Niestety nie warto aplikować do tej firmy. Jeżeli uważacie, że tylko w "urzędach" liczą się znajomości, to polecam przygodę z Inpostem. Panie w HR udają, że pracują, dają ogłoszenia i odrzucają wszystkich kandydatów żeby tylko przyjąć swoich znajomych. Jeśli już przyjdziecie na rozmowę, bo tych znajomych zabraknie, to zrobią wszystko żebyście tam pracować nie chcieli. Stawki? Mówi wam coś minimalna krajowa? Tego typu stawki tam są proponowane. I nie mówię tutaj o kurierach... stawki na stanowiskach biurowych śmiech na sali. Reasumując - jest wiele innych NORMALNYCH firm i szkoda marnować czasu.
Poza stawkami to co jeszcze możesz powiedzieć o ich propozycjach, które odrzucają podczas rozmowy o pracę? Jakich pytań można się spodziewać podczas procesu rekrutacji na stanowisko biurowego? Jakie wymagania co do wykształcenia mają - średnie wystarczy?
Nieuczciwa i (usunięte przez administratora)firma. Roz...dalają przesyłki Klientów i nie płacą odszkodowań. Omijać wielkim łukiem.
Potwierdzam. Reklamacje nie są uwzględniane bo w opinii inpostu to zawsze klient jest wszystkiemu winien. Zle spakowana, zle zabezpieczona, za mało wypełniacza, brak stalowej konstrukcji która zabezpieczy przed tym jak jakiś gamoń wejdzie na paczke. Skoro nie szanuje się klientów to nie będzie szanować tez pracowników. Warto zastanowić się czy isc do pisowca do pracy, bo oni uważają się za lepszych od innych.
Przesyłka wysłana w piątek (sytuacja w poniedzialek) od wczoraj 23:00 do dziś 16:00 nie ruszyła się z sortowni do której nie wiadomo po co trafiła po przejściu przez dwa oddziałów, po zapytaniu pani na infolini zaczala twierdzic ze w weekend nie przewożą paczek mimo ze ewidentnie to robią i nawet w google tak pisze, gdy wytknąłem jej błąd zaczęła się jąkać i powiedziała ze tam jest bo tak i przyjdzie do środy. Paczka według wszytskich info jakie inpost twierdzi w google powinna byc dzisiaj, jutro wyjezdzam nie mam jak jej odebrać. Niegodna zaufania firma, reklamuje sie jednym, na infolini mowia co innego a w praktyce jest jeszcze gorzej
Sporo ofert rekrutacyjnych jest w internecie. Zastanawiam się, może ktoś mi tu pomoże, czy jest tak duża rotacja w firmie czy po prostu ciągle się powiększa i dublują stanowiska?
Niestety ale w pracy jest bałagan, brak przejrzystych komunikatow, pracownicy nie są doceniani. Nie ma dnia aby się coś nie popsuło. Stres na poziomie level 100. Pracownicy średnio uciekają po roku. InPost to firma na przeczekanie (bo biorą każdego) i szukanie lepszej pracy.
ja nie polecam tej firmy przez sposób w jaki traktuje się ludzi na rozmowie kwalifikacyjnej. Opisze swoja sytuacje z jaką się spotkałam kiedyś tam podczas rekrutacji. Aplikowałam na stanowisko kierownicze (nie istotne jakie), przeszłam przez pierwszy etap na którym była miła młoda dziewczyna z HR i ten etap był standardowy i zadowalający. Zaproszono mnie na drugi etap i tu zaczęły się schody. Pan dyrektor był sporo spóźniony ale to jeszcze nic. W tym czasie towarzyszyła mi ta sama pani z HR i spokojnie czekałyśmy. Przyszedł pan dyrektor, zasiadł, otworzył laptopa, założył słuchawki i poprosił panią z HR żeby zaczynała. Pani jeszcze raz ze mną przeprowadziła dokładnie taki sam wywiad jak na 1 etapie. No spoko, nie oburzyło mnie to - była tak wyszkolona i robiła to zgodnie ze schematem, przyzwoicie ale bez sensu bo już to wszytko jej powiedziałam. No spoko, nie czepiam się. W pewnym momencie zorientowałam się ze coś jest nie halo, jak w trakcie mojej wypowiedzi (myślałam że pan dyrektor słucha) Pan Dyrektor zaczął rozmowę - okazało się ze jednocześnie miał wideokonferencje z ważnym klientem (nawet wiem z jakim i o co chodziło bo sporo informacji handlowych w ten sposób sprzedał - ale o tym nie napiszę). I było tak - pani z HR usiłowała udawać że jest ok i dalej kontynuowała a Pan Dyrektor praktycznie przekrzykiwał ją, nie zważając na mnie siedząca i zastanawiającą się o co kaman. Masakra, przestałam odpowiadać na pytania tej pani i spokojnie czekałam az Pan Dyrektor skończy. Nie skończył, nawet bardziej się rozkręcił. Po czym wstałam, podziękowałam i wyszłam z sali. Chciałam zaczekać na tego gościa, który w tak bezczelny i chamski sposób mnie upokorzył ta rozmową, okazał całkowity brak szacunku w stosunku do dwóch kobiet (płeć bez znaczenia - osób) siedzących z nim ale się nie doczekałam. Moje zdenerwowanie i przykrość jakiej doznałam było tak spore ze wyszłam stamtąd i chciałam zapomnieć. Niestety ciągle pamiętam to uczucie poniżenia, do tego stopnia ze unikam tej firmy w życiu prywatnym jak i zawodowym. Ne chciałabym pracować w takiej firmie w której tak traktuje się pracowników na rozmowie rekrutacyjnej, łatwo sobie wyobrazić co tam się dzieje na co dzień. Nie napisałam o tym wcześniej bo naprawdę chciałam zapomnieć.
Wow, naprawdę opis jest zastanawiający. Ale ja chciałbym dopytać jeszcze o to, czy przed pierwsza rozmową było jakieś zadanie rekrutacyjne? Albo było zapowiedziane takie zadanie, ale potem, np. po tej drugiej rozmowie? Była mowa o czymś takim wgl?
Dokładnie- ja tez jak mogę to unikam usług inpostu odkąd mąż na rozmowie kwalifikacyjnej podał pomysł na innowacje (pytali o pomysły), a oni pomysł zapisali i wdrozyli zaraz niedlugo po rozmowie. Chodzilo o zdalne otwieranie paczkomatów. Meza oczywiscie nie przyjeli do pracy. Ciekawe kto sie pod pomyslem podpisał...
Myślisz, że on jedyny miał taki pomysł? Czy nie było o tym mowy dłużej, mam na myśli to rozwiązanie? W każdym razie, skoro już mąż był na rozmowie, to może powiedz chociaż, czy długo trwa rekrutacja. Ile ma etapów?
Paczka numer 520123013083542000283856 Zamówiłem paczkę z Chin, zwrócili, chociaż zmieniłem adres dostawy w aplikacji, czekam i czekam, ale patrzę na status, a status to już „Zwrot do nadawcy” Zalety Paczka została skradziona
Ludzie dzwoniący na infolinię, zastanówcie się czy nie niszczycie ludziom życia swoimi obelgami w kierunku konsultantów, co do pracowników i pseudo szkoleniowców managerów z Krakowa na ulicy Wielickiej którzy przyzwalają na to by klienci mogli równać pracowników z błotem- serdeczne wiecie co w wasze (usunięte przez administratora). Firma działającą pro konsumencko niszczy swoich pracowników wypocinami jakiś buraków którzy bez zastanowienia obrażają konsultanta. Większość rozmów podchodzi pod paragrafy.
Jakiś czas temu pracowałem w firmie Inpost. Apeluje do młodszych osób jak i zainteresowanych pracą w tej firmie - omijajcie szerokim łukiem. Jeżeli znasz call center, to jest to jedno z najgorszych. Przerwa ? Jak wpasujesz się w grafik może Ci się uda na pójście do toalety. Praca gwarantuje Ci stany lękowe, problemy psychiczne. Klienci są roszczeniowi ze względu na procedury firmy, często chciałoby się im pomóc natomiast nastaw się na to, że masz być robotem a nie człowiekiem, śmiech czy wykaz słów który jest zakazany to norma. Obowiązują ścisłe przestrzegane reguły, rozmowy są nagrywane, więc praktycznie co tydzień masz oceny i kary. Oprócz tego masz telefon za telefonem, nie myśl ze uda Ci się złapać łyk wody, nie ma na to czasu. Szczególnie gdy w tygodniu przypada jakieś święto. I najważniejsze!!! Jeśli myślisz, że najniższa krajowa to norma, to przestrzegam Cię,że kary pieniężne są za wszystko co miesiąc! I nie jest to mała kwota DNO!
Jako klient mogę powiedzieć jedno - firma Inpost stara się czyścić komentarze i zostawiać tylko pozytywne. Kilka lat temu było ich więcej. Nie ma komentarzy google, strony są pozycjonowane w wyszukiwarkach tak żeby przypadkiem nie trafić na strony z opiniami. Warto na to zwracać uwagę, żeby nie rozczarować się po przyjęciu do tej firmy.
Niestety pomimo fajnych projektów i ludzi ciężko napisać pozytywną opinię o firmie, która nagle z dnia na dzień bez informowania kierowników czy managerów pozbywa się Scrum Masterów, Analityków oraz Product Managerów jak (usunięte przez administratora) bo inaczej nie można tego nazwać. Czy masz trójkę dzieci czy jesteś w ciąży nie możesz czuć się tu bezpiecznie bo z dnia na dzień można wylecieć. I to w jaki sposób - call z HR, blokada dostępów i nie liczy się 5 letni stażu pracy, wyniki czy wydajność. Jest lista z góry i do widzenia. Nie polecam
Potwierdzam opinie jako pracownik niższego działu. My polegamy na pracy analityków oraz innych osób, a tymczasem InPost cały czas się ich pozbywa i zatrudnia nowych (którzy nie mają pojęcia o pracy). My się przez to nie wyrabiany z robota, są PROBLEMY ale góra problemu nie widzi. Cały nasz dział pracuje za 10 gdy ktoś z analityków wyleci bo przerzucają na nas robotę. A później klienci mają pretensje. No brak słów. W tej sprawie to już tylko trzeba maila do prezesa pisać bo cały InPost zaraz padnie od takiego spalonego zarządzania robotą i ludźmi.
Jakie są powody tych zwolnień? Z tego co piszecie to jest to już masowe zjawisko. Skoro zatrudniają następnych to raczej nie redukcja etatów - jak firma to argumentuje?
Firma która chwali się miliardowymi zyskami i zdobywaniem różnych nagród oferuje dodatek na święta w wysokości zawrotnych 120zł. Zdaje sobie sprawę, że jest to dobra wola pracodawcy ale porównując to do innych firm brzmi śmiesznie a nawet żenująco.
Masz rację, ja też po firmie spodziewalabym się czegoś więcej jednak. Każdy z pracowników dostał to 120 zł? Może kwota byla uzalezniona od rangi stanowiska? Nie wiem, głośno myślę, bo to mega dziwne. A inne benefity, które proponuje firma jak? Wszystko się zgadza?
Najważniejsi są ludzie. To hasło powtarzane na każdym kroku. Na powtarzaniu się kończy, no chyba, że jest się przy korycie to wtedy premie jak w Orlenie...
Weszłam na ten portal, bo chciałem dowiedzieć się czy warto aplikować do firmy Inpost. Niestety prawie same opinie klientów. Ludzie nie zaśmiecajcie portalu nie dla Was, są inne portale dla klientów. Tam można zgłaszać swoje żale i pretensje. Czy warto aplikować do Inpost? Jakie warunki, szanse rozwoju? Chodzi mi o stanowisko magazyniera. Oby nic wspólnego z klientami :-) .
jeśli chcesz pracować w InPost, to zapoznaj się z tym jakich standardów pracy będą od ciebie oczekiwać. Jeśli jesteś uczciwą i sumienną osobą, to nie masz tam czego szukać,. To wprost wynika z moich wielokrotnych kontaktów z pracownikami i kadrą kierowniczą tej firmy.
Jeśli Firma stosuje takie same standardy jak obsługa klienta zewnętrznego , to czego oczekujesz? Praca ( w oddziale Gdańsk- Pruszcz Gdański) bez umowy , bez jakichkolwiek podpisów , wynagrodzenie z ręki do ręki poza ewidencją. Transport w opłakanym stanie , a wymagania rosną z dnia na dzień. Jak ktoś się wykrusza czy zachoruje dostajesz dodatkowo jego pracę z obietnica , że kiedyś będzie lepiej i może ci to jakoś wynagrodzą. Ogólnie firemka nastawnia na maksymalne wyciśnięcie pracownika , z minimalnym kosztem i olbrzymią rotacja pracowniczą. Idealne miejsce dla mniej uczciwego pracownika - dostajesz bez umowy i odpowiedzialności samochód pełen paczek - resztę mozna sobie dośpiewać i wyobrazić :)
Gdyby to nie było dla klientów to w sekcji status zapewne nie widniała by do zaznaczenia opcja KLIENT. Nie potrafisz czytać ze zrozumieniem? Nadajesz się na pracownika tej firmy.
Z tego co mi wiadomo, jest tu opcja dodania opinii jako klient także o czym ty mówisz?
Tzn., no jest to prawda ale faktycznie lepiej by było jakby chociaż 50/50 tych opinii tu się pojawiało, bo jasne opinia klienta jest ważna ale większość odwiedzających chyba warunki pracy tutaj interesują?
Prosze otworzyc oczy czy firma ktora tak traktuje Klientow bedzie dobrze traktować pracownika....jest Pani strasznie naiwna
no a to nie tak, że pracownik jednak zarabia na firmę? kiedyś kandydaci by się raczej skończyli jakby każdy miał odejść, więc najgorzej może nie jest?
Popracuj tam a zobaczysz czy wpisy tych ludzi to niby klienci a nie pracownicy.Firma idzie na dno obiecuje złote góry a w grudniu daje uchybienia temu 2 temu5 a temu 15 % od faktury i zamiast premi na Święta kurierom to ksk sobie premie daje. Za twoją ciężką pracę od 5 rano pod paczkomatami do 22 ,i rozwożenia paczek.
uchybienia? czyli co konkretnie miałeś przez to na myśli? za co mogą je tak w sumie tu dostawać, chodzi o niedostarczenie paczki właśnie?
Kurier nie dostarczył przesyłki na miejsce twierdząc,że nie znał warunków drogowych .po dostarczeniu przesyłki/musiałam jechać ponią 20 kilometrów/na moje uwagi o nie wykonaniu zadania za które miał zapłacone -stwierdził że powinnam zmienić miejsce zamieszkania.Nie jest to pierwszy przypadek chamstwa ze strony pracowników firmy.Mam pytanie czy szefostwo jest również na tym poziomie?
Rekrutacja na stanowiska biurowe jest przez pracuj.pl. Wszystko ładnie, pięknie tylko to są fikcyjne rozmowy rekrutacyjne bo i tak już mają wcześniej kandydata. Osoba która miała 3 lata przerwę dostaje się do pracy w InPost, a osoba która jest ciągle aktywna zawodowo nie dostaje u nich pracy. Proszę wnioski sobie samemu wyciągnąć. Druga sprawa - czekanie 2 tygodnie na odpowiedź czy dany kandydat dostał się do pracy, to jest brak szacunku do człowieka. Nie polecam.
Szczerzę Polecam inpost!! Nigdy mnie nie zawiedli. Przesyłki w okresie przedświątecznym otrzymuję na czas. Uwijają się jak w ukropie. Firma 10/10 Oby tak dalej .
Rozpoczęcie współpracy z tą firmą uważałam za dużą szansę na rozwój w swoim zawodzie... Bardzo się rozczarowałam, kierownicy boją się o cokolwiek upomnieć, nasz dział nie przynosi zysków, jesteśmy do zastąpienia więc pieniędzy dla nas nie ma. Po intensywnym okresie świątecznym, na który przygotowujemy się cały rok dostajemy 120 zł z które możemy wymienić na bony a z wypłaty zabiorą nam jeszcze z tego podatek. Integrować musimy się sami bo firma też na to " nie ma pieniędzy ", podwyżek brak i wszyscy się zastanawiają czemu badanie zaangażowania pracownika tak niekorzystnie wypadło w bieżącym roku ???? InPost idzie na ilość, z jakością ma to coraz mniej wspólnego. Idąc dalej tą drogą straci pracowników którzy budowali tą firmę od lat a zyska nowych którzy będą pracowali za już niedługo najniższą krajową. Powodzenia InPost
W tej firmie już dawno nie ma pracowników, którzy ją budowali i zależało im aby praca dobrze szła i była dobra atmosfera. Wiem co mówię, bo pracuje już 7lat. Teraz są pracownicy brani z łapanki. Niekompetencja niekompetencje pogania! Cały dział się rozpada, pracownicy są zmęczeni, zestresowani i niedocenieni, a mają zasuwać jak mały chińczyk za (usunięte przez administratora) Jesli Pan Prezes nie przyjrzy się postępowaniu tych osób, które nie potrafią zarządzac działami i zespołami to InPost upadnie albo będzie druga poczta polską. Tu potrzebna jest zmiana i to szybka.
Koordynator serwisu kurierskiej Umowa b2b na jakie warunki można liczyć?
Nie uwzględniają uszkodzeń spowodowanych deptaniem po paczkach. Reklamacje kwitują stwierdzeniem że przesyłka była niewłaściwe zapakowana. Korzystałem z usług wszystkich dostarczycieli obsługujących cały kraj i poza Inpostem nigdy się nie zdarzyło żeby któryś uszkodził paczkę żeby do niej zajrzeć.
zastanawiający jest fakt że firma chce zarabiać a nadawca korzystający z brokera otrzymuje informacje, że oddział Koszalin odmawia podjazdu kuriera po 80-150 przesyłek dziennie, podobnie pani przedstawiciel inpost z którą były rozmowy o współpracy - brak zgody oczywiście oddziału Koszalin, żenada...
Czy w InPost S.A. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
kwota benefitowa do wydana w kafeterii online, którą możesz wykupić bony do sklepów internetowych lub stacjonarnych. jest też możliwość wykupienia w tej kafeterii luxmedu, ale technicznie nie da się za nią zapłacić bebefitem, bo z jakiegoś powodu tylko połowę kwoty można opłacić z kwoty benefitu, a drugie pół trzeba dopłać samodzielnie.
A ile dokładnie wynosi ta kwota benefitowa? Czy dla każdego jest ta sama wysokość, czy to jakoś się różni?
Kwota to niecałe 50 zł miesięcznie. Jeśli masz luxmed i MultiSport to ta kwota wynosi 0 zł a za benefity dodatkowo się dopłaca z wypłaty. Jeśli nie korzystasz z benefitów, możesz korzystać z pełnej kwoty jw. Można sobie za to Np raz w miesiącu wziąć bon na Pyszne albo na Allegro za 50 zł xD podsumowując, benefitów praktycznie nie ma, lub są bardzo marne.
no tak czy siak lepszy rydz niż nic jak to mówią, a ogólne warunki zatrudnienia to jak oceniasz takim obiektywnym okiem?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w InPost S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy InPost S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w InPost S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 51, z czego 3 to opinie pozytywne, 41 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy InPost S.A.?
Kandydaci do pracy w InPost S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.