Sprawdź opinie przed rozmową o pracę - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>
Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę – Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Szymon Benda - GALTON"
Jak wyglądały początki firmy Galton Nieruchomości w 2012 roku? Początki jak w każdej firmie były trudne, jednak dzięki wytrwałości i konsekwencji działamy prężnie na rynku od 4 lat i wciąż się rozwijamy.
Z jakimi trudnościami na rynku nieruchomości mierzyli się Państwo na początku? Do najbardziej wymagających zadań należało przede wszystkim znalezienie i przeszkolenie profesjonalnej kadry. Dużym wyzwaniem było również pokazanie klientom, na czym polega praca pośrednika nieruchomości i przekonanie ich, że dzięki naszemu doświadczeniu oraz wiedzy, możemy być dla nich wiarygodnym i godnym zaufania partnerem.
Na stronie internetowej firmy czytamy, że kierują się Państwo słowami Sama Waltona „There is only one boss – the customer (...)” (jest tylko jeden szef – klient – przyp. red.)... Sam Walton to twórca Wal-Martu, największej sieci sklepów detalicznych w Stanach Zjednoczonych. Jest również autorem wielu książek, a każda z nich to kapitalna lekcja biznesu! W 100% zgadzam się z jego twierdzeniem, że najważniejszą osobą jest właśnie klient oraz jego zadowolenie z profesjonalnie realizowanych przez nas usług. Dbamy o to, aby klienci byli naszymi partnerami, gdyż wiemy, że razem dojdziemy dalej. Dzięki takiemu podejściu nasi klienci chętnie nawiązują z nami ponowną współpracę i polecają swoim znajomym. Niezmiernie ważny dla nas jest również profesjonalizm wynikający z wieloletniego doświadczenia i szerokiej wiedzy naszych pracowników. Dlatego też ciągle podnosimy nasze kwalifikacje zawodowe, aby dopasować je do wymagań naszych Klientów. W codziennej pracy kierujemy się również zasadą Love what you do, do what you love. Wychodzę z założenia, że tylko wówczas kiedy robimy to, co kochamy i co sprawia nam przyjemność – jesteśmy w stanie dać z siebie wszystko, a tego wymaga od nas nasza praca.         ...
"Wywiad z Monika Krawczyk - Rudnicka - Global Service M&A"
Jaki jest zakres działalności Global Service M&A? Mówiąc najogólniej, firma Global Service M&A od 12 lat zapewnia opiekę osobom starszym i schorowanym. Jednak nasze pracownice dbają nie tylko o to, aby ich podopieczni nie zapominali brać przepisanych im przez lekarzy lekarstw, czy też by zdrowo się odżywiali. Ich zadaniem jest również stworzenie domowej, ciepłej atmosfery, aktywizacja i dbanie o samopoczucie psychiczne pacjenta, które, nie ukrywajmy, w przypadku poważnych schorzeń często mocno się obniża, a jest przez lekarzy często bagatelizowane lub wręcz ignorowane. Nasze opiekunki spędzają z podopiecznymi czas, dbają o ich komfort, organizują czas wolny i często zostają przyszywanymi członkami rodziny.  
Co uważa Pani za największy sukces firmy? Fakt, iż działamy na rynku od ponad 12 lat i nadal chętnie jesteśmy wybierani jako partnerzy do współpracy zarówno przez naszych klientów, jak i przez nasze pracownice. To dla mnie znak, że wykonujemy naszą pracę dobrze. Każdy e-mail czy też kartka pocztowa z podziękowaniami od naszych pacjentów jest dla nas sukcesem i powodem do dumy. Z drugiej strony za jeden z największych sukcesów firmy uważam również jej pracowników. Każda zadowolona opiekunka, która nawiąże z nami współpracę na wiele lat, jest dla nas na wagę złota. Te nasze szczególne więzi z pracownikami zostały zresztą docenione przez jury ogólnopolskiego konkursu „Kobiece Twarze”, w którym w 2015 roku zajęliśmy trzecie miejsce w kategorii firm przyjaznych kobietom. To cieszy, bo nasze relacje z pracownikami budujemy sukcesywnie przez wiele lat, a nagroda zmotywowała nas do stwarzania im jeszcze lepszych warunków do pracy. Obecnie na przykład, w przeciwieństwie do wielu innych firm w tej branży, stawiamy na długofalową współpracę z zatrudnionymi przez nas paniami. Nie zrywamy z nimi umowy zaraz po ich powrocie ze zlecenia, ale współpracujemy z nimi również w Polsce, dzięki czemu mają gwarancję kontynuacji zatrudnienia, opłacane składki społeczne, mogą korzystać z bezpłatnej opieki lekarskiej i czują się po prostu bezpiecznie.   ...
"Wywiad z Anna Wszelaki - Voice Contact Center Sp. z o. o."
Czym zajmuje się Voice Contact Center? Świadczymy nowoczesne usługi dla biznesu z zakresu wielokanałowej obsługi klienta. Zajmujemy się prowadzeniem biur obsługi klienta dla klientów z wielu branż, a także wsparciem sprzedaży, kompleksową obsługą sklepów internetowych oraz rejestracją w placówkach medycznych. Nasi konsultanci kontaktują się z klientami telefonicznie, poprzez e-maile, sms-y, chaty, social media, a także tradycyjną korespondencję.  
Dla kogo świadczycie swoje usługi? Współpracujemy z największymi firmami w Polsce. Większość z nich to rozpoznawalne i cenione marki z branży finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, motoryzacyjnej, wyposażenia wnętrz i kosmetycznej. Możemy wymienić m.in. takich potentatów jak PZU, NC+ czy Statoil, Burda, National Geographic oraz wiele innych.  
Gdzie realizujecie swoje usługi? Nasze usługi realizujemy w nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Do dyspozycji klientów oddajemy ponad 500 profesjonalnych stanowisk contact center, których liczba może zostać w krótkim czasie istotnie zwiększona.   ...