Opinie o QUIOSQUE w Bydgoszcz

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie QUIOSQUE. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w QUIOSQUE o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o QUIOSQUE w Bydgoszcz

Aria

Pracodawcy nie mogą w okresie prewencyjnej kwarantanny albo z uwagi na niemożliwość zapewnienia pracy (np. w galeriach handlowych), zobowiązać pracowników do skorzystania z urlopu wypoczynkowego lub bezpłatnego. Nie mogą również na ten czas obniżyć wymiaru etatu pracownikom, by zredukować koszty. Takie działania są bezprawne.

A
@Aria

Pracodawca zastosował wypowiedzenie zmieniające. Jeżeli pracownik przyjmie wypowiedzenie zmieniające doprowadza to do zmiany jego umowy o pracę. Jeżeli wypowiedzenie zostanie przez pracownika odrzucone powoduje to rozwiązanie stosunku pracy, bez obowiązku dodatkowego oświadczenia woli pracodawcy.

Liszaa
@A

Ale jeśli pracownik nie zgodzi się to wtedy musi otrzymać na piśmie od nich wypowiedzenie z okresem miesięcznym, trzymiesiecznym? Ciekawe ile osób się na to zgodzi, żeby mieć połowę etatu ????

Awe
@Aria

Co z tarcza antykryzysowa? Czy jeśli firma uciela etat to rząd pomoże? Czy nie ma mowy o tym? Ktoś odpowie?

Aria
@A

To jest raczej nieporozumienie! Nawet nie ma wymaganej prawnie formy, czyli inf.o warunkach starej umowy i nowej oraz czasu na odwołanie.

Aria
@Awe

Tarcza kryzysowa dot. małych przedsiębiorstw. Nam do pensji nie dopłaci.

Aria

Wypowiedzenie zmieniające obowiązuje po dwoch tyg. wiec wg porozumienia, które otrzymałyśmy wypłata za marzec powinna wynosić 100%.

Aria

Okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na czas określony jest uzależniony od okresu zatrudnienia u danego pracodawcy i wynosi: 2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy; 1 miesiąc, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy; 3 miesiące, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata.

z innej marki

hej, pracuje w innej, ale podobnej marce - sprawdzam sobie jak radzą sobie inni w sytuacji jaka jest. Zadzroszczę, że macie pracę. to co ze zmniejszyli wam etat - przecież i tak siedzicie w domach. Cieszcie się, że was nie zwalniają. jak mnie i inne moje koleżanki. Nie narzekajcie mogłobyć gorzej.Pewnie wrócą Wam spowrotem całe etaty jak wrócicie do pracy.

logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Anet

Cześć dziewczyny. Zastanawiam się jak wygląda sytuacja w przypadku umowy o prace. Czy etaty też będą regulowane? Macie info jak wygląda ogólna sytuacja w sieci????? Martwię się

Anet
@Anet

Redukowane*

Nicole

Anet chodziło o umowę o pracę. Co Wy? Myślicie, że zlecenia są najważniejsze??? firma dostanie po dupsku i wszystkich Was na zlecenie wywali na zbity pysk!!! Zredukują etaty i zostaną właśnie tylko Umowy o pracę.

QUIOSQUE Centrala
@Anet

Dzień dobry, uruchomiliśmy specjalny numer kontaktowy, pod którym możecie Państwo uzyskać bieżące informacje. Telefon działa od poniedziałku do piątku, w godzinach 10.00 - 16.00. Prosimy o kontakt z kierownikami, którzy przekażą Państwu numer telefonu. Pozdrawiamy

N
@Nicole

Wy też dostaniecie po dupsku. Wam etaty też zredukują, a część z was straci pracę. W sieciowkach nie ma sentymentów :)

wexx
@QUIOSQUE Centrala

Witam, proszę centrale o podanie nam informacji, ponieważ kierownictwo nie raczy nam udzielić odpowiedzi, ani sami z siebie nic nie powiedzą. My chcemy wiedzieć co z naszym losem. Czekać w niewiedzy i niepewności na co???? PROSZĘ O UDZIELENIE INFORMACJI JEŚLI KTOŚ COŚ WIE, BO OD TYGODNIA PRAKTYCZNIE SIEDZIMY W DOMU I NIC TOTALNIE NIE WIEMY,MASAKRA !!

Rea
@wexx

Kierownicy sami jeszcze nic nie wiedza.

Karo
@wexx

Oni mają pracowników głęboko w (usunięte przez administratora).Zamiast dbać o dziewczyny, które ciężko pracują i nie wiedzą teraz co będzie dalej z ich pracą wolą organizować sprzedaż live na fejsie. Wczoraj na fejsie wystąpiła regionalna znana wielu Anita, która zachwalała i przymierzała ciuchy. I spora grupa kierowniczek ze sklepów Quiosque brała też w tym udział. Tylko po co to udawanie potencjalnych klientek, dla zwiększenia frekwencji tego live. Apel do kierowniczek, zamiast aktywności na fejsie odbierajcie czasem telefony od swoich dziewczyn i spróbujcie chociaż spróbować je uspokoić.

b
@Karo

Wyniki i statystyki są oczywiście najważniejsze. Zostaniemy bez pracy? A czy to ich problem? Nie, bo najważniejsze, że pieniążki się będą zgadzać :) Tutaj się z nikim nie pierdzielą! Myslicie, że co, że będą sobie nami głowę zawracać, skoro jest to ich cenny czas na uratowanie sprzedaży? Myślicie, że ktoś się przejmuje tym, że martwimy się co z naszą pracą? Nie! Ważne, że ich 4 litery pławią się w dobrobycie! xD

QUIOSQUE Centrala
@wexx

Drogie Panie, jeszcze raz informujemy tu na forum, że uruchomiliśmy specjalny numer kontaktowy, pod którym możecie uzyskać bieżące informacje. Telefon działa od poniedziałku do piątku, w godzinach 10.00 - 16.00. Kierownicy przekażą Wam szczegółowe informacje. Prosimy o kontakt z nimi. Pozdrawiamy

Brita

Moje drogie koleżanki , czy kojarzycie kiedy były wybrane nasze Przedstawicielki? Czy dwie panie mają możliwość wypowiadać się w imieniu nas wszystkich? Czy można w czasie epidemii ścinać etaty, jak się ma do tego pakiet antykryzysowy ?

Xyz

Praca w sklepie Quiosque to była najgorsza praca w jakiej mogłam pracować. Ciągły mobbing ze strony szefostwa, ucinanie godzin pracy, bo to umowa zlecenie. Szefowa, która nie potrafi ogarnąć tabelek w Excelu i dosłownie krzyczy po pracowniku przez telefon, gdzie tabelki są dobrze uzupełnione, a ona ich nie rozumie. Nastawienie szefostwa z góry negatywne i byle znaleźć pretekst do którego można się uczepić. Kierowniczce sklepu non stop się obrywało za coś, żaden pracownik nie chciałby być traktowany w ten sposób. Szefowa w twarz nie potrafila powiedzieć, że coś jest nie tak, a później ucinanie godzin, a dodawanie godzin innemu pracownikowi. Dni kiedy był słaby utarg można było rano znaleźć na mailu wiadomość "co to ma być i proszę o wyjaśnienie", zero pochwał. Trzeba pilnować swoich godzin przepracowanych żeby znalazły się na liście obecności pod koniec miesiąca, ponieważ zostałam oszukana na sporą kwotę pieniędzy, które miały być wypłacone "pod stołem" a nie zostały. Inwentaryzacja, która prawnie powinna być zrobiona do tygodnia po zamknięciu sklepu a została zrobiona 2 tygodnie po więc za towar nie odpowiadałam już, a pieniedzy jak nie było tak nie ma do dzisiaj. Nie polecam pracy w tej firmie nikomu i cieszę się że zamknęli sklep w Tychach.

Qaz
@Xyz

Jeśli nasz dowody możesz zgłosić ta sytuację do sądu i inspekcji pracy, bez problemy wygrasz

Xyz
@Qaz

Uspokoi się sytuacja z wirusem i otworzą Państwowa Inspekcję Pracy to na pewno się zgłoszę ta sytuację

Były pracownik kraków

Firma ktora prowadzi wyscig szczurów, kłótnie, kradzierze klientek, kto stoi na kasie ten bije na swoj login, szczegolnie kierowniczki bo musza byc najlepsze. Atmosfera makabryczna. Rotacja straszna. Wymagania nie z tej ziemi. Do tego na umowie zlecenie nikt nie raczył mnie ubezpieczyć, musialam sie upomnić i wtedy to zrobili tlumaczac nieporozumieniem a mysle ze to stały numer bo przy takiej rotacji... Polecam sobie to sprawdzac mając zleceniowke szczegolnie w quiosque...

Qaz
@Były pracownik kraków

Kadry w tej firmie to jedno wielkie nieporozumienie. Brak jakichkolwiek kompetencji.

Aplikować?
 Pytanie

Ile zarabia kierownik salonu? Jaka współpraca z regionalnym, z Centralą? System premiowy jak wygląda?

Qaz
@Aplikować?

Mało. Nie warto. Jest wiele firm w branży odzieżowej. Wszędzie płaca lepiej a dodatkowo szanują pracowników.

Natalia A
 Pytanie

Chcę sobie dorobić jako studentka i mam na oku ten sklep. Mam pytanie- czy ktoś się orientuje jaki tutaj jest stosunek do dziewczyn z tatuażami/ kolczykiem w nosie? Można mieć indywidualny styl, pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa czy jest ściśle określony, poważny dress code? Dla mnie ważne jest, by czuć się dobrze w swojej skórze i swoboda w ubiorze dlatego szukam tylko takiej pracy, gdzie na to pozwalają. Aplikować czy nie??

AgnieszkaL
@Natalia A

W Quiosque obowiązuje odzież służbowa czyli sukienka :) wiec swobody w ubiorze niestety mieć nie będziesz.

Natalia A
@AgnieszkaL

Ok, dzięki za info, w takim razie szukam dalej :)

Pracownik z Krakowa
@Natalia A

Również mam kolczyk w nosie, nic mi nikt o tym nie mówił przez czas kiedy tam pracowałam. Tatuaże mam, ale w nie widocznym miejscu. Ale przemyśl 2 razy podjęcie tam pracy.

Sprzedawczyni
@Natalia A

Naszym hasłem jest: jesteśmy różne, jesteśmy piękne ???? każda z nas jest inna, aplikuj nie ma z tym problemu ????

ręce opadają
@Sprzedawczyni

taaaa 'jesteśmy różne jesteśmy piękne' xD a wszystkie musialyśmy chodzić w narzuconych z góry sukienczynach brzydkich, niewygodnych jak nie wiem co i gdzie ta różnorodność???? poza tym wejdźcie sobie na strone sklepu i obejrzyjcie oferte- na zdjęciach same szczuplutkie, wysokie kobitki wg jednego schematu, wszystkie młode i ani jednej kobiety o grubszych kształtach a niby maja ideologie, że robią ciuchy dla kobiet o różnym wieku, typie urody i kształtach. koń by się uśmiał. Obłuda i żałość, nie wiem kogo oni chcą nabrać :)))

Karola
@Natalia A

Pracownicy chodza w sukienkach sluzbowych.

Iwona

Nie polecam,mam 12 letnie doświadczenie w handlu a to co się dzieje w tej firmie to totalna szopka. Regionalna J.B chyba uważa;że jest Bogiem:zwalnia ludzi hak popadnie,terroryzuje telefonami. Nigdy więcej tej firmy,odradzam każdemu kto się tam wybiera zanieść cv.

Pracodawca

@Iwona

Kwestie personale są bardzo subiektywne. W przypadku problemów z przełożonymi, zawsze warto informować o tym bezpośrednio. Ocenianie całej firmy poprzez pryzmat konkretnych osób, nie jest obiektywne i miarodajne.

Iwona
@QUIOSQUE

Proszę wybaczyć,ale to nie jest subiektywna opinia.Radzę skontrolować samowolkę regionalnej z podkarpacia,bo chyba Państwo nie zdajecie sobie sprawy z rzeczywistych warunków. Nie dziwi Państwa tak duża rotacja pracowników? Takim podejściem firma nigdy nie zyska ani zaufania pracowników ani tym bardziej klientów.

Pracodawca

@Iwona

Dziękujemy za wpis. Oczywiście zweryfikujemy ten temat.

Papuga
@Iwona

Prawda, ciągle są uwagi puf atestem JB a firma odpowiada politycznie i bez sensu. Przecież JB reprezentuje firmę, jest częścią firmy. Bo firma to ludzie w niej pracujący. A odpowiedzi że zachowanie nie powinno wpływać na ocenę firmy to nie wiem po co taka odpowiedź, skoro osoba pracuje w firmie.

Pracodawca

@Papuga

Jeszcze raz dziękujemy za wyrażenie opinii. Oczywiście każda z nich jest dla nas bardzo cenna, a poruszane tematy są przez nas weryfikowane.

Ona
@Iwona

Ta Pani to zwalnia nawet jeśli ktoś nie podoba się wizualnie,(przeważnie pod pretekstem słabych wyników)traktuje ludzi jak śmieci zero szacunku dla kogokolwiek.

Kasia
@QUIOSQUE

Dziękowanie za opinie i "obietnica poprawy" to za mało. Weszłam na to forum, żeby sprawdzić, czy warto składać CV i przeraziłam się, czytając zarówno starsze i nowsze wpisy na przestrzeni lat. Ciągle tylko dziękujecie za opinię, a negatywne opinie w tych samych kwestiach od niezadowolonych pracowników nadal napływają. Może w końcu czas się tym zainteresować i faktycznie coś z tym zrobić? To prawda, że atmosfera w danym salonie zależy od stosunków pomiędzy poszczególnymi pracownikami, ale to nie jest jednorazowa sytuacja z tego co czytam. Jeśli zależy Wam na dobrej reputacji, to niestety musicie liczyć się z tym, że jeden pracownik może skutecznie ją popsuć i nawet za zachowanie tej jednej osoby odpowiada cała firma dlatego, że sama taką osobę zatrudniła i pozwala na takie zachowanie. Może czas zacząć też liczyć się ze zdaniem pracowników, bo niezadowolony pracownik= mniej produktywny pracownik, który szybko ucieknie. Nie piszę tego złośliwie, tylko jestem w szoku, że pod każdym wpisem "Dziękujemy za wyrażenie opinii", a lata mijają i nic się nie zmienia. A opinie potrafią naprawdę skutecznie odstraszyć potencjalnych pracowników, jak np. mnie teraz. Przez to tracicie masę wartościowych kandydatów, więc radzę się nad tym zastanowić.

Pracownik z Krakowa

Nie polecam pracy w owym sklepie, chyba że szukacie pracy na miesiąc i to na zleceniu. Salon 183 w Krakowie -dramat. Rozmowa o praca wprost idealna, kierowniczka dowcipna, nie zlicze ile to kompletow nie dostałam. Pierwszy dzień kierowniczka prawie nosiła mnie na rękach....Hahaha. Dramat, sklep rządzi się prawem wyrywania sobie klientów. Uważajcie na dziewczynę z długimi brązowymi włosami o inicjałach G.T. dziewczyna lubi namieszać, żeby wyszło ma jej. Już o dwulicowosci nie wspomnę. Najpierw obdaduje z innymi pracownikami kierowniczke, A potem leci do niej na plotki śmiech na sali. Pracowałam miesiąc. Kierowniczka nie raczyła mnie poinformowac, że nie przedłużyła że mną umowy. Musiałam sama do niej wydzwaniac w sylwestra i pytać. Już pominę fakt, że odrzucala połączenie i nie odpisywala na wiad. Powodem było, że chodzi o moją dyspozycyjność (byłam na zleceniu) I to, że nie robię planu, chociaż sama mnie chwalila. Jak mam zrobić plan jak koleżanki podbieraly mi klientów? ;)

1
Migo
@Pracownik z Krakowa

Nie żałuj. Tak jest nie tylko w Krakowie, w Bydgoszczy jest jeszcze gorzej . Znajdziesz dużo lepszą pracę. (usunięte przez administratora). Powodzenia ????

Honorata
@Migo

Wszędzie jest dobrze , gdzie nas nie na :]

Karola
@Honorata

Honorata A najlepiej wszędzie tylko nie w Quiosque w Bydgoszczy. I jak najdalej od regionalnej Anity.

Lila
@Karola

Karolina a dlaczego co ci ona zrobiła?

Karola
@Lila

Lila Za dużo się działo, żeby wszystko opisać. Anita jest poprostu osobą, która dba tylko o siebie kosztem innych. Manipuluje ludźmi, nastawia między sobą i wykorzystuje , wprowadza tak niezdrową atmosferę, że jak dziewczyny widzą, że ona dzwoni to boją się nawet telefon odebrać. Wystarczy?

Aneta
@Karola

Tyle negatywnych opinii na temat naszych przełożonych i jestem ciekawa dlaczego na górze nikt nie reaguje ?

Monia
@Aneta

(usunięte przez administratora) Nie reagują bo mają nas gdzieś. Zawsze mogą nas zastąpić studentkami na umowę zlecenie. Tak jest taniej. A tylko kasa się liczy.

Pracownik ze Śląska
@Pracownik z Krakowa

Tak, potwierdzam. To straszne. W tej firmie handlowej wymagają od nas handlu !!! Czujecie to ? ! Normalnie trzeba jak najwięcej sprzedać ! Dramat. Nie rozumiem tego. Nie pojmuję. Gdzie indziej sobie spokojnie układasz towar, podasz pani, skasujesz i heja. Dzień Ci mija, jest fajnie. Nie polecam QUIOSQUE. Tu oczekują od Ciebie zaangażowanej obsługi i jak najwyższych wyników sprzedaży. Uważam, że to absolutny skandal i wyścig szczurów i w ogóle to jest bez sensu. Jakbym ja miała sklep, to bym oczekiwała, że panie sobie same wybiorą i doradzą, heheh eeeeee :)

1
Sprzedawca
@Pracownik z Krakowa

Pracowałam w tym sklepie!!! obecnie pracuję za granicą gdyby nie to,że musiałam wyjechać pracowałabym do dziś bo ogólnie jest ok. Zgadzam się z opinią dotyczącą dziewczyny G.T...średniego wzrostu zawsze w makijażu.To jest największa plotkara jaką znam..obgaduje wszystkich pracowników,a najbardziej kierowniczkę..Potrafi być tak przekonująca,że można uwierzyć ,we wszystko!!! Myślę,że wszystkie,które zwalniają się to właśnie z powodu pracownika G.T....Przekręca,dodaje masakra!!!!

3
Pracownik z Krakowa
@Sprzedawca

Jeszcze trzeba dodać, że lubi wyrywać klientów. Udaje przyjaciolke takiej jednej starszej pracownicy I..... A do kierowniczki najbardziej ja obdaduje, masakra

1
K..
@Pracownik ze Śląska

Dlatego nigdy nie będziesz miała z takim podejściem to byś na opłaty nie zarobiła A gdzie tu dalej, nie masz kompletnie pojęcia na ten temat ????

Bleble
@K..

Tu masz rację

Krakowianka
@Pracownik z Krakowa

Hm..... Dziwne,bo ja mialam inne przeczucia..... Ja to odnioslam wrazenie ze to wlasnie ta najstatsza niezle kreci...... Pracowalam bardzo krotko, niedawno sie zwolnilam,ale G. T.wydala mi sie barszo sympatyczna, pomagala mi ogarniac kase i klijentow, za to I? Masakra.. Wydaje jej sie,ze jest tu kierownikiem, a sama na kierowniczke pierwsza napierdziela. A bron boze niech nie zrobi sobie premi.... (usunięte przez administratora)

7
Ilona
Inne
@Karola

@Karola, to profil sieci w Bydgoszczy, a tu większość opinii z Krakowa. Poza Twoimi. Mam pytanie, czy z regionalną masz do czynienia na co dzień? Napisz, proszę, więcej o zarobkach, godzinach pracy. Dzięki.

Ewelina
@Ilona

Wszędzie jest najniższa krajowa na stanowisku sprzedawca

Ooo

Takie rzeczy można spostrzec już w pierwszych dniach pracy. Pracując że sobą po kilka godzin dziennie szybko wychodzi kto jaki jest. Najwyraźniej ta osoba dała się tak poznać. Nie byłoby takich opinii bez rzadnych podstaw.

5
oo
@Ooo

Tutaj opinie nie zawsze są prawdą jak się sama o tym przekonałam na własnej skórze.

Kasia
@oo

Polecam pracę w Bydgoszczy i Regionalną Anitę. Szczególnie salon w Arkadach. Przekonasz się jaka jest prawda. Tylko czy wytrzymasz chociaż miesiąc. Powodzenia

ja
@Kasia

To prawda Kasiu masz rację w 100 % nawet miesiąca nie wytrzyma .

N
@ja

Boże! Co tam się musi dziać, że ludzie nie wytrzymują nawet miesiąca? Jaka to wizytówka firmy. Przerażające.

P
@Kasia

Polecasz a jednocześnie straszysz, że nie wytrzyma miesiąc? Jaka to logika. Ma się przekonać jak jest źle?

Krakowianka
@Krakowianka

Bo to prawda. I.. To niezle aktorka, zachowuje się jak nie spełna rozumu, biega za klientkami jak jakaś chora. Jej jedynym tematem jest premia i tylko o tym potrafi gadać. One tam wszystkie nieźle kręcą. Śmieją się z kierowniczki, A jak przychodzi na zmianę to jedna na drugą nadaje. Nieraz byłam świadkiem jak G.T na I.. nadawała, A potem wielkie przyjaciółki. Szok, że można być takim dwulicowym. Chyba ta 3 dziewczyna, była taka w miarę normalna.

8
Pracownik z Krakowa
@Krakowianka

Bo to prawda. I.. To niezle aktorka, zachowuje się jak nie spełna rozumu, biega za klientkami jak jakaś chora. Jej jedynym tematem jest premia i tylko o tym potrafi gadać. One tam wszystkie nieźle kręcą. Śmieją się z kierowniczki, A jak przychodzi na zmianę to jedna na drugą nadaje. Nieraz byłam świadkiem jak (usunięte przez administratora) na I.. nadawała, A potem wielkie przyjaciółki. Szok, że można być takim dwulicowym. Chyba ta 3 dziewczyna, była taka w miarę normalna.

9
Pracownik z Krakowa
@Pracownik z Krakowa

Dziewczyny jeśli któraś z Was dostanie pracę na Zakopiańce to nagrajcie owe Panie o których jest mowa wyżej i puście to kierowniczce

4
Basia
@Pracownik z Krakowa

Poczytaj opinie o innych sklepach wszędzie dobrze gdzie nas nie ma taka prawda .

Weronika
@Krakowianka

Gabryśka od kiedy Ty nowym dziewczynom pomagasz???Ale się ubawiłam czytając ten wpis,który Ty sama napisałaś lub kogo tam poprosiłaś.Jesteś na tyle cwana i wyrachowana,ale w końcu wpadniesz popełniając jakiś błąd.Pracowałam z Tobą dłuugo...mogę powiedzieć,że nowym dziewczynom pomagasz,ale w obrabianiu d...kierowniczce a potem lecisz do Niej oczerniając wszystkie po kolei. Nie wiem czy można tu się nazwiskiem podpisać więc podpiszę się imieniem a na facebooku dawno pożegnałyśmy się. Weronika

1
Pracownik z Krakowa
@Weronika

Hahaha HIT. Ciekawe, co by jej ta przyjaciółka Iw....powiedziała, jakby usłyszała jak G.T ja obdaduje do kierowniczki. Hit, poprostu hit. Dziewczyny serio, niech któraś nagra te 2 panie u puści kierowniczce

1
Pracownik z Krakowa

To niech się zainteresują ;) tylko z tego co zauważyłam to kierowniczce niezbyt to przeszkadza, że dziewczyny z niej się śmieją. Wie co się dzieje, A nic z tym nie robi.

6
Aplikant

Czytając te opinie można sobie wyrobić zdanie, kiedyś myślałam że na go worku ludzie przesadzają ale wiedziona doświadczeniem wiem, że później to wszystko jednak się sprawdza. Widziałam ogłoszenie na kierownika w moim mieście ale zanim zaaplikuję postanowiłam sprawdzić tutaj i co? Od razu widać po komentarzach jakie jest zarządzanie na wyższych szczeblach i jak ludzie odbierają centralę. Warto dbać i prowadzić politykę wewnętrznego PR, tak żeby ludzie dobrze postrzegali pracodawcę i samą pracę. Z takimi opiniami to ciężko będzie o dobrych fachowców. Ludzie mogą pisać też pozytywne opinie, ale tutaj prawie ich nie ma. O czym to świadczy, i dlaczego pracodawca nie zmienia tego?

Wwa
@Aplikant

Dla każdego pracodawcy najważniejszym kapitałem w jego firmie powinien być pracownik . Niestety nie w tej firmie , mimo , ze wykonujesz swoje codzienne obowiazki to i tak przełożony potraktuje Cię z góry ,nawet wkładając całe swoje serce i tak tego nikt nie doceni. Liczy się pieniądz i nic poza tym . Jeśli Ci nie pasuje zawsze możesz odejść , przyjdzie następny i tak koło się zamyka :]

k
@Wwa

Jak się ma dobrego pracownika to trzeba go docenić bo dzisiaj naprawdę trudno takiego znależć przełożoni powinni o tym pomyśleć.Ja sama od roku szukam pracownika .

Ktos
@k

To prawda, nieważne jak byś się staral. Będzie jeden dzień gorszy odrazu dostaniesz zjebke.a jak zrobisz aranżacje A kierownika nie ma już kolejny raz na aranżacji to i tak on zbiera pochwały od regionalnej plus to ze biora swoich znajomych by hajs trzepac .najpierw szukają do pracy A później chce ucimac etaty i jak nie pasuje Ci to zawsze możesz się zwolnić. żadnego szacunku

M
@Ktos

Ale to widać gołym okiem bo oferta pracy u nich zawsze aktualna jakby szanowali to my mieli stały zespół a tu stale ktoś inny jestem ich klientem to widzę że panie coraz to inne .

mn
@M

Niestety taka rotacja wynika z tego, że nie szanuje się pracownika na niższym szczeblu, podchodzi się do kogoś takiego jak do podczłowieka tylko dlatego, że jest młodszy i mniej doświadczony a kiedy taka osoba jest pomiatana, nie ma motywacji, żeby się starać. Spada też jej produktywność. Przychodzi do pracy, żeby zarobić tyle co starczy jej na chleb, średniej jakości wędlinę, proszek do prania i jakieś mydło. Ewentualnie na jakieś piwo w weekend, żeby choć na parę godzin zapomnieć o gehennie codzienności. I ciągle jeszcze słyszy, że coś robi nie tak, po całym dniu stania i zawalania jak osioł, podczas gdy w innym miejscu pracy ktoś ma wyższą wypłatę a siedzi sobie za biurkiem przez cały dzień. Dlatego ludzie odchodzą, bo im się to zwyczajnie nie opłaca. Albo są zwalniani, bo rzekomo się "nie nadają", a powodem jest nie wyrobienie planu niekoniecznie z winy sprzedawcy. Albo się wypalają i zostają wrakami, bo kto stale zestresowany i poniżany może pracować produktywnie? Mało kto chce tak wegetować, więc ludzie chcący się utrzymać samodzielnie zwyczajnie odchodzą i szukają lepszej pracy. Pozostają studenci, którzy wiadomo, szukają czegoś "na chwilę obecną". Nie wiem, czy w miejscu takie jak to kiedykolwiek coś się zmieni jeśli chodzi o szacunek do pracowników. Osobiście uważam, że ten sklep nie będzie zasługiwać na dobrego pracownika tak długo, aż nie zaczną szanować drugiego człowieka. Jest wiele lepszych stanowisk pracy a tym nie warto zawracać sobie głowy.

Balbinka
 Pytanie

A jak oceniacie salon w Ostrowie Wlkp? Aktualnie szukają tam kierownika. Kto jest tam regionalną?

N

Miałam przyjemność pójść na próbę do pracy w tym salonie. Na rozmowie kwalif Kierowniczka wydała mi się fałszywa bo prawiła mi takie komplementy, jakich nigdy na rozmowach nie słyszałam. Zaprosiła mnie na 2 godz zobaczyć jaki mam kontakt z klientem. Pierwsze co usłyszałam to że muszę sprzedać dużo i drogo kilka pozycji na jednym paragonie. Nigdy nie pracowałam w sklepie z odzieżą i wydawało mi się że raczej aż tak się nie wciska towaru klientom. Cały czas stała przy mnie kierowniczka więc jak mogłam czuć się swobodnie nie znając przecież do końca towaru. Co chwilę wypychała mnie do klienta mówiła co mam robić. Sterowała jak zabawka. Dziwne podejście raczej żeby zrazić a nie zachęcić do pracy. Ogólnie zaobserwowałam bój o klienta i sprzedaż między pracownikami. Poza tym umowa miała być na okres miesiąca na zlecenie, a po niej umowa o pracę, ale jedna z osób była na chorobowym więc domyślam się że chciały tylko kogoś na zastępstwo. Ogólnie mam złe wrażenia o tym sklepie, w innych firmach nie ma takiego wciskania, owszem trzeba się klientem zainteresować ale nie wciskać mu 3 rzeczy od razu do zmierzenia. Sklep w Toruniu raczej będę omijała

Ania
@N

A w jakim sklepie byłaś w Toruniu? W galerii Copernicus? Pytam bo z tego co wiem to w Toruniu nie jest 1 sklep Quiosque. A atmosfera w pracy zależy głównie od kierownika. A sporo słyszałam o kierowniczce z Copernicusa i niestety nic dobrego.

1
N
@Ania

To był copernicus.

Ania
@N

Tak myślałam.

Viola
@Ania

A co słyszałaś takiego?

Viola
@N

Skoro kierowniczka,wydawała Ci się fałszywa i od początku coś Ci nie pasowało, to mogłaś odmówić przyjścia na próbę, twierdzisz,że jeśli ktoś jest miły to fałszywy, trochę dziwnie chyba postrzegasz określenia????może to nie miejsce dla Ciebie,przecież nie każdy nadaje się do pracy w handlu,z Twojej wypowiedzi wynika, że nic złego się nie stało, a sprzedaż tak najwyraźniej wygląda w tej firmie, więc masz prawo wyboru nie tego miejsca to innego, nie obrażając przy tym osób, których się nie zna, prawda?

N
@Viola

Na pewno nie jest to miejsce dla mnie. A pracę w handlu właśnie znalazłam i jest normalnie :)

Viola
@N

Super ????powodzenia,że jest normalnie, jesteś w nowej pracy, zaledwie kilka dni,więc może poczekaj z opinią, bo sama wiesz jak jest,na początku wszędzie wydaje się normalnie ????

N
@Viola

Jakoś u was od początku nie wydawało się normalnie. Mówcie ludziom prawdę, że szukacie pracowników na krótko na zlecenie i nie obiecujcie etatów, bo to niepoważne. Taki fałsz wyczuwa się od samego początku. W porządnych firmach są umowy o pracę na okres próbny, jeśli się nie sprawdzisz nie przedłużają umowy. Normalne. Wiadomo też, że z ludźmi trzeba postępować uczciwie, bo opinia o miejscu idzie w świat.

Były pracownik
@N

Wtrącę się w rozmowę, bo nie mogę tych kłamstw czytać, jestem osobą, która może dużo powiedzieć, pracowałam w tym sklepie, 2 lata temu, zgadza się firma na pierwszy mc daje zlecenie, ale uważam, że to nie jest, (usunięte przez administratora) dostajesz za swoją pracę pieniądze plus oczywiście premia za sprzedaż, zaproponowano mi dalszą współpracę po miesiącu, na umowę o pracę, niestety z przyczyn osobistych, nie przyjęłam, bo wyjechalam z miasta, więc nie oceniaj książki po okładce, bo to nie jest wporzadku, po co oczerniac kogoś, załoga do dziś jest stała, bo mamy kontakt co jakiś czas, więc chyba nie jest tak źle jak napisałaś,

N
@Były pracownik

Nie sądzę, żeby szukali kogoś na stałe, bo jedna osoba z załogi jest na chorobowym, więc domyślam się, że po jej powrocie osoba na zlecenie usłyszy, że nie ma dla niej miejsca, albo się nie nadaje.

N
@Były pracownik

Może nie jest tak źle w tym sklepie jak myślę, ale czytając tyle o złych doświadczeniach innych osób trudno mi uwierzyć że praca w tej firmie jest warta zachodu. Takie wpychanie klientom towaru nawet jeśli ktoś robi to bardzo uprzejmie nie jest dobre. Ludzie omijają takie sklepy, ale skoro to norma w tej firmie to ok. Może rzeczywiście zagalopowałam się w ocenie.

Były pracownik
@N

Myślę,że się mylisz, akurat w tym sklepie bardzo rzadko szukaja do pracy, bo jest załoga stała, ka jak pracowałam ,byłam jako 6 i nie w zastępstwie, więc nie wygaduj bzdur na forum, nie masz racji,

Ola91
@Były pracownik

Było Was aż 6 na sklepie ? Wow

Osoba
@Ola91

6 na sklepie. Trudno uwierzyć. Zwłaszcza, że pensje minimalne poszły w górę. No to luksusowo. A,, N,, ma dużo racji, ma dobrą intuicję dziewczyna, prawda kogoś w oczy kole. Zobaczymy. Czas pokaże jak będzie.

Były pracownik
@Ola91

Źle zrozumiałaś, było 6 osób zatrudnionych, nie 6 na sklepie, bo takiej potrzeby nie było, żeby 6 osób stało przez cały dzień, przecież sklepy w galeriach otwarte są 12 godz, to chyba logiczne, że nie pracuje się codziennie

Też pracuje
@Były pracownik

U nas są 4 zatrudnione nie licząc kierowniczki. Czy ten salon jest większy, że musi być aż 6 pracowników? Przecież nasze sklepy są podobne wielkością.skad te różnice?

Też pracuje
@Viola

A po co chcesz wiedzieć. Interesują cie plotki? I tak odpiszesz ze to wszystko bzdury, wyssane z palca, po co ci to. Widzę że to forum ma wielu zainteresowanych. Co dzieje się w tych sklepach, że jest tyle negatywnych opinii. Chyba wszędzie tak jest gdzie są same baby. Uważam że kierownikami powinni być mężczyźni może nie byłoby takiego manipulowania, obgadywania.

majka
@Też pracuje

to prawda baby między sobą potrafią być strasznie zawistne.. szczególnie jesli ktoraś ma jakieś kompleksy i słaby charakter- wtedy chce poniżyć wyśmiac albo obgadac drugą zeby to sobie zrekompensować i chociaz na chwile podbudowac sobie swoje nadwątlone kulejące ego i poprawić samopoczucie.. facet w zespole by rozluźnił atmosfere. Zresztą co to za glupie zasady ze w sklepie z ciuchami dla kobiet powinny pracowac tylko kobiety. przeciez facet tez umie doradzić a i nawet klientki wzielyby sobie jego slowa bardziej do serca bo przecież większość kobiet chce się czuć atrakcyjna dla płci przeciwnej, ja nie wiem kto wymyśla te wszystkie zasady i sztywne konwencje, zupełnie niekreatywne- ci co kreują te marki sami sobie strzelaja w kolano i nie dziwie sie że w tych całych sieciówkach jest taka rotacja

Ola91
@Były pracownik

Zle zinterpretowalas moje pytanie ... jest jak najbardziej logiczne , ze w tym samym czasie 6 osób na sklepie nie będzie , bo w jakim celu ? Chodzi o fakt jak ktoś poniżej napisał , ze większość sklepów ilością metrów się nie różni , wiec dlaczego jeden sklep może mieć zatrudniona 6 osobowa załogę a inny tylko np. 3 ?

Anon

Niie, nie o jeszcze raz nie! Poszłam na rozmowę kwalifikacyjną w czasie kiedy jeszcze pracowałam, szukałam innej pracy aby podwyższyć sobie etat. Rozmowa kwalifikacyjna, wszystko pięknie, będzie Pani miała cały etat, będzie Pani zarabiała ponad 2 tys. Pomyślałem super, biore to! Po miesiącu zrobił się pół etatu-80h, poniewaz słabo nam szło, nie robiłyśmy planu. Okazało się że jest nas za dużo, więc dostałam wypowiedzenie. Dziękuję za obiecanki, nikomu nie można wierzyć, i nie ma nic na słowo wszystko musi być zawarte w umowie!

Iwona
@Anon

No cóż taka jest kolej rzeczy, nie nadajesz się, to zwyczajnie jesteś zwolniona, to nic dziwnego, przecież to naturalne

1
Osoba
@Iwona

Skąd wiesz, że się nie nadawała. Wszystkie nie wyrabiały planu, więc wszystkie się nie nadawaly. Ta dziewczyna zapewne została zwolniona, bo ktoś musiał być, pracowała najkrócej i miała 0.5 etatu, więc padło na nią. Skoro pracują w tej firmie ludzie rozumujący tak jak ty, to w ogóle nie warto zaczynać. Anon, może to dobrze, że tam nie pracujesz, znajdziesz sobie coś lepszego. Pozdrawiam i głowa do góry.

ktoś.....
@Iwona

Do pracy w tym sklepie (a przynajmniej do większości, bo może istnieje jakimś cudem jakiś z salonów gdzie tak nie ma lecz w to wątpię) nadają się chyba tylko roboty albo jakieś nakręcane kukły, bo nikt normalny o zdrowych zmysłach raczej tam nie wytrzyma! I jeszcze to obwinianie pracownic, że klientka nie zakupiła całego kompletu bo nachalnie jej go wciskano. Niech kupi tej słabej jakości kawał łacha który rozciągnie się po 2 praniach!! :( Bo ta firma TAK ROBI. Byle opchnąć jak najwięcej, wyeksploatować młode osoby a potem, kiedy po miesiącu znoszenia mobbingu i uszczypliwych komentarzy taka osoba kończy z nerwicą i depresją jest zwyczajnie wywalana albo sama odchodzi. I że się nie nadaje. Pewnie, że się nie nadaje, bo kto na dłuższą metę by chciał odwalać psią robotę będąc traktowanym jak popychadło. I to za najniższą krajową! Praca chyba tylko dla masochistów, ludzi bez emocji albo dla takich, którzy kochają toksyczną atmosferę i czują się w niej jak ryba w wodzie. Obgadywanie innych dziewczyn i kierowniczki za plecami a potem lizanie jej tyłka? Tacy się właśnie nadają! Gratulować czy współczuć? ;)

Ola91

Hej dziewczyny . Jakim system pracujecie ? 8 godzin , 10 godzin czy może 12 ?

SprzedawcaWa
@Ola91

W naszym przypadku jest 10 godzin

X

Miałam okazję być na rozmowie kwalifikacyjnej do tego sklepu i cieszę się, że się nie dostałam. Od samego początku poczułam dyskretne sygnały dające mi do zrozumienia, że jestem kimś gorszym. Oczywiście osoba rekrutująca zachowywała się "niby-uprzejmie", lecz było w tym coś niepokojącego. W dodatku w tle leciała głośna muzyka, która była rozpraszająca i nie dająca pozbierać myśli. Czytam teraz tutaj te opinie i bardzo cieszę się, że nie zostałam zatrudniona w tym sklepie :)) Jeśli od samego początku wyczuwa się negatywną energię, to lepiej sobie darować, bo można przewidzieć, że potem będzie tylko gorzej. Pozdrawiam

KeraN
 Pytanie

Chciałabym się dowiedzieć jak wyglada praca w outletach ? Taka sama podstawa i premie jak w sklepach normalnych ? Jak z atmosfera i rozwojem?

Aria
 Pytanie

Chciałabym się dowiedzieć czy firma zatrudnia osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności?

Zostaw merytoryczną opinię o QUIOSQUE - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w QUIOSQUE?

    Zobacz opinie na temat firmy QUIOSQUE tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 66.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w QUIOSQUE?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 51, z czego 2 to opinie pozytywne, 34 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy QUIOSQUE?

    Kandydaci do pracy w QUIOSQUE napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
QUIOSQUE
Przejdź do nowych opinii