brak logo

Bystry Andrzej Zakłady Mięsne

Swarzędz

Opinie o Bystry Andrzej Zakłady Mięsne

nick 2016-01-21 22:25:31
Obyś się nie sparzył
milena 2016-01-22 22:11:40
Co do p. kierownik z Delikatesy Skoki.Ja pracowałam z ta pania w Biedronce,duzo by o niej opowiadac,powiem tylko ze wspolczuje dziewczyną wredna z niej baba. Wyleciala za MOBING.WIEC DZIEWCZYNY TRZYMAJCIE SIE
_ 2016-01-28 13:10:19
Z tego co wiem to ww Pani nie wyleciała z Biedronki tylko z niej sama odeszła
jacek 2016-01-28 23:17:32
Ja robie zakupy u Bystrego w Mogilnie, obsluga mila. ale z tego co wiem, to dziewczyny raczej cienko zarabiają, pozdrawiam p. Monikę i p.Karolinę
Obiektywny 2016-01-31 16:07:33
Proszę moderatora o usuniecie wiadomości dodanych przez: ,,WTAJEMNICZONY", gdyż to co on nawypisywal to stek bzdur!!!!
5
Obiektywny 2016-01-31 19:30:45
Mam nadzieje ze moderator strony zdaje sobie sprawę ze opinie tego typu powinny być usuwane ze względu na fakt ze są obraźliwe ponadto działają na niekorzyść firmy Bystry oraz pracownic bo przez takie brednie można stracić prace!!!!PROSZĘ USUNĄĆ WPISY ,,Wtajemniczony"
... 2016-02-01 12:29:55
Droga pani ktora opisuje sklep rzeczypospolite może ma pani problem natury osobistej, sądząc po pani opisie może pani po prostu zazdrości???
1
nick 2016-02-02 00:49:26
Nareszcie wtajemniczony powiedział prawdę co się dzieje z tymi przejściami i tak jest na każdym sklepie ciekawe że inspekcja pracy nie dopatrzyła się tego do tej pory
bodzi 2016-02-15 16:57:29
witam! jestem mieszkanką skoków i klientem sklepu delikatesy, zawsze byłam bardzo zadowolona z obsługi, a teraz po zmianie kierownictwa atmosfera jest nieprzyjemna! pani kierownik bardzo nie ładnie się odzywa do personelu na sklepie przy klientach! po rozmowie ze znajomymi którzy również robią zakupy u was tez tak stwierdzili i zaczęli robić zakupy w małym waszym sklepie!
olga 2016-02-15 17:18:51
zgadzam się z panią. również mam takie odczucie!
marlena 2016-02-15 18:26:57
ja tez musze robic zakupy w malym sklepie bo atmosfera jest tam taka nie miła ze nie chce się tam wchodzic
klientka 2016-02-15 20:44:31
Czy obsługa w sklepie w Kozieglowach się w końcu zmieni poprostu masakra jakość towaru też nie jest taki jaki powinien
Klient. 2016-02-24 18:21:32
Masakra co się dzieje w sklepie na Czerwonaku.Nie ma całego asortymentu,a ta nowa pani zamiast obsługiwać to się wdaje w wielkie dyskusje z innymi klientkami,zamiast zając się następnym klientem,jak chce sobie pogadać to musi zatrudnić się w obuwniczym.
Klient. 2016-02-24 18:22:48
Masakra co się dzieje w sklepie na Czerwonaku.Nie ma całego asortymentu,a ta nowa pani zamiast obsługiwać to się wdaje w wielkie dyskusje z innymi klientkami,zamiast zając się następnym klientem,jak chce sobie pogadać to musi zatrudnić się w obuwniczym.
Klientka 2016-02-24 18:59:11
Własnie sama byłam świadkiem,tej pani pogaduszek i nie tylko z klientami ale również przez telefon komórkowy,a klientka sobie stała i w końcu wyszła.Masakra to jest mało powiedziane.
klient 2016-02-25 14:34:38
Czy panie na os. Piastowskim nie wiedzą że wyroby sprzedaje się bez końcówek? Pasztet z borowikami sprzedają z wielkimi końcówkami!!
Na temat handlowców można napisać książkę,oczywiście negatywną.
Zarobić idzie tylko proszę zapytać ile godzin w miesiącu na trzeba pracować.
Masakra, niewolnicza praca.
maryla 2016-02-25 22:59:35
Chciałam pochwalić sklep w Tarnowie Podgórnym, znakomita obsługa,szybka i miła. Towar również pierwsza klasa i co najważniejsze jest BARDZO CZYSTO !!!I W lodówkach i na podłodze :) . Jedyną uwagę jaką mam to to, że jak bym chciała kapustę kwaszoną czy ogórki kwaszone, to muszę nałożyć sobie sama i nie chodzi tu o lenistwo tylko o HIGIENĘ, każdy może tam pogrzebać i zostawić swoje zanieczyszczenia z rąk, kurtek , czy włosów. Nie wiem czy ktoś zwrócił na to uwagę , ale to jest naprawdę obrzydliwe. Panie nie są tam tak zajęte, aby nie mogły zważyć kapusty czy ogórków. Mam nadzieję, że ten wpis zostanie potraktowany poważnie.
maryla 2016-02-25 23:00:41
Chciałam pochwalić sklep w Tarnowie Podgórnym, znakomita obsługa,szybka i miła. Towar również pierwsza klasa i co najważniejsze jest BARDZO CZYSTO !!!I W lodówkach i na podłodze :) . Jedyną uwagę jaką mam to to, że jak bym chciała kapustę kwaszoną czy ogórki kwaszone, to muszę nałożyć sobie sama i nie chodzi tu o lenistwo tylko o HIGIENĘ, każdy może tam pogrzebać i zostawić swoje zanieczyszczenia z rąk, kurtek , czy włosów. Nie wiem czy ktoś zwrócił na to uwagę , ale to jest naprawdę obrzydliwe. Panie nie są tam tak zajęte, aby nie mogły zważyć kapusty czy ogórków. Mam nadzieję, że ten wpis zostanie potraktowany poważnie.
anna 2016-02-26 12:33:07
Kupuję w sklepie na Os. Zygmunta III w Swarzędzu. Jakośćtowaru dobra, ceny też, ale największym walorem jest miła i przyjazna klientom obsługa. Dziewczyny doradzą, pożartują, są kulturalne, Moja ulubiona "zmiana" to p. Beata, Ania i Dorota. Ale pozostałe Panie też w porządku. Gratulujemy takich pracownic.
Anka 2016-02-26 18:16:59
Jestem stałą klientką w sklepie na oś leśnym,są tak super te dwie panie jedna jest taka młodziutka a druga nosi okulary,tam jak się wchodzi po jedną konkretną rzecz to niestety wychodzi się z kilkoma.Tak te panie zachwalają towar i polecają że aż się chce kupować.Więcej takich pracownic życzę.
klient 2016-02-27 05:43:10
Na leśnym to najgorsza obsługa jaką spotkałem właśnie przeniosłem się do czerwonaka
.... 2016-02-28 18:24:26
Nie zgadzam się z tą opinią że obsługa najgorsza,mieszkałem wcześniej na wichrowym wzgórzu od miesiąca mieszkamy w kozich i tam robimy zakupy obsługa rewelacyjna,wszystkie panie miłe i zawsze uśmiechnięte co się bardzo rzadko zdarza .
klient 2016-02-28 21:44:25
Zanim coś napiszesz to się zastanów bo za takie wpisy można mieć problemy
Ania 2016-02-28 21:48:48
Tam są trzy panie
klient 2016-02-28 22:32:28
Ta niska pani ostatnio rozmawiala przez komórkę i dopiero po chwili mnie zauważyła
marko 2016-03-15 06:39:03
obsługa w sklepie w swarzędzu os. działyńskiego 1 - tragedia !!!! sprzedawczynie lenie !!! a niedaj boże poprosić o pokrojenie czegoś !!! zawsze jest krajalnica zepsuta !!!! sklep otwarty do godz. 19....a 18,30 wszystko posprzątane a panie gotowe do wyjścia.....radzę ten sklep omijać z daleka.....szkoda że właściciel tego nie widzi !!!!!
klientka 2016-03-15 12:47:14
Podpisuję się obiema rękoma pod powyższym wpisem.
Po godz 17 Panie już nie kroją wędlin!!! Rządy jak za komuny, kiedy to Pani z miesnego decydowała kiedy , komu i czy pokroić !
julek 2016-03-16 20:51:48
no prosze w sklepie w Skokach zwolniła sie p Tatiana bardzo szkoda bo bardzo miła była czyżby miała dosyc nowej p.kierownik.Jesli tak to wielka szkoda,lepiej kierowniczka mogła odejsc.Pewnie nikt by za nia nie plakal
garfild 2016-03-21 18:21:20
pare rzeczywiście się zwolnilo ale jest dużo kobiet tych co było, wiele kkientow rzeczywiście odeszlo
Gvfrg 2016-03-30 22:50:12
Jak wszystkim tym Paniom też się spieszy do domu.
1
anonim 2016-04-11 09:19:44
Ale co z atmosferą? Chodzi o to jak jest na sklepach w Swarzędzu?
3
ja 2016-04-25 20:24:55
wszędzie trzeba pracować tylko dlaczego tyle godzin za tak marne pienoądze
5
gosc 2016-06-21 16:27:35
Pani Tatiana miała już dość "super" traktowania jej przez rodzine!
znajomy 2016-06-28 22:17:47
Wszyscy piszą o sklepach a o zakładzie nic chyba im strach niepozwala co chłopaki z rozbioru silni i bystrzy na YouTube to widać
1
klient 2016-07-01 07:16:05
Witam. Chce podziekowac Pani Ali i Pani Ani za mila i profesjonalna obsluge w sklepi firmowym w Pobiedziskach w biedronce. Natomiast Pani Mirka masakra,ciagle naburmuszona nezadowolona mało sympatyczna,i niekompetentna, klientów traktuje jak zlo konieczne, boje się u niej kupować mieso bo mam wrazenie ze zaraz walnie mi tasakiem w leb.
4
Gość 2016-07-14 11:42:30
Nie zgadzam się z tą opinią wielokrotnie robiłem zakupy w tym sklepie I bylem obsługiwany przez ta panią obsługa była mila i profesjonalna a jeżeli chodzi o uśmiech to nie każdy musi się uśmiechać jak głupi do sera
2
rembulo 2016-08-03 23:34:23
czy w sklepie w skokach nie ma za dużo ekspedientek polowa w sklepie a polowa wciąż za sklepem na fajce ...
2
JANUSZ 2016-08-08 20:40:39
W SKOKACH w nowym sklepie ciagle pradu nie ma WSTYD moze rachunki nie placa
Piotr 2016-08-09 09:26:20
Tam korki wyskakują
Małgosia 2016-10-10 07:19:41
Pracuję kilka lat i jeszcze się nie zażyło, aby wypłata nie była na czas. Nawet jak dzień wypłaty przypada w niedzielę ( 10-tego ), to wypłata jest już piątek na koncie. I co ważne, wszystkie składki są odprowadzane legalnie do ZUS-u.
6
Klient 11 2016-10-12 13:56:13
Sklep os.Zielone Wzgórze czas na zmianę .Kierowniczka chyba się wypaliła jest nie uprzejma dla klientów jak i dla własnego personelu. Jeżeli przegląda to ktoś z zarządu proszę o przyjrzenie się tej sprawie i podjęcie odpowiednich kroków przez wzgląd na utratę klientów.
3
zadowolony klient 2016-10-13 15:45:02
Jeśli chodzi o kierowniczke na oś Zielone wzgórza to nie mogę zgodzić się z opinią Klient 11 . Kierowniczka bardzo miła zawsze kiedy wchodzę nie zdążę powiedzieć dzień dobry a kierowniczka już mnie wita i tak samo jest z porzegnaniem,ogólnie jedna z najlepiej obsługujących osób na tym sklepie. A Klient 11 widocznie musi mieć jakiś interes ze tak ją oczernia. Moze liczy na posadke ?
Kliwnt11 2016-10-18 22:17:39
Jeżeli chodzi o sklep na os.Zielone Wzgórze
to nie chodzi o żadna posadę tylko moje spostrzeżenia jako klienta a wpis Zadowolonego klienta zalatuje troche lizustwem byc moze wpis pracownika
1
Małgosia 2016-10-19 09:14:21
Na początku na "okresie próbnym" jest umowa zlecenie ( szału nie ma jeśli chodzi o kasę ). Jeśli się spodobasz dostajesz umowę na czas określony ( ja mam na 3 lata ). Podstawa plus premia od obrotu.
oama 2016-10-19 10:16:07
Ale ważne jest to, że jest u nich okres próbny bo to jest ważne, a potem jest już normalana umowa o prace, no wiadomo, ze od razu nie dostaniesz jej i jest zlecenie, ale moim zdaniem tak to wygląda we wszystkich firmach teraz i jest to jednak standardem.
Sąsiad 2016-10-31 05:35:28
Czy ktoś pracuje 11listopada??? Hm w delikatesach w Skokach podobno mają inwenture!!! Oj a gdzie inspekcja pracy przecież to łamanie praw pracowniczych !!!Niech właściciele sobie przyjadą i siedzą w ŚWIĘTO PAŃSWOWE!!! Współczuję paniom!!Mam nadzieje ze odpowiednie służby przyjrza się tej sprawie bo jak można ZMUSZAC KOGOŚ DO PRACY W ŚWIĘTO sam się zastanawiam czy nie zadzwonić do odpowiednich sluzb!!!!!Współczuję paniom!!!
7
Klientkaa 2016-10-31 14:20:16
Na miejscu pań ze sklepu wogóle bym nie przyszła na inwenture.Widzę i słyszę ze próbują odebrać im przysługujące prawa.Nie wiem czy właściciele i kadry mają taka nikła znajomość prawa pracy czy poprostu myślą że są Bóg wie kim!!!!??Szkoda słów na takich pracodawców.Powinien się nimi zająć odpowiedni organ!
garfild 2016-11-10 19:44:45
bystry
co?
dinoooooo
feta 2016-11-21 15:48:22
ciekawe czy bony dadzą na święta,bo w zeszłym roku się nie pofatygowali.naprawdę czy firmę na to nie stać?
5
róża 2016-11-21 17:27:30
mogilno powstańców wlkp. prosilibyśmy aby szczupła pani w okularach nie wciskała starego towaru i tak nachalnie nie polecała.więcej uśmiechu pozdrawiamy miłą załogę.klientki
Zostaw swoją opinię o Bystry Andrzej Zakłady Mięsne - Swarzędz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Bystry Andrzej Zakłady Mięsne