Opinie o Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. w Swarzędz

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Masarnie - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. w Swarzędz

Ja.

Dziewczyny , panie , też byłam zła ., ale wchodzą wytyczne od firmy i mamy to. Początek ok, też dla nie masakra , ale teraz ? Ja nie mam uwag i wiem jak pracować .Każde informacje są respektowane i wprowadzane w życie . Dostosujmy się a będzię dobrze .Firma respektuje każde wytyczne ,które wychodzą w życie od ręki .

BOK ZMB
@Ja.

Dziękujemy za opinię. Robimy co w naszej mocy, żeby odpowiadać na potrzeby w tej nowej i trudnej sytuacji, jesteśmy dumni i cieszymy się z postawy personelu. W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z przełożonym lub na obslugaklienta@bystry.pl

Dawid

Dzień dobry chciał bym pochwalić całą obsługę w waszym pododdział Poznań Książęca 15 .Bardzo miłe Panie uśmiechnięte w tym ciężkim okresie panującego wirusa  potrafią doradzić polecić wasze produkty naprawę robią kawał dobrej roboty polecam wszystkim ten punkt .Pozdrawiam Dawid

2
BOK ZMB
@Dawid

Dziękujemy za opinię. Zapraszamy częściej, jednocześnie informując, że standardy obsługi w naszych placówkach pozostają te same, bez względu na lokalizację. W razie pytań lub ew. wątpliwości zachęcamy do kontaktu pod adresem obslugaklienta@bystry.pl,

Sawi5
 Problem

Bardzo lubie panstwa wyroby i dlatego chcialabym i teraz je kupic . Może byloby dobrze wystawic liste wyrobow z cenami. Wtedy klent by mogl sie wczesniek przygotowac na kupno to czego chce a niezastanawianie sie przy ladzie

1
????????????
@Sawi5

A gdzie miała by być wystawiona taka lista?

BOK ZMB
@Sawi5

Dziękujemy za opinię. Listy produktów zwykle pojawią się w przypadków sklepów online, natomiast ilość asortymentu jest tak duża i często rotująca, że trudno o codziennie aktualny spis, są jednak produkty które są na stałe w ofercie, min. ze Spiżarni Mistrza Andrzeja. Po więcej informacji zapraszamy do obslugaklienta@byrstry.pl.

BOK ZMB
@Sawi5

Po więcej informacji zapraszamy do obslugaklienta@bystry.pl. (w poprzedniej odpowiedzi pojawiła się literówka w adresie mailowym, za utrudnienia, przepraszamy)

Ja

Nie ma sklepu , mniej czy bardziej narażonego , wprowadzane zmiany powinny tyczyć się wszystkich , bez wyjątku . Narażony jest każdy , tykająca bomba . Odpali , lub też nie. Cieszy mnie fakt , że przeczytała to osoba kompetentna .

 Rozmowa kwalifikacyjna
Ile osób przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną w firmie Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. na stanowisko Masarz - Wędzarz? Czy atmosfera jest stresująca, czy raczej luźna? Opowiedz nam o swoich odczuciach.
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(44 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik produkcji wyrobów gumowych
Brzozówka
Pavi Sorte Sp. z o.o.
(27 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ja

Brak mi słów w tym momencie . Od początku nikogo nie atakuję , grzecznie pytam , grzecznie wyrażam swoją opinię. . Zaczynam się zastanawiać czy mam prawo do własnego zdania . Nie można normalnie ? Bez stresu i emocjii ? Ma pan/pąni wiekszą wiedzę na ten temat , super . Wystarczyło wysłać na sklepy zalecenia odBhp czy też sanepidu i nie ma tematu , a nie mi cisnąć , że jak się boję i tu zacytuje " siedz w chacie "

BOK ZMB
@Ja

Dziękujemy za opinię, w tej trudnej dla wszystkich sytuacji, podejmujemy wszelkie dodatkowe działania zmierzające do ograniczenia ryzyka związanego z panującą pandemią. Płyny dezynfekujące, rękawiczki, szyby ochronne oraz wprowadzone zasady obsługi klientów to standard w naszych placówkach, w przypadku ew. braku wcześniej wspomnianych uprzejmie prosimy o kontakt na obslugaklienta@bystry.pl, wskazaną placówkę obejmiemy szczególnym nadzorem. Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, że wszelkie wątpliwości, pytania, ew. propozycje zmian należy kierować bezpośrednio do przełożonego, obecne miejsce nie jest narzędziem do komunikacji pracowników w firmie.

Ja

No i właśnie o to caly czas chodzi , by te bakterie zbierały się na tych rękawiczkach a nie naszych dłoniach. Oczywistym jest fak , że przy każdym kontakcie z gotówką trzeba je zmieniać. Nikt nie mówi , że bedzie chodził w jednej cały dzień .

BOK ZMB
@Ja

Dziękujemy za opinię, w tej trudnej dla wszystkich sytuacji, podejmujemy wszelkie dodatkowe działania zmierzające do ograniczenia ryzyka związanego z panującą pandemią. Płyny dezynfekujące, rękawiczki, szyby ochronne oraz wprowadzone zasady obsługi klientów to standard w naszych placówkach, w przypadku ew. braku wcześniej wspomnianych uprzejmie prosimy o kontakt na obslugaklienta@bystry.pl, wskazaną placówkę obejmiemy szczególnym nadzorem. Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, że wszelkie wątpliwości należy kierować bezpośrednio do przełożonego, obecne miejsce nie jest narzędziem do komunikacji pracowników z firmą.

anonim

(usunięte przez administratora)

Mmm

A po co rękawiczki lateksowe? Przecież to zbiorowisko bakterii!! Trzeba je zmieniac za kazdym razem po obsłudze klienta!! Mydlo do dezynfekcji nic nie da!!

BOK ZMB
@Mmm

Dziękujemy za opinię, w tej trudnej dla wszystkich sytuacji, podejmujemy wszelkie dodatkowe działania zmierzające do ograniczenia ryzyka związanego z panującą pandemią. Płyny dezynfekujące, rękawiczki, szyby ochronne oraz wprowadzone zasady obsługi klientów to standard w naszych placówkach. W przypadku pytań prosimy o kontakt na obslugaklienta@bystry.pl

BOK ZMB

Dziękujemy za opinię, w tej trudnej dla wszystkich sytuacji, podejmujemy wszelkie dodatkowe działania zmierzające do ograniczenia ryzyka związanego z panującą pandemią. Płyny dezynfekujące, rękawiczki, szyby ochronne oraz wprowadzone zasady obsługi klientów to standard w naszych placówkach, w przypadku ew. braku wcześniej wspomnianych uprzejmie prosimy o kontakt na obslugaklienta@bystry.pl, wskazaną placówkę obejmiemy szczególnym nadzorem. Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, że wszelkie wątpliwości należy kierować bezpośrednio do przełożonego, obecne miejsce nie jest narzędziem do komunikacji pracowników z firmą.

BHP specialist

Poważny problem jest na sklepach jeśli chodzi o higienę i bezpieczeństwo pracowników i klientów. Wyznaczone linie taśma nie są jasno określone. Po której stronie tej taśmy ma stać klient. Pole powinno być wyklejone taśmą ostrzegawczą np. po przez stawianie tzw. x. Kierowniczki nie mają o tym zielonego pojęcia. Wykazują się prowizorką. Wszelkie rękawiczki lateksowe noszone przez godziny to siedlisko bakterii. Przenoszone z towaru na towar, z klienta na klienta, ze sklepu do domu. Pracownicy sieją panikę zamiast poważnie i odpowiedzialnie podejść do tematu. Jeśli ktoś czuje się nerwowy poprzez sytuację to niech zwyczajnie siedzi w domu a nie wprowadza ciągły chaos w pracy i niepotrzebną nerwową atmosferę. Komentowanie pleksy nic nie da. Zabierz fartuch do chaty. Wypierz go porządnie i siedź na zwolnieniu w chacie. Za późno zostały wprowadzone jakiekolwiek kroki. Chociaż podobno lepiej późno niż wcale. Koszyki w większych sklepach już dawno nie widziały wody i płynu. Nawet nikt nie poczuwał się dwa tygodnie temu żeby je dotknąć ścierką z płynem. Zacznijmy od siebie a nie czekajmy na ostateczność! Pracownicy są nieodpowiedzialni przychodząc ze złym samopoczuciem do pracy czy jeśli miały kontakt z różnymi osobami podejrzanymi o zakażenie. To jest niedopuszczalna sytuacja. Źle się czujesz, dzwonisz do kierowniczki i siedzisz w domu kilka dni patrząc jak sytuacja się rozwinie. Klienci są zagubieni, bo nie wiedzą jak mają się zachowywać. Brak konkretnych informacji w sklepach. Pracownice są niemiłe dla klienta. Jest to trudna sytuacja dla nas wszystkich ale bądźmy wyrozumiali dla siebie i z grzecznością poinformuj jak ma się ktoś zachować. Dużo zdrowia dla wszystkich i zdrowego rozsądku bo tego brakuje najbardziej. Pamiętaj kierowniczko co to BHP......

anonim

(usunięte przez administratora)

Wkurzona

Laski po co siejecie ferment to pewne, że to wy pisałyście pracownice.w ten sposób burzycie prace we firmie, a jak wam (usunięte przez administratora) pleksy się nie podobają to siedzta na (usunięte przez administratora) w domu.

1
KACHNA
@Wkurzona

I tutaj niespodzianka,pracuję w sklepie,ale innym ,przychodzę na zakupy,ale już nie będę!!!To ma być ochrona dla pracownic i nas klientów!Jest kiepska!Anonimowo piszę,bo i tak nie znacie mnie!Niepotrzebna wiedza dla was! Fajne taśmy na podłodze!!!

BOK ZMB

Dziękujemy za opinię, mając na uwadze powagę sytuacji, sukcesywnie wdrażamy rozwiązania w naszych placówkach (jest ich ponad 60). Dostosowanie wszystkich w jednym czasie jest niemożliwe, zapraszamy do przesyłania opinii i ew. propozycji rozwiązań na adres obslugaklienta@bystry.pl Pozdrawiamy.

Roksi

Klient słuchaj ! Tylko i wyłącznie ta tematy Pleksy , wypłat , opowiadanie złych rzeczy o RKS są tylko i wyłącznie pracownicy firmy lub ich mężowie ! Nikt obcy nie wie co się dzieje , co jest nie tak ! Wiec nie gadaj głupot o wróżce zebuszce bo to ci nic nie daje !! A wy wredne baby , jak wam się nie podoba i się boicie to na L4 a nie siejcie ferment, wstyd zeby tak ubliżać pracodawcy, czy RKS jesteśmy jednością wiec się szanujmy , a nie róbmy sobie pod górkę ! Życzę zdrowia i koniec tematu !

1
anonim

(usunięte przez administratora)

Ktoś

Zanim napisze się komentarz, warto pomyśleć. W obliczu takiego zagrożenia taki komentarz? Gratuluje i mimo wszystko życzę zdrowia.

Wkurzona

Sorki, ale jesteś tak pusta i nie poważna, że szkoda słów na Ciebie.

Swarzędz

Brawo brawo, gratuluję wykorzystania paniki do podnoszenia cen( i to po kilka złotych na kg) co tam bentley potrzebny pewno śmigłowiec? A wędliny naprawdę już są kiepskiej jakości, dwa dni w lodówce i mozna wyrzucać.

Rajmund

Brawo,w końcu ktoś mądrze pisze!!!

Nikt
@Swarzędz

Ze świecą szukać większej bzdury. Gdzie ty żyjesz? Nie widzisz co się dzieje? Przecież wiadomo, że w sytuacji korona wirusa jest panika, ludzie wykupują towar, dostawcy dyktują ceny. Bystry też kupuje towar na wolnym rynku i im drożej kupi, tym drożej sprzeda. Jeśli się Tobie nie podoba Bystry to nie pisz głupot tylko idź do innych sklepów. Tam ceny też drożeją. Urwałeś się z kosmosu człowieku. To wszystko przez takich panikarzy jak ty bo robisz duże zakupy i dlatego ceny rosną. Wcześniej ci ty*ek pęknie a nie zjesz tego wszystkiego co kupiłeś. Idź do innych sklepów i napisz im takie (usunięte przez administratora) że też zbierają na nowe auto dla prezesa a skończysz u prokuratora.

Klientka
@Swarzędz

Pewnie wiele można zarzucić sklepom Bystry. Ale komu nie można? Ile ludzi tyle opinii. Że drogo? Wszędzie jest teraz drogo i nic na to nie poradzisz...Można kupować tańsze rzeczy (gorszej jakości) Albo mniej po prostu. Wówczas rachunek będzie niższy :) Czasy są jakie są i należy się dostosować. Brawo dla Pań, które tak dzielnie walczą. Nie wiem czy wystarczyłoby mi odwagi aby tak pracować! Mam nadzieję, że wyższe ceny w sklepach Pana Bystrego pójdą w parze z wyższymi zarobkami (premiami...) dla Odważnych Kobietek ;)

Klient

Ciekawa teoria. Tylko czemu w dniach kiedy jest panika rynkowa cena piersi z kurczaka zmieniła się z 16.99 na 24.99. Enea podniosła prąd w tym dniu zapewne. ...

Klient
@Klient

Proszę pomyśleć może panie kierowniczki zwyczajnie mają małe dzieci????? A mówią że myślenie nie boli!!!!

Klient2
@Klient

Tak. Bo panie na sklepach nie mają....Co za bzdury

Klient
@Klient2

A co panie pracujące na sklepach oddały swoje dzieci do domu dziecka, myślenie że są na opiece. W tak trudnym czasie dla nas wszystkich takie wpisy. Wstyd moje panie!!!!

Klient2
@Klient

Proszę czytać ze zrozumieniem. Skoro panie kierowniczki są z dziećmi w domu to panie sprzedawczynie też chyba powinny być....!!!!

Klient
@Klient2

Poziom polemiki zszedł na poziom infantylny. Pasuje.

Klient2
@Klient

Nie wiem po czym Pan/Pani to wnosi? Faktycznie jeśli nie potrafi czytać się ze zrozumieniem to można odnieść takie wrażenia. Ale widzę, że Pani/Panu pasuje czyli wniosek jest jeden...Akurat na Pana/Pani poziomie...dużo zdrowia życzę

Optymista
@Klient

To chyba logiczne że jak Bystry kupi Filet drożej to musi podnieść cenę a nie sprzeda po kosztach. Wielka dyskusja na temat fileta pppfffff. Ale jak będzie tańszy to nikt tu nie napisze bo po co. Ludzie lubią sobie stwazac sztuczne problemy bo nie mają swojego życia. Pozdrawiam

Klient

No właśnie! Wszystkie już sklepy pozakładały zabezpieczenia dla pracowników nawet (usunięte przez administratora) żabka. A wasz pracodawca co robi?

1
Klient

Jeden zero dla Pań, które w jednym ze sklepów za WLASNE pieniądze założyły plekse przy kasie aby chronić swoje zdrowie i życie. Zero dla firmy, która nie dba o pracowników . Czy takie zabezpieczenie jest tak kosztowne że nie stać na to firmy ??

10
Klient

Wita, W czasach kiedy sytuacja jest dla wszystkich bardzo trudna zakładu Bystry podniosły drastycznie ceny swoich wyrobów o kilkadziesiąt procent. Mam nadzieję że Państwu się to odbije czkawką. A klienci zauważa nielegalne podnoszenie cen. Pzdr Stały klient Państwa sklepów

Klientka

Sklep Koziegłowy: A ja jestem zadowolona. Nigdy mi się nie zdarzył stary towar jak niektórzy tu piszą, zawsze świeże, poza kupie może leżeć w lodówce tydzień i jest wszystko ok. Zawsze Panie miłe i uśmiechnięte. Nawet jak czegoś nie ma to poinformują kiedy będzie. A tym wszystkim co tu narzekają polecam może kiedyś popracować w handlu i to do tego fizycznie przy kilogramach mięsa do rozłożenia, żeby każdy mógł wybrać co mu się podoba. Może wtedy przestaną wymagać, żeby się z nimi obchodzić jak z jajkiem :P Trochę uśmiechu i zrozumienia i każdemu będzie się łatwiej żyło - i klientom i pracownikom.

Ktos

Pociągi nawet są odwolane a Panie muszą siedzieć w pracy żeby się narażać . Nie wspomnę o ludziach którzy chodzą i chwała się gdzie oni nie byli na feriach i skąd oni nie wrócili . Tym bardziej że jest coraz więcej zachorowan wokół nas . Ale kogo to interesuje . Ludzie którzy nie mają kontaktu z ludźmi tylko siedzą w biurach mają wolne bo koronowirus a takie kobiety które siedzą na sklepach nie . To raczej nie jest fair .

Desperado

Czekam jeszcze tydzień. Jeśli nie będzie żadnych zabezpieczeń przed koronawirusem idę na l4

Nikt
@Desperado

Za tydzień to juz zabezpieczenia nie będą potrzebne!! W sytuacji gdzie jest taki przyrost zachorowań. Niestety jesteśmy tylko pionkami w tym przedsiebiorstwie musimi dbać o siebie same.

KLIENTKA

Witam. Bardzo współczuję Paniom, które codziennie podejmują trud pracy w sklepach. Dlaczego w sklepach Bystrego nie ma żadnych zabezpieczeń dla nich? Żadnych wydzielonych miejsc dla klientów? Właściciel nie widzi wogóle problemu? Jeśli któraś z Pań sprzedających zachoruje wtedy zamkną całą sieć. Tylko zgarniają pieniądze dla siebie. Nie przejmują się tym, że Panie mają rodziny i też się narażają. Na miejscu Pań sprzedających poszła bym na L4. Zdrowie najważniejsze.

Mała

Wielki szacunek dla pań, które pozostały na swoim stanowisku pracy w tym trudnym czasie dla nas. W szczególności dla pań ze sklepu na Książęcej. Dziewczyny nie poddawajcie się i dbajcie o zdrowie. Wasza klientka.

Stały klient

Zauważyłem,że w sklepach mięsnych Bystry panie kroją dużo wędlin w plastrach.Wydaje mi się,iż w tym trudnym okresie,kiedy koronowirus się rozwija w takim tempie powinny być zachowane wszelkie środki ostrożności i lepiej byłoby sprzedawać wędliny w kawałkach.Taką praktykę ma już wiele sklepów mięsnych na Śląsku.

Zostaw merytoryczną opinię o Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. - Swarzędz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.
Przejdź do nowych opinii