicy czekają na odpowiedź 5 dni.
Kandydat
 Pytanie

Wie ktoś czy w najbliższym czasie będzie nabór na konduktora w Lublinie (zakład centralny)?

2
IVU
Były pracownik

Czy w Warszawie jakikolwiek związek zawodowy weźmie się w końcu do pracy i doprowadzi do sytuacji kiedy pracownicy będą zgodnie z kodeksem otrzymywać grafik tydzień przed rozpoczęciem pracy w kolejnym miesiącu. To jest totalna żenada... Kiedyś mieliśmy duży pokój oczekiwań w sekcji i bez problemu dla każdego maszynisty z naszej czy obcej sekcji było miejsce. Teraz to miejsce zajeła rozległa biurokracja która nie potrafi nawet puścić grafików wcześniej niż 2-3 dni przed kolejnym miesiącem, a jeszcze utrudnia pracownikom pobieranie urlopu w wybranym przez siebie terminie.

1
Sławcio
Pracownik
@IVU

Kiedyś był to stół, który nie był stołem okrągłym ale zasiadaliśmy przy niż jak przy okrągłym. Niczym rycerze Króla zwanego Arturem( no u nas Królem Michasiem). Każdy z nas był sobie równy, nasz przodownik pracy czyli ja Lancelot czyli Sławcio z ziemii łowickiej, prowadziłem nas w poszukiwaniu gralla czyli najlepszego pociągu do Rzepina. Nie było łatwo ale razem z Galahadem czyli Baraninką odnaleźliśmy ten skarb. Niestety podstępni poganie, Król Artur, Merlin i spółka doprowadzili do tego, że grall przepadł, tak jak przepadła arka przymierza, złota dzida z Jerozolimy, czy złote harnasie Jureczka. Teraz musimy organizować się w podziemiu, zawierać często niezbyt łatwe sojusze. Nasz szpieg, agent podwójny, Mareczek Radio Olszynka 102.7 FM zbiera dla nas informacji moc. Dzięki tym podstępom załatwimy Krzyśka wnuka Macieja, Jareczka Syna swojej matki i innych podstępnych wysłanników szkieletora.

4
Dyspozaur
Pracownik
 Pytanie
@IVU

A po jakiego Ci grafik tydzień wcześniej jak to i tak później jest codziennie zmieniane? Jedynie nazwy dni tygodnia się zgadzają i numery dni miesiąca

1
Sprzedaż
Pracownik

Daniel Bezmajtek ma sobie kupić tę spółkę za symboliczną złotówkę. Od początku było wiadome, że prywatnym Pałacem w każdym mieście się na długo nie zadowoli. To jest partyjny szejk naftowy. Choruje na zespół Durneta i kleptomanię.

1
.....
Pracownik
 Pytanie

Da się dostać do PKP IC bez pleców ? Czy tylko przyjmują znajomych, rodzinki ?

1
Sławcio
Pracownik
 Pytanie
@.....

No to zależy co tam chcesz jeździć ?

Pendolino
Pracownik
@.....

Jak chcesz robić PYR PYR na Olszynce to są miejsca

Sławcio
Pracownik
 Pytanie
@Pendolino

Zapraszam do 900 planu. Tam jestem teraz przewodniczacym. Naczylnik znjadziemy jakies miejsce na 900 plan?

2
Kandydat
Pracownik
 Problem
@.....

Twardy kręgosłup.to trzeba.miec żeby tam.isc pracować

Antti
Kandydat
 Pytanie

Na jakie zarobki może liczyć osoba na szkoleniu jako maszynista a na jakie maszynista w IC?

1
Kandydat
Kandydat
@Antti

Witam. 2600 brutto plus dodatki. To maks na rękę około 2300.2400 na szkoleniu.

Aloaza
Pracownik
@Antti

Coś 2100 -2200 na rękę przez dwa lata

Antti
Kandydat
 Pytanie
@Aloaza

Dzięki Aloaza i Kandydat za odpowiedź a wiecie jak później sytuacja wygląda w trakcie jazdy jako maszynista?

1
w DWS to tylko na ryby
Pracownik
 Pytanie

No i jak tam? Dalej wierzycie w podwyżki? Czujecie się docenieni są ciężką pracę, wstawanie nad ranem, prace po nocy, w święta i odpowiedzialność? No to dalej... róbcie jeszcze więcej nadgodzin, śmiało! Bierzcie ile tylko się tak jak zawsze, objedzcie im wszystko byleby dostać 100zł więcej. Sami się tak daliście traktować, choć oczywiście są tu i tacy, którzy potrafią się szanować. Jesli chodzi o ZZ to też sami nauczyli też Zarząd, że o podwyżki to się występuje nieśmiało a potem podpisuje się co dali żeby tylko ludzie myśleli, że oni coś robią. Teraz duża organizacja związkowa ze środowiska maszynistów nawołuje do pracy zgodnie z harmonogramem - a to teraz po szczycie przewozowym jaki mieliśmy dwa miesiące temu to władza ma się tym niby przestraszyć? A gdzie są związkowcy jak firma dąży do tego żeby maszynista jeździł pełne 12h bez zapewnionej przerwy? Gdzie są ci sami związkowcy kiedy maszyniści i pomocnicy stoją pod wiatą peronową bo mają przejście w stacji gdzie nie mamy pomieszczeń? Gdzie są kiedy drużyna konduktorska między stacjami ma taxi a maszynista niech sobie idzie na autobus albo tramwaj? Ciekawe ile związkowcy porobili nadgodzin już w tym roku... Tu nawet masowe odejścia nie robią na Prestiżewskiej wrażenia bo oni sobie naszkolą kolejnych licencjatów po tirach albo z bezrobocia...

2
Agrobiznes
Były pracownik
@w DWS to tylko na ryby

Ja nie mogę strajkować bo mam kredyt na ciągnik i bronę talerzową

Cyber
Pracownik
 Problem
@w DWS to tylko na ryby

Nie wychodzić poza tym co w grafiku to trzeba było na początku tego roku... Ta akcja związków to się rozbije o ludzi dla których służba w nadgodzinkach jest ważniejsza niż dom, rodzina i własne zdrowie. Tu łowców nadgodzin jest tyle co zbieraczy maskotek w popularnym dyskoncie. Przez takich ludzi między innymi ta firma ma takie mniemanie o swoich pracownikach. Gdybyście się potrafili szanować to mielibyście inną pozycje negocjacyjną i inne argumenty. Pomyślcie sobie ile byście na tych swoich nadgodzinach zarobili jakbyście mieli prawdziwe podstawy pensji, a nie ochłap i ponad połowę wypłaty dostajecie w dodatkach. Gdzie w tym SAPie można was ograć jak Polaków na boisku bo i tak się swego nie doliczycie. Róbcie sobie i po 30 dodatkowych to zobaczymy ile w kolejnym roku będzie przejechań semaforów, ph i tarcz manewrowych. Z resztą co to za firma która przy byle okazji odsuwa pracownika na co najmniej pół roku przy trwałym kryzysie kadrowym. Najważniejsze, że na monitorach w wagonach oraz w Pulsie Intercity jest wszystko super, kupują tabor, będą otwierać nowe połączenia itd. Na te rzeczy w tej firmie to zawsze jest kasa, a jak wyglądał poprzedni sezon jeśli chodzi o bałagan i opóźnienia to wszyscy widzieli.

michal
Pracownik
 Pytanie
@w DWS to tylko na ryby

Jak nie brać nadgodzin skoro mam zobowiązania? Tutaj za jeden dzień zarobię dniówki o wiele więcej niz gdziekolwiek dorabiając.

Pracownik
Pracownik
@michal

Chłopie jesteś czy udajesz naprawdę de..la.przez takich jak ty pustaków mamy takie podstawy jak nasi wschodni sąsiedzi bez języka, kierunkowego wyszkolenia i odpowiedzialności którzy pracują w naszej firmie.dodatki dzisiaj są a jutro nasze związki dla swoich indywidualnych karier i korzyści(gwiazdor,kogucik i społecznik)zgodzą się na obniżenie o połowę jak w przypadku dofinansowania do wczasów albo całkiem nas ich pozbawią. Firma naprodukuje ludzi to nadgodziny znikną i co wtedy zrobisz pajacu.

1
Z krwi i kości
Pracownik

Kto jest za strajkiem generalnym daje plusa a kto przeciw daje minusa. Zobaczymy ilu chętnych

2
z szamba i obory
Były pracownik
@Z krwi i kości

Chętni to są prawie wszyscy na nadgodzinki a potem płacz że zarabiają jak w warzywniaku

Naczylnik
Pracownik
@Z krwi i kości

Ja jestem za, a nawet przeciw.

1
Sławcio
Pracownik
 Pytanie
@Naczylnik

To co Naczylniku piszemy dektrety na strajki? (usunięte przez administratora)

Siara
Pracownik

Wonski jak Ty mnie zaimponowałeś w tej chwili

Nick
Pracownik
@Z krwi i kości

Strajk musi byc, nie brac nadgodzin innego rozwiazania nie ma!

Chudzielec
Pracownik
 Pytanie
@Nick

Jak to nie brać nadgodzin... to co ja będę w domu robić???

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy w najbliższym czasie będzie organizowany kurs na świadectwo w sekcji w Warszawie?

KiełbaToll
Były pracownik
@Kandydat

Witam. Trwają rozmowy z Urzędem Pracy w Łukowie oraz firmami transportowymi w powiatach łukowskich i siedleckich w sprawie pozyskania nowych kandydatów.

Ktoś
Pracownik
@Kandydat

Nie

Klikk
Klient

Opis dotycz przejazdu IC 81100 przejazd opóźniony lecz to nie jest największym zmartwieniem. Nie potrafię zrozumieć że na tak długim przejeździe ,trasie brak jest wagonu restauracyjnego podobno na stacji Kutno rozpocznie się sprzedażą z wózka jak to określono napoje i przekąski. Tragiczna forma traktowania klientów!!!!!

6
I LOVE PYR PYR PYR
Klient
 Pytanie

Chcę tylko jeździć SM 42 po Grochowie, czy jest taka opcja czy muszę jeździć plastikowymi Gryfinami?

Express Pyr Pyr Premium
Klient

Zdecydowanie polecam pyr pyr pyr na wianku oraz zzzz na Grunwaldzie. Odkąd zrozumiałem że nigdy nie będę miał normalnego grafiku przez brak rodziny w centrali to jedyne miejsca na Olszynce gdzie można znaleźć stan równowagi

Wagonówka 5km/h
Pracownik
@Express Pyr Pyr Premium

No biorąc pod uwagę jakie pomysły ma ekipa z bzwst na służby to zaraz naprawdę lepiej będzie pyrkotać całą noc po Odejściu niż walić dwa kółka gdzieś w Łodzi. Jak tak dalej pójdzie to będziemy robić pociągi z Lublina do Bydgoszczy na całej relacji.

KacpX4Er
Były pracownik
@I LOVE PYR PYR PYR

Musisz w sekcji powiedziec ze nie znosisz jezdzic SM42 - wtedy będziesz królem wianka i wagonówki. Jak powiesz ze jestes przemeczony jak Orionista i chcesz odpocząć na Grochowie to drużyna od IVU zrobi ci taki harmonogram że od razu zdobędziesz wszystkie odznaki PTTK

ZzZzZ
Były pracownik
@Express Pyr Pyr Premium

Oj tak byczq +1 Nie ma co robic szlakow skoro naczylnik i tak od nas tego nie wymagają. Niech sobie jeżdżą po Starachowicach i Skarżysku jacyś pasjonaci jeszcze z jakimś podjazdem taxi. Jak bym chciał jeździć taxi to bym poszedł do prywaciarza. Za te same piniendze można leżeć na materacu jak w Monarze w noclegowni na Olszynce. Jak szlaki to tylko to co przeszło nam z pomocnika i nic więcej! Gdynie i tak się nam należą w ramach ścieżki kariery tak samo jak Katowice i Kraków. Lubliny, Chełmy i Bydgoszcze to są dla miłośników kolei a nie dla poważnych graczy którzy przyszli tu po dobre piniondze

Rekrutacja
Kandydat
 Pytanie

Czy znajdę gdzieś numer do osób, które przeprowadzają rekrutację w pkp ic ?

rekruter
Pracownik
 Pytanie
@Rekrutacja

Oczywiście, że nie. Wszystko jest omawiane na rekrutacji, po co numer?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

1410
Pracownik

To niestety smutna rzeczywistość w tej firmie. Rezerwuar miejsc pracy dla pociot, spadochroniarzy i partyjniactwa. Ci ludzie mają żadnych kompetencji i jedyne co potrafią to tylko dokładać i dokładać obowiązków pracownikom niższego szczebla oraz uprzykrzać im życie. Widać to między innymi kiedy przyjrzymy się ilości zarządzeń, które w 90% są kretyńskie i jedyny ich cel to wykazanie się jakąkolwiek inicjatywą przez podpisującego.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Sławcio
Pracownik

Kolego, to nie ta firma. Tu rozgrywają się poważne rozgrywki a nie jakieś tramwaje czy inne trolejbusy. Jednak jak Ci tak źle zapraszam do mnie.

Express Pyr Pyr Premium
Były pracownik
@Sławcio

Dokładnie Sławek... Ty teraz rozdajesz karty w rozgrywkach w planie SM42 który codziennie zestawia pociągi dla połowy kraju. Rafał zestawia i selekcjonuje starannie pierwszy plan czyli elite prestiżu. Marek i Krzysiek natomiast ogarniają wejściówki do elitarnego klubu Vmax 200km/h oraz Team EOA. Naczylnik i chłopaki mogą dzięki temu spokojnie zamawiać chińskie i tak to się właśnie kręci. Wszyscy dzięki wam możemy chodzić dumnie i spokojnie do pracy.

2
Marek Radio Olszynka
Użytkownicy czekają na odpowiedź 30 dni.
Pracownik
 Pytanie

Tak,straciłem autoryzację na ED-161,jak i na ED-160,a czemu niby to miałem utrzymywać,skoro główny fachowiec od układania grafików Rybie Oko nie potrafił dać mi przez okres roku służb na w/w taborze? Co ukażecie teraz mnie za to??? Nie sądzę bo Ja wiem wszystko,kto z kim i gdzie!!! Moje pytanie: -Dlaczego Pan Rybie Oko pracuje w niedzielę w nadgodzinach??? Co nie wyrabia się w tygodniu z grafikami? Nic dziwnego skoro do 20-ego każdego miesiąca nic się nie robi i od rana głowa zaprzątnięta jakie żarcie zamówić na obiad z zaprzyjaznionej restauracji ,a po 13-ej odpoczynek i o 14.40 do domu!!! (usunięte przez administratora)

5
Szczery Dżery
Pracownik

Dla wszystkich którzy planują tutaj robić licencję i świadectwo: odpuście sobie... to nie jest jedyny przewoźnik na rynku ale za to najgorzej zarządzany. Musicie się zastanowić czy noszenie krawata i białej koszuli żeby na chwilę polansować się w social media jest warte przebywania w toksycznym środowisku i wśród niekompetentnych przełożonych. Jeśli chodzi o tabor to koleje samorządowe i prywaciarze biją tą firmę na głowę... tutaj macie 20 flagowych Pendolino, kilka Siemensów, trochę Griffinów i nowych EZT. Nie zmienia to jednak faktu, że koniem pociągowym tej firmy dalej jest EP07 z wagonami pamiętającymi Gomułkę, falę strajków na Wybrzeżu i zaręczyny waszych rodziców. Jeśli nie pracujecie w większych sekcjach tj. Gdynia, Kraków, Warszawa to macie dużo mniejsze szanse na zaznanie należytych warunków i komfortu pracy. Sprzęt jest utrzymywany tak jak jest... czyli w sezonie duża część lokomotyw to jeżdżące opiekacze maszynistów, a w porze deszczowej na siódemkachi ósemkach woda cieknie na pulpit. Z resztą... dla tej firmy mycie szyb lokomotyw i zapewnienie prawdziwego niechrzczonego płynu do spryskiwaczy to wyzwanie większe niż budowa KDP. Musicie się poważnie zastanowić też nad tym czy jeżdżenie taki taborem jest warte ryzyka poważnego uszczerbku na zdrowiu w razie wypadku bo te lokomotywy przy uderzeniach w pojazdy na przejazdach zachowują się jak Tupolewy po zderzeniach z drzewami (a firma chciała je robić na vmax 160km/h). Jeśli chodzi o pracę maszynisty to wszystkie zdarzenia z wagonami jakie się wam przytrafią będa usilnie podciągane pod waszą rzekomą niekompetencję i brak umiejętności obsługi hamulca. Będzie też pracować za dwóch, trzech maszynistów bo wszędzie brakuje ludzi i gdzie nie pojedziecie to czekają na was manewry zamiast chwili odpoczynku. Do tego w większości sekcji trwa wojna pokoleniowa młodych ze starymi albo innych grupek które wytworzyły się wokół związków zawodowych (np. betonowa grupa ZZM w Gdyni, solidarnościowcy w Warszawie). Nie będziecie się też mogli doliczyć swojego wynagrodzenia bo wypłata zasadnicza to jakaś kpina, większość wynagrodzenia to są dodatki, a najważniejszym jest dodatek kilometrowy który sprawia że ludzie się zabijają o konkretne pociągi. W zasadzie to większość maszynistów pracuje tu ze względu na w miarę stały grafik albo nie mogą sobie pozwolić na kolejne szkolenie na uzyskanie odpowiednich kategorii w świadectwie bo PKP IC wydając im świadectwa zadbało aby tak łatwo nie pouciekali do przewoźników towarowych. Prawdopodobnie zmieni się to na przełomie roku bo spółka usilnie miga się od podniesienia płac pracownikom - nie robiła tego przez ostatnie lata kiedy była dobra sytuacja (w większości spółek kolejowych podnoszono wynagrodzenia co rok lub dwa, np. PLK), a teraz swoją nieudolną politykę finansową i kadrową zwala na ogólną sytuacje światową... Także zastanówcie się... autobus szynowy, EN57 czy jakiś towarowy to wcale nie jest gorsza robota. Prestiżem nie płaci się w sklepie! P.S przestańcie cenzurować nie wygodne dla siebie opinie!

2
Sławcio
Pracownik
 Pytanie
@Szczery Dżery

Za taki esej niczym Odyseja Pana Homera, zsyłam Cie na smke na 90 dni niczym Odyseusza, który musiał płynąć do domu po morzach i oceanach nękany przez boga Posejdona. Ty będziesz walczył z zapachem ropy, bródem i wiatrem pod drzwiami zimową pora. Naczylnik jesteś tam? Podpisuj dekret dl a tego Pana

2
Naczylnik
Pracownik
@Sławcio

Jestem Sławuś, ale nie wierzę żeby komuś z naszego Królestwa Grochowskiego chciało się tyle pisać to na pewno jakiś zazdrośnik Ceteleowski albo inny Frejthlerowiec, trzeba by zabrać chłopaka za pomocnika żeby powąchał kebaba w Rzepinie to może trochę zmądrzeję i przestanie pisać takie dramaty.

12
Sławcio
Pracownik
@Naczylnik

Masz racje Naczylnik. Musze przyznac Ci racje i do tego premie kwartalna. Na kogo jak na kogo na ciebie zawsze moge liczyc moj druhu.

2
Szczery Dżery
Były pracownik
@Naczylnik

Żadnym Rzepinem mnie nie przekupicie żebym przeszedł do Warszawy. Macie zbyt dobrą atmosferę tam i same służby z wypoczynkiem:)

Tadek na ciepłej emeryturce
Użytkownicy czekają na odpowiedź 31 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Dziś Zaduszki dzień wspomnień i zadumy nad tymi którzy odeszli. Z nostalgią i łezką w oku wspominam wspaniałych kolegów z którymi przyszło mi współpracować przez całą moją karierę w Sekcji BZWST i których już nie ma wśród nas .Niestety więcej ich już nie spotkam i nie porozmawiam z nimi ,nie powspominam dawnych czasów, nie pójdę na piwo po pracy!!! Łezka sama kręci się w oku i tęsknota za tamtymi latami. Teraz gdy słyszę opowieści moich kolegów na temat atmosfery i tego co się dzieje w Sekcji BZWST to jest po prostu żenada!!! W sekcji tej rządzi pewien układ i wszyscy o tym doskonale wiedzą, ale nikt nic z tym nie robi!!! Zacznijmy od MI w Centrali ,którą jest osoba nie spełniająca kryteriów aby zostać MI w Sekcji BZWST{ widocznie MI w Centrali nie musi mieć takich kompetencji jak Mi w Sekcji, albo ma je za małe,a może to układ nie dopuścił tego Pana na stanowisko w sekcji???} Prezentacje obecnego MI tzw. Nadinstruktora były oglądane na grilu przy 7-mej fazie na Grochowie,lub w piwnicy przy Chłopickiego!!! Pan Naczylnik nic nie robi,tak samo jak jego zastępca{żyje w innym wirtualnym Swiecie},o kierowniku trakcji nie wspomnę,to po prostu osoby bez swojego zdania i umoczone w pewne nieprawidłowości!!! MI natomiat nie są zadowoleni z nowego ich przełożonego i mówią otwarcie że to karierowicz i czepia się!!!Może warto aby Pan jako MI Centrali przyznał się wybrykom jednego Pana,który utrzymuje szlak z autobusu i puszcza wykazy,oraz drugiego pana Robcia wykolejnicy{wykazy wypisuje sam i puszcza po prostej linią nr.3,zamiast przez Wrześnię gdzie są wolne kilometry} Dość,wszyscy to widzą i chcą konsekwencji wobec tych Panów!!!

1
Do Pana Prezesa PKP ICC!!!
Pracownik
 Pytanie

Przepraszam z góry za ten nagłówek Pana, ale ilość znaków jest ograniczona w nagłówku. Nie wiem na ile Pan jest w temacie i ile Pan wie ,ale może warto aby Pan wsłuchał się w głos pracowników ,a nie kadry zarządzającej ,która i tak pozostawia wiele do życzenia .Panie Prezesie dostać się do Pana na rozmowę to jest rzecz niemożliwa!!!!Bynajmniej tak mówią w sekcji BZWST w Warszawie przełożeni .Czas najwyższy aby ktoś przyjrzał się układom jakie tutaj panują!!! Na chwilę obecną jest jedna sprawa przeciwko ICC,ale jeśli tak dalej będzie to będzie ich wiele więcej, dość układów i zależności,a najbardziej to były konduktor który został MI kieruje się uprzedzeniami!!!Pan ten nie powinien być na tym stanowisku,jest arogancki i chamski ludzi traktuje jak (usunięte przez administratora) ,a jego słynne powiedzonko,,Jesteś dla mnie nikim!!!w sekcji robi furorę!!!Wszyscy wiedzą,ale nikt nic z tym nie robi!!! Może czas najwyższy zrobić z tym porządek,może jakaś ankieta? Ludzie już mają dość !!! Nie chcemy MI Konduktora!!!(usunięte przez administratora)!

2
Mroźny Baran
Były pracownik
@Do Pana Prezesa PKP ICC!!!

Jedyna ankieta która powinna się odbyć to taka z pytaniami czy baranina powinna się opiekać wokół silnika spalinowego na SM42 czy raczej dostać wypowiedzenie i czy Księżna Wykazów powinna zostać oddelegowana na szkolenie na maszyniste aby mogła w końcu zobaczyć jak ta praca naprawdę wygląda zamiast się mądrzyć

2
UMBS
Były pracownik
@Mroźny Baran

Przydało by się jej. Może przestałaby wpływać negatywnie na i tak już popsutą ogólną atmosferę...

Robcio Wykolejnica
Pracownik

Moje wykazy po prostej linią nr.3 puszczam już od tylu lat i nikomu to do tej pory nie przeszkadzało!!! Przecież robię to z korzyścią dla siebie bo nie wykazuję wolnych kilometrów przez Wrześnię!!!Było ok.,tylko teraz jedna taka mnie wyłapała,toż to szok dla mnie!!! Księżna z pod Siedec myśli że kolej uzdrowi!!!

2
Najważniejsza, najskromniejsza
Były pracownik
@Robcio Wykolejnica

Księżna jest de best... jest bardzo ważną personą z ważnej wsi i z wysoką kulturą osobistą, a jej imprezy są najlepsze

2

Zostaw merytoryczną opinię o PKP Intercity S.A. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PKP Intercity S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy PKP Intercity S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 493.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w PKP Intercity S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 152, z czego 24 to opinie pozytywne, 45 to opinie negatywne, a 83 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie PKP Intercity S.A.?

    Liczba opinii klientów firmy PKP Intercity S.A., to 59, z czego 8 to opinie pozytywne, 40 to opinie negatywne, a, 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy PKP Intercity S.A.?

    Kandydaci do pracy w PKP Intercity S.A. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

PKP Intercity S.A.
Przejdź do nowych opinii