Jak się pracuje w T-Mobile Polska S.A. Warszawa? Zadaj pytanie

Poniżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w T-Mobile Polska S.A. Warszawa, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Dowiedz się czy praca w T-Mobile Polska S.A. jest dla Ciebie! 


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze pytania nt. pracy w T-Mobile Polska S.A. w Warszawa

Pytanie
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z T-Mobile Polska S.A.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

były
Były pracownik
@Pytanie

na przykład nowe kierownictwo podnosi cele, zmniejsza prowizję od kontraktów....no i zostają ludzie którzy za dobrych czasów w TM ( bo takie były ) kupili na kredyt drogie mieszkania, żona nie pracuje, i oni już są zbyt przerażeni by coś zmienić i tkwią w tym...

Nick
Pracownik
@były

Prawda jestem tego przykładem

Darek
Pracownik
@Pytanie

Raczej sami bo zarobki w tej sieci w aps to tragedia... Dostajesz minimalną krajową a jak nie wykonasz 100% planu to nie masz premii... Żenada i szkoda czasu...

były pracownik
Inne
@Pytanie

Sami się zwalniają bo nikt tam nie chce pracować na stanowiskach konsultanckich. Centrala tylko po znajomości

Ja
Były pracownik
@były pracownik

Sprzedaż to fabryka. Jesteś pionkiem i uciekasz po pewnym czasie bi masz dość. Centrala musisz być kolega dyr wtedy upcha cie gdzie zechcesz pomimo braku kompetencji. A jak nabroisz to przeniesie ????

Kiero Nowy wpis
Były pracownik

Głównie przez managerów od siedmiu boleści. Większość nie ma pojęcia o zarządzaniu i tworzą atmosferę nie do wytrzymania. Poza tym widzisz mega kolesiostwo i brak jakiejkolwiek szansy dla siebie. Nie ważne jak się starasz i jakie masz wyniki. Znajomość na 1 miejscu. Przykłady można mnożyć. Dużo tu na ten temat było i wszystko to prawda.. Od góry patrząc. W sprzedaży teraz to już zenit jakiś w tym temacie. Kompetencje ma się za nic tylko znajomosci. Po pewnym czasie masz dość i odchodzisz. U jednego to trwa dłużej i drugiego krócej. Jeśli zastanawiasz się nas praca tu to nie polecam.

Zainteresowany Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Czy to prawda, że w placówce stacjonarnej pracownik musi posiąść wiedzę i znajomość procedur pracownika stacjonarnego i pracownika infolinii i ocenia się go w tych dwóch płaszczyznach? Czy ma to wpływ na wypłatę? Czy można stracić premię stacjonarną za błąd na infolinii? Czy praca infolinia, stacjonarna jest 20/80 jak w ogłoszeniu? Co w przypadku gdy ma się wadę słuchu? Czy to dyskwalifikuje do pracy w sklepie stacjonarnym? Podpowiedzcie jak to wygląda bo w przyszłym tygodniu mam rozmowę.

K Nowy wpis
Były pracownik
@Zainteresowany

Tak to prawda. Pracujesz w sklepie i na infolinii tak naprawdę. Wypłatę masz jedną. Rozmowy są rejestrowane i dzwonisz jak w call center. Wpływu na wypłatę to nie ma pozytywnego oczywiście :) ,premię masz jedną. Jeżeli dopatrzą się naruszeń na infolinii to dostaniesz po premii. To co jest obiecywane w ogłoszeniu mija się z prawdą. Jak nie ma ruchu w sklepie najlepiej żebyś dzwonił non stop. Przy aktualnym ruchu w sklepie praktycznie pracujesz na infolinii i od czasu do czasu przyjmiesz klienta. W najlepszym wypadku to praca 50/50 infolinia sklep :) ogólnie branża zdycha i stacjonarne salony to nie miejsce gdzie można dobrze zarobić

anonim Nowy wpis
Inne
@K

I da się normalnie te obowiązki połączyć? Ja to się obawiam ewentualnych wpadek na infolinii obsługując równocześnie stacjonarnych klientów. Wspomniana premia to jakie kwoty?

Zainteresowany.
Użytkownicy czekają na odpowiedź 58 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy to prawda, że w placówce stacjonarnej pracownik musi posiąść wiedzę i znajomość procedur pracownika stacjonarnego i pracownika infolinii i ocenia się go w tych dwóch płaszczyznach? Czy ma to wpływ na wypłatę? Czy można stracić premię stacjonarną za błąd na infolinii? Czy praca infolinia, stacjonarna jest 20/80 jak w ogłoszeniu? Co w przypadku gdy ma się wadę słuchu? Czy to dyskwalifikuje do pracy w sklepie stacjonarnym? Podpowiedzcie jak to wygląda bo w przyszłym tygodniu mam rozmowę.

Niezadowolony
Kandydat
 Pytanie

Złożyłem aplikacje jakoś w listopadzie, i ku mojemu zdumieniu pomimo wyższych wymagań zostałem zaproszony na 1 etap - rozmowa z menedżerem. Rozmowa 1v1, poszła bardzo przyjemnie. Merytorycznie porozmawiane jak człowiek z człowiekiem. Następnie spotkanie z dwoma pracownikami z działu do którego aplikowałem, tutaj również rozmowa bardzo przyjemna. Następnie otrzymałem do wykonania zadanie z sql i pythona. Miałem trudności ale wydaje mi się że pokazałem że coś umiem. No ale dobra, zostałem zaproszony na kolejny podobno ostatni etap, była to rozmowa bodajże z dwoma Product Ownerkami. Tutaj zaczęło się ciekawie, jedna z nich jakieś dziwne łapanie za słówka coś ala podgryzanie jakieś sztuczne uśmiechy. Generalnie po 10 minutach wiedziałem, że jak odpadne to tutaj. Natomiast ostatecznie w ogólnym rozrachunku wydawało mi się że poszło dobrze. To o co ja mam żal do firmy? Proces rekrutacyjny składał się z 4 etapów i w 4 etapach uczestniczyłem. Wobec tego powiedzmy ze rozumiem nie informowanie kogoś że nie będzie w ogole zaproszony na rozmowę rekrutacyjną, natomiast brak jakiejkolwiek informacji po procesowaniu tyle czasu rekrutacyjnego i poświęceniu tego czasu z obydwu stron? Szanujmy się trochę. Uważam że tak nie zachowuje się poważa firma. Wobec czego nie traktuje T-Mobile jako poważną firme.

Benek
Były pracownik
@Niezadowolony

Rekrutacje w tej firmie są ustawione. Z góry wiadomo, kto ma objąć dane stanowisko. Szkoda Twojego czasu, serio!

1
były pracownik
Inne
@Niezadowolony

Firma spada na psy! Widać jak sypie się nawet rekrutacja. W T-Mobile już od jakichs 5 lat mają człowieka za nic. WSTYD

Adam
Kandydat
@Benek

Wierzę ,bo kiedyś złożyłem papiery na kierownika salonu mając wieloletnie doświadczenie na tym stanowisku a w samej branży kilkanaście lat i nawet się nie odezwali. Był to jedyny przypadek w moim życiu żeby nikt się nie odezwał.CV zawsze mam dopracowane. Zawsze jak mijam ten punkt w galerii to widzę znudzone twarze doradców patrzacych w telefon. Raz nawet tam byłem czekając na żonę pooglądać telefony to nikt się mną nie zainteresował. Zaraz później była następna rekrutacja ,ale juz dałem sobie spokój . Zawsze się zastanawiam czy ktoś ich rozlicza za takie pseudo rekrutacje...

Pracowniczka
Pracownik
@Niezadowolony

Bo to nie jest poważna firma! Piszę to z perspektywy osoby, która przeszła proces rekrutacji i nie dawno zaczęła pracę. Naprawdę nic nie tracisz. Ta firma jakby stanęła w miejscu 20 lat temu. Systemy są przestarzałe, niezintegrowane między rynkami. Nic nie da się tu załatwić z IT. A poziom HR to jest po prostu katastrofa. Dno i kilometr mułu. Takiego braku profesjonalizmu to nie widziałam nawet w polskich Januszexach.

Niezadowolony
Kandydat
@Niezadowolony

To słowem dalszego rozwoju sytuacji. Odpowiedź z działu rekrutacji a dokladniej od Pani Katarzyny B. o zatrudnieniu kogoś lepszego otrzymałem 02.02.24, tego samego dnia poprosiłem o szczegółowe informacje dotyczące powodu odrzucenia aby ew. na przyszlosc poprawic jakies aspekty. Przez kolejny tydzień 0 odzewu, nie dostałem żadnej informacji. Wobec tego 08.02 drogą mailową przypomnialem o swojej prośbie. 09.02 Pani Katarzyna odpowiedziala ze skonsultowala sie z menedżerem dzialu do ktorego aplikowalem i przekaze informacje na poczatku kolejnego tygodnia. Jest czwartek „kolejnego tygodnia”, i nadal 0 informacji. Dział rekrutacji @Pracodawca w formie.

anonim
Inne

No, ale jak taki pracownik bez kompetencji potem sobie radzi w codziennym wykonywaniu obowiązków? Ma jakieś wsparcie od innych? Kogo najlepiej znać żeby dostać tu pracę, jak troszkę gorzej z wiedzą?

Byly DEV
Były pracownik
@Niezadowolony

Nie masz czego żałować. Naprawdę. Pracowałem tam kilka lat i oto moje spostrzeżenia - firma ma problem z ustabilizowaniem softu non stop trzeba go łatać - oddział w Polsce służy jako wyciskana cytrynka dla niemców - jest duży dług technologiczny o którym zarząd nie chce słyszeć a średni szczebel boi się z tym wyskoczyć wyżej - wielu programistów odeszło w pierwszym tygodniu pracy, ja zostałem bo pasowała mi lokalizacja i kontrakt - co do ludzi z którymi pracowałem to byli ok.

ExAdrion
Inne
@Niezadowolony

Kluczowa jest sieć kontaktów / plecy, panuje kolesiostwo wśród pracowników z długim stażem, co nowym osobom uniemożliwia wejście do zamkniętych kręgów. Plecy u lidera to wszystko co potrzebne by objąć rolę na nieopublikowane ogłoszenie. Decyzje podejmuje lider, który ma swoich pupili i tym ludziom jest ogólnie łatwiej i przyjemniej.

Konsultant Ds. Klienta Indywidualnego
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja bardzo pozytywnie najpierw formuła grupowa. Pytania co do przewag oferty abonamentowej a kartowej, scenka sprzedażowa i obiekcje klientów potem rozmowa indywidualna. Na kolejny dzień telefon że rekrutacja przebiegła pomyślnie. Wskazanie mi miejsca pracy i dogadanie szczegółów.

Pytania

Motywacja do pracy, Wymagania finansowe, Ile czasu potrzebuje by robić plany na sprzedażowe na 100%

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy +Doradca Klienta z j. niderlandzkim +
Opole
PARETTi Agencja Pracy Tymczasowej
(169 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Gold
Były pracownik
 Pytanie

Jeśli jesteś młodą osobą i szukasz pracy żeby zdobyć pierwsze doświadczenie i dobre pieniądze? To nadal nie polecam. Chyba trafisz na salon, z ogarniętymi ludźmi i kierownikiem ale i tak zostaniesz do pierwszego awansu gdzie cel poszybuje do góry tak żebyś go nie zrobił. Jeszcze do niedawna dało się pracować, wiadomo sprzedaż, nerwy. Okej wiedziałam na co się pisze i przez rok udawało mi się robić cele na 100%. Jednak to co się dzieje po ostatniej zmianie kierownictwa to żart. Liczą się tylko tabelki, liczby i wciskanie ludziom kłamstw, za które później i tak nam się obrywa. Klient czegoś nie chce? Masz zrobić tak żeby nawet nie wiedział co bierze. Chcesz komuś pomóc po sprzedaży ogarnąć telefon? Nie, swój wolny czas poświęć na dzwonienie bo pracujesz również w callcenter. Niby dostaliśmy premię ale co za tym idzie trzeba było znaleźć kolejny wskaźnik w jakościowym badaniu żeby zabrać ci pieniądze bo tajemniczy klient to było za mało. Teraz będziemy rozliczani z rozmów pod klucz z klientami przez telefon bo nie jesteś człowiekiem a robotem który jak mantra ma powtarzać to samo. Zapomnisz zadać jednego pytania? Blok uwalony i po premii. To jest chore bo zatrudniając się w salonie myślałam że klient stacjonarny jest najważniejszy. Jakość usług firmy również poszybowała w dół a sieć 5G to żart. Ciągle są reklamacje, ludzie chcą rezygnować z usług a dział techniczny wysyła tylko odpowiedzi, że im przykro. Zaczynając pracę zrobiłam połowę mniej planu niż robię teraz a zarabiałam dwa razy tyle ale system premiowy to również coś co w tej firmie jest żartem. Kierownicy się dziwią że ludzie młodzi odchodzą bo nie chcą być tak traktowani a mnie bawi, że starsi pracownicy dają z siebie robić maszyny bez serca i jakiejkolwiek empatii. Wyżej ręka rękę myje a my jesteśmy karani za każdy błąd i zastraszani. Aktualnie szukam innej pracy, bo nie uśmiecha mi się płacić za terapię i leki od psychiatry ale jedne co ta praca daje to załamanie nerwowe i depresję. Warto jeszcze wspomnieć o tym, że jak na pracę czasem 7 dni w tygodniu z pracującą niedziela, w święta i godzinach od 9-21, nerwy które musisz sobie nadszarpnąć, wzrok zniszczony fatalnym oświetleniem w salonach i wpatrywaniem się w komputer przez wiele godzin to pieniądze które firma oferuje jako podstawa są równie zabawne jak prawdy przez nich głoszone, których się nie trzymają. Nie polecam, naprawdę można znaleźć wiele innych miejsc, w których nie zniszczycie sobie głowy i zdrowia.

:C
Pracownik
 Pytanie
@Gold

Pracuję w tej firmie i aktualnie szukam nowej pracy. Zgadzam się z każdym słowem które jest wyżej. Zawsze uważałam że T-Mobile jest super pracodawcą z szeregiem benefitów... ale teraz ? te 40pkt na motivizer i premie świąteczne nie są tego warte ...

P
Kandydat
 Pytanie

Co możecie powiedzieć o pracy w call center w Warszawie? Mam niedługo zacząć szkolenia. Jak one wyglądają? Czy odpowiednio przygotowują? Na co w pracy kładą największy nacisk? Jak wyglądają cele, atmosfera i generalnie warunki. No i zespoły?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Hej, ile wynosi obecne wynagrodzenie ? Ile podstawy i ile można mniej więcej wyciągnąć na 100% wyrobionego targetu ?

Karol
Były pracownik
 Pytanie

Gdzie opinia o Panu Tomaszu? Nie polecam pracy na infolinii pod jego kierownictwem a już stanowczo odradzam jak jesteś kobietą. (usunięte przez administratora). Firmą reklamuje się elastycznymi godzina- chyba w snach. Jeżeli lubisz w święta pracować do 23 to polecam. Nie, dodatku za święta nie ma. Najgorszy pracodawca. Lepiej iść do biedronki na kasę.

P.
Były pracownik
@Karol

Teraz pewnie i ten komentarz zniknie. Tak Tomaszu, wiem, że to czytasz.

anonim
Inne
@Karol

A są inni kierownicy, pod których skrzydła można trafić? Czy z mężczyznami kierownik postępuje inaczej, podaj jakieś przykłady? Serio macie, aż tyle pracy na infolinii, że w święta tak długo pracujecie? A nadgodziny Wam wypłacają?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

jaka jest kultura pracy?, podejście menedżerów do zarządzania zespołami, czy sa duze rotacje, czy firma dba o pracowników i polecilibyście miejsce pracy znajomemu?

Była
Były pracownik
@Kandydat

Rotacja bardzo duża. Co miesiąc jest grupa 10-15 osób na 4 miesięczny okres próbny z czego 90 procent odchodzi sama wcześniej. Menadżerowie to byli sprzedawcy, którzy w większości nie mają pojęcia na czy zarządzanie polega. Stosują manipulacje i presję. Nie polecam. Od roku pracuje w innej firmie sprzedażowej gdzie panują zupełnie inne standardy i etyka pracy.

Remon
Inne
 Pytanie

Stosunkowo duzo jest na forum wpisów o doświadczeniach związanych z pojawianiem się objawów ciężkich chorób (depresja, załamanie psychiczne, lęki, nerwica, objawy psychosomatyczne etc). Z czego wynikają te doświadczenia?

Lukasz
Były pracownik
@Remon

Z powszechnego nacisku i parcia na wyniki, zarowno bezposrednio przez bezposrednich przełozonych jak i tzw gore. Nacisk ten jest zwiekszany do granic wytrzymałosci jednostek plus jest powszechny w dziale sprzedazy oraz jestes rozliczany z kazdej minuty na HL a w sklepach tez masz wszystko spełnic, łacznie z głupawymi skryptami rozmow. W chwili kiedy nie realizujesz planow lub składnikow jakosciowych jestes zmuszany do tłumaczenia sie np codziennego mailem na koniec dnia co zrobiłes zeby osiagnac wynik, co planujesz zrobic itp. Tu jestes tylko odczłowieczona komorka w excelu a nie zywym człowiekiem, jak nie robisz to wypadasz i ta atm zagrozenia i nacisk na plany powoduje zwiekszenie poziomu stresu do absurdu a długotrwały stress prowadzi do chorób psychicznych.

Xy
Pracownik
@Remon

Z obecnego modelu zarządzania i poziomu menadżerów. To ze w sprzedaży trzeba sprzedawać jest jasne. Ale to jak obecnie wygląda praca to co innego. (usunięte przez administratora) osmieszanie zastraszanie brak jakiejkolwiek pomocy I wsparcia. Wszystko za przyzwoleniem i przyklaskiem wysokiego szefostwa sprzedaży i hr. Krycie najgorszych. Wszyscy udaja ze nie widza co sie dzieje bo o pracę sie boja. Zostajesz człowieku sam i sobie radź albo out. Oczywiście są wyjątki ale giną w tłumie który dostosowuje się do trendu.

Xiao
Kandydat
 Pytanie

Czy wyrzucają za nie wyrobienie targetu?

Lukasz
Były pracownik
@Xiao

Oczywiscie, to firma sprzedażowa kierowana excelem. Może dostaniesz plan naprawczy, może nie, po braku targetu w czasie planu naprawczego dostaniesz wypowiedzenie.

anonim
Inne
@Lukasz

Ujmujesz to w ten sposób, że plany naprawcze w praktyce były już normalnie wprowadzane? Jeśli tak to jakie były ich zakresy? Przytoczysz jakiś przykładowy, żeby była jasność? Pytanie także jak z ich skutecznością?

Js
Pracownik
@Xiao

Człowieku, za brak wyrobienia targetu zostaniesz najpierw zgnębiony przez obecne szefostwo a potem wyrzucony. Pomocy nie oczekuj, nikt ci nie pomoże, nie wesprze. Bez szans. Dostaniesz w trakcie miesiąca kilka maili ze mało i tyle. Sprzedaż od jakiegoś czasu jest zarządzana właśnie w taki sposób.

Pracownik
Pracownik
@Xiao

Plan naprawczy to 100% targetu do zrobienia. Nic dodać nic ująć. Bez wsparcia tyle że masz na papierze. Po ostatniej zmianie to już zupełny Cyrk. W sklepach makro I mikro w randze dyrektorów teraz tłumacza ze zajmują się aps I nie mają czasu w aps że dostali polecenie zajmować się sklepami. Gdzie są nikt nie wie a ty sobie człowieku radź. Masz plan jak nie zrobisz to out.

Pracownik
Pracownik
@anonim

Plan naprawczy równa się z żegnaj albo realizuj plany a jak to nikogo już to nie interesuje. Zostajesz z tym sam bez pomocy i wsparcia. Czasami jakieś (usunięte przez administratora) pomysły np. idź roznoś ulotki albo ubierz w usługi T rodzinę i znajomych. Regionalni to maszynki do mielenia wyników nie patrząc na nic więcej. Warszawa jest tu najlepszym przykładem ich działań. Przy okazji pozdrawiam (usunięte przez administratora)

1
BB
Pracownik
@Pracownik

Dokładnie tak to działa. Pomocy nie oczekuj. Makro mikro zajęci wyjazdami. Nikt nie wie gdzie i po co. Radź sobie człowieku sam. (usunięte przez administratora)

Ola
Pracownik
 Pytanie

Jaka jest podstawa wynagrodzenia na stanowisku doradca klienta w salonie firmowym ? Czy wypłata jest na koniec miesiąca czy 10-tego ? Czy pracodawca oferuje kartę lunchową? Zastanawiam się nad złożeniem cv

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Nikoś
Inne

Sporo tu żalu na forum do różnych przełożonych. Czy to są osoby, które zaczynały w firmie od najniższych stanowisk, a później awansowały? Da się tu w ogóle awansować, a jeśli tak, to od czego to zależy?

Ja
Pracownik
@Nikoś

czytaj na bieżąco. Usuwane przez firmę komentarze na temat rekrutacji i poszczególnych zarządzających będą najlepszą odpowiedzią na Twoje pytanie :)

1
Nikoś 2
Pracownik
@Nikoś

W ostatnim czasie rekrutacja to kabaret. Ludzie przesuwani na stołki bo tak. Przykład ostatniej zmiany struktury b2c jest tu najlepszy . HR y umywajace od rekrutacji ręce. Da się awansować ale wiedza i nie kompetencje są kluczem do awansu. Bardziej kto z kim wódkę pije

1
Pracownik
Pracownik
@Nikoś 2

Obecne HRy to jedynie pachołki do zwalniania pracowników. Żadnego wsparcia tu nie uświadczysz.

X
Pracownik
@Nikoś

Można pod warunkiem że masz mocne wsparcie u odpowiednich osób. Inaczej ciężko a wrecz sie nie da. Ostatnie zmiany w b2c są tego przykładem.

Mike
Kandydat
 Pytanie

Mam niebawem rozmowę o pracę na stanowisko Mł. Konsultant ds. Sprzedaży Zdalnej. Jaka jest podstawa wynagrodzenia? Czy wypłata jest na koniec miesiąca czy 10-tego? Jak atmosfera pracy ?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Xy
Pracownik

Myślę że wyniki nie są tu najważniejsze. Ten ktoś poprostu musi być. Jak nabroi tu to szefostwo przeniesie go gdzieś. I tak się kręci

Zniesmaczony
Inne
 Pytanie

Składałem cv na kierownika salonu mając ponad 7 lat doświadczenia na tym stanowisku. Przygotowałem starannie cv i list motywacyjny. Wysłałem. Dostałem maila, że niezależnie od wszystkiego dostanę info zwrotne. I wiecie co? Nic nie dostałem a po kilku miesiącach oni znowu rekrutują na te stanowisko. Czyli coś nie pyklo. Takie tam oni mają rekrutacje. Jest to pierwsza rekrutacja, gdzie mnie ktoś nawet nie zaprosił na rozmowę. Szczerze szukając kierownika do salonu zaprosiłbym kogoś kto pracował na tym stanowisku ponad 7 lat. Dlatego mówi się trudno, ale skoro oni tak rekrutują wstyd dla tej firmy i jeszcze 0 odpowiedzi.

1
Pracownik
Pracownik
@Zniesmaczony

Kiero makro i mikro swoich pupilków zatrudniają a te ogłoszenia to tylko proforma…

1
zniesmaczony
Inne
@Pracownik

Wiesz. Ten salon jest w małym mieście. Do tego w małej galerii na piętrze. Na dole spożywka, a na górę nikt nie dociera. Pustki są mega. Jakby tego było mało są też remonty co pewnie wpływa na traffic. Rozkręcenie tam sprzedaży to pewnie jest wyzywanie. Zresztą po raz kolejny w krótkim odstępie rekrutowali tam. I widzisz jak oni podchodzą do rekrutacji i jak mają w (usunięte przez administratora) kandydatów. Nie przestaje mnie dziwić taki brak standardów. Nie ma tego złego jednak....

1
Praca
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś pracuje w APS? Jak stawki wyglądają? Tak samo jak w sklepie firmowym? Czy mniejsza podstawa?

Były pracownik
Były pracownik
@Praca

Ja omijałabym szerokim łukiem, co prawda pracowałam w innym województwie, ale nie wyniosłam nic poza niesmakiem do tej firmy. Wciskanie wszystkiego - bo plany, kombinacje, zostawienie nowego pracownika samego sobie, ciągły stres co tym razem będzie nie tak. Wiadomo, ze prace tworzą ludzie i co miejsce to inne odczucia lecz takie jest moje zdanie.

Antosia
Inne
@Były pracownik

Myślisz, że w każdym rejonie sytuacja jest podobna? Nowi pracownicy nie mają wsparcia? Bo ciężko czegokolwiek się samemu nauczyć. Za nieosiąganie planów są kary?

Ola
Pracownik
@Praca

Wynagrodzeń w APS nie ustala ani nie narzuca TMPL. To są firmy zewnętrze.

Były pracownik
Były pracownik
@Antosia

@Antosia nie wiem jak jest w innych salonach bo tak jak pisałam - miejsce tworzą ludzie. Co do kar - nie było ich ale forma słowna dużo dawała do myślenia.

Asystentka CEO
Kandydat
 Pytanie

Hej, macie wiedzę na temat stanowiska Assistant to CEO? Dlaczego ogłoszenie tak długo już wisi na pracuj.pl ? Był ktoś na rekrutacji? Będę wdzięczna za każde info. dziękuję ;-)

Mxr
Kandydat
 Pytanie

Hej Czy w Callcenter pracuje się zdalnie czy z biura?

Pracownik
Pracownik
@Mxr

2/3 dni z biura, reszta zdalnie.

Jolanta
Inne
@Pracownik

Jak w ogóle praca w call center wygląda? Jest jakaś stała stawka godzinowa? Czy liczą się w dużej mierze wyniki i wyrobione normy? No i czy są jakieś odsłuchy, czy może jakoś inaczej kontrolują pracę?

Lidka
Pracownik
@Jolanta

tak jak wszedzie, sa odsluchy. w TM praca w CC jest na podstawie uop wiec masz podstawe miesieczna + premie. \ w kazdej pracy licza sie wyniki ... :o

zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Na jaką podstawę mogę liczyć na stanowisku doradca w CC ?

Lidka
Pracownik
@zainteresowany

mlodszy konsultant 4100 brutto

Zostaw merytoryczną opinię o T-Mobile Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
T-Mobile Polska S.A.
1.8/5 Na podstawie 99 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
T-Mobile Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii