Bosch
przez Dev, 2014-08-24 18:00:31
A to nie lepiej złożyc podanie i samemu wynegocjować. Jak się ma doświadczenie to przyjmą. Ogólnie zarobki w Boschu są całkiem niezłe zaczynając od zwykłego operatora (przez Bosch. Tak więc inżynier powinien mieć niezłą stawkę. Firma jest rozwojowa i w dobrej kondycji i jednym z lepszych pracodawców (zarobki) we Wrocławiu i okolicach. Oczywiście są lepsi jak wszędzie. Nic tylko aplikować i negocjować...

P.P.H. Prymat sp. z.o.o.
przez Gruby Lolo, 2014-08-27 06:50:20
Pracuje jako operator maszyn już około roku. Nie jest źle, to ile sie zarabia zależy od chęci, bo nie płacą nam za godziny tylko za wydajność, można zarobic 2500 a mozna 1800 jak sie komuś nie chce..

R.R. Donnelley Europe
przez TeraJaGadam, 2014-09-21 01:43:56
Pracuję na stałe jako operator sztaplarki, stawka na 5+ social celujący atmosfera zależy od dnia, jak maszyna sie nie to wszyscy jesteśmy zadowoleni, to nie jest tak że my nie szanujemy podwykonawców, każdy robi swoje, jak trzeba to pomagamy a jak nie to się nie wtrącamy :D polecam.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Beata Lipa - Contact Center One"
Jak wyglądały początki Waszej działalności? Początki były bardzo trudne. Zaczynaliśmy od wynajmu 80 metrowego mieszkania w centrum miasta, które zaaranżowaliśmy na biuro. Z jednego pokoju zrobiliśmy salę szkoleniową, w dwóch kolejnych ustawiliśmy stanowiska pracy, z innego pomieszczenia zrobiliśmy kuchnię. Było ciasno, ale klimatycznie i rodzinnie. Mieliśmy dużo pasji i zaangażowania do tego, aby stworzyć coś wyjątkowego i to nas pchało do przodu, mimo wielu problemów i nieprzewidzianych trudności, które nas spotykały.
A jak Contact Center One prezentuje się dzisiaj? Obecnie Contact Center One tworzą dwa oddziały - w Opolu i Częstochowie. Oprócz w pełni wyposażonych sal sprzedażowych oferujemy naszym pracownikom możliwość skorzystania ze strefy chillout'u, pomieszczeń socjalnych i sal szkoleniowych. Aktualny stan jest urzeczywistnieniem naszych planów, marzeń sprzed kilu lat. Wysoka motywacja, zaangażowanie i wiara w naszych ludzi przekłada się na ciągły rozwój całego przedsiębiorstwa.
 
Ile osób obecnie zatrudniacie? Liczba zatrudnianych przez nas osób zmienia się, w zależności od okresu i projektów, których się podejmujemy. Zlecenia o charakterze badawczym, na których niczego nie sprzedajemy, cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony osób poszukujących pracy. Zatrudnialiśmy nawet 150 osób, ale są też okresy, przy których tak wysoki wskaźnik nie jest konieczny. Wszystko zależy od skali projektu, skąd takowa zmienność w liczebności kadry. Działalność oparta na założeniach branży call center wymaga od nas konkurencyjności na rynku pracy, dlatego warto na bieżąco śledzić, na jakie stanowiska w danym momencie rekrutujemy i co oferujemy w zamian za dobrze wykonaną pracę. ...
"Wywiad z Jerzy Chlebny - Venita" Fabrka Kosmetyków"
Czym zajmuje się firma Venita? „ Venita” Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi  jest producentem kosmetyków do włosów i ciała. Wiodącymi w ofercie są produkty do koloryzacji włosów, ale są również kosmetyki do stylizacji i pielęgnacji włosów, pielęgnacji ciała oraz odżywki i lakiery do paznokci.
Jak wyglądały początki firmy? Początki działalności sięgają przełomu lat 80' i 90’, kiedy to rewolucyjne przemiany w polskiej polityce i gospodarce zaowocowały dynamicznym rozwojem przedsiębiorczości prywatnej. Firmę w 1989 roku założyli wykwalifikowani chemicy, posiadający wieloletnie doświadczenie w branży oraz znaczący  dorobek naukowy. Dzisiaj VENITA jest firmą o zasięgu globalnym, z sukcesem dostarczając setki tysięcy produktów klientom w Polsce i na świecie.
Za co klienci cenią Państwa produkty? Należy to rozpatrywać przynajmniej w dwóch aspektach. Klienci biznesowi cenią sobie, że  „Venita” jest właścicielem wielu zarejestrowanych znaków towarowych, krajowych i międzynarodowych, które zapewniają rozpoznawalność firmy oraz bezpieczeństwo i komfort pracy dystrybutorów w kraju i zagranicą. Nasze marki to, między innymi:  Venita Henna Color, Venita Perfect Blonde, Venita Perfect Intensive Color Creme, Venita Trendy Mousse, Venita Glamour, Venita Solar oraz chronione hasło reklamowe:    VENITA - Twój włos ma głos! Natomiast finalni konsumenci cenią produkty marki Venita za walory użytkowe łączące wysoką jakość z rozsądną ceną.   ...
"Wywiad z Sławomir Gradek - Jurajska Sp. z o.o."
Jaki był kluczowy moment dla firmy Jurajska? Był to rok 2013, kiedy to zmieniliśmy formę prawną ze spółdzielni na spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Miało to ogromny wpływ na wszelkie kwestie organizacyjne i strategiczne. Zmiany w strukturze, wdrażane systemy motywacyjne, szkolenia, jasno sprecyzowane cele firmy i polityka personalna przyczyniły się do tego, że nasi pracownicy mają poczucie, że pracując na swój sukces, pracują na sukces całej firmy i odwrotnie. Prorynkowa postawa firmy wpływa na wzrost ich zaangażowania w wykonywaną pracę. Doskonałe odzwierciedlenie ma to również w wynikach sprzedażowych, zwłaszcza z ostatnich dwóch lat. Firma, realizując nową strategię stawia na rozwój sprzedaży. W pierwszym kwartale 2015 łączna sprzedaż wód butelkowanych Jurajskiej (liczona w litrach) zwiększyła się o 17% w stosunku do pierwszego kwartału roku 2014. Natomiast sprzedaż wody mineralnej w półtoralitrowych butelkach urosła aż o 52% - to znacznie szybciej niż średnia rynkowa - co pozwala mam patrzeć z optymizmem w przyszłość.
Proszę przybliżyć nam produkty Państwa firmy? Naszym kluczowym produktem jest Naturalna Woda Mineralna Jurajska – naturalnie czysta i o zrównoważonej zawartości minerałów, pochodząca z ekologicznie czystej Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Może być spożywana codziennie i przez każdego, a dzięki zawartości składników mineralnych, nie tylko nawadnia organizm, ale ma działanie profilaktyczno-zdrowotne. Dla osób starszych proponujemy wody funkcjonalne – połączenie naturalnej wody mineralnej z dodatkami funkcjonalnymi: naturalnym wapniem pochodzącym z alg morskich oraz magnezem z witaminą B6. Ponieważ skład mineralny naszej wody jest optymalny również dla najmłodszych, wkrótce wprowadzamy do sprzedaży produkt dla dzieci – wodę mineralną Jurajska Junior.   ...