Czy uważacie ze firma traktuje swoich pracowników na rowni i zapewnia im rozwój oraz daje doświadczenie ?
Słuchajcie, nie dajmy się tej oszustce! Niech nie spłaca swoich długów naszymi pieniędzmi. (jej pożal się Boże firmę można znaleźć na wszystkich internetowych listach dłużników) Mnie też długo zwodziła - najpierw, że umówimy się na manicure po terminie grouponu i naiwna jej uwierzyłam, potem była na szkoleniach(chyba oszukiwania)/wyjeździe itp. Kłamała, że odda mi pieniądze. Późnipej wszystkiego bezczelnie się wyparła. WSZYSTKIE OSZUKANE - piszcie na adres sprawabucko@wp.pl
Witam, jestem zdziwiona tymi opinimi drogie Panie. Bo ja nie dość, że jestem zawsze miło obsłużona to nigdy nie miałam problemu z zapisaniem się na dogodny dla mnie termin. No coż widać każda z nas ma inne zdanie na temat salonu Pani [usunięte przez moderatora].
Właśnie jestem po telefonie do pani Beaty [usunięte przez moderatora], która potraktowała mnie tak samo jak Was drogie potencjalne klientki. A mogła zyskać dodatkową klientkę. Myślę, ze straci ich wiele, jeśli osoby potraktowane \"z buta\" będą pisały o tym \"salonie\" na róznych forach. Zupełnie nie polecam tego \"boksu\". Naprawdę jest tyle innych firm gdzie można zrobic dobry manicure. Na drzewo pani [usunięte przez moderatora] i bez poważania.
oooo...widzę nie jestem pierwsza tak potraktowana przez ten wspaniały salon dostałam groupon w prezencie i niestety nie mogłam go zrealizować, też usłyszałam że nie ma juz miejsc mimo iż chciałam go zrealizować w terminie żenada
Jestem szczerze rozczarowana podejściem tego salonu do klienta. Kupiłam groupon na manicure i niestety nie mogłam go zrealizować. Mimo iż zadzwoniłam umówić się na wizytę przed upływem terminu ważności grouponu zostałam krzykiem odprawiona z kwitkiem. Pani powiedziała, że już dawno ma zajęte wszystkie miejsca i już nikogo nie obsłuży. Na moje pytanie czy mogę w takim razie zrealizować groupon po tym terminie, usłyszałam, że nie ma takiej możliwości bo ona ma już stałe klientki i jej to nie interesuje. Czemu więc podejmuje się czegoś, czego nie ma zamiaru zrealizować??? I skąd ten brak kultury i załatwianie sprawy krzykiem??? Czyżby pani właścicielka miała już za dużo klientów i w związku z powyższym może tak traktować innych zainteresowanych??? Tak więc życzę tej pani, by szybko tych klientów straciła i zaczęła traktować innych jak ludzi.
Rozumiem, że to reklama, pod którą kryję się właściciel firmy, Pani [usunięte przez moderatora]. Dla jasności sytuacji, jako była pracownica mogę powiedzieć coś więcej. Może i praca nie jest zła, gdyby jeszcze była płatna, ja niestety wykonywałam tą \"świetną\" pracę przez miesiąc zupełnie za darmo. Pani [usunięte przez moderatora] jest najbardziej niekompetentną osobą z jaką się spotkałam, zainwestowała niedużą kwotę w wykupienie licencji i zupełnie bez przygotowania i predyspozycji zajęła się franczyzną. Droga Pani [usunięte przez moderatora], proponuję zmienić ogłoszenia o prace na ogłoszenia o wolontariat, bo tak czy siak tak to się kończy. Na dodatek powiem, że w firmie występuje niemały paradoks, za stawkę 5 zł za godzine Pani [usunięte przez moderatora] oczekuje przenoszenia gór. Ach co ja mówię, ja nawet 5 zł za swoją pracę nie dostałam !!!!!!