brak logo

Bystry Andrzej Zakłady Mięsne

Swarzędz

Opinie o Bystry Andrzej Zakłady Mięsne

klient 2016-02-28 21:44
Zanim coś napiszesz to się zastanów bo za takie wpisy można mieć problemy
Ania 2016-02-28 21:48
Tam są trzy panie
klient 2016-02-28 22:32
Ta niska pani ostatnio rozmawiala przez komórkę i dopiero po chwili mnie zauważyła
marko 2016-03-15 06:39
obsługa w sklepie w swarzędzu os. działyńskiego 1 - tragedia !!!! sprzedawczynie lenie !!! a niedaj boże poprosić o pokrojenie czegoś !!! zawsze jest krajalnica zepsuta !!!! sklep otwarty do godz. 19....a 18,30 wszystko posprzątane a panie gotowe do wyjścia.....radzę ten sklep omijać z daleka.....szkoda że właściciel tego nie widzi !!!!!
1
klientka 2016-03-15 12:47
Podpisuję się obiema rękoma pod powyższym wpisem.
Po godz 17 Panie już nie kroją wędlin!!! Rządy jak za komuny, kiedy to Pani z miesnego decydowała kiedy , komu i czy pokroić !
julek 2016-03-16 20:51
no prosze w sklepie w Skokach zwolniła sie p Tatiana bardzo szkoda bo bardzo miła była czyżby miała dosyc nowej p.kierownik.Jesli tak to wielka szkoda,lepiej kierowniczka mogła odejsc.Pewnie nikt by za nia nie plakal
garfild 2016-03-21 18:21
pare rzeczywiście się zwolnilo ale jest dużo kobiet tych co było, wiele kkientow rzeczywiście odeszlo
Gvfrg 2016-03-30 22:50
Jak wszystkim tym Paniom też się spieszy do domu.
1
anonim 2016-04-11 09:19
Ale co z atmosferą? Chodzi o to jak jest na sklepach w Swarzędzu?
5
ja 2016-04-25 20:24
wszędzie trzeba pracować tylko dlaczego tyle godzin za tak marne pienoądze
5
gosc 2016-06-21 16:27
Pani Tatiana miała już dość "super" traktowania jej przez rodzine!
znajomy 2016-06-28 22:17
Wszyscy piszą o sklepach a o zakładzie nic chyba im strach niepozwala co chłopaki z rozbioru silni i bystrzy na YouTube to widać
1
klient 2016-07-01 07:16
Witam. Chce podziekowac Pani Ali i Pani Ani za mila i profesjonalna obsluge w sklepi firmowym w Pobiedziskach w biedronce. Natomiast Pani Mirka masakra,ciagle naburmuszona nezadowolona mało sympatyczna,i niekompetentna, klientów traktuje jak zlo konieczne, boje się u niej kupować mieso bo mam wrazenie ze zaraz walnie mi tasakiem w leb.
4
Gość 2016-07-14 11:42
Nie zgadzam się z tą opinią wielokrotnie robiłem zakupy w tym sklepie I bylem obsługiwany przez ta panią obsługa była mila i profesjonalna a jeżeli chodzi o uśmiech to nie każdy musi się uśmiechać jak głupi do sera
2
rembulo 2016-08-03 23:34
czy w sklepie w skokach nie ma za dużo ekspedientek polowa w sklepie a polowa wciąż za sklepem na fajce ...
2
JANUSZ 2016-08-08 20:40
W SKOKACH w nowym sklepie ciagle pradu nie ma WSTYD moze rachunki nie placa
1
Piotr 2016-08-09 09:26
Tam korki wyskakują
Małgosia 2016-10-10 07:19
Pracuję kilka lat i jeszcze się nie zażyło, aby wypłata nie była na czas. Nawet jak dzień wypłaty przypada w niedzielę ( 10-tego ), to wypłata jest już piątek na koncie. I co ważne, wszystkie składki są odprowadzane legalnie do ZUS-u.
9
Klient 11 2016-10-12 13:56
Sklep os.Zielone Wzgórze czas na zmianę .Kierowniczka chyba się wypaliła jest nie uprzejma dla klientów jak i dla własnego personelu. Jeżeli przegląda to ktoś z zarządu proszę o przyjrzenie się tej sprawie i podjęcie odpowiednich kroków przez wzgląd na utratę klientów.
3
zadowolony klient 2016-10-13 15:45
Jeśli chodzi o kierowniczke na oś Zielone wzgórza to nie mogę zgodzić się z opinią Klient 11 . Kierowniczka bardzo miła zawsze kiedy wchodzę nie zdążę powiedzieć dzień dobry a kierowniczka już mnie wita i tak samo jest z porzegnaniem,ogólnie jedna z najlepiej obsługujących osób na tym sklepie. A Klient 11 widocznie musi mieć jakiś interes ze tak ją oczernia. Moze liczy na posadke ?
Kliwnt11 2016-10-18 22:17
Jeżeli chodzi o sklep na os.Zielone Wzgórze
to nie chodzi o żadna posadę tylko moje spostrzeżenia jako klienta a wpis Zadowolonego klienta zalatuje troche lizustwem byc moze wpis pracownika
1
Małgosia 2016-10-19 09:14
Na początku na "okresie próbnym" jest umowa zlecenie ( szału nie ma jeśli chodzi o kasę ). Jeśli się spodobasz dostajesz umowę na czas określony ( ja mam na 3 lata ). Podstawa plus premia od obrotu.
1
oama 2016-10-19 10:16
Ale ważne jest to, że jest u nich okres próbny bo to jest ważne, a potem jest już normalana umowa o prace, no wiadomo, ze od razu nie dostaniesz jej i jest zlecenie, ale moim zdaniem tak to wygląda we wszystkich firmach teraz i jest to jednak standardem.
Sąsiad 2016-10-31 05:35
Czy ktoś pracuje 11listopada??? Hm w delikatesach w Skokach podobno mają inwenture!!! Oj a gdzie inspekcja pracy przecież to łamanie praw pracowniczych !!!Niech właściciele sobie przyjadą i siedzą w ŚWIĘTO PAŃSWOWE!!! Współczuję paniom!!Mam nadzieje ze odpowiednie służby przyjrza się tej sprawie bo jak można ZMUSZAC KOGOŚ DO PRACY W ŚWIĘTO sam się zastanawiam czy nie zadzwonić do odpowiednich sluzb!!!!!Współczuję paniom!!!
7
Klientkaa 2016-10-31 14:20
Na miejscu pań ze sklepu wogóle bym nie przyszła na inwenture.Widzę i słyszę ze próbują odebrać im przysługujące prawa.Nie wiem czy właściciele i kadry mają taka nikła znajomość prawa pracy czy poprostu myślą że są Bóg wie kim!!!!??Szkoda słów na takich pracodawców.Powinien się nimi zająć odpowiedni organ!
garfild 2016-11-10 19:44
bystry
co?
dinoooooo
2
feta 2016-11-21 15:48
ciekawe czy bony dadzą na święta,bo w zeszłym roku się nie pofatygowali.naprawdę czy firmę na to nie stać?
10
róża 2016-11-21 17:27
mogilno powstańców wlkp. prosilibyśmy aby szczupła pani w okularach nie wciskała starego towaru i tak nachalnie nie polecała.więcej uśmiechu pozdrawiamy miłą załogę.klientki
1
Beata 2016-12-23 07:54
Radze omijać sklep Bystry ns os Jagielonski, personel nerwowy , arogancki, klienta traktują jak wroga.Na grzeczne zapytanie klienta pani sprzedawczyni odpowiada z podniesionym głosem i z złoscia.Tak nie może być , kierownictwo Bystry powinno zareagować i przeprowadzić rozmowę z personelem.Lubie robić zakupy w firmie Bystry ale wizyta tam odbywa się w stresie.Arogancja, przywracanie oczami, sapanie i niegrzeczne zwracanie się do klienta odstrasza klienta.Panie chodzą naburmuszone jak bomby zegazowe.
5
Przemek 2016-12-30 13:16
Witam. Ja jako klient mam uwagi do sklepu "Bystrego" który mieści się w Rogoźnie. Po dzisiejszych zakupach byłem tam ostatni raz. Ogólnie cały czas robię zakupy w Obornikach na ul. Powstańców wlkp. gdzie jakość obsługi,świeżość towaru oraz czystość na sklepie jest pierwsza klasa. Czego nie mogę powiedzieć o sklepie w Rogoźnie, Pani obsługująca mnie chciała wcisnąć mi starą kiełbasę co o jej świeżości było widać gołym okiem a gdy wróciłem do domu spróbowałem rolady ustrzyckiej i mało nie zwymiotowalem, od razu ja wyplulem gdybym miał bliżej do tego sklepu kazał bym tej Pani przy klientach spróbować tego serka. W dodatku tej Pani się chyba pomyliło że jest w pracy a nie w domu i zalatwiala sb prywatne sprawy przez telefon jednocześnie obslugujac mnie. Takie sytuacje tylko niszczą opinie Zakładów Mięsnych Bystry ponieważ co do wyrobów nie mam żadnych zastrzeżeń a wręcz przeciwnie.
1
mama 2017-01-22 00:17
bez końcówki i może jeszcze bez osłonki hi hi hi
1
kupujacy 2017-02-10 22:38
W srodzie wlkp kolo biedronki jest bardzo nie mila pani starsza blondynka dosyć ze czuć od niej alkohol to jeszcze potrafi przy klientach wyzwać od najgorszych współpracownicę albo ucieka na tyl...zenada a na dodatek ponoc to kierwniczka szkoda słów
2
Ania 2017-02-25 19:47
Chyba to Pani miała zły dzień. Jestem stałym klientem w tym sklepie i obsługa jest tam na najwyższym poziomie. Zawsze pomocna i uśmiechnięta ,aż chce się chodzić na zakupy :)
Nigdy nie miałam problemów i zawsze miałam obsługę jakiej oczekiwałem. Grono moich znajomych z osiedla może to również potwierdzić że Panie w tym sklepie są przyjazne i zawsze z chęcią pomagają :)
Pozdrawiam
Ania
4
Kasia 2017-03-19 14:06
Witam! Jakie są warunki w sklepach u Bystrego? Ile za godzine czy pensja stała? I jak z umową?
Nowa 2017-03-19 15:43
Witam , pensja jest stała plus prowizja od obrotu, dodatek za niechorowanie i premia za ocenę półroczną. Umowa o pracę.
Kasia 2017-03-19 16:26
A ile wynosi pensja stała? Jeśli można wiedzieć.
Nowa 2017-03-19 16:55
Na początku pensja stała to 2000 ( bez premi i prowizji) , na sklepach wychodzą od 2500 do 3700
Kasia 2017-03-19 18:26
Ok, dziękuję bardzo.
Kasia 2017-03-22 13:06
A prosze mi powiedziec czy jakieś dni wolne w ciagu tygodnia sa? Czy praca jest od poniedziałku do soboty bez dnia wolnego? I jeszcze chcialabym się zapytać odnośnie wypłaty. 2000zl brutto czyli do ręki przez miesiąc dostaje się 1450zl? I jak jest dzielona prowizja? Byłabym wdzięczna za te wszystkie moje pytania.
1
Nowa 2017-03-22 14:15
Jeśli jest Pani zainteresowana i chciałaby dowiedzieć się jakie są warunki pracy zapraszamy do siedziby firmy.
Kasia 2017-03-22 20:32
Nie mieszkam w pobliżu Swarzędza. Jeśli może pani odpisać na moje pytania w komentarzu lub na e-maila. To byłabym bardzo wdzięczna.
Klient 2017-03-31 17:53
Co się dzieje ze sklepem na Rzeczypospolitej ??kiedy będzie wkoncu otwarty i czy wreszcie będzie pracował tam ktoś normalny!!! Pytam bo odkąd zmieniła się tam załoga czyli ok rok temu to ten sklep bankrutuje!!!!
Nicki 2017-03-31 20:22
Zapraszamy od wtorku z nową załogą.
1
Stała Klientka 2017-04-08 21:45
Radze omijać sklep w Tarnowie Podgórnym, personel , arogancki, klienta traktują jak wroga.Na grzeczne zapytanie klienta pani sprzedawczyni odpowiada z podniesionym głosem i z złoscią.Uważam ,że kierownictwo Bystry powinno zareagować i przeprowadzić rozmowę z personelem.Lubie robić zakupy w firmie Bystry ale wizyta tam odbywa się w stresie.Arogancja, przywracanie oczami,-Panie które tam pracują mam wrażenie że przyszły na spotkanie towarzyskie, są bardzo nie miłe kiedy im się przerwie w ważnej rozmowie mającej miejsce na sklepie . Rekakcja po takim najsciu jest z ich strony natychmiastowa tj. : Sapanie i niegrzeczne zwracanie się do klienta odstrasza klienta.Panie chodzą jak na wybiegu, w ostrych makijażach, jedna przez drugą ma bardzo wyzywający makijaż!, Pragnę zwrócić uwagę na paznokcie, które są zadbane, lecz do wykonywanej pracy nie PASUJĄ.
4
Klientka 2017-04-14 06:36
Co tu wypisujecie to jest nie prawda sklep BYSTRY to najlepszy sklep w Tarnowie Podgórnym panie zawsze uśmiechnięte i mile szybkie w obsłudze a co do makijażu i paznokci to nie powinno nikomu przeszkadzać raczej miło że są te panie zadbane
5
MieszkankaTP 2017-04-15 12:37
Stała Klientko, jak w takim razie wyjaśnisz długie kolejki w sklepie? Oznacza to że mimo tego ludzie czekają bo warto. Gdyby było jak piszesz powyżej sklep świeciły pustkami. Jeśli nie podoba Ci się obsługą zwróć uwagę ekspedientce a nie piszesz donos, który jest nieprawdziwy.
4
Klient 2017-04-15 20:34
Wczoraj doznalam szoku podjechalam do Czerwonaka bo o godz 11 brakowało juz nawet białej kiełbasy to kpina a ekspedientki w kozieglowach zadowolone mówiły ze nie ma bo bystry nie ma towaru a w Czerwonaku było wszystko I kolejka kupiłam sobie co chciałam i wyszlam zadowolona pozdrawiam serdecznie Firmę Bystry
1
byla klientka 2017-04-19 09:03
Witam
musze przyznac ze to co stala klientka wypisuje na temat sklepu w Tarnowie Podgornym to prawda,nie raz bylam swiadkiem opryskliwego traktowania klienta,wielu moich znajomych zrezygnoalo z zakupow w danym sklepie,trudno nazwac te panie sprzedawczyniami,podaja towar z wielka niechecia,schludny wyglad to nie wszystko tym pania brakuje kultury osobistej.
Dyrekcja powinna cos z tym zrobic bo to nie sprzyja dobremu wizerunkowi tej firmy i standarda obslugi w dzisiejszych czasach.......
2
Małgosia 2017-04-21 11:56
Droga Pani. Wymalowane paznokcie to może są dopuszczalne w sprzedaży guzików, jednak przy żywności jest ustawowy ZAKAZ posiadania pomalowanych paznokci, podobnie jak i zakaz pozsiadania długich paznokci. Może to Pani nie przeszkadza, ale we mnie budzi obrzydzenie.
2
Klient 2017-04-23 21:39
Czerwone usta i długie kolorowe zadbane paznokcie odstraszają to fakt w Tarnowie Podgórnym!, z takim makijażem to do biura za "Asystentkę " Dyrektora ;) !
1
Zostaw swoją opinię o Bystry Andrzej Zakłady Mięsne - Swarzędz
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Bystry Andrzej Zakłady Mięsne