Opinie o Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
Z tego co widzę pozytywne opinie pochodzą od managementu i HR tak więc prawo ;) Żaden z byłych pracowników nie pozostawi suchej nitki na Focusie, a rozczarowanie firmą jest na tyle duże, ze ludzie wyszukują strony takie jak ta by ostrzec innych. Ale przejdźmy do konkretów: - zero procesu wdrożenia - nie wyrabiasz sie ze swoimi zadaniami? brak wsparcia w rozwiązaniu problemu i przymusowe nadgodziny (oczywiście bezpłatne) - brak standardu pencji - osoby wykonujące taką samą prace potrafią mieć totalnie inną pensje (oczywiście temat pensji to w Focusie tajemnica nie wolno o tym rozmawiać) - Pensja przeciętna, ale ciągle będziesz słyszeć że zarabiasz baaaardzo dużo - oficjalnie brak delegacji a więc i diet, a podróżuje się dużo - brak szacunku do pracownika - chcesz zarabiać wiecej? to załóż sobie działalność. - ciągłe wciskanie, że 8 godzin pracy to jest tylko w fabryce na taśmie a Ty musisz dać z siebie coś więcej... - zastraszanie zwolnieniem, obcięciem pensji - nieprzestrzeganie własnych procedur, znaczy jak Ty coś chcesz to procedury są, ale jeżeli od Ciebie czegoś się wymaga to nie ma żadnych procedur ma być na wczoraj - wymóg ciągłego okłamywania klientów - żadnego szacunku do prywatnego czasu - wątpliwy rozwój, a napewno nie w kierunku którym chciałeś/obiecywano Ci isć I takich patologicznych praktyk jest jest więcej, a najbardziej się to dostrzega gdy po tym wszystkim trafi się do normalnej firmy i nie rozumie się czemu tyle czasu marnowało się w Focusie :(
Domyślamy się! Merytoryka wypowiedzi na poziomie Twojej pracy przez ostatnie miesiące. My jednak życzymy Ci wielu sukcesów na dalszej drodze zawodowej, rozwoju osobistego i wytrwałości w dążeniu do celu. Powodzenia!
Firma od roku zamieszcza ofertę pracy na stanowisko Junior Project Managera w Warszawie. Czy ktoś z Państwa był na rozmowie ws. tego stanowiska? Dlaczego tak długo szukają?
@Jan To już są bardzo konkretne pytania. Jeśli nikt tutaj nie będzie Ci w stanie na nie odpowiedzieć, to zawsze masz możliwość skontaktowania się bezpośrednio z Focus Telecom: https://focustelecom.pl/#kontakt Powodzenia! @Bartosz Owszem, firma prowadzi w chwili obecnej procesy rekrutacyjne: https://focustelecom.pl/kariera/ Jaka posada by Cię zadowalała?
Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie jakieś rekrutacje? Czy trudno jest się dostać do pracy, firma dobra więc mam obawy.
Cześć, dzwoni do mnie HH i robi wywiad, potem jest umawiana rozmowa. Przebieg rozmowy konkretny i rzeczowy. Na pytanie dlaczego szukają osoby słyszę, że potrzebują większych kompetencji. Po rozmowie dowiaduje się od HR, że w przeciągu roku to 3 rekrutacja na to stanowisko.
Czy warto przyjść do tej firmy? To nie naturalne, że tak szybko zmienia się osoba na tym stanowisku?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Firma no cóż swój wizerunek na łódzkim rynku ma nie ciekawy. Jeszcze te dziwne zdania w ogłoszeniach typu "NIE SZUKAMY: Niespełnionych programistów!" na stanowisko testera po czym niżej piszą... Wymagania: analityczne podejście do problemów podstawowa umiejętność programowania oraz znajomość SQL - reszty Cię nauczymy zaangażowanie rozszerzona wiedza nt. testów (automatyzacja - webdriver, junit, scenariusze) będzie dodatkowym atutem płaca niska. Ale tak już jest z polskimi firmami że one nie umieją zarabiać na kliencie tylko chcą zarobić na pracowniku.
@aris, jeżeli jesteś pracownikiem Focus Telecom Polska Sp. z o.o. to proszę Cię o opisanie swojego dotychczasowego doświadczenia wynikającego ze współpracy z tą firmą. Jakim w Twoim odczuciu pracodawcą jest Focus Telecom Polska Sp. z o.o.? Twoja wypowiedź będzie ważna dla tych użytkowników, którzy zaglądają na to forum, ponieważ są zainteresowani ubieganiem się o pracę w tej firmie.
Jeżeli jesteście zainteresowani współpracą z Focus Telecom Polska Sp. z o.o. to wchodząc pod wskazany przeze mnie link: https://www.gowork.pl/oferta/mlodszy-specjalista-ds.-telesprzedazy-w-dziale-e-commerce,0Sfk30xFS9akALcl7rO5o7,warszawa zapoznacie się z ofertą pracy w charakterze młodszego specjalisty ds. telesprzedaży w dziale e-commerce. Pracodawca zapewnia satysfakcjonujące wynagrodzenie i m.in. szkolenia i rozwój. Co powiecie o takim stanowiski w tej firmie?
+ płaca na czas – ale to raczej powinien być standard, a nie zaleta… - brak poszanowania dla pracowników - intrygi kadry zarządzającej i próby skłócenia pracowników - wypominanie pracownikowi, że „za dużo zarabia” lub grożenie, że jego pensja zostanie obniżona - ciągłe zmiany w zakresie obowiązków - podział na „lepszych” i „gorszych” pracowników - brak jakichkolwiek benefitów - integracja i imprezy tylko dla wybrańców kadry zarządzającej - zwolnienia z dnia na dzień - nieciekawa atmosfera pracy - mała możliwość rozwoju – tylko dla wybranych „pupilków” ODRADZAM! Dzień odejścia był jednym z najszczęśliwszych!
Po wielu miesiącach w Łodzi, przy czym weźcie proszę poprawkę na to że nie pracuję tam już od pewnego czasu i mogło się pozmieniać. + nigdy nie było problemu z hajsem na czas + podwyzki się zdarzają, tutaj naprawdę widać docenienie dobrej pracy + bardzo fajny zespół + brak nudy w pracy, dużo różnorodnych tematów + w miaaaare zaawansowane technologie + parcie na rozwoj umiejętności pracowników - taka "agresywna" atmosfera, (usunięte przez administratora) się, kłótnie z rzucaniem (usunięte przez administratora), momentami aż nie chciało się wstawać rano - trochę czuć brak szacunku managementu do pracowników, odzywki typu "bo tak" jak sie czlowiek pyta dlaczego cos ma byc zrobione dziwnie - socjal? benfity? zero - sekrety, sekreciki, polityka żywcem z korpo, kto ma lepsze wtyki u gory ma wiecej wyjazdow i ciekawsze zadania - doświadczeni pracownicy średniego szczebla - od managementu w dół - odchodzą sami jeden za drugim - kasa bardzo przeciętna na rynku, chociaż za każdym razem jak ktoś ważniejszy odchodził kasa szła do góry I na koniec jeszcze jeden plusik: + pomimo powyższych wad, firma naprawdę stara się te problemy naprawiać i np podejście managementu do pracowników pod koniec czasu kiedy tam byłem było znacznie lepsze niż kiedy przychodziłem, podobnie organizacja pracy i atmosfera w firmie. Mając to ostatnie na uwadze - polecam, ale należy mieć świadomość że nie jest to firma bez wad. Temu komu uda się dobrze wpasować w zespół uda się nauczyć fajnych rzeczy i choć wielkiej kasy nie będzie, nie będzie musiał zastanawiać się jak związać koniec z końcem.
Zgadzam się z opinią Maćka. Świetne ,merytoryczne i jakie prawdziwe...Racjonalnie myślący ludzie wiedzą pewnie, że w dzisiejszym świecie, realiach-opinie są bardzo ważne przy zakupie produktu ,czy wyborze pracy-jak w tym przypadku .Nikt tu nie pisze po to,żeby komuś "dopiec"-tylko wyrazić opinię,bo ma najzwyczajniej do tego prawo!!...Może kogoś to ostrzeże , żeby zastanowił się dwa razy przed podjęciem tam zatrudnienia. Szanowny Panie Kierowniku uważa Pan pewnie inaczej,że ktoś się mści,itp. .Najłatwiej jest tak powiedzieć.. pomyśleć..itp ..Tylko czy to jest na poziomie intelektualnym osoby na szczeblu kierowniczym?...Kwestia interpretacji....Czytając te opinię są bardzo trafione, oddające prawdę...Bardzo Pan Kierownik musiał "narozrabiać" ostatnio, albo po prostu "miarka się przebrała"...Ile można na to patrzeć? ?Na te ciągłe zmiany osób u Pana w zespole , wymyślanie stanowisk, zajęć, a finalnie i tak kwestie organizacyjne nie są ustalone ,zrealizowane...Na tym polega zarządzanie zespołem??Pan Szanowny Kierownik chyba nie miał nic z tym wspólnego i to widać...Osoby zarządzające chyba nie brały tego pod uwagę ,kiedy zaproponowano Panu to stanowisko i niestety takie są tego skutki..Coż,każdy ma prawo popełniać błędy,ale błędy trzeba umieć naprawiać!Na tym polega dosrosłość,profesjonalizm,odpowiedzialność za siebie,firmę i pracowników... Zgadzam się z Maćkiem,zwoalnienie pracownika z dnia na dzień.To jest prawda,czy tak robi profesjonalna firma?Profesjonalny Pan Kierownik?Praca na początku owszem wydaje się dobra.Ma się zapał na początku..Bo to,co oni tam robią,to naprawdę jest dobre,stworzyli świetne systemy..Jednak zapał opada po bliższym poznaniu Kierownika...Jego organizacji...A raczej braku organizacji...Ludzie,uważajcie na tą firmę!Tyle w temacie...Każdy ma wolny wybór...Jednak ma tez opinie...Może to komuś pomoże... Pozdrawiam FIRMĘ, Kierownika Szanownego,powodzenia!! Życzę "przejrzenia na oczy "...
Zgadzam się z wpisami byłych pracowników. Nie jest to firma dla osób szukających stabilnego zatrudnienia i docenienia ze strony pracodawcy. Wchodząc do tej firmy od razu można odczuć podział na "lepszych" (pracujących tutaj od czasów założenia firmy) i "gorszych". Focus Telecom stworzył bardzo dobrą aplikację do contact center, ale niestety nie potrafi postępować z ludźmi. Oto przykłady: - zwalnianie wartościowych pracowników z dnia na dzień - przerzucanie obowiązków zwolnionych osób pracownikom, którzy zajmują się zupełnie czymś innym - zapraszanie na wyjazdy integracyjne "wybranych" - brak szacunku (np. mówienie cześć "wybranym") - nowi pracownicy muszą na każdym kroku udowadniać, ze są potrzebni, że dzięki nim przychody wzrastają - zaangażowanie nie jest doceniane, jedynie liczby Mało przyjazna firma, dziwna atmosfera, duża rotacja pracowników, sporo osób odchodzi z własnej woli.
Nie ma to jak opinia obecnego pracownika. Widać że szefostwo wzięło sobie mocno do serca wcześniejsze komentarze i postanowiło zrobić wpis broniący. Marketing trzeba sobie robić dobry żeby ktoś w ogóle chciał tam jeszcze przyjść do pracy. Krótko mówiąc - nie szanują pracowników. Wyzysk i jeszcze raz wyzysk. Pracowałam tam i wiem jak to wygląda. Zero szacunku, ale potwierdzam - pensja zawsze była na czas ale oprócz tego firmę cały czas opuszczają kolejni pracownicy a to o czymś świadczy. Jedni popracuja miesiąc inni rok. Kto tylko przychodzi do pracy i pozna trochę jak to funkcjonuje od razu zaczyna rozglądać się za czymś nowym. Skoro tam jeszcze jesteś i pracujesz to świadczy tylko o Tobie i o tym że chyba nie masz wielkich ambicji, albo za wiele nie potrafisz. Jeśli tak chcesz bronić firmy to proszę podaj prawdziwe informacje - ile od czasu jak tam pracujesz odeszło pracowników. Jestem bardzo ciekawa statystyk ...
Bądźmy świadomi ze komentarze tu piszą głównie pracownicy którzy odeszli. Osoby które pracują tu od lat (a jest ich większość) nie maja takiego podejścia a jeśli już piszą to ich komentarze są takie jakie każdy chciałby moc napisać o swoim pracodawcy. Firma jest uczciwa, nigdy nie ma opóźnienia wypłat, wynagrodzenie jest bez wątpienia na poziomie adekwatnym do wkładu. Każdy kto się wyróżnia może liczyć na awans a oczekiwanie ze prezes będzie chodził codziennie od biurka do biurka jest nie wiem jakich standardów, bezpośredni przełożeni zupełnie nie odcinają się od swoich pracowników. Warto patrzeć najpierw na swoją działkę a dopiero wypominać innym, zwłaszcza twórcom firmy :) Ja sam nie jestem w stanie zrozumieć osób które swoją prace robiły na pół gwizdka, odebrały za to niemałe pieniądze i nikt braku szacunku im nie okazał a teraz swoje żale wylewają aby zemścić się na pracodawcy który tak naprawdę dał prace i pozwolił żyć na dobrym poziomie w tym czasie. Bez wątpienia to nie jest firma dla takich ludzi lecz dla ambitnych którzy chcą i potrafią ja rozwijać. Dla mnie celujący bo dostałem zatrudnienie od razu na wyższe stanowisko niż w poprzedniej a po 10-cię miesiącach awansowałem jeszcze wyżej. Teraz zatrudniam pracowników i tworze dział uważając by nie przyjąć osób trujących środowisko. Na pieniądze nie narzekam, pracy jest dużo i rośnie ona lawinowo bo tak to wyglada w firmie która rośnie.
Proszę Pana Kierowniku T... o czym Pan pisze , komentarze negatywne oddają prawdę, kompletnie nie potrafi Pan Zarządzać zespołem-ludźmi, zwolniony jest pracownik z dnia na dzień, bez słowa dlaczego, dziękujemy za współprace , itp. Czy w tak super firmie jak Pan opisuje , powinny mieć miejsca takie sytuacje?? opowiada Pan wiele bajek, jak to jest super, czy ustala Pan pewne kwestie czynności, a później kłamliwie się Pan tego wypiera , zrzuca się na pracownika więcej pracy niż ma, przerzucanie obowiązków zwolnionych osób pracownikom, którzy zajmują się zupełnie czymś innym na innych, próbuje i udaje się Panu manipulować ludźmi na początku ale później wychodzi szydło z worka, ciekawie Pan musi kłamliwie opowiadać swojemu przełożonemu o tym jacy to pracownicy są źli którzy odchodzącą z wielu powodów a może Pana szefostwo powinno się zastanowić się i przeanalizować sytuacje, ale nie wydaje mi by miało to nastąpić, bo szefostwo poza swoim czubkiem nosa nie widzą niżej pracownika, typowe dla korpo które jest w naszym kraju,
Nie polecam tej firmy. Człowiek daje z siebie dużo,a finalnie i tak nikt tego nie docenia.Obowiązki są zmieniane jak napisała wawa...Ogólnie brak szacunku,kierownictwo i zarząd żyją w innym świecie,a na pewno nie świecie pracowniczym.ODRADZAM !!!!!!
@wawa, może to chwilowy kryzys? Może warto podpowiedzieć szefostwu o jakiś zmianach? Firma nie organizuje jakiś ciekawych pomysłów czy projektów dla pracowników? Może mają jakąś inna formę sytemu motywacji pracowników? Nie oferują żadnych benefitów? Imprez integracyjnych?
na początku wydaje sie ze firma dba o pracownika, obiecuja ze bedzie sie robilo to i tamto a pozniej okazuje sie ze zmiana planów i robi człowiek co innego , czesto bywalo tak, ze praca byla dla dwoch osob a jedną zwalniali aby jedna przejeła reszte obowiazków, i jak robot, szefostwo nie interesuje i ma szalone pomysły od czapy nie znajac zadań pracownika niżej i czesto wizje odgórne były mało realne i zamiast pomagac to szkodziły , na poczatku gdy przyjeli mnie do pracy to bylo super fajnie a pozniej wyszlo szydło z worka, pracuj za 2 osoby, zero szacunku , itdp. odradzam ta firme
porządna firma, spora kasa to przecież nie dziwota, że mają wysokie wym,agania. ja startuję na zatrudnienie jako Specjalista ds. kontentu - Copywriter i nie płaczą że trudno jest
Niestety mam negatywne zdanie o tej firmie. Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej z Technical Chef coś tam. Umówiliśmy się, że dostanę projekt, za dwa tygodnie się spotkamy i zobaczymy czy rozwiązanie będzie w porządku - jeśli tak to mam pracę. Później zero odzewu, pisałem maile do osoby, która mnie umówiła na rozmowę (recepcjonistka) - zero odpowiedzi. Dzwoniłem - dostałem informację, że tak, skontaktuje się z osobą, która mnie rekrutowała i odpiszą mi co i jak z pracą. Oczywiście nie odpisali. Jeśli jednak nie chceli mnie zatrudnić, projekt upadł, cokolwiek - mogli chociaż odpisać na maila. A tak niestety wychodzi, że firma podchodzi niepoważnie do kandydatów.
a czy to jest infolinia wychodzaca czy przychodzaca, na czym polega? proszę o pomoc bo zasranawiam sie czy wyslać cv.
Szczerze nie polecam firmy i podpisuje się pod innymi wpisami - zwodzenie, zakłamanie, chamstwo na codzien. Poza paroma na prawde dobrymi osobami firma bardzo mierna. Zarobki niskie, umowy czasowe, kierownictwo nie znające podstawowych zasad zarzadzania czy stosunkow międzyludzkich. Produkty się nie sprzedają, wciąż zwalniani sa ludzie i przyjowani na 3mies! nowi.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Focus Telecom Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Focus Telecom Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Focus Telecom Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Focus Telecom Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Focus Telecom Polska Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.