brak logo

Bystry Andrzej Zakłady Mięsne

Swarzędz

Opinie o Bystry Andrzej Zakłady Mięsne

garfild 2016-03-21 18:21
pare rzeczywiście się zwolnilo ale jest dużo kobiet tych co było, wiele kkientow rzeczywiście odeszlo
Gvfrg 2016-03-30 22:50
Jak wszystkim tym Paniom też się spieszy do domu.
1
anonim 2016-04-11 09:19
Ale co z atmosferą? Chodzi o to jak jest na sklepach w Swarzędzu?
5
ja 2016-04-25 20:24
wszędzie trzeba pracować tylko dlaczego tyle godzin za tak marne pienoądze
5
gosc 2016-06-21 16:27
Pani Tatiana miała już dość "super" traktowania jej przez rodzine!
znajomy 2016-06-28 22:17
Wszyscy piszą o sklepach a o zakładzie nic chyba im strach niepozwala co chłopaki z rozbioru silni i bystrzy na YouTube to widać
3
klient 2016-07-01 07:16
Witam. Chce podziekowac Pani Ali i Pani Ani za mila i profesjonalna obsluge w sklepi firmowym w Pobiedziskach w biedronce. Natomiast Pani Mirka masakra,ciagle naburmuszona nezadowolona mało sympatyczna,i niekompetentna, klientów traktuje jak zlo konieczne, boje się u niej kupować mieso bo mam wrazenie ze zaraz walnie mi tasakiem w leb.
4
Gość 2016-07-14 11:42
Nie zgadzam się z tą opinią wielokrotnie robiłem zakupy w tym sklepie I bylem obsługiwany przez ta panią obsługa była mila i profesjonalna a jeżeli chodzi o uśmiech to nie każdy musi się uśmiechać jak głupi do sera
2
rembulo 2016-08-03 23:34
czy w sklepie w skokach nie ma za dużo ekspedientek polowa w sklepie a polowa wciąż za sklepem na fajce ...
2
JANUSZ 2016-08-08 20:40
W SKOKACH w nowym sklepie ciagle pradu nie ma WSTYD moze rachunki nie placa
1
Piotr 2016-08-09 09:26
Tam korki wyskakują
Małgosia 2016-10-10 07:19
Pracuję kilka lat i jeszcze się nie zażyło, aby wypłata nie była na czas. Nawet jak dzień wypłaty przypada w niedzielę ( 10-tego ), to wypłata jest już piątek na koncie. I co ważne, wszystkie składki są odprowadzane legalnie do ZUS-u.
9
Klient 11 2016-10-12 13:56
Sklep os.Zielone Wzgórze czas na zmianę .Kierowniczka chyba się wypaliła jest nie uprzejma dla klientów jak i dla własnego personelu. Jeżeli przegląda to ktoś z zarządu proszę o przyjrzenie się tej sprawie i podjęcie odpowiednich kroków przez wzgląd na utratę klientów.
3
zadowolony klient 2016-10-13 15:45
Jeśli chodzi o kierowniczke na oś Zielone wzgórza to nie mogę zgodzić się z opinią Klient 11 . Kierowniczka bardzo miła zawsze kiedy wchodzę nie zdążę powiedzieć dzień dobry a kierowniczka już mnie wita i tak samo jest z porzegnaniem,ogólnie jedna z najlepiej obsługujących osób na tym sklepie. A Klient 11 widocznie musi mieć jakiś interes ze tak ją oczernia. Moze liczy na posadke ?
Kliwnt11 2016-10-18 22:17
Jeżeli chodzi o sklep na os.Zielone Wzgórze
to nie chodzi o żadna posadę tylko moje spostrzeżenia jako klienta a wpis Zadowolonego klienta zalatuje troche lizustwem byc moze wpis pracownika
1
Małgosia 2016-10-19 09:14
Na początku na "okresie próbnym" jest umowa zlecenie ( szału nie ma jeśli chodzi o kasę ). Jeśli się spodobasz dostajesz umowę na czas określony ( ja mam na 3 lata ). Podstawa plus premia od obrotu.
1
oama 2016-10-19 10:16
Ale ważne jest to, że jest u nich okres próbny bo to jest ważne, a potem jest już normalana umowa o prace, no wiadomo, ze od razu nie dostaniesz jej i jest zlecenie, ale moim zdaniem tak to wygląda we wszystkich firmach teraz i jest to jednak standardem.
Sąsiad 2016-10-31 05:35
Czy ktoś pracuje 11listopada??? Hm w delikatesach w Skokach podobno mają inwenture!!! Oj a gdzie inspekcja pracy przecież to łamanie praw pracowniczych !!!Niech właściciele sobie przyjadą i siedzą w ŚWIĘTO PAŃSWOWE!!! Współczuję paniom!!Mam nadzieje ze odpowiednie służby przyjrza się tej sprawie bo jak można ZMUSZAC KOGOŚ DO PRACY W ŚWIĘTO sam się zastanawiam czy nie zadzwonić do odpowiednich sluzb!!!!!Współczuję paniom!!!
7
Klientkaa 2016-10-31 14:20
Na miejscu pań ze sklepu wogóle bym nie przyszła na inwenture.Widzę i słyszę ze próbują odebrać im przysługujące prawa.Nie wiem czy właściciele i kadry mają taka nikła znajomość prawa pracy czy poprostu myślą że są Bóg wie kim!!!!??Szkoda słów na takich pracodawców.Powinien się nimi zająć odpowiedni organ!
1
garfild 2016-11-10 19:44
bystry
co?
dinoooooo
3
feta 2016-11-21 15:48
ciekawe czy bony dadzą na święta,bo w zeszłym roku się nie pofatygowali.naprawdę czy firmę na to nie stać?
11
róża 2016-11-21 17:27
mogilno powstańców wlkp. prosilibyśmy aby szczupła pani w okularach nie wciskała starego towaru i tak nachalnie nie polecała.więcej uśmiechu pozdrawiamy miłą załogę.klientki
1
Beata 2016-12-23 07:54
Radze omijać sklep Bystry ns os Jagielonski, personel nerwowy , arogancki, klienta traktują jak wroga.Na grzeczne zapytanie klienta pani sprzedawczyni odpowiada z podniesionym głosem i z złoscia.Tak nie może być , kierownictwo Bystry powinno zareagować i przeprowadzić rozmowę z personelem.Lubie robić zakupy w firmie Bystry ale wizyta tam odbywa się w stresie.Arogancja, przywracanie oczami, sapanie i niegrzeczne zwracanie się do klienta odstrasza klienta.Panie chodzą naburmuszone jak bomby zegazowe.
6
Przemek 2016-12-30 13:16
Witam. Ja jako klient mam uwagi do sklepu "Bystrego" który mieści się w Rogoźnie. Po dzisiejszych zakupach byłem tam ostatni raz. Ogólnie cały czas robię zakupy w Obornikach na ul. Powstańców wlkp. gdzie jakość obsługi,świeżość towaru oraz czystość na sklepie jest pierwsza klasa. Czego nie mogę powiedzieć o sklepie w Rogoźnie, Pani obsługująca mnie chciała wcisnąć mi starą kiełbasę co o jej świeżości było widać gołym okiem a gdy wróciłem do domu spróbowałem rolady ustrzyckiej i mało nie zwymiotowalem, od razu ja wyplulem gdybym miał bliżej do tego sklepu kazał bym tej Pani przy klientach spróbować tego serka. W dodatku tej Pani się chyba pomyliło że jest w pracy a nie w domu i zalatwiala sb prywatne sprawy przez telefon jednocześnie obslugujac mnie. Takie sytuacje tylko niszczą opinie Zakładów Mięsnych Bystry ponieważ co do wyrobów nie mam żadnych zastrzeżeń a wręcz przeciwnie.
1
mama 2017-01-22 00:17
bez końcówki i może jeszcze bez osłonki hi hi hi
1
kupujacy 2017-02-10 22:38
W srodzie wlkp kolo biedronki jest bardzo nie mila pani starsza blondynka dosyć ze czuć od niej alkohol to jeszcze potrafi przy klientach wyzwać od najgorszych współpracownicę albo ucieka na tyl...zenada a na dodatek ponoc to kierwniczka szkoda słów
2
Ania 2017-02-25 19:47
Chyba to Pani miała zły dzień. Jestem stałym klientem w tym sklepie i obsługa jest tam na najwyższym poziomie. Zawsze pomocna i uśmiechnięta ,aż chce się chodzić na zakupy :)
Nigdy nie miałam problemów i zawsze miałam obsługę jakiej oczekiwałem. Grono moich znajomych z osiedla może to również potwierdzić że Panie w tym sklepie są przyjazne i zawsze z chęcią pomagają :)
Pozdrawiam
Ania
4
Kasia 2017-03-19 14:06
Witam! Jakie są warunki w sklepach u Bystrego? Ile za godzine czy pensja stała? I jak z umową?
Nowa 2017-03-19 15:43
Witam , pensja jest stała plus prowizja od obrotu, dodatek za niechorowanie i premia za ocenę półroczną. Umowa o pracę.
Kasia 2017-03-19 16:26
A ile wynosi pensja stała? Jeśli można wiedzieć.
Nowa 2017-03-19 16:55
Na początku pensja stała to 2000 ( bez premi i prowizji) , na sklepach wychodzą od 2500 do 3700
Kasia 2017-03-19 18:26
Ok, dziękuję bardzo.
Kasia 2017-03-22 13:06
A prosze mi powiedziec czy jakieś dni wolne w ciagu tygodnia sa? Czy praca jest od poniedziałku do soboty bez dnia wolnego? I jeszcze chcialabym się zapytać odnośnie wypłaty. 2000zl brutto czyli do ręki przez miesiąc dostaje się 1450zl? I jak jest dzielona prowizja? Byłabym wdzięczna za te wszystkie moje pytania.
2
Nowa 2017-03-22 14:15
Jeśli jest Pani zainteresowana i chciałaby dowiedzieć się jakie są warunki pracy zapraszamy do siedziby firmy.
Kasia 2017-03-22 20:32
Nie mieszkam w pobliżu Swarzędza. Jeśli może pani odpisać na moje pytania w komentarzu lub na e-maila. To byłabym bardzo wdzięczna.
Klient 2017-03-31 17:53
Co się dzieje ze sklepem na Rzeczypospolitej ??kiedy będzie wkoncu otwarty i czy wreszcie będzie pracował tam ktoś normalny!!! Pytam bo odkąd zmieniła się tam załoga czyli ok rok temu to ten sklep bankrutuje!!!!
Nicki 2017-03-31 20:22
Zapraszamy od wtorku z nową załogą.
1
Stała Klientka 2017-04-08 21:45
Radze omijać sklep w Tarnowie Podgórnym, personel , arogancki, klienta traktują jak wroga.Na grzeczne zapytanie klienta pani sprzedawczyni odpowiada z podniesionym głosem i z złoscią.Uważam ,że kierownictwo Bystry powinno zareagować i przeprowadzić rozmowę z personelem.Lubie robić zakupy w firmie Bystry ale wizyta tam odbywa się w stresie.Arogancja, przywracanie oczami,-Panie które tam pracują mam wrażenie że przyszły na spotkanie towarzyskie, są bardzo nie miłe kiedy im się przerwie w ważnej rozmowie mającej miejsce na sklepie . Rekakcja po takim najsciu jest z ich strony natychmiastowa tj. : Sapanie i niegrzeczne zwracanie się do klienta odstrasza klienta.Panie chodzą jak na wybiegu, w ostrych makijażach, jedna przez drugą ma bardzo wyzywający makijaż!, Pragnę zwrócić uwagę na paznokcie, które są zadbane, lecz do wykonywanej pracy nie PASUJĄ.
6
Klientka 2017-04-14 06:36
Co tu wypisujecie to jest nie prawda sklep BYSTRY to najlepszy sklep w Tarnowie Podgórnym panie zawsze uśmiechnięte i mile szybkie w obsłudze a co do makijażu i paznokci to nie powinno nikomu przeszkadzać raczej miło że są te panie zadbane
7
MieszkankaTP 2017-04-15 12:37
Stała Klientko, jak w takim razie wyjaśnisz długie kolejki w sklepie? Oznacza to że mimo tego ludzie czekają bo warto. Gdyby było jak piszesz powyżej sklep świeciły pustkami. Jeśli nie podoba Ci się obsługą zwróć uwagę ekspedientce a nie piszesz donos, który jest nieprawdziwy.
5
Klient 2017-04-15 20:34
Wczoraj doznalam szoku podjechalam do Czerwonaka bo o godz 11 brakowało juz nawet białej kiełbasy to kpina a ekspedientki w kozieglowach zadowolone mówiły ze nie ma bo bystry nie ma towaru a w Czerwonaku było wszystko I kolejka kupiłam sobie co chciałam i wyszlam zadowolona pozdrawiam serdecznie Firmę Bystry
2
byla klientka 2017-04-19 09:03
Witam
musze przyznac ze to co stala klientka wypisuje na temat sklepu w Tarnowie Podgornym to prawda,nie raz bylam swiadkiem opryskliwego traktowania klienta,wielu moich znajomych zrezygnoalo z zakupow w danym sklepie,trudno nazwac te panie sprzedawczyniami,podaja towar z wielka niechecia,schludny wyglad to nie wszystko tym pania brakuje kultury osobistej.
Dyrekcja powinna cos z tym zrobic bo to nie sprzyja dobremu wizerunkowi tej firmy i standarda obslugi w dzisiejszych czasach.......
4
Małgosia 2017-04-21 11:56
Droga Pani. Wymalowane paznokcie to może są dopuszczalne w sprzedaży guzików, jednak przy żywności jest ustawowy ZAKAZ posiadania pomalowanych paznokci, podobnie jak i zakaz pozsiadania długich paznokci. Może to Pani nie przeszkadza, ale we mnie budzi obrzydzenie.
4
Klient 2017-04-23 21:39
Czerwone usta i długie kolorowe zadbane paznokcie odstraszają to fakt w Tarnowie Podgórnym!, z takim makijażem to do biura za "Asystentkę " Dyrektora ;) !
2
Klient 2017-05-28 19:47
I nic w tym kierunku się nie zmieniło!
Najgorsza jest Pani kierownik ,która jest bardzo nieuprzejma i krzyczy wręcz obraźonym tonem do klienta.Czy nikt nie może zareagować w tej sprawie!!!
Mamy takie czasy,że obsługa powinna być dla klienta bo klient nie robi łaski przechodząc do sklepu.
Ta Pani jest na nie właściwym miejscu!!!
Czasy komuny i towar z za lady już się skończył droga pani!
2
Odchodzący klient 2017-06-02 22:28
Popieram!, nic się nie zmieniło, ludzie chyba nie widzą problemu i tu jest Błąd! Pani kierownik myśli że zwojuje Świat, ale to nie te czasy!!!!!!, czas pomyśleć o zmianach w TP w Sklepie Bystry.Ludzi miłych, uprzejmych, Pracowitych wykonujących należycie swoją prace nie brakuje.Pani kierownik stroi miny za plecami takowych klientów, jest to codziennośc w jej wykonaniu!!! Byłem naocznym świadkiem(kilkakrotnie) takich sytuacji!. Proszę o potraktowanie sprawy Pilnie i wykonanie ruchów personalnych, bo klientów Wam braknie...
2
viki 2017-06-09 18:47
Rozumiem ze Pani nosi krótko przycięte i niepomalowane paznokcie skoro Panią zadbane brzydzą. O ile wiem w sklepach obowiązują rękawiczki wiec pomalowane paznokcie a tym bardziej makijaż nie powinny zwracać uwagi chyba że zazdrość przemawia przez zaniedbane kobiety. Ekspedientka to nie zabawka nie musi się każdemu podobać i ma prawo być człowiekiem . Przypominam ze po obu stronach lady stoją
zwykli ludzie .
4
Krzysztof 2017-06-18 03:43
Co wy ludzie piszecie za pierdoly ja bylem na zakupach w sklepie w Bystrym Tarnowie Podgornym i nie widzę zadnego tam problemu obsluga mila towar swiezy ... a pracuja tam ludzie i kazdy moze miec dzien lepszy i gorszy kazdy ma jakies swoje osobiste problemy a wy oceniacie ludzi po pieciu minutach... postawcie sie z drugiej strony chlodni i zastanowcie sie jak wy byscie sie zachowali jakie wy byscie mieli podejscie do klienta... jesli przeprowadzicie taka analize to potem oceniajcie innych ale najpierw zrobcie analize nad swoim zachowaniem bo to moze wy jestescie powodem do negatywnej relacji!!!
3
Ala 38 2017-06-22 09:28
Do kierownictwa BYSTRY ,zrobcie cos wreszcie na tym Tarnowie bo tam się nie da robic zakupow, cos się popsulo na tym sklepie i atmosfera jest nie do wytrzymania, kiedy ktoś zrobi wreszcie z tym porządek...............Nie widzicie co się dzieje czy po prostu przymykacie oczy.........
2
anna 2017-06-22 17:44
Mam,pytanie co ze sklepem we Wrześni na Słowackiego
Zostaw swoją opinię o Bystry Andrzej Zakłady Mięsne - Swarzędz
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Bystry Andrzej Zakłady Mięsne