Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

2.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Dzień dobry! :)

Cieszymy się, że wykorzystujecie platformę GoWork.pl w celu poruszenia istotnych kwestii oraz nurtujących Was tematów. Chcemy skorzystać z nowej płaszczyzny komunikacji, aby odpowiedzieć na Wasze pytania oraz zaprezentować warunki pracy w Focus Telecom Polska.

Informacja zwrotna jest dla nas bardzo ważna, ponieważ pozwala nam się rozwijać i pracować nad jakością naszych usług. Chcielibyśmy rzetelnie odpowiadać na pojawiające się uwagi i pytania dotyczące naszej firmy, dlatego liczymy na merytoryczne komentarze i zachowanie kultury wypowiedzi. Przypominamy, że opinie niezgodne z prawem polskim oraz regulaminem serwisu będą usuwane przez administratora portalu.

Gdybyście chcieli podzielić się z nami bezpośrednio swoimi uwagami oraz pomysłami, zapraszamy do kontaktu pod adresem: rekrutacja@focustelecom.pl

Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi aktualnymi ofertami pracy 

Pozdrawiamy! 

Zespół Focus Telecom Polska 
Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w Focus Telecom Polska Sp. z o.o. na część etatu?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Focus Telecom Polska Sp. z o.o.?

Nowy wpis

Pracodawca

@Pytanie

Bez wątpienia możemy się pochwalić dobrą atmosferą w firmie :) Brak sztywnego dress codu, elastyczne godziny pracy, ciekawi ludzie i fajne rozmowy przy dobrej kawie są tym, co nas wyróżnia. Wierzymy, że przyjazna atmosfera pomaga w tworzeniu zgranych zespołów oraz podnosi efektywność i zadowolenie :)

Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
Dzień dobry! :)

Cieszymy się, że wykorzystujecie platformę GoWork.pl w celu poruszenia istotnych kwestii oraz nurtujących Was tematów. Chcemy skorzystać z nowej płaszczyzny komunikacji, aby odpowiedzieć na Wasze pytania oraz zaprezentować warunki pracy w Focus Telecom Polska.

Informacja zwrotna jest dla nas bardzo ważna, ponieważ pozwala nam się rozwijać i pracować nad jakością naszych usług. Chcielibyśmy rzetelnie odpowiadać na pojawiające się uwagi i pytania dotyczące naszej firmy, dlatego liczymy na merytoryczne komentarze i zachowanie kultury wypowiedzi. Przypominamy, że opinie niezgodne z prawem polskim oraz regulaminem serwisu będą usuwane przez administratora portalu.

Gdybyście chcieli podzielić się z nami bezpośrednio swoimi uwagami oraz pomysłami, zapraszamy do kontaktu pod adresem: rekrutacja@focustelecom.pl

Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi aktualnymi ofertami pracy 

Pozdrawiamy! 

Zespół Focus Telecom Polska 
anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Potencjalny pracownik
Kandydat
 Pytanie

Zastanawia mnie to co piszesz, aktualnie wisi ogłoszenie o pracę, gdzie widnieje informacja o kwocie netto 7000- 9000 +vat. Na pierwszym etapie rekrutacji otrzymałem informację, o miesięcznym wdrożeniu i umowie właśnie na taką kwotę w oparciu o kontrakt B2B. Rozmowa uważam, że bardzo pozytywna. Informacja, że pracuje się w godzinach 9:00 -17:00. Swoboda w planowaniu działań. Czeka mnie niebawem 2 etap rekrutacji, gdzie mam otrzymać materiały i po 30 minutach- czeka mnie scenka do odegrania. Możesz coś o tym napisać? Czy wchodząc do organizacji, też miałeś wrażenie, że działają na zasadzie partnerstwa? Jak długo tam pracowałeś?

ahah
Były pracownik
@Potencjalny pracownik

chyba się komus z firmy odpisalo na nie ten komentarz :-)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Focus Telecom Polska Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na stanowisko Ekspert SEM/PPC/SEO/Social Media. Podziel się swoimi wrażeniami. Daj znać, ile czasu trwała rozmowa kwalifikacyjna oraz z ilu etapów się składała. Co Cię pozytywnie, a co negatywnie zaskoczyło?
Gruby wpis

Ze wszystkich opinii jakie tutaj są, wszystkie są po części prawdziwe, pozytywne i negatywne. Obecnie zmieniłem pracę, więc zostawiam też feedback pracodawcy, nie tylko ewentualnym przyszłym pracownikom. I głównie przez pryzmat swojego stanowiska w dziale wsparcia klienta. Czyli wiadomo kto ja:) Na plus można podać: - praca pod presją, ale znośną. Jak był przycisk to sie podkręcało tempo, jak było luźniej to też nikt nie kwitł ci nad głową. Nigdy nie było problemu żeby można było odejść na chwilę od stanowiska, odsapnąć, nikt sie nie czepiał - czemu nic nie robisz? Wyjście na "fajkę" też nigdy nie było problemem. - umowa jaka chcesz - najczęściej samemu sie decyduje jaka umowe się chce, czy zlecenie, b2b, o pracę. Jedyne co jest zachowane to 3msc próbny, a potem zależnie od umowy - zlecenie odnawiane co rok, o pracę to juz nawet na czas nieokreślony. U innych pracodawców bywa znacznie gorzej i dużo częściej ma się umowy czasowe. - kontakt między współpracownikami - świetny, praktycznie można czuć się jak w ekipie zgranych ludzi, nikt nie odmawia pomocy kiedy jej potrzebujesz. Jeśli ktoś marnuje czyjś czas to owszem jest ganiony, ale zdobywanie wiedzy, czy uzyskanie istotnej informacji od kogokolwiek, nigdy nie było traktowane jako "marnowanie czasu". W 99%, to jakie relacje buduje się ze współpracownikami, to indywidualne podejście pracownika. - zrąby wtedy kiedy rzeczywiście się należą - nikt w mojej 3,5 rocznej przygodzie z tą firmą, nie (usunięte przez administratora) mnie bez powodu. Niektórzy się przejmują i czepiają, ja, zasłużone o-pe-er odbierałem jako lekcję. - ludzie znają się na robocie - wiedzą co robią i chętnie dzielą się wiedzą. - integracje - jak już są, to na wypasie. Jak na firmę zatrudniającą 50 os., to zawsze było "dostatnio". - podstawa wynagrodzenia jest niezła - o ile się dobrze "wytarguje" na starcie. No i tu przejdziemy do minusów: - o każdy grosz ekstra, trzeba sie niemiłosiernie wykłócać i wystarać. Nikt nie da ci podwyżki za staż pracy, czy wyniki w pracy. Można owszem wytargować premie, ale 200PLN zwane super ekstra pieniążkami przy wynagrodzeniu podstawowym 2-3k na rękę, to śmieszna premia, a najczęściej trzeba robić jeszcze coś ekstra oprócz standardowych obowiązków. A na tą ekstra premię trzeba włożyć nie adekwatnie 110% swojej pracy, tylko 150% siebie jak 200%. Bycie dostępnym 24/7 do dyspozycji pracodawcy, czyli rezygnacja ze swojego prawa do wypoczynku, za ekstra 300PLN, zwanymi fajnymi pieniążkami, też jest nieadekwatne. Takie wyrzeczenie powinno być opłacone co najmniej ze 4-5 razy więcej, czyli naprawde ekstremalne minimum = połowę podstawy. I nie ma sensu się wykłócać o więcej - trzeba będzie jeszcze więcej robić. Pracodawcy zalecam bardziej doceniać pracownika. - ewaluacje - ewaluacje tutaj nie mają takiego znaczenia jak w innych firmach. Tutaj zmieniasz stanowisko, dostajesz nikłą podwyżke i 1,5x tyle obowiązków. Ale to sie tyczy tego samego co punkt wyżej. - nie ma ludzi niezastąpionych - ciagle to się słyszy, że jak sie odejdzie - to cóż, trzeba sobie radzić. Nie buduje to motywacji do starania się o cokolwiek. Nie mniej, jak zabraknie kogoś ze starszych pracowników, bo są np. na urlopach, to pół tematów do zrobienia stoi. Bo nikt nie wie co i jak tam działa. - 10-letni start-up - firma w dalszym ciagu ma mentalność start-up'u. Żadnych benefitów, podwyżek, motywatorów, ale liczy się, że pracownik będzie solidnie swoją cegiełkę dokładał i że będzie żył życiem firmy. - zabawa w korpo - firma zaciąga tryb pracy korpo, tylko szkoda że same minusy takiego trybu. Korpo oprócz oczywistych minusów, daje plusy, takie jak jasne zakresy obowiązków + procedury, wiec wiadomo gdzie i kiedy, oraz kto jest za co odpowiedzialny. Tutaj wszystko jest płynne i rozmyte. Nie mniej na plus, zawsze każdy usłuży pomocą, jeśli ktos nie wie do kogo ma się z czymś zwrócić. - wyjadacze - w pracy mimo wszystko istnieje podział na nad-pracownika i pod-pracownika, zdefiniowany przede wszystkim przez górę. nad-pracownik może wszystko załatwić, ogarnąć itp. zazwyczaj to stary pracownik, albo nowszy - ale taki który szybciutko awansował. Pod-pracownik, niech nawet nie próbuje startować rozmawiać o czymś z górą, bo to i tak skazane na porażkę. Nie ważne jakie intencje i pomysły by miał. W skrócie, firmę mogę polecić jako start z karierą, na dłużej niż dorywcza robota gdzieś tam. Chcesz zdobyć wiedzę z IT, troche umiejętności miękkich, a boisz się twardej, sztywnej atmosfery - firma idealna dla ciebie. Natomiast nie warto myśleć o firmie jak o miejscu "stałego" zatrudnienia. Zdobędziesz wiedzę, umiejętności, uciekaj. Sam osobiście uciekłem po 3,5 roku, gdyż brak "uznania finansowego" adekwatnego do wkładu pracy, już mnie zmęczył. Nie raz usłyszałem od byłych pracowników stwierdzenia typu "co tak późno", w "w nowej pracy sobie odpoczniesz". Zgadzam się z nimi. Mimo wszystko nie żałuje, bo nauczyłem się bardzo wielu rzeczy z zakresu technologii jak i umiejętności miękkich. W obecnym zakładzie pracy, są grubo doceniane.

Jan
@Gruby wpis

Widzę że masz dużo informacji i jesteś w stanie się podzielić nimi dlatego mam pytanie. Czy realizowane projekty są robione tylko na rynku polskim czy również można mieć kontakt ze środowiskiem międzynarodowym? Na stronie jest kontakt w US. Czy jest szansa realizować tam wdrożenia?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mar
Pracownik
@Jan

to ściema, zadzwoń i sprawdz

Helena
@mar

Co według Ciebie jest nieprawdą, że napisałeś taki komentarz? Będę wdzięczna za wyjaśnienie i za podanie bardziej konkretnych informacji na temat pracy w Focus Telecom, wtedy komentarz będzie bardziej pomocny dla osób, które szukają opinii na temat tego pracodawcy.

1
Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Focus Telecom Polska Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

AM
@Pytanie

Tak ma

Kazimierz
@AM

A czy poza prywatną opieką medyczną oferują jeszcze jakieś dodatki do pensji? Może premia roczna lub bony świąteczne?

AM
@Kazimierz

Na takie bonusy niestety nie ma co liczyć. Pracujesz, dostajesz pensje i tak do tego podchodzą Premii świątecznych nie ma

mt95
@Kazimierz

jeszcze jak tam pracowałem to nawet na wypłacenie nadgodzin nie można było liczyć a co tu gadać o dodatkach do pensji

były
@mt95

Ja zawsze słyszałem od przełożonego: w FT nie ma nadgodzin! I tu pojawiało się pytanie: To czemu pracuje po 9-10h dziennie i nie dostaje za to pieniędzy? No cóż, pytanie bez odpowiedzi.

Never mind
@były

Bo w Focusie nie ma nadgodzin! Jest pasja do pracy i zamiłowanie. Za które nikt nie płaci oczywiście. Ludzie wypaleni po latach siedzą po 8 godzin, a czasem i krócej i mają to gdzieś. Nie chcą tracić nerw na takie podejście.

Kazimierz
@Never mind

Z tego co piszesz zrozumiałem, że zostawanie dłużej w pracy jest dobrze widziane. Jeśli nie ma płatnych nadgodzin, to może warto zawnioskować o odebranie tego czasu jako dodatkowy dzień wolny. Takie rozwiązanie mogłoby być z korzyścią dla pracowników. Co o tym myślisz?

mt95
Były pracownik
@Kazimierz

"nie ma płatnych nadgodzin" to jest łamanie prawa, więc polecałbym na początek trzymać się zapisów prawa dla etatowców, a potem dopiero sugerować inne rozwiązania.

Józek

Z całą pewnością wartością w tej firmie jest to, że mamy dobrego pracodawcę!!!

domyślcie_się

Z tego co widzę pozytywne opinie pochodzą od managementu i HR tak więc prawo ;) Żaden z byłych pracowników nie pozostawi suchej nitki na Focusie, a rozczarowanie firmą jest na tyle duże, ze ludzie wyszukują strony takie jak ta by ostrzec innych. Ale przejdźmy do konkretów: - zero procesu wdrożenia - nie wyrabiasz sie ze swoimi zadaniami? brak wsparcia w rozwiązaniu problemu i przymusowe nadgodziny (oczywiście bezpłatne) - brak standardu pencji - osoby wykonujące taką samą prace potrafią mieć totalnie inną pensje (oczywiście temat pensji to w Focusie tajemnica nie wolno o tym rozmawiać) - Pensja przeciętna, ale ciągle będziesz słyszeć że zarabiasz baaaardzo dużo - oficjalnie brak delegacji a więc i diet, a podróżuje się dużo - brak szacunku do pracownika - chcesz zarabiać wiecej? to załóż sobie działalność. - ciągłe wciskanie, że 8 godzin pracy to jest tylko w fabryce na taśmie a Ty musisz dać z siebie coś więcej... - zastraszanie zwolnieniem, obcięciem pensji - nieprzestrzeganie własnych procedur, znaczy jak Ty coś chcesz to procedury są, ale jeżeli od Ciebie czegoś się wymaga to nie ma żadnych procedur ma być na wczoraj - wymóg ciągłego okłamywania klientów - żadnego szacunku do prywatnego czasu - wątpliwy rozwój, a napewno nie w kierunku którym chciałeś/obiecywano Ci isć I takich patologicznych praktyk jest jest więcej, a najbardziej się to dostrzega gdy po tym wszystkim trafi się do normalnej firmy i nie rozumie się czemu tyle czasu marnowało się w Focusie :(

Management
@domyślcie_się

Domyślamy się! Merytoryka wypowiedzi na poziomie Twojej pracy przez ostatnie miesiące. My jednak życzymy Ci wielu sukcesów na dalszej drodze zawodowej, rozwoju osobistego i wytrwałości w dążeniu do celu. Powodzenia!

15
Kandydat

Firma od roku zamieszcza ofertę pracy na stanowisko Junior Project Managera w Warszawie. Czy ktoś z Państwa był na rozmowie ws. tego stanowiska? Dlaczego tak długo szukają?

Lidia

@Jan To już są bardzo konkretne pytania. Jeśli nikt tutaj nie będzie Ci w stanie na nie odpowiedzieć, to zawsze masz możliwość skontaktowania się bezpośrednio z Focus Telecom: https://focustelecom.pl/#kontakt Powodzenia! @Bartosz Owszem, firma prowadzi w chwili obecnej procesy rekrutacyjne: https://focustelecom.pl/kariera/ Jaka posada by Cię zadowalała?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna dusza

Warszawa czy Łódź ponieważ firma ma dwa oddziały?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Czy ktoś może opisać, jak aktualnie prezentuje się przedsiębiorstwo na tle innych - zarówno w tym obszarze jak i lokalizacji? To bardzo cenna pomoc dla osób mieszkających w Warszawa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Firma no cóż swój wizerunek na łódzkim rynku ma nie ciekawy. Jeszcze te dziwne zdania w ogłoszeniach typu "NIE SZUKAMY: Niespełnionych programistów!" na stanowisko testera po czym niżej piszą... Wymagania: analityczne podejście do problemów podstawowa umiejętność programowania oraz znajomość SQL - reszty Cię nauczymy zaangażowanie rozszerzona wiedza nt. testów (automatyzacja - webdriver, junit, scenariusze) będzie dodatkowym atutem płaca niska. Ale tak już jest z polskimi firmami że one nie umieją zarabiać na kliencie tylko chcą zarobić na pracowniku.

Lidia

@aris, jeżeli jesteś pracownikiem Focus Telecom Polska Sp. z o.o. to proszę Cię o opisanie swojego dotychczasowego doświadczenia wynikającego ze współpracy z tą firmą. Jakim w Twoim odczuciu pracodawcą jest Focus Telecom Polska Sp. z o.o.? Twoja wypowiedź będzie ważna dla tych użytkowników, którzy zaglądają na to forum, ponieważ są zainteresowani ubieganiem się o pracę w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lidia

Jeżeli jesteście zainteresowani współpracą z Focus Telecom Polska Sp. z o.o. to wchodząc pod wskazany przeze mnie link: https://www.gowork.pl/oferta/mlodszy-specjalista-ds.-telesprzedazy-w-dziale-e-commerce,0Sfk30xFS9akALcl7rO5o7,warszawa zapoznacie się z ofertą pracy w charakterze młodszego specjalisty ds. telesprzedaży w dziale e-commerce. Pracodawca zapewnia satysfakcjonujące wynagrodzenie i m.in. szkolenia i rozwój. Co powiecie o takim stanowiski w tej firmie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aris
@Lidia

...że to nędzna reklama? "Satysfakcjonujące wynagrodzenie" - konkretnie ile?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rozczarowany pracownik

+ płaca na czas – ale to raczej powinien być standard, a nie zaleta… - brak poszanowania dla pracowników - intrygi kadry zarządzającej i próby skłócenia pracowników - wypominanie pracownikowi, że „za dużo zarabia” lub grożenie, że jego pensja zostanie obniżona - ciągłe zmiany w zakresie obowiązków - podział na „lepszych” i „gorszych” pracowników - brak jakichkolwiek benefitów - integracja i imprezy tylko dla wybrańców kadry zarządzającej - zwolnienia z dnia na dzień - nieciekawa atmosfera pracy - mała możliwość rozwoju – tylko dla wybranych „pupilków” ODRADZAM! Dzień odejścia był jednym z najszczęśliwszych!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz

Po wielu miesiącach w Łodzi, przy czym weźcie proszę poprawkę na to że nie pracuję tam już od pewnego czasu i mogło się pozmieniać. + nigdy nie było problemu z hajsem na czas + podwyzki się zdarzają, tutaj naprawdę widać docenienie dobrej pracy + bardzo fajny zespół + brak nudy w pracy, dużo różnorodnych tematów + w miaaaare zaawansowane technologie + parcie na rozwoj umiejętności pracowników - taka "agresywna" atmosfera, (usunięte przez administratora) się, kłótnie z rzucaniem (usunięte przez administratora), momentami aż nie chciało się wstawać rano - trochę czuć brak szacunku managementu do pracowników, odzywki typu "bo tak" jak sie czlowiek pyta dlaczego cos ma byc zrobione dziwnie - socjal? benfity? zero - sekrety, sekreciki, polityka żywcem z korpo, kto ma lepsze wtyki u gory ma wiecej wyjazdow i ciekawsze zadania - doświadczeni pracownicy średniego szczebla - od managementu w dół - odchodzą sami jeden za drugim - kasa bardzo przeciętna na rynku, chociaż za każdym razem jak ktoś ważniejszy odchodził kasa szła do góry I na koniec jeszcze jeden plusik: + pomimo powyższych wad, firma naprawdę stara się te problemy naprawiać i np podejście managementu do pracowników pod koniec czasu kiedy tam byłem było znacznie lepsze niż kiedy przychodziłem, podobnie organizacja pracy i atmosfera w firmie. Mając to ostatnie na uwadze - polecam, ale należy mieć świadomość że nie jest to firma bez wad. Temu komu uda się dobrze wpasować w zespół uda się nauczyć fajnych rzeczy i choć wielkiej kasy nie będzie, nie będzie musiał zastanawiać się jak związać koniec z końcem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Obiektywna_wawa

Zgadzam się z opinią Maćka. Świetne ,merytoryczne i jakie prawdziwe...Racjonalnie myślący ludzie wiedzą pewnie, że w dzisiejszym świecie, realiach-opinie są bardzo ważne przy zakupie produktu ,czy wyborze pracy-jak w tym przypadku .Nikt tu nie pisze po to,żeby komuś "dopiec"-tylko wyrazić opinię,bo ma najzwyczajniej do tego prawo!!...Może kogoś to ostrzeże , żeby zastanowił się dwa razy przed podjęciem tam zatrudnienia. Szanowny Panie Kierowniku uważa Pan pewnie inaczej,że ktoś się mści,itp. .Najłatwiej jest tak powiedzieć.. pomyśleć..itp ..Tylko czy to jest na poziomie intelektualnym osoby na szczeblu kierowniczym?...Kwestia interpretacji....Czytając te opinię są bardzo trafione, oddające prawdę...Bardzo Pan Kierownik musiał "narozrabiać" ostatnio, albo po prostu "miarka się przebrała"...Ile można na to patrzeć? ?Na te ciągłe zmiany osób u Pana w zespole , wymyślanie stanowisk, zajęć, a finalnie i tak kwestie organizacyjne nie są ustalone ,zrealizowane...Na tym polega zarządzanie zespołem??Pan Szanowny Kierownik chyba nie miał nic z tym wspólnego i to widać...Osoby zarządzające chyba nie brały tego pod uwagę ,kiedy zaproponowano Panu to stanowisko i niestety takie są tego skutki..Coż,każdy ma prawo popełniać błędy,ale błędy trzeba umieć naprawiać!Na tym polega dosrosłość,profesjonalizm,odpowiedzialność za siebie,firmę i pracowników... Zgadzam się z Maćkiem,zwoalnienie pracownika z dnia na dzień.To jest prawda,czy tak robi profesjonalna firma?Profesjonalny Pan Kierownik?Praca na początku owszem wydaje się dobra.Ma się zapał na początku..Bo to,co oni tam robią,to naprawdę jest dobre,stworzyli świetne systemy..Jednak zapał opada po bliższym poznaniu Kierownika...Jego organizacji...A raczej braku organizacji...Ludzie,uważajcie na tą firmę!Tyle w temacie...Każdy ma wolny wybór...Jednak ma tez opinie...Może to komuś pomoże... Pozdrawiam FIRMĘ, Kierownika Szanownego,powodzenia!! Życzę "przejrzenia na oczy "...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Abrakadabra

Zgadzam się z wpisami byłych pracowników. Nie jest to firma dla osób szukających stabilnego zatrudnienia i docenienia ze strony pracodawcy. Wchodząc do tej firmy od razu można odczuć podział na "lepszych" (pracujących tutaj od czasów założenia firmy) i "gorszych". Focus Telecom stworzył bardzo dobrą aplikację do contact center, ale niestety nie potrafi postępować z ludźmi. Oto przykłady: - zwalnianie wartościowych pracowników z dnia na dzień - przerzucanie obowiązków zwolnionych osób pracownikom, którzy zajmują się zupełnie czymś innym - zapraszanie na wyjazdy integracyjne "wybranych" - brak szacunku (np. mówienie cześć "wybranym") - nowi pracownicy muszą na każdym kroku udowadniać, ze są potrzebni, że dzięki nim przychody wzrastają - zaangażowanie nie jest doceniane, jedynie liczby Mało przyjazna firma, dziwna atmosfera, duża rotacja pracowników, sporo osób odchodzi z własnej woli.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik-firmy (byly/obecny)

Nie ma to jak opinia obecnego pracownika. Widać że szefostwo wzięło sobie mocno do serca wcześniejsze komentarze i postanowiło zrobić wpis broniący. Marketing trzeba sobie robić dobry żeby ktoś w ogóle chciał tam jeszcze przyjść do pracy. Krótko mówiąc - nie szanują pracowników. Wyzysk i jeszcze raz wyzysk. Pracowałam tam i wiem jak to wygląda. Zero szacunku, ale potwierdzam - pensja zawsze była na czas ale oprócz tego firmę cały czas opuszczają kolejni pracownicy a to o czymś świadczy. Jedni popracuja miesiąc inni rok. Kto tylko przychodzi do pracy i pozna trochę jak to funkcjonuje od razu zaczyna rozglądać się za czymś nowym. Skoro tam jeszcze jesteś i pracujesz to świadczy tylko o Tobie i o tym że chyba nie masz wielkich ambicji, albo za wiele nie potrafisz. Jeśli tak chcesz bronić firmy to proszę podaj prawdziwe informacje - ile od czasu jak tam pracujesz odeszło pracowników. Jestem bardzo ciekawa statystyk ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Focus Telecom Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Focus Telecom Polska Sp. z o.o.