Opinie o Rainbow Tours S.A. w Łódź

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Rainbow Tours S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Rainbow Tours S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Organizacja podróży służbowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Rainbow Tours S.A. w Łódź

Anonimowa
Były pracownik

Pracowałam tam dłuższa chwile ale to co się tam dzieje podchodzi albo w sumie jest mobbingiem same krzyki pretensje zastraszanie. Odradzam. Sama się zwolniłam bo po zmniejszeniu pensji jak żyć. Człowiek wypruwa sobie żyły dla firmy i nic z tego nie ma szkoda. Teraz z nowa firma mam porównanie jak powinien być traktowany pracownik.

Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Rainbow Tours S.A.?

Ona
Były pracownik
@Pytanie

Oni zwalniają nie zatrudniają obecnie

Stokrotka
Pracownik
@Ona

Jednych zwalniają, innych zatrudniają. :)

Akan
Kandydat
 Pytanie
@Pytanie

Do pracy w centrali czy w oddziale sprzedaży?

Ciekawska
Były pracownik
@Stokrotka

No zatrudniają nowych na pełen etat,starych trzymają na jakiś ułamkowych częściach etatu, dobre :D

Ona
Były pracownik
 Pytanie
@Ciekawska

W oddziałach takie hity się dzieją?

Ciekawska
Były pracownik
@Ona

Szukają obecnie tylko do centrali, do CC

DM
Były pracownik
 Pytanie
@Ciekawska

To chyba dziwna polityka. Zwalniać ludzi i nie przedłużać umow a za chwilę szukać nowych pracowników. Gdzie logika?

1234
Były pracownik
@DM

U nich nie ma logiki,tylko haos ;)

3333
Pracownik
@1234

To nie chaos tylko strategia. Zatrudniają tanich pracowników. Wycisną co się da z rządowych pomocy i zamkną kram.

4321
Pracownik
@Ciekawska

Robią porządki po niedawno zwolnionej kierowniczce cc.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Pytanie

-Pytania dotyczą odbytych podróży, marzeń podróżniczych,. dotychczasowych doświadczeń zawodowych (study tour'y itp.) -jakie trudne sytuacje z klientami Cię spotkały i jak sobie z nimi poradziłeś? -zadania sytuacyjne (przedstawienie dowolnej oferty i opowiedzenie o niej, stworzenie odpowiedzi na przykładowego maila, pokazanie na nieopisanej mapie świata określonych miejsc) W moim przypadku była to rozmowa w bardzo miłej atmosferze:)

Literatka
Pracownik
@Kandydat

Pytanie kluczowe - jak bardzo możesz komuś wejść w d I nie zginiesz ????

Iks
Kandydat
 Pytanie
@Kandydat

Jaką dostałeś propozycję umowy i pensji? W jakim mieście?

pracownik
Pracownik

W Rainbow liczy się tylko tabelka excela. Zysk zysk i zysk. Pracownicy mają być tani i się nie odzywać, nie ważne że bez kompetencji, a klienci kupować i nie wymagać. A to co się obecnie dzieje i jak są klienci traktowani- oby zapłacili jak najwięcej a dostaną to co R się najbardziej opłaca.

Bjbjbj
Pracownik
@pracownik

Dokładnie . liczy się tylko sprzedaż za wszelką cenę. Wieczne pretensje że mało i mało. Ciągłe zmiany i anulacje na kilka dni przed wyjazdem. Wkurzeni klienci a nas wieczny opierdziel że mało. Brak szacunku kompletnie. Coraz więcej osób odchodzi z firmy to zrobiło się niezle (usunięte przez administratora)

Barbara
Inne
@Bjbjbj

W tego typu firmach oczywistym jest, że stawia się na zysk - trzeba niestety mieć to na uwadze. Korzystając jeszcze z okazji - chcę Cię o coś zapytać. Interesują mnie staże bądź praktyki w firmie Rainbow Tours. Możesz mi powiedzieć coś więcej na ten temat?

1
anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

adi92
Pracownik
 Problem

Oprócz niekompetentnych dyrektorów w centrali jest jeszcze duża ilość kierowników z przypadku. Zwalniani są pracownicy którzy ciężko pracowali na wizerunek firmy a osoby nierobiące zupełnie nic nadal pobierają wynagrodzenia, dobrymi przykładami są działy cc i hd.

Byly pracownik
Były pracownik
 Problem
@adi92

O tak. Te działy to zlepek ludzi niekompetentnych i leniwych. A tym którym chce się pracować rzucali kłody pod nogi i utrudniali jak tylko mogli.

adi92
Pracownik
 Rekomendacja
@Byly pracownik

Miałem na myśli kierowniczki tych działów. Jedna cały czas tylko je, druga zaś potrafi przez cały dzień pracy zajmować się życiem prywatnym ludzi ze swojego działu oraz spotkaniami z partnerami.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@adi92

co do Dyrektorów to KK jeszcze pracuje???? bo takiego D. widmo to dawno nie widziałam...

1
Pracownik
Pracownik
 Rekomendacja
@Pracownik

Pracuje.

Ona
Były pracownik
 Pytanie
@adi92

Czyżby chodziło o wybitną specjalistkę AM?

Pracownik
Pracownik
@Ona

taaaa i wybitnie pomocną Kiero wszystkich Kier TP....

Anonim
Były pracownik
@Pracownik

Cud!!!!! Pani Kier T. Cesarzowa CC została zwolniona.... Jednak ktoś myśli.

Mena
Były pracownik

(usunięte przez administratora)już dawno odleciał. Szczyci się stworzeniem działu szkoleń a w praktyce przyszedł na gotowe. Dział szkoleń stworzyły świetne dziewczyny, pracujące od lat w (usunięte przez administratora), z niebywałym doświadczeniem. Po czym przyszedł pan (usunięte przez administratora)roztoczył magię wielkiego trenera i został mianowany dyrektorem. On w parze z(usunięte przez administratora)to jedna wielka niekompetencja i kompromitacja. .

3
Mr.Green
Były pracownik
@Mena

TF przejął rozwinięty proces szkoleń i tylko zrekrutował sobie nowe osoby do pracy. A że odleciał, to widać gołym okiem. Cała firma się z niego śmieje. Z niego i z tych jego magicznych kart. Stał się obiektem drwin i niewybrednych komentarzy. A on sam buja w obłokach i nie widzi tego co ludzie naprawdę o nim myślą. Uważa się za półboga i najlepszego przyjaciela prezesa, a tak naprawdę jest mega nielubianym człowiekiem, któremu nikt nie ufa bo zdradził i pomógł zwolnić kilku wartościowych ludzi. Mam nadzieję, że prezes RT przejrzy na oczy i zobaczy jakim człowiekiem jest TF.

1
Mena
Pracownik
@Mr.Green

Obawiam się, że trzeźwość osądów już jakiś czas temu opuściła prezesów. Dowodem tego jest (usunięte przez administratora)i jeszcze parę innych osób na wydumanych stanowiskach.

Ak
Pracownik
@Mena

Pan K znowu pokazał na co go ,,stać,, :)

Bebe
Pracownik
@Ak

Przeszedł samego siebie . Nie ma to jak powiedzieć że nic nie potrafimy . Liczy się tylko sprzedaż nic więcej. Zero współczynnika ludzkiego. Ta firma już dawno zaliczyla (usunięte przez administratora) ale teraz to jest (usunięte przez administratora) dna

1234
Pracownik
@Bebe

O tak! Są już na dnie, ale co my się tam znamy. Przestańmy bredzić i weźmy sie ostro do pracy.. :)))))

arcoiris
Pracownik
 Pytanie
@Bebe

Szczerze powiedziawszy nie zaskoczył mnie ten mail, po wielu innych o podobnym wydźwięku. Poziom mojego rozczarowania już niżej spaść nie może. Ale z logicznego punktu widzenia, czego on oczekuje? Że pracownicy mają dzwonić do losowych osób i pytać, czy przypadkiem nie chcą gdzieś lecieć?

738383
Pracownik
@arcoiris

Z takim podejściem Zaraz posypią się zwolnienia bo ileż można w takiej atmosferze pracować. Wieczny nacisk wiecznie źle i mało. Bardzo się ta firma zmieniła i teraz to jest typowo korpo szkoda tylko że zarobki marne

RR
Pracownik
@arcoiris

Chyba właśnie tego, albo może ludzi zaczepiać bo wszyscy chcą gdzieś lecieć. Dziwi mnie tylko to,że nikt z ,,prezesów'' nie zwróci mu uwagi na to jak sie zachowuję, bo według mnie można juz to podciągać pod (usunięte przez administratora) Mam nadzieję,że ktoś go wreszcie zwolni, bo to robi się coraz bardziej żałosne.

Ona
Pracownik
@Bebe

On się nie zna na niczym i tak też ocenia ludzi. Pytanie kiedy stanie przed sądem za (usunięte przez administratora)

Tajniak
Pracownik
@Mena

Może zwolnienie TP byłej kierownik CC wreszcie zapoczątkuje tę falę i KK oraz TF zostaną również wydaleni. Prezesie RT jeśli to czytasz pochyl się nad tym co tu się dzieje teraz w firmie a jeśli przymykasz na to oko to idź do diabła.. nękasz ludzi szanowny Panowie K. Każesz nam kłamać, być uległymi i kręcić się jak chomik w kółko.. jak masz ochotę to sam usiądź na CC i pokaż jak sprzedawać te super hot oferty :)

arcoiris
Pracownik
@Tajniak

A podstawy nadal nie zostały podwyższone do najniższej krajowej...

Nicollop
Pracownik
 Pytanie
@arcoiris

tu już nikt nie pomoże.. ja już czekam tylko na telefon od regionalnego że „wpada” do nas w odwiedziny! Już czuję co będzie przed wakacjami - 1 lub 2 osoby w oddziale a reszta? Parostatkiem w piękny rejs..

Yayay
Pracownik
@arcoiris

Nie podniosą bo powiedzą że mamy premie więc wyrabiamy najniższa krajowa ????. Firma coraz bardziej się stacza . JesCze wysłaja pracowników do zamkniętego biura żeby odebrać 3 telefony w ciągu dnia.

Szukajcieaznajdziecie
Pracownik
@Yayay

To jest żenada... naprawdę. Nie trzeba być dyrektorem, żeby wiedzieć, że jest to bez sensu. Aktualnie ludzie zmieniają terminy wyjazdów, więc nowej sprzedaży za bardzo nie uświadczysz. Pomoc na cc to tylko pomoc bo się nie wyrabiają z robotą. Potem nie wyrobisz celu i pożegnasz się i z cc i z biurem.

1234
Pracownik
@Yayay

Wysyłanie nas do biur, to jest taka głupota, nie wiem kto z nich to wymyślił.

2345
Pracownik
@1234

Kk. Kto inny by mógł. A TF dalej robi propagandę.

Jam
Pracownik
@Szukajcieaznajdziecie

Niech Was nie zmylą miłe maile od KK. To cisza przed burzą.

John Doe
Pracownik
@Tajniak

RT przymyka oko, zawsze przymykał.

1234
Pracownik
@Jam

No właśnie ostatnio coś milutko się zrobiło.. ciekawe co planują..

Mr.Green
Były pracownik
@John Doe

RT nie przymyka oka. On tym wszystkim kieruje. Jeśli myślicie, że KK ma kompetencje i odwagę, żeby samemu cokolwiek zrobić, to grubo się mylicie. On jest tylko wykonawcą poleceń, wszystko konsultuje z RT i robi co się mu każe. Dlatego zwolnili SF, bo miał własne zdanie a czego jak czego ale ludzi z własnym zdaniem RT nie toleruje. U niego przetrwają tylko posłuszni i bezmyślni wykonawcy poleceń.

Gabriella
Pracownik
@Mr.Green

Skoro tak jest to znaczy że czas uciekać. Poza tym nawet jeśli kk dostaje takie polecenia to nikt mu nie zabrania bycia miłym. On na żywo też jest bucem i (usunięte przez administratora) Te maile tylko to bardziej podkreślają. Można wykonywać polecenia przełożonego ale pisać innym językiem - język w stylu „weźcie się...” nie przystoi dyrektorowi żadnej firmy.

1234
Pracownik
@Gabriella

Jaka firma taki dyrektor :)

Costego
Pracownik
@Mr.Green

W 1000%

Bella
Były pracownik
@1234

(usunięte przez administratora) tak powinna brzmieć nazwa firmy. Straszenie dyrektora że poniesiemy konsekwencje finansowe. Brak szacunku do pracownika.

Ciekawska
Były pracownik
 Pytanie
@Bella

Ale konsekwencje za co?

Yyy
Pracownik
@Ciekawska

Bo ,,nie chcemy'' sprzedawać. :)

Ciekawska
Były pracownik
 Pytanie
@Yyy

Ech... I obniza za to prowizję czy jak wyglądają te kry?

Skupiony
Były pracownik
@Mr.Green

Fałszywy człowiek z urojoną wizją „zasad biznesowego myślenia”. Żarty żartami... ale tyle ludzie się tu wypowiada i widać, że nie jestem sam. To niepojęte, że nie ma nowej kadry.

Pracownik
Pracownik
@Skupiony

Bo to jest układ kilku kolesi. Głowny autor mosci się w zarządzie i pozatrudniał pochlebców swego pokroju. Stąd KK, TF i PB się w firmie wzięli.

Specjalista Ds. Turystyki
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Podczas pierwszej rozmowy - opowiedzieć o sobie, zainteresowania itp. Zaoferowanie oferty rekrtutującym z najnowszego katalogu. Druga rozmowa to również zaprezentowanie oferty z katalogi i pytania typu " co zrobisz w sytuacji kryzysowej". Rozmowa trzecia - -co zmieniło się od naczego ostatnego spotkania, kilka pytań z geografii i znowu zabawa z katalogiem.

Pytania

Jakie państwa zwiedziłam? Na jaki temat pisałam pracę magisterką? Jaka jest moja dyspozycyjność? Wymienić wyspy Greckie, Kanaryjskie itp?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
ML
Pracownik

Jedna wielka kpina. Firma,która była na poziomie teraz upadła.

DF
Były pracownik
 Pytanie
@ML

Teraz dopiero?

Yayayaya
Pracownik
@DF

Już dawno przeszli samych siebie. A Jeszcze teraz wysłaja na pracę zdalna pracowników do biur do zamkniętych galerii. Coraz to lepsze pomysły

Lady Makbet
Były pracownik
@Yayayaya

hahaha, co za bzdura, to trzeba mieć nas#$%@rane w głowie żeby wpadać na takie pomysły!

234
Pracownik
@Lady Makbet

Pomysły mają na coraz wyższym poziomie :D

Mmmmmmm
Pracownik
@234

Jest moc . Kk daje czadu . Za długo były miłe maile. Hajs się nie zgadza trzeba gnębić łudzi

MmWolny
Pracownik
@Mmmmmmm

Nic nowego

mcypryk
Były pracownik

jestem byłym pracownikiem, który odszedł na własne życzenie po paru latach niezłej harówki. Słaby kontakt z zarządem, wyraźny podział na równych i równiejszych, niekoniecznie bardziej kompetentnych... przymykanie oczu różne rzeczy, niefajne relacje pomiędzy działami - brak kompetencji miękkich u osób na menadzerskich stanowiskach, dodatkowo spychotechnika, nagminne rozpieprzanie firmowych pieniędzy przez różne osoby na bzdury (a na podwyzki czy premie swiateczne nigdy tej kasy nie było) Jedno moge powiedziec z całą pewnością - GB to biznesmen z krwi i kości, który te firme trzyma do kupy. Jednak jest to juz na tyle wielki zakład pracy, ze nie ma on wiedzy ani czasu jak poszczególne działy funkcjonują i jak są zarządzane. Przykre jest to, że inny z członków zarządu potrafił drzeć się na ludzi, ubliżać im i mobbingować - a przykład idzie z góry... Nie moge powiedziec, ze polecam tego pracodawce, zwlaszcza, że ludzie kompetentni zajmujący kierownicze stanowiska juz tam nie pracuja bo odeszli lub zostali zwolnieni.

Mcvay
Były pracownik
@mcypryk

GB -tę firmę stworzył i trzyma w ryzach. Niestety nie wie o wielu rzeczach, a pozotali członkowie zarządu, zwłaszcza nowe nabytki trwonią jego dorobek. Najgorzej funkcjonujacym działem jest sprzedaż przez swoje szefostwo oraz sxkolenia.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

desprecja
Pracownik

najbardziej żałosne jest to że jedyną merytoryczna pomoc można uzyskać od innych dyr i ich zespołów a nie od KK....bo do niego jak w czarną dziurę..tylko (usunięte przez administratora)..potrafi...

Ona
Pracownik
@desprecja

Bo nie ma pojęcia o turystyce, ani o usługach. Arogancją te braki próbuje zatuszować.

Zła
Pracownik
 Problem
@desprecja

I to się nie zmieni :(

Laguna
Były pracownik

Pani DvB z Klimczaka i Pan KK to już znany oficjalny romansik! Spotkania firmowe tylko we własnym towarzystwie.. picie whiskey i przytulasy. Oj oj ... ktoś będzie miał problem

Kolarz14
Pracownik
@Laguna

Myślałem że tylko ja to widziałem! (usunięte przez administratora)

3333
Pracownik
@Kolarz14

Nie, nie tylko Ty.

John Doe
Pracownik
 Pytanie
@3333

Hej, Nie pomyśleliście żeby wysłać te wszystkie uwagi do Rady Nadzorczej/Zarządu? (usunięte przez administratora) KK, romansowanie z podwładnymi, nękanie i gnębienie to są grube podstawy do zwolnienia, a jeśli nie to co najmniej do bliższego przyjrzenia się temu tyranowi. Obawiam się jednak, że Prezesi nie mają czasu i nie czytają naszych wpisów na goworku. Nie wiem czy to coś da, ale na pewno ma większe szanse nie pozostać bez echa niż wpisy tutaj. Nie trzeba robić tego oficjalnie - służy do tego Procedura Anonimowego Powiadamiania o Nadużyciach w R (każdy ją dostał na maila). Proponuje Wam to zrobić, zbierzcie się, opiszcie co się dzieje. Załączcie dowody takie jak maile od KK czy choćby te opinie, które tutaj piszecie. Niech mu to nie ujdzie na sucho, takie postawy powinno się napiętnować! Ja na szczęście nie mam bezpośredniej styczności z KK, ale wiem jaki potrafi być.

3333
Pracownik

KK nigdy nie powinien zajmować kiwrowniczego stanowiska i zarządzać ludźmi. Jawnie uprawia (usunięte przez administratora) i na to jest wiele dowodów. Łamie prawo pracy i nęka ludzi, którzy usiłują walczyć o swoje podstawowe prawa. Jak się okazuje nawiązuje romanse w pracy i ten obecnie opisywany nie jest pierwszym ani jedynym.

6373838
Pracownik
@3333

KK zniszczył ta firme. Coś nie możliwego pozwalnial osoby z pasją i wiedza a potem płacz że mala sprzedaż. Zatrudnianie ludzi z ulicy którzy nie mają pojęcia o turystyce. Okropny człowiek bez żadnych hamulców.

6373838
Pracownik
@John Doe

Nikt się tego nie podejmie bo się wszyscy boją się że jak się odezwa to zostaną zwolnieni.

John Doe
Pracownik
@6373838

Przecież napisałem, że można to zrobić anonimowo.

Mojżesz
Pracownik
@6373838

Dawno mnie tu nie było. Czytam co piszecie i zastanawiam się dlaczego analogicznie w innych firmach turystycznych na tym portalu nie aż takiego hejtu. A no... u nas jest gbur (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) W dodatku jeszcze takie rzeczy wchodzą!! Wstyd!!! (usunięte przez administratora) go z tej roboty!!! W związku z tym podjąłem decyzję, że zgłoszę to. Tak jak mówi Johnny. Nie ma co czekać, bo jest coraz gorzej. Poza tym nie mogę już czytać tych pierdół, statystyk tabelek %.. to nic nie wnosi i są one bez sensu. Panie K udawanie że się pracuje to chyba pana konik :)))

2222
Pracownik
@Mojżesz

Dobry nick :) A co do dyrektora sprzedaży uważam, że powinni zmienić na KB - dziewczyna przynajmniej jest ludzka. Niech ich zamienią stanowiskami a wtedy ten ***** będzie miał drugorzędne znaczenie.

Arturro
Pracownik
 Pytanie
@6373838

Pamiętajcie jak mawia TF - #Zespół i co? I nic zupełnie z tego nie wynika. Zespół się dawno rozsypał. Nie wiem czemu nikt tego nie widzi z Góry... RT, PB gdzie jesteście? Gdzie??? Gdyby SF były dyrektor widział jak jego praca została zmarnowana przez takiego fifarafa KK

Szukajcieaznajdziecie
Pracownik

Oj taaaak! Ale z moich obserwacji wynika, że nie tylko oni są w tym kółku. Gorzka prawda jest taka że i PB członek zarządu w tym „siedzi”. Niestety. Czas stąd znikać

Ona
Były pracownik
@Szukajcieaznajdziecie

Wszystko się zaczęło od wejścia (usunięte przez administratora) do zarządu. Pozbył się (usunięte przez administratora), który znał branżę od podszewki a na jego miejsce wskoczył (usunięte przez administratora)i tak się potoczyło ku katastrofie, która ma miejsce.

11999
Były pracownik
@Ona

To samo zrobili z ID

John Doe
Były pracownik
@Mojżesz

Zgłoś zgłoś, nie ma innego wyjścia, warto byłoby też postraszyć PIPem jeśli nie zareagują, bo na pewno chcieliby to zamieść pod dywan. I lepiej napisać do GB i Rady Nadzorczej. RT i PB na pewno będą chcieli sprawę zatuszować.

neo
Kandydat
 Pytanie
@John Doe

Ja nie rozumiem... zajrzałam tu bo firma w tym roku zajmuje chyba 42 na 300 miejsc jako najlepszy pracodawca i prowadzi teraz rekrutacje.. i z ciekawości zajrzałam tu i... patrze na teoretycznie przyszłych kolegów i łapie się za głowę...ludzie to co wy wypisujecie...to świadczy o Was... jeśli uważacie że firma robi coś nielegalnego dla pracowników zgłoście to.. nie podoba się wam aktualna praca? co was w takim razie trzyma ??????

wiśnia
Były pracownik
@neo

Ta jasne, z Ciebie taka Kandydatka jak ze mnie TF czy KK, weź nie pitol ;-)

Carlos
Pracownik
 Pytanie
@neo

to KK napisał czy może TF? A jeśli jesteś kandydatem to poszukaj innej pracy. Nie chodzi o to co nas trzyma bo powodów dla każdego jest wiele. Jak masz ochotę to zarekrutuj się i oceń a wtedy będziesz mogła się wypowiadać.

Carlos
Pracownik
@John Doe

dzięki że jesteś po naszej stronie! mam nadzieję, że jesteś tym kim myślę bo niewiele osób w firmie by stanęło za nami.

007
Pracownik
 Pytanie
@Ona

(usunięte przez administratora) Czyżby ktoś zaingerował z firmy????

Jajaja
Kandydat
 Pytanie
@Carlos

Witam chciałabym się dowiedzieć jak wygląda sprawa wynagrodzenia w tej firmie? Planuje podjąć współpracę i bardzo chciałabym wiedzieć ile faktycznie można zarobić. Wszędzie obiecują gruszki a później gruszki spadają ????

Ak
Pracownik
 Pytanie
@Jajaja

Teraz? Zależy od obrotów biura w którym będziesz pracować. Na kokosy nie masz co liczyć, troche powyżej najniższej krajowej.

VOLF
Pracownik
@Jajaja

Najniższa krajowa plus prowizja. Obecnie bardzo mizerna. max 500 zł i to w biurze z dobrym obrotem.

Klientka
Inne

Byłam w biurze w warszawskiej (usunięte przez administratora)Obsługa bardzo niemiła. Pani, chyba (usunięte przez administratora)tego salonu, robiła łaskę, że mnie obsługuje. Wszystko wiedziała najlepiej. Chciała mi wcisnąć to na czym jej zależało a nie na czym mnie. Omijać szerokim łukiem to biuro.

11
Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Klientka

Witam, Bardzo nam przykro, ze odniosła Pani takie wrażenie. Ponieważ nie przypominamy sobie tej sytuacji , czy mogłaby Pani podać więcej szczegółów rozmowy? Dzień lub inne okoliczności ? Byś może nie mieliśmy kierunku lub odpowiedniego terminu w tym czasie, o który Pani pytała i zaproponowaliśmy Pani inną destynację. Zależy nam by wszyscy nasi klienci byli zadowoleni i do tej pory nie spotkaliśmy się ze złą opinią, dlatego tym bardziej chcielibyśmy wyjaśnić sytuację. Z poważaniem Zespół Rainbow Galeria Mokotów.

bet
Inne
@Pracownik

A ja mam podobne wrażenie nie niektórym osobom pracującym np w biurze w Łodzi jak np Ewa P. nie zależy na klientach i o ich potrzrbach.Liczy sie że kliknie na umowe,wpłaci zaliczkę i reszta to już niech sie wali.Niestety skorzystałem z Waszej oferty ale nie spotkałem sie z taka niemiła obsługą w żadnym biurze turystycznym.Teraz każdemu bedę odradzał Wasze biura.To chyba jak czytam idzie od góry przykład.

paulina1234
Kandydat
 Pytanie

Czy ma ktoś doświadczenie pracy na stanowisku Animatora Czasu Wolnego w Rainbow? Jakie opinie z tym zwiazane?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

4443
Pracownik
 Pytanie

No kogo? Inicjały? Bo nie działa link.

333
Pracownik
 Pytanie

Firma ratuje się kosztem pracowników. Żenada to co zaproponowali. Jak ludzie mają się utrzymać za 1500 zł???? Chyba im o to chodzi, żeby się ludzie sami zwalniali. Skandal to co zrobili. Ciekawe czy sobie też poucinali pensje.

Johnny
Pracownik
@333

Ciekawe czy teraz też utną do 3/4 etatu. „Praca zdalna to też praca” - napisał ostatnio dyr wielce guru KK - no właśnie to TEŻ PRACA za marne 1500 zł przez ostatni prawie rok (nie licząc wakacji, bo nagle był przełom).

kanterstrajk
Pracownik
 Pytanie

Wszystko co napisali moi poprzednicy w ostatnich dniach to prawda. Od siebie dodam tylko, że brak komunikacji Zarządu z podległymi Pracownikami w aktualnej sytuacji kryzysowej to dramat. O decyzjach podejmowanych przez górę albo dowiadujemy się w ostatniej chwili, albo wcale. I o ile rozumiem, że nie musimy o wszystkim wiedzieć, o tyle kluczowe informacje dotyczące zatrudnienia i dalszych planów spółki w tym zakresie powinny być nam znane. Każdy się boi o swoją przyszłość, nie tylko Zarząd. My również mamy wiele do stracenia, my którzy np. tak jak ja od ponad dekady pracuję w RT i nie wyobrażam sobie pracy gdzie indziej. Chcę być ze spółką na dobre i na złe, ale nie w sytuacji gdy jestem traktowany w sposób, który opisał TurkuSowy. My też mamy kredyty i zobowiązania, problemy spółki są naszymi problemami. Nie mniej, podczas gdy Zarząd postanawia obciąć pensje tym najsłabiej zarabiającym, pociąć etaty tym, którzy naprawdę nie narzekają na brak obowiązków, tylko po to by ich kosztem zaoszczędzić parę groszy, sobie wypłacają wynagrodzenia w pełnej wysokości. To budzi mój niesmak i poczucie wielkiej niesprawiedliwości. Odczytuję to również jako pogardę w stosunku do szeregowych pracowników, którzy pracują na wizerunek i markę RT. Zarząd pluje nam w twarz i wmawia, że deszcz pada. Powinni się wstydzić, w dobie kryzysu, który najdotkliwiej dotknął turystykę oni zamierzają żyć jakby nic się nie stało. A jak pracownik ma przeżyć za 1400 zł? W mojej opinii firma dąży do tego żeby ludzie zaczęli się sami zwalniać, tylko co dalej? A może już idziemy na (usunięte przez administratora) tylko nikt nam o tym nie mówi, więc Zarząd jeszcze ostatnim rzutem chce się nachapać ile się da. Po nich tylko potop! Oczywiście wszystko to co wyżej zostało przeze mnie napisane (czyli zmniejszenie etatów do 3/4, zabranie wszelkich dodatków, etc.) ustalone jest na mocy porozumienia, które podpisane jest przez Przedstawicieli Pracowników. Przedstawicieli, którzy nie byli zmieniani od lat. Przedstawicieli, którzy tylko na papierze wybrani zostali przez załogę, i wreszcie przedstawicieli, którzy podpiszą wszystko co im się podsunie pod nos, nawet nie czytając - bo taka jest właśnie ich rola. Rozgoryczenie zwiększa fakt, że w zależności od tego jakie masz układy z prezesostwem tak będziesz wynagradzany, niczym w budżetówce. Część starych pracowników, których jedynym atutem jest staż, bo kompetencji nie mają żadnych żyją sobie jak pączki w maśle. Wystarczyć posmarować wazeliną tam gdzie trzeba i się jedzie. Nie wspominając o tym, że tym osobom nie obcięto pensji, mało tego premie otrzymują jak za czasów prosperity. Szkoda, że firma nie wzięła przykładu z Zarządu LPP, który zrezygnował z własnego wynagrodzenia do odwołania - pracowali za symboliczną złotówkę. Mimo, że branża odzieżowa na pewno dostała mniej po (usunięte przez administratora) niż turystyka. No ale to nie ten poziom i klasa. Reasumując Rainbow tylko z nazwy jest spółką akcyjną, z Prezesów nadal wychodzą Janusze biznesu na jednoosobowej działalności gospodarczej...

kanterstrajk
Pracownik
@kanterstrajk

Dodam jeszcze tylko, że część Działów, które zostały na pełnych etatach nie ma co robić, a Ci co mają poucinane do 3/4 nie wiedzą w co ręce włożyć. No ale najlepiej zabrać jeszcze więcej tym co pracują za najniższą krajową, podczas gdy inni się ganiają po korytarzach, kawka, herbatka, ploteczki. Czas rozejrzeć się za nową pracą, nie wiem czy będzie lepiej, ale gorzej na pewno nie.

Fiolet
Były pracownik
@kanterstrajk

Mnie zwolnili po wielu latach pracy. Bez słowa „dziękuję” , bez mrugnięcia okiem. Wyszło mi to na DOBRE ! W ciągu kilku tygodni znalazłam nowa, lepszą pracę. Pomimo pandemii, ofert pracy jest dużo. Okazuje się, że na RT świat się nie kończy. Pomyśl o sobie, RT ma nas pracowników gdzieś. Powodzenia

Ona
Kandydat
 Pytanie
@Fiolet

Czy Rainbow zwalnia pracowników? Zamykane są jakieś salony sprzedaży?

Zirytowana
Były pracownik
 Pytanie
@Ona

A nie widzisz aktualnych wypowiedzi?

Ona
Były pracownik
@Zirytowana

Z powyższych wpisów nie wynika jaka jest skala zwolnień i zamykanych biur. Wręczanych wypowiedzeń, a nie propozycji do dobrowolnego odejścia. Dziękuję Ci za odpowiedź, nie mniej nie na temat.

Bożena
Były pracownik
@Ona

Nikt nie wie ile osób jest zwolnionych czy ile biur jest zamkniętych. Wszystko robione jest pod stołem,dowiadujesz się zazwyczaj przypadkiem od znajomych z innych oddziałów.

Verde
Kandydat
 Pytanie
@Fiolet

Też w branży turystycznej jeśli można wiedzieć?Nie przejmuj się ze Ci nie podziękowali itp może tak mialo być i zobacz teraz jest lepiej ;)

zain
Pracownik
 Problem
@Verde

Wszystkie osoby zwolnione z centrali sa teraz zadowolone i wyszly na tym bardzo dobrze

były pracownik
Były pracownik
@zain

No nie do końca wszyscy na tym lepiej wyszli, że zostali zwolnieni. Fala krytyki wylewająca się tutaj widzę nie ma żadnych popartych faktów wiarygodnych DLACZEGO takie a nie inne działania zostały podjęte. Niestety nie tylko ta firma była zmuszona zamiast zatrudniać nowych pracowników (co było w planach) to zwalniać aby przetrwać i ponownie stworzyć nowe miejsca pracy. po zaistniałej sytuacji. Pensje wszystkich pracowników zostały zmniejszone nie tylko wybranej grupy. Brana turystyczna ucierpiała najbardziej. Jednak dla przykładu podam, że w branży motoryzacyjnej m.in jedna z firm ogłosiła nagle grupowe zwolnienia (nie zmniejszenie etatu) ok 200-300 osób. Naprawdę jest to trudny czas dla wielu z nas.

fiolet
Były pracownik
@były pracownik

Cos mi się nie wydaje, żebyś pisał jako "były pracownik" - ściema jakaś. Ja jestem byłym pracownikiem, wywalonym z pracy bez mrugnięcia okiem i mam to gdzieś jak sobie RT radzi, czy się podniosą czy nie. Mi osobiście wyszło to na dobre, firm o dobrej kondycji jest bardzo dużo. Najprawdopodobniej jesteś aktualnym pracownikiem RT i nie masz pojęcie o sytuacji na rynku pracy. Tkwij sobie w tym syfie.

Mr.Green
Były pracownik
@były pracownik

Nie jesteś byłym pracownikiem. Żaden zwolniony z tej firmy tak by nie napisał, bo zwolnienia odbyły się w skandaliczny sposób a liczba pozwów do sądu pracy oddaje skalę (usunięte przez administratora)tej firmy. W wypowiedzi "byłego pracownika" wyczuwam wyraźny styl szefa działu szkoleń, pana TF.

Mała Mi
Pracownik
@Mr.Green

To jest przykre. Niestety to wszystko prawda. Poza tym jak masz problem nie wesprą Cię (szczególnie dyr KK) - możesz oczekiwać tylko „sam sobie radź, nie mój problem jakoś to musisz rozwiązać”. To nie jest firma dla osób, które liczą na docenienie kwalifikacji.

Ktoś
Kandydat
 Pytanie

W najbliższych dniach idę na rozmowę na stanowisko Młodszy specjalista w Dziale Kontroli Jakości i Reklamacji. Był już ktoś? Jakich pytań mozna się spodziewacie?

Mr.Green
Były pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Możesz się spodziewać pytań typu "czy jesteś gotów harować jak wół za 1500 zł na rękę?". Nie wiem czy jesteś świadomy/-a, jak wygląda praca w dziale reklamacji biura podróży. Zaraz po szczycie sezonu wakacyjnego, mniej więcej w okresie sierpień-wrzesień firma dostaje stosy reklamacji i pracownicy tego działu wypruwają sobie żyły żeby zdążyć odpowiedzieć w ciągu 30 dni. A w podziękowaniu dostają (usunięte przez administratora) od prezesa, bo się nie wyrabiają. Odradzam to stanowisko i tą firmę.

Stefan.G.
Były pracownik
@Ktoś

Omiń tę firmę szerokim łukiem. Nie zyskasz ani pieniędzy, ani perspektyw. W obecnej sytuacji na początku spodziewałbym się pensji sięgającej max. 2200/2300 zł. Jeśli po okresie próbnym, w sezonie, premia wyjdzie możliwa, zarząd uzna, że ma prawo (naruszając warunki umowy) ją obciąć. Jeżeli po niespełna 3 latach Twojej efektywnej pracy przyjdzie czas na umowę na czas nieokreślony, a będzie to akurat okres poza sezonem, usłyszysz, że niestety, ale teraz nie ma zapotrzebowania na pracowników. Nikt nie porówna wtedy efektów Twojej pracy z pracą pozostałych. Nieważne, że za kilka miesięcy nadejdzie kolejny sezon. Polecam wykorzystać czas na szukanie pracy w innej firmie, w której szacunek do pracownika może nie być czymś obcym - w tej jest.

Byłypracownik!!
Były pracownik

Można wypruwać sobie żyły, starać się, pracować na maksa, a ostatecznie nikt ci za to nie podziękuje. Rozwiązanie umowy z doświadczonym pracownikiem następuje bez żadnych sentymentów. Nie ma żadnej próby podtrzymania pracownika jakąkolwiek zachętą finansową lub polepszeniem warunków pracy. Nie polecam !! Można nabawić się depresji. Brak szacunku i przedmiotowe traktowanie

Mr.Green
Były pracownik
@Byłypracownik!!

Potwierdzam. Zwolnienia odbyły się na zasadzie "wybieraj, dyscyplinarka albo porozumienie stron". Ludzie wybierali porozumienie stron i szli z tym do sądu. Większość albo wygrała albo zmusiła Rainbow do ugody. Rozumiem, że pandemia uderzyła w tą firmę bardzo mocno, ale (usunięte przez administratora) menadżerów tej firmy wyszło w pełnej krasie właśnie w stosunku do pracowników, których potraktowano jak śmieci.

333
Pracownik

Jeśli ma się jakiekolwiek ambicje i wiedzę. Jeśli nie chce się być namolnym akwizytorem do obdzwaniania ludzi i jeszcze i zarabiać 1500 zł, to Rainbow Tours należy omijać.

dobra rada
Pracownik

tylko nie tu

68899
Pracownik
@dobra rada

Firma robi sobie jaja z pracownikow od marca 2020. Ludzie muszą iść do dodatkowych prac żeby przetrwać miesiąc bo R płaci aż 1500zl. Wymagania z kosmosu co do pracy ale płaca glodowa. Nie polecam mają gdzieś pracowników obsługi klienta na nie ważne że nie mają za co żyć liczy się tylko do sprzedaż i wyniki

Ciekawska
Były pracownik
 Pytanie
@68899

Wow. To na jakim etacie teraz są zatrudnieni pracownicy? Ile godzin dzienne się pracuje i jak wyglądają obecnie obowiązki?

Pracownik
Pracownik
@Ciekawska

Na 2/3 etatu. Pensja zasadnicza to najniższa krajowa a wszystkie dodatki i prowizje są wstrzymane.

9292929
Pracownik
@Ciekawska

1500zl . Porażka. Na zdalnym trzeba wydzwaniać do ludzi a nic z tego nie ma

nie polecam
Były pracownik
 Pytanie

omijać szerokim łukiem. z dnia na dzien obnizaja etaty , zabieraja dodatki funkcyjne!! goła podstawa . Premia ? obecnie -ochłap jak ktos chce pracować za pól darmo to właśnie tu.

24
Pracownik
@nie polecam

Dokładnie. Śmiech na sali żeby takie akcje robić z dnia na dzień.

on
Pracownik
 Pytanie
@nie polecam

A pytanie narzekałeś/ąś jak w dobre lata na sprzedaży wyciągłaś 8 tyś miesięcznie?

3
Pracownik
Pracownik
@on

Jeśli Ty wyciągnąłeś 8 tyś. na miesiąc to gratuluję wyjątkowego miesiąca. Niczym to jednak nie usprawiedliwia ostatniego zagrania firmy. Liczą, ze sami ludzie odejdą afirma nie będzie musiała wypłacać odpraw.

Zirytowana
Były pracownik
 Pytanie
@on

To że zdarzyły się takie wypłaty oznacza, że w razie kryzysu mają potraktować cię jak (usunięte przez administratora)? Mentalność (usunięte przez administratora)

Serio
Były pracownik
 Pytanie
@on

Hhaha 8 tys kiedy?? Chyba za 2 miesiące pracy w Szczycie sezonu.. I to dobrego Szkoda gadać firma sięgnęła dna.

Zirytowana
Były pracownik
@Zirytowana

Chodziło o mentalność oosby zmuszane do pracy :) nie wiem co złego w słowie na N widzi moderacja.

Rozczarowany1
Były pracownik
@Pracownik

Odprawy i tak nie dostaniesz, bo dadzą Ci taki papier, że nie będzie Ci się należała.

roczarowany2
Pracownik
@Rozczarowany1

Żadnego papieru nie dają. Przeciwko r toczy się dużo spraw w sądzie, m in z tytułu odpraw bo nie chcą niczego załatwić polubownie.

Porażka
Pracownik
@nie polecam

Nie dość że wywalili pracowników na 3.4 etatu to jesxze wraz z otwarciem galeri biura są czynne 11-19. Super godziny teraz już nawet nie można iść na drugi etat. Ile można żyć za 1500 zł. Głodowe pensje i brak żadnych możliwosci zarobku.

Zainteresowana
Były pracownik
 Pytanie
@Porażka

A obniżenie etatod do 3/4 jak zostało uargumentowane? Skorzystali znoeu z tarczy i zawarli porozumienie?

1234
Pracownik
@Zainteresowana

Żadna tarcza.. Porozumienie między zarządem a ,,przedstawicielami,, pracowników.

Zainteresowana
Były pracownik
@1234

Ciekawe keidy ci "przedstawiciele pracowników" zawrzą porozumienie, że zarząd może ich jeszcze kopnąć w cztery litery, a oni i tak za to podziękują..

Obserwator
Inne

Sytuacja jest chyba coraz gorsza, bo biur ubywa. Biur przy ulicach, przynajmnij w Warszawie, już nie ma. Doświadczonej załogi też już nie ma.

Jak

Czytam i nie wierzę. Nadal pracuje w r. Chyba w innej firmie jak większość tutaj. Pracuje już kilka lat. Na wypłaty nigdy nie narzekałam. Są dobre, bardzo dobre. Zależy jak się starasz. Myślisz że idziesz do sprzedaży i dostaniesz kasę za nic? Tu się sprzedaje. Jak lubisz to i czujesz nie ma dla ciebie problemu. Różne konkursy można wyjechać za free żadeb problem , tylko trzeba sprzedaż dany produkt. Study, latają wszyscy. Jak ktoś się nie czuję w sprzedaży niech się nie zatrudnia w r. I narzeka, że trzeba robic wzrosty. Czy to będzie butik z ciuchami czy biuro podróży, wszędzie gdzie się sprzedaje jest ciśnienie. Ale jak widzisz przelew na koncie na nieźle sumy i urlopy za free to chyba jest niezła motywacja co?

normalny
@Jak

To chyba ty pracujesz w innej firmie haha. Nigdy nie narzekalas na wyplaty? Teraz tez nie narzekasz? To chyba nie masz za duzych wymagan, tylko wspolczuc :) Mysle ze kazdy kto podejmuje prace na takim stanowisku liczy sie z tym, ze jego glownym zadaniem jest sprzedaz oferowanych produktów. Slynny pseudo dyrektor (usunięte przez administratora)chyba za to wlasnie na takim stanowisku nie pracowal nigdy, bo ewidentnie widac, ze nie ma na ten temat zielonego pojecia!! Za duzo czasu spedzil w ciuszkach LPP! Jezeli myslal, ze turystyka to taka sama branza jak odzieżówka to na kazdym kroku ostatnimi czasy udowadnia jak bardzo sie pomylil :)

Serio
Pracownik
 Pytanie
@Jak

Nadal jesteś zadowolona?

R
Były pracownik

Firma - (usunięte przez administratora) Centrala buja w obłokach, mają swój świat, a pracownicy zmagają się z rzeczywistością. Brak szacunku dla drugiego człowieka. Co do dyrektora KK to szkoda słów .. brak jakiekolwiek kultury i klasy ..

Przykro
Pracownik
@R

Oni chyba nie wiedzą, gdzie żyją, przekazują odklejone od rzeczywistości rady

Zostaw merytoryczną opinię o Rainbow Tours S.A. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Rainbow Tours S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Rainbow Tours S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Rainbow Tours S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 54, z czego 3 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Rainbow Tours S.A.?

    Kandydaci do pracy w Rainbow Tours S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Rainbow Tours S.A.
2.2/5 Na podstawie 86 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Rainbow Tours S.A.
Przejdź do nowych opinii