Witam jestem waszym klientam od dwóch lat...W sumie od momentu kiedy otwarty został sklep w srodzie wlkp koło poczty....Jakie mile zaskoczenie odkryłem że koło biedronki też jest i powiem że w życiu bym nie powiedział że tam jest sklep wcale go nie widać A szkoda bo tam nawet lepiej podjechać....wyroby macie naprawde swietne...i do tego fajna obsługa...naprawdę wyszlem splakany że śmiechu....oby tak dalej
Dokladnie sklep mało widoczny....ponoć jest nawet dłużej niż ten przy targu ale wcale bym nie powiedział za tam sklep się znajduje....kiełbasa mistrza biała super
Jest szansa przejścia na inne stanowisko w tej firmie? Od czego to zależy?
Straszna obsługa w Środzie Wielkopolskiej przy targowisku . Pani stojąc przy kasie pretensje do klienta że ten nie ma drobnych czy karty z tekstem ,, żółtymi mam wydać ?! ,, Zero uśmiechu i podniesienie głosu na inną pracownicę że jest źle poukładany towar do kasowanie i że ludzie ustawiają się źle w kolejce ( Bogu winna dziewczyna ) .. odstraszyła mnie swoim zachowaniem ..
Nie zgodzę się z takową opinią. Robiąc zakupy w Środzie wybieram tylko ten sklep, ze względu na przemiłą obsługę. Panie zawsze uśmiechnięte, choć jestem wymagającym klientem.
Jak ludzie są w tych czasach sfrustrowani !!!Malkontentów nie brakuje ????????????
(usunięte przez administratora)
Nie,ta kobieta pracuje w Zakładach Mięsnych Bystry,całym sercem związana jest z firmą.W 100%!!
A jak jest twoja intencja?”Andrzeja”? Z kim i od kiedy jesteś na „ty”? Gdyby był to twój znajomy powiedziałabym mu o swoich obiekcjach...
Zrozumiałe było od początku, tak dla ogólnej wiadomości.
No więc? Jaka jest intencja?
Nie uważasz ze godnym zachowaniem byłoby powiedzenie w twarz samej zainteresowanej co cię boli? Brak odwagi?
Miłej nocy! Udany wieczór?
Zapraszamy do firmy. Wystarczy zapytać.
Ahhh ta anonimowość. ????
Dobro firmy i piszesz anonimowo? Widzę szczyt kompetencji i mega lojalność! Pozdrawiam osobę obczerniana:)
Kim Ty jesteś!!!! Nigdy nie znizam się do poziomu tak niskiej inteligencji jaka Ty reprezentujesz!!!! Pamiętaj że dobro powraca a zło uderza ze zdwojoną siłą!!! 0pamietaj się!!!!
Dobro firmy! Weź się ogarni. Spójrz w lustro i zobacz jakim jesteś człowiekiem. Gdzie mieści się tyle jadu w naszej firmie? Weź się opamietaj!
Znasz pana Andrzeja i tak brzydko piszesz o jego najlepszych pracownikach ? Ładnie tak poniżać innych ?? A może w końcu się przedstaw , co??? Nie masz odwagi ??? Jestes śmieszna, a twoja inteligencja sięga zera , a nawet poniżej zera ..... nie podoba ci się maleńka ??? To po cholerę siedzisz w tej firmie ?? Masz tyle wolnych miejsc w innych pracach a ty wiecznie niezadowolona ..... wstyd !!! Wstyd!!!! Właśnie powinnaś się spalić ze wstydu ????
Boże ludzie co za parter, wydaje mi się , że na rynku pracy " czas pracownika" , coś się nie podoba to wypad, zmieniać pracę i nie poniżać się takimi wpisami. Wywody jakbyście na jakiś managerskich stanowiskach robili, a to tylko zwykła praca fizyczna, żadnej w niej filozofii. A jeśli chodzi o klientów....ludzi wolny kraj idz i kupuj co chcesz, nie chcesz nie kupuj , a tu idzie, kupuje i płacze jakby na siłę Was tam pchali. Słabe to. Wstyd . Brak honoru i godności , zamiast się wziąć za szukanie roboty to siedzi i wypisuje bzdury. Ale za swój tyłek się nie zabierze.
Brawo, wolny kraj, wybór ma każdy. Ale nikt nie ma prawa zniesławiać w tak obrzydliwy sposób kogokolwiek. Brak honoru, godności i inteligencji. Nie pasuje Ci? Nie musisz nic. Nawet oglądać tej Pani. Zmień pracę.
Strasznie się robi zakupy na Gruszczynie panie wciskają towar nie ma chwili zastanowienia kiedyś tą obsługa wyglądała inaczej ale to pewnie sprzedać jak najwięcej A to tak nie jest bo mój mąż już nie raz zrezygnował z zakupów to pewnie nacisk kierownika sprzedawać polecać bo tak słychać jak ekspedientka się wypowiadają
W wielu sklepach "Bystrego" Tak jest. To jest jakaś porażka. Idąc do sklepu, wiem co chcę kupić, a jak nie będę wiedziała to poproszę o radę, a takie wciskanie jakichś "promocji" to jest bardzo męczące.
Macie super parówki. (usunięte przez administratora)
Parówki może super ale praca w niezbyt przyjemnej atmosferze obgadywanie objawy mobbingu także praca dla ludzi o mocnych nerwach i nie przywiazujacych wagi do atmosfery w pracy
Mobbing na sklepach był od zawsze i ze strony kierownikow jak i instancji wyższych tylko każdy boi się odezwać jako grupa bo zawsze się ktoś wylamie.Przykre to jak robi się to co się lubi ,a nie jest się w żadnym stopniu docenionym
Powiem tak gdyby nie majster to było by ok nadużywa swojej władzy krzyczy na pracowników panuje mobbing w pracy dobrze ze nie robię w tym (usunięte przez administratora) już Polacy uciekają sama Ukraina na zakładzie nie ma co się dziwić.
Sklep w Przeźmierowie . Pani starsza ledwo co stoi, po operacji, użalająca się nad sobą że jeszcze nie doszła do siebie, wszystko ją boli, czy firma tego nie widzi, to już nie ten wiek na przerzucanie takich ciężarów... I te godziny zamknięcia nigdy nie są stałe,
A czy tej starszej pani która tam pracuje i uzala się nad sobą ktoś każe tam pracować? Sama jest sobie winna skoro nie czując się na siłach przychodzi do pracy po operacji, więc proszę się zastanowić kto ma się zastanowić i co firma ma widzieć? Jeśli ktoś po zekomej operacji wraca do pracy to raczej czuję się na siłach prawda!? Skoro firmie dostarcza zdolność do pracy to raczej jest zdolna prawda???? Więc starsza pani przykro stwierdzić ale sama jest sobie winna a że uzala się każdemu klientowi to widocznie lubi robić z Siebie ofiarę.
A co ta pani rozumu nie ma?? Wolna wola kto ja zmusza do pracy?? To co tu wypisujecie jest zabawne:) istny cyrk:)
Moim zdaniem czytając te wpisy, odnośnie starszej Pani, użalająca się nad sobą, niech siedzi w domu i korzysta z renty, a nie być nadgorliwym na pieniądze.
Czy panie na Placu w Swar,edzu są przemeczone na stoisku kiedyś tą obsługa była inna dyskutują w czasie obsługi na różną problemy zamiast skupić się na obsłudze i bałaganie w lądzie A kasjerki bez uśmiechu na twarzy ja wiem że nie zawsze można mieć dobry dzień
W Poznaniu przy ul. Jugosłowiańskiej sprzedają Panie które są osobami doskonale zorganizowanymi. Łatwo nawiązują kontakt i posiadają przyjazne usposobienie, co korzystnie wpływa na postrzeganie je przez klientów. Są osobami otwartymi i zawsze uśmiechniętymi. Posiadanie takiego handlowca jest cenne dla każdego zespołu zajmującego się sprzedażą. Zakupy w tym sklepie to czysta przyjemność. :)
Ja chciałbym zauważyć że wciskają wszystko co sie da często ten towar na drugi dzień do wyrzucenia byle wszystko sprzedać i nazywać się najlepszy handl8wiec !!!
Dlatego tak jest jak klient chce mieć cały czas pełna lade aż do zamknięcia to nie ma co się dziwić że na drugi dzień czy trzeci coś już nie jest pierwszej świeżości. Dzięki klienta sprzedawczynie są sprawdzane czy aż do samego zamknięcia jest towar w lądzie zamiast robić wyprzedaż. Możemy podziękować tylko sobie to my klienci do tego doprowadzilismy
Bardzo chwale sobie sklep w Wągrowcu na Janowieckiej koło biedronki. Wszystko swiezutkie przemiła obsługa. Widać dziewczyny mają co robić bo tam ciągle dużo klientów.
Wymagania jakie panują w tej firmie są żenujące. Młode dziewczyny (a właściwie to czy młode czy starsze każda Pani) nawet paznokci nie mogą mieć takich jak by chciały, tylko krótkie bezbarwne czyli tak jakby ich nie miały wogole. W tych czasach każdy chce wyglądać estetycznie i modnie ale,, TA " firma na to nie pozwala. W innych sklepach aż miło robić zakupy kiedy jesteś obsługiwany zadbanym rękoma. A w sklepach Bystry przykro o tym mówić ale Kobietki maja brzydkie pozadzierane nie zadbane dłonie. Ten kto wymyśla te regulaminy i zakazy chyba ma jakieś kompleksy albo jest jakimś szowinista. Nic dziwnego że młode dziewczyny nie chcą tam pracować. Pomijając fakt że w soboty pracują tam do późnych godzin co wyklucza jakiekolwiek życie towarzyskie bo po prostu człowiek jest tak zmęczony praca że nie ma już siły na rozrywki po pracy. Prawda jest taka że pracownicy w tej firmie nie są szanowni ani doceniani a to przecież oni dawaj wam zyski i srzedawaja wasz towar za,, gruba " kasę a tu takie podziękowanie
Od jutra wypisać należy sklepy krócej otwarte,bo Kobietki musza zadbać o paznokcie. Żenada... Pozdrawiam szowinista
Pewnie w trosce o bezpieczeństwo Panie nie mogą malować paznokci. A co do sobót, to co z klientami, którzy chcą zrobić zakupy na weekend a w soboty pracują do 15? Tylko wtedy( w sobotę popołudniu i wieczorami) mają szansę.
Bezpieczeństwo? Śmieszne. To może zrobić zakupy w piątek jak ktoś pracuje w sobotę? Panie na sklepach też pracują i to tak dużo, że nie mają kiedy do lekarza pójść.
Ale Panie w sklepie podają szynkę w rękawiczkach, więc nie rozumiem o jakich tu dodatkach lakieru mówimy. I jestem jak najbardziej za tym, żeby Panie miały zadbane ładne paznokcie, bo czasem jak się patrzy na ręce sprzedawczyni przy kasie, to się odechciewa I szynki i dodatków i w ogóle czego kolwiek z rąk takiej Pani.
Pań na sklepach jest tyle, że nie sposób każdej z osobna przypilnować. To czy Pani ma zadbane paznokcie, włosy czy schludny ubiór zależy tylko i wyłàcznie od Niej, nie ma na to wpływu lakier na paznokciach czy kolor farby na włosach. Można mieć zadbane dłonIe bez hybrydy, lakieru czy żelu
Widzę, że Pani bardzo kąśliwa. Myśle, że poziom mojej inteligencji jest na tyle wysoki że w zasięgu mojej wiedzy jest fakt, że sklepy w piątek są dłużej czynne niż w sobotę, także dziękuję za szczere gratulacje. Każdy ma wybór, nikt nikogo do niczego nie zmusza, pracy jest tyle, że można wybierać, tak jak klient ma prawo wybierać czy idzie na zakupy w piątek czy w sobotę i o której godzinie. Pozostawmy tą decyzje klientom.
Proszę trochę pomyśleć czerwone pazury zatapialne się mięsie bądź w wędlinach??? Okropny widok!!! Długie czerwone paznokcie? Myślę że nie ta branża. Podam przykład bank proszę pokazać czy któraś z pań ma długie kolorowe paznokcie??? Oczywiście że nie, w bankach obowiązuje schludny wygląd!!! Wniosek niektórym głowa służy do ozdoby.
Nie zauważyłam żeby ktoś pisał o długich, czerwonych pazurach. W tej firmie nie można mieć nawet kolorów zbliżonych do koloru skóry. I to chyba tylko w tej firmie.
Zadam pytanie, po co przychodzi klient do sklepu? Oczekuje miłej, fachowej i sprawnej obsługi a nie oglądanie naszych paznokci bądź ostrego makijażu. Na pierwszym planie jest świeży pachnący towar my zaś na drugim planie ale jakże ważne!!! Czy paznokcie pomagają zwiększać obroty w sklepie, chyba nie. Czasami trzeba pomyśleć to naprawdę nie boli.
panie mają rękawiczki co przez samo się rozumie że nie ma lakieru i tipsów w wędlinie ani mięsie-należy tylko logicznie pomyśleć !!!!!!!
Jak Pani nic nie rozumie. Przykre. Jak wiele zawodów na świecie ma takie ograniczenia,? mówię o paznokciach oczywiście...... mam wymieniać? Czy te panie są dyskryminowane, chyba nie muszę odpowiadać.
W tej firmie z tego co mi wiadomo można mieć manicure french. Skoro dla Pań tak wielką rolę w życiu odgrywa kolor paznokci to proponuję zawody które dopuszczają pełen wachlarz kolorów i długość o jakiej Pani marzy. Podobnie z włosami, piękne, długie i rozpuszczone włosy jak najbardziej, ale nie za ladą mięsną. Jak dla mnie to nie jest tu najważniejsze.Dla klientów na szczęście liczy się jakość jak i wysoki poziom obsługi, który również spotykamy w tej firmie.
Myślę, że tematem dyskusji powinny być bardziej wędliny a nie paznokcie sprzedawczyń. Nie trzeba mieć na nich koloru żeby były schludne i zadbane
W sklepach A.Bystry nie ma ludzi do pracy ponieważ tam nie chce nikt pracować czy widział tam ktoś młodą osobę bo ja nie ? Kierownicy sklepów pracują pod presją swych przełożonych koordynatorek oraz obsługa sklepów się boi ciągłych kontroli i zabierania premii za byle co. Dlatego niema ludzi do pracy a ci co zostali są przerzucani z sklepu na sklep według mojej opinii panuje tam mobbig. A rządzącym chyba to się podoba .
Szefostwo jeszcze trochę każe ekspedientka się rozwiać dzieci oddać tatusiom podpisać papier że w ciągu 20 lat nie zajdzie w ciążę a i tak im jeszcze będzie źle. Mają gigantyczne wymagania wieczne jary że jeszcze trochę nie zarobi się nawet najniższej krajowej w bied...... Zarabiają lepiej
Masz rację a jeszcze trzeba zaznaczyć że musisz mieć końskie zdrowie żeby czasem nie zachorować bo to też się nie podoba szefostwu za dużo chorujesz na bruk bierzesz za dużo urlopu tez źle.
Doskonale cię rozumiem. Człowiek nic tam nie znaczy. Tak naprawde liczy sie tylko co to mowia regionalne. I tyle
Zgadzam się z tobą, koordynatorki jeżdżą po sklepach sprawdzają to i tamto a jak wszystko jest ok to i tak się doczepia do czegoś byle tylko zabrać kasę, moim zdaniem Pan Bystry powinien zabrać się właśnie za te panie ponieważ ludzi na sklepach nie ma do pracy tylko i wyłącznie przez te koordynatorki. Jeśli większość idzie na L4 i dzwonisz o pomoc to powie tobie że sobie poradzicie lub że nie ma ludzi do pracy, tylko zastanawia mnie czy oni zdają sobie sprawę dlaczego nie ma ludzi do pracy. Za taką pensje i robienie nadgodzin tzn. Siedzisz w pracy po 14 godz wgl życia nie masz po pracy. Bo jesteś zmęczona a gdzie dzieci, dom. Ciągle pretensje że ktoś na L4 idzie sory jak taka pani jest mądra to sama może stać w sklepie po 14godz. Sama ma dzieci i jak dziecko zachoruje to potrafi pójść na L4. I wszystko ok. Nikt nic nie mówi. Podejście do pracowników tragednia, pensja tragedia, nie polecam. Tłumaczenie że można zarobić 3000to tylko bajka bo jak nie robisz nadgodzin to nie zarobisz to jest tylko chwyt nic więcej. Szkoda że na rozmowie o pracę nie mówią jak jest naprawdę.
A kto teraz płaci 3000 tys podstawy? Nie znam takiej firmy ze za lada czy kasa ma się podstawę 3000 tys , jak znasz to daj znać gdzie, chętnie pojde
Chcesz posłuchać co sie dzieje w firmie to idź do bankomatu w Koziegłowach panie tak głośno rozmawiają rano jak rozkładają towar że wszystko słychać lepiej niech się zajmują świeżym towarem A nie plotkowaniem nawet obsługującmaja czas na to żeby opowiadać o innych przykre
Może skupmy się na pracy w Bystry, bo takie wpisy naprawdę są mało pomocne. Widzę, że jesteś klientką tej firmy. Jesteś zadowolona z ich obsługi?
Pozdrawiam!! przemiłe Panie ekspedientki ze SKLEPU MIĘSNEGO BYSTRY w Poznaniu Os. Piastowskie. Miła i sprawna obsługa.
Pracujesz starasz się a potem wypalasz się i na bruk tracą dobrych pracowników i co twoja końskie zdrowie masz jedno kiedyś było inaczej mozna było polecać A teraz nie!!!
Co się dzieje na sklepach? Chodzi mi tu o sklep w Przezmierowie i Tarnowie bo tam robię zakupy. Co chwilę jakieś zmiany, nie ma pań sprzedawczyn, które wcześniej widziałam. A ta Pani w czarnych włosach w Tarnowie to bardzo nieuprzejma i arogancka. Do mnie akurat tak się nie odzywa ale byłam świadkiem jak w nie ładny sposób odzywała się do klienta. Zresztą bardzo często jak jest kolejka to ona zajmuje się czym innym niż obsługiwanie. Prosze zwrócić na to uwagę.
Żal. Kiedyś panie uśmiechnięte. Stali pracownicy. A teraz? Ciągle na tych dwóch sklepach nowe panie. Na dodatek niezabardzo miłe
Rozumiem, że jestem rozczarowana zachowaniem pracowników oraz jakością usług świadczonych przez firmę Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. Jednak głównym celem tego forum jest wymiana opinii na temat warunków pracy w danej firmie. Może wiesz czym spowodowane są zmiany kadrowe o których wspominasz? Zachęcam również pracowników firmy do podzielenia się swoją opinią na temat warunków zatrudnienia.
Nie rozumiem z czym ma pani problem pani Doroto! Jeśli chodzi o zmianę personelu, czasem tak niestety się zdarza że ktoś choruje, odchodzi itd. Najważniejsze i czego ja nie mogę powiedzieć negatywnego o sklepie w przeźmierowie,poniewaz są tam bardzo miłe panie mimo że nowe, zawsze uśmiechnięte można pozartowac , porozmawiać. Jeśli coś potrzeba zawsze pomogą zamówią czy nawet doradza. Żal tylko mi tych kobietek bo naprawdę są nie doceniane przez pracodawcę, za taką pensje i tyle godzin ile muszą pracować. A sklep naprawdę zawsze zadbany czysto. Czego nie mogę powiedzieć o sklepie w Tarnowie podgornym. Tam rzeczywiście nie miła obsługa że aż wchodzić się nie chce na zakupy dlatego wolę pojechać trochę dalej i być obsluzona przez mile i uśmiechnięte panie z przeźmierowa. Wszyscy opisywać potrafią tylko panie które sprzedają a tak naprawdę klienci też nie są mili nie którzy oczywiście. A mimo tego pani która sprzedaje musi grysc się w język.
Rozumiem, że panie, które sprzedają chorują czy odchodzą. I zgadzam się z Panią że lepiej się robi zakupy w Przezmierowie. Bo niestety sklep w Tarnowie to dno. Obsługa na tym sklepie tragedia. Chcesz zamówić towar i jak widzisz głupia minę w stylu z wielką łaska ci odloze to wolę jechać do Przeźmierowa.
A jak ma być jak tam wszyscy zmęczeni do pracy chodzą. Wyzysk i tylne. Znam dziewczynę, która pracowała w tej firmie. Dramat! Na sklepach zmęczone, przepracowane i boją się odezwać.
To prawda. Moją koleżanka pracuje w tej firmie. Jest wykończona fizycznie i psychicznie, bo nie raz musi chodzić na 15 godzin do pracy, bo w firmie brakuje ludzi do pracy. A jak się nie zgadza, to jest czarną owcą na sklepie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!