Hej, czy ktoś z Was może powiedzieć coś o pracy w dziale wsparcia procesow aktywacji i przenoszalnosci? Rozumiem, ze tam nie ma żadnej sprzedazy i praca jest tylko w jeden week? Bo chcę aplikować, ale też nie chcę marnować czasu
Naprawdę nikt nic nie wie?? Jak wygląda praca na tym dziale i czy praca jest tylko poniedziałek- piątek??
Jakiś czas temu uczestniczyłem w rozmowie rekrutacyjnej. Spotkanie prowadził (usunięte przez administratora) z rekrutacji. Spotkanie było przeprowadzone tak jak należy. Jednak telefoniczne uzasadnienie jakie (usunięte przez administratora) mi przekazał było chamskie i bez szczelne. Stwierdził, że nie jestem gwiazdą i takiej osobistości nie potrzeba w firmie to osobistością może być tylko kierownik. Dodatkowo, że z taką osobowością nie nadaje się do pracy. Ani razu nie odniósł się do moich kompetencji czy umiejętności. Wyjechał do mnie z jakąś prywatą co było chamskie i obraźliwe. Dziwię się, że ktoś taki reprezentuje firmę.
To, o czym piszesz, faktycznie może nie wpływać zbyt dobrze na wizerunek firmy. A czy możesz powiedzieć coś więcej na temat samego przebiegu swojej rozmowy rekrutacyjnej w T-Mobile Polska? Ciekawi mnie, na jakie stanowisko aplikowałeś i jakie kwalifikacje były wymagane na tym stanowisku Czy musiałeś wykonać jakieś zadanie rekrutacyjne?
Rekrutacja do salonu,polega na chorych scenkach sprzedażowych. Na infolinii odsłuchują rozmowy ,które przeprowadzasz z klientem a później stawiaja wymagania .Ito wszystko za te marne grosze ha ha
Pracowałem w TM przez 3 miesiące jako młodszy konsultant telefoniczny i muszę przyznać że cała ich polityka pozyskiwania pracowników jest oparta na kłamstwie. Na rozmowie kwalifikacyjnej przeprowadzonej przez panów Seweryna oraz Tomka Sienkiewicza powiedziano mi, że praca jest od poniedziałku do piątku. Po podpisaniu umowy okazało się, że praca jest również w weekendy i święta, ale żeby się nie martwić, bo pracuje się w tylko 1 niedzielę w miesiącu. Po otrzymaniu grafiku okazało się, że w miesiącu tylko 1 niedziela jest wolna. Zostałem przyjęty na stanowisko obslugowe, a okazało się że muszę sprzedawać i że to jest mój główny cel. Dziwię się że taka wielka firma, a tak łgają i manipulują.
Rekrutacja to jedno a co potem robią kierownicy wobec swoich podwładnych to inna sprawa. Często po rekrutacji kierownik zmienia zasady gry nie stosuje tego czego wymagał od HR podczas rekrutacji.
Byłam kiedyś klientka Tmobile na Gorczewskiej przy Tesco. Obsługiwała mnie konsultantka, której szkoda mi się zrobiło. Była bardzo zaniedbana, tłuste włosy, wystające cielsko z pod bluzki. Obraz tej konsultantki był nieciekawy. Dlaczego Tmobile zatrudnia takie osoby?zatrudniaja tam ludzi i ulicy? Całe szczęście, że przeniosłam swój nr do innej sieci.
Ciekawe czy konsultantka była pracownikiem który miał wiedzę czy raczej ocenia Pani wygląd co jest pani subiektywna opinia.
Nie widzę klienta któremu musiałoby się chcieć wchodzić na forum gdzie piszę się o pracy u pracodawcy i pisać o jakimś pracowniku. Musiałaś z nią pracować. Pozdor. Do oceny salonu są inne miejsca.
Rekrutacja bardzo pozytywnie najpierw formuła grupowa. Pytania co do przewag oferty abonamentowej a kartowej, scenka sprzedażowa i obiekcje klientów potem rozmowa indywidualna. Na kolejny dzień telefon że rekrutacja przebiegła pomyślnie. Wskazanie mi miejsca pracy i dogadanie szczegółów.
Motywacja do pracy, Wymagania finansowe, Ile czasu potrzebuje by robić plany na sprzedażowe na 100%
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
P ozwolicie że odniosę się do ostatniego wpisu Maciej Ch (Chinio) otóż jak określisz swoją wspaniałą firmę ja pracowałam tam don 31-01-2018 do chwili obecnej nie otrzymałam świadectwa pracy6 mimo iż przepis KP mówi o niezwłocznym przekazaniu pracownikowi w ostatnim dniu pracy nie później niż 7 dni od ustania zatrudnienia. Kolejna kwestia wypłata ekwiwalentu za niewykorzystany urlop który również powinien być wypłacony w ostatnim dniu zatrudnienia art 171 par 1 KP wypłacono mi po wielkich walkach i postraszeniu skierowaniem sprawy do inspekcji pracy!!! . Do chwili obecnej nbie oddano mojego zwolnienia lekarskiego mimo iż skończyło się 5 lutego i za te 5 dni należy mi się wypłata z ZUS raczej to słabe działanie ze strony firmy nie wspomnę o łamaniu przepisów KP . I NIE MÓWIĘ TEGO JAKO BYŁY PRACOWNIK KTÓREMU NIE CHCIAŁO SIĘ PRACOWAĆ BO DO PRACY CHODZIŁAM BIORĄC ZASTRZYKI TYLKO I JAKO OSZUKANY BYŁY PRACOWNIK KTÓREMU NIE ZOSTAŁA PRZEDŁUŻONA UMOWA BO NA MOJE MIEJSCE ZOSTAŁA PRZYJĘTA SIOSTRA JEDNEJ Z PRACOWNIC A BYŁYŚMY TRZY JA ONA I KIEROWNICZKA SMUTNE A JAKIE PRAWDZIWE każdemu kto chce się tam zatrudnić radzę się dwa razy zastanowić
Szanowna koleżanko świadectwo pracy zapewne zostało wysłane na adres korespondencji, który podałaś na początku zatrudnienia, a po drugie jeżeli masz coś do nich to masz 21 dni na odwołanie od dostarczenia wypowiedzenia. Jeżeli masz rację to niech to rostrzygnie sąd. Bądźmy poważni. :)
Drogi Maciej Ch (Chinio) nie wydaje mi się żebyśmy byli kolegami to tak na marginesie, a i pragnę ci nadmienic iż mój adres korespondencyjny jak i zameldowania jest dokładnie taki sam! natomiast po interwencji w PIP moje świadectwo pracy datowane na 06-02-2018 zostało do mnie wysłane 19-02-2018 przy czem pani M.P usiłowała mnie przekszyczeć iż zostało ono wysłane 06 lutego więc raczej nie ja jestem niepowarzna . I wybacz po twoich wpisach mogę tylko sądzić iż zasiadasz w tej firmie w jednym z ciepłych pokoi pięknego biurowca przy Marynarskiej 12 .
Szanowna Obywatelko, mylisz się bo zasiadam w innym równie pięknym biurowcu, ale w innej fimie to tak na marginesie. Nie lubie jak ktoś kto nie ma racji pisze, że jest inaczej. Obywatelko więcej luzu, a może życie będzie ciekawsze. Nigdy takie podejście emocjonalne nie dawało pozytywnych owoców. Sprawy, które dotyczą osobistych I zawodowych relacji załatwia się inaczej. Proszę być profesjonalnym, Damie nie przystoi. EnJoy :)
"Szanowna Obywatelko, mylisz się bo zasiadam w innym równie pięknym biurowcu, ale w innej fimie to tak na marginesie." To po co się wypowiadasz. Śmierdzi szczawiem na kilometr. Piszesz jakieś farmazony. Wykształcony, farmazon :DDDDDDDDDDDD
Miałam ostatnio rekrutację z z niejakim Panem Sewerynem. Jednym słowem masakra. Nie szanuje ludzi, podczas rekrutacji jego sposób zachowania i odnoszenia się jest poniżej zera. Nie daje człowiekowi szansy a jak widzi że ktoś nie zna odpowiedzi na zadanie/pytnie to można to określić że znęca się nad tą osobą. Szerokim łukiem omijajcie tą firmę nie dość że słabo płacą (moi znajomi tam pracowali) to sposób zachowania się w stosunku do osób starających się o pracę oraz już osób tam pracujących jest jedną wielką masakrą.
Seweryn jest jaki jest. Jeśli chodzi o samą firmę i podejście do pracownika, to zupełnie co innego.
A ja mam inne opinie na ten temat. Byłam rekrutowana i się nie dostałam na stanowisko, które chciałam. Pan Seweryn jednak przekierował mnie do innego kierownika dzięki czemu dostałam pracę. Na rozmowie był rzeczowy i kompetentny. Czułam się jakbym rozmawiała z kims na równi a nie była odpytywana jak na egzaminie.
To ja mogę dopowiedzieć aby przez sito przesiewać to o czym mówi Pan Seweryn. Nie dość że obiecuje góry złota co jest kompletną bzdurą to jeszcze opowiada mega bajki jak to można dostać super premie w sklepie gdzie praktycznie klient to sami emeryci i telefony im się pomaga doładować. Jednym słowem masakra.
Zlej baletnicy przeszkadza rąbek u spudnicy. A jak się nie słucha tylko grzebie się w telefonie na rekrutacji to potem wielkie pretensje.
@Takjest To ludzie reprezentują firmę. Firma to brand; logo samo w sobie. Chyba nie sądzisz, że napis T-mobile sam się zatrudni i zacznie pracować. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD @Jarek Wypowiedź najwyższych lotów. Chyba się znacie co? Czy sam to czytasz?
Najlepsza praca, najlepsza kadra menedżerska a przede wszystkim częste szkolenia na call center z profesjonalistami! Lubię atmosferę w T-Mobile Polska S.A. za: Częste szkolenia z młodymi i energicznym specjalistami!
Jak na razie to te mobile wygrywają w rankingu najgorszej sieci z jaką miałem do czynienia do tej pory, całe szczęście, że nie dałem się namówić na ofertę abonamentową w trakcie przenoszenia numeru, więc mam szansę szybko się wymiksować z tej "cudownej" sieci. Dlaczego taka ocena sieci: 1. Wprowadzacie w błąd przyszłych klientów informując o promocji które w rzeczywistości nie istniej. 2. Po włączeniu Pakietu nielimitowane połączenia i wyświetleniu informacji o włączeniu Pakietu nadal pobierane są opłaty. 3. Została pobrana opłata za sms na numer do UK chociaż nic nie wysyłałem i odbierałem z tego numeru - od kierownika zmiany w Dziale Obsługi Klienta dowiedziałem się że takie opłaty są dwa razy w roku, niestety nie dowiedziałem się za co. Z informacji w necie dowiedziałem się że są osoby którym naliczano takie opłaty nawet kilka razy dziennie. 4. Przeszedłem do sieci te mobile tylko ze względu na usługę połączeń konferencyjnych i oczekujących które miały funkcjonować w ofercie na kartę, I co? I nie działają? A przy próbie włączenia połączeń oczekujących kodem dostaję informację o nieznanym błędzie 4. Przy tych poważnych zarzutach drobiazgiem jest że telefoniczny dział obsługi klienta kieruje do salonu aby podpisać umowę i przenieść numer na kartę a w salonie informują że podpisują tylko umowy na abonament i mix. Cytując klasyka: "NIEZŁY MACIE BUBEL W TYM-IMOBAL, SIOSTRY". Zalety - bogate bajkopisarstwo i oratorstwo w przypadku oferty i usług t-ego-mobila, mam zamiar szybko się ewakuować z tej sieci więc o innych zaletach już się raczej nie dowiem Wady - promocje które w rzeczywistości nie funkcjonują - nie działające usługi - dodatkowe opłaty niewiadomego pochodzenia ( BOK nie potrafi odpowiedzieć dlaczego opłata została naliczona) - sprzeczne informacje uzyskane w BOK i Salonie
Nic nie rozumiem, z tego, co tu się pisze.
hehehe
heheheh
Pracuje ponad rok świetna atmosfera zarobki ok 5k Polecam
Ktoś wie jak wyglada 5dniowe szkolenie w Warszawie?
Też się chętnie dowiem jak wygląda szkolenie 5-dniowe. Na którym piętrze jest ten dział szkoleniowy i jak do niego trafić? Czy może chodzi się po różnych działach? Szkolenia są w dużych grupach?
Może ktoś coś powiedzieć o pracy przedstawiciela handlowego w danym województwie ? jak wygląda praca ? jak z wyrobieniem targetów itp ?
czenie spotykają się z informacją iż mieli awarię i mam czekać. Zero przeprosin do 11 listopada może włączą.NIE POLECAM TAKIEJ FIRMY KT€RA MA W NOSIE STAŁEGO ABONENTA
Szkolenie Marynarska 12 Warszawa. Jak wygląda szkolenie dla osób pracujących na infolinii, ktoś może się podzieli?
Szkolenie jest na bardzo niskim poziomie a później musisz sam sobie radzić realizując załozone CELE
Praca na infolini nie jest latwa, zgadzam sie z tym, ze licza sie tam tylko cele, caly czas jest sie sprawdzanym, na korzystanie z toalety ma sie 10 min tzw Potrzeby, jesli musisz isc mimo wszystko, mimo, ze juz nawet przerwe i potrzebe cala sie wykorzystalo, a do lazieki trzeba to masz problem, trzeba to zrobic na nielegalnym auxie. Klientom trzeba proponowac umowy/aneksy przy kazdej rozmowie, chyba,ze klient probleowy, bo inaczej po Twojej premi, jesli ma sie za dlugie rozmowy to tez mniejsza premia lub jej brak, jesli klienci zle Cie ocenia po rozmowie to tez obcinka z premi. Jest tam duza rotacja i mnie to nie dziwi. Nie wiele jest osob, ktore te wszystkie warunki spelniaja, chociaz trzeba przynac, ze Ci nie liczni, ktorzy smykalke sprzedazy maja, potrafia zarobic ladne tysiace, ale takich to jest pare sztuk. Moje sugestie dla T-Mobile Polska S.A.: Wiecej pomocy dla osob swiezo po szkoleniach
Witam,moje pytanie jest skierowane do PH pracujących na rynku tradycyjnym... *Czy firma Tmobile posiada jakiekolwiek planogramy??? Ja posiadam oraz pH z innych sieci z którymi się kumplujemy i wszyscy mamy identyczne np na pocztę/żabkę/ruch itd może T mobile ma jakiś inny? A moze kolorami układanie w zależności od pogody? *Czy pracownicy w ogóle wiedzą co to planogram?? Ktoś wam powiedział a może na wikipedii coś pisze??? *Ktokolwiek sprawdza wasza pracę oraz jej jakość na sklepach/pocztach/stacjach *Standardem waszej pracy jest zaklejanie/zrywanie plakatow? Macie z tego szkolenia? *Jest jakiś audytor który sprawdza zdjęcia z wizyt? *Dlaczego nie macie szacunku do pracy innych ph Pytam bo pracuje w konkurencji i śmiech mnie ogarnia jak wchodzę na sklep i widzę ściągnięte moje startery z mojego krawatu gdzie na górze jest logo mojej firmy a na ekspozycji startery T-Mobile,tak ciężko że nie macie swoich ???a może wasze zdolności rozmowy handlowej są tak nędzne że nie potraficie przekonać klienta do ekspozycji ??? Fakt klient nie ma żadnych korzyści ze sprzedaży waszych prepaid bo... w ogóle się nie sprzedaja,sprawdzam zdjęcia z mojej poprzedniej wizyty a tu plakat zerwany i jest moj krawat z waszym towarem ,wygląda to jak ostatnie próby ratunku przed zatonięciem,gdybym to ja np na poczcie wystawił moje startery na haku konkurencji to jeszcze tego samego dnia wracał bym z piskiem opon a następnego dnia cała delegacja sprawdzała by moja prace!!! Proszę aby odpisał jakiś pracownik czy taki jest standard waszej pracy?macie jakieś polecenie odgórne aby źle żyć z pozostałymi handlowcami ? Macie planogram? Ktoś sprawdza jakość waszej pracy ? Proszę nie traktujcie tego jako złośliwość a tylko chęć zrozumienia waszej polityki. Mimo wszystko pozdrawiam.
@Mama, dziękuję za Twoją aktywność na forum i zachęcam do pisania kolejnych postów związanych z Twoim doświadczeniem w firmie T-Mobile Polska. Życzę Ci wszystkiego dobrego i powodzenia. @Marek, napisałeś o sporej możliwości szkoleń, myślę, że to dobra informacja, że można zdobyć nowe umiejętności i podnosić swoje kompetencje. Jakie jeszcze zalety tego pracodawcy możesz wymienić? Zachęcam osoby, które są zatrudnione w T-Mobile Polska o opisanie aktualnej sytuacji panującej w tej firmie. Pisząc swoją opinię o warunkach pracy warto zaznaczyć na jakim stanowisku, bądź dziale pracujemy. Pamiętajmy, że w każdym dziale te warunki mogą ulegać zmianie.
Witajcie, chciał bym się dopytać jak wygląda praca na centrali. Zaproponowano mi najniższą krajową niby okej, ale do tego dochodzą premie. Podobno mogą one wynieść 3 - 4 tysiące, czy to prawda czy jakaś ściema. Jak wygląda plan sprzedażowy. i czy jest on osiągalny do zrealizowania, czy nie ma problemów z uzyskaniem premii. / jakie jest podejście kierownictwa do pracownika od samego początku.
Do około 1500zł brutto za konkurs można mieć, premie to tak do 2500zł brutto max. Głównie zależy od realizacji który jest możliwy do zrealizowania ale nie jest prosty. Na poczatku masz polowe planu przez miesiac, dwa. Można dobrze zarobić ale nie wiem czy stres jest wart takich pieniędzy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w T-Mobile Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy T-Mobile Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 123.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w T-Mobile Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 85, z czego 8 to opinie pozytywne, 64 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy T-Mobile Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w T-Mobile Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.