Opinie o calzedonia.pl - CALZ POLSKA Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy CALZ Polska Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w CALZ Polska Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o CALZ Polska Sp. z o.o. w Warszawa Al.Jerozolimskie 81

Moja opinia
Pracownik
 Pytanie

Czy to łatwa i prosta praca? no nie. czy odbiega jakoś specjalnie od pracy w innych sieciach o charakterze handlowym? no też nie. Mam za sobą prace w 4 różnych sieciówkach odzieżowych (raczej tych, których nazwy każdy kojarzy). W każdej z nich spotkałam się z takim samym poziomem stresu, jak i tutaj (czyli w mojej obecnej pracy). Uważam, że nie każdy się nadaje do roboty w handlu, trzeba mieć twardy (usunięte przez administratora) i zacisnąć czasem zęby. Ale uważam też, że ta praca jest mocno demonizowana. Serio, jest sporo osób, które dobrze się czują w takim środowisku pracy, a to, że w przypadku kogoś z was było odwrotnie (zdarza się), nie oznacza, że trzeba pluć jadem na całą sieć. Ja też nie mówię, że wszystko jest idealnie i zawsze gra i buczy, bo na pewno znalazło by się sporo rzeczy do usprawnienia w firmie, ale absolutnie nie zgadzam się ze stwierdzeniami, że jest jakoś źle.

Moja opinia
Pracownik
@Moja opinia

Jak chcecie mnie zjechać, czy zhejtować, to śmiało. Ja zdania nie zmienię pod naporem opinii innych osób.

nitek
Kandydat
@Moja opinia

zgadzam się z tobą, to nie jest praca dla każdego, a niektórzy nie potrafią tego zrozumieć i jak się okazuje, że nie jest łatwo i przyjemnie to zaczynają się obrażać się na firmę i wylewać żale na forum, zamiast czasami dać sobie na wstrzymanie i zmienić pracę na coś co im będzie bardziej odpowiadać.

Moja opinia
Pracownik
@nitek

No tak czasem bywa

Moja opinia
Pracownik
@nitek

Ciężko temu zaradzić, a każdy ma prawo do wyrażenia swojego zdania. Niestety czasem ono przekracza granice dobrego smaku

x
Były pracownik
@Moja opinia

na tym portalu jest to wręcz regułą.

x
Pracownik
@Moja opinia

na tym portalu jest to wręcz regułą.

Karolka
Kandydat
 Pytanie

Nie mam za sobą jeszcze pierwszej pracy i zastanawiam się czy to jest dobre miejsce aby zacząć i nabrać jakiegoś doświadczenia. Czy mogę tu trafić na wyrozumiałe osoby, które odpowiednio mnie przygotują do pracy i pomogą w razie pytań bądź wątpliwości?

pini
Pracownik
@Karolka

Zależy na kogo trafisz, nie da się ogólnie wypowiedzieć o wszystkich sklepach, wszędzie mogą się trafić jakieś czarne owce

pini
Pracownik
@Karolka

Ja trafiłam na fajne i wyrozumiałe osoby

pini
Pracownik
@Karolka

No i myślę, że jak na pierwszą pracę, to niezłe miejsce, można nabyć doświadczenia i zobaczyć jak taka praca wygląda i czy to kierunek odpowiedni dla ciebie

pini
Pracownik
@Karolka

Chyba, że pytasz o pracę w centrali, jeżeli tak to nie jestem się w stanie wypowiedzieć

Karolka
Kandydat
@pini

No tak, od tego też dużo zależy

Karolka
Kandydat
@pini

Nie myślałam o centrali, tylko właśnie o sklepie. Bo tu chyba tak elastyczniej i może można też na mniej godzin, bo jakbym mogła to po wakacjach zostanę dalej i połączę jakoś z nauką

pini
Pracownik
@Karolka

No to dopóki nie spróbujesz, to się nie dowiesz. Tak jak mówiłam, nie da się przewidzieć

00101
Pracownik
 Pytanie
@Karolka

I jak?

00101
Pracownik
@Karolka

Pytam czysto z ciekawości :)

Karolka
Pracownik
@00101

Pracuję od niedawna i na razie jest okej, ludzi mam tu spoko, dużo pomogli na samym początku

Karolka
Pracownik
@00101

A czy potem zostanę to się okaże tak naprawdę

00101
Pracownik
@Karolka

Jasne, czaję ;)

menia
Kandydat
 Pytanie
@Karolka

Skoro pisałaś, że nie masz doświadczenia tzn. że przygotowują tu od podstaw do pracy?

Karolka
Pracownik
@menia

tak, to nie jest jakaś skomplikowana praca, więc nie wymagali doświadczenia, a wdrożenie szybko poszło

Tulipan
Kandydat
 Pytanie
@Karolka

Po jakim czasie dostałaś umowę o pracę?

Moja opinia
Pracownik
@Tulipan

Zapewnie po miesiącu. Tak było w moim przypadku i podobno to standard. Pierwsza umowa - zlecenie, natomiast od początku następnego miesiąca już uop

Calz
Były pracownik

Cześć! Uważam, że praca tu jest tylko dla osób o mocnych nerwach. Jeśli ktoś ma problem z odpornością na stres, to długo tu nie zabawi. Wymagania firmy są nieadekwatne do wynagrodzenia, zdarza się, że oczekują niemożliwego. Prawda jest taka, że jeśli nie ma klientów to same nic nie zrobimy. Kolejną sprawą jest współpraca z kierownikiem regionalnym. O tej pani można byłoby książkę napisać. Dziwię, się że osoba z takim podejściem do pracy jeszcze pracuje. Kierownik regionalny powinien być wsparciem dla sklepu, powinna zespół motywować. Sama praca nie jest zła, ale jak wcześniej wspomniałam praca z regionalną na Śląsku jest bardzo ciężka. Ciągłe zmiany zespołów w dużej mierze można jej zawdzięczać. Wysłuchiwanie ciągłych pretensji jest bardzo demotywujace.(usunięte przez administratora)

Sprzedawca junior
Były pracownik

Nie polecam absolutnie pracy w województwie śląskim w sklepie Calzedonia. Wymagania nie adekwatne do zarobków. Grafik w tej firmie to fikcja co chwilę zmieniany pod metkowania produktów i inne zmiany sklepów. Koleżanki z pracy biorące l4 a akurat masz wolne trudno, musisz być w pracy. Zmiany sklepu w każdym tygodniu żeby było co robić ale przy zmianie całego sklepu utrzymuj super wyniki rozłóż szybko dostawę. Niezadowolonie że strony managerów. Jak dzwoni (usunięte przez administratora)to każdy ucieka od telefonu bo boi się jak się wytłuczyc z wyników. Pani (usunięte przez administratora)zero zdolności motywacyjnej, wieczne pretensje, bardzo demotywujace podejście. Traktuje wszystkich z góry. Polecam żeby zamiast tak doglebnej analiza wyników szefostwo Włoskie bardziej przyjrzało się pracy Pani (usunięte przez administratora). Bardzo się cieszę że jestem już byłym pracownikiem bo nikt nie będzie mnie tak źle traktował.

Pracownik
Były pracownik
@Sprzedawca junior

Przyjerzeć się kierowniczkom i regionalnym. Pilnować czasu ich pracy, aby obowiązki swoje wykonywały same oraz szanowały pracowników.

6
Karolka
Pracownik
@Sprzedawca junior

rozumiem, że możesz się nie dogadywać z kierownictwem, ale jeśli chodzi o zastępowanie koleżanek w pracy, to norma wszędzie i niestety trzeba się z tym liczyć w każdej pracy, która wymaga pracownika stale obecnego na sklepie. nie jest to przyjemne, ale takie realia i nic z tym nie zrobisz

6
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Po dostaniu telefonu dotyczącego zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną byłam w siódmym niebie. Szybko jednak okazało się ze to nie praca dla mnie. Na początku po wejściu do sklepu powitały mnie trzy miłe Panie, które od razu przeszły ze mną na Ty. Następnie jedna z Pań zaprosiła mnie na zaplecze i powiedziała ze jest tutaj kierowniczką. Zdziwiło mnie to po 10 minutach rozmowy, ponieważ bardziej nierozgarniętej osoby w życiu nie poznałam. Co mnie jednak przestraszyło.. w CV miałam zaznaczone iż jestem studentką zaoczną. Pani mimo to bardzo naciskała na weekendy, wręcz poczułam się zobowiązana żeby rzucić wszystko i robić w każdy weekend. Zarobki i obowiązki gorsze niż w gastronomii. Po wyjściu z rozmowy Pani od razu zaproponowała podpisanie umowy i rozpoczęcie pracy od jutra. Podziękowałam, powiedziałam ze muszę się zastanowić i wyszłam. Następnego dnia udałam się tam z powrotem aby podziękować za wybranie mnie, jednak rezygnuje ze względu na przedstawione warunki pracy.

Pytania

Opowiedz coś o sobie, pytania o dyspozycje, zainteresowania, pytania o markę.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zadowolona
Pracownik

Jestem obecnym pracownikiem tezenis, obiło mi się ostatnio o uszy ze pojawiło się sporo wpisów wiec postanowiłam zajrzeć z ciekawości Poświęcę dłuższa chwile bo to co tu czytam aż się włos na głowie jeży nie rozumiem tej zawiści Glownym obowiązkiem pracowników jest realizacja budżetów oraz dbanie o wygląd sklepów wiec nie rozumiem zdziwienia ze jesteśmy rozliczane z wyników Zmiany witryn sporo o tym- każda jest inna i pewnie nie każda da się zrobić tak jak jest wysłane zdjęcie tez często robię korekty ale efekt finalny to odwiedzalnosc przez klientów wiec nie ma się co dziwić ze zależy im na perfekcyjnej aranżacji Zarówno kierowniczka regionalna jak i dziewczyna od visuala sa wymagające ale pomocne podczas wizyt zmieniają sklep wspierają zespół wytłumaczą a jak trzeba staną na kasie czy pomogą z dostawa albo obsługa itp Każdy ma swojego szefa i jakieś wymagania z góry wiec ci ludzie wykonują po prostu swoją prace Pracowałam kiedyś w ekskluzywnym butiku i uwierzcie ze gorsze jest nudzenie się przez 12 godzin i czekanie na to żeby ktoś w końcu wszedł niż intensywna praca gdzie czas mija bardzo szybko Kasa jest ok atmosfera tez Dziwne ze większość opinii tych negatywnych pochodzi z jednego sklepu Podsumowując polecam jak robisz poprawnie swoje zadania i wykazujesz chęci do pracy to zostaniesz w tej firmie doceniony i żadna krzywda ci się nie stanie

31
Sprzedawca teraz
Pracownik
@Zadowolona

Uwierz mi ze tak to nie działa. Nie zawsze masz wpływ na wyniki. Są dni kiedy ludzie po porostu nie będą kupować. Wystarcza dwa dni gorszych wyników i już jest pytanie co się z nami dzieje. Widzę ze pracujesz tylko chwile w tej firmie, bo dopiero później się widzi ze firma ma Cię za nic i nie ważne jak dobrym jesteś pracownikiem dla nich możesz nie istnieć.

byly sprzedawca
Były pracownik
@Sprzedawca teraz

Dokładnie. Kolejnym absurdem jest to, że w tej firmie lepiej jest nic nie sprzedać klientce niż sprzedać tylko jeden egzemplarz, np rajstop, bo niby paragon za niski xD Totalny śmiech na sali. Jest z góry narzucone, że klientka ma wyjść z całą torbą zapchaną rajstopami i skarpetkami... Jeśli nie, to nie przyznawaj się, że to była Twoja klientka, bo będzie ochrzan, że tylko jedna sztuka sprzedana. No tak, bo ludzie jak kupują rajstopy, to robią to hurtem, już to widzę. Akurat rajstopy to taki element garderoby, który zazwyczaj kupuje się okazjonalnie, np żeby pasowały do jakiejś spódnicy czy sukienki na wesele, chyba, że ktoś jest wielkim maniakiem rajstop i kupuje je masowo, co się raczej rzadziej zdarza niż okazjonalny zakup. W tym sklepie 80 % asortymentu to "promocje", które w rzeczywistości nimi nie są i tylko je udają. Jest to zrobione celowo, żeby podpuścić klienta, który bezmyślnie wyda pieniądze na skarpetki, które do niczego potem nie pasują, bo są zazwyczaj w jakieś wzorki czy inne udziwnienia.

sprzedawca
Były pracownik
 Pytanie
@Sprzedawca teraz

Oczywiście, że tak. Wystarczył jeden kiepski dzień na kilkanaście bardzo dobrych na wielkim plusie, a nikt nie brał pod uwagę że np. pogoda była piękna więc ludzi w galeri mało, że wypłata była dawno, że są wyprzedaże i ludzie polują na okazje i nie kupią od tak czegoś "droższego". A może miesiąc nie był w sezonie sprzedaży i żaden sklep nie miał dobrych utargów? Czasami nawet klienci są z kategorii "ja tylko oglądam" i nic się z tym nie zrobi, jeśli klient nie chce wydać pieniędzy siłą go nie zmusisz. Jeden słabszy dzień nawet przy wyrobieniu najwyższych budżetów w miesiącu już powoduje "wielkie pretensje, brak ludzkiego zrozumienia dla sytuacji co jest w danym dniu, ale tylko na stanowisku sprzedawcy". Jest tak wiele czynników wpływających na sprzedaż, że nawet najlepszy sprzedawca w "kiepskie dni" nie sprzeda nic, bo się po prostu nie da. Regionalne i kierowniczki, gdy jest taka sytuacja powinny same również działać, a nie szukać tylko winy "bo na pewno sprzedawcy są źli", co nie ma sensu. Bo jak to jest, w połowe miesiąca jest się dobrym sprzedawcą, a w połowe złym? - Oczywiście, że nie! To zależy od klientów,m którzy chcą coś kupić albo nie. Nie raz kiepska sprzedaży pomaga w negatywny sposób Visual. Gdy jest kiepski dzień warto zająć się klientami,a nie nakazać na kilkukrotną zmianę tego dnia sklepu - nie dość, że ciężko coś sprzedać bo klienci niechętni to jeszcze, zabierzmy im produkty z przed nosa, położmy na ziemi schowajmy na magazynie, zmieńmy je kilka razy miejscem by się nikt nie odnalazł - To nie jest sposób na zwiększenie sprzedaży, a wręcz na odwrót. Viusal trzeba układać, dobrze i dopasować do sklep a każdy nie jest taki sam, tak aby to zajeło chwile i zrobiło się jeden raz oraz nie wysyłać go na ostatni moment na popołudnie, gdy przychodzą klienci. Te wszystkie zmiany jednego viusala brak organizacji ze strony osoby co robi, psuje pracę na sklepie zamiast ją poprawiać.

1
sprzedawca
Były pracownik
 Pytanie
@Zadowolona

Nie jesteś z pewnością sprzedawcą, skoro "robisz korekty viusala" :). Posiadasz stanowisko zapewne, które nie posiada realnego poglądu na pracę sprzedawcy, ponieważ jesteś w grupie osób "co obwiniają sprzedawce za całe zło i kiepską sprzedaż" :). Odniosę się do viusala. Czy uważasz za perfekcyjną aranżację, viusal wysłany na późne popołudnie sklepom, gdy robi się ruch i powinno się wtedy sprzedawać? Czy uważasz, że zrobienie jednego viusala, który nie pasuje do układu 3/4 sklepów jest perfekcyjny? Czy uważasz, że książke z poradami jak robić viusala z definicjami z wikipedii, pomogła to komuś zrozumieć? Czy martketingi powinno się wysłać na ostatnią chwilę kurierem, albo zapomnieć wysłać wszystkich, któryś raz już z rzędu? Czy regionalne i dziewczyna od viusala podczas wizyt zmienia sklep? - Po pierwsze jest raz na 1-2 miesiące, po jej wizycie panuje wielki chaos bałagan, sklep może zmieniony, ale magazyn do sprzątania na kolejny tydzień, nie byłoby tak, gdyby umiały odkładać na miejsce, a nie rzucać po prostu na ziemie :) Gdyby one obie więcej czasu spędziły na pracy na sklepie podczas wizyt, niż ploteczkach kawkach i przerwach, sklep by wyglądał lepiej :) Dbanie o budżet jest jak najbardziej obowiązkiem sprzedawcy, warto zauważyć że budżety są tutaj nierealne i rzadko kiedy się da go zrobić. Premia nie motywuje do sprzedaży bo jest za rzadko i jest za mała jak na taką indywidualną obsługę klienta, gdzie w między czasie robi setny raz danego dnia viusal "bo ups jednak zmienił się pomysł, albo nie przemyślał ktoś kto go układał do końca". Indywiudalna sprzedaż i ta sztuczna rywalizacja, wytykanie palcami nie powoduje zwiększenie sprzedaży a jakiś wyścig szczurów i nie za dobrą atmosferę między pracownikami. Nikt nikogo nie docenia na stanowisku sprzedawcy, żadnej podwyżki żadnych pochwał, minimalna krajowa, grafik zmienia kilka razy nawet na tydzień - tak wyglądała praca po roku czasu :) Domyślam, się że "docenienienie" na wyższym stanowisku jest o wiele lepsze niż na naszym :)

1
Kierowniczka
Inne
@Zadowolona

To chyba napisała jakaś kierowniczka:)

Sprzedawczyni
Pracownik
@Sprzedawca teraz

Zgadzam się. Ludzie zdarzają się super, ale systemowo firma nie szanuje pracowników i stara się z nich wycisnąć do ostatniej kropli.

Nikita_tu
Pracownik
@Zadowolona

Co z Ciebie za sprzedawca który robi „korekty visuala”. Absurd. Zamiast tracić czas na podbijanie pozytywnych opinii zacznijcie lepiej zmieniać coś w tej firmie na lepsze bo to co się dzieje to jakiś dramat. Mniej kawek, telefonów do przyjaciółeczek i ploteczek oraz spacerów po galerii - a realna pomoc bez krzywych twarzy, notorycznych pretensji to mógłby być początek. Co to za dm którzy lubią „cisnąć” po kierownikach i ekipie sklepu.

misia23
Były pracownik
@Zadowolona

Niestety, ale tak nie jest. Starałam się, dużo uczyłam niepotrzebnych nazw, robiłam wyniki raz lepsze raz gorsze, zdobywalam sympatię klientek, a mimo to zostałam zwolniona bez podania mi powodu..

Est
Były pracownik
@misia23

Tak niestety jest :/ komuś kto dobrze pracował miał wyniki nie przedłuża umowy albo zwolnią bo kierowniczka zatrzymuje swoje przyjaciółki i tworzy kółko wzajemnej adoracji

Maria
Inne
@Est

Czyli wynik kompletnie nikogo nie obchodzi i nie trzeba się starać, bo w sumie to sensu nie ma?

Mazoank
Były pracownik

Jestem byłym pracownikem Tezenis w Gdańsku przepracowałam tam prawie 7 ms i powiem szczerze ze czytając te opinie innych tutaj zanim przyszłam do pracy to się załamałam i zle oceniłam i kierownika i Dm w wgl cała firmę… weźcie się ogarnijcie trochę bo to juz nawet nie jest śmieszne co się tu pisze … ludzi z pracy wspominam bardzo dobrze wręcz mam nadzieje ze nam się kontakt nigdy nie urwie, kierowniczka bardzo fajna, miła normalnie kobieta z sercem na dłoni, oczywiście tak samo jak DM jest kierownikiem wymagać musi i robi to w uprzejmy sposób i zawsze można na nią liczyć by coś wytłumaczyła, zmieniła w grafiku czy pomogła, starsi sprzedawcy również spisują się na medal. Pieniądze niby takie zle, jeśli się zrobi LVL i różne targety wcale nie jest zle! Wręcz pensja bardzo ładna… tym bardziej ze pensja stała na u umowę o prace nie jest najniższa krajowa Jak w większości innych sieciówkach. I nie czytajcie tu tych opinii bo nie warto… trzeba się samemu pójść i przekonać jeśli będzie okazja ze nie jest wcale tak zle Pozdrawiam

Keengaa
Pracownik
@Mazoank

fajnie, że ktoś to w końcu napisał

Keengaa
Pracownik
@Mazoank

zgadzam się z większością tego co piszesz. ale pewnie i wysnują jakieś teorie spiskowe, bo nie są w stanie przeprocesować tego, że ktoś może mieć inną opinię niż oni

Mazoank
Były pracownik
@Keengaa

No ktoś w końcu musiał sprostować sprawę :)

Mazoank
Były pracownik
@Keengaa

Każdy normalny człowiek jak będzie chciał pracować w Tezenis pójdzie i zobaczy jak jest :) Ja np jestem byłym pracownikiem ale możliwe ze po sezonie wracam

Lea
Kandydat
@Mazoank

Ooo no to już taka opinia, że chcesz wrócić nawet to musiało się dobrze pracować. Będę próbowała tu swoich sił

Keengaa
Pracownik
@Mazoank

czy ja wiem, pojawiały się też opinie na zasadzie "myślałam nad tą pracą, ale poczytałam opinie i podziękuję"

Keengaa
Pracownik
@Mazoank

niestety niektórzy są podatni, nawet jeśli mowa o anonimowych komentarzach w necie.

Keengaa
Pracownik
@Mazoank

ale cóż, to już każdego sprawa indywidualna

Lea
Kandydat
@Keengaa

Takie słabe podejście, bo to jednak internet chłonie wszystko, ale fakt ludzie we wszystko też ślepo wierzą

Lea
Kandydat
@Keengaa

Ja w każdym razie, biorąc przez pół to, co tu jest, zamierzam sprawdzić tu pracę

Lea
Kandydat
@Keengaa

Jak się dostanę i popracuje chwilę to chętnie pokażę swoją perspektywę

Keengaa
Pracownik
@Lea

To jest fajne podejście. No, ale jak mówiłam, nie od każdego można go oczekiwać.

Czarodziejka
Kandydat
 Pytanie
@Lea

I jak sytuacja, udało się?

qwrty
Pracownik
 Pytanie
@Czarodziejka

Prawda jest taka, że to nie jest praca dla każdego. Rozminąć się z oczekiwaniami nie trudno, i każdy ma prawo mieć swoją opinie i nie każdemu musiało pasować szczególnie, że sklepów jest dużo ludzie w każdym inni a ma to zasadnicze znaczenie dla komfortu pracy. Stąd próba generalizowania W TAK DUŻEJ organizacji, że wszędzie jest do bani lub że wszędzie jest cudownie jest z założenia błędna. Każda myśląca osoba bierze na to poprawkę. Nie mniej zastanawia mnie inna kwestia. O ile z wypowiedziami negatywnymi czy pozytywnymi się w mniejszej czy większej mierze zgadzam (lub nie) to używanie tak frajerskiej karty jak hejt personalny jest poziomem marginesu. Jest różnica między opinią a hejtem. Wracając do pierwotnego tematu, jeśli chodzi o branie na poważnie postów -- to jest to swoista selekcja rekrutacyjna, jak ktoś (usunięte przez administratora) to bierze te wypowiedzi jak prawdę objawioną, kto myślący weźmie poprawkę. I teraz nasuwa się pytanie, czy lepiej tłumaczyć żeby się nie sugerować czy dać szansę wstępnej selekcji? Pozdrawiam

felia
Pracownik

Jak widać po komentarzach praca w usługach nie jest dla każdego. Trzeba mieć dużo cierpliwości do klientów, są dni kiedy trafiają się super osoby, a są dni kiedy chce się załamywać ręce, ale ja to lubię, przynajmniej nie jest nudno. A firma, no cóż, jak to sklep, musi dbać o obrót i ma swoje wymagania wobec pracowników, ale tak jest przecież wszędzie w handlu, więc nie rozumiem po co tu tyle złośliwych komentarzy.

Pracownik
Były pracownik
@felia

Oczywiście, że firma musi mieć utarg i swoje wymagania. Praca z klientem jest ciężka, ale kierownik czy regionalna powinni dobrze traktować pracowników. Nikt nie ma prawa podważać l4, odmawiać wiecznie urlopu, dawać same zamknięcia, kazać dźwigać bardzo ciężkie rzeczy a ważą więcej niż wolno, zabraniać chodzić do toalety bo bramka spadnie, tak dokładnie kazali czekać po kilkadziesiąc minut aby pójść do totalety bo kierowniczka nie chciała by spadła bramka. Przyjmują ludzi studiuących, który mówią w jakie daty mają zjazdy a po okresie próbnym, nagle kierowniczka przestaje zgodnie z wcześniejsza umową dawać wolnego na studia.

Pracownik
Były pracownik
@felia

Może trafiłaś na ludzką kierowniczkę i regionalną to masz inny pogląd na to wszystko, ale 3/4 sklepów w Polsce nie wygląda tak.

felia
Pracownik
@Pracownik

No fakt, trafiłam. Ale pracowałam tylko na jednym sklepie, więc nie mam danych, żeby oceniać jak wygląda sytuacja na 3/4 sklepów i nie wiem skąd ty też masz takie statystyki. Ale nie chcę się o to kłócić, bo to nie jest moim celem, chciałam tylko napisać swoje wrażenia i tyle, nie chcę wywoływać jakiejś burzy tylko dlatego, że moja opinia może się różnić od narracji na tym forum

Pracownik
Były pracownik

Nagle pojawiło się dużo pozytywnych opinii w odpowiedzi na negatywne. (usunięte przez administratora)Samą antyreklamą powinno być to, że wiecznie te same sklepy szukają osób do pracy bo od razu dziewczyny uciekają statmąd, gdy tylko zobaczą jak ta praca wygląda i bardzo dobrze, że się szybko poznały a nie po okresie próbnym. Milion kodów po 5-7 cyfr liter na pamięć, praca między 6 rano a 24 w nocy (robienie witryn, viusala). Dźwiganie bardzo ciężkich rzeczy (bardzo ciężkie drewniane półki, wielkie kartony z dostawy ubrań, przeładowane na full kartony odzieżą na magazynie, które aż się proszą o wymiane bo się rozsypują od ciężaru), pół dnia na wysokiej drabinie. Grafik zależy od kierownika, niestety nie układany sprawiedliwie, kierowniczka faworyzuje swoje przyjaciółki dająć im same ranki, żadnych zamknięć. Grafik zmieniany kilka razy w miesiącu bo firma wymyśla wieczne zmiany viusala (zmiana wystroju sklepu, witryn itd itd). Bardzo duża rywalizacja w sprzedaży, na samym początku zespół w sklepie grał do jednej bramki i liczył się dzienny utarg, po czasie zrobili wielką rywalizację i wiele nieprzyjemnych spięć indywiudalną sprzedażą na każdego sprzedawcę, zaczeły się wtedy kradzieże klientek i wyścig - utarg wcale nie wzrósł a zespół zaczął się kłócić. Bardzo ciężko o urlop mając cały etat, kierowniczka wpisuje "rozwalacjąc" całe wakacje siebie po 1-3 dni co chwile, a tylko jedna osoba może mieć 2 tyg urlopu i wręcz nie da się w okresie wakacji brać takiego urlopu. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie było ze strony kierowniczki i regionalnej, na wzajem na siebie gadały co najgorsze na inne osoby w sklepie to samo. Kierowniczka i Regio w ciągu dnia w pracy chodzą na zakupy po galeriach po 2-3 godz nie pracując przychodą tylko "gdy się zadzowni". Sama firma w sobie nie jest tragiczna, ale te osoby co robią grafiki, viusale i rządzące powinni je wymienić i się przyjrzeć co nie gra. Gdyby tak kazać pracować regio i kierownicze po 8 godz, układać normalne sprawiedliwe grafiki i gdyby dobrze traktowali sprzedawców od razu zwiększy się utarg. Jak można być kierownikiem miec prace 9-17 i zniknąć na 2-3 godziny i chodzić po galerii handlowej robiąc zakupy, zostawiając pracownika z dużym ruchem to oczywiste i że utarg był mniejszy skoro jedna osoba postanowiła nie pracować. Dziewczyny nie raz były zmęczone pracując po 6-7 dni pod rząd albo mając same popołudnia, bo ktoś inny kogo lubiła miał same ranki albo co chwile wolne. To samo z L4, niech zapamięta ta firma, że gdy człowiek jest chory bierze l4, na co są komentarze kierowniczki i regionalnej, że na pewno ktoś udaje, że leniwa, że zdrowa była itd, one chyba nie są lekarzami i jeszcze jak tam można komentować do innego sprzedawcy co od razu powtórzył chorej koleżance. Przerwa 15 min standardowo ale znowu wyjątek kierowniczka ma godzinę ponad na krzesełku na magazynie, a inni pracownik 15min i jeszcze w trakcie zawoła go do telefonu aby porozmawiać z regionalną, albo przyjdzie na magazyn i zacznie wydawać polecenia co zrobić po przerwie, przerwa nie służy od wysłuchiwania poleceń, ona jest dla pracownika. Kolejny absurd Messenger, ta grupa na nim powinna być nielegalna. Jak można w dni wolne, w urlop w chorobę albo w niegodzinach pracy wypisywać pretensje, polecenia służbowe. Po to jest miejsce pracy aby uzgadniać takie rzeczy a nie czas wolny pracownika, kierowniczka stoi przy kasie z telefonem i sobie wypisuje z nudów na messenger przeróżne pierdółki z nudów, a pracownik musi to czytać w wolnym czasie. Kolejną rzeczą jest sprzątanie sklepu rano, według zasad powinno być robione to codziennie i jest to słuszne bo na prawdę zbiera się brud, lecz robią to tylko wybrańcy, były osoby które miały przyjść razem z kierowniczką na rano ona siedziała w telefonie w celach prywatnych, a druga osoba zawiła się jak mrówka sprzatając. Visual niedopracowany zmiany po kilkanaście razy, nie raz nie na korzyść sklepu w środku dnia, gdy był ruch to pracownicy są zmuszeni zabierać rzeczy z półek i wtedy klienci wychodzą. Z plusów zniżka 30%, bon na święta, w miarę miły zespół poza kierowniczką. Określenie w miarę wynika z faktu, że są miłe gdy nie ma w pobliżu kierowniczki i nie trzeba się przymilać, dużo fałszywych osób trzeba być bardzo dyplomatycznym nigdy nie szczerym. Jeśli to ma być praca na chwilę przejściowa, a chce ktoś umowę o pracę i ma twardę (usunięte przez administratora) to da sobie radę, na dłużej nie polecam nie ma tam czego szukać, żadnej szansy na awans, chyba że odejdzie 90% zespolu i regionalna nie ma wyjścia i chce kogoś zatrzymać jak został już sam, ale nie ma co liczyć, że ktoś doceni i da.

10
Mango
Kandydat
 Pytanie

Sprzedawcy mogą liczyć na umowę o pracę, czy raczej zatrudniają na zleceniówki?

Pracownik
Pracownik
@Mango

Na początek dostajesz zlecenie na ok miesiąc a później normalnie uop.

Mango
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

A na ile potem umowa o pracę?

Mango
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

I to około miesiąca to taki próbny okres tak?

Pracownik
Pracownik
@Mango

Tak, to taki okres gdzie sprawdzają Cię czy szybko przyswajasz wiedzę o produktach i jak Ci idzie ogólnie w obsłudze klienta. Jeśli są zadowoleni to dostajesz uop na okres bodajże 3 miesięcy a potem na rok i po roku na czas nieokreślony.

Maria
Inne
@Pracownik

No to trochę daleka kariera widzę. To wielu daje radę przetrwać do tej na nieokreślony?

JA
Pracownik
@Mango

to tez tak, aby można było szybciej rozpocząć pracę, a potem jest czas na zrobienie badań medycyny pracy. Ogólnie docelowo wszyscy zatrudnieni są w oparciu o umowę o pracę :)

Kowalek
Kandydat
@Maria

Polityka jak u większości firm, żeby wdrożyć na spokojnie pracownika

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Maria

Co masz na myśli przez "przetrwać"? To praca a nie obóz survivalowy. Nie odwalasz dziwnych akcji, pracujesz jak należy, to nie ma mowy o żadnym przetrwaniu, tylko raczej odczekaniu, czy odpracowaniu jakiegoś czasu.

sońka
Pracownik
@Nick

Albo ma dziwne doświadczenia z wcześniej

sońka
Pracownik
@Nick

W każdym razie nie będę już gdybać, ale faktycznie spokojnie można sobie przepracować do tego czasu

Nick
Pracownik
@sońka

Może po prostu niefortunny dobór słów

Nick
Pracownik
@sońka

Nie mnie oceniać w każdym razie

Nick
Pracownik
@sońka

Ja tylko dodaję opinię od siebie

kejsi
Pracownik
@Maria

Nikt statystyk nie robił podejrzewam, ale z reguły tak, przynajmniej na moim sklepie tak było

Lola
Pracownik
@kejsi

czyli się da merytorycznie pisać.. dzięki za promyk nadziei

kejsi
Pracownik
@Lola

Zaraz i tak ci się oberwie, że ci to kazali napisać ;) Ah te bańki informacyjne

Były pracownik
Kandydat

Pracowałam w firmie Calz,a dokładnie w Tezenis ponad 2 lata. Mogę śmiało napisać, że były to bardzo intensywne dwa lata. Otóż, przez ten czas zmieniał się kierownik regionalny 5 razy. Każdy miał swój rytm pracy, do którego trzeba było się przyzwyczaić. Nie byłoby w tym nic złego, jednak przyzwyczaić się do ich humorów, wyżaleń, pretensji o wszystko już jest ciężko. Nie wspomnę o ich cotygodniowych wizytacjach, na których wstępie nie umieją powiedzieć nawet " cześć", tylko od razu z pretensjami. Podczas ich wizyt atmosfera na sklepie jaka panowała była straszna, sztuczna, pracownicy bali się nawet ze sobą porozmawiać, a jak już to zrobili to wzrok regionalnej jakby mógł zabić to by zabił. Regionalne są niekompetentne,nie umią np. wystawić faktury, bądź zamknąć dnia i muszą mieć notatki od sprzedawców. Oczekują od pracowników szybkiego tempa pracy a same niestety pracują wolno. Nie wspomnę o braku normalnego podejścia do pracownika. Trzeba się tłumaczyć dlaczego nie można przyjść do pracy w takim a nie innym terminie. One wszystko chcą wiedzieć co ty i kiedy robisz. Uważają, że człowiek nie może mieć własnego życia i trzeba żyć tylko pracą w Tezenis. Regionalne mówią różne rzeczy, na różne tematy i osoby, których się później wyrzekają i mówią ,że tak nie powiedziały. Padają słowa ,które nie powinny paść z ust osoby na takim stanowisku. Same regionalne bardziej stawiają na wyniki niż na pracowniku, chociaz firma stara się w jakiś sposób zatrzymać ludzi w firmie. Myślę ,że osoby pracujące na stanowisku regionalnych po prostu powinny przejść jakieś szkolenia z zarządzania i podejścia do pracownikow ( chociaż podobno takie przechodzą ). Do pracy zrażają także cotygodniowe zmiany praktycznie całego sklepu. W jednym tygodniu wynosi się daną rzecz na magazyn a w następnym tygodniu jest z powrotem wyciągana na sklep. Wszystko jest podyktowane statystyka sprzedaży i jest to zrozumiałe, ponieważ firma jak każda chce zarobić ale calz tak bardzo skupia się na tych zmianach, że zapomina o normalnej jakości pracy. Tutaj dostawa, zmiana,zdjęcia na platformę, wyniki,.obsługa klienta i jeszcze bieżące zmiany przesylane na telefon służbowy,które od razu trzeba wprowadzać. Co do zmian witryn, nie raz była taka sytuacja, że przychodzi manual do witryna. Witryna została wykonana zgodnie z przesłaną instrukcja, po czym okazuje się że trzeba ją poprawiać, ponieważ pani od vm stwierdziła że jest źle. To samo tyczy się zmian na sklepie. W środę sklep została cały zmieniony, po czym w czwartek trzeba go zmienić ponownie. Nastała nowa wizja ! Wyniki- godz 14;18 każdego dnia. Jeśli parametry są złe, trzeba się tłumaczyć dlaczego. Nie raz pracownicy kupowali różne rzeczy, aby podnieść konwersje, nawet jak na sklepie były regionalne. Ich tłumaczenie- " przecież nie wyśle takich wyników ". Mam wrażenie, że pomimo tego że wszystkie regionalne się lubią, to i tak konkurują ze sobą, aby być najlepszym. Ciężko wszystko opisać, bo się tego nazbierało. Jeśli natomiast miałabym napisać o zaletach i wadach pracy w tej firmie to niestety jest więcej wad. Pomimo,że premie były za konkursu oraz targety, trzeba naprawdę się napracować żeby to osiągnąć. W niektóre miesiące było ciężko je wyrobić. Benefity- oprócz zniżek, które są już nie oplacalne( na wyprzedaży towar z rabatem -70%) zniżka pracownicza 30%. Karta Multisport - można przystapic ale opłata wynosi 130 zł za miesiąc . Bezpłatna opieka medyczna - po 3 miesiącach próbnych na umowie o pracę. Szkolenia - niby są, ale cały czas to samo. Dział szkoleń przystały tylko eBooki, nic poza tym. Ciężko nawet doprosić się o przyjazd szkoleniowca na sklep. Elastyczny grafik- jeśli się trafi na fajnego kierownika to wszystko jest do dogadania. Pomimo wprowadzonych przez firmę zmian na 6 w każdą środę aby wprowadzić zmiany, to i tak grafik się zmienia, przez " spontaniczne" akcję organuzowane przez firmę. Na zakończenie , biuro powinno przyjrzeć się bardziej pracy regionalnych. Mam wrażenie, że pracownicy boją się zgłosić jakieś naruszenia, bo nawet chyba nie wiedzą gdzie to zrobić. Jedni mówią, że to najlepsza firma w jakiej pracowali/ pracują, jedni że najgorsza. Opinie na goworku i innych portalach jest różna. Ja uważam, że po prostu trzeba samemu spróbować i ocenić.

10
Nick
Pracownik
@Były pracownik

"Ja uważam, że po prostu trzeba samemu spróbować i ocenić." - this!

Czarodziejka
Kandydat
@Nick

Najlepiej sprawdzić na własnej skórze

Czarodziejka
Kandydat
@Nick

Dlatego aplikowałam, żeby się dowiedzieć co i jak

Nick
Pracownik
@Czarodziejka

o spoko! możesz dać znać po jak rekrutacja

Czarodziejka
Kandydat
@Nick

Tak, jeżeli tylko dojdzie do rozmowy i będę pamiętać, to dam znać.

kejsi
Pracownik
 Pytanie
@Czarodziejka

A dawno składałaś cv?

Czarodziejka
Kandydat
@kejsi

W zeszłym tygodniu

Maria
Inne
@Czarodziejka

A wiadomo po jakim czasie dają info?

Czarodziejka
Kandydat
@Maria

Nie wiem

Wanna
Pracownik
@Maria

Ja czekałam około 2 tygodnie, ale to już było jakiś czas temu

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Ogólnie to śmiać mi się chce jak czytam dobre opinie. A dlaczego? Dlatego ze regionalne kazały wystawiać dobre opinie innym pracownikom. Kazda dobra opinia jest kłamstwem. Uwierzcie mi ta praca jest tragiczna. Chociaż może nie praca, a ludzie którzy nią zarządzają i maja za dużo władzy. Nie można chorować, nie można mieć wolnych weekendów, nie można mieć swojego zdania, nie możesz mieć gorszego dnia. Ogólnie trzeba tylko robić kasę. A jak jej nie robisz to masz dwa razy albo nawet trzy razy dziennie pogadankę z regionalna. Jeśli szanujesz siebie i swój czas, to odpuść sobie. Mogłabym litanie napisać na temat tej firmy, ale chyba to już nie ma sensu. Dziewczyny uwierzcie mi, są inne miejsca gdzie można pracować. Zwalniajcie się i pokażcie (usunięte przez administratora)że ta firma bez pracowników nigdy nie będzie istnieć i ze musza zacząć szanować ludzi.

11
Ona
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Ej, bez takich, dobra? Ja jestem jedną z osób, która pisała dobre opinie. I proszę nie zarzucać mi kłamstwa, tylko dlatego, że masz inne odczucia na litość boską. Opinia jest subiektywna, możesz się wypowiedzieć w zgodzie ze swoimi odczuciami, ale nie zarzucaj innym kłamstwa tylko dlatego, że ktoś ma odmienne zdanie. Wbrew powszechnej opinii NIKT mnie nie poprosił, żebym cokolwiek tutaj pisała, nie mam z tego żadnego profitu, po prostu pracuje mi się tutaj całkiem dobrze, więc nie mam powodu, żeby psioczyć na pracę, tylko dlatego, że narracja takich osób jak Ty, tego wymaga. Chcesz, to się zwolnij, przecież nikt Ci nie broni, ale nie nakłaniaj do tego innych, bo wyobraź sobie, że nie każdy ma takie same odczucia względem pracy jak Ty. Niech każdy oceni według siebie, a takie zagrywki są zbędne, da się napisać komentarz bez zarzucania innym jakichś insynuacji.

3
fella
Pracownik
@Były pracownik

Jestem załamana takim myśleniem, już naprawdę nikt nie ma prawa mieć innej opinii i być zadowolonym, bo to przestępstwo conajmniej...

Ona
Pracownik
@fella

Też nie ma co hiperbolizować, bo prawa nikt nie odbiera, ale jednak irytujące jest to, że jak opinia się nie wciska w wąskie ramy narracji większości, to od razu jest uznawana za nie bycie valid.

Były pracownik
Były pracownik
@Ona

Dalej nie wierze w to ze jesteś normalnym pracownikiem :))))))

1
Ona
Pracownik
@Były pracownik

Nikt nie musi wierzyć mi tak jak i tobie

Anecz
Pracownik
@Były pracownik

powiem ci tylko tyle,ze duzo zalezy gdzie dokladnie pracujesz( chodzi mi tu o wojewodztwo,miasto) bo do kazdego miasta/wojewodztwa jest inny regionalny i sa inni ludzie z ktorymi sie pracuje, wiec jesli w twoim miescie lub wojewodztwie tak jest nie znaczy ze w kazdym tak musi byc,wiec twoje dopowiedzenia sa tu zbedne. Przemysl nastepnym razem co piszesz bo na twoje nieszczescie nie masz niestety racji :) ja akurat trafilam na bardzo dobrego regionalnego i pracownikow z ktorymi pracuje i mam sie dobrze, normalnie mozemy wychodzic do toalety, mamy przerwy na jedzenie wszystko normalnie sie odbywa jak powinno wiec nie wkladaj wszystkiego do jednego wora.

Ona
Pracownik
@Anecz

Dokładnie o to chodzi, ale niektórzy tego nie rozumieją

tezenis
Były pracownik
@Były pracownik

Smutne jest to, że 90% opini dobrych pisali bo ktoś kazał a reszte same regionalne. Praca obiektywnie bardzo ciężka za takie pieniądze. Bardzo dużo dźwigania, bardzo nachalna aktywna sprzedaż, przerwa z zegarkiem w ręku, nie raz odmawiali wyjścia do toalety "bo parametry na bramce spadną jak wyjdziesz" i kazali czekać do godziny wyników. Milion telefonów dziennie, nikt nie rozumie że nie zawsze sprzeda się za określony budżet bo siłą nie sprzeda nikomu tylko nie raz znięchęca klienta atakowaniem. (usunięte przez administratora)Za dobre wyniki bardzo słaba premia dla sprzedawców chyba, że mówimy o kierowniku ktory faktycznie dostaje sporo - szkoda, tyle że taka kierowniczka nigdy nie sprzedawała a chodziła po galerii handlowej na zakupy albo była na zapleczu z telefonem i instagramem. Grafik zmieniany kilka razy w miesiącu, bardzo rzadko był robiony na tydz przed końcem miesiąca. Godziny poranne i lepsze zmiany tylko osoby "przyjaźniące się z kierownikiem", jak uwzięła się na kogoś to 3/4 wakacji chodził 15-21 a inny 9-17 najlepiej jeszcze we dwie rano, aby (usunięte przez administratora)siedziała na zapleczu a druga osoba z grafiku sprzątała sklep. (usunięte przez administratora)Visual, czyli zmiaan wystroju sklepu milion razy aby dojść do jednej ostatecznej wersji bo osoba robiąca viusal nie przemyśli układu sklepu, czy towaru na stanie więc biegasz przekladając ciezkie metalowe elementy ze scian po kilkanascie razy aż po zdjeciu taka osoba uzna "może być". (usunięte przez administratora)

sprzedawcajunior
Pracownik
@tezenis

Niestety, ale w trójmieście tak to właśnie wyglądało. Premia na rok może wpadła 3-4 razy, ale ledwo po 200zł nie to co kierownik lekko 3 razy tyle, a wiadomo że na to nie pracował, a tylko sprzedawcy. Ale jak juz sie takiej premii nie wyrobiło to od razu wiedziała (usunięte przez administratora)kogo obwinić a jak premia była przypisala sobie zasługi. Szkoda, że firma tego nigdy nie widziala

Masakra
Pracownik
 Pytanie

Jako, że już niedługo kończę tam pracę (na szczęście), to chciałabym opowiedzieć o niej i przestrzec osoby, które rozważają pracę dla tej firmy. Przez ostatnie kilka miesięcy pracuję w Tezenis. Uważam, że była to strata czasu i wysiłku, jeszcze za tak marne pieniądze, przy ciężkiej pracy. Dźwiganie kilkunastu kilogramowych pudeł, wysokości, witryny. Firma z dnia na dzień potrafi zmienić grafik, a jak mówisz że nie możesz to nikogo to nie interesuje. Nikogo nie interesuje że masz swoje prywatne życie, ważny egzamin czy wyjazd do rodziny, z którą i tak widzisz się raz na kilka miesięcy. Irytującą kwestią są też parametry. Tak zwana „bramka” czy paragon średni jest traktowana poważniej niż faktyczne zadowolenie klienta. Od początku wpajane jest nam to, że jeśli klient nie chce pomocy od jednej osoby, to druga i trzecia i tak ma do niego podejść. Umniejszanie, że inne sklepy radzą sobie lepiej. Wszystko to nasza wina, no bo przecież jak to możliwe, że klient wyszedł i nic nie kupił? Ja nie wiem co oni oczekują, że będziemy wręcz KAZAĆ ludziom coś kupić? Litości. Kierownictwo regionalne - porażka. Z dnia na dzień potrafią zwolnić osobę i powiedzieć jej o tym w ostatniej chwili. Toksyczna atmosfera, obgadywanie za plecami, donoszenie na siebie nawzajem. Zbyt wysokie targety i levele na sklep, których po prostu nie jesteśmy w stanie wyrabiać. Pracowanie samemu całej zmiany, co jest po prostu niepojęte. Chcesz wyjść do toalety? NIE, BO BRAMKA SPADNIE. Bramka, bramka i tylko bramka. My się nie liczymy, nasz komfort jest nieistotny i to w miejscu, gdzie spędzamy większość swojego czasu. Problem z wypłacaniem nadgodzin i godzin nocnych. 2 zł dodatkowe? Za siedzenie do północy? Masakra. Ta opinia jest chaotyczna, wszystko jest nie po kolei, ale mam nadzieje że zrozumiecie przekaz - nie róbcie tego! Mam wrażenie, że pozytywne opinie są tu tylko od kierowników.

3
Honorata
Inne
@Masakra

mówisz o dźwiganiu pudeł to podczas podpisywania umowy nie wiedziałaś, że to część pracy, noszenie towaru? inaczej przedstawiali obowiązki pracy w sklepie?

tezenis
Były pracownik
@Honorata

Podejrzewam, że chodzi o to, że te pudła nie ważą tyle ile można dzwigać. Dodatkowo nie raz karzą takie pudła ważące ponad 20kg stawiać na najwyzszy regał na góre wchodząc po drabinie.

Monika
Były pracownik

Pracowałam tam rok, w dziale operacyjnym przy obsłudze klienta z językiem PL i DE. Fakt ze to jedna z nielicznych firm, gdzie chyba nie ma pracy zdalnej (oprócz ścisłego lockdown) i to chyba jedyny minus tej firmy. To chyba jedyne co mogłoby się zmienić. Zatrudniała mnie fajna kadra (usunięte przez administratora) Świetna mentorka i cudowna szefowa. Bardzo empatyczna. Wywalczyła wszystko co mogła dla swoich ludzi a było nas sporo! Biuro miłe przyjemne, są zniżki, pyszna kawa (nawet kilka ekspresów do wyrobimy do koloru) i kuchnia zaopatrzona że chce się pracować oraz owoce. Pakiet socjalny super, ale brakuje mi atmosfery i tego ze miałam super zespół i super szefową. Odeszłam bo w innej firmie mogę pracować zdalnie. Być kozę kiedyś wrócę bo sama firma jak i jej lokalizacja jest naprawdę dobra.

1
Agi
Pracownik
@Monika

Atmosfera jest fatalna. Człowiek idzie tam do pracy jak na skazanie ze względu na okropną atmosferę,(usunięte przez administratora) Nie można miedzy sobą wogle rozmawiać, a jeśli zobaczy, ze ktoś rozmawia od razu podchodzi i pyta się o co chodzi… jak nie ma jej w pracy jest spokój i chęć do pracy, ludzie normalnie zachowują się i razem współpracują(usunięte przez administratora)Za żadne pieniądze bym tam nie chciała pracować. Dziwi mnie fakt, że zarząd z tym nic nie robi i to akceptuje, a kadry widzą jaka tam jest rotacja. Pracują tylko tam ludzie, którzy nie mają własnego zdania i znoszą fochy(usunięte przez administratora)i nie mają odwagi powiedzieć własnego zdania. (usunięte przez administratora)

bowi
Pracownik

daj se siana ty zapłakana siostro matki

Lovely
Pracownik
@bowi

Komentarz na poziomie. Poziomie CALZ Polska oczywiscie :D Cóż, sami widzicie ludzie, jak firma reaguje na tak poważne zarzuty.

Lola
Pracownik
 Pytanie
@Lovely

komentarz na poziomie.. czytałeś wcześniejsze posty??? RODO, 212 , 216 kk słyszałeś kiedyś? zdaje się, że nie.. ale do kogo gadka, do ludzi bez kultury, przyzwoitości i jeszcze paru innych. Jestem przerażana poziomem ludzi wypowiadających się. Po obu stronach.. Wstyd

Zz
Pracownik

Z całego serca odradzam pracy w tej firmie, chyba ze na stanowisku kierowniczym bo za takie pieniądze można jakoś przeżyć to co się wyprawia w tych sklepach

Hel
Pracownik

Po zapoznaniu się z zamieszczoną tu opinią na temat pracy w Customer Service Niemcy w Calz na Twardej, chciałabym stanowczo zaprzeczyć negatywnym opiniom. Mam zgoła inne zdanie. Tylko ktoś, komu nie chce się pracować i ciągle szuka powodu by przebywać na zwolnieniu lekarskim, może czuć się „przeciążony” zwykłymi, rutynowymi przecież obowiązkami w obsłudze klienta. Benefity, podstawa, rodzaj umowy a przede wszystkim atmosfera i zarządzanie teamem są bez zarzutu a nawet wzorowe- mam porównania z poprzednimi miejscami pracy. Sam fakt, że pracuję tu już kolejny rok, świadczy o tym, że praca jest dobra a ja czuję się doceniona. Tylko Ci, którzy migają się od pracy, odstają od grupy i zaniżają wynik na który pracuje się tu grupowo, mają „nieuzasadniony” powód by narzekać. Moja rada: pracować a nie zajmować się głupotami …i dać w spokoju pracować innym.

2
xyz
Były pracownik
 Pytanie
@Hel

Jakie dobre warunki? okres próbny 3 miesiące, potem 12 miesięcy i kolejne 12 miesięcy, brak pracy zdalnej, zmiany popołudniowe. Zarobki wręcz śmieszne. Absolutne kłamstwa. NIE POLECAM, ale jeśli ktoś chce droga wolna i sam się przekona.

1
XYZ
Kandydat
 Pytanie

Czy mogę prosić o opinie na temat zarobków na stanowisku kierowniczym ?

sońka
Pracownik
@XYZ

jest na dobrym poziomie

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Ewelina

To słabo bardzo :/ A jak współpracownicy? Moze chociaż ludzie byli fajni? :D Czy mówiąc o toksycznej atmosferze masz na myśli wszystkich?

Mazoank
Były pracownik

Ja jakoś dostałam umowę po 2 ms pracy. Najwyraźniej Cię po prostu nie chcieli

.
Pracownik
@Mazoank

ja też...

.
Pracownik
@Mazoank

i o nic się nie musiałam dopominać, sami z siebie dali

Keengaa
Pracownik
@Mazoank

Wiadomo, taką ewentualność ciężko zaakceptować i się ją z reguły wypiera

Maria
@.

No w sumie czemu mieliby z ludźmi tutaj jakoś pogrywać? A to aktualną swoją pracę tutaj jakbyś oceniła?

.
Pracownik
@Maria

dla mnie nie jest źle.

Slabo
Pracownik

Zaczne może od tego, że mówię o Tezenisie. Śmiało mogę powiedzieć, że tutaj będziesz wszystkim oprócz sprzedawcy. Moja praca w tym salonie trwa nie całe dwa miesiące i nie zamierzam zostawać dłużej. Praca sama w sobie nie jest taka zła, zawsze jest coś do roboty i nie ma nudy, mi się trafił bardzo fajny team (oprócz kierownictwa). ALE panuje straszny nacisk na ‚obsługę’ klienta i wyniki. Kierowniczka z regionalna wręcz obserwują czy podchodzisz do każdego kto wejdzie na sklep i musisz po 5 razy pytać ta sama osobę czy nie potrzebuje pomocy albo wciskać im promocje na wejściu. Ja to nazywam (usunięte przez administratora)klientów. Regionalna to jest dla mnie w ogóle osobny temat, ta kobieta w ogóle nie powinna mieć kontaktu z ludźmi z takim charakterem i zachowaniem. Potrafi stanąć na środku sklepu i krzyczeć ze brakuje tyle i tyle do 14 a klienci wszystko słyszą. Jak dla mnie podchodzi to już pod (usunięte przez administratora), jesteś ciagle obserwowana i słyszysz tylko jakies uwagi. Nie ważne co bym zrobiła to i tak wiecznie coś im nie leży. Kolejna rzeczą która przyczyniła się do mojej negatywnej opinii jest fakt iż zostałam niejako oszukana z umowa, na starcie mówią ze po miesiacu dostajesz uop, ja pracuje już drugi i usłyszałam tylko ze ona ‚się zastanawia’ . Na zleceniu nie możesz obsługiwać kasy, wiec zostajesz doradca klienta i sprzątaczka w jednym. Ja nie będę się zastanawiać i zdecydowanie odradzam tą firmę. Pieniądze są takie same jak w każdej innej sieciówce a pracy dwa razy więcej i jeszcze jest praca ‚domowa’ ponieważ wymagają nauczenia się całej rozmiarówki wszystkich biustonoszy na pamięć, słyszałam ze kodów produktowych tez. Obliczanie wyników, pilnowanie bramki i targetów również należy do twoich obowiązków jako sprzedawca.

00101
Pracownik
@Slabo

Brzmi to jak praca w każdej sieciówce, w której miałam okazje pracować. Jak na obecne realia, to są dość powszechne warunki pracy i nie odbiegają w żaden sposób od normy. Uważam, że dość przesadzasz z oceną, zwłaszcza z użyciem słowa na m, bo nigdzie w opisie nie widzę czegokolwiek co podpadałoby pod definicję

00101
Pracownik
@Slabo

No ale to już każdy ocenia według siebie, nie pasuje ci, to nie ma sensu, żebyś pracowała i tyle.

Mazoank
Były pracownik
@Slabo

To chyba trafiłaś do jakiegoś beznadziejnego punktu … jak już piszesz to chociaż nie pisz ogólnie bo tylko straszysz inne osoby które być może chcą podjąć współpracę z dana firma. Regionalni są różni a kierownik inny na każdym sklepie… ja trafiłam do zajebistej kierowniczki do sklepu jak i Regionalnej i większość rzeczy powyżej nas nie dotyczyło

Pani eS
Pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Szczególnie osobom o słabych nerwach. Wieczna presja ciągle wyniki wyniki, zmiany sklepu, ogromne dostawy które wiecznie są "robione za wolno". Bardzo duża liczba klientów i pytania " byłaś i ten pani a u tej byłaś" klientki nie raz mega rozgoryczone tym że ledwie wejdą są atakowane. (usunięte przez administratora) Pani (usunięte przez administratora)która najlepiej to rozmowie przez telefon lub lata po galerii jak zapytasz o coś to mina taka że strach już więcej pytań zadawać ( nie mówiąc już i tym nie wszystko oczywiście wie) Zespół to młode dziewczyny z którymi można było pogadać i się pośmiać ale też brak osób z dłuższym stażem więc widać to bardzo że ludzie z reguły miejsca zwyczajnie uciekają. Jestem osobą młodą ale nikt mnie nie będzie ciągle krytykował i chodził za mną mówiąc wiecznie co źle robię. Szkoda tylko że nikt nie widzi dobrych rzeczy. Kadra managerów powinna iść na doszkolenie z motywacji zespołu bo myślę że tak jest duży problem tej firmy. Naprawdę są miejsca pracy gdzie za te same pieniądze jest zupełnie inaczej. Jeśli chodzi o plusy tej pracy to jeden jedyny plus to naprawdę piękne stroje kąpielowe i duży wybór zawsze miałam problem z dobraniem czegoś ładnego na B75 w Calzedonii tego problemu napewno nie ma. Mam nadzieję że moja opinia pomoże osobom które pójdą do pracy do galerii Silesia city center.

1
Niezadowolona
Były pracownik
 Pytanie

Jak oceniam tą prace? Jedyną zaletą jest zniżka pracownicza i dostawanie ubrań za darmo. Poza tym same wady. Między sprzedawcami jest duża rywalizacja, walka. Koleżanki zabierają sobie klientów i kasują na siebie paragony innych, często są nieuczciwe. Niektóre pomagają sobie w tajemnicy, jeśli jedna ma słabe parametry, druga kasuje na nią swoje paragony aby nie miała później problemów u szefa. Co tydzień przychodzi tzw. Vm - czyli towar jest przewieszany z miejsca na miejsce, w sklepie jest wówczas spory bałagan. Wszystko wisi w innym miejscu. Grafik zmieniny jest po 5 razy, dodatkowo dawany jest dzień lub dwa dni przed zaczęciem nowego miesiąca. Każdy siebie kontroluje, podsłuchuje i patrzy sobie na ręce. Dodatkowa propozycja - często jest to wmuszanie na siłe, aby podnieść parametry sprzedażowe sklepu. Trzeba być wówczas bardzo natarczywym. Identycznie jak w Tezenis czy Intimissimi. Nie polecam!

dera
Pracownik
@Niezadowolona

Jakby akurat to, że osoby niezdrowo rywalizują i nie są fair nie brzmi jak wina firmy, na różnych ludzi można trafić, ja w tej kwestii nie miałam żadnego problemu.

Zostaw merytoryczną opinię o CALZ Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CALZ Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy CALZ Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 164.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CALZ Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 94, z czego 6 to opinie pozytywne, 73 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CALZ Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w CALZ Polska Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
CALZ Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii