Witam serdecznie chciał bym poinformować o nieuczciwej i zarozumialej kierownicze z poznańskiego sklepu ,sklep jest czynny do godziny 17 a pracownic który pracuje na 2 zmianie musi wszystko robić samemu co przeważnie kończy się pracą do godziny około 21 z czego pani kierownik nie płaci za dodatkowe godziny pracy moje pytanie brzmi czy to jest zgodne z prawem pracy bo zastanawiam się czy nie zgłosić sprawy do państwowej inspekcji pracy Czyli praca = życie a życie prywatne to ch... .
Ja też pracuje w tej firmie i mam podobne zdanie ale myślałam że to tylko mi się tak wydaje a jak widzę nie. A Ty gdzie pracujesz? Może szefostwo nie wie co dzieje się na sklepach? A o która koordynatorka ci chodzi? Bo ja też myślę że ich wizyty to nic nie daja
Chciałabym poruszyć kwestię jednej pani która przychodzi do pracy z psem rasy jork i trzyma go na zapleczu a potem wydaje mi mieso! Chodzi o sklep na osiedlu Dębina 102 w Poznaniu . Mam 63 lata i nie spotkałam sie jeszcze z czymś takim. Jest to niedopuszczalne ! Proszę zareagować w tej sprawie.
Witam panią 63-letnią, zalecałbym badanie wzroku , jestem stałym klientem sklepu i jeszcze tam psa nie widziałem . Ciekawy jestem czy inni klienci potwierdzą Pani widzenia . Pozdrawiam
Moim zdaniem powinna Pani zrobić zdjęcie, bądź nagrać film. Znam ten sklep od otwarcia, Panią o którą chodzi też znam że sklepu i ciężko mi się odnieść do Pani zarzutów jako słowo przeciwko słowu. Nigdy nie widziałem Pani z pieskiem w sklepie, ale muszę przyznać, że w okolicy dość często, gdyż zarówno Pani jak i Pani ze sklepu i ja mieszkamy na jednym osiedlu i ciężko by się było nie przejść w obrębie zabudowań sklepów. Jednak jak mi wiadomo nie słyszałem jak żyję, żeby nie można było podejść do drzwi budynku z pieskiem. Pozdrawiam obie Panie i pozostałych mieszkańców i gości osiedla.
ja bardzo lubię ten sklep szczególnie obsługę -robię tam często zakupy i psa nie widuję!!!!
Jestem stałym klientem w Delikatesach w Skokach i kilka razy miałem w wedlinach i miesie blond włosa. Żona zauważyła ze pewna blondynka ciągle chodzi bez nakrycia głowy. Czy ona ma jakieś przywileje.
Mam,pytanie co ze sklepem we Wrześni na Słowackiego
Do kierownictwa BYSTRY ,zrobcie cos wreszcie na tym Tarnowie bo tam się nie da robic zakupow, cos się popsulo na tym sklepie i atmosfera jest nie do wytrzymania, kiedy ktoś zrobi wreszcie z tym porządek...............Nie widzicie co się dzieje czy po prostu przymykacie oczy.........
Czerwone usta i długie kolorowe zadbane paznokcie odstraszają to fakt w Tarnowie Podgórnym!, z takim makijażem to do biura za "Asystentkę " Dyrektora ;) !
Witam musze przyznac ze to co stala klientka wypisuje na temat sklepu w Tarnowie Podgornym to prawda,nie raz bylam swiadkiem opryskliwego traktowania klienta,wielu moich znajomych zrezygnoalo z zakupow w danym sklepie,trudno nazwac te panie sprzedawczyniami,podaja towar z wielka niechecia,schludny wyglad to nie wszystko tym pania brakuje kultury osobistej. Dyrekcja powinna cos z tym zrobic bo to nie sprzyja dobremu wizerunkowi tej firmy i standarda obslugi w dzisiejszych czasach.......
Wczoraj doznalam szoku podjechalam do Czerwonaka bo o godz 11 brakowało juz nawet białej kiełbasy to kpina a ekspedientki w kozieglowach zadowolone mówiły ze nie ma bo bystry nie ma towaru a w Czerwonaku było wszystko I kolejka kupiłam sobie co chciałam i wyszlam zadowolona pozdrawiam serdecznie Firmę Bystry
Radze omijać sklep w Tarnowie Podgórnym, personel , arogancki, klienta traktują jak wroga.Na grzeczne zapytanie klienta pani sprzedawczyni odpowiada z podniesionym głosem i z złoscią.Uważam ,że kierownictwo Bystry powinno zareagować i przeprowadzić rozmowę z personelem.Lubie robić zakupy w firmie Bystry ale wizyta tam odbywa się w stresie.Arogancja, przywracanie oczami,-Panie które tam pracują mam wrażenie że przyszły na spotkanie towarzyskie, są bardzo nie miłe kiedy im się przerwie w ważnej rozmowie mającej miejsce na sklepie . Rekakcja po takim najsciu jest z ich strony natychmiastowa tj. : Sapanie i niegrzeczne zwracanie się do klienta odstrasza klienta.Panie chodzą jak na wybiegu, w ostrych makijażach, jedna przez drugą ma bardzo wyzywający makijaż!, Pragnę zwrócić uwagę na paznokcie, które są zadbane, lecz do wykonywanej pracy nie PASUJĄ.
Co tu wypisujecie to jest nie prawda sklep BYSTRY to najlepszy sklep w Tarnowie Podgórnym panie zawsze uśmiechnięte i mile szybkie w obsłudze a co do makijażu i paznokci to nie powinno nikomu przeszkadzać raczej miło że są te panie zadbane
Stała Klientko, jak w takim razie wyjaśnisz długie kolejki w sklepie? Oznacza to że mimo tego ludzie czekają bo warto. Gdyby było jak piszesz powyżej sklep świeciły pustkami. Jeśli nie podoba Ci się obsługą zwróć uwagę ekspedientce a nie piszesz donos, który jest nieprawdziwy.
Droga Pani. Wymalowane paznokcie to może są dopuszczalne w sprzedaży guzików, jednak przy żywności jest ustawowy ZAKAZ posiadania pomalowanych paznokci, podobnie jak i zakaz pozsiadania długich paznokci. Może to Pani nie przeszkadza, ale we mnie budzi obrzydzenie.
Rozumiem ze Pani nosi krótko przycięte i niepomalowane paznokcie skoro Panią zadbane brzydzą. O ile wiem w sklepach obowiązują rękawiczki wiec pomalowane paznokcie a tym bardziej makijaż nie powinny zwracać uwagi chyba że zazdrość przemawia przez zaniedbane kobiety. Ekspedientka to nie zabawka nie musi się każdemu podobać i ma prawo być człowiekiem . Przypominam ze po obu stronach lady stoją zwykli ludzie .
Co się dzieje ze sklepem na Rzeczypospolitej ??kiedy będzie wkoncu otwarty i czy wreszcie będzie pracował tam ktoś normalny!!! Pytam bo odkąd zmieniła się tam załoga czyli ok rok temu to ten sklep bankrutuje!!!!
Jeśli jest Pani zainteresowana i chciałaby dowiedzieć się jakie są warunki pracy zapraszamy do siedziby firmy.
Nie mieszkam w pobliżu Swarzędza. Jeśli może pani odpisać na moje pytania w komentarzu lub na e-maila. To byłabym bardzo wdzięczna.
Witam! Jakie są warunki w sklepach u Bystrego? Ile za godzine czy pensja stała? I jak z umową?
Witam , pensja jest stała plus prowizja od obrotu, dodatek za niechorowanie i premia za ocenę półroczną. Umowa o pracę.
Na początku pensja stała to 2000 ( bez premi i prowizji) , na sklepach wychodzą od 2500 do 3700
A prosze mi powiedziec czy jakieś dni wolne w ciagu tygodnia sa? Czy praca jest od poniedziałku do soboty bez dnia wolnego? I jeszcze chcialabym się zapytać odnośnie wypłaty. 2000zl brutto czyli do ręki przez miesiąc dostaje się 1450zl? I jak jest dzielona prowizja? Byłabym wdzięczna za te wszystkie moje pytania.
W srodzie wlkp kolo biedronki jest bardzo nie mila pani starsza blondynka dosyć ze czuć od niej alkohol to jeszcze potrafi przy klientach wyzwać od najgorszych współpracownicę albo ucieka na tyl...zenada a na dodatek ponoc to kierwniczka szkoda słów
Witam. Ja jako klient mam uwagi do sklepu "Bystrego" który mieści się w Rogoźnie. Po dzisiejszych zakupach byłem tam ostatni raz. Ogólnie cały czas robię zakupy w Obornikach na ul. Powstańców wlkp. gdzie jakość obsługi,świeżość towaru oraz czystość na sklepie jest pierwsza klasa. Czego nie mogę powiedzieć o sklepie w Rogoźnie, Pani obsługująca mnie chciała wcisnąć mi starą kiełbasę co o jej świeżości było widać gołym okiem a gdy wróciłem do domu spróbowałem rolady ustrzyckiej i mało nie zwymiotowalem, od razu ja wyplulem gdybym miał bliżej do tego sklepu kazał bym tej Pani przy klientach spróbować tego serka. W dodatku tej Pani się chyba pomyliło że jest w pracy a nie w domu i zalatwiala sb prywatne sprawy przez telefon jednocześnie obslugujac mnie. Takie sytuacje tylko niszczą opinie Zakładów Mięsnych Bystry ponieważ co do wyrobów nie mam żadnych zastrzeżeń a wręcz przeciwnie.
Radze omijać sklep Bystry ns os Jagielonski, personel nerwowy , arogancki, klienta traktują jak wroga.Na grzeczne zapytanie klienta pani sprzedawczyni odpowiada z podniesionym głosem i z złoscia.Tak nie może być , kierownictwo Bystry powinno zareagować i przeprowadzić rozmowę z personelem.Lubie robić zakupy w firmie Bystry ale wizyta tam odbywa się w stresie.Arogancja, przywracanie oczami, sapanie i niegrzeczne zwracanie się do klienta odstrasza klienta.Panie chodzą naburmuszone jak bomby zegazowe.
Chyba to Pani miała zły dzień. Jestem stałym klientem w tym sklepie i obsługa jest tam na najwyższym poziomie. Zawsze pomocna i uśmiechnięta ,aż chce się chodzić na zakupy :) Nigdy nie miałam problemów i zawsze miałam obsługę jakiej oczekiwałem. Grono moich znajomych z osiedla może to również potwierdzić że Panie w tym sklepie są przyjazne i zawsze z chęcią pomagają :) Pozdrawiam Ania
I nic w tym kierunku się nie zmieniło! Najgorsza jest Pani kierownik ,która jest bardzo nieuprzejma i krzyczy wręcz obraźonym tonem do klienta.Czy nikt nie może zareagować w tej sprawie!!! Mamy takie czasy,że obsługa powinna być dla klienta bo klient nie robi łaski przechodząc do sklepu. Ta Pani jest na nie właściwym miejscu!!! Czasy komuny i towar z za lady już się skończył droga pani!
Popieram!, nic się nie zmieniło, ludzie chyba nie widzą problemu i tu jest Błąd! Pani kierownik myśli że zwojuje Świat, ale to nie te czasy!!!!!!, czas pomyśleć o zmianach w TP w Sklepie Bystry.Ludzi miłych, uprzejmych, Pracowitych wykonujących należycie swoją prace nie brakuje.Pani kierownik stroi miny za plecami takowych klientów, jest to codziennośc w jej wykonaniu!!! Byłem naocznym świadkiem(kilkakrotnie) takich sytuacji!. Proszę o potraktowanie sprawy Pilnie i wykonanie ruchów personalnych, bo klientów Wam braknie...
mogilno powstańców wlkp. prosilibyśmy aby szczupła pani w okularach nie wciskała starego towaru i tak nachalnie nie polecała.więcej uśmiechu pozdrawiamy miłą załogę.klientki
bystry co? dinoooooo
Czy ktoś pracuje 11listopada??? Hm w delikatesach w Skokach podobno mają inwenture!!! Oj a gdzie inspekcja pracy przecież to łamanie praw pracowniczych !!!Niech właściciele sobie przyjadą i siedzą w ŚWIĘTO PAŃSWOWE!!! Współczuję paniom!!Mam nadzieje ze odpowiednie służby przyjrza się tej sprawie bo jak można ZMUSZAC KOGOŚ DO PRACY W ŚWIĘTO sam się zastanawiam czy nie zadzwonić do odpowiednich sluzb!!!!!Współczuję paniom!!!
Na miejscu pań ze sklepu wogóle bym nie przyszła na inwenture.Widzę i słyszę ze próbują odebrać im przysługujące prawa.Nie wiem czy właściciele i kadry mają taka nikła znajomość prawa pracy czy poprostu myślą że są Bóg wie kim!!!!??Szkoda słów na takich pracodawców.Powinien się nimi zająć odpowiedni organ!
Ale ważne jest to, że jest u nich okres próbny bo to jest ważne, a potem jest już normalana umowa o prace, no wiadomo, ze od razu nie dostaniesz jej i jest zlecenie, ale moim zdaniem tak to wygląda we wszystkich firmach teraz i jest to jednak standardem.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!