Rainbow Tours S.A.

Adres: Piotrkowska 270, 90-361 Łódź

NIP: 7251868136 REGON: 473190014 KRS: 0000178650

Rainbow Tours S.A.
2 65 130 5 1

Opinie o Rainbow Tours S.A.

Filtruj opinie po kryteriach:

Były pracownik
Nazwa działu: Handlowy

Chce napisać informacje odnośnie zarobków dla nowych pracowników rekrutujących do R Pracowałem w R prawie 2 lata i prwnie nadal bym tam pracował gdyby nie fakt, ze prosiłem o podwyżkę 200 zł, wysyłałem list do Pana Dyrektora KK i zero odpowiedzi. Zasłużyłem na podwyżkę, robiłem wzrosty sprzedaży, wygrywałem konkursy wewnętrzne a podstawę miałem poniżej najniższej krajowej. Panie KK czy 200 zł brutto to naprawdę tak dużo dla zaangażowanego pracownika? Może tu dostanę odpowiedz bo w Fimie nie doczekałem się.

Pomocna?
Tak8Nie1
Zgłoś
Szymon
@Były pracownik

Przez 2 lata swojej pracy w firmie Rainbow Tours ani razu nie otrzymałeś podwyżki wynagrodzenia? Skoro byłeś pracownikiem, który wygrywał konkursy wewnętrzne, to zastanawia mnie, czy z tego tytułu mogłeś liczyć na jakieś premie bądź bonusy? Może chociaż w taki sposób pracodawca doceniał Twoje zaangażowanie.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xxx
Nazwa działu: Handlowy
@Były pracownik

Miałam tak samo dlatego odeszłam. Są inne biura, które bardziej doceniają. Nie odciągają z urlopu wyjazdów szkoleniowych 'study'.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Karolina
@Były pracownik

Zdecydowanie najgorszy kierownik/dyrektor z jakim miałam okazje pracować. Jeżeli nie wchodzisz mu w tyłek to o podwyżce możesz pomarzyć :) szczególnie kobiety. Przez niego odeszło wielu najlepszych sprzedawców. Ogólnie niesamowicie prosty dorosły chłopiec.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Maja
@xxx

Możesz być przekonana, że szanuję Twoją decyzję o odejściu z Rainbow Tours. Ale trzeba jednocześnie pamiętać, iż innym osobom praca w tej firmie może okazać się satysfakcjonująca. Chciałam Cię jednak - przy okazji - zapytać o nieco inną rzecz. Chodzi mi mianowicie o staże i praktyki. Wiesz może, czy Rainbow Tours organizuje takowe?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
Nazwa działu: Handlowy
@Szymon

Szymon oczywiście dostałem podwyżkę czyli wyrównanie do najniżej krajowej pensji. Prosiłem o to dwa miesiące. Później oczywiście nasze Państwo podniosło najniższa krajowa ale wynagrodzenia w R nie wzrosły. Dlatego prosiłem po raz drugi ale odpuściłem, ponieważ nie zasługuje na mnie Dyrektor, który tylko wymaga, a jak pracownik prosi o podwyżkę to brak odpowiedzi. Nawet jeżeli miała by być odmowa ale liczy się odpowiedz. Szymon konkursy wewnętrzne to chyba dodatkowe profity dla firmy i pracownika a nie wyrównywanie strat niska podstawa. Przynajmniej ja to w ten sposób rozumiem. Pan Dyrektor nie ma zielonego pojęcia w pracownikach w biurze. Życzę mu takiej samej odpowiedzi na podwyżkę od Prezesa.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Maja
@Były pracownik

Kwestia wynagrodzenia za wykonywaną pracę jest bardzo ważna. Nie dziwi mnie więc Twoje zażenowanie zaistniałą sytuacją. Zaangażowanie pracownika dobrze świadczy o jego osobowości. Czy atmosfera w pracy była odpowiednia?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Voyage

Przestrzegam przed rekrutacja f o Rainbow (usunięte przez administratora)Jeśli centrala obiecuję super prowizję i liczne Study Tour wyjazdy na szkolenia zagraniczne nawet egzotyke. To Kierownik salonu szybko zburzy to wyobrażenie o podróżowaniu po świecie. (usunięte przez administratora) Mam 43 lata i dgowiedzialam się czego mi nie wolno. Po pierwsze pytała się czy mam dzieci. - Takie pytania na rekrutacji są niedozwolone! Powiedziała mi że nie mogę brać urlopu nigdy w pierwszej połowie września to jest termin tylko dla niej zarezerwowany ???? Następnie nie wolno się Pani zapusac samej na Study tour - Ja kierownik o tym decyduję. Praca w galerii handlowej. W Centrali poinformował mnie rekruter że sysytem pracy równoważny 6,8,12 godzin i dni wolne do odbioru. Pani kierownik stwierdziła że i niej pracuje się we wszystkie soboty na zmiany i nie nikt wolnej soboty. Zapytam a może lepiej żeby 1 osoba pracowała cała sobotę a potem następny weekend wolny i kolejny pracownik w następnym tygodniu będzie pracował 12 w sobotę. W ten sposób każdy będzie mnia 2 lu3 weekend wolne. Odpowiedź kierownik Js tego nie praktykuje u mnie każdy w każdą sobotę na zmiany pracuje. Jak sądzę maja prtuoblem że znalezieniem pracowników, ponieważ Nikt nie wytrzyma pracy z takim kierownikiem na dłużej. Rekruter w desperacji w rozmowie powiedzial Mi że szukają stałego pracownika a nie na chwilę. Może lepiej i taniej dla Rainbow będzie wymienić kierownika. O(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś1
BiuRowo

Od czasu zmiany dyrektora sieci sprzedaży jest coraz gorzej. Wieczny nacisk na wyniki , ciągle pretensje ze mało i mało, nierealne plany do wykonania. Bardzo się popsuła atmosfera , nigdy nie wiadomo kiedy i gdzie kogo zwolnią. Doświadczeni pracownicy odchodzą lub są zwalniani. W mniejszym mieście żeby zarobić choc 2 tys trzeba robić duże obroty bo inaczej najniższa krajowa. Jest tylko gorzej, nie szanuje się pracownika wogole

Pomocna?
Tak22Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary pracownik
@BiuRowo

Potwierdzam w 100%

Pomocna?
Tak11Nie1
Zgłoś
Antoni
@Stary pracownik

Wiecie może, czy w dalszym ciągu są tak wysokie wymagania pracodawcy względem zatrudnionego pracownika? Chciałbym dowiedzieć się, jak obecnie wyglądają wynagrodzenia początkowe oferowane przez firmę Rainbow Tours. Mam nadzieję, że ktoś ma aktualne informacje na ten temat.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Asdfghjkl
@Antoni

Obowiązków co raz więcej, a płaca cały czas tak samo marna. Najniższa krajowa (której nie zmieniają co rok) + prowizja.

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Antoni
@Asdfghjkl

Prowizja udzielana jest od każdej zrealizowanej przez nas sprzedaży, czy może należy osiągnąć wyznaczony próg sprzedażowy, aby otrzymać stały dodatek do wynagrodzenia? Przepraszam, że tak dopytuję, ale są to ważne aspekty dla potencjalnych pracowników. Twoje odpowiedzi są pomocne dla każdego z nas.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ahahsjdidkdn
@Antoni

Od każdej, żeby dostać w miarę godziwą wypłatę trzeba zrobić koło 400 tysięcy obrotu

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Izabela
@Ahahsjdidkdn

A wiec jeśli chce się godnie zarobić w Rainbow Tours, to należy bardzo mocno się zmobilizować. Na pewno taki system wynagrodzenia podpasuje niektórym osobom - szczególnie tym, które lubią wyzwania. A czy pracodawca ten zapewnia jakieś dodatki pozapłacowe? Mam tu na myśli chociażby pakiety medyczne i ubezpieczeniowe czy też paczki na święta. Można na coś takiego liczyć?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agshshs
@Izabela

Ktoś już wcześniej o tym pisał. Można sobie wykupić kartę Multisport, ubezpieczenie PZU Zdrowie, jest grupowe ubezpieczenie z Warty. Nie ma żadnych paczek na święta.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Michał
@Agshshs

Rozumiem, że zakres benefitów nie jest zbyt rozbudowany. A kursy lub szkolenia branżowe są mocną stroną firmy i pracodawca je oferuje. Mam na myśli także szkolenia językowe lub pilotów wycieczek? Na stronie https://pracodawcy.pracuj.pl/rainbow-tours-s-a,22006 jest trochę aktualnych ofert rekrutacyjnych. Przyszli pracownicy otrzymają także zniżki na wyjazdy zagraniczne dla siebie i swojej rodziny. Czy często można z nich korzystać?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Asdhgkgjj
@Michał

Szkoleń językowych nie ma. Ze zniżek na wyjazd można korzystać raz na rok.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Szymon
@Asdhgkgjj

Fajnie, że są zniżki na wyjazdy. Jak to wygląda procentowo i czy obejmuje całą rodzinę bez względu ile liczy osób? Umowa o pracę jest stabilna i długoterminowa, czy na początek raczej zlecenie. Chętnie się tego dowiem.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzysztof

Miałem okazję aplikować na rezydenta i oczywiście dzwonią do mnie i proszą na rozmowę kwalifikacyjną przychodzę i rozczarowanie albo asystent albo jak już zauważono mój grymas na buzi z możliwością przejścia na rezydenta słucham dalej. -asystent 2100zl brutto czyli 1600zl netto plus Kordynator Grecji dodaje że będzie 2100 bo doda tzw czarne 500 gdzie nie ujęte to oczywiście w żaden sposób na umowie. Jeżeli sprawdzisz się i przejdziesz to będzie 2400. -asystent niema prowizji tylko sprzedaje na poczet koleżanki jakieś 2 do 4tygodni. Jeśli jesteś rezydentem to już sprzedajesz na swoje konto i to jest 5.00% 5.5% zależy od kontrahenta na miejscu. Podsumowując asystent 2100 bez prowizji jeśli chodzi o rezydenta 2400 plus tzw %. Jedyny plus to umowa na czas określony nie zlecenie! Na miejscu na danej destynacji są oczywiście inne cuda może ktoś podbije temat???

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Urszula
@Krzysztof

Super, że postanowiłeś podzielić się tu swoimi pierwszymi wrażeniami z rekrutacji w Rainbow Tours. Nie ulega wątpliwości, iż tego typu informacje na pewno przydadzą się tym, którzy także zamierzają aplikować do tego biura podróży. Dobrze, że z ich strony można liczyć od razu na stabilny rodzaj zatrudnienia - to bardzo ważne. A co z świadczeniami socjalnymi? Był poruszany ich temat na rozmowie?

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Krzysztof
@Urszula

Pani Urszuli to że reprezentuje Pani firmę i jest Pani z nią związana oczywiście jest to logiczne że zabiera Pani głos:)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ania
@Urszula

Przyglądałam się tej konwersacji z zaciekawieniem. Po pierwsze to na miejscu okazuje się że auto jest przydzielane jako wspólne np. Rezydent i asystent bądź na 2 lub 3 asystentów to już mówi samo za siebie! Po drugie zakwaterowanie też nie są to imponujące warunki! I ostatnia rzecz wy ciągle kogoś szukacie do pracy a dzisiaj jest 18 lipca 2019 czyli tzw full sezon! To już mówi samo za siebie!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Poirytowany

Jeśli chodzi o oddział główny w Łodzi, nie polecam jako biura podróży czy też jako pracodawcy, ta firma to jakaś kpina.. pani kierownik nie zdaję sobie chyba sprawy, że na zachownanie jakie stosuję wobec pracowników są paragrafy. Nie rozumiem też zachowania pracowników, którzy są zastraszeni i nie potrafią nic z tym zrobić.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Piotr
 Rekomendacja

Polecialem z tym biurem na objazd po Cyprze. Nie moge tylko krytykowac bo bym sklamal a nie o to w tych opiniach chodzi .Objazd dobrze zorganizowany , Obsluga pilota wymaga dodatkowych pochwal. Pana Macieja trzeba szczegolnie docenic za wiedze i osobiste zaangazowanie w zalatwianiu nawet drobnych spraw . Niestety , calosc tych pozytywow przeslania sposob w jaki Rainbow uprawia polityke cenowa. Rabat na poczatek w wysokosci 31% wedlug mnie jest ucieczka przed korzystaniem z karty lojalnosciowej (posiadacze karty maja prawo do 30% rabatu) . Nie kupujcie wycieczki na 4 czy 5 miesiecy przed jej terminem bo ceny na miesiac przed wyjazdem potrfia byc nawet objete 60% rabatem. Dlatego wczesna rezerwacja jest dla osob ktore lubia sponsorowac wyjazdy pozostalym uczestnikom wycieczki ( Czuje sie od tej strony potraktowany nie fair a to wlasnie na takich klientach powinno Rainbow zalezec najbardziej . A ja sie czuje troche jak (usunięte przez administratora) ) wiec nigdy wiecej Rainbow tak dla zasady , chociaz wycieczka naprawde godna ale nie polecam

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Xyz

Kiedy zarząd sie obudzi i zwolni tego Buraka KK? Wtedy ludzie chętniej będą pracować, a nie sie zwalniać.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Jacek
Nazwa działu: Handlowy

Potwierdzam opinie klientów biura. Panie na infolinii robią wszystko aby nie połączyć z sekretariatem, boją się kontaktu z przełożonymi. Ustawę o turystyce którą można przeczytać na stronach sejmowych uznają że ich nie dotyczy, tylko ich wewnętrzne przepisy obowiązują. Proponuję obsłudze biura zapoznać się z przepisami na stronie sejmowej, a nie wypowiadać bajki o ich przepisach które są ważniejsze.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Obecny pracownik

Rok temu powiedziałbym, ze praca marzen. Niestety wymiana dyrektorów byla zlym pomysłem. Ludzie nie mający żadnego pojecia o turystyce.. Nie rozumiem zwalniania ludzi ktorzy siedza w firmie od lat. Aby sprzedaż wycieczke za kilkanascie kilkadziesiąt tys zl trzeba miec o niej pojecie! I to spore..nowi prscownicy ucza sie miesiącami, latami, potem obroty spadaja. Rainbow musi zrozumieć, ze wykwalifikowana stala kadra to sukces tylko oni trzepia obroty. Kazdy odchodzi albo chce odejsc.. Nowy dyrektor zamiast usiasc za biurkiem w punkcie na kilka dni aby zobaczyć jak to wygląda, wysyla swoje tabelki. Szkoda firmy duzo traci, nie kazda posadzona malpa sprzeda wycieczke na drugi koniec świata.. Czas to zrozumiec. Wzrosty tabelki.. A gdzie w tym ludzie? Przez ten rok niestety zmiana na gorsze.. Brakuje "ludzkich" pracowników na wyższych stanowiskach. Pracownik po kilku latach ma ta sama podstawę co swiezak.. Serio?! Taki pracownik robi wam miliony rocznie swoją wiedzą. Tutaj nauka trwa latami. Czas moze to docenić bo kto bedzie robil te wzrosty? Nowy? Ktory nie wie gdzie na mapie jest grecja a ma sprzedaż Brazylię? ☺️

Pomocna?
Tak54Nie
Zgłoś
Inwestor
@Obecny pracownik

A teraz prezes widzi spadki na giełdzie i szuka wytłumaczeń. Zarząd oderwał się od rzeczywistości. Uwierzyli we własną wielkość. Uważali, że klienci są idiotami i kupią wszystko po każdej cenie. Reklamacje zlewali. Pozwalniali doświadczonych A zatrudnili zielonych pracowników-byle było taniej. Bo przecież samo się będzie sprzedawało. No cóż, zderzenie z rzeczywistością. Chyba czas wymienić zatrudnić doświadczonych fachowców w miejsce "wizjonerów".

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Żenada
@Inwestor

Plany wzrosty... Dopóki nie zaczną doceniać pracowników nici ze wzrostów. Przecież zadowolony pracownik -wiecej rezerwacji -wzrosty. Ale kiedy na umowie najniższa krajowa czasami sprzed 6 czy 8 lat (!) to sie odechciewa. Masz 4 osoby na punkcie.. Zapieprz.. 2 robią masę kasy pzostale 2 dlubia w nosie rezerwacji polowa mniej kasa ta sama. Czas chyba roliczac indywidualnie bo czasami szlak trafiał.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary pracownik
@Obecny pracownik

To niestety prawda, dla Pana KK nie liczą się pracownicy tylko login, słupki sprzedażowe oraz Jego tabelki

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
I po Chorwacji

Jestem zdegustowany poziomem obsługi w tym biurze. Kogo oni tam zatrudniają ? Konsultanci robią wszytko aby zrazić do siebie klienta. No chyba, że przykład idzie z góry i tego się od nich oczekuje. W kazdym razie nigdy więcej Rainbow.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xxx
@I po Chorwacji

Jaka płaca tacy pracownicy ;) co chwile ktos nowy....

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna

Na forum widnieje wiele opinii klientów Rainbow Tours. A czy mogą się tu wypowiedzieć także pracownicy? Na stronie firmy można zapoznać się z propozycjami zatrudnienia w różnych miastach Polski. To daje wiele możliwości dla potencjalnych kandydatów z różnych miast. Aktualne oferty pracy to między innymi: doradca klienta w Radomiu, czy junior project manager w Warszawie. Jeśli nie zapoznaliście się jeszcze z pozostałymi ogłoszeniami, podaje link do strony Rainbow Tours: https://rainbowtours.dolaczdonas.pl/praca

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mm

Zweryfikowany użytkownik

Biuro Podróży nie liczy się w ogóle z Klientem. Poziom obsługi jest naganny! Nie kupujcie nic co jest w promocji, ponieważ później okazuje się, ze cena jest 10razy większa i mimo dokumentacji z mojej strony uważają, ze się nic nie stało i nie zwracają uwagi na to co piszemy! Chcą się tylko pozbyć problemu i nie poczuwają się nawet do przyznania do błędu i przeprosin! Moje sugestie dla Rainbow Tours S.A.: Biuro Podróży nie liczy się w ogóle z Klientem. Poziom obsługi jest naganny! Nie kupujcie nic co jest w promocji, ponieważ później okazuje się, ze cena jest 10razy większa i mimo dokumentacji z mojej strony uważają, ze się nic nie stało i nie zwracają uwagi na to co piszemy! Chcą się tylko pozbyć problemu i nie poczuwają się nawet do przyznania do błędu i przeprosin!

Pomocna?
Tak7Nie4
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stały klient

Nie wiem czy firma Rainbow zdaje sobie sprawę z tego ze klienci tez zaglądają na GoWork bo zauważają że źle się dzieje w biurach i z zatrudnionymi tam pracownikami. Ja miałem osobę która zawsze rzetelnie doradzała w wyjazdach. Była to osoba z kilkunastoletnim stażem w turystyce a teraz same nowe osoby, które nic nie wiedzą. Ostatecznie sam muszę wyszukiwać informacji o wycieczkach, regionach do ktorych mam zamiar się udać i przydatnych informacjach a w biurze co najwyżej podpisuje gotową umowę. Chyba nie na tym to polega. Co do osób zarządzających to tez mam wątpliwości bo zamiast się rozwijać i postawić więcej samolotów z Wrocławia gdzie mam najbliżej to nic dosłownie nie ma- same oklepane kierunki nawet Chorwacji nie ma a zimą zupełnie nic nie leci- tragedia. Zostaje póki ci przy biurze tylko ze względu na jakość wycieczek objazdowych. Innych plusów nie widzę.

Pomocna?
Tak23Nie
Zgłoś
były klient RT
@Stały klient

Mam podobne obserwacje. Coraz częściej spotykam się z niekompetencją wśród pracowników w punktach sprzedaży, jeden chłopaczek na warszawskiej Sadybie był wręcz agresywny, a przy tym nie miał zielonego pojęcia o geografii Europy. Taką pracę powinni wykonywać pasjonaci, a nie przypadkowi ludzie z łapanki, których główną zaletę stanowi to, że mają niskie oczekiwania finansowe. Owszem, można wszystko załatwić przez net, tylko po co w takim razie stacjonarne salony? Może ich likwidacja przyczyniłaby się do obniżenia cen imprez turystycznych?

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient
@były klient RT

Mam podobne spostrzeżenia. Pań, ktòry mnie obsługiwał nie ma. W kilku innych salonach też niedoświadczona młodzież. Widać, że firma zaczęła oszczędzać na pracownikach.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Madzia
@Klient

Firma płaci minimum jakie jest na rynku wiec nie ma się co dziwić ze dobrzy pracownicy odchodzą

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zarandok
@były klient RT

Może to właśnie jest konsekwencją warunków pracy. Jeśli zarobki i atmosfera idą w dół, to i jakoś pracy nie będzie szła w górę. Mam wrażenie, że podobnie jest we wszystkich biurach podróży: tnie się koszty na pracownikach, a oni muszą wyrobić swoje. A potem jest, że pani w biurze powiedziała, że transfer do hotelu trwa godzinę a trwa trzy, albo rezydent nieuprzejmy, a on po prostu jest zmęczony, bo pracuje któryś dzień z rzędu po 20 godzin... Tanie wakacje maja swoja cenę niestety.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krosso

Ile mniej więcej zarabia agent w placówce mieszczącej się centrum handlowym?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr
@Krosso

Ok 2000zł netto ...

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
@Krosso

Wszystko zależy od wysokości sprzedaży, miasta w jakim galeria się znajduje. Wynagrodzenie składa się z podstawy +prowizja od sprzedaży. Wisełki mogą być bardzo szerokie. 2000-4000 tyś. Netto.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Michał
@Karolina

Było tak może i 2 lata temu, od kiedy amator Krzysztof K. jest dyrektorem to dużo się pozmieniało na gorsze.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna
@Karolina

Widać więc, że sporo zależy od poziomu sprzedaży. Czy jeszcze obecnie pracujesz w Rainbow Tours? Pytam, bo użytkownik @Michał napisał, że dużo się pozmieniało w tej kwestii, więc ciekawa jestem, czy informacje, które podałaś są aktualne. A czy pracownicy Rainbow Tours mogą liczyć na jakieś dodatki socjalne?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zbyszek
@Michał

to przez ten czas podstawa nie uległa podwyższeniu? wciąż jest ok. 2k netto?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
@Hanna

Wszystko zależy od sprzedaży A uściślając-od jej wzrostu. To jest najważniejszy czynnik. Masz wzrosty- zarabiasz. Co do wysokości podstaw-są niskie. Prawdą jest, że pojawienie się Kazimierza K- o Krzysztofie mi nic nie wiadomo, wprowadziło zmiany.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Michał
@Zbyszek

Podstawa to minimalna krajowa. Naprawdę szkoda pracować tam, szczególnie pod rządami obecnego dyrektora.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna
@Michał

Dziękuję za wyjaśnienie tej kwestii. Rozumiem, że do podstawy dochodzą jeszcze premie za sprzedaż, a tego już się nie da dokładnie określić. Pewnie są okresy większego i mniejszego "urodzaju". Czy można jednak jakoś uśrednić poziom zarobków? Domyślam się też, że zależy to od lokalizacji danej placówki. A jak wygląda kwestia umowy w Rainbow Tours?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
papi

Stawka za pilotaż 100 zł jest po prostu śmieszna! Czy ktoś w ogóle za takie pieniądze jeździ?! Przecież normalna stawka za pilotaż to 200-250 zł netto (krajowe), zagranica od 300 zł netto wzwyż. Za swój pierwszy pilotaż dostałam 150 zł netto a było to 7 lat temu...

Pomocna?
Tak15Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pilot
@papi

300 netto wzwyź ? Wiele biur podróży na kierunki egzotyczne płaci max. 200 -280 netto.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
papi
@pilot

To chyba ze słabymi biurami wyjeżdżasz... wystarczy poczytać na różnych forach jakie są zarobki. Oczywiście wszystko zależy od twojego doświadczenia, znajomości języków oraz przede wszystkim od tego jak ty wyceniasz swoją pracę. Praca jest 24 h i bardzo odpowiedzialna więc warto cenić swoją pracę. I wierz mi, pracuję jako pilot od 7 lat i wiem co mówię.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
beti
@papi

Potwierdzam. Zaproponowane stawki poniżej granic rozsądku. Zaproponowana stawka ok 100 zł netto na dzień.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jacek
@beti

Mam pytanie , czyli dostajesz pensje jako pracownik biura np. 2200brutto, ale będąc pilotem masz jeszcze dodatkowo ( czy już nie ) 100zł za dzień pilotowania wycieczki ? Swoją drogą jak wiem jak odpowiedzialną raca jest pilot wycieczki i ilu jest oszołomów w autokarach to współczuje bo taki pilotaż wycieczki to praca 24 na 24 h, a nie 8 na 24h.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pilotka
@beti

Zależy jak liczona stawka. Czy masz działalność to netto jest stawką bez Vatu, ale przed odjęciem podatku i ZUS. Przy zleceniu netto to na rękę. Przy umowie zleceniu 280 netto na rękę, to jakieś 350 netto (bez vat) za dzień przy działalności i umowie z fakturą.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
clau

a czy ma ktoś doświadczenie w pracy pilota w Rainbow? :)

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Garfieldowa
@clau

Ja mam. Polecam na antenki, żeby sobie dorobić albo się czegoś nauczyć. Wypłata i zwroty kosztów zawsze na czas, ubezpieczenie, ok. z PITami problemów nie ma. I nic więcej. Poza tym - odradzam. Ja miałam nieprzyjemny incydent związany z piciem alkoholu w czasie pracy (jestem abstynentką i DDA, więc może jestem przewrażliwiona - może to norma wśród pilotów). Piloci niby sprawdzają kierowców, ale sami... No cóż... Nie chcę obrażać tych pilotów R, którzy są uczciwi, świetnie pracują i w pracy zachowują trzeźwość, ale... są wyjątki :-( Poza tym na niektórych kierunkach atmosfera jest kijowa - "starzy" wrzeszczą na "młodych" i jeden donosi na drugiego.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna

Bardzo proszę wszystkie osoby, które wypowiadają się na forum, aby - po pierwsze, pisały w kulturalnym i rzeczowym tonie; a po drugie - wypowiadały się tutaj na temat pracodawców ogólnie, a nie na temat konkretnych osób z nimi związanych. Osoby zainteresowane pracą w Rainbow Tours mogą przejrzeć najnowsze oferty pod tym linkiem: https://r.pl/praca . Czy ktoś z Was zdecyduje się aplikować?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klient

Nie wiem, kto zarządza tą firmą, ale zauważam poważne błędy w marketingu. Wezmę za przykład objazdówkę po USA "oto Ameryka". Wyjazd we dwie osoby 9 tys z kawałkiem, wyjazd dla singla ponad 12 tys. Ta różnica powoduje to, że większość samotnych osób bardzo szybko się zraża. Wystarczyło by wstawić na stronie rainbow rubrykę kojarzącą singli na dokwaterowanie w jednym pokoju lub jako biuro samo pośredniczyć w takich zabiegach. Wynik prosty do przewidzenia. Ilość chętnych na takie wycieczki na pewno wzrośnie, a ludzie z pewnością będą zadowoleni oszczędzając 3 tys zł. Sam jestem chętny na taki wypad po stanach w 2019, ale nie zamierzam przepłacać by siedzieć sam w pokoju. Jeżeli ktoś ma podobny problem i jest chętny na dokwaterowanie proszę pisać na ghost66@interia.pl

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ee
@klient

Istnieje taka możliwość. Wystarczy iść do pierwszego lepszego biura, zadzwonić do Call Center, powiedzieć czym jesteśmy zainteresowani, w jakim terminie i poprosić o pomoc w zorganizowaniu wyjazdu.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klient
@ee

Przykro mi, ale musiał byś chodzić po wszystkich biurach, bo ja zostawiłem swoje namiary w jednym i kobieta z obsługi powiedziała mi, że jak ktoś się podobny do nich zgłosi to ona nas skojarzy (zostawilem nr tel.) ale nie odpowiada za inne biura. Tak więc nic to nie zmienia.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grecja

Mam pytanie do wszystkich, czy należy mi się jakieś odszkodowanie z powodu tego że miał opóźniony lot powrotny o prawie 5 godzin?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ann

Kupiłam w Rainbow wczasy w Egipcie w hotelu Aurora. Hotel teoretycznie ma 4, 5 gwiazdki, miał być czysty, schludny, położony blisko plaży. Z tego zgadza się tylko to przecie tzn. plaża. Bo hotel to jeden wielki brud i (usunięte przez administratora) Hotel posiada 4,5 gwiazdki, chociaż w praktyce nie powinien mieć nawet jednej. Pokoje są tak brudne i zaniedbane, że aż trudno uwierzyć że to 4,5 gwiazdki. Brudna podłoga, podrapane meble, odpadająca fuga w łazience, grzyb i popsuta toaleta jak na 4,5 gwiazdki to dramat. Telewizor, chociaż w wakacje mało potrzebny to stare pudło sprzed 15 lat z programami głównie po rosyjsku.Reinbow powinno się wstydzić, że sprzedaje taki (usunięte przez administratora) ale przecierz chodzi o to aby sprzedać a później można powiedzieć było, minęło. Zapłaciłam za w miarę przyzwoity hotel a tydzień mieszkałam w budzie i (usunięte przez administratora) Prysznic bez klapek był nie do pomyślenia. Kanapa (tzw. dostawka) była tak brudna i poplamiona wszystkim czym tylko się da, że od samego patrzenia robiło się niedobrze. Jeśli ktoś jedzie z dzieckiem to zdecydowanie nie jest to miejsce do spania. Jedyne co można z nią zrobić to polać benzyną i spalić. Pokoje i korytarz to brud niesamowity, wszystko jest stare, zniszczone, podrapane i brudne. Pojechałam na tydzień z narzeczonym aby odpocząć a dzięki Państwu nasze wakacje zamieniły się w koszmar. Pierwszy pokój jaki dostaliśmy nie nadawał się w ogóle do mieszkania, drugi był taki sam ale Panowie w recepcji twierdzili, że u nich jest taki standard i mają tylko takie pokoje. Dołączam Państwu zdjęcia. Jedzenie monotonne ale zawsze można coś znaleźć, tego krytykować nie będę bo na upartego da się przeżyć. Pomijając fakt, że talerze były mokre, brudne i lepkie. Drinki i opcja all inclusive to porażka. Drinki zwłaszcza na plaży są podawane w plastikowych kubkach, które wyglądały jakby nigdy nie były nawet płukanie nie mówiąc już o myciu. Tak samo obrzydliwe ale już szklane kubki były w hotelu. W przypadku tego hotelu drinki to dużo powiedziane bo do wyboru byly: wisky, wódka i dżin, wszystkie serwowane z plastikowych butelek. Najtańsze i najniższej jakości. Dla odmiany wino było serwowane z plastikowych worków, nie do picia, nawet Panowie, którzy nie pogardza żadnym alkoholem tego nie tkną. Wyjątkowa obrzydliwosc. Do tego są jeszcze cola, sprie oraz mirinda, szkoda, że wszystko w brudnych, odrapanych i lepkich szklankach. Warto wspomnieć o ręcznikach na plaży brudnych i poplamionych, oczywiście nie pranych. Może raz na jakiś czas ale na pewno nie codziennie. Okropność, pod żadnym pozorem nie należy się nimi wycierac. Siedzenie na nich to też duże ryzyko. Animacje na plaży były prowadzone przez Rosjan (bo goście w tym hotelu to głównie Rosjanie i kilku Włochów ) w sumie animacje to dużo powiedziane bo to kilka dziewczyn tańczących jakby je prąd pokonał i praktycznie zeto zainteresowanych turystów. Były tak słabe, że nawet sami Rosjanie je ignorowali. Jedynymi plusem była obsługa hotelu, miła i przyjaźnie nastawiona do gości, szczególnie za $ ale niwele zarabiają, więc to nie dziwi. Nie oczekiwałem luksusow ale to co otrzymałam było poniżej minimum. Czuję się rozczarowana, zawiedziona i oszukana

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia

Nigdy więcej nie kupie u nich wycieczki w przedsprzedaży gdzie gwarantują 'Najtaniej pod słońcem', czyli jak znajdziesz niższą cena to zwrócimy Ci różnicę. Aha, pod warunkiem, że hotel jest dostępny. W moim przypadku jest to objazdówka+3 dni. Hotelu na 3 dniowy pobyt jest aktualnie niedostępny. Ogólnie na dwie osoby jesteśmy w plecy ponad 1200 zl. Poza tym ich objazdówki są świetne, maja profesjonalnych pilotów.

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jola
@Kasia

To nie jest forum turystyczne. Tego typu opinie niezadowolonych klientów powinny być stąd usuwane wg mnie.

Pomocna?
Tak8Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aśka
@Kasia

Masz rację ja też jestem w plecy 680 zł. Tylko u mnie wszystko się zgadzało z umową.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jola

A jak jest z przewodnikiem? Jakie stawki i system pracy? Proszę o pomoc

Pomocna?
Tak46Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jacek

Ok, podsumuje może ktoś? 1) ile jest w miesiącu godzin do przepracowania. 2) Ile wolnych weekendów ? 3) Jaka podstawa ? 4) ile za nadgodziny ? 5) jakiś dodatki, zniżki itd?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
.
@Jacek

1) Tyle, ile wychodzi jak sobie pomnożysz liczbę dni pon-pt w miesiącu x 8. 2) Kwestia ustalenia z kierownikiem, natomiast my zawsze co najmniej jeden cały mamy wolny. 3) Najniższa krajowa. 4) Nadgodziny wybierasz, nie ma płatnych. 5) Możesz mieć 60% zniżki od ceny katalogowej na wyjazdy w obrębie Europy i Basenu Morza Śródziemnego, na egzotykę wyliczają indywidualnie. Oprócz tego można mieć kartę Multisport, przystąpić do ubezpieczenia grupowego Warta lub do PZU Zdrowie. Chyba o niczym nie zapomniałam.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jacek
@.

Dziękuję Ad4) Nadgodziny wybierasz, czyli masz na myśli odbierasz ? Zdaje sobie sprawę, że jak punkt jest w jakiejś Galerii;) to są dyżury w weekend, ale jeden weekend wolny to trochę przegięcie( teraz galerie zamknięte są na 2 weekendy w mscu). Hmm, czyli praca w weekend nie jest dodatkowo płatna, tak jak fakt że przepracuje się np 200h( a nie standardowo czyli koło 176h? Czyli podstawa 2100zł brutto plus premia od sprzedaży , a ile 100-300zł brutto czy bardziej 500-1000brutto ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
.
@Jacek

Tak, odbiera się nadgodziny. Nie 2 weekendy, tylko 2 niedziele. Praca w weekend nie jest dodatkowo płatna. A premia jest zależna od obrotu, jak jest gorszy miesiąc to trzeba się liczyć z tym, że dostaniesz ze 200 zł premii na rękę.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Genia
@.

Jeszcze są Travellki, czyli punkty za każda rezerwacje i możesz odbrac bon sodexo albo nagrodę, ale spokojnie, podatek jest po stronie pracownika :)

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ochotnik

Więcej skromności, do oceny dyrektora nie musicie się angażować!!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość
@Ochotnik

Praca dyrektora podlega ocenie tak samo jak pracownika.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Genia
@Ochotnik

Ocena przełożonego jak najbardziej jest wskazana :) a tym bardziej dyrektora sieci sprzedaży Rainbow

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Robert

Dobra firma potrzebuje dobrych pracowników a wiecznie niezadowolonych.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Genia
@Robert

Robert! Dobra firma daje podwyżki, a nie zatrudnia z podstawa poniżej najniższej krajowej pracowników z kilkuletnim stażem pracy.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Genia

Praca w dobra jest na star, na chwile. Ja trafiłem ponieważ zawsze chciałem pracować w biurze podróży. Dużo jeździłem wiec wiedza na temat geografii i podróżowania była. Dostałem te prace i bardzo się cieszyłem. Dobre prowizje są dosłownie w kilku biurach w całej Polsce a wszystkich jest ponad 100. Chcesz w mire dobrze zarobić to musisz robić wzrosty ponad 50% !!!! I to rok w rok. A jak zrobisz mniej to lepiej nie zaglądaj na konto 10 każdego miesiąca. Są wyjazdy zagraniczne ale musisz brać urlop wypoczynkowy i do tego podpisać lojalkę na 6 miesięcy. Wyjazdy po Europie za darmo a egzotyka płatna i to co roku coraz droższa, jak dobrze przypilnujesz to taniej kupisz w last minute. Całkowita wymiana dyrektorów nie poprawia sytuacji w dziale sprzedaży. O podwyżkę 200 zł brutto piszesz 5 razy. Po czym dzwonisz do Pana K, który mówi Ci ze nie ma teraz czasu na rozmowę z Tobą , a później zna Twój numer telefonu i w ogóle nie odbiera. Bardzo słabe menażerskie zachowanie. Dla mnie upokarzanie się o 200 pln brutto podwyżki nie miało sensu. Dyrektor potrafi zrobic z Cb gwiazdę wysyłając Twoje foto z kamery z biura na maile służbowe wszystkich biur, twierdząc ze masz sweterek w ciapki. Jedyne ubranie służbowe do koszulka polo i koszula zwykła, marynarek nie ma bo firma by za dużo wydała. A w niektórych biurach, szczegolnie w centrach handlowych jest zimno. Nikt z „góry” nie rozumie, że większość klientów przychodzi wlasnie do ludzi kupować produkt, a nie do firmy. Pozwalają odejść doświadczonym pracownikom. Kiedyś to się odbije na firmie. Praca dobra dla młodych bez zobowiązań, bez kredytów. Dla mnie była to fajna przygoda, ponieważ podróże to moja pasja, sprzedaż z reszta tez. Życzę wszystkim powodzenia w pracy w Rainbow. Pamiętajcie żeby długo tam nie zostać :)

Pomocna?
Tak16Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były Pracownik

Otóż ja odradzam pracę w Rainbow,pracowałem tam krótko jednak wydaję mi się,że mogę co nieco powiedzieć na temat tej pracy. System pracy jest różny jednak bez dwunastek się nie obędzie,ja rozumiem,że w wielu miejscach tak jest ale uważam to za ogromny błąd,ponieważ jako pracownik masz zmarnowany cały dzień,przed pracą i po pracy na nic nie masz czasu ani dla rodziny ani dla znajomych ani na własne pasje i hobby do tego siedząc w biurze dziewiątą czy dziesiątą godzinę już się po prostu odechciewa i spada efektywność pracownika co jest poparte badaniami ale wydaję mi się,że jest to logiczne. W biurze w którym pracowałem były 2 osoby+ja, z powodów oszczędności czwartej osoby nie rekrutowali więc zawsze ktoś był na 12 godzin. Często jest się w biurze samemu więc trzeba ogarniać dosłownie wszystko i rezerwację i odbierać telefony i pracować na call center,ponieważ moje biuro miało tą niemiłą przyjemność posiadania słuchawki i oczywiście na bieżąco obsługiwać klientów,w takich warunkach ciężko jest mieć NORMALNĄ przerwę podczas której można w spokoju zjeść i odpocząć myślami tylko trzeba na stać na paluszkach,jeść jak najszybciej no i oczywiście od razu kończyć jedzenie jak klient przychodzi do tego dochodzi wchodzenie w tyłek klientom przez moją kierowniczkę,która chciała chyba we mnie zaszczepić to samo oraz obgadywanie klientów po ich wyjściu,śmianie się z wyglądu czy oferty,którą wybrali także dwulicowość i sztuczność uśmiechów na porządku dziennym naprawdę odebrała mi ochotę dłuższej współpracy w tej firmie. Co do study tour to z tego co się dowiedziałem po zapisaniu się na study tour trzeba przez minimum pół roku nie odchodzić z pracy żeby nie musieć płacić za wycieczkę,czy to minus czy plus to oceńcie sami a na okresie próbnym nie ma premii od sprzedaży a sama sprzedaż wycieczek (przynajmniej u mnie) się odbywała więc nie mógłbym liczyć na premię za sprzedaż ale na ewentualną odpowiedzialność finansową już tak :) a parcie na wyniki wiadomo,że jest ale no taka to już sprzedaż,wszędzie będzie. Także osobiście odradzam pracę w Rainbow Tours ale dla kogoś innego może być w porządku.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasiaa

Pracowałam już w kilku różnych biurach więc mogę się wypowiedzieć na parę tematów… Rainbow to fajna firma, w której w odróżnieniu od innych „korpo” panuje koleżeńska atmosfera i zawsze idzie się dogadać. Owszem, pracując w biurze w galerii handlowej, czasem bywa ciężko z zarobkami (szczególnie gdy nie ma Klientów to fakt jest taki, że kokosów nie ma) ale pamiętajcie, że to jest sprzedaż! Jeśli ktoś ma zamiar przyjść do biura i przesiedzieć 8 godzin gapiąc się w monitor to niech potem nie narzeka na małe zarobki. Zarabia się podstawę + prowizję od sprzedaży i co ważne jest to prowizja wypracowana przez całe biuro a nie każdego pracownika z osobna (moim zdaniem najbardziej sprawiedliwy system). Do tego dochodzą konkursy sprzedażowe w których można sobie „dorobić” coś ekstra. Są też study tury. Jak ktoś lubi turystykę to moim zdaniem jest to dobre miejsce do pracy – chyba najlepsze ze wszystkich znanych mi biur podróży na rynku. Da się też awansować no ale trzeba mieć świadomość tego, że wiąże się to często z przenosinami do Łodzi. Pracuje tam sporo osób, które kiedyś pracowały w oddziałach. Każda rekrutacja właśnie tam, najpierw wysyłana jest na oddziały sprzedaży a dopiero później na całą Polskę - także nie narzekajcie, że nie da się awansować. Moim zdanie praca w Rainbow nie jest jakąś idealną ale też nie jest najgorsza. Jeśli ktoś chce to może tutaj zarobić i awansować. Jak ktoś chce się poobijać to później narzeka na pracę właśnie na takich portalach. Praca dobra np. dla absolwentów turystyki lub geografii. Ambitnych i chcących się czegoś nauczyć. Tyle w temacie…

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość
@Kasiaa

Znam dwa przypadki awansu z oddziału do centrali z czego jeden już nie pracuje. Wewnętrzna rekrutacja to fikcja!!!! Stworzono sztuczną ścieżkę awansu, poprzez różne nazwy tego samego stanowiska. Od doradcy przez specjalistę po eksperta. Jedyny awans o jakim można pomyśleć to kierownik biura!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Pracowałam w Rainbow wiele lat. Nie było idealnie ale zgrana ekipa, niezłe zarobki, bonusy w postaci rabatów na wyjazdy. Kompetentni ludzie. Od jakiegoś czasu dokonuje się rewolucja. Począwszy od zmiany strony na R.pl po wymianę profesjonalnej, doświadczonej kadry na osoby godząc się pracować za najniższą krajową. Stali klienci odchodzą, doświadczeni piloci odchodzą, doświadczeni pracownicy są zwalniani lub sami odchodzą. A to wszystko za sprawą nowego szefa sprzedaży rodem z odzieżówki, który nie ma pojęcia o turystyce. Nie ma nawet pojęcia o cenach bo sam się dziwi, że drogo... Pan K. Sądzi, że egzotyczne wyjazdy sprzedaje się tymi samymi metodami co kiepskiej jakości kieckę. Jest przy tym na tyle zaufany w sobie, że pozbywa się wykfalifikowanej kadry. Przyszłość Rainbow nie maluje się ròżowo...

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lila

Niestety źle wspominam ta firmę,obiecuja kokosy,a dostajesz 2100 zł netto.mozesz sobie zarobić na prowizje,pewnie,ale jak Ci się nie uda,to zostajesz z marna kasa...umowa na stale,absolutnie nie,wiec albo przedłuża,jak będziesz sprzedawać masę wycieczek,a jak nie,to siedź w domu,z tego,co się odłoży z 2000 tys miesięcznie...porazka.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o Rainbow Tours S.A. - Łódź

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Rainbow Tours S.A.