Lux Med Sp. z o.o.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Lux Med Sp. z o.o.

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Kraków- rejestracja - jak się wam pracuje? Jestem zainteresowana ale czytając komentarze czuje że to pracodawca który źle traktuje, napiszcie czy warto i w jakiej lokalizacji jest normalny kiero ?

Ola
Pracownik
@Zainteresowana

Jest w porzadku, zależy od twojej osobowości dużo.. a kierownictwo - ok. Tylko nie licz na kokosy ;) wymagań dużo - wypłata mniejsza

Anna
Inne
 Pytanie

NIE POLECAM!! Córka byla przed momentem z 5-miesięcznym wnukiem po pomoc, ponieważ dziecko ma 39 stopni gorączki, podawała czopek na zbicie gorączki ale od razu wydalał. Córka ma wykupiony pakiet od lat dla siebie i teraz dla dziecka. Usłyszała, że jeśli nie radzi sobie z gorączką u dziecka to powinna jechać do szpitala (?!) serio??? Pani była bardziej zainteresowana czy córka jest zaszczepiona i jaki jest jej stosunek do szczepien. Wnuk nie uzyskał żadnej pomocy. Co to w ogóle ma być?! Tak teraz funkcjonują lekarze?? Zdarzenie miało miejsce w Warszawie przy ul. 6 Sierpnia.

Pracodawca

@Anna

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Zależy nam, aby byli Państwo usatysfakcjonowani udzielanymi przez nas świadczeniami zdrowotnymi. W związku z tym chcielibyśmy prześledzić opisaną sytuację. Bardzo prosimy o przesłanie nam szczegółów w wiadomości prywatnej przez naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.

Grzegorz Kozak Bielsko-Biała
Inne
 Pytanie

Przestrzegam przed korzystaniem z pakietów opieki medycznej świadczonych przez Luxmed. Kiedyś Luxmed był wzorcem szybkiej i skutecznej opieki medycznej - konkurencyjnym do państwowej służby zdrowia. Do lekarza ogólnego można było zapisać się na ten sam dzień, do specjalisty czasami na ten sam lub kolejny. Były telefony do placówek medycznych tak własnych jak i współpracujących gdzie można było indywidualnie umówić wizytę. Niestety Luxmed poszedł w kierunku maksymalizacji zysku kosztem zdrowia a nawet życia pacjentów. 1. Centralna rejestracja telefoniczna - zamiast umawiać wizyty w placówkach wciska teleporady. Kiedy pacjent nie zgadza się na teleporadę szuka dostępnego terminu w placówce własnej w mieście pacjenta. - Dzwoniłem w sprawie internisty. Dowiedziałem się że nie ma terminów. Ja to nie ma zapytałem - no nie ma. A kiedy będą-nie wiem. Proponują teleporadę - mnie w Bielsku obsłużył lekarz z Zielonej Góry. Bez komentarza - dzwoniłem w sprawie dermatologa - oczywiście... nie ma terminów. Żadnych dopytywałem - żadnych. A za rok zapytałem ironicznie też nie ma? No ja w systemie nie mam usłyszałem. Zaproponowano mi wizytę w placówce współpracującej. Tam okazało się że czas oczekiwania wynosi ponad 30 dni. W publicznym ZOZ-ie wynosi 14 dni. To po kiedy płacić dodatkowo jeśli trzeba dłużej czekać? A najśmieszniejsze jest to że poszedłem bezpośrednio do placówki Luxmed w Bielsku-Białej i z pominięciem infolinii jednak termin cudem był i w kilka dni zostałem zbadany. Dezinformacja totalna. - ginekolog - chciałem umówić żonę w ciąży do ginekologa. Osoby w ciąży tak na marginesie ustawowo mają być obsługiwane poza kolejnością. Żonie wyznaczono termin za... 2 miesiące i to warunkowy do późniejszego potwierdzenia przez placówkę. Dopiero w publicznym POZ dowiedziałem się o koniecznych badaniach do 8 tygodnia ciąży aby prawidłowo określić termin porodu. W międzyczasie żona zaczęła źle się czuć. To w ciąży normalne. Ale potem zaczęła wymiotować co powodowało odwodnienie i osłabienie. Monity o przyspieszenie terminu wizyty nic nie dały. Po 10 dniach wymiotowania udałem się do placówki Luxmed w Bielsku-Białej gdzie nic nie wskórałem. Wycieńczona żona trafiła na SOR Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej gdzie udzielono jej doraźnej pomocy. Po wyjściu ze szpitala kolejnego dnia z braku terminów do ginekologa udała się do lekarza ogólnego. Ten trochę szukał co żonie zapisać przeciwwymiotnie bo ciąża wymaga specjalnych leków ale nie uwzględnił że skoro pacjent wymiotuje to zażyty lek zwróci i terapia doustna przy wymiotach nie jest skuteczna. Kiedy postraszyłem Luxmed sądem w ocenie wizyty i systemu Luxmed nagle znalazł się termin u ginekologa tydzień wcześniej. Ginekolog niewiele już mógł zdziałać-żona dostała skierowanie do szpitala gdzie w stanie skrajnego wycieńczenia trafiła i przebywa obecnie. Luxmed nasprzedawał abonamentów jak (usunięte przez administratora) - przepraszam za określenie ale jest adekwatne do polityki zarządu tej spółki i mentalności osób z zarządu bo to on za to (usunięte przez administratora) odpowiada czego konsekwencją jest problem z dostaniem się do lekarza, dłuższe kolejki niż w POZ i jeszcze za to słono trzeba płacić. 2. Zaopatrzenie placówek w sprzęt. - po wizycie u dermatologa dowiedziałem się że placówka własna Luxmed w Bielsku nie ma urządzenia z ciekłym azotem. Aby skorzystać z zapisanego zabiegu musiałem na koszt własny udać się 50 km do Katowic i z powrotem. Za paliwo spalone na trasie 100km oraz stracone 2 godziny na dojazd nikt mi pieniędzy nie zwrócił. Kolejny zabieg miałem u chirurga. Podczas zabiegu chirurg zobaczył że miałem wykonany zabieg ciekłym azotem. Zapytał gdzie a ja odparłem że w Katowicach. Chirurg pokazał mi urządzenie do ciekłego azotu które stoi w gabinecie zabiegowym i z jego słów wystarczy jedynie napełnić ciekłym azotem aby zabiegi wykonywać na miejscu. Totalny (usunięte przez administratora) i świadome działanie na szkodę pacjentów. Zarząd grupy Luxmed marnotrawi zasoby - w mojej firmie tacy ludzie zostali by zwolnieni od ręki. 3. Komfort dla pacjentów Parking placówki w Bielsku przylega do strefy płatnego parkowania. Na terenie parkingu stoi więcej aut niż personelu i pacjentów w placówce co pozwoliłem sobie sprawdzić. Oznacza to że na terenie parkingu parkują osoby z poza Luxmedu. Zaproponowałem proste rozwiązanie - zamontowanie szlabanu z domofonem. Usłyszałem że nie ma pieniędzy a ja mam do dyspozycji strefę płatnego parkowania. Dlaczego personel z tej strefy nie korzysta zostawiając miejsce dla pacjentów już miły pan z obsługi technicznej placówki w Bielsku-Białej nie odpowiedział. Analogicznie parking ma strefę zakazu parkowania zajmującą miejsca dla 2 aut. Usłyszałem że to miejsce zarezerwowane dla dostawców. Nie spotkałem nigdy 2 dostawców naraz a jak przyjeżdżają to zapewne na chwilę. A miejsca są zarezerwowane przez cały dzień i pacjenci nie mają gdzie parkować gdy miejsca dla dostawców są wolne.

7
Klientka
Inne
@Grzegorz Kozak Bielsko-Biała

Mam podobne doświadczenia

Ona
Inne
 Pytanie
@Grzegorz Kozak Bielsko-Biała

Oj weź już nie przezywaj jedno z drugim. Idź sobie w takim razie na NFZ i czekaj albo daj lekarzowi prywatnie tyle co płacisz za abonament żeby cię wyśmiał. Jeżeli nie potrafisz się nawet zapisać do lekarza to nie wina luxmedu tylko twoja. NIGDY mi się nie zdażyło żeby czekać Np właśnie do ginekologa bo ich jest na pęczki i gdyby sytuacja była taka kryzysowa to by was przyjęli. A kolejna rzeczą jest to, ze jeśli uważasz ze skoro ty masz abonament to inni ich nie będą kupować żeby jaśnie książę o każdej porze mógł się zarejestrować to jesteś w wielkim błędzie. Poza tym kadra medyczna jest w Polsce znikoma wiec przestań pisac kocopoly bo lekarzy brakuje wszędzie nawet w twoim luxmedzie… jeśli tak ci złe to po co płacisz? Chodź prywatnie albo czekaj na NFZ to docenisz i przestaniesz narzekać…

Muszę zmienić pracę
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś chciałby odpowiedzieć szczerze, na jakie warunki finansowe może liczyć pracownik call center w Warszawie?

Specjalista Seo
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Kilka etapów i każą przygotować obszerną prezentację, gdzie dzielisz się pomysłami na uzdrowienie ich beznadziejnych sajtów. Wyłudzanie pomysłów wg mnie.

Pytania

Dlaczego chcesz zmienić pracę? Jak uzdrowić sajty Luxmedowe.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
anonim
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w Call Center w Białymstoku. Nie polecam!!!!! Podczas rekrutacji nie było info że będziemy odbierac kolejke medycyny pracy. W Wawie jest kto chce a w białym mamy być MULTI! Na szkoleniu z MP wyraziłam jasno swoja nie chęć i pod koniec szkolenia miałam rozmowę z przełożonym że albo siedze cicho szkole się i odbieram kolejkę albo wypad!! Tak taką dostałam odpowiedź. Trener zamiast porozmawiać ze mną osobiście poprostu na mnie "na kablował" Co to ma być ??? Przedszkole ??? Call Center omijać szerokim łukiem. Nie kupowac abonamentu brak terminów. Mają tyle placówek cały czas klientów przybywa zamiast zwiększyć ilość lekarzy terminów to nic z tym nie robą a potem taki konsultant dostaje ochrzan od takiego pacjenta. Nie dziwie się. Też bym się wkurzyła. Dodam że współpracownicy to istne hieny. Nic nie można powiedzieć bo zaraz kablują do przełożonych. TO NIE JEST PRZEDSZKOLE!!!! Jestesmy dorośli !!! NIE POLECAM !!!!!

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry. Dziękujemy za komentarz. Dokładamy wszelkich starań, aby już etapie rekrutacji udzielić wszystkich szczegółowych informacji. Jeśli z jakiejś przyczyny nie otrzymała ich Pani z wyprzedzeniem to przepraszamy. Obecnie trwa sezon infekcyjny i w całej Polsce obserwujemy zwiększone zapotrzebowanie na usługi medyczne. Pragniemy zapewnić, że aktywnie działamy, aby każdy Pacjent mógł skorzystać z naszych usług.

anonim
Były pracownik
 Pytanie
@Lux Med Sp. z o.o.

Przerwy prywatne to też jakiś żart. Do toalety można wyjść tylko na przerwie prywatnej gdzie przez 8h ma się tylko 2 przerwy 10 min i jeda 20 min. Chcąc iśc do toalety trzeba tracić przerwę prywatną. Serio ?? Przerwa naprawdę jest potrzebna po pacjentach. Dodam że na koniec zmiany trzeba pisac raporty i tłumaczyć się z każdego blokowania. Może czas coś zmienić ??

Wujek Dobra Rada
Były pracownik
@anonim

Czas zmienić pracę. Chyba, że dalej chcesz być (usunięte przez administratora)

1
Halina
Inne
 Pytanie

Poszukuję przychodni w Gdańsku w której zrobię TKzatok. Jakie terminy, jaki koszt,

Marek
Kandydat
 Pytanie

Czy w dobie korona świrusa można pracować zdalnie jako programista?

callcenter
Były pracownik
@Marek

Dla pracowników callcenter od dłuższego czasu brak sprzętu do pracy zdalnej - w większości pupilki poszły na zdalną i co się użalali jakie to oni mają trudną sytuację (a podobno miała decydować kolejność zgłoszeń)

Pracodawca

@Marek

Aktualnie praca w całym Pionie IT, również na stanowisku Programisty, odbywa w modelu hybrydowym. Większość zespołów wytwórczych ma spotkania w biurze raz na dwa tygodnie. Zasady te mogą się jednak zmieniać w przypadku wprowadzenia nowych rekomendacji epidemiologicznych.

Iks
Kandydat
 Pytanie
@callcenter

Jaka jest obecnie stawka netto za godzinę na Infolinii? Jest ogłoszenie w kontekście Warszawy.

Piotr
Pracownik
@Marek

Tak

Pracownik (nie- Pracownik)
Pracownik
 Pytanie

Luxmed w 80 % zatrudnia na umowy zlecenie i b2b. Ja jestem takim pracownikiem właśnie. Czy jako pracownik medyczny mam szanse na zaszczepienie się trzecią dawką p/ covid , czy mam spadać jako gorszy sort?

Pracodawca

@Pracownik (nie- Pracownik)

Wszyscy Pracownicy i Współpracownicy LUX MED mający bezpośredni kontakt z Pacjentami są objęci możliwością bezpłatnego szczepienia 3-cią dawką przeciw Covid-19. Dawkę przypominającą można przyjąć najwcześniej po 6 miesiącach od ukończeniu pełnego schematu szczepienia przeciw Covid-19. W przypadku pytań prosimy o kontakt z Departamentem Personalnym.

Wwww
Kandydat
 Pytanie

Ile około miesięcznie zarabia konsultant?

14
Hej
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda obecnie praca programisty w luxmedzie? Chodzi mi o Warszawę lub Lublin. Bardzo cisną? Jakie są zarobki i atmosfera w pracy?

Pracownik
Pracownik
@Hej

1. Aktualnie wygląda tak, że firma nie chce dawać podwyżek przez co masa ludzi odchodzi - często w trybie bardzo krótkim - próbują znaleźć nowych pracowników ale słabiutko to idzie bo pieniądze które oferują oscylują w okolicach stawek które mogły być konkurencyjne 2-3 lata temu, teraz to kpina. Aktualnie rozważają nawet opcje brania kogokolwiek kto ma jakiekolwiek pojęcie byle tylko kadrę uzupełnić za te śmieszne stawki. 2. Biznes chyba nie zdaje sobie sprawy z sytuacji w IT (Są zespoły w różnych działach gdzie jest jeden-dwóch programistów) i ciśnie aby realizować inicjatywy i wywiera presje na pracownikach. 3. I oczywiście pseudo atmosfera otwartości i przyjazności do pracownika, ankiety gdzie można opowiedzieć co leży na sercu a potem swobodne olanie opinii pracownika i przejście do dnia kolejnego. 4. Wdrożenia w firmie odbywają się w nocy i trzeba wspierać, oczywiście nie jest to płatne tylko "do odbioru" (przez kilka lat w pracy nigdy nie słyszałem aby komuś wypłacili hajs za nadgodziny czy pracę nocną) oczywiście nie jest określone czy odebrać możesz godziny 1 do 1 czy 2 do 1 jak to powinno być za pracę w nocy. 5. Pozostaną tylko dinozaury które zagrzały posadkę i ciężko im będzie znaleźć coś nowego, reszta uciekła za stawki często 2-3 razy wyższe, więc osobiście nie polecam.

Jeszcze pracownik
Pracownik
@Pracownik

Zgadzam się! Na dniach przychodzę do innej firmy i teraz jak z boku oglądam… wprowadzanie zmian w tym samym dniu i oczekiwanie do wdrożenia ich Brak komunikacji między ludźmi i zwalanie odpowiedzialności na poszczególne jednostki- przykre

AsystentkaStom
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam rok temu w LuxMedzie w dziale stomatologii jako asystentka stomatologiczna - nie polecam. Wyzysk i praca po ponad 200 godzin w miesiącu tylko na umowę zlecenie. Nie chcesz brać dodatkowych zmian? "Jest wiele osób na twoje miejsce - zastanow się" - takie teksty leciały od przełożonych. Asystentka stomatologiczna w 2020 r. przed pandemią dostawała raptem 19 zł/brutto za godzinę, czyli około 0,50 zł więcej jak płacą w Dziale Obsługi Pacjenta.

Elżbieta
Inne
 Pytanie

Od ponad pól godziny usiłuję telefonicznie uzyskać informację na temat możliwości wykonania rezonansu magnetycznego serca. Przełączano mnie chyba 5 razy, nie udzielono żadnej informacji, skazano na wysłuchiwanie wciąż tej samej muzyki. (usunięte przez administratora)

1
Kostka
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś pracuje jako pielęgniarka/pieleganiarz w telemedycynie? Jak wrażenia?

Tomek
Kandydat
 Pytanie

Cześć, Chciałbym poznać opinie o pracy na stanowisku asystent pacjenta/asystent medyczny. Czy ktoś pracował i mógłby w skrócie opisać czego się spodziewać?

Tomasz
Inne
 Pytanie

Usługi świadczone przez firmę to jakieś nieporozumienie. Placę za abonament nie małą kwotę a na wizytę u specjalisty muszę czekać powyżej regulaminowego czasu 2 tygodni. Co najlepsze ten sam lekarz, W TEJ SAMEJ PLACOWCE ma dostępne terminy od ręki ale PRYWATNIE. Ta firma kpi sobie z własnych klientów. Tłumaczenie Pani, że mogę zapłacić za wizytę i otrzymam zwrot środków od Państwa w przeciągu 30 dni jest jak dla mnie kuriozalnym pomysłem. W jakim celu wobec tego pozwalacie Państwo przyjmować tym samym lekarzom, w PAŃSTWA placówce odpłatnie? Człowiek marnuje nie tylko swój czas ale zostaje zmuszony płacić podwójnie. Odradzam korzystanie, zdecydowanie lepsze warunki posiada konkurencja.

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy ktoś jest może w stanie opisać jak pracują analitycy biznesowo systemowi? Czy warto tam aplikować?

M. z Trójmiasta
Pracownik
 Pytanie

Nie wiem czy bym poleciła Lux Med jako pracodawcę. Wypłata jest co prawda na czas, zatrudnienie stabilne, benefity typu pakiet medyczny i multisport też są dostępne. Tylko co z tego? Pracownicy nie dostają podwyżek, rejestracja zarabia śmieszne grosze, stawki dla personelu medycznego też wcale nie są jakieś konkurencyjne. Nawet jak wprost pytam o podwyżkę to jestem zbywana tekstami w stylu "zamrożone podwyżki przez pandemię", "warszawa się nie zgadza" itp. Pani Prezes co miesiąc na czacie zasypywana jest pytaniami o podwyżki i co? Nic. Podwyżka jak już się trafi raz na 2-3 lata to o 100-200 zł. Zupełnie nie uwzględnia się inflacji przy ustalaniu stawek. Co więcej - nowi pracownicy dostają na wejście więcej niż ci starzy! To przecież jest absurd. W wielu centrach rządzi kolesiostwo, dyrektorzy przyzwalają na zachowania posiadające znamiona mobbingu (może to dla nich wygodne?), bo nie wierzę, żeby nie wiedzieli co wyprawiają pod ich nosem kierownicy. Tworzy się jakieś grupy na (usunięte przez administratora) czy messengerze dla pracowników, na których wysyłane są informacje na temat pracy i wymaga się żeby każdy to czytał. Przecież to jest prywatny telefon/konto na msg pracownika! Nikt nie ma prawa wymagać żeby w tym uczestniczyć, a od przekazywania informacji jest mail służbowy. Jak się kierownikowi/dyrektorowi mówi wprost co się nie podoba to w odpowiedzi padają słowa "jak się nie podoba, to na twoje miejsce znajdziemy 10 innych osób". Inną sprawą jest niesprawiedliwe traktowanie, chociażby w rozpisywaniu godzin dla UZ czy, w obecnych czasach na szczepienia covidowe, które są dodatkowo płatne. Jeden pracownik dostaje 60 dawek miesięcznie, a inny 600. I to nie dlatego, że ktoś jest bardziej decyzyjny. Kierownik, który ustala te zmiany twierdzi, że pracownik ma przyjść kiedy to jemu się będzie podobało, a nie wtedy kiedy może...! Padają też słowa w stylu "to niedopuszczalne żeby zwykła rejestratorka zarabiała na UZ więcej niż kierownik" - i obcina się godziny. Po prostu nie szanuje się pracownika, no ale czego wymagać od ludzi, którzy nie mają żadnej wiedzy ani wykształcenia w kierunku zarzadzania zasobami ludzkimi. Zatrudniałam się prawie 10 lat temu i dużo się pozmieniało, niestety na gorsze.

Pracodawca

 Pytanie
@M. z Trójmiasta

Dziękujemy za komentarz. Dokładamy wszelkich starań, aby spełniać oczekiwania naszych Pracowników. W tym roku podwyższyliśmy wynagrodzenia wszystkim osobom w Działach Obsługi Pacjenta zarabiającym w dolnej granicy widełek płacowych, dokonujemy rewizji płac innych grup zawodowych. Każdy szef jednostki organizacyjnej ma możliwość przyznania Pracownikowi podwyżki w ramach budżetu, którym zarządza. Naprawdę doceniamy Pani niemal 10-letnie doświadczenie w pracy nas i zwracamy się z prośbą o opisanie szczegółów sytuacji, które Panią niepokoją. Dzięki temu będziemy mogli podjąć adekwatne kroki w celu wyjaśnienia okoliczności. Link do anonimowego formularza: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=pl

zawadzacz
Były pracownik
@M. z Trójmiasta

Bo Pani prezes ma filtrowane wiadomości przez dział IT :) Dostaje co powinna :)

Maria
Inne
 Pytanie

Firma lux med to chyba jakieś nieporozumienie i żart, żeby do lekarza medycyny pracy czekać 2,5 tygodnia bo nie ma terminów a, który pracodawca będzie czekał tyle czasu???? dodzwonić się można tylko na infolinie i to jeszcze z kłopotami bo każdy ma inne informacje, ogólny bałagan, do tego nie wiem skąd biorą lekarzy ale chyba dyplomy to za kaczki mają, nie rozumnie dostaje skierowanie na badania od pracodawcy jednego dnia lekarz się przyczepia 1 punktu, który niestety nie przejdzie ok rozumnie nie dostane pozwolenia bo moja choroba nie pozwala w porządku, poprawiam u pracodawcy i co lekarz przyczepia się do następnego punktu, zadaje pytanie dlaczego nie mógł powiedzieć za pierwszym razem??????? na chwilę obecną zostało poprawione już 3x o co chodzi o nabijanie kasy?????????? w życiu nie wykupię tam ani jednej wizyty i nawet niech nikt nie dzwoni o żadne abonamenty bo przychodnie POZ-tu są lesze mają lepszych specjalistów niż preztiżowy lux med GORĄCO NIE POLECAM

1
Larwa
Kandydat
 Pytanie

Hej, jak sprawa wygląda dla początkujących programistów? Są tam pomocni ludzie czy trzeba walczyc o przetrwanie?

Pracownik
Pracownik
@Larwa

Trzeba walczyć o przetrwanie

Ola
Kandydat
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odpowiedź na aplikację? (infolinia umowa zlecenie)

Zostaw merytoryczną opinię o Lux Med Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Lux Med Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii