Ja nie wiem kto komu za skórę tam zaszedł. Ale jestem klientem od początku powstania sklepu i nigdy nie zostałem źle potraktowany przez żadną z pan obsługujących. Zawsze sympatyczne i uśmiechnięte. A że raz usiądą sobie przy okienku to nie oznacza że ciągle przesiaduja. Są chwile że ludzi jest cały sklep a chwilę że nie ma nikogo. Nie wierzę w to że siedzą przy oknie całymi dniami( napewno robią to wtedy gdy już mają wszystko zrobione nigdy nie widziałem żeby było coś nie tak.)
Sklep BYSTRY w Mosinie został przeniesiony nliżej centrum.Totalna porażka,zupełna degrengolada.Personel to amatorszczyzna nie mający pojęcia o branży mięsnej.Niekompetencja,lenistwo,brak umiejętności np.pokrojenia szynki(skrawki i odpadki).Nie wiem jakie kryteria obowiązują do przyjęcia do pracy??? ale te dziewczyny to są zupełnie oderwane od branży.One ośmieszają ten sklep.ŻENADA!!!!!
Ty Hirro pedale dziewczyna dała ci kosz to teraz się mscisz szmaciarzu. Przyjedz na miejsce i potwierdz to osobiscie w obecnosci szefostwa i tych przemiłych i kompetentnych Pań
Całkowicie się zgodzę. Atmosfera jak by za karę tam były. Ostatnio jak dostałam wyschnięte parówki. Jak szynkę to same skrawki bo przecież nie może nowej otworzyć!!. Zresztą co się dziwić jak słychać od pań które tam pracowały ze mobbing na tym sklepie( kierowniczka w pracownice kartonami rzuca!!). I co chwilę się tam zmienia pracownik co fajna dziewczyna przyjdzie to ją ten gang zniszczy. Gdzie jest szefostwo i nie zrobi coś z tym. Czekanie za sąd pracy ?
Starsza siwa pani w krótkich włosach w Stęszewie ewidentnie minela się z powołaniem. To, że nie umie doradzić i wiecznie coś jej się nie podoba, często dyskutując z klientem to jedno,ale to że nawet nie używa podstawowych zwrotów dziękuję i proszę to porażka.
Kiedy to miało miejsce? Zdąża się to za każdym razem jak tam jesteś? Wyjdź z inicjatywa i ty następnym razem się uśmiechnij i podziękuj :) Tam w ogóle pracuje ktoś jeszcze oprócz niej?
Za każdym razem, gdy tam jestem, a obsługuje ta Pani - jest tak samo. Ja ze swej strony zawsze mówię dzień dobry, dowidzenia i dziękuję i tak mam we krwi, ale ktoś komu za to płacą tym bardziej powinien być miły, bo łaski mi nikt nie robi, zawsze mogę pójść gdzie indziej. Ja przychodzę na zakupy bo mam takie samo prawo jak każdy i interesuje mnie dobry towar i miła obsługa, , a gdy obsługuje ta Pani to jak za karę. Straszne
Ta pani nie jest starsza tylko tak wygląda, może życie ja doswiadczyło, A ty skoro coś ci nie pasuje to powiedz jej to w oczy A nie wypisujesz na forum.widocznie z Tobą coś nie tak.wszystkie są mile,uśmiechnięte i uprzejme A i zwrotów grzecznościowych używa.takze nie sciemniaj
Pozdrawiam dziewczyny że Stęszewa.Miłe,sympatyczne i zawsze pomocą.W sklepie czysciutko, ładnie poukładane lady i wszystko świeżutkie. Polecam w 100 %
SKLEP TRZEMESZNO TORUNSKA Jestem w tym sklepie rzadkim bywalcem tego sklepu jeszcze nie trafiło mi się żebym kupił cokolwiek nie świeżego. Nie wspominając o tym że panie które tam pracują są bardzo sympatyczne i zawsze mają pieknie zadbane paznokcie (a nie jak w niektórych sklepach poobgryzane ) Potrafią też doradzić jak przygotować szybki obiad lub co wogole przygotować, uwielbiam jak opowiadają o produktach z czego są zrobione,jak są wędzone ile mają procent mięsa.
Niniejszym przesyłam pozytywną opinię o obsłudze sklepu firmowego Bystry w Mosinie. Bardzo sympatyczna i miła obsługa. Doskonałe doradztwo jesli chodzi o wybór produktów zreszra jakosciowo bardzo dobrych.Tak trzymac dalej. Polecam ten sklep wszystkim znajomym i nieznajomym rowniez
Sklep Bystry Rogoźno, jestem częstym klientem tego sklepu, obsługa uprzejma, dziewczyny uśmiechnięte, dbają o porządek i wizerunek sklepu, osobiście widziałem jak ta młoda pracownica na kolanach kafelki szorowała wraz z prawdopodobnie swoją kierownik. Widać, że dbają o sklep jak i o klienta, chętnie będę odwiedzać ten sklep nadal.
Ja się pytam gdzie jest stara ekipa z os.Piadtowskiego to co jest teraz co jakaś żenada ????
w dniu 02.07.2021r.godz.13:45 sklep mięsny ,,Bystry" w Rogoźnie ul.Krótka.Jedna klientka obsługiwana przez kasjerkę,troje klientów oczekuje na obsługę i czeka.W tym czasie pani (w okularach) nosi sobie towar i uzupełnia lady nie interesuje się czekającymi klientami.Na moje pytanie ,,czy tu ktoś obsługuje"pani wyjaśnia że musi najpierw ,,uzupełnić dziury w towarze" i dalej nie obsługuje czekających klientów.Po skończonym ,,uzupełnieniu dziur" zaczyna obsługę klientów.,,POZAZDROŚCIĆ I POGRATULOWAĆ TAKIEJ OBSŁUGI"
Trzeba było poprosić o fartuszek i pomóc Pani uzupełniać "dziury" byłoby szybciej.Ktoś musi uzupełniać towar w ladzie żeby ⁹
Słuchaj, skoro Pani ma puste lady to jej obowiązkiem jest uzupełnić je… a dlaczego ??? Dlatego żebyś ty mógł kupić ten towar, wiec o co Ci chodzi?? Życzę uśmiechu i pamiętaj, ze zawsze możesz stanąć po drugiej stronie i poczuć się tak jak ta pani… robię tam zakupy i jakoś nigdy nie miałam o to żalu. Pozdrawiam serdecznie …
Obecnie jestem klientem sklepów Bystry ale był czas że pracowałam w mięsnym za ladą u konkurencji Z doświadczenia wiem ze klientoom nie podoba się to że dziewczyny dokładają towar kiedy są klienci ale niestety prawda jest taka ,że te panie będą miały nieprzyjemności jeśli będą puste lady a przyjedzie przełożony.Dlatego pytam może pan pójdzie dołożyć towar do lady żeby pani mogła obslugiwac
Witam, niedawno w sklepie w Stęszewie spotkała mnie przykra sytuacja. Zmierzając do sklepu, przez okno widziałem starsza Panią o ciemnych włosach za ladą ale gdy wchodziłem Pani minęła mnie w drzwiach wchodząc do piekarni na przeciwko bez żadnej reakcji przeszła koło mnie widząc że wchodzę do sklepu. Czekając tak około 10 min dopiero ktoś pojawił się z zaplecza i w końcu mnie obsłużył. Bardzo nie profesjonalne zachowanie, za takie coś według mnie powinna być nagana w papierach lub cokolowiek. Widzę po innych opinach że ta Pani się w nich przewija więc sklep już dawno powinien coś z tym zrobić mówiąc dosłownie pozbyć się tego pracownika bo psuje renomae sklepu i to znacząco.
Zgodzę się z opinią jw, ponieważ ta Pani, albo robi co chce, albo rozmawia przez telefon i udaje że nie widzi klientów. Droga Pani, już kiedyś pisałam tutaj na forum i dalej nic nie zostało z tym zrobione. Nie interesuje nas jako klientów to, że po wakacjach będzie Pani miała ochronę i pójdzie Pani na l4. Jeśli chodzi o obsługę przez dana panią, to nie jest źle jednakże sprawy prywatne nie przy klientach. Każdy ma swoje problemy i my przychodząc na zakupy o tym głośno nie mówimy. Pozdrawiam
Dzień dobry. Bystry Steszew. Sklep nowy, a po raz kolejny stare mięso. Mąż kupił jakiś czas temu udka z kurczaka. Śmierdziały. Nikt nie będzie odwoził mięsa za 10zl tak daleko. Pomyśleliśmy, ze może się zdarzyć. Dwa tyg temu kupił golonki z indyka. Również nie były świeże. Dzisiaj po pracy podjechał po karkówkę, do wyrzucenia . To był nasz ostatni raz w tym sklepie. Ewidentnie ktoś tam nie umie zarządzać, albo nie wiem co się dzieje. Mieszkamy 15km od Stęszewa, ale teraz zaczniemy jeździć do Mosiny, lub komornik. Nie polecamy.
Nie chce mi się w to wierzyć bo robię tam zakupy cały czas i odkąd jest nowa ekipa wszystko jest w porządku i wszystko jest świeże, także chyba ktoś kopie dołki pod tymi paniami,a jeżeli jest coś nie tak to trzeba iść powiedzieć i udowodnić bo mówić można dużo
Jestem wręcz wzburzona tą opinią bo robię tam systematycznie zakupy i jeszcze nigdy nic trefnego nie kupiłam.A może porostu chce pani tym dziewczynom opinie popsuć ????.W wielu sklepach robiłam zakupy i mimo że mam kawałek drogi aby dojechać do Steszewa to jednak wybieram ten sklep.Dziewczyny są mile ,życzliwe i aż się chce tam robić zakupy.Pozdrawiam.wszystkie Panie z tego sklepu ????
Pracowałeś że wiesz że słabo płacą?A co to znaczy gnębi pracowników. Licz się że słowami bo jakby tak było to nikt by nie pracował i nie miałby Cię kto obsługiwać
Jeśli chodzi o wyplaty w Bystrym, to jest ok. Nie wiem, czy gdzie kolwiek indziej w sklepie, kobieta zarobi więcej. Za każde nadgodziny jest uczciwie zapłacone. Jeżeli komuś to nie odpowiada, zawsze można iść gdzie indziej. Sama tam pracowałam i wiem jak jest. Jeśli chodzi o stęszew, nigdy firma nie gnębiła pracowników. Laski odchodzą, bo mają dosyć robienia za kogoś, albo pomiatania przez koordynatorkę. To co dzieje się na sklepie nie jest wina firmy, więc nie rozumiem skąd pomysł, że to firma gnębi tam pracownice. Poznałam tam wielu dobrych ludzi i nie żałuję, że tam pracowałam. ,Jak wyszło każdy wie. Nie będę tego komentować. Musiałam jednak odnieść się to tej wypowiedzi. Nie można zwalać na firmę i przełożonych, tego że nie idzie się dogadać na sklepie
Dzięki za obszerny opis. Długo tam pracowałaś? Te nadgodziny są obowiązkowe czy bierze się je tylko gdy się chce?
Nazwisko Bystry mówi samo za siebie ???? i dba o tylko o siebie więc nie zapłaci nikomu dużo. Patrzy tylko komu zbarać i zapłacić jak najmniej.
Jesteś pewien bo jest dużo pozytywnych opinii i zatrudnione panie chwalą zarobki i prace. Ty też jesteś pracownikiem czy tylko coś słyszałeś i stąd taki komentarz.
Witam...jestem klientem sklepów w Środzie Wielkopolskiej obu...i zastanawiam się komu jest na rękę robienie takiego bałaganu....nowe ustawienie lad totalna porażka...nic nie widać mięso gdzieś pochowane...wędliny pomniejszone i totalnie nie do odnalezienia się...ani to ładnie ani to dla klienta...żal mi tych kobiet co tam robią bo same jeszcze sie gubią a gdzie ja...nie pozdrawiam
Tak to prawda. To były tęgie umysły żeby wymyślić coś takiego. (usunięte przez administratora) w ladzie i nic nie mozna znaleźć.Jednak trzeba stanąć w obronie sprzedawczyń, bo ponoc takie decyzje przyszły odgórnie.
Żal to czytać sami znawcy czyżby wylewanie flustracji anonimowo jest ulgą dla bohatera który myśli ale im powiedziałem... Gdzie telefon do firmy jeśli to takie utrudnienie.. Czyżby brak konkretów bohaterze???
A jak można aplikować swoje CV chcąc pracować w sklepie?
Ja osobiście uważam, że panie w Steszewie są mile a towar jest ok. Nie trafiłam jeszcze źle. . Jedyne co mi się nie podoba to np rozmowy prywatne na sklepie. Np po ile godzin muszą pracować. Z tym to do szefostwa. Ogólnie wszystko ok.
Dla mnie też w porządku. A o prywatnych sprawach to opowiada ta starsza pani.reszta w porządku
Również się zgadzam że ta starsza Pani psuje cała atmosferę ostatnio przy mnie odebrała telefon i wyszła ze sklepu. Nie powinno tak coś się zdarzyć, ewidentnie tej Pani nie zależy na pracy. Również słyszałem jak pochwaliła się ze dostaje mięso za darmo dla kotów. Nie polecam.
Ja nic nie mam do tego sklepu A zwłaszcza do obsługi bo jest bardzo miła i uprzejma A czasem można mieć zły dzień
Ja uważam ze tez ok.obsługa bardzo miła i uprzejma, zawsze uśmiechnięta aż się miło wchodzi i robi zakupu. Zawsze pomogą i doradzą. Zawsze znajdzie się ktoś komu coś nie przypasuje. Ile ludzi tyle opini. Wszystko na plus
Ja osobiście uważam, że firma jako firma jest ok. Tam są tylko nie odpowiedni ludzie na niektórych stanowiskach.
Czy wie ktoś z Państwa jak można skontaktować się BEZPOŚREDNIO z Panią Agata, lub Panem Andrzejem. B?
Ale po co chcesz do nich kontakt? To są właściciele i oni mają od tego ludzi, aby nie zawracać im głowy.
Bardzo się cieszę że do Tarnowa wróciła Pani Ewa jedna z najlepszych ekspedientek. Zawsze uśmiechnięta, sprawnie i szybko obsłuży. Oby wszystkie Panie były takie to by była rewelacja.
Skoki bardzo wścibska kobieta znam ja już od dłuższego czasu nie zajmuje się dość normalnie klientami tylko plotkuje za ladą prowadzi rozmowy o zyciu rodzinnym jest bardzo ciekawska wygaduje klientowi ile jedzenia kupuje. Bardzo nie ładnie Pani Wioleto .
Taka sama jest w Tarnowie Podgórnym. Byłem na zakupach, stoję i czekam, kiedy będzie łaska i podejdzie. Ale ważniejsza misja flirtować z klientem i nie zwracać uwagę, że inni klienci czekają w kolejce. Podajże na imię ma Kamila. Zgłosiłem to firmy, wysłałem email. Mam nadzieję, że dyrektor firmy, zwróci uwagę, że w pracy pracuję, a szukanie facetów poza pracą.
Pani Blondynka ze sławy bardzo nie miła zamiast zajmować się klientami to plotkuje za lada oraz wypytuje klientów po co im tyle jedzenia Bardzo bardzo nie miła .
Wiecie może, czy w Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. szukają chętnych na staż?
Byłem dzisiaj w Tarnowie Podgórnym na zakupach i obsługiwała mnie ekspedientka pod wpływem alkoholu.Do czego to doszło.Ciekawe czy Firma o tym wie jakich ma ludzi i że kierownik zmiany nic z tym nie zrobił.Bo sam alkohol od tej pani był czuć.Jak można taką osobę na kasę postawić jestem oburzony.
Serio? Spotkałeś się już częściej z taką sytuacją? Nie ma w sklepie kierownika któremu można zgłosić, że sprzedawczyni jest pod wpływem? Przecież ona reprezentuje firmę i dziwne ze nikt z tym nic nie robi.
A gdzie telefon ze skargą do firmy,teraz to internet jest poradnikiem co zrobić gdy.. Masakra
Klient nikomu nie zgłaszał, bo sam lubi wypić a że po wypiciu jest odważniejszy, to właśnie się rozpisał. Btw ale trzeba mieć w głowie, żeby pisać komentarze pod zakładami mięsnymi:):) Później jest już tylko zbiórka runa leśnego - dlaczego te owoce fermentują:):) i zostaje przemysł rybny - jak można dopuścić do tego, żeby ryby śmierdziały. To prawda, (usunięte przez administratora) nie sieją
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!