Firma okrada klientów, obsługa nie miła, nie zwracają pieniędzy za zwrócone zamówienia. Nikt nie odpowiada na e-maile. Nie polecam tego nikomu.
Firma ma problemy z wypłatami na czas. Dosyć to niepokojące, wstyd.
Na paczkę czekałam ponad miesiąc.Po kilkukrotnej interwencji telefonicznej odzyskałam pieniądze. Ku mojemu zdziwieniu po 6 tyg.otrzymałam maila, ze kurier dostarczy mi paczkę. Zależało mi na zamówionym towarze, więc bylam skłonna zapłacić ponownie. Niestety, kurier nie skontaktował się ze mną. Był 2 razy rano w godzinach mojej pracy, nie zastał mnie w domu i paczka wróciła do nadawcy. Dzwoniłam do firmy kurierskiej DHL i okazało się, ze takiej usługi jak kontakt telefoniczny nie przewidują. Sklep niestety nie ma alternatywy typu paczkomat czy inna firma kurierska. Byle jakie podejście do klienta. Pierwszy raz w życiu spotkałam się z takim nieprofesjonalnym potraktowaniem sprawy. Jakby im nie zależało na opinii. Wniosek: nie zamawiać u nich wcale albo za pobraniem z nastawieniem na "niespodzianki.
Słuchaj !!! To jest forum o pracy w tej firmie a nie wylewanie żali na sklep internetowy
Po kilku dniach po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym otrzymałam maila treści: "niestety musieliśmy anulować Państwa zamówienie, ponieważ wybrane artykuły zostały wyprzedane." Na stronie sklepu w chwili składania zamówienia wszystkie wybrane przeze mnie artykuły artykuły były oznaczone jako dostępne . Gorąco odradzam zakupy w tym sklepie - to albo efekt bałaganu, albo złej woli. Po prostu szkoda czasu.
Kiedy dostałam telefon z zaproszeniem na rozmowę kwalifikacyjną odniosłam miłe wrażenie. Pan był bardzo uprzejmy, pytał kiedy mi pasuje i w jakich godzinach moglabym przyjsc na rozmowę, trzeba to podkreślić ponieważ wielu pracodawców z góry zakłada kiedy masz przyjść a jesli Ci nie odpowiada odrazu informują, że zadzwoniaą jesli będą mieć jezszszcze wolne wakaty. W Krakowie w Bonarce rozmowa przebiegła dosyć szybko ale się nie dziwię. Rozmawiałam z samym szefem-świnią. Już na samym początku obejrzał mnie z góry do dołu jakbym miała właściwie tylko wyglądać lub stać w witrynie. Po chwili usiedlismy i rozpoczęliśmy standardowa rozmowę kwalifikacyjną uzupełniona o dodatkowe pytania w ogóle nie związane z pracą a z prywatnym życiem. Facet gapił mi się typowo dekolt jakby zapomniał gdzie są oczy. Zachwycony był moją sukienką i moją filigramową sylwetką.. w czasie rozmowy stwierdził, że konieczne musi mnie przydzielic do działu męskiego. Dało się niestety mocno wyczuć podtekst.. Wiele pytań nie było. Odrazu stwierdził, że mnie zatrudni.
1. Co wiem na temat sklepu Peek&Cloppenburg? 2. Czy wychodze za mąż? (na widok pierścionka w ogóle nie na tym palcu który by na to wskazywał).
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Beznadziejny sklep z małymi rabatami i towarem, który czeka na wiekopomną chwilę, czyli upragnioną przez klienta WYSyŁKĘ 14 dni!!!!!!! (usunięte przez administratora)
Wyłudzają dane, żądają podania daty urodzenia,przed zakupem nr.konta,niby żeby usprawnić zwrot gdyby zaszła taka konieczność,na koniec jak zamówisz co potwierdzają w tabeli dostępności przychodzi e-mail że niestety nie mogą zrealizować ponieważ wyczerpano dostępność.Z poziomu zalogowanego klienta nie ma możliwości skasowania konta!! Żądają osobnego e maiła z rezygnacji ich usług,po czym przez 10 dni nie mogą tego zrobić,jak robi się zamówienie odp.po 24 h,dziwne prawda?Zgłosiłem ich praktyki do UOKiK za naruszenie ustawy o RODO.Naciagacze i tyle w temacie, ODRADZAM WSZYSTKIM ZAKUPY W TYM SKLEPIE!!!
Zamówiłam kurtkę za 699 zł calvina kleina złota roz S a dostałam używana kurtkę czarna rozM marki OLNY. Żenada żeby taka firma a takie sytuacje miały miejsce !!!! Już napewno nic więcej z tego sklepu nie zamówię !!!
(usunięte przez administratora)
Niestety parę rzeczy jest w tej pracy bardzo nie fair w stronę pracownika. Rozliczanie czasu pracy, zmiany w grafiku etc. Poziom zarządzania jest też bardzo różny w zależności od kierownika (a tak nie powinno byc) cóż pozostaje przekonać się samemu bo nie chce przesadzać ale odradzam prace tu bo miejsce to jest delikatnie mówiąc patologiczne
Bzdura. Nie ma mobbingu. Są wymagania i cele, jak w każdej innej firmie. Praca nie jest łatwa bo klient jest trudny ale jak ktoś chce mieć luz niech założy swoją firmę. Ja polecam.
Jest to poważne oskarżenie. Pisząc o tym na forum publicznym, powinno się podać konkretne przykłady, które potwierdzą, że rzeczywiście mogłoby dochodzić do takiego zjawiska. Czy jesteś w stanie na podstawie swoich doświadczeń rozwinąć tę wypowiedź?
Zdecydowanie odradzam pracę w Bonarce, chyba że nie macie życia osobistego, obowiązków w domu, wtedy nadgodziny nie będą wam przeszkadzać. Głupi system z naklejaniem się, bo i tak każdy sie klei nie na tego kogo obsłużył, a na randomowych klientów, którzy mają zamiar kupić drogie ciuchy.;) Brak możliwości usiąść odpocząć, chociaż są takie dni kiedy klientów prawie nie ma i wszystko jest posprzątane, więc nie rozumiem jaki jest problem żeby pracownik mógł chociaż usiąść na chwilę. Szef był spoko, czego nie powiem u kierowniczkach działów :) zwłaszcza jedna, bardzo lubiła się przeklinać, krzyczeć na pracowników, po prostu była chamowita. Czy to jest ten poziom, który reprezentuje P&C? Z plusów jest ubezpieczenie w luxmedzie i uwierzcie długo nie będziecie czekać żeby z tego skorzystać, bo przez ten szalony tryb większóść miała problemy z nogami lub kręgosłupem.
Hej,mam pytanie odnośnie zniżki pracowniczej. Możesz powiedzieć ile%? Będę ogromnie wdzięczna :)
Hej, już dokładnie nie pamiętam, ale na codzien była zniżka 30%, tylko że można było kupić tylko ciuchy dla siebie, oni muszą sprawdzić czy to jest ubranie w twoim rozmiarze no i ta zniżka nie działa na ciuchy z promocji, także od tych 30% i tak był odliczany podatek jakiś, więc wychodzi mniej niż 30%. Także raz miesięcznie jest taki dzień kiedy pracownicy mogą sobie kupić rzeczy ze zniżką 50% ale działa ta sama zasada, że jest odliczany jakiś procent na podatek, więc tak naprawde to zniżka nie 50% a ok. 35%, no i można kupić tylko dla siebie i też nie działa na wyprzedaże. Więc moim zdanien to jest (usunięte przez administratora) nie zniżki, zwłaszcza denerwowało mnie że mają takiego kija w (usunięte przez administratora) co do tego że nie można kupić ciuchów dla rodziny czy znajomych, a tylko dla siebie, chociaż w innych sklepach nie ma z tym problemu.
(usunięte przez administratora)
Wymieniłaś sporo zalet zatrudnienia w firmie. Piszesz, że obowiązuje umowa o pracę. Czy jest to kontrakt na czas określony i przedłużany co jakiś czas, czy od razu dostajesz umowę na czas nieokreślony, która jest stabilniejsza?
(usunięte przez administratora)
Piszesz, że Twoja praca w Peek & Cloppenburg nie była doceniona. A czy w firmie panował jakiś system motywacji, na jakiej zasadzie przyznawane były premie? Będę wdzięczna za więcej informacji.
Tak w firmie jest przyznawana premia od utargu. Każdy pracownik ma swoje numerki i musi nimi obklejać rzeczy kupowane przez klientów. Jednak premia ta to jeden wielki śmiech na sali, numerki te nie tyle w rzeczywistości mają służyć wypłacanie premii, co kontrolowaniu pracownika i w przypadku nie wyrabiania odpowiednio wysokich utargow awantur i lądowania na "dywaniku" u kierownika działu lub kierownika sklepu. Nie nazwałbym więc tego systemem motywacyjnym, wręcz przeciwnie..
W dniu 04.07.2019 dokonałam zakupu sukienki przez sklep internetowy. Zapłaciłam z góry za zamówienie (brak możliwości płatności za pobraniem) przez przelewy 24, zaraz otrzymałam potwierdzenie zapłaty. Zamówienie na stronie otrzymała status zapłacono. Status dostawy w realizacji. po kilku dniach zero zmian cały czas oczekuje na paczkę. Wysłałam zgłoszenie przez serwis internetowy o braku realizacji zamówienia. Otrzymałam odpowiedz że zamówienie jest nieopłacone. Przesłałam potwierdzenie przelewu z mojego banku, potwierdzenie dostarczenia przelanych pieniędzy przez Przelewy24. Wykonałam kilka telefonów na infolinię cały czas mówili że zwrócą pieniądze jak tylko dział finansowy zweryfikuje dane. Po rozmowie w dniu 11.07.2019 pani z infolinii powiedziała że na 100% moje pieniądze wrócą do mnie do piątku 19.07.2019. Wykonałam jeszcze telefon wczoraj kolejna pani powiedziała że sprawa jest w dziel finansowym i przekazuje moją sprawę przełożonemu żeby to przyspieszyć żeby te środki do mnie wróciły. Dzwonię dziś (19.07.2019) na numer infolinii w słuchawce słychać dwa sygnały nawiązywania połączenia po czym sygnał się urywa i głos w słuchawce mówi "przepraszamy wybrany numer nie istnieje"........................................... Pierwszy raz się spotkałam z takim oszustwem nie wiem co ma z tym rozbić gdzie zgłosić sprawę
Jestem w podobnej sytuacji. Zamówienie złożone 14 lipca i zapłacone, a paczki nie ma. Może zaginęła, bo wyszła z magazynu w Niemczech (tak mnie poinformowano na infolinii). Jedno zamówienie natychmiast anulowałam, ale pieniędzy nie dostałam (minęło 7 dni). Rozmowy telefoniczne w piątek tj. 19/07/2019 były przerywane. Jest to beznadziejny sklep i nigdy nie skorzystałabym z jego usług gdyby nie dodatkowe promocje.
@Zulugula Dokładnie, forum Gowork.pl służy do wypowiadania się na temat warunków zatrudnienia w Peek & Cloppenburg poprzez osoby, które pracują w tej firmie. Poszerzasz kadrę pracowniczą w tym miejscu? Co możesz napisac na temat umowy? Jest to umowa o pracę czy zlecenie?
Nie polecam nikomu pracy w tej firmie. Kompletny bałagan jeśli chodzi o jakiekolwiek informacje, każdy mówi co innego ale to tylko gadanie dla gadania bo tak naprawdę nikt nic tam nie wie. Zatrudnianie na okres wakacyjno- wyprzedażowy wmawiając, że jest to okres próbny, po czym kiedy sezonowy szał na zakupy się kończy jesteś zwolniony bez podania jakiegokolwiek powodu. Nie wspominając o naklejkach, gdzie mimo że pracownicy są na różnych działach (tych z artykułami droższymi i nieco tańszymi) to wymagane minimum utargu ma mieć każdy taki sam. Nie liczy się pracownik ani jego starania tylko utarg. Zmiany po 9 czy 10 godzin też nie powalają, zwłaszcza jeżeli jest mało klientów to musisz się po prostu bujać po sklepie i jakoś zająć sobie czas bo nie ma mowy o siedzeniu czy staniu. Nie liczcie na pomoc kierowników- tylko z niektórymi da się normalnie dogadać i dowiedzieć czego trzeba. Ogólnie- odradzam.
Nie polecam zakupów w ogóle w tym sklepie. Taka jak w innych komentarzach mają gdzieś klienta. Kupiłem tam kiedyś spodnie reklamowałem ponieważ zaczął schodzić kolor ze spodnie. Powiedzieli że to moja wina. Nie polecam. Obsługa nie przyjemna podczas reklamacji. Spodziewałem się że mam do czynienia z marką a jednak nie.
Sklep w Katowicach w Galerii katowickiej a także cała sieć ! Nie polecam zakupów! Reklamuje portfel z rozprutym suwakiem odpowiedz ze wada użytkowania, ponieważ był użytkowany niewłaściwe ! Pomimo opinii biegłego rzeczoznawcy i odwołania się od reklamacji podtrzymuja swoje założe wyjaśnienia.
MAm dokładnie to samo. Zakupiłam kurtkę puchowa i okazuje sie ze wychodzi z niej puch- po jej ściągnięciu czarna koszula jest w białych piorkach????- sklep odmówił wymiany na nowa lub usunięcia wady, bo rzekomo była plakietka iż tak może sie dziać!!!! O zgrozo- lepiej kupić na „targu” i nie mieć tego problemu i do tego za mniejsze pieniądze. Znajoma ma ten sam model i u niej nic takiego sie nie dzieje. A wiec nie jest to normą. NIE POLECAM
Uważajcie na sklep internetowy, nie mogę odzyskać pieniędzy od 17 dni.
uwaga na sklep interenetowy, nie zwraca pieniędzy, mega problemy, szczegóły nna priv
zrobiłam zamówienie 04.07.2019 do dziś dnia nie otrzymałam towaru ani zwrotu pieniędzy . Tydzień temu dzwoniłam na infolinię powiedziano mi że do piątku 19.07.2019 zostaną mi zwrócone środki na konto do dziś dnia nie mam pieniędzy, A dziś już nawet infolinia nie działa co ja mogę z tym zrobić czy zgłaszać sprawę na Policję
Przy większych chęciach do pracy byłoby więcej zadowolenia!!
Sklep w CH Arkadia....mimo że marki są powywieszane samowolnie obsługa jak juz sobie coś "wygrzebiesz" leci za Tobą pół sklepu bo musi być "naklejeczka" nie dziwie się pracownikom ale kto zarządza target ami w taki sposób? O co tu chodzi...przychodzę do sklepu który umówmy się jest wiecznie zawalony szmatami. ...jeżeli się otwiera tak duży sklep to chyba wypada postawić na dziale przynajmniej kilku pracowników. Jeżeli mają oni naklejeczka te swoje "naklejeczka z numerkami" to na litość boska niech coś dla tego klienta zrobią. Przychodzę tam tylko po jedna markę koszul które lubię ale coraz częściej wybieram van graf bo jest tam mniej depresyjne. Sam byłem świadkiem jak kierowniczka działu męskiego w CH arkadia przy klientach "jechala" po pracownicy ze ma za małe obroty bo ma być 1000 zł na godzinę minimum!!!! Ludzie po co tam zostaje cie. ...przecież jest inna praca na rynku...aż tak Wam tam dobrze ze dajecie się (usunięte przez administratora)komuś kto ma takie podejście do pracy i ludzi.
Wszystkim którzy tam pracują współczuję.(usunięte przez administratora) socjal słabszy niż wszędzie na bardzo słabym poziomie, zero odpoczynku(poza Store managerem), max jaki można osiągnąć to kierownik działu, pieniądze zbliżone do innych, mobilny i brak merytoryki i argumentów rzeczowych. Plusy: fajne marki.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Peek & Cloppenburg?
Zobacz opinie na temat firmy Peek & Cloppenburg tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 37.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Peek & Cloppenburg?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 29, z czego 6 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Peek & Cloppenburg?
Kandydaci do pracy w Peek & Cloppenburg napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.